abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 april 2007 @ 07:59:59 #201
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48727966
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:09 schreef suus21 het volgende:
dan moet je ook mix spelen...
ik kijk ook al uit naar Rome. Ik neem aan dat Fed alleen maar masters speelt naar aanloop van RG?
Ik kijk er ook al naar uit. Ja, Fed speelt nog Rome en Hamburg (beide Masters Series-toernooien) 'vóór Roland Garros.

Dit is Feds schema voor de rest van het jaar:
07.05.07 Internazionali BNL d'Italia MS Rome (ITA) clay [o]

12.05.07 Masters Series Hamburg MS Hamburg (GER) clay [o]

27.05.07 Roland Garros GS Paris (FRA) clay [o]

11.06.07 Gerry Weber Open IS Halle (GER) grass [o]

25.06.07 Wimbledon GS Wimbledon (GBR) grass [o]

05.08.07 Rogers Masters MS Montreal (CAN) hard [o]

10.08.07 Western & Southern Financial Group Masters MS Cincinnati (USA) hard [o]

27.08.07 US Open GS New York (USA) hard [o]

01.10.07 AIG Japan Open Tennis Championships ISG Tokyo (JPN) hard [i]

15.10.07 Mutua Madrilena Masters Madrid MS Madrid (ESP) carpet [i]

22.10.07 Davidoff Swiss Indoors IS Basel (SUI) hard [i]

29.10.07 BNP Paribas Masters MS Paris (FRA) carpet [i]

11.11.07 Tennis Masters Cup MC Shanghai (CHN) hard [i]

(bron: www.rogerfederer.com, onder 'Schedule')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 26 april 2007 @ 12:01:21 #202
32015 suus21
Andre rocks!
pi_48733914
hij speelt dus niet meer het graveltoernooi in Zwitserland..?
fijn!
pi_48734614
Deed ie vorig jaar ook alniet hoor...
Wat wil je, je hebt zo ongeveer 2 grand slams achter elkaar en dan zou je nog even teruggaan naar 1 graveltoernooitje
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 26 april 2007 @ 12:43:42 #204
32015 suus21
Andre rocks!
pi_48735345
ja ik zou het ook niet doen, maar hij heeft het wel eerder gedaan..
fijn!
pi_48735589
Klopt.
Ook een keertje gewonnen volgens mij en een keertje de finale verloren....
Maar toen kwam hij ook nog niet zo ver op RG...Hij speelt eigenlijk alleen nog maar Masters en GS tegenwoordig (en Halle, Basel en Dubai en Tokio (de eerste twee vanwege grasvoorbereiding/thuisspelen en de laatste 2 vast vanwege veel geld))
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 26 april 2007 @ 13:38:53 #206
32015 suus21
Andre rocks!
pi_48737065
die nadal staat weer flink te vegen, wat is dat toch fijn als je zo bijna elke wedstrijd begint..
fijn!
pi_48737708
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef Federer-fan het volgende:

Ben trouwens benieuwd hoe lang die winning streak van Nadal op gravel nog doorgaat.
Het is wellicht wat speculatief, maar nu er echt schot lijkt te komen in de dopingzaak in Spanje (Ullrich is al aangepakt en ook van Basso wordt nu werk gemaakt) lijkt het een kwestie van tijd voordat ook andere sporters (behalve wielrenners) bij naam genoemd gaan worden en ook daadwerlijk aangepakt gaan worden, waaronder dus ook een aantal tennissers (door Fuentes zelf gezegd). De kans lijkt me dan ook wel vrij groot dat Nadal daartussen zit
  donderdag 26 april 2007 @ 14:52:21 #208
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48739611
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:38 schreef suus21 het volgende:
die nadal staat weer flink te vegen, wat is dat toch fijn als je zo bijna elke wedstrijd begint..
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 26 april 2007 @ 15:50:16 #209
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48741679
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt Barcelona nog ergens uitgezonden? Ik heb nu een gewoon Casema-abonnement (met Eurosport), een plus-abonnement (met Eurosport 2) en Sport1. En het is nergens te zien. Weet iemand hier of het toch ergens te zien is?
Iemand enig idee? Ik wil zeker de halve finales en de finale graag zien.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_48748813
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Iemand enig idee? Ik wil zeker de halve finales en de finale graag zien.
Dat zal dan toch Bwin moeten worden. Via de schotel, Paris Premiere en het Deense TV 2 Sport
  donderdag 26 april 2007 @ 19:32:24 #211
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48748989
Ongekend hoor. Nadal geeft in 2 partijen slechts 9 punten op eigen service weg
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_48750758
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:32 schreef XL het volgende:
Ongekend hoor. Nadal geeft in 2 partijen slechts 9 punten op eigen service weg
Onbegrijpelijk. Vandaag ook weer vanaf moment no.1 alle ballen niet net naast de lijn maar gewoon op de lijn. Zo onwijs scherp
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:44:48 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48760697
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:32 schreef XL het volgende:
Ongekend hoor. Nadal geeft in 2 partijen slechts 9 punten op eigen service weg
Ja, onwaarschijnlijk. Is dat weleens eerder gedaan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_48762356
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, onwaarschijnlijk. Is dat weleens eerder gedaan?
Ik weet wel dat Haas een tijdje terug Memphis won zonder ook maar 1 BP tegen op eigen service in het hele toernooi, laat staan een break...
  vrijdag 27 april 2007 @ 06:36:10 #215
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48764541
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 01:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik weet wel dat Haas een tijdje terug Memphis won zonder ook maar 1 BP tegen op eigen service in het hele toernooi, laat staan een break...
Misschien Karlovic ofzo al lijkt het me voor een servicekanon ook niet echt haalbaar. Die slaan meestal ook meer dubbele fouten. Maar de service van Nadal, die is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_48765078
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het is wellicht wat speculatief, maar nu er echt schot lijkt te komen in de dopingzaak in Spanje (Ullrich is al aangepakt en ook van Basso wordt nu werk gemaakt) lijkt het een kwestie van tijd voordat ook andere sporters (behalve wielrenners) bij naam genoemd gaan worden en ook daadwerlijk aangepakt gaan worden, waaronder dus ook een aantal tennissers (door Fuentes zelf gezegd). De kans lijkt me dan ook wel vrij groot dat Nadal daartussen zit
Kerel doe jij es normaal.
Is er eindelijk een supertenniser op gravel in deze tijd, komtie uit Spanje, en dus heeftie doping gebruikt
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:38:41 #217
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48765683
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:28 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Dat zal dan toch Bwin moeten worden. Via de schotel, Paris Premiere en het Deense TV 2 Sport
Ow.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_48768040
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, onwaarschijnlijk. Is dat weleens eerder gedaan?
Fedje heeft wel eens een toernooitje gewonnen zonder breakpoints tegen..Of de Halve Finale van een GS halen zonder breakpoints tegen etc...
Maar verder kan ik er niet veel opnoemen...Roddick is het vast ook wel eens gelukt, tot de finale of zo. Meestal krijgen ze dan toch wel enigszins tegenstand...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_48773564
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 07:58 schreef leroytje het volgende:

[..]

Kerel doe jij es normaal.
Is er eindelijk een supertenniser op gravel in deze tijd, komtie uit Spanje, en dus heeftie doping gebruikt
Gast doe eens een google op Nadal + Fuentes

Dan kom je op dit soort pagina's terecht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eufemiano_Fuentes
http://www.elconfidencial.com/noticias/noticia.asp?id=15234&edicion=07/07/2006&pass

In eerste instantie is de hele zaak geklasseerd, omdat er eigenlijk geen wet was die dopinggebruik verbood in Spanje. Nu lijkt er inmiddels toch schot in de zaak te komen, omdat nu gebleken is dat er bloedzakken gevonden zijn die daadwerkelijk bloed van Ullrich bevatten. Binnenkort volgt eenzelfde onderzoek naar gevonden bloed van Ivan Basso. Tot nu toe zijn er alleen wielrenners bij naam genoemd in deze zaak, maar Fuentes zelf heeft in interviews aangegeven dat hij ook atleten, voetballers en tennissers in behandeling had, allemaal uit de top van hun sport. Dit omdat Fuentes zelf vond dat hij niks fout deed, maar wat hij deed (doet) is natuurlijk gewoon een vorm van bloeddoping. De link tussen een Spaanse top-tennisser en ome Miguel Angel Nadal (ex-voetballer van o.a. Barcelona), broer van Toni Nadal (coach van Rafael) is snel gelegd. Dat die andere sporters (grotendeels Spanjaarden) buiten schot blijven heeft alles te maken met de scheiding der machten in Spanje. Ook de grote Spaanse wielerheld (Valverde) staat op die lijst met wielrenners, maar blijft vooralsnog buiten schot, net als voetballers van Real Madrid en Barcelona (zoals Miguel Angel Nadal), omdat elke willekeurige politicus die die volkshelden aanpakt bijkans al z'n stemmen zal verliezen.
Maar jij bent vast zo naïef om te denken dat de complete Spaanse/Argentijnse gravelarmada clean is. Ik beschuldig (nog) niemand, maar de feiten wijzen wel heel erg in de richting van Nadal. En natuurlijk zie ik graag iemand die het vuur aan de schenen van Federer kan leggen of op gravel zelfs de betere is, maar als daar doping aan te pas moet komen dan toch maar liever niet (nogmaals ik beschuldig nog niemand).

Een aanrader is vooral dit stuk:
http://www.elojodigital.com/deportes/2006/12/31/933.html Als je het niet kunt lezen gooi het maar door babelfish, dan is het prima leesbaar. Er komen toch enkele opzienbarende feiten aan het licht:
-In het tennis weet men heus wel wie gebruikt, maar iedereen houdt z'n mond
-Verdenkingen van EPO-gebruik in Spanje zijn er al jaren, eerst van Ferrero en Corretja, nu van Nadal
-De snelle arm gecombineerd met de mate van gespierdheid van Nadal is fysiek in principe niet mogelijk
-Nadal en andere tennissers hebben al positief getest, maar zijn bewust beschermd, mede met het oog op het imago van tennis
-Ook op Roland Garros zou Nadal positief hebben getest, maar onder druk van Nike en hoge heren van de ATP, zijn die resultaten nooit naar buiten gekomen
-De reputatie van Nike op dat gebied is sowieso al slecht, gezien dingen die in het verleden gebeurd zijn (o.a. Ronaldo die van Nike moest meespelen in de wk-finale van '98)
-De prestatiecurve van Nadal laat ook zien dat sprake kan zijn van dopinggebruik: dit soort doping kan niet constant worden gebruikt, dus neemt Nadal deel aan weinig toernooien en heeft hij periodes in een jaar waarin zijn prestaties beduidend minder zijn dan op zijn top
-De (spier)blessures van Nadal zouden gefaked kunnen zijn, om de effecten van dopinggebruik te verhullen.
-De spelers die wel aangepakt worden naar buiten toe (Puerta, Canas) worden min of meer als voorbeeld gebruikt, om naar buiten te laten zien dat men wel optreedt tegen dopingebruik. Anderen die net zo goed gebruiken worden echter buiten schot gehouden.
pi_48774134
hmmmmm...klinkt waarschijnlijk...Speelt Ferrero daarom tegenwoordig zoveel minder goed?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:04:53 #221
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_48774583
Het lijkt me alleen wel vreemd dat de clan van Nadal (notabene zijn familie) hem bloot willen stellen aan 1) ongezonde shit in je lichaam en 2) de kans om je carriere om zeep te helpen.

En wat Canas betreft: hij is al gecleared door een hogere rechtbank. De ATP heeft daarna zijn schorsing van 24 maanden naar 18 maanden teruggedraaid nadat ze toegaven dat hij misschien toch niets had gebruikt.
pi_48775149
ow ow ow ik heb ook nog ff 1 stukje uit 1 van je bronnen gehaald:
quote:
Het geruchtencircuit in de Spaanse sportwereld is na het losbarsten van Operación Puerto op volle gang gekomen. Zo zou Fuentes ook klanten hebben van buiten de wielerwereld. De Spaanse tennisser Rafael Nadal zou één van hen zijn.
quote:
-In het tennis weet men heus wel wie gebruikt, maar iedereen houdt z'n mond
Vast en zeker, dat vind ik bullshit want andere zijn wel gewoon de lul

-Verdenkingen van EPO-gebruik in Spanje zijn er al jaren, eerst van Ferrero en Corretja, nu van Nadal
Precies, wat is er dan nog speciaal aan?? Zijn Ferrero en Corretja gepakt of ergens in de richting? (nee dan hebben ze niet gebruikt, zo simpel stel ik het).

-De snelle arm gecombineerd met de mate van gespierdheid van Nadal is fysiek in principe niet mogelijk
In principe (Lijkt me duidelijk he?)

-Nadal en andere tennissers hebben al positief getest, maar zijn bewust beschermd, mede met het oog op het imago van tennis
Hier wil ik graag altijd een fatsoenlijke bron van hebben.

-Ook op Roland Garros zou Nadal positief hebben getest, maar onder druk van Nike en hoge heren van de ATP, zijn die resultaten nooit naar buiten gekomen
Geruchten!.

-De reputatie van Nike op dat gebied is sowieso al slecht, gezien dingen die in het verleden gebeurd zijn (o.a. Ronaldo die van Nike moest meespelen in de wk-finale van '98)
Heeft niks met Nadal te maken, dat was Ronaldo. (Al snap ik het wel hoor!)

-De prestatiecurve van Nadal laat ook zien dat sprake kan zijn van dopinggebruik: dit soort doping kan niet constant worden gebruikt, dus neemt Nadal deel aan weinig toernooien en heeft hij periodes in een jaar waarin zijn prestaties beduidend minder zijn dan op zijn top
Ow ow, hier maakt diegene die dit gemaakt heeft het wel heel ert bont, maarja dat mischien alleen ik vinden.

-De (spier)blessures van Nadal zouden gefaked kunnen zijn, om de effecten van dopinggebruik te verhullen.

Allemaal bullshit van iemand die weer es niks te doen had!. zo kun je wel 100.000 redenen verzinnen
-De spelers die wel aangepakt worden naar buiten toe (Puerta, Canas) worden min of meer als voorbeeld gebruikt, om naar buiten te laten zien dat men wel optreedt tegen dopingebruik. Anderen die net zo goed gebruiken worden echter buiten schot gehouden.
Verder schijt ik werkelijkwaar op die lijst, welke rasmongool komt daar mee?
Ik geloof simpelweg niet dat het zo is, en ook die hele lijst ik gemaakt op basis van verdenken (en misschien de helft ook nog wel op Jaloezie.
maarja zo gaat het standaard in deze fijne wereld, als er iemand goed is in een bepaalde tak van sport. dus daar kan ik wel mee leven, maar dat dan zoveel mensen iemand beoordelen/veroordelen, door dingen die in kranten of op inter gepubliceerd worden kan ik erg slecht tegen (En ja ik ben een fan van Nadal en van zijn spel!.


Goed, lang niet iedereen zal me dit in dank afnemen, maar zo denk ik erover. Ik kan er gewoon slecht tegen dat altijd de beste (of 1 van de betere) meteen beschuldigd moeten worden van valsspelen als ze heel veel winnen
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_48775386
Dat Fuentes-Nadal verhaal kan ik nog wel aardig in komen. Het is zo klaar als een klontje dat daar smerige dingen gebeurd zijn met bloedzakjes e.d. Als Nadal daar daadwerkelijk op bezoek is geweest, dan zal dat vast niet voor een bakje koffie geweest zijn.

Maar veel van die stellingen en aannames van die website zijn, zoals leroytje al aangeeft, makkelijk onderuit te halen. Noem het naief, maar ik vind veel van die stellingen erg ver gezocht.
pi_48775627
ja klopt, die argumenten zijn erbij gezocht nadat de auteur besloten had dat hij schuldig was..Het was beter geweest als de auteur onverschillig was en dan met argumentenk wam ipv dit..
Neemt niet weg dat het wel verdacht is allemaal..ik hoop in ieder geval dat hij onschuldig is..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_48775967
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef leroytje het volgende:
ow ow ow ik heb ook nog ff 1 stukje uit 1 van je bronnen gehaald:
Dat zijn mijn bronnen niet, dat zijn resultaten die je krijgt als je googled op Nadal + Fuentes.
Zoals gezegd heeft Fuentes zelf aangegeven onder meer top-voetballers en top-tennissers te hebben behandeld.
quote:
Vast en zeker, dat vind ik bullshit want andere zijn wel gewoon de lul
Welke andere? Degenen die wel zo dom zijn om zich te laten pakken? Of degenen die als voorbeeld gesteld worden?
quote:
Precies, wat is er dan nog speciaal aan?? Zijn Ferrero en Corretja gepakt of ergens in de richting? (nee dan hebben ze niet gebruikt, zo simpel stel ik het).
Ze zijn niet gepakt, genoeg middelen om mogelijk dopinggebruik te maskeren. En anders is er nog altijd de ATP/de sponsor om e.e.a. te voorkomen. En tegenwoordig gebruikt men microdosissen, die nauwelijks opgespoord kunnen worden.
quote:
In principe (Lijkt me duidelijk he?)
Lijkt me inderdaad duidelijk: in principe niet, met doping wel
quote:
Hier wil ik graag altijd een fatsoenlijke bron van hebben.
Geruchten!.
Je doet net of ik dit stuk geschreven heb. Ik vat alleen samen wat er in dat stuk staat, zonder daarover mijn oordeel te vellen.
quote:
Verder schijt ik werkelijkwaar op die lijst, welke rasmongool komt daar mee?
Ik geloof simpelweg niet dat het zo is, en ook die hele lijst ik gemaakt op basis van verdenken (en misschien de helft ook nog wel op Jaloezie
Die lijsten komen gewoon van de plaatsen waar Fuentes vanuit opereerde. Veel van die papieren zijn zelfs afgebeeld in kranten, compleet met schema's van wanneer wat te gebruiken, en hoeveel er betaald is. Codenamen zoals Valv.Piti (Piti is de hond van Valverde) worden eenvoudig omgezet in namen, waar het gevonden bloed aan gekoppeld kan worden.
quote:
maarja zo gaat het standaard in deze fijne wereld, als er iemand goed is in een bepaalde tak van sport. dus daar kan ik wel mee leven, maar dat dan zoveel mensen iemand beoordelen/veroordelen, door dingen die in kranten of op inter gepubliceerd worden kan ik erg slecht tegen
Ik veroordeel niemand, maar de feiten wijzen erg in de richting van Nadal, simple as that. Overigens vreemd dat de allerbeste nog nooit ook maar in verband is gebracht met doping, uitgaande van jouw redenering.
quote:
(En ja ik ben een fan van Nadal en van zijn spel!.
Dat was me nog niet duidelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')