quote:ach dat zegt niets. Een eigen lijst met Michel Smit als spreekt mensen 3 keer meer aan, dan die maffe de Jong
Op dinsdag 15 juli 2003 11:49 schreef Kozzmic het volgende:[..]
2.521 stemmen. Landelijk. Maar dat zou zelfs voor de gemeenteraad van Rotterdam bij lange na niet genoeg zijn voor één zetel.
quote:Maar hij stond toch op die lijst? Waarom kreeg ie dan niet heel veel voorkeurstemmen?
Op dinsdag 15 juli 2003 12:45 schreef pberends het volgende:[..]
ach dat zegt niets. Een eigen lijst met Michel Smit als spreekt mensen 3 keer meer aan, dan die maffe de Jong
![]()
![]()
quote:Een paar zetels nog wel. Waar baseer je dat op?
Op maandag 14 juli 2003 22:36 schreef pberends het volgende:[..]
ik gok erop als Michel Smit aan de landelijke verkiezingen mee zou doen, dat hij nog wel een paar zetels zou kunnen halen. Maar mag zo'n partij eigenlijk wel meedoen?
Een nieuwe 'politieke' partij in Nederland...
quote:
Deetman, Netelenbos en Pieper richten politieke partij opAMSTERDAM - Wim Deetman, Tineke Netelenbos en Roel Pieper hebben met 30 andere bekende en minder bekende Nederlanders een politieke partij opgericht. De partij luistert naar de naam Partij voor de Informatiesamenleving (pvdi).
De partij is opgericht omdat de huidige politiek zich onvoldoende serieus openstelt voor mensen met goede ideeën. Het doel van deze partij is om bestaande politieke partijen te bewegen interactie aan te gaan met mensen.
De pvdi wil de democratie en samenleving uitsluitend 'een nieuwe interactieve impuls' geven. Dit wil ze doen door middel van drie i's: informatie, innovatie en ict. De partij is virtueel en is te bezoeken op www.pvdi.nl.
De pvdi staat open voor mensen van alle politieke kleuren en achtergronden. Het is een partij die dwars door bestaande partijen heen bestaat. Iedereen, dus ook leden van andere partijen, kan lid worden van de pvdi en daarmee innovatieve ideeën aandragen en meestemmen voor het programma.
http://nu.nl/news.jsp?n=176199&c=11
quote:*Ernstig Loesje-deja-vu heeft
Op dinsdag 15 juli 2003 15:56 schreef Kozzmic het volgende:
[BREAKING NEWS]Een nieuwe 'politieke' partij in Nederland...
[..]
quote:Nee he......
[..]
quote:lol snap het niet echt goed. Ze willen dus alleen innovatie en ict stimuleren als het democratie bevordert
[..]
quote:Ze willen de democratie stimuleren met innovatie en ict, andersom dus.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:28 schreef pberends het volgende:[..]
lol snap het niet echt goed. Ze willen dus alleen innovatie en ict stimuleren als het democratie bevordert
quote:Ah. gewoon D66 dus.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:29 schreef freako het volgende:[..]
Ze willen de democratie stimuleren met innovatie en ict, andersom dus.
quote:Maar D66 is (zo goed als) dood dus je moet wat.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:32 schreef pberends het volgende:[..]
Ah. gewoon D66 dus.
quote:valt wel mee, ze staan alweer 8 zetels in de peilingen. Die Boris Dittrich gaat nog hoge ogen gooien (zo zeg je dat toch
Op dinsdag 15 juli 2003 16:33 schreef du_ke het volgende:[..]
Maar D66 is (zo goed als) dood dus je moet wat.
Goedemiddag allemaal trouwens (wat is het warm he?)
quote:Inderdaad, een matige visie, en al helemala niet een uitgebalanceerd programma. Daarnaast geen enkele financiële onderbouwing
Op dinsdag 15 juli 2003 16:37 schreef Maerycke het volgende:
Na het doornemen van het partijprogramma kan ik melden dat ik denk dat deze partij even veel kans van slagen heeft als de Partij van de Dieren en de Feestpartij.. een geheel eenzijdig gerichte partij die zonder te denken aan de consequenties voor de rest van de samenleving bepaalde doelen nastreeft, heeft zelden kans van slagen in dit land. En terechtGoedemiddag allemaal trouwens
(wat is het warm he?)
Bijvoorbeeld:
quote:Kost zo een miljard extra per jaar, en waar halen ze het vandaan
Punt 2. Life-Long-Learning
quote:en Kozzmic wat is jouw mening als 'neutrale' moderator
[..]
quote:omg, waar halen ze die 6 miljard vandaan?
Wij menen dat de overheid dit momentum moet aangrijpen en de ambitie moet uitspreken dat Nederland binnen tien jaar het beste onderwijs van de wereld levert.
quote:Gewoon bezuinigen op Defensie en het uitgeven aan hoogwaardige investeringen.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:44 schreef pberends het volgende:[..]
omg, waar halen ze die 6 miljard vandaan?
quote:tuurlijk
Op dinsdag 15 juli 2003 16:57 schreef du_ke het volgende:[..]
Gewoon bezuinigen op Defensie en het uitgeven aan hoogwaardige investeringen.
nog een leuke:
quote:nog een andere
voorwaarden aan een ingestuurd ideeArtikel 1. Inhoud van het idee
a. Het idee mag niet stuitend zijn voor bepaalde bevolkingsgroepen.
b. Het idee moet goed zijn.
quote:mag ik dat niet zelf bepalen
Informatie is brandstof voor onze samenleving. Informatie maakt van ons goed geïnformeerde burgers die voor zichzelf opkomen. Dat is goed.
quote:ooooh.... die Netelenbos ...
[..]
'In een vertrouwelijk stuk aan de minister meldde de projectdirecteur van de Betuwelijn in april 1998 een tekort op de begroting voor het project.
Op het moment dat het tekort van 300 miljoen euro bij Netelenbos bekend werd, was er veel onrust over de aanleg van de spoorlijn.
Zelfs het terugdraaien van de lijn kwam ter sprake.
Netelenbos verzweeg de waarschuwing van haar topambtenaar over het tekort in een rapport aan de Tweede Kamer.
Later maakte ze er wel melding van, maar toen was een groot deel van de aanbestedingen voor de aanleg van de spoorlijn al gedaan.'
verder is ze niet echt helemaal 'fris' in het bouwfraude schandaal..
kortom.. stelletje loosers die denken het beter te weten.. vooral die Pieper ..
quote:ow het is nog erger dan ik dacht. Netelenbos zit er ook bij
Op dinsdag 15 juli 2003 17:05 schreef Koos Voos het volgende:[..]
ooooh.... die Netelenbos ...
Betuwelijn :'In een vertrouwelijk stuk aan de minister meldde de projectdirecteur van de Betuwelijn in april 1998 een tekort op de begroting voor het project.
Op het moment dat het tekort van 300 miljoen euro bij Netelenbos bekend werd, was er veel onrust over de aanleg van de spoorlijn.
Zelfs het terugdraaien van de lijn kwam ter sprake.
Netelenbos verzweeg de waarschuwing van haar topambtenaar over het tekort in een rapport aan de Tweede Kamer.
Later maakte ze er wel melding van, maar toen was een groot deel van de aanbestedingen voor de aanleg van de spoorlijn al gedaan.'verder is ze niet echt helemaal 'fris' in het bouwfraude schandaal..
kortom.. stelletje loosers die denken het beter te weten.. vooral die Pieper ..
quote:Voor zover ik weet is dit geen partij die van plan is aan de verkiezingen deel te nemen. Ze willen alleen aandacht geven aan het gebruik van ICT op verschillende manieren.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:37 schreef Maerycke het volgende:
Na het doornemen van het partijprogramma kan ik melden dat ik denk dat deze partij even veel kans van slagen heeft als de Partij van de Dieren en de Feestpartij.. een geheel eenzijdig gerichte partij die zonder te denken aan de consequenties voor de rest van de samenleving bepaalde doelen nastreeft, heeft zelden kans van slagen in dit land. En terecht
zie : http://www.epn.net/templates/main.asp
duidelijk een lobby groepje van Microsoft...
Nu de duitse overheid massaal kiest voor linux...
quote:En dat blijkt uit...
Op dinsdag 15 juli 2003 17:18 schreef Koos Voos het volgende:
duidelijk een lobby groepje van Microsoft...
quote:Ik wilde er een topic over openen, maar wist me er niet echt een mening over te vormen. Vandaar dat ik het hier plaatste. Nahja, mijn mening is eigenlijk dat het gebakken lucht is. Maar daar is geloof ik iedereen hier (van links tot rechts) het wel over eens, dus voor een eigen topic is er ook nauwelijks discussiewaarde!
Op dinsdag 15 juli 2003 16:43 schreef pberends het volgende:[..]
en Kozzmic wat is jouw mening als 'neutrale' moderator
Voor wie het niet helemaal duidelijk is, dit is bedoeld als een soort lobbyclub van 'het volk', ik geloof niet dat het daadwerkelijk een politieke partij moet worden.
quote:Dat vinden ze zelf ook:
Op dinsdag 15 juli 2003 17:21 schreef Kozzmic het volgende:Voor wie het niet helemaal duidelijk is, dit is bedoeld als een soort lobbyclub van 'het volk', ik geloof niet dat het daadwerkelijk een politieke partij moet worden.
quote:Bron.
Daarom hebben een 30-tal bekende en minder bekende Nederlanders, waaronder Wim Deetman, Tineke Netelenbos en Roel Pieper, het initiatief genomen voor de Partij voor de Informatiesamenleving (pvdi). Het doel van deze partij is om bestaande politieke partijen te bewegen daadwerkelijk interactie aan te gaan met mensen. Het gaat dus om de versterking van de democratie en niet om zelf aan verkiezingen deel te nemen. De Nederlandse democratie en samenleving hebben zon nieuwe interactieve impuls nodig. De pvdi wil die geven met drie is als gereedschap: informatie, innovatie en ict.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |