Is dat een soort pantalon korte broek?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Uhh die broek verkopen ze die ook ? Zo ja linkje pls![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Weet niet, in elk geval heel veel S/S 2007 meteen rechts als je binnenkomt vanuit de Kalverstraat wat ik van online en de catalogus herkende. Was overigens vanmiddag ook behoorlijk druk (lange rijen voor de kassa) toen ik er was... leek wel zaterdag middag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook gekregen, echt stom inderdaad. Staat er zoiets van "toen je klant werd van h&m hebben we met je afgesproken blablablabla" wat verder nergens terug te vinden is...quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:29 schreef imago het volgende:
Ik kreeg zo'n briefje dat ik teveel had besteld om op rekening te doen, en of ik de rest onder rembours wil betalen. Nu moet ik vervolgens contact opnemen met H&M binnen 8 dagen, anders vervalt de bestelling. En dat vind ik echt behoorlijk irritant en onnodig, moet ík weer moeite doen omdat zíj niet duidelijk op de site zetten hoe het zit met die betaallimiet. Ik denk dat ik die bestelling lekker laat zitten, zó leuk zijn die kleren nou ook weer niet.
Als je belt kunnen ze je limiet verhogen. Ik heb dat toen gedaan en niet onder rembours hoeven te betalen maar gewoon met de maandfactuur.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:56 schreef alors het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook gekregen, echt stom inderdaad. Staat er zoiets van "toen je klant werd van h&m hebben we met je afgesproken blablablabla" wat verder nergens terug te vinden is...
Ik ga het dus wel doen, want er zitten ook kleren bij van iemand anders.
Maar hoe zit het dan met retourneren enzo als je hetonder rembours besteld?
Ja dat is een beetje een probleem, want er zit dus herenkleding bij, en die nemen ze geloof ik niet terug.. En de dichtsbijzijnde winkel met herenkleding zit nogal ver weg..quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:34 schreef Roeji het volgende:
[..]
Als je belt kunnen ze je limiet verhogen. Ik heb dat toen gedaan en niet onder rembours hoeven te betalen maar gewoon met de maandfactuur.
Als je onder rembours hebt betaald, zou ik het in de winkel terugbrengen. Dan heb je tenminste meteen je geld terug.
Ja, bv Divided nemen ze hier wel terug en hangen ze ook gewoon in de winkel, maar het lijkt me niet dat ze dat met herenkleding doen.. Maar goed, ik bel binnenkort wel even met die klantenservice, hoe zij dat willen gaan regelen..quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef Roeji het volgende:
Ze nemen volgens mij toch gewoon alles terug in de winkel? Ik heb een poos geleden iets terug gebracht van het gewone filiaal, in de divided winkel. Namen ze gewoon terug. Gewoon proberen, kun jij toch niks aan doen dat ze geen herenkleding verkopen in dat filiaal.
Leukquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:42 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Die besteld, tof vest.
De schoenen gaan maar tot maat 40quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:29 schreef Chanty87 het volgende:
Ze hebben weer een paar nieuwe dingen (waaronder schoenen)![]()
Ik heb ze een paar dagen geleden in de winkel zien staan, echt van die plastic gevalletjes die ballarina's. Dat wil je je voeten niet aan doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:08 schreef Syrena het volgende:
En ze zijn van plasticSlechte ervaringen mee.
Yep, doe ik altijdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan je je over te maken bedrag ook gewoon overboeken via internetbankieren?
Heb ik gedaan. Ik kan bij de Postbank het nummer van de acceptgiro invullen en het dan zo overmaken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan je je over te maken bedrag ook gewoon overboeken via internetbankieren?
Niet alle schoenen zijn van plastic. Die kleine dingetjes als ballerina's enzo wel, maar wat wil je voor 15 euro.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:08 schreef Syrena het volgende:
En ze zijn van plasticSlechte ervaringen mee.
Er is iets mis met je link... als ik em probeer te openen geeft ie gelijk aan dat ie wil sluitenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef DeFlip het volgende:
Ik zoek een zwarte jas van H&M, weet niet zeker of het wintercollectie is of niet. Het lijkt heel erg op deze maar of het echt deze is weet ik niet:
[afbeelding]
Het was bij de filiaal waar ik was met 70% korting. Ze vertelden met dat niet elke filiaal deze jas had. Weet iemand hier iets meer over?
Die heb ik laatst ook gekocht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:42 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Die besteld, toffe vest trui.
Oh, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef parselmouth het volgende:
[..]
We zouden vandaag de nieuwe schoenenlijn (bestaande uit 20 verschillende modellen) binnenkrijgen, maar da's niet helemaal gelukt.
In elk geval volgende week heel veel nieuwe schoenen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef DeFlip het volgende:
Ik zoek een zwarte jas van H&M, weet niet zeker of het wintercollectie is of niet. Het lijkt heel erg op deze maar of het echt deze is weet ik niet:
[afbeelding]
Het was bij de filiaal waar ik was met 70% korting. Ze vertelden met dat niet elke filiaal deze jas had. Weet iemand hier iets meer over?
hihiquote:Op maandag 5 februari 2007 07:43 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]
Binnegekomen(valt me nu pas op)
*jaloers*quote:Op zondag 4 februari 2007 17:07 schreef Klare het volgende:
Fijn! Want ik mag wel schoenen kopen van mezelf...sterker nog...ik moet zelf schoenen kopen want ik heb ze nodig![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |