abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 januari 2007 @ 02:06:38 #1
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_45779810
Hier verder

vervolg van:
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere topics:
H&M gaat nieuwe keten lanceren
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

Laatste post:
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef Maxxieh het volgende:
Aargh die trenchcoat voor heren is ook te hard gegaan, ik wilde morgen bestellen maar nu zijn mijn maten uitverkocht! Iemand enig idee of die trenchcoat nog volop in de winkel hangt? (Rotterdam het liefst)
pics?

[ Bericht 34% gewijzigd door Mylene op 29-01-2007 10:43:52 (OP toegevoegd) ]
pi_45782154
Als het goed is komt vandaag mijn pakje binnen met daarin mijn nieuwe jas
I had a signature once. It was awful.
pi_45782470
Mijn pakketje is gisteren in behandeling genomen, maar als ik op track&trace kijk, is het collonummer helemaal niet bekend! Heeft iemand anders dit wel eens gehad?

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering? Dit is mijn eerste h&m bestelling, ben erg benieuwd!
  maandag 29 januari 2007 @ 10:06:16 #4
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45782655
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:56 schreef Babbel1 het volgende:
Mijn pakketje is gisteren in behandeling genomen, maar als ik op track&trace kijk, is het collonummer helemaal niet bekend! Heeft iemand anders dit wel eens gehad?

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering? Dit is mijn eerste h&m bestelling, ben erg benieuwd!
In behandeling houdt in dat ze bij h&m de spullen zijn aan t verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track & trace.
Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45783038
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:06 schreef Roeji het volgende:

[..]

In behandeling houdt in dat ze bij h&m de spullen zijn aan t verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track & trace.
Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.
Ok, thanks!

Ik had net ook de klantenservice gebeld (ik had 2 joggingbroeken in mijn bestelling gezet ) en daar vertelde die man nog dat het pakket dan nu in Zweden is. Zolang het onderweg is van Zweden naar Zwolle is het nog niet te volgen met track & trace.. Het komt eraan!
pi_45783776
Bij mij staat er nu al 4 dagen op de Track & Trace dat de voorgemelde zending niet is aangetroffen.

Ik wil mijn spullen hebben!
pi_45784093
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:04 schreef Lollifant het volgende:
Bij mij staat er nu al 4 dagen op de Track & Trace dat de voorgemelde zending niet is aangetroffen.

Ik wil mijn spullen hebben!
Misschien heeft het ook te maken met het weekend wat er tussen zit? Ik ben wel benieuwd wanneer jouw pakje uiteindelijk binnen gaat komen! Hoe groot is jouw pakket?
pi_45784556
Weet iemand hier wanneer de schoenencollectie op de markt komt?
pi_45785547
Mijn bestelling is nu al in behandeling, ben benieuwd hoe alles gaat passen . Vind maten schatten altijd moeilijk, maar van drie bestellingen tot nu toe van wel 15 artikelen ofzo heeft nog maar één ding niet gepast.
pi_45785794
vandaag ook even m'n bestelling op de bus doen
pi_45786429
Pfew, ik ben echt blij dat ik gewoon meerdere dagen per week in de H&M ben. Al dat gezeik met die bestellingen heel de tijd .
In de winkel hebben ze naar mijn mening ook veel leukere dingen dan op de site
pi_45789103
Trouwens, Maxxieh, je bedoelt wel deze trench he?

Anders sta ik straks voor de verkeerde te kijken
pi_45789151
Die Divided tuinbroek Alleen constant uitverkocht... Lopen die een beetje goed in de winkels zelf eigenlijk?
pi_45789256
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:40 schreef parselmouth het volgende:
Pfew, ik ben echt blij dat ik gewoon meerdere dagen per week in de H&M ben. Al dat gezeik met die bestellingen heel de tijd .
In de winkel hebben ze naar mijn mening ook veel leukere dingen dan op de site
Heb je gelijk in, maar ik woon bij een niet zo'n grote stad. Daar hebben ze een relatief kleine H&M (bijv. geen mannenkleding) en dan is de online shop af en toe wel eens een uitkomst.
pi_45789361
Hmm, ik vind de kleding altijd erg tegenvallen in de winkels. En als ik er eens iets leuk vind is het er weer alleen in XS of XL ofzo. Bij de online shop daarentegen .
pi_45791748
Hmm. Bij m'n bestelling hebben ze datum verzet. Pff, er stond gister 'begin feb.' en nu 'helaas, te laat. Half feb.'.
pi_45791857


Deze voor mn nichtje gekocht
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45792281
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef Bhuddy het volgende:
Hmm. Bij m'n bestelling hebben ze datum verzet. Pff, er stond gister 'begin feb.' en nu 'helaas, te laat. Half feb.'.
Oh ja, nog even een vraagje aan jou. Hoe duur was die jas die jij laatst gekocht had, die van divided? M'n broertje wil 'm ook, dus ik moet 'm morgen gaan halen
pi_45793136
50 euro
pi_45800557
Zo. Ik heb het sinds ik de catalogus heb het nog kunnen weerstaan....tot vanavond.
Voor 177 euro (met korting....) artikelen besteld. Twee dingen komen pas in april (ketting en blouse) de rest half februari.

Ik hoop voor de 14e dan, want er zit een leuk setje lingerie bij

Aaaaaaaaaaaaaaahhh dat was wél ff lekker. Bijna net zo lekker als gewoon winkelen en minder vermoeiend
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45800617
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:40 schreef Syrena het volgende:


Aaaaaaaaaaaaaaahhh dat was wél ff lekker. Bijna net zo lekker als gewoon winkelen en minder vermoeiend
Totdat je de rekening moet betalen
Что было, то прошло..
  maandag 29 januari 2007 @ 20:35:44 #22
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45802703
Mijn bestelling staat nu al 5 dagen op in behandeling, het loopt echt niet lekker daar in zweden. Zullen het nog wel steeds erg druk hebben. Maar dat wachten maakt t er niet leuker op. Gelukkig zit er niks bij wat ik nodig heb voor een bepaalde dag, maar ik wil mn spulletjes gewoon zien/passen/hebben. Wat dat betreft is het winkelen in een winkel toch vele malen leuker. Je kunt tenminste meteen genieten van het gekochte.
In elk geval had me de dame van de klantenservice me verleden week verzekerd dat ik mn pakketje deze week zou ontvangen. Ik ga daar dan maar van uit. Ik voel er alleen niets voor om weer te gaan bellen als het er deze week niet is. Geen zin om weer 20 wachtenden voor me te hebben.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45803143
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:17 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Misschien heeft het ook te maken met het weekend wat er tussen zit? Ik ben wel benieuwd wanneer jouw pakje uiteindelijk binnen gaat komen! Hoe groot is jouw pakket?
Ja ik hoop het maar. Ook ik heb geen zin om weer een half uur aan de lijn te hangen voor die klantenservice.

Ik heb het al bijna een maand geleden besteld trouwens en ik heb 18 artikelen (en het jogging-pak gratis) voor 257 euro. Het zijn vooral truitjes, 2 rokken, die roze stenenketting en die giga zonnebril (bruin, op die grote foto waar de beige trenchcoat en roze sjaaltje ook op staan).

Ik wil zo graag weten of alles leuk is en past!
pi_45803444
Jeeeej!

Ik denk, ik ga nog 1 keer kijken, en nu is mijn pakket ineens gesorteerd in het sorteercentrum
pi_45805928
Mijn pakketje is vandaag toc niet aangekomen
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:21:18 #26
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45823010
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Roeji het volgende:
Mijn bestelling staat nu al 5 dagen op in behandeling, het loopt echt niet lekker daar in zweden. Zullen het nog wel steeds erg druk hebben. Maar dat wachten maakt t er niet leuker op. Gelukkig zit er niks bij wat ik nodig heb voor een bepaalde dag, maar ik wil mn spulletjes gewoon zien/passen/hebben. Wat dat betreft is het winkelen in een winkel toch vele malen leuker. Je kunt tenminste meteen genieten van het gekochte.
In elk geval had me de dame van de klantenservice me verleden week verzekerd dat ik mn pakketje deze week zou ontvangen. Ik ga daar dan maar van uit. Ik voel er alleen niets voor om weer te gaan bellen als het er deze week niet is. Geen zin om weer 20 wachtenden voor me te hebben.
Het is eindelijk onderweg. Maf is dat de bestelling die nog had openstaan (iets werd later geleverd) inmiddels ook al in behandeling is. De drukte zal nu dus wel minder zijn
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45828569
't Gaat weer hard bij de H&M. Bestelling is alweer in behandeling (en volgens mij ook al verzonden, de T&T code heb ik al iig)
pi_45832262
Voor een bepaalde gelegenheid ben ik op zoek naar een donkerblauw broekpak (Maat 34 of XS). Weet iemand of ze die op dit moment bij H&M verkopen? Mag ook met een krijtstreepje.

Hier is geen winkel in de buurt dus moet er speciaal heen rijden, vandaar hier eerst de vraag.
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_45832318
Was afgelopen week in Arnhem en daar ook in een H&M geweest. En het viel me op dat er een aanzienlijk verschil in maten was. Een S daar valt behoorlijk ruimer uit dan een S van exact dezelfde trui die ik in A'dam heb gekocht.

Opvallend was ook dat de trui in Arnhem in Mauritanie (of Mauritius? Althans beginnend met een Mau..) is gemaakt en die andere was afkomstig uit Bangladesh.
pi_45832355
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:11 schreef parselmouth het volgende:
Trouwens, Maxxieh, je bedoelt wel deze trench he?
[afbeelding]
Anders sta ik straks voor de verkeerde te kijken
Yes!
Ik ben nog niet uit over de kleur, maar ik denk dat het zwart wordt.

Nogmaals bedankt!
pi_45832705
Ik heb vandaag gekeken bij Beursplein, maar die trench hebben we nog niet (of niet meer? zal ik morgen even vragen). Maar de voorjaarscollectie druppelt langzaamaan binnen, dus hij zal vast nog wel komen.
pi_45834860
Even een vraagje,

Ik heb wat dingen besteld maar ik stuur alles terug, wel bestel ik met de retourbon wat nieuwe dingen (niets hetzelfde in andere kleur of maat, maar echt hele andere artikelen)... moet ik nu weer verzendkosten betalen straks of is dat maar 1x???????????
pi_45847590
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-01-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-01-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-01-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 31-01-2007 Almere , pakkettendistributie

Dat werd tijd! *gaat vast bij brievenbus zitten*
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:13:39 #34
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45848141
Oke ze hebben e.e.a. verandert. Als je een bestelling opsplitst dan moet je toch elke keer verzendkosten betalen. Dit stond vermeld als 'tip' bij de kassa pagina waar je kan kiezen wanneer je iets wilt ontvangen.
Vind ik een beetje sullig van h&m, esprit verzend altijd alles gratis. Lijkt me dat h&m dat ook wel kan doen gezien de populariteit.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:15:20 #35
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45848170
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:13 schreef Roeji het volgende:
Oke ze hebben e.e.a. verandert. Als je een bestelling opsplitst dan moet je toch elke keer verzendkosten betalen. Dit stond vermeld als 'tip' bij de kassa pagina waar je kan kiezen wanneer je iets wilt ontvangen.
Vind ik een beetje sullig van h&m, esprit verzend altijd alles gratis. Lijkt me dat h&m dat ook wel kan doen gezien de populariteit.
En wat als je niet KUNT kiezen, bijvoorbeeld doordat je via de kaart uit de catalogus hebt besteld? Mijn moeder heeft nu een deel van haar bestelling gekregen, het andere deel komt nog. Ik verwacht niet dat zij twee keer verzendkosten gaat betalen. Hell, dan kan H&M wel ieder kledingstuk apart gaan verzenden
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_45848225
Zit het niet zo?
1 als je ZELF ervoor kiest om te splitsen dan betaal je twee keer verzendkosten
2 als je bestelde artikelen niet tegelijk kunnen komen omdat ze niet op voorraad zijn, betaal je geen extra verzendkosten

Overigens kreeg ik eergister nog te zien dat ik nog extra spullen mocht toevoegen, zonder verzendkosten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:35:36 #37
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_45848437
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:19 schreef Syrena het volgende:
Zit het niet zo?
1 als je ZELF ervoor kiest om te splitsen dan betaal je twee keer verzendkosten
2 als je bestelde artikelen niet tegelijk kunnen komen omdat ze niet op voorraad zijn, betaal je geen extra verzendkosten

Overigens kreeg ik eergister nog te zien dat ik nog extra spullen mocht toevoegen, zonder verzendkosten.
Dat lijkt me wel het meest logische ja.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_45850589
Ik wilde net een blouse online bestellen: leverbaar pas eind april !!
Dat duurt nog 3 maanden....
pi_45850809
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:14 schreef Koningin het volgende:
Ik wilde net een blouse online bestellen: leverbaar pas eind april !!
Dat duurt nog 3 maanden....
Die ruitjesblouse met korte mouwen? Die wil ik in het rood, stond idd vanmorgen eind april bij
En het erge is dat ik dus vrijwel zeker weet dat het mij niet staat.... ben altijd net een boerentrien in zo'n bloesjes. Maar hij was zooooo leuk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45850870
Oeh die blouse, die krijg ik morgen al, als het goed is .
pi_45850938
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh die blouse, die krijg ik morgen al, als het goed is .
Deze?



Hoe kan dat?
pi_45851049
Nee niet die, de mijne is mooier .
pi_45852362
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:26 schreef Koningin het volgende:

[..]

Deze?

[afbeelding]

Hoe kan dat?
Die heb ik ook besteld ja (maar dan de rooie).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45852429
Ik heb gister alles gekregen!!

En ALLES past én ALLES is leuk!!!

Ben er zo blij mee!!!


Ohja nog een vraagje: als je via maandfactuur betaald krijg je de rekening dan gewoon later nog opgestuurd? (over een maand dus ofzo)
pi_45852496


Deze heb ik vandaag aan Vind hem zo lekker truttig en lief!
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:03:02 #46
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45855192
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:19 schreef Syrena het volgende:
Zit het niet zo?
1 als je ZELF ervoor kiest om te splitsen dan betaal je twee keer verzendkosten
2 als je bestelde artikelen niet tegelijk kunnen komen omdat ze niet op voorraad zijn, betaal je geen extra verzendkosten

Overigens kreeg ik eergister nog te zien dat ik nog extra spullen mocht toevoegen, zonder verzendkosten.
Geen idee, ik kreeg de melding iig te zien. Nu ben ik naderhand (eerst dus aangegeven dat ik alles tegelijk wil hebben) via mijn pagina eens gaan kijken. En daar kun je het wel wijzigen zonder dat er extra verzendkosten bij komen. Tenminste in mijn geval. Ik heb dus een aantal dingen in bestelling staan die pas in maart of april geleverd worden, daar voegde ik vanmorgen dus nog iets aan toe en toen kreeg ik die melding/tip.

Ik heb geen idee wat ze nu precies willen. Ik kijk het eens aan, maar als ik straks voor elke levering (ook al is het een nalevering) verzendkosten moet gaan betalen, dan zeg ik mn account op. Dan haal ik het wel in de winkel.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45857793
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:05 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Even een vraagje,

Ik heb wat dingen besteld maar ik stuur alles terug, wel bestel ik met de retourbon wat nieuwe dingen (niets hetzelfde in andere kleur of maat, maar echt hele andere artikelen)... moet ik nu weer verzendkosten betalen straks of is dat maar 1x???????????
weet niemand antwoord op mn vraag?

Heb ondertussen toch gewoon besteld dus ik zal het wel zien!
pi_45858043
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

weet niemand antwoord op mn vraag?

Heb ondertussen toch gewoon besteld dus ik zal het wel zien!
Denk dat je weer moet betalen. Alleen als je iets ruilt voor een andere maat of kleur hoef je niet opnieuw verzendkosten te betalen staat op de site. De retourbon is niet bedoeld om een hele nieuwe bestelling mee te doen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45858365
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Denk dat je weer moet betalen. Alleen als je iets ruilt voor een andere maat of kleur hoef je niet opnieuw verzendkosten te betalen staat op de site. De retourbon is niet bedoeld om een hele nieuwe bestelling mee te doen.
Maar ik had alleen dingen uit de oulet besteld en die waren er dus niet meer in andere kleur/maat.

Maarja jammer dan
pi_45860762
Nieuw hier, dus ik weet niet als het al eerder gezegd is. Maar alles van de Spring/Summer Collection 2007 dat je bij H&M online ziet zal ook in de winkels komen. Dus mocht iets online uitverkocht zijn dan moet je even geduld hebben het zal vroeger of later in de winkels opduiken.
FF een voorbeeldje:



Deze trui was dus meteen uitverkocht op de H&M site. Vanaf vandaag hangt hij gewoon te koop in H&M filiaal van de Kalvertoren

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 31-01-2007 20:26:35 (plaatje gefixt) ]
pi_45861195
Mijn bestelling van 3 januari werd van half januari naar eind januari naar begin februari naar half februari verplaatst.. en nu staat er: Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden.
En bij de geleverde artikelen staat ook niks.

En die ***klantenservice sta je 'uren' in de wacht..

Mag toch hopen dat m'n bestelling niet echt verloren is gegaan.
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_45862498
Wtf!! Mijn bestelling is dus echt foetsie!!!

Zij geven de bestelling door aan Zweden en daar zit een bepaalde tijdslimiet aan.. Wordt die overgeschreden dat wordt je bestelling gewoon eruit gegooid.
En dat is bij mij dus gebeurd het enige dat je kan doen is opnieuw bestellen.
Maar dingen vanuit de outlet die ik toentertijd besteld heb zijn dus allemaal weg...

Ik heb gevraagd of ik iemand van hogerop kon spreken maar dat kon niet, dan moest ik morgen maar terugbellen. En dan zeker weer 20 minuten in de wacht staan.
Ik ga een klacht indienen!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_45863079
Ja zou ik ook doen Nilasha! Belachelijk zeg, ze moeten maar zorgen dat je je spullen nog krijgt.
pi_45868064
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:04 schreef ctrladdict het volgende:

[afbeelding]
Uhh die broek verkopen ze die ook ? Zo ja linkje pls
pi_45868561
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Uhh die broek verkopen ze die ook ? Zo ja linkje pls
Is dat een soort pantalon korte broek?

Die trui is wel erg mooi, hou wel van dat soort stijl truien, maar mijn vriend vindt het altijd te warm, helaas!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_45868965
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Uhh die broek verkopen ze die ook ? Zo ja linkje pls


directe link pakt ie niet

H&M site, online shop, heren en vervolgens shorts.
pi_45869363
Ah, de blotenknieenbroek voor mannen, zag 'm al een paar keer op plaatjes voorbijkomen, vind het niet echt mooi, misschien nog wennen. Ik hou van die baggy maar hippe korte broeken tot over de knie bij mannen .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_45870604
Ik kreeg zo'n briefje dat ik teveel had besteld om op rekening te doen, en of ik de rest onder rembours wil betalen. Nu moet ik vervolgens contact opnemen met H&M binnen 8 dagen, anders vervalt de bestelling. En dat vind ik echt behoorlijk irritant en onnodig, moet ík weer moeite doen omdat zíj niet duidelijk op de site zetten hoe het zit met die betaallimiet. Ik denk dat ik die bestelling lekker laat zitten, zó leuk zijn die kleren nou ook weer niet.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_45871200
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Uhh die broek verkopen ze die ook ? Zo ja linkje pls
Weet niet, in elk geval heel veel S/S 2007 meteen rechts als je binnenkomt vanuit de Kalverstraat wat ik van online en de catalogus herkende. Was overigens vanmiddag ook behoorlijk druk (lange rijen voor de kassa) toen ik er was... leek wel zaterdag middag.
pi_45874308
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:29 schreef imago het volgende:
Ik kreeg zo'n briefje dat ik teveel had besteld om op rekening te doen, en of ik de rest onder rembours wil betalen. Nu moet ik vervolgens contact opnemen met H&M binnen 8 dagen, anders vervalt de bestelling. En dat vind ik echt behoorlijk irritant en onnodig, moet ík weer moeite doen omdat zíj niet duidelijk op de site zetten hoe het zit met die betaallimiet. Ik denk dat ik die bestelling lekker laat zitten, zó leuk zijn die kleren nou ook weer niet.
Die heb ik dus ook gekregen, echt stom inderdaad. Staat er zoiets van "toen je klant werd van h&m hebben we met je afgesproken blablablabla" wat verder nergens terug te vinden is...
Ik ga het dus wel doen, want er zitten ook kleren bij van iemand anders.

Maar hoe zit het dan met retourneren enzo als je hetonder rembours besteld?
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:34:58 #61
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45874830
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:56 schreef alors het volgende:

[..]

Die heb ik dus ook gekregen, echt stom inderdaad. Staat er zoiets van "toen je klant werd van h&m hebben we met je afgesproken blablablabla" wat verder nergens terug te vinden is...
Ik ga het dus wel doen, want er zitten ook kleren bij van iemand anders.

Maar hoe zit het dan met retourneren enzo als je hetonder rembours besteld?
Als je belt kunnen ze je limiet verhogen. Ik heb dat toen gedaan en niet onder rembours hoeven te betalen maar gewoon met de maandfactuur.
Als je onder rembours hebt betaald, zou ik het in de winkel terugbrengen. Dan heb je tenminste meteen je geld terug.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45887179
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:34 schreef Roeji het volgende:

[..]

Als je belt kunnen ze je limiet verhogen. Ik heb dat toen gedaan en niet onder rembours hoeven te betalen maar gewoon met de maandfactuur.
Als je onder rembours hebt betaald, zou ik het in de winkel terugbrengen. Dan heb je tenminste meteen je geld terug.
Ja dat is een beetje een probleem, want er zit dus herenkleding bij, en die nemen ze geloof ik niet terug.. En de dichtsbijzijnde winkel met herenkleding zit nogal ver weg..

Maar kan dat zomaar? Je limiet verhogen? Want ik heb pas net mijn eerste bestelling betaald..
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:49:10 #63
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45887280
Ze nemen volgens mij toch gewoon alles terug in de winkel? Ik heb een poos geleden iets terug gebracht van het gewone filiaal, in de divided winkel. Namen ze gewoon terug. Gewoon proberen, kun jij toch niks aan doen dat ze geen herenkleding verkopen in dat filiaal.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45887702
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Roeji het volgende:
Ze nemen volgens mij toch gewoon alles terug in de winkel? Ik heb een poos geleden iets terug gebracht van het gewone filiaal, in de divided winkel. Namen ze gewoon terug. Gewoon proberen, kun jij toch niks aan doen dat ze geen herenkleding verkopen in dat filiaal.
Ja, bv Divided nemen ze hier wel terug en hangen ze ook gewoon in de winkel, maar het lijkt me niet dat ze dat met herenkleding doen.. Maar goed, ik bel binnenkort wel even met die klantenservice, hoe zij dat willen gaan regelen..
know'm sayin?
×
word? word.
pi_45889762
Je kan alle concepten overal terug brengen. Ook als ze het niet verkopen. Het wordt dan uiteindelijk verstuurd naar een filiaal waar ze het wel hebben.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45890842
Vandaag nog ff op de Kalvertoren geweest

Deze trenchcoat hebben ze nu ook en zwart en lichtbruin:


FF gepast, maar viel toch wel heel ruim uit, heb normaal maat 48, maar deze was me beduidend te groot. Helaas was dat de kleinste maat maar die ze hadden hangen.

Verder viel hij als jas ook behoorlijk tegen en de kwaliteit viel ook best tegen (erg dun en slecht afgewerkt), verder viel de centuur ook niet normaal aan te snoeren, de gesp laat normaal aansnoeren niet toe. Kortom helaas niks voor mij...
pi_45895276
Ik vind de truien van H&M op dit moment niet zo`n goede kwaliteit hebben.
En als de jassen dan ook nog slecht worden
pi_45898131


Die besteld, toffe vest trui.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bananenman op 01-02-2007 22:48:35 ]
pi_45898639
da's 'n trui
pi_45899103
Zooooo deel 1 van m'n bestelling is in behandeling. Zending is nog manco, dus in Zweden zijn ze mijn pakje aan het klaarmaken

Deel 2, mijn onderbroeken, komen eind feb.. en deel 3, ketting en blouse dus pas in april... Hopelijk eerder.
Oeh oeh als deel 1 dinsdag komt kan ik het meteen allemaal proberen heb het deze keer bij m'n ouders laten aankomen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45900535
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef lienelien het volgende:
da's 'n trui
Je hebt helemaal gelijk
pi_45900773
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:42 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]

Die besteld, tof vest.
Leuk Zat te twijfelen om die ook te bestellen, maar toch niet gedaan. Genoeg truien in huis
pi_45901152
Morgen eens ff een effen vest zoeken bij de H&M voor op een geruite broek .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45903901
ohoh... ik zie iemand hier over de maandfactuur praten en denk... goh laat ik even voor de zekerheid eens kijken of ik alles al betaald heb...


schrik... nee dus
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45907766
Ze hebben weer een paar nieuwe dingen (waaronder schoenen)
pi_45907978
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 08:29 schreef Chanty87 het volgende:
Ze hebben weer een paar nieuwe dingen (waaronder schoenen)
De schoenen gaan maar tot maat 40
amokaapjeeh O+
pi_45908202
En ze zijn van plastic Slechte ervaringen mee.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:10:20 #78
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45908232
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:08 schreef Syrena het volgende:
En ze zijn van plastic Slechte ervaringen mee.
Ik heb ze een paar dagen geleden in de winkel zien staan, echt van die plastic gevalletjes die ballarina's. Dat wil je je voeten niet aan doen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45911595
Ik heb van de week mijn eerste bestelling gedaan! Heb simpelweg even geen tijd om te shoppen, dus dan zo maar
Gisteren stond de status nog op: Bestelling is in behandeling oid. Vandaag staat er: Bestelling is onderweg.
Maar als ik op dat collonummer klik staat er nog steeds dit: Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco, en bij locatie: Zwolle intern transport pakketten.

En nu zijn jullie natuurlijk enorm ervaren met bestellen bij H&M, hoe zit t nou??
Door dat Bestelling is onderweg zou ik denken, dat komt vandaag.
Maar door die andere status denk ik dat er was mis is ofzo?
pi_45911851
LinLove, het pakje is dan nog in Zweden of onderweg naar Zwolle .
pi_45911966
Ahh das jammer.. had een kleine hoop aangezien bij Locatie al Zwolle stond
dan wacht ik geduldig af
Thanks!
pi_45918048
Kan je je over te maken bedrag ook gewoon overboeken via internetbankieren?
pi_45918540
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan je je over te maken bedrag ook gewoon overboeken via internetbankieren?
Yep, doe ik altijd
pi_45918562
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan je je over te maken bedrag ook gewoon overboeken via internetbankieren?
Heb ik gedaan. Ik kan bij de Postbank het nummer van de acceptgiro invullen en het dan zo overmaken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45920313
Bij T&T staat 'Chauffeur is onderweg'... Dus neem aan dat ik m'n pakketje vandaag nog krijg. Kan niet wachten

Edit: Binnen! Pyjamabroek + Polo zijn perfect, overhemd is te klein dus die wordt geruild (zit nu alweer in de brievenbus).

[ Bericht 38% gewijzigd door Bhuddy op 02-02-2007 18:45:40 ]
pi_45922432
Mijn pakket is gister binnengekomen!! Alles past en het is allemaal zooo leuk, ben vooral helemaal verliefd op mn truien, die ene is helemaal zacht van binnen! Had ik echt niet verwacht voor 20 euro! Maar goed, ik ben superblij! Vanaf het moment dat hij 'in behandeling' ging duurde het nog maar 3/4 dagen tot het pakket hier was..
pi_45931006
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:08 schreef Syrena het volgende:
En ze zijn van plastic Slechte ervaringen mee.
Niet alle schoenen zijn van plastic. Die kleine dingetjes als ballerina's enzo wel, maar wat wil je voor 15 euro.
Mijn filiaal heeft vaak genoeg laarzen verkocht die gewoon helemaal van leer waren.

We zouden vandaag de nieuwe schoenenlijn (bestaande uit 20 verschillende modellen) binnenkrijgen, maar da's niet helemaal gelukt.
In elk geval volgende week heel veel nieuwe schoenen.

En ik heb die cremekleurige divided-ballerina's toch maar gekocht
pi_45933329
Ik zoek een zwarte jas van H&M, weet niet zeker of het wintercollectie is of niet. Het lijkt heel erg op deze maar of het echt deze is weet ik niet:


Het was bij de filiaal waar ik was met 70% korting. Ze vertelden met dat niet elke filiaal deze jas had. Weet iemand hier iets meer over?

[ Bericht 13% gewijzigd door Mylene op 06-02-2007 14:36:06 (link werkt niet lay-out verneukt) ]
pi_45933363
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef DeFlip het volgende:
Ik zoek een zwarte jas van H&M, weet niet zeker of het wintercollectie is of niet. Het lijkt heel erg op deze maar of het echt deze is weet ik niet:
[afbeelding]

Het was bij de filiaal waar ik was met 70% korting. Ze vertelden met dat niet elke filiaal deze jas had. Weet iemand hier iets meer over?
Er is iets mis met je link... als ik em probeer te openen geeft ie gelijk aan dat ie wil sluiten

[ Bericht 16% gewijzigd door Mylene op 06-02-2007 14:36:21 (link werkt niet lay-out verneukt) ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:55:13 #90
88233 Steve
Still the best.
pi_45933402
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:42 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]

Die besteld, toffe vest trui.
Die heb ik laatst ook gekocht. . Zit erg lekker. Alleen het onderste randje gaat altijd heel raar omhoog staan, ziet er een beetje vreemd uit....
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_45940246
Weet iemand of je die 25% kortingscode vaker kunt gebruiken dan 1 keer? of doet die code het al niet meer?
pi_45941016
Doet het (als het goed is) niet meer idd Kreeg een week geleden ofzo namelijk een mail dat die code nog 4 dagen geldig zou zijn.
pi_45946485
Is er nog een werkende kortingscode?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 februari 2007 @ 18:56:35 #94
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_45948323
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef parselmouth het volgende:

[..]

We zouden vandaag de nieuwe schoenenlijn (bestaande uit 20 verschillende modellen) binnenkrijgen, maar da's niet helemaal gelukt.
In elk geval volgende week heel veel nieuwe schoenen.
Oh, dat klinkt goed! Enig idee hoe ik er achter kan komen welke filialen schoenen verkopen?
pi_45957479
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef DeFlip het volgende:
Ik zoek een zwarte jas van H&M, weet niet zeker of het wintercollectie is of niet. Het lijkt heel erg op deze maar of het echt deze is weet ik niet:
[afbeelding]

Het was bij de filiaal waar ik was met 70% korting. Ze vertelden met dat niet elke filiaal deze jas had. Weet iemand hier iets meer over?
(sorry weet er verder niks over, maar ik wil 'm ook!!)

[ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 06-02-2007 14:36:47 (link werkt niet lay-out verneukt) ]
pi_45959572
Die jas is van Divided en dat verkopen ze inderdaad niet in elk filiaal. Als het goed is staat er bij de winkelzoeker op de site wel welke lijnen er in welke winkel verkocht worden, dus je moet even daar kijken.

En Klare, ik zal morgen even vragen welke filialen de schoenen zullen gaan verkopen. Heb al wat voorproefjes gezien en er zitten echt beauties tussen (alleen ik mag even geen schoenen meer kopen van mezelf).
  zondag 4 februari 2007 @ 17:07:05 #97
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_45976378
Fijn! Want ik mag wel schoenen kopen van mezelf...sterker nog...ik moet zelf schoenen kopen want ik heb ze nodig
pi_45998309


Binnegekomen (valt me nu pas op)
pi_46000113
quote:
Op maandag 5 februari 2007 07:43 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]

Binnegekomen (valt me nu pas op)
hihi !
know'm sayin?
×
word? word.
pi_46001286
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:07 schreef Klare het volgende:
Fijn! Want ik mag wel schoenen kopen van mezelf...sterker nog...ik moet zelf schoenen kopen want ik heb ze nodig
*jaloers*
Ik heb vorige week 7 paar gekocht En er was gisteren een meisje met zulke mooie pumps in de winkel, bleken ze van de zara te zijn! Dus daar ga ik over een paar weekjes als de centen er weer zijn ook even kijken .
pi_46013438
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef parselmouth het volgende:

[..]

*jaloers*
Ik heb vorige week 7 paar gekocht En er was gisteren een meisje met zulke mooie pumps in de winkel, bleken ze van de zara te zijn! Dus daar ga ik over een paar weekjes als de centen er weer zijn ook even kijken .
7 paar?

Wat moet je toch met al die schoenen? Je kunt ze straks maar 1x per maand of zo dragen... das toch zonde?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46014593
Ach, schoenen maken naar mijn mening je outfit. Als ik bedenk wat ik morgen aantrek, denk ik eerst welke schoenen ik aan zal trekken en daarna kies ik m'n kleding die bij die schoenen past
Dus dan kun je er nooit teveel hebben, haha
pi_46018143
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef parselmouth het volgende:
Ach, schoenen maken naar mijn mening je outfit. Als ik bedenk wat ik morgen aantrek, denk ik eerst welke schoenen ik aan zal trekken en daarna kies ik m'n kleding die bij die schoenen past
Dus dan kun je er nooit teveel hebben, haha
Het moet ook matchen he .
Ik kan me enigszins inhouden, maargoed, dan koop ik geen schoenen maar wel bijvoorbeeld een nieuwe jas ofzo .
Al wel in januari rode zomerschoenen gekocht, ik zag ze en was verliefd, maar gelijk gekocht, voordat ze er niet meer zijn .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_46023812
Ik koop altijd net de verkeerde schoenen. Dan kan ik er toch niet op lopen, of ze blijken van plastic waardoor ik kouwe poten krijg Verkeerde kleur....enzo

Mijn pakket is in het sorteercentrum trouwens dan komt het morgen hopelijk Toch?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:54:27 #105
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46028810


leukleukleuk
an urge to help mankind overcomes me
pi_46030919
Wtf? Zit heel Zweden om 6 uur al klaar omdat ze weten dat de shop bijgevuld wordt ofzo? Die B & the N jurken zijn ook vrijwel allemaal alweer uitverkocht. Not that I care, maar deze rok dus ook



Heb 'm al in 36 maar wil 'm nog in 34, voor het geval ie groot valt. Heel irritant...
pi_46036195
Ze moeten die strapless dividedjurk met streepjes eens aan gaan vullen. Die is zoooo leuk En al zoooo lang uitverkocht.
pi_46036255
Vanochtend hadden ze 'm, alleen weer HEEL snel uitverkocht. Wist niet eens dat naast die blauwe ook een groene bestond Morgen maar om 6 uur gaan kijken
pi_46037117
Vandaag weer leuke post van H&M

Er is een nieuwe kortingscode voor 10% korting!!! de code is 7475

Edit: Hij is geldig tot 22 februari
pi_46040513
Voor degenen die het nog niet wisten. Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld kun je ook blijven gebruiken voor een kortingscode.
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7376 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 16-03-2007.
pi_46047461
Mijn pakje was er vanmorgen

Paar dingen waren te klein of gewoon niet zo mooi. Die gaan terug.
En net weer wat bijbesteld een halter-BH (nu ik weet dat hun BH-maten iig kloppen), andere broek bij de BH.

Alleen jammer dat je je bestelling niet kan aanpassen Ik heb namelijk onderbroeken maat 38 besteld die nog niet op voorraad waren en ik denk dat ik beter 40 kan nemen. Maar dat kan ik dus niet aanpassen, kan alleen het aantal veranderen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46047724
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:14 schreef Syrena het volgende:
Mijn pakje was er vanmorgen

Paar dingen waren te klein of gewoon niet zo mooi. Die gaan terug.
En net weer wat bijbesteld een halter-BH (nu ik weet dat hun BH-maten iig kloppen), andere broek bij de BH.

Alleen jammer dat je je bestelling niet kan aanpassen Ik heb namelijk onderbroeken maat 38 besteld die nog niet op voorraad waren en ik denk dat ik beter 40 kan nemen. Maar dat kan ik dus niet aanpassen, kan alleen het aantal veranderen.
Kan je niet het aantal van de broeken maat 38 op '0' zetten en dan die maat 40 er gewoon opnieuw bijzetten? Of moet je dan extra verzendkosten betalen ofzo?
pi_46048911
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:14 schreef Chanty87 het volgende:
Vanochtend hadden ze 'm, alleen weer HEEL snel uitverkocht. Wist niet eens dat naast die blauwe ook een groene bestond Morgen maar om 6 uur gaan kijken
!
Ik vind ze allebei wel leuk, die blauwe is stoer en die wit met groene is cute.
Heb ze overigens nog steeds niet in de winkels gezien Beter volgende maand, dan koop ik ze wel allebei
pi_46050296
Die groene is erg leuk ja Morgen maar eens kijken of die B&the N dingen nu wèl in mijn maat op voorraad zijn... Moet er alleen wel eerder m'n bed voor uit
pi_46050815
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef schatje het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten. Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld kun je ook blijven gebruiken voor een kortingscode.
[..]
Als ik die code gebruik geeft hij aan dat de waarde van de artikelen te laag is Is er dan een minimumbedrag waarbij je die kortingscode mag gebruiken?
pi_46051080
Had je al een kortingscode ingevoerd? Dan ligt het daaraan
pi_46051302
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:56 schreef Chanty87 het volgende:
Had je al een kortingscode ingevoerd? Dan ligt het daaraan
Ow ja.. wat flauw Vorige keer met die welkomstcode kon ik hem wel in combinatie met een andere gebruiken.

Vroeg me nog even wat anders af.. Als ik mn bestelling nu in meerdere pakketen laat leveren, dus niet alles in een keer moet ik dan ook zoveel keer de verzendkosten betalen? Dacht hier dat vluchtig gelezen te hebben. Anders moet ik tot eind april wachten
pi_46051547
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:24 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Kan je niet het aantal van de broeken maat 38 op '0' zetten en dan die maat 40 er gewoon opnieuw bijzetten? Of moet je dan extra verzendkosten betalen ofzo?
Hmmmzz ff proberen

Mijn nieuwe vest is verdomme al aan het stukgaan Manchet rafelet Ik heb het nog geen 12 uur aan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46051877
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dankzij de tip van Babbel1 is het gelukt en krijg ik m'n broeken nu in een andere maat

Meteen ff het singlet dat ik wilde ruilen in een andere maat besteld, kan ik morgen alles zo terugbrengen naar de winkel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46053381
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:13 schreef Syrena het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dankzij de tip van Babbel1 is het gelukt en krijg ik m'n broeken nu in een andere maat

Meteen ff het singlet dat ik wilde ruilen in een andere maat besteld, kan ik morgen alles zo terugbrengen naar de winkel
Yeu!
pi_46064539
Haha! Ik werd toevallig net wakker en ik ben blij dat ik er gebruik van heb gemaakt want ik heb net een zooi kunnen bemachtigen (ook die rok -de laatste! - maar niet die bretelbroek...), vooral uit de Outlet
pi_46066612
Niemand wist het antwoord hier dus dacht zal het nog maar even laten weten!

Had 3 dingen besteld, allemaal niet leuk dus terug gestuurd, tegelijkertijd op de retourbon nieuwe dingen besteld, en daar hoef ik nu dus geen verzendkosten over te betalen!!!
Ook de korting die ik bij de eerste bestelling had is bij de nieuwe bestelling er weer bijgezet!!


Nu afwachten hoe lang t weer gaat duren, staat half februari....
pi_46074133
Ik ook, in 't groen Ik kan die codes jammergenoeg niet meer testen omdat m'n bestelling al "in behandeling" zou zijn...
pi_46074406
Toch maar het blousje besteld, ook al komt het pas in april
Dan weet ik wel zeker dat ik er een krijg
pi_46074444
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Lollifant het volgende:

7442 = 10 euro korting bij een bestelling van 40 euro of meer

Shit
Je bent echt 2 minuten te laat met deze post.......
pi_46074552
Mijn halterbh komt pas in mei !!! Dus tot die tijd moet het koud blijven want anders kan ik m;n m'n topjes niet aan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46085593
Er zijn vandaag 4 enkellaarsjes binnengekomen, varierend van 39 tot 49 euro! Hele leuke en mooie laarsjes, niet mijn ding, maar leuk zijn ze zeker
pi_46086893
Ik heb vandaag zo'n leuk sjaaltje gekocht bij de H&M op Schiphol!
pi_46087394
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef Koningin het volgende:

[..]

Shit
Je bent echt 2 minuten te laat met deze post.......
Jij was 2 minuten te vroeg met bestellen!

pi_46101630
Meh... Nog steeds die groene jurk niet
pi_46124332
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:28 schreef parselmouth het volgende:
Er zijn vandaag 4 enkellaarsjes binnengekomen, varierend van 39 tot 49 euro! Hele leuke en mooie laarsjes, niet mijn ding, maar leuk zijn ze zeker
Wil je een brul geven als die pumps binnen komen???? Wij verkopen geen schoenen.. ..en ze zagen er op het plaatje heel mooi uit.....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_46126521
Zal ik doen!
Ze zagen er inderdaad heel leuk uit in het departmentboek. Vooral die slingbacks, echt jammer dat we die niet in het rood krijgen (vind die oranje heel stoer, maar ik draag nooit oranje )
pi_46131309
Gisteravond al een zonnebril gekocht



Ik vond hem zo fout leuk! Met een tijgerprintje er in verwerkt.
En ik heb de trenchcoat aan gehad, maar wist niet goed wat ik er mee moest (wanneer aan te doen enzo...)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:02:07 #134
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46131509
Er staat nu een pagina met alle jeans op de site: Jeans For All.
Het is erg magertjes vind ik, maar goed ze staan nu tenminste duidelijk bij elkaar.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46131901
Ik heb nu een stretchjeans van ze aan. Echt met zo'n hoog middel enzo Vreselijk maar hij zit echt zoooooo lekker.

Deze dus:


Hij heeft alleen iets te lange pijpen, maar daardoor lijken je benen wel langer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46133064
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:24 schreef Chanty87 het volgende:
Meh... Nog steeds die groene jurk niet
Nu wel! Handig trouwens: ik had eerst die 10 euro korting ingevoerd, en later die 25% om te testen... Die 10 euro-code vervalt dan Vond ik niet erg, want nu heb ik wel een beetje meer korting eraf.
pi_46142587
Ik heb mijn oog laten vallen op een riem, maar om nou ¤5 verzendkosten te gaan betalen voor een riem van ¤10 vind ik ook weer wat overdreven.

Ook word het weer eens wat tijd voor nieuw ondergoed, dus ik zal binnenkort eens een tripje richting H&M maken. Hangt er nou al veel van de nieuwe collectie in de winkel?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_46147703
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Nu wel! Handig trouwens: ik had eerst die 10 euro korting ingevoerd, en later die 25% om te testen... Die 10 euro-code vervalt dan Vond ik niet erg, want nu heb ik wel een beetje meer korting eraf.
Die strapless?

Ging vanochtend om half 8 kijken, maar toen was er nog niks bijgevuld. En om 8 uur moest ik heel de dag werken, dus op deze manier pis ik er elke keer net naast
pi_46151336
Half 8? Je moet er echt heel vroeg voor uit hoor Ze hadden 'm trouwens alleen in maat 34, en dat was waarschijnlijk de enige want toen ik 'm had besteld was ie alweer uitverkocht...
pi_46151713
Nog vroeger! Ik al helemaal zielig doen met m'n half 8.
Had om half 1 's nachts ook nog gekeken, maar het wordt dus blijkbaar op een heel bizarre tijd geupdate.
pi_46166004
Weet iemand waar ik die witte mannen schoenen kan kopen, die de paspoppen aan hebben in de hennis?
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:11:35 #142
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46166682
Ik baal, vanmorgen zou mn pakje komen. Ik dus wachten want normaal komt rond 10u de postbode. Ben ik om half 11 maar weer wat zinnigs gaan doen, met een half oor gericht op de deurbel. Niks, ga ik een half uur later kijken beneden, steekt een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Volgens mij heeft ie dus gewoon niet aangebeld. Nu moet ik tot maandag wachten
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46177096
Voor het hardlopen:

Windjackje:



Top met ingebouwde BH:



Hopelijk is het wat, 't is in ieder geval stukken goedkoper dan runnerskleding van de dure merken.
(39,95 voor het jack en 14,90 voor de top).
pi_46182293
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:32 schreef beautiful_world het volgende:
Weet iemand waar ik die witte mannen schoenen kan kopen, die de paspoppen aan hebben in de hennis?
Je moet even doordeweeks, niet te laat in de middag, een H&M medewerker aanspreken.
Die kan dan iemand van de Deco erbij halen, die weten dat als het goed is meestal wel (deco's kleden de poppen aan etc).

Trouwens, Chanty: toen jij dat jurkje eeeeeeeindelijk te pakken kreeg, hoe vroeg was het toen? Ik ga maandagochtend m'n wekker eens zetten, dan ram ik even de laptop aan, koop ik die jurk en ga ik weer vredig verder slapen .
pi_46184817
Ik heb pasgeleden de H&M catalogus besteld. Iemand een idee binnen hoeveel tijd je hem thuis krijgt??
pi_46184945
Ik heb de trenchcoat in het zwart en hij is echt wel vet, binnekort ff foto
pi_46185097
Mijn voorjaarstrench gaat binnenkort op marktplaats. Heb een andere van de Trend op het oog, die vind ik veullll mooier. En ik wist niet dat deze trenchcoats ook in de winkels verkocht zouden worden, dan lopen er ineens toch wel heeeeeeeel erg veel mensen mee (zeker als je ziet hoe fucking hard ze gaan).
pi_46188359
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Je moet even doordeweeks, niet te laat in de middag, een H&M medewerker aanspreken.
Die kan dan iemand van de Deco erbij halen, die weten dat als het goed is meestal wel (deco's kleden de poppen aan etc).

Trouwens, Chanty: toen jij dat jurkje eeeeeeeindelijk te pakken kreeg, hoe vroeg was het toen? Ik ga maandagochtend m'n wekker eens zetten, dan ram ik even de laptop aan, koop ik die jurk en ga ik weer vredig verder slapen .
Iets voor vijf uur was het. Kan zijn dat ie er dan alsnog niet is hoor (en de blauwe wel), had 'm de hele week maar 2 keer langs zien komen en daarvan was alleen de maat 34 beschikbaar die ik heb besteld...
  zaterdag 10 februari 2007 @ 23:11:31 #149
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46188912
Over welk jurkje hebben jullie het nu? Ik ben wel errug benieuwd naar wat jullie moeten hebben!

Ik ben zelf eigenlijk niet zo heel erg kapot van de voorjaarscollectie. Vind maar weinig dingen hebben-hebben-hebben.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46190180
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:55 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Iets voor vijf uur was het. Kan zijn dat ie er dan alsnog niet is hoor (en de blauwe wel), had 'm de hele week maar 2 keer langs zien komen en daarvan was alleen de maat 34 beschikbaar die ik heb besteld...
5 uur . Wat erg...
Zal ik het morgenochtend proberen of zullen ze dat soort dingen niet updaten op zondag?
Ik vind de blauwe ook wel leuk, dus vind het eigenlijk allebei wel best. Alleen denk ik niet dat 34 mij gaat passen, zal wel een 36 nodig hebben...
  zondag 11 februari 2007 @ 00:34:49 #151
123170 alors
zlata1234
pi_46191246
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:52 schreef parselmouth het volgende:

[..]

5 uur . Wat erg...
Zal ik het morgenochtend proberen of zullen ze dat soort dingen niet updaten op zondag?
Ik vind de blauwe ook wel leuk, dus vind het eigenlijk allebei wel best. Alleen denk ik niet dat 34 mij gaat passen, zal wel een 36 nodig hebben...
Nee ze doen het niet op zaterdag en zondag geloof ik, je kunt beter doordeweeks proberen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_46192658
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:11 schreef BettyR het volgende:
Over welk jurkje hebben jullie het nu? Ik ben wel errug benieuwd naar wat jullie moeten hebben!
Deze



En parselmouth, het is niet zo erg hoor Het is wel relaxt shoppen aangezien het er op dat tijdstip toch ontzettend stil is. Lekker op je gemak alles bekijken terwijl het weer op voorraad is... Heerlijk
  zondag 11 februari 2007 @ 11:59:42 #154
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46197286
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:36 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Deze

[afbeelding]

En parselmouth, het is niet zo erg hoor Het is wel relaxt shoppen aangezien het er op dat tijdstip toch ontzettend stil is. Lekker op je gemak alles bekijken terwijl het weer op voorraad is... Heerlijk
Oh das idd. wel een heel leuk ding! Nah, ik moet een maat 40 hebben dus wrs. gaat dat toch niet lukken.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46227957
Yess, net de blauwe in maat 36 te pakken gekregen
Trouwens, wat is dat telkens met maandfacturen? Kan sinds december niet meer aanvinken dat ik met acceptgiro wil betalen
pi_46230062
De jurkjes zijn NU ook weer beschikbaar in maat 38/40/42!
amokaapjeeh O+
pi_46231207
Ik vind 'm best leuk, maar hij is zo herkenbaar. Ik zou het genant vinden als ik ergens was waar de helft van de vrouwen dat jurkje ook zou dragen.
  maandag 12 februari 2007 @ 10:58:30 #158
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46231402
True. Dat is het probleem met H&M, praktisch iedereen loopt erin. Daarom ga ik vaker voor Zara, hier in de (nabije) omgeving zit ie niet en dat betekent dat maar weinig mensen er hier in lopen.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46236317
Ach ja, je moet er ook je eigen originele draai aan geven. Goed en origineel combineren enzo. Al moet ik toegeven dat het met zo'n jurkje wel wat moeilijker wordt, maar ja, hij is gewoon leuk en da's belangrijker dan origineel

Heb ook nog een straightjeans gekocht, voor 9,90! En een turkoois lingeriesetje voor 9 euro bij elkaar. De outlet had ineens leuke dingen vannacht
pi_46236901
Ohhh ik schrik me dood van jullie!!

Mijn hart maakte echt een sprongetje toen ik las dat de jurkjes er weer waren haha, hoe obsessed kun je zijn. Maar nu ben ik natuurlijk al weer veel te laat. Alleen maat 42 nog.

Als iemand er snel op uitgekeken is hou ik me heeeel erg aanbevolen om hem over te kopen!
pi_46236970
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:01 schreef parselmouth het volgende:
Ach ja, je moet er ook je eigen originele draai aan geven. Goed en origineel combineren enzo. Al moet ik toegeven dat het met zo'n jurkje wel wat moeilijker wordt, maar ja, hij is gewoon leuk en da's belangrijker dan origineel

Heb ook nog een straightjeans gekocht, voor 9,90! En een turkoois lingeriesetje voor 9 euro bij elkaar. De outlet had ineens leuke dingen vannacht
Leuk is dat hè Kom je ineens allemaal dingen tegen in die Outlet die je overdag dus niet ziet

En dat iedereen ermee loopt vind ik wel meevallen eigenlijk... Maar idd, zoals parsel zegt gewoon je eigen "touch" eraan geven
pi_46237247


Deze vind ik trouwens ook verschrikkelijk mooi! Die wil ik ook.
pi_46237666
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:30 schreef Lollifant het volgende:
[afbeelding]

Deze vind ik trouwens ook verschrikkelijk mooi! Die wil ik ook.
ohh!
Hoeveel kost ' ie? En waar op de site kan ik 'm vinden?

Wordt alles trouwens dagelijks aangevuld, zo rond 5u ?
pi_46237910
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef lienelien het volgende:

[..]

ohh!
Hoeveel kost ' ie? En waar op de site kan ik 'm vinden?

Wordt alles trouwens dagelijks aangevuld, zo rond 5u ?
Hee, ik zag hem het eerst he!

Hij staat ook bij Beauty and the geek, net als die streepjes, en hij kost ook 34,95. Volgens mij is hij ook exact hetzelfde, alleen een andere print.

Het model is echt zoooo lief en moooi!


Ik ga mijn internet maar es aansluiten thuis, dan kan ik ook de wekker zetten morgenvroeg
pi_46241876
Die vond ik ook wel leuk, maar hij werd laatst geruild bij ons in de winkel en toen vond ik 'm eigenlijk wel heel erg truttig...

Mij is het vannacht om 3 uur gelukt! Om kwart voor 3 waren er allemaal 'werkzaamheden' enzo, en een kwartiertje later was er een heleboel lekker aangevuld (check dan ook even de outlet, heel veel jeans voor 9,90, in heel veel maten).
pi_46242630
Vorige week heb ik een overhemd laten ruilen, maar bij 'geruilde artikelen' staat nog steeds dat de bestelling in behandeling is... Het overhemd dat ik wil ruilen staat er nog niet. Enig idee wat er fout gaat?
pi_46250497
quote:
[Exclusive Preview] New H&M's ''M by Madonna'' press release.

Our Friends at H&M just sent us the following brand new press release which features a few more details. Drowned Madonna is honoured to premiere it...

MADONNA JOINS WITH H&M TO CREATE FASHION LINE
A modern twist on feminine classics

The creative collaboration between Madonna and H&M continues with the arrival of the ”M by Madonna” collection, which will be available worldwide on March 22, 2006 in all H&M stores having women’s departments. Margareta van den Bosch, H&M’s head of design, and Madonna have come together to create a line of clothing that reflects Madonna’s fashion sensibilities, modern elegance and femininity.

"Madonna has a remarkable feel for fashion and trends. She is a total professional, inspiring and enthusiastic. She was involved in even the smallest details of every design. The result, ‘M by Madonna,’ is all about fashion that people can really love and wear season after season," states van den Bosch.

The unique yet classic “M by Madonna” line includes glamorous tops, trendy lumber jackets, tailored blazers and other apparel, such as shirt dresses and kimono dresses. A Madonna favorite is a stylish trench coat in cotton poplin or leather. The palette is primarily a neutral one – white, black, khaki and grey. Fabrics range from silk, wool and viscose jersey to body-sculpting lycra. The entire line is embellished with a small “M” logo on linings, zippers and buttons. In addition, the “M by Madonna” look includes a wide assortment of accessories – sunglasses, party bags, clutches and narrow leather belts.

This dream music and fashion collaboration between Madonna and H&M began last spring when H&M supplied a complete line of casual clothing for Madonna’s touring troupe – the band, dancers, crew members and the Material Girl herself. On that occasion, Madonna and H&M worked together on a specially designed Madonna track suit, which was sold at H&M stores worldwide.

Founded in Sweden in 1947, H&M, with over 1,300 stores in Europe, North America, the Middle East, and soon in Eastern Asia, is synonymous with fashion and quality at the best price. The company’s fashions are created by in-house designers. The ‘M by Madonna’ collection will be sold in 28 countries around the world.

Madonna, a seven-time Grammy winner, children’s book author, fashion icon and visionary, is a cultural innovator of astonishing diversity and enduring appeal. Her most recent CD, “Confessions on a Dance Floor,” immediately shot to the top of the charts in 29 countries. Her Confessions Tour was the most successful tour ever by a female artist. The DVD/CD, "The Confessions Tour - Live From London," has just been released.
bron







Die kimono jurk vind ik beeldig .
pi_46250776
Die kimono Die onderste jurk is ook wel leuk vind ik
pi_46251367
Vanmiddag die witte skinny jeans gekocht in de maat die ik normaal altijd heb, maar hij is te wijd aan de bovenkant. Hopelijk kan ik hem snel ruilen voor een kleinere, vanmiddag lagen er haast geen andere maten meer. (En ik had geen tijd om te passen in de winkel.)
pi_46251421
Die kimono is prachtig! Hoop alleen dat ie niet zo lang is als die laatste... Iemand die weet hoeveel '239PLN' is?
pi_46251424
Rond de 60 euro...
pi_46252649
Ik heb gister een lief shirtje gekocht in de H&M! Wit spaghettitopje met zilveren sterren erop.
En broeken kopen daar vind ik maar lastig, maar misschien ga ik t vandaag proberen! Vond de grijze skinny jeans wel erg tof!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 10:15:56 #173
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46253903
Die kimono is inderdaad ontzettend mooi. Hebben! Ik hoop dat t ook in Enschede komt te liggen, dat zou echt ideaal zijn. Daar is het vaak relatief rustig als er een 'bijzonder' collectie in de winkels ligt, hier in Twente willen ze over het algemeen niet 'van dat aparte spul'.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46256035
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:55 schreef Chanty87 het volgende:
Rond de 60 euro...
Oei, echt zijden dan ofzo? Nou ja, met personeelskorting is het wel te doen...
Zit me alleen af te vragen wat je er in godsnaam onder moet doen. Ik ben zo iemand die zo'n jurk gewoon op een doordeweekse dag aantrekt, maar het feit dat m'n tieten er bijna uitrollen vind ik wat minder geslaagd .
pi_46258885
Waarrrrr blijft m'n pakketje Normaal gesproken leveren ze tussen 10-14 uur, maar nog steeds niks Zal wel komen omdat het postkantoor in een AH zit die nu wordt verbouwd... Op TnT stonden namelijk eerst Dordrecht en daarna Ridderkerk als locatie, waar normaal gesproken Numansdorp hoort te staan.
pi_46263807
Hèhè, m'n pakket is binnen.

De zwarte Divided (Beauty & the Geek) rok is heeel leuk maar valt klein, die bretelbroek valt heel anders dan op het plaatje... Zal wel aan de maat liggen, dus ik bestel wel een grotere maat. En één van de jeans (9,90) uit de Outlet is heel anders dan dat er op het plaatje staat; bootcut my ass... Maargoed. Ben wel gelukkig met m'n rok, korset en pyjama's
pi_46264375
Ik heb vandaag de spullen die ik niet neem bij het postkantoor gedropt. Straks even m'n factuur betalen (100 euro van de 165 ). Pakje nr. 2 is nog in Zweden zag ik.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46265607
Ik kan niet meer zien waar mn pakje is
Maar hij zal morgen wel komen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_46282034

Skinnyjeans van de kinderafdeling voor maar 9,90!
Gelijk even de grootste maat bij m'n bestelling gedonderd, ging ook nog eens 20% vanaf van m'n pers.korting. Chilleh!!

[ Bericht 12% gewijzigd door parselmouth op 14-02-2007 00:06:34 ]
pi_46282234
Vandaag even de trenchcoat gepast, ik vond hem wel heel mooi alleen ik ga nog even kijken bij de Zara. Die hebben meestal ook erg mooie jassen.
pi_46282471
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Skinnyjeans van de kinderafdeling voor maar 9,90!
Gelijk even de grootste maat bij m'n bestelling gedonderd, ging ook nog eens 20% vanaf van m'n pers.korting. Chilleh!!
Een kikkerbroek!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_46286863
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Skinnyjeans van de kinderafdeling voor maar 9,90!
Gelijk even de grootste maat bij m'n bestelling gedonderd, ging ook nog eens 20% vanaf van m'n pers.korting. Chilleh!!
Oh leuk , wat voor maat heb je normaal dan met spijkerbroeken?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_46300601
Ik vond dit blousje heel grappig, maar toen ik het in de winkel zag hangen viel het me toch tegen.
pi_46300834
ja, dat vond ik inderdaad ook al!
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:16:35 #186
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46301163
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef parselmouth het volgende:
Skinnyjeans van de kinderafdeling voor maar 9,90!
Gelijk even de grootste maat bij m'n bestelling gedonderd, ging ook nog eens 20% vanaf van m'n pers.korting. Chilleh!!
ik kijk er waarschijnlijk overheen maar, waar staan ze online? want ik zag ze gister nog in de h&m in maastricht liggen, maar natuurlijk was maat 164 weer op
heb wel de witte skinny van 19.95 gekocht (die er ook in roze en geel is) die is wel
pi_46307758
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:16 schreef sproetjes het volgende:

[..]

ik kijk er waarschijnlijk overheen maar, waar staan ze online? want ik zag ze gister nog in de h&m in maastricht liggen, maar natuurlijk was maat 164 weer op
heb wel de witte skinny van 19.95 gekocht (die er ook in roze en geel is) die is wel
(je avatar )
Je moet even kijken bij kinderen > jeans for all. Daar staat ie bij!

170 komt trouwens overeen met een normale 36. Dus zeker wel een aanrader om eens bij de kinderbroeken te kijken, want die zijn veel minder duur en net zo leuk (moet je natuurlijk geen megalange benen hebben, anders heb je hoogwatereffect )
pi_46311578
Waar staan ze voor 10 euro? Gisteren zag ik in de winkel kinderskinny's voor een tientje maar niet meer in de grotere maten, dus ik ging op de site kijken en zag (en zie nog steeds) geen broeken voor die prijs! Ook niet bij jeans for all. Misschien al uitverkocht
Ik heb trouwens wel de witte in maat 170

[ Bericht 20% gewijzigd door Marjonijntje op 14-02-2007 21:55:06 ]
pi_46311912
Oh inderdaad, je hebt gelijk.
Ze staan niet bij Jeans for all

Hiero!
pi_46311963
Thanks
pi_46312064
ik wil die jurk
pi_46313020
Nouja, net dan maar even een andere jurk besteld, uit de outlet:



pi_46327281
Hoi, even een vraagje hoor, ik ben echt een newbie hierin wat dat betreft.
Ik had 4 artikelen besteld waarvan ik er 2 wil houden..
Nu wil ik de rest graag terugsturen, kom nl niet in de buurt van een winkel komende tijd.
Moet ik nu het hele bedrag op de factuur betalen of alleen van datgene wat ik hou? (er staat nl op die bon dat je je geld binnen 30 dagen terug krijgt, maar hier lees ik weer dat iemand alleen een deel betaalde)
En nog een vraag, kan ik het ook terugsturen via zo'n Kiala punt?
En ik doe de kleding gewoon in die zak, met de bon erbij, en die sticker plak ik erop? Er is nl op mijn bon een deel van de tekst weggevallen..
Thanks alvast!!
pi_46327508
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef LinLove het volgende:
Hoi, even een vraagje hoor, ik ben echt een newbie hierin wat dat betreft.
Ik had 4 artikelen besteld waarvan ik er 2 wil houden..
Nu wil ik de rest graag terugsturen, kom nl niet in de buurt van een winkel komende tijd.
Moet ik nu het hele bedrag op de factuur betalen of alleen van datgene wat ik hou? (er staat nl op die bon dat je je geld binnen 30 dagen terug krijgt, maar hier lees ik weer dat iemand alleen een deel betaalde)
En nog een vraag, kan ik het ook terugsturen via zo'n Kiala punt?
En ik doe de kleding gewoon in die zak, met de bon erbij, en die sticker plak ik erop? Er is nl op mijn bon een deel van de tekst weggevallen..
Thanks alvast!!
Als je het niet in een winkel terugbrengt kun je alleen betalen wat je wil houden. Wat je retourneert trek je van het totaalbedrag af en je telt er nog 1 euro bij (verzendkosten). Wat je dan overhoudt maak je over aan H&M.

Je kunt ook het hele bedrag betalen + 1 euro verzendkosten en dan de spullen terugsturen. Volgens mij krijg je dan een soort van "tegoed" op de site te staan.

Ik heb alles weer in de goeie zakken gestopt (wel een gepuzzel als je veel hebt besteld ) daarna de zakjes weer in de grote tas. Sticker op de buitenkant waar mijn naam & adres op staan en waar ze bij de post de barcode op plakken, de rest van de bon IN de zak (met aangetekend wat er terug gaat en waarom). Zak goed dichtplakken en daarna naar postkantoor. Geen idee of je bij een Kiala-punt ook dingen terug kan sturen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46327557
http://www.kiala.nl/

Hier staat wel iets over verzenden van pakjes!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46327564
Je kunt het ook terugsturen bij zo'n Kiala-punt, dat heb ik weleens gedaan.
pi_46327916
Oke helemaal goed!!
Dan kies ik er liever voor om alleen te betalen wat ik hou.. lijkt me toch beter..
Thanks allemaal!
pi_46337575
quote:
Madonna erg klassiek in haar eigen ontwerpen

AMSTERDAM - Glamoureus, maar vooral klassiek. Madonna pakt niet groots uit met de kleding- en accessoires-collectie die ze maakte in samenwerking met en voor H &M. Ze houdt heel erg haar eigen stijl aan: driekwartbroeken, pofmouwtjes, hoge tailles en wat schoenen betreft, open en met hoge hakken.


Madonna maakte samen met Margareta van den Bosch, hoofd designafdeling van H&M, haar eigen collectie. Eerder al maakte het kledingwarenhuis voor de popdiva en haar crew een off-stage garderobe, maar de samenwerking tussen Madonna en H&M begon destijds met een speciaal ontworpen trainingspak voor de zangeres. Later hing dat ook in alle winkels wereldwijd.

H&M heeft het zelf over een zangeres met veel gevoel voor mode waarin moderne elegantie en vrouwelijkheid tot uitdrukking komen. „Madonna heeft een indrukwekkend gevoel voor mode en trends. Daarbij is ze buitengewoon professioneel, inspirerend en enthousiast. Zij is tot in de kleinste details betrokken geweest bij het ontwerp van elk kledingstuk”, aldus Van den Bosch.

'M by Madonna' bestaat uit ongeveer dertig kledingstukken, van tops, stoere jacks, op het lijf gesneden blazers, overhemden, veel jurkjes, een enkele keer in kimonostijl. Volgens H&M is de trenchcoat van katoenen popeline of leer een van Madonna's favorieten. De collectie is opvallend neutraal van kleur; geen heldere kleuren, maar wit, zwart, kaki en grijs. Het materiaal varieert van zijde en wol tot viscose.

Voor wie wil laten zien dat zij een Madonna draagt moet ze de nieuwsgierigen naar de binnenkant verwijzen. Daar is een klein M-logo verwerkt. Verder zit die ook op de ritsen en knopen en is die verwerkt in de accessoires die de diva ook maakte. Het gaat naast twee flinke brillen om brede ceinturen, kleine zilveren en zwarte tasjes en weekeindtassen.
bron

Nog 2 foto's (op pagina 8 staan er meer):



pi_46344309
Oh ik kan haast niet wachten tot de Madonna lijn te koop is. Ik vind haar stijl echt geweldig.
Gek op mooie kleding.
pi_46357748
YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb DE jurk in maat 38!!!!!!!

De blauwe, ik hoop dat ie past en niet te groot valt..... Maar het is in elk geval iets!
pi_46358012
Hij is er nog steeds in 38, 40 en 42..

De groene alleen in 40.
pi_46358508
Blauwe besteld
Ik vrees alleen dat 38 toch te groot is, maarja..
pi_46358961
Ja ik ben er ook bang voor. Het is toch altijd weer spannend met die h&m maten.

Laatst 2 jurkjes gekocht in de winkel, in de ene had ik maat 36, en de ander maat 40.
pi_46365299
Mijn moeder belde, m'n pakje is er Gelukkig ging ik toch al naar ze toe vanavond
Ze zei nog: "Het is wel maar een klein pakketje..." (vorige was echt mega haha).

Ik zie alleen nog niks bij de retouren staan en ik vind ook niks op Track & Trace van de spullen die ik teruggestuurd heb dinsdag Op de site staat wel dat ik betaald heb, maar er staat dus nog een deel open.

Naja, zal wel goedkomen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46367410
Als je een paar dingen uit je pakje terugstuurt, één omdat ie kapot is (geleverd dus) en als je daar dan een nieuwe voor wilt en dat op dat bijgeleverde formulier aangeeft, moet je daarvoor dan ook verzendkosten betalen of niet??
know'm sayin?
×
word? word.
pi_46367833
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:17 schreef alors het volgende:
Als je een paar dingen uit je pakje terugstuurt, één omdat ie kapot is (geleverd dus) en als je daar dan een nieuwe voor wilt en dat op dat bijgeleverde formulier aangeeft, moet je daarvoor dan ook verzendkosten betalen of niet??
Volgens mij niet. Ik dacht dat dat op de bon erbij stond, maar weet 't niet zeker.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46378896
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 08:37 schreef Lollifant het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb DE jurk in maat 38!!!!!!!

De blauwe, ik hoop dat ie past en niet te groot valt..... Maar het is in elk geval iets!
Ik heb vanochtend de groene weten te bemachtigen in 36, just in case Alleen hadden die apen bij H&M net m'n bestelling al in behandeling genomen (stond voor eind februari) dus moet ik weer verzendkosten betalen... Maargoed. Heb voor de zekerheid ook de bretelbroek in een grotere maat besteld, voor het geval dat... Had 'm al eerder ontvangen maar ik vond 'm net iets te klein, dus had 'm retour gestuurd en via de bestellijst een grotere maat besteld maar ik weet dus niet of ik het alsnog krijg... Een vorige keer had ik een pyjamabroek teruggestuurd voor een kleinere maat en die heb ik dus ook nooit gehad. Dat geld kwam dus bij m'n tegoed te staan
pi_46385057
Als die groene niet goed is weet je wie je een pm moet sturen .
pi_46386050
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:13 schreef lienelien het volgende:
Nouja, net dan maar even een andere jurk besteld, uit de outlet:

[afbeelding]

Ik zie hem niet in de outlet
Voices tell me I'm the shit.
pi_46389984
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ik zie hem niet in de outlet
hij staat niet bij de jurken, maar bij de 'overige kledingstukken' oid

edit: hier dus

Maar nu alleen in maat 44
pi_46450721
Tsss mn bestelling nu al in behandeling genomen.. Ik had vrijdag pas besteld en er gisteren nog iets bijgedaan.. En ik wilde er nog wat bijdoen, maar dat kan dus niet meer... Kut zeg, anders gaat het altijd veel te traag en nu ineens vet snel..
know'm sayin?
×
word? word.
pi_46457560
Heb net een bestelling gedaan, hoe lang duur het ongeveer voordat je het binnen hebt??
pi_46457595
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:43 schreef Opgeduveld het volgende:
Heb net een bestelling gedaan, hoe lang duur het ongeveer voordat je het binnen hebt??
erg verschillend, moet je bij 'mijn pagina' kijken. Daar staat de verwachtte leveringsduur
  maandag 19 februari 2007 @ 15:17:46 #214
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_46458592
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nu een stretchjeans van ze aan. Echt met zo'n hoog middel enzo Vreselijk maar hij zit echt zoooooo lekker.

Deze dus:
[afbeelding]

Hij heeft alleen iets te lange pijpen, maar daardoor lijken je benen wel langer
Een hoog middel verschrikkelijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_46462209
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:59 schreef alors het volgende:
Tsss mn bestelling nu al in behandeling genomen.. Ik had vrijdag pas besteld en er gisteren nog iets bijgedaan.. En ik wilde er nog wat bijdoen, maar dat kan dus niet meer... Kut zeg, anders gaat het altijd veel te traag en nu ineens vet snel..
altijd maar willen klagen he...

gaat het te traag, dan is het niet goed. Gaat het sneller is het ook niet goed...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46463559
Niet als je dan dubbel verzendkosten moet gaan betalen en je later pas je spullen krijgt...
pi_46475867
Ik weet niet of deze link al genoemd is, maar hier kun je de gehele collectie van Madonna bekijken:

http://www.detnye.no/mote/article47766.ece

Ik vind het een mooie collectie. Heel vrouwelijk en stijlvol. Niet echt superspannend of vernieuwend, maar goed: dat is H&M ook niet, natuurlijk. Jammer dat ze niets voor mannen doet.
pi_46476853
Wauw!
Er zitten echt geweldige jurkjes tussen zeg! Vooral die bronsbruinige... En dat lange shirtje/jurkje met die gouden en zilveren strepen moet ik echt hebben. En dat cremekleurige dunne tailleriempje ook.

Trouwens alsnog een turnpakje .
pi_46480596
parselmouth??
Weet jij al iets van die schoenen collectie en wanneer die binnenkomt?
Ik kom niet meer zo vaak in het centrum dus handig om te weten
Voices tell me I'm the shit.
pi_46487982
We hebben sowieso 4 verschillende enkellaarsjes binnengekregen (2 keer van die Sienna Miller modelletjes in het bruin en zwart, een voor ouwe wijven met elastiek aan de zijkant en eentje met zo'n houten hak).
En ook van die schattige jazz-schoentjes, maar daar hadden we maar 4 paar van binnengekregen, weet niet of we er nog meer krijgen (ze zijn alweer op ).
Zal wel een gil geven als er weer nieuwe binnenkomen.

Verder is een deel van de schoenencollectie te bewonderen op hm.com.
pi_46492022
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef parselmouth het volgende:

[..]

(je avatar )
Je moet even kijken bij kinderen > jeans for all. Daar staat ie bij!

170 komt trouwens overeen met een normale 36. Dus zeker wel een aanrader om eens bij de kinderbroeken te kijken, want die zijn veel minder duur en net zo leuk (moet je natuurlijk geen megalange benen hebben, anders heb je hoogwatereffect )
Dit weekend maar eens gekeken, 170 paste als gegoten, alleen wel te lange pijpen! Maar die waren ook al omgeslagen in de winkel. Ik heb namelijk echt geen korte beentjes . Ga 'm nu gewoon inkorten. Slim Fit witte broek, erg leuk voor lente/zomer.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_46496215
Ik heb ook een kinderbroek, witte Sqin maat 170. Die pijpen zijn precies goed als ze omgeslagen zijn, maar omdat ik dat niet wil zijn ze dus echt gigantisch te lang. Maar ja, kortmaken is geen probleem
pi_46499128
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:17 schreef parselmouth het volgende:


Trouwens alsnog een turnpakje .
Die leotard ja. Echt. wáárom?

Als Madonnafan vind ik het wel jammer dat er geen mannencollectie is. Zou die zonnebril erg gay staan?
pi_46507429
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 17:39 schreef Marjonijntje het volgende:
Ik heb ook een kinderbroek, witte Sqin maat 170. Die pijpen zijn precies goed als ze omgeslagen zijn, maar omdat ik dat niet wil zijn ze dus echt gigantisch te lang. Maar ja, kortmaken is geen probleem
Waarschijnlijk dezelfde broek dus .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_46516627
Ik vraag me af of deze al in de winkels hangt.. (of wanneer die komt.. )

Iemand die deze al gekocht heeft en me dus kan vertellen hoe die zit, qua maat??

pi_46519257
^^ heb hem al gezien in Roosendaal. Zag er wel mooi uit. Heb niet gepast helaas, dus weet niet hoe die zit...
pi_46520280
vriendin van me heeft die, en hij staat haar echt super
pi_46545260
Hangt er al een tijdje, ook in het zwart en creme (Rotterdam)

Trouwens, er zijn meer schoenen binnengekomen!
Twee prachtige enkellaarsjes erbij, grijs en zwart. Twee paar pumps, niet al te hoog, in het creme en zwart, supermooi. Oranje suede slingbackpumps met een redelijk hoge hak... De jazzschoentjes zijn weer aangevuld en we hadden van de week ook rode en zwarte ballerina's binnengekregen met een puntige neus (vind ze zelf verschrikkelijk).

En er stond nog een doos in het magazijn, hopelijk sta ik morgen accessoires, dan mag ik ze uitpakken
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:05:32 #229
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46545746
Waarom zie ik bij andere filialen noooit schoenen? Ik kom geregeld in Utrecht, maar daar zie ik echt nooit wat staan.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46546652
Die horloges zijn best grappig (zie de site...)

Waar zijn ze te koop???
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46570815
Wij hebben wat horloges ja! Zit mooi spul bij.

En die schoenen die vandaag binnenkwamen waren allemaal leuk .

Ook in het creme en zwart, 20 euro's!
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:57:22 #232
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46572167
Ik zag ze vandaag ook liggen. En er lagen zilver grijze pumps, half open, en die waren toch leuk
Ik ga ze morgen toch nog even passen. Vond ze in vergelijking met de rest van de andere schoenen duur voor h&m begrippen 39,90. Maar ze waren wel van suede, dus op zich is het geen geld. Ook die oranje suede pumps gezien, heel leuk. Maar ik houd zelf niet van oranje, het model was wel erg leuk.

Oh en binnenkort word de 3e h&m in maastricht geopend!! Een apart filiaal voor accesoires en lingerie. Het pand is echt enorm groot, dus ik ben eens benieuwd of dat ook helemaal gevuld gaat worden met leuke dingetjes
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46576131
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:57 schreef Roeji het volgende:
Ik zag ze vandaag ook liggen. En er lagen zilver grijze pumps, half open, en die waren toch leuk
Ik ga ze morgen toch nog even passen. Vond ze in vergelijking met de rest van de andere schoenen duur voor h&m begrippen 39,90. Maar ze waren wel van suede, dus op zich is het geen geld. Ook die oranje suede pumps gezien, heel leuk. Maar ik houd zelf niet van oranje, het model was wel erg leuk.

Oh en binnenkort word de 3e h&m in maastricht geopend!! Een apart filiaal voor accesoires en lingerie. Het pand is echt enorm groot, dus ik ben eens benieuwd of dat ook helemaal gevuld gaat worden met leuke dingetjes
Is dat zo'n Beautybox achtig concept?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46577234
Zo'n H&M hebben ze ook in Keulen!
Heel leuk, heeft iets exclusiefs terwijl de spulletjes die je er koopt toch niet veel kosten
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:43:40 #235
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46577754
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat zo'n Beautybox achtig concept?
Ja ik geloof het wel. Ik heb het krantenartikel nog niet zelf gelezen, mn moeder vertelde me erover.

Staat er niet bij in t artikel of het beauty box gaat heten, maar ik geloof wel dat t zoiets is. 29 Maart gaat ie open
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46579034
Ik vind de H&M op Schiphol erg leuk Ook alleen maar accesoires, maar je ziet dingen daar liggen, die je misschien een paar weken later pas in een normaal H&M filiaal ziet liggen. .
pi_46584747
Eindelijk heb ik mijn geliefde trenchcoat te pakken



know'm sayin?
×
word? word.
pi_46585507
Er is ook een Beautybox in Den Haag.
pi_46585753
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 07:32 schreef fae_sarah het volgende:
Ik vraag me af of deze al in de winkels hangt.. (of wanneer die komt.. )

Iemand die deze al gekocht heeft en me dus kan vertellen hoe die zit, qua maat??

[afbeelding]
Hij viel mij tegen Ik was straalverliefd op die jas maar hij zit dus niet mooi. De maat was goed, want hij had niet losser of strakker moeten zitten bij de oksels (dat is vaak een cruciaal punt bij jassen), maar hij stond open aan de onderkant, hij mist daar echt een knoop om beide helften bij elkaar te houden.... Als je rechtop staat zittie wel ok, maar als je erin gaat lopen dan zit er dus steeds zo'n grote open spleet tussen de helften
I had a signature once. It was awful.
pi_46587349
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 07:26 schreef alors het volgende:
Eindelijk heb ik mijn geliefde trenchcoat te pakken

[afbeelding]

OMG da's ook mijn allergeliefste trenchcoat! Alleen 36 is me veel te groot, dus dan zou ik 'm in moeten laten nemen... Ga dus nog heel even doorzoeken naar een perfectere en als dat niet lukt neem ik deze ook
pi_46604790
Ik heb vandaag dé jurk binnengekregen!
De blauwe, hij past echt perfect, maar is wel erg krap voor een 38! Gelukkig maar dat ik meestal maatje 36 heb
pi_46605471
Oh dan ben ik erg benieuwd of hij mij gaat passen! Ik zit vaak tussen 36 en 38 in! Ik hoop het echt!!

Gisteren kreeg ik weer zo'n stom briefje dat ik over mijn limiet heen zit ofzo, en dat ik binnen 8 dagen moet bellen dan versturen ze het onder rembours.
Ik heb een boos mailtje teruggestuurd dat ik de spullen graag zo snel mogelijk wil ontvangen, en NIET onder rembours.
Gelul elke keer, ik ga niet bij elke bestelling een half uur aan de lijn hangen met die lui.
pi_46605570
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef Lollifant het volgende:
Oh dan ben ik erg benieuwd of hij mij gaat passen! Ik zit vaak tussen 36 en 38 in! Ik hoop het echt!!
Jaa, ik ook. Bij de H&M dan, andere winkels/merken past 36 altijd goed. Maar welke maat heb jij dan besteld?
pi_46605653
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:54 schreef lienelien het volgende:

[..]

Jaa, ik ook. Bij de H&M dan, andere winkels/merken past 36 altijd goed. Maar welke maat heb jij dan besteld?
Ik heb ook 38 besteld!
Laatst heb ik ook 2 jurken gekocht bij de h&m, in de ene had ik maat 36, en in de andere had ik maat 40 nodig, als ik er niet als een rollade uit wou zien. Dus daarom ben ik er maar gewoon tussenin gaan zitten met die blauwe jurk!
Zit er een beetje rek in de stof of niet?

Ik hoop dat ik hem snel krijg
pi_46605716
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik heb ook 38 besteld!
Laatst heb ik ook 2 jurken gekocht bij de h&m, in de ene had ik maat 36, en in de andere had ik maat 40 nodig, als ik er niet als een rollade uit wou zien. Dus daarom ben ik er maar gewoon tussenin gaan zitten met die blauwe jurk!
Zit er een beetje rek in de stof of niet?

Ik hoop dat ik hem snel krijg
rek? neuhh
Bovenaan zit 'ie wel zeg maar nét niet te strak, maar ik heb dan ook maar 70B, dus als je daar (ver) boven zit wordt je wel ietwat geplet
pi_46605734
er zitten trouwens wel 2 grote zakken in! Lekker fijn verborgen in de plooien, dus je ziet ze niet eens
pi_46605944
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef lienelien het volgende:

[..]

rek? neuhh
Bovenaan zit 'ie wel zeg maar nét niet te strak, maar ik heb dan ook maar 70B, dus als je daar (ver) boven zit wordt je wel ietwat geplet
Hm, ik heb 75b, hoop dat ik niet platgedrukt wordt!

Zitten er zakken in ja? Is niet te zien op de foto's! Naja als ik hem niet pas zorg ik gewoon dat ik er in ga passen, ik vind hem zo leuk!
pi_46606069
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:04 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Hm, ik heb 75b, hoop dat ik niet platgedrukt wordt!

Zitten er zakken in ja? Is niet te zien op de foto's!
Nee, idd, ik zag het pas toen ik 'm na het passen weer uitdeed en hij een stukje binnenstebuiten lag
quote:
Naja als ik hem niet pas zorg ik gewoon dat ik er in ga passen, ik vind hem zo leuk!
haha
pi_46606092
Maar nu wil ik ook die met die bloemetjes
Steeds niet voorradig, dus als iemand de zwarte jurk met rozen van Beauty and the Geek weer voorradig ziet, even gillen graag!
pi_46606455
Ohh die bloemetjes zie ik toch vanaf, ik wil nu deze:

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaign508dividedprods&page=5



Toen ik hem nog niet wou was hij elke dag op voorraad, maar nu ik hem wil is hij opeens 24/7 uitverkocht.

Maandagochtend vullen ze in elk geval vaak aan, rond half 9/ 9 uur, dus dan heb je grote kans op de bloemetjesjurk!
pi_46609657
Wil ik net heel stoer naar een vriendin de kortingscode mailen, liep die net gisteren af
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46612409
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef lienelien het volgende:
Ik heb vandaag dé jurk binnengekregen!
De blauwe, hij past echt perfect, maar is wel erg krap voor een 38! Gelukkig maar dat ik meestal maatje 36 heb
Hij valt klein idd Ik heb ook de blauwe in 36 besteld en de groene in 34, de 36 past toch beter terwijl ik normaal qua topjes altijd 34 heb. Ben er overigens nog niet helemaal uit welke ik ga houden Deze heb ik ook vandaag binnengekregen:



Leuk Alleen mocht ie wel ietsje langer van mij. Was trouwens vandaag nog in de H&M, helemaal geen B&tG dingen gezien... Had wel 2 broeken gepast, een Star en een Loyal geloof ik, iig een superlow/flared en een low/bootcut. Bootcut my ass... Die flared was wel leuk en zat goed maar veel te laag. Even een klein beetje voorover buigen en je ziet de hele boel zitten Zucht... Broeken zijn altijd al een groot probleem bij mij
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 februari 2007 @ 22:27:14 #253
163650 Greys
pi_46638929
Ligt de site er nou al de hele dag uit?
Of is hij nou zo superlangzaam dat ik gewoon het geduld niet heb?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_46639024
Bij mij ligt ie er ook uit..
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 februari 2007 @ 22:42:45 #255
163650 Greys
pi_46639436
Oh, ik dacht al bijna dat het aan mijn computer lag
Maar het is wel goed voor de portemonnee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 februari 2007 @ 22:53:31 #256
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46639882
Hier doet ie t gewoon. alleen bepaalde dingen van de nieuwe collectie die er een paar dagen geleden nog op stonden, zijn nu niet meer terug te vinden. Ik zoek me continu te pletter, alles staat ook zo door elkaar of moet je via hm.com en dan inspirations te voorschijn toveren. Niet echt handig vind ik.

Overigens is de site wel enorm traag de laatste dagen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 26 februari 2007 @ 11:29:06 #257
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46689029
Kun je afgeprijsde artikelen van de shop terugbrengen?
En is er nog een kortingscode
veni vidi gebanned
pi_46691901
Ik heb mij net geregistreerd, toen kreeg ik een klantnummer. Die heb ik vervolgens gekopierd, maar daarbij is er iets fout gegaan. Nu weet ik mijn klantnummer dus niet, en om een pincode op te vragen moet ik zowel mijn pincode als emailadres invoeren.

Ik heb verder ook nog geen email gehad met daarin een klantnummer, en verder kun je het nergens opvragen?

En op de site staat dat de gemiddelde levertijd 1 a 2 weken is, klopt dit of word het sneller geleverd over het algemeen?
pi_46692379
Je zult na de registratie nog een e-mail ontvangen, daarin staat je klantnummer...
Bij mij is alles totnutoe binnen 1 week geleverd, maar ik hoor ook heel andere verhalen!
pi_46692510
Heb een zwarte trenchcoat aangeschaft, staat erg stijlvol moet ik zeggen . Alleen het is wel weer te zien dat het H&M kwaliteit is want ik heb 2 knoopjes er al zelf weer aan moeten naaien . Ik had bij de kassa uiteraard wel om een kleine korting gevraagd maar neen het was een artikel uit de nieuwe collectie dus geen kortingen, en bovendien zaten er 2 knoopjes binnen in de jas dus kon ik het er fijn zelf opnaaien .
Afijn, het is een leuke jas .
pi_46692515
Ah oke .. dan wacht ik de email nog even af. Bedankt
pi_46692567
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef Allure_ het volgende:
Heb een zwarte trenchcoat aangeschaft, staat erg stijlvol moet ik zeggen . Alleen het is wel weer te zien dat het H&M kwaliteit is want ik heb 2 knoopjes er al zelf weer aan moeten naaien . Ik had bij de kassa uiteraard wel om een kleine korting gevraagd maar neen het was een artikel uit de nieuwe collectie dus geen kortingen, en bovendien zaten er 2 knoopjes binnen in de jas dus kon ik het er fijn zelf opnaaien .
Afijn, het is een leuke jas .
Dat vind ik dus onzin. Als ik een product uit de winkel koop verwacht ik iets deugdelijks. Dus met die twee knoopjes. Wat is dat nu weer voor een onzin?
pi_46692694
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:29 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dat vind ik dus onzin. Als ik een product uit de winkel koop verwacht ik iets deugdelijks. Dus met die twee knoopjes. Wat is dat nu weer voor een onzin?
Nouja, bij de h&m verwacht ik sowieso geen top kwaliteit al vond ik de reactie wel vreemd ja. Het was ook nog maar de enigste in mijn maat en de 2 knoopjes die binnen in zaten moest ik maar gebruiken om ze er weer op te naaien . Maargoed het is dat ik de jas zo leuk vond en voor dat geld wou ik 'm toch niet laten liggen.. En ik ben niet echt iemand die kortingen gaat eisen oid .
pi_46696390
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef XiChico het volgende:
Ah oke .. dan wacht ik de email nog even af. Bedankt
Hm, nog steeds geen mailtje gehad.. opnieuw aanmelden met een ander emailadres of nog afwachten, wil het zsm besteld hebben.
pi_46696659
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:33 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Nouja, bij de h&m verwacht ik sowieso geen top kwaliteit al vond ik de reactie wel vreemd ja. Het was ook nog maar de enigste in mijn maat en de 2 knoopjes die binnen in zaten moest ik maar gebruiken om ze er weer op te naaien . Maargoed het is dat ik de jas zo leuk vond en voor dat geld wou ik 'm toch niet laten liggen.. En ik ben niet echt iemand die kortingen gaat eisen oid .
Ik snap jouw reactie ook wel en ik vermoedde inderdaad dat het de laatste was, maar ik vind vooral de reactie van het personeel nogal stom. Regel dan een ander.
pi_46697332
Belachelijk inderdaad, bij ons krijg je gewoon korting wanneer er iets kapot is (alleen niet op vlekken, wel wasgarantie in dat geval). Heeft overigens helemaal niks van doen met nieuwe collectie of niet, kapot is kapot, of het nou net binnen is of er al 2 jaar hangt.
pi_46727092
Heb nog steeds geen e-mail gehad nadat ik mij heb aangemeld bij H&M. Nu kan ik dus ook geen nieuw account openen omdat mijn naam al in het systeem voorkomt. Brak systeem. Mail hebben ze tot nu toe nog niet op gereageerd.

edit: nieuw emailaccount gemaakt. Bestelling komt half maart.. hoop wel dat dat eerder is, bij Esprit heb je het met 2 dagen (mits voorradig). Spullen die ik nu besteld heb zijn ook allemaal op voorraad.

[ Bericht 32% gewijzigd door XiChico op 27-02-2007 12:06:15 ]
pi_46728257
Ik weet niet waar bij Esprit de kleren liggen, maar die van H&M moeten allemaal uit Zweden komen. Vandaar dat je de eerste paar dagen ook de melding bij TNT krijgt dat je zending "manco" is. Ze hebben je pakket dan al aangemeld maar de inhoud is nog in Zweden.

Ik ga eens tjekken hoe het met m'n BH en blouse is (half mei)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46728581
Dan nog... Duurt sowieso wel even voordat het in behandeling wordt genomen en dat duurt dan ook wel een paar dagen, inclusief weekend. Esprit heeft voor zover ik weet geen vaste levertijden als het op voorraad is. Maargoed, geduld is een schone zaak
pi_46728684
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:21 schreef Chanty87 het volgende:
Deze heb ik ook vandaag binnengekregen:



Leuk Alleen mocht ie wel ietsje langer van mij.
Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!
Super leuk issie!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:50:05 #271
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46728734
Ik heb gisteren de t-shirt bh van de our perfect lijn gekocht. Zit heerlijk en ook nog erg mooi. Het is de eerste bh van de h&m die me goed zit, aangezien ik een maatje meer heb voldoen al die push up toestanden niet echt.
Deze past perfect en geeft ook nog goede steun. En dat voor 14,90
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_46728811
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!
Super leuk issie!
Staat bij de Beauty & the Geek lijn, maar is nu uitverkocht... Je moet er heel vroeg voor opstaan dus
pi_46731828
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef Roeji het volgende:
Ik heb gisteren de t-shirt bh van de our perfect lijn gekocht. Zit heerlijk en ook nog erg mooi. Het is de eerste bh van de h&m die me goed zit, aangezien ik een maatje meer heb voldoen al die push up toestanden niet echt.
Deze past perfect en geeft ook nog goede steun. En dat voor 14,90
Dank voor de tip!
Heb zelf nl. ook nog nooit een passende bh bij de H&M gevonden.
pi_46738020
Mijn jurk is weer vertraagd. Komt nu half maart.
pi_46756298
Hee daar ga ik ook even kijken, voor die tshirt bh..kan tegenwoordig gewoon zo moeilijk een goed passende, lekker zittende bh vinden . Mrgoed

Heb vandaag ook een shirtje en een bikini gekocht bij de HM!


Was de laatste met zo'n topje, ipv met van die touwtjes en dus wat steviger . Is wel zonder die bloem op het topje, maar vind dat alleen maar beter!

Het topje kan ik even geen foto van vinden, maar komt tot halverwege de bovenbenen, ronde hals met aan de achterkant knoopjes, en grijs dus. Ben weer (heel even) happy!
pi_46761856
Wil ik nog wat toevoegen aan mijn bestelling (zwart/gouden blaadjes oorbellen), is mijn bestelling opeens in behandeling genomen! Dan zal het toch wel hier zijn vóór half maart!
pi_46762195
Mij passen de BH's bij H&M prima, godzijdank Maar nu moet ik wel zeggen dat ze me eigenlijk overal wel passen, van Hunkemoller tot Zeeman en de Hema enzo.

Ik mag van mezelf niks meer toevoegen aan de openstaande bestelling Ik wilde eigenlijk nog zo'n groen tasje, maar hij was wel ERG groen in het echt....maar dan slaat de twijfel weer toe Of zo'n pet. Of of of of....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46769571
heeft iemand misschien een plaatje van die groen met witte jurk die op pagina 4 staat, maar dan in het blauw?
pi_46771987
De lingerie van de Our Perfect-lijn ziet er echt heel erg leuk uit op de site. Ik hou niet zo van de frutsels die er meestal op H&M-ondergoed zit, maar dit zit er vrij basic uit.

Morgen maar eens even de stad in om wat te passen
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:47:33 #280
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46778990
Ik vind het wel balen van die Our Perfect lijn dat ze geen normale slips hebben. Alleen die hotpants en strings. En beide draag ik dus niet.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 28 februari 2007 @ 18:24:43 #281
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_46780030
Net een heel leuk bloesje besteld . Het was nog even lastig omdat ze m`n bezorgadres niet kenden maar de klantenservice heeft het aangepast. Het was allemaal wel op voorraad maar de levering is pas half maart . En ik wil dan dat soort dingen ook per direct heben . Dus dan maar hopen dat ze in Zweden een beetje opschieten. Dat kan toch wel, als alles op voorraad is.....
pi_46783388
Wtf? Het gaat echt snel hier zeg... Vrijdag besteld, zondag in behandeling genomen geloof ik, en nu zie ik net dat t al in Zwolle is dus dat het morgen komt Ik ben zoo benieuwd naar de jas
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:34:48 #283
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_46784709
Alors, stond er eerst bij de levertijd ook een ander datum? Hoopt op een snelle levering van haar blousje...
pi_46785339
er stond begin maart, en dat is het ook geworden.. ff vergeten dat februari maar 28 dagen heeft dit jaar.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_46786512
Die jas valt trouwens wel heel erg groot alors... 36 viel echt gigantisch bij mij

Vandaag kwam een meisje vlak voor sluitingstijd ruilen en dat haat ik dus echt. Maar ze kwam een geniaal topje van divided terugbrengen, in mijn maat, dus die heb ik zelf 10 minuten later afgerekend .
pi_46788354
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:19 schreef parselmouth het volgende:
Die jas valt trouwens wel heel erg groot alors... 36 viel echt gigantisch bij mij

Vandaag kwam een meisje vlak voor sluitingstijd ruilen en dat haat ik dus echt. Maar ze kwam een geniaal topje van divided terugbrengen, in mijn maat, dus die heb ik zelf 10 minuten later afgerekend .
Oh dat zou wel jammer zijn.. op dat model op het plaatje van de campagne is ie ook te groot voor haar.. Maarja ik kijk wel even hoe die zit, en anders kan ie misschien wel wat ingenaaid worden, mijn moeder is gelukkig goed met de naaimachine
know'm sayin?
×
word? word.
pi_46789749
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:36 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Dat dus
HELP! ik wil deze jas ook heel graag! Kan m niet vinden in de online shop... is ie er nog wel??
En zijn er nog kortingscodes die momenteel te gebruiken zijn
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_46789979
Hij staat bij outdoorkleding, maar levertijd is pas in april ofzeau.
pi_46790110
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef parselmouth het volgende:
Hij staat bij outdoorkleding, maar levertijd is pas in april ofzeau.
Heb m gevonden nu
Dank je!
maar pas april!!! Hmm nou dan ga ik m niet bestellen denk ik... tegen die tijd heb ik wel wat anders leuks gevonden denk ik
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_46790223
Zo dan, ff die trench in mijn winkelmandje geknald en ff verder gegaan... EIND april pas!!
Nou ik denk nie dat ik deze bestelling doorzet.. duurt me echt véél te lang
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_46790821
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef parselmouth het volgende:
Koop 'm van mij over!
Hihi, maar zo te zien heb jij een kleinere maat dan ikke... ik moet een 38 of 40 hebben namelijk.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:09:18 #293
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46798047
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!
Super leuk issie!
bij beauty and the geek, alleen 36, 40 en 42 als ik het goed gezien heb, staan er nu tenminste nog.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:12:00 #294
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46798090
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
heeft iemand misschien een plaatje van die groen met witte jurk die op pagina 4 staat, maar dan in het blauw?
HIj stond er net nog in maat 42




En die witte met die roze, groene en zwarte figuurtje stond er net nog in mt 36
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:20:59 #295
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_46798227
Mijn bestelling staat gewoon al bij 'in behandeling'
pi_46798624
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef MissJ het volgende:
HELP! ik wil deze jas ook heel graag! Kan m niet vinden in de online shop... is ie er nog wel??
En zijn er nog kortingscodes die momenteel te gebruiken zijn
Ja er is een kortingscode voor 25% korting die geldig is tot 15-03-2007. (al stond op de flyer dat hij geldig is tot 03-15-2007 ) Maar ik weet hem zo uit m'n hoofd niet en ben nu niet thuis, wordt pas vanmiddag dan.
amokaapjeeh O+
pi_46801525
Ik heb die ¤10,00 korting gehad, die code staat ook ergens in dit topic maar kan t ff niet vinden zo snel...
pi_46801606
Wat ik besteld heb trouwens:


Heb die trui al in het roze maar hij is zo leuk dat ik er nog wel 1 wilde!!

En verder nog wat kleine make-up dingetjes enzo!!
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:17:27 #299
16715 Mylene
*schatje*
pi_46802404
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef MissJ het volgende:

[..]

HELP! ik wil deze jas ook heel graag! Kan m niet vinden in de online shop... is ie er nog wel??
En zijn er nog kortingscodes die momenteel te gebruiken zijn
25% op het duurste artikel: 7376
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:23:49 #300
16715 Mylene
*schatje*
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:24:26 #301
16715 Mylene
*schatje*
pi_46802640
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')