quote:Hoe zit dat? Moeten ze eigen BV'tjes oprichten om zo ingehuurd te worden ofzo?
Op maandag 1 september 2003 22:19 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Kamerleden zijn 'kleine zelfstandigen' en mogen dus officieel hun eigen tijd indelen.
25.000 fucking euro voor een klein kantoortje
Geen wonder dat er zoveel geld verspild wordt
quote:Ze zijn geen werknemer, oftewel in dienst van de partij of van de overheid. Ze runnen min of meer hun eigen tokootje, kunnen officieel ook niet ontslagen worden. Nahja, behalve die van de SP dan, die leveren hun salaris als kamerlid in, in ruil voor een vast dienstverband bij de partij.
Op maandag 1 september 2003 22:22 schreef TrenTs het volgende:[..]
Kleine zelfstandigen?
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 01-09-2003 22:26]
quote:Inderdaad. Stel dat je 100 nieuwe kamerleden hebt dan besteed je 100*25.000= 2.500.000 euro aan inrichting!!
Op maandag 1 september 2003 22:24 schreef Refragmental het volgende:
Ik vond die actie van Mat Herben met z'n kamerinrichting wel ok, dat ie die 25.000 euro afwijst.25.000 fucking euro voor een klein kantoortje
quote:dat bedrag wordt nog heel wat anders als Jan des Bouvries zich ermee gaat bemoeiwen de kopmende afleveringen.
Ik vond die actie van Mat Herben met z'n kamerinrichting wel ok, dat ie die 25.000 euro afwijst.25.000 fucking euro voor een klein kantoortje
quote:Ik moet zeggen dat ik even dacht: HE?!
quote:Ik wist niet dat je het dan kleine zelfstandige kon noemen.
Op maandag 1 september 2003 22:24 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ze zijn geen werknemer, oftewel in dienst van de partij of van de overheid. Nahja, behalve die van de SP dan...
quote:Daar ben ik ook erg benieuwd naar ja......
Op maandag 1 september 2003 22:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dat bedrag wordt nog heel wat anders als Jan des Bouvries zich ermee gaat bemoeiwen de kopmende afleveringen.
quote:Gulden, vergeet dat niet
Joost Eerdmans werkt volgens mij 16 uur per dag... Verela wellicht 4...
Eerdmans komt veel in het nieuws...
Straks wordt Eerdmans gekozen en Verela niet...
Als een partij de hele periode met de armen over elkaar gaat zitten worden ze echt niet herkozen...
quote:Ik denk dat je alles boven de 25.000 zelf moet betalen....
Op maandag 1 september 2003 22:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dat bedrag wordt nog heel wat anders als Jan des Bouvries zich ermee gaat bemoeiwen de kopmende afleveringen.
(of hij heeft het zelf betaald, Ferry is de armste niet)
quote:Zet ermaar een nul achter nadat Jan is geweest.
Op maandag 1 september 2003 22:27 schreef onanymous het volgende:[..]
Gulden, vergeet dat niet
¤12000
quote:Ik heb het dan ook tussen haakjes gezet.
Op maandag 1 september 2003 22:26 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ik wist niet dat je het dan kleine zelfstandige kon noemen.
Wat ik ermee wil uitdrukken is dat ze niet in dienst zijn van een of andere instantie of partij. Eigenlijk zijn ze in dienst van het kiezersvolk, maar 'wij' hebben maar eens in de zoveel jaar de kans om ze te 'ontslaan'!
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 01-09-2003 22:29]
quote:Nou Jan was een persoonlijke vriend van Pim en volgens mij betaalt Hoogendijk idd de rest gewoon zelf hij krijgt heus geen uitzondering ofzo.
Op maandag 1 september 2003 22:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Zet ermaar een nul achter nadat Jan is geweest.
quote:Hehehe, en dan willen ze 2 komma zoveel miljard bezuinigen op de zorg. Hahahahaha. Die zitten over 2 jaar NIET meer in het kabinet...
Op maandag 1 september 2003 22:25 schreef sizzler het volgende:[..]
Inderdaad. Stel dat je 100 nieuwe kamerleden hebt dan besteed je 100*25.000= 2.500.000 euro aan inrichting!!
quote:Ik dacht trouwens dat dat niet eens mocht. Je ziet dat CDA-kamerlid ook op een bepaald moment vertellen dat hij in het parlement zijn colbertje moet dragen.
Op maandag 1 september 2003 22:31 schreef stukovich het volgende:
Idd, wat was hij als een echte 'jonnie' verkleed zeg. 99,99% van de mannen in pak en hij heel droog met z'n polo-shirtje en witte broek
quote:Hij kon zo uit de haven weggelopen zijn ja.
Op maandag 1 september 2003 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Was van As niet in de war met een vergadering van de FNV- havenarbeiders?![]()
![]()
quote:Zal wel een zomerse middag zijn geweest waarbij iedereen al half dronken was van het terrasje pikken tijdens de lunch!
Op maandag 1 september 2003 22:33 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik dacht trouwens dat dat niet eens mocht. Je ziet dat CDA-kamerlid ook op een bepaald moment vertellen dat hij in het parlement zijn colbertje moet dragen.
quote:Mischien een vriend van Seki???
Op maandag 1 september 2003 22:35 schreef TrenTs het volgende:[..]
Hij kon zo uit de haven weggelopen zijn ja.
Maar toch vreemd dat ze niet even gewacht hebben op de LPF. En als de partij zelf van niets wist, hoe kan dan aan het begin van die vergadering worden gemeld dat de LPF onderweg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |