Volgens mij niet. Ik dacht dat dat op de bon erbij stond, maar weet 't niet zeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:17 schreef alors het volgende:
Als je een paar dingen uit je pakje terugstuurt, één omdat ie kapot is (geleverd dus) en als je daar dan een nieuwe voor wilt en dat op dat bijgeleverde formulier aangeeft, moet je daarvoor dan ook verzendkosten betalen of niet??
Ik heb vanochtend de groene weten te bemachtigen in 36, just in casequote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:37 schreef Lollifant het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb DE jurk in maat 38!!!!!!!![]()
De blauwe, ik hoop dat ie past en niet te groot valt..... Maar het is in elk geval iets!
Ik zie hem niet in de outletquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:13 schreef lienelien het volgende:
Nouja, net dan maar even een andere jurk besteld, uit de outlet:
[afbeelding]
![]()
hij staat niet bij de jurken, maar bij de 'overige kledingstukken' oidquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik zie hem niet in de outlet
erg verschillend, moet je bij 'mijn pagina' kijken. Daar staat de verwachtte leveringsduurquote:Op maandag 19 februari 2007 14:43 schreef Opgeduveld het volgende:
Heb net een bestelling gedaan, hoe lang duur het ongeveer voordat je het binnen hebt??
Een hoog middelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nu een stretchjeans van ze aan. Echt met zo'n hoog middel enzoVreselijk maar hij zit echt zoooooo lekker.
Deze dus:
[afbeelding]
Hij heeft alleen iets te lange pijpen, maar daardoor lijken je benen wel langer
altijd maar willen klagen he...quote:Op maandag 19 februari 2007 09:59 schreef alors het volgende:
Tsss mn bestelling nu al in behandeling genomen.. Ik had vrijdag pas besteld en er gisteren nog iets bijgedaan.. En ik wilde er nog wat bijdoen, maar dat kan dus niet meer... Kut zeg, anders gaat het altijd veel te traag en nu ineens vet snel..
Dit weekend maar eens gekeken, 170 paste als gegoten, alleen wel te lange pijpen! Maar die waren ook al omgeslagen in de winkel. Ik heb namelijk echt geen korte beentjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef parselmouth het volgende:
[..]
(je avatar)
Je moet even kijken bij kinderen > jeans for all. Daar staat ie bij!
170 komt trouwens overeen met een normale 36. Dus zeker wel een aanrader om eens bij de kinderbroeken te kijken, want die zijn veel minder duur en net zo leuk (moet je natuurlijk geen megalange benen hebben, anders heb je hoogwatereffect)
Die leotard ja.quote:
Waarschijnlijk dezelfde broek dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:39 schreef Marjonijntje het volgende:
Ik heb ook een kinderbroek, witte Sqin maat 170. Die pijpen zijn precies goed als ze omgeslagen zijn, maar omdat ik dat niet wil zijn ze dus echt gigantisch te lang. Maar ja, kortmaken is geen probleem
Is dat zo'n Beautybox achtig concept?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:57 schreef Roeji het volgende:
Ik zag ze vandaag ook liggen. En er lagen zilver grijze pumps, half open, en die waren toch leuk![]()
Ik ga ze morgen toch nog even passen. Vond ze in vergelijking met de rest van de andere schoenen duur voor h&m begrippen 39,90. Maar ze waren wel van suede, dus op zich is het geen geld. Ook die oranje suede pumps gezien, heel leuk. Maar ik houd zelf niet van oranje, het model was wel erg leuk.
Oh en binnenkort word de 3e h&m in maastricht geopend!! Een apart filiaal voor accesoires en lingerie. Het pand is echt enorm groot, dus ik ben eens benieuwd of dat ook helemaal gevuld gaat worden met leuke dingetjes![]()
Ja ik geloof het wel. Ik heb het krantenartikel nog niet zelf gelezen, mn moeder vertelde me erover.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat zo'n Beautybox achtig concept?
Hij viel mij tegenquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:32 schreef fae_sarah het volgende:
Ik vraag me af of deze al in de winkels hangt.. (of wanneer die komt.. )
Iemand die deze al gekocht heeft en me dus kan vertellen hoe die zit, qua maat??
[afbeelding]
OMG da's ook mijn allergeliefste trenchcoat! Alleen 36 is me veel te groot, dus dan zou ik 'm in moeten laten nemen... Ga dus nog heel even doorzoeken naar een perfectere en als dat niet lukt neem ik deze ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:26 schreef alors het volgende:
Eindelijk heb ik mijn geliefde trenchcoat te pakken
[afbeelding]
![]()
Jaa, ik ook. Bij de H&M dan, andere winkels/merken past 36 altijd goed. Maar welke maat heb jij dan besteld?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef Lollifant het volgende:
Oh dan ben ik erg benieuwd of hij mij gaat passen! Ik zit vaak tussen 36 en 38 in! Ik hoop het echt!!![]()
Ik heb ook 38 besteld!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaa, ik ook. Bij de H&M dan, andere winkels/merken past 36 altijd goed. Maar welke maat heb jij dan besteld?
rek? neuhhquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik heb ook 38 besteld!
Laatst heb ik ook 2 jurken gekocht bij de h&m, in de ene had ik maat 36, en in de andere had ik maat 40 nodig, als ik er niet als een rollade uit wou zien. Dus daarom ben ik er maar gewoon tussenin gaan zitten met die blauwe jurk!
Zit er een beetje rek in de stof of niet?
Ik hoop dat ik hem snel krijg
Hm, ik heb 75b, hoop dat ik niet platgedrukt wordt!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
rek? neuhh
Bovenaan zit 'ie wel zeg maar nét niet te strak, maar ik heb dan ook maar 70B, dus als je daar (ver) boven zit wordt je wel ietwat geplet
Nee, idd, ik zag het pas toen ik 'm na het passen weer uitdeed en hij een stukje binnenstebuiten lagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:04 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Hm, ik heb 75b, hoop dat ik niet platgedrukt wordt!![]()
Zitten er zakken in ja?Is niet te zien op de foto's!
hahaquote:Naja als ik hem niet pas zorg ik gewoon dat ik er in ga passen, ik vind hem zo leuk!![]()
Hij valt klein iddquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:29 schreef lienelien het volgende:
Ik heb vandaag dé jurk binnengekregen!![]()
De blauwe, hij past echt perfect, maar is wel erg krap voor een 38! Gelukkig maar dat ik meestal maatje 36 heb
Dat vind ik dus onzin. Als ik een product uit de winkel koop verwacht ik iets deugdelijks. Dus met die twee knoopjes. Wat is dat nu weer voor een onzin?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef Allure_ het volgende:
Heb een zwarte trenchcoat aangeschaft, staat erg stijlvol moet ik zeggen. Alleen het is wel weer te zien dat het H&M kwaliteit is want ik heb 2 knoopjes er al zelf weer aan moeten naaien
. Ik had bij de kassa uiteraard wel om een kleine korting gevraagd maar neen het was een artikel uit de nieuwe collectie dus geen kortingen, en bovendien zaten er 2 knoopjes binnen in de jas dus kon ik het er fijn zelf opnaaien
.
Afijn, het is een leuke jas.
Nouja, bij de h&m verwacht ik sowieso geen top kwaliteit al vond ik de reactie wel vreemd ja. Het was ook nog maar de enigste in mijn maat en de 2 knoopjes die binnen in zaten moest ik maar gebruiken om ze er weer op te naaienquote:Op maandag 26 februari 2007 13:29 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus onzin. Als ik een product uit de winkel koop verwacht ik iets deugdelijks. Dus met die twee knoopjes. Wat is dat nu weer voor een onzin?
Hm, nog steeds geen mailtje gehad.. opnieuw aanmelden met een ander emailadres of nog afwachten, wil het zsm besteld hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:28 schreef XiChico het volgende:
Ah oke .. dan wacht ik de email nog even af. Bedankt
Ik snap jouw reactie ook wel en ik vermoedde inderdaad dat het de laatste was, maar ik vind vooral de reactie van het personeel nogal stom. Regel dan een ander.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, bij de h&m verwacht ik sowieso geen top kwaliteit al vond ik de reactie wel vreemd ja. Het was ook nog maar de enigste in mijn maat en de 2 knoopjes die binnen in zaten moest ik maar gebruiken om ze er weer op te naaien. Maargoed het is dat ik de jas zo leuk vond en voor dat geld wou ik 'm toch niet laten liggen.. En ik ben niet echt iemand die kortingen gaat eisen oid
.
Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:21 schreef Chanty87 het volgende:
Deze heb ik ook vandaag binnengekregen:
LeukAlleen mocht ie wel ietsje langer van mij.
Staat bij de Beauty & the Geek lijn, maar is nu uitverkocht... Je moet er heel vroeg voor opstaan dusquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!
Super leuk issie!
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef Roeji het volgende:
Ik heb gisteren de t-shirt bh van de our perfect lijn gekocht. Zit heerlijk en ook nog erg mooi. Het is de eerste bh van de h&m die me goed zit, aangezien ik een maatje meer heb voldoen al die push up toestanden niet echt.![]()
Deze past perfect en geeft ook nog goede steun. En dat voor 14,90![]()
Oh dat zou wel jammer zijn.. op dat model op het plaatje van de campagne is ie ook te groot voor haar.. Maarja ik kijk wel even hoe die zit, en anders kan ie misschien wel wat ingenaaid worden, mijn moeder is gelukkig goed met de naaimachinequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:19 schreef parselmouth het volgende:
Die jas valt trouwens wel heel erg groot alors... 36 viel echt gigantisch bij mij
Vandaag kwam een meisje vlak voor sluitingstijd ruilen en dat haat ik dus echt. Maar ze kwam een geniaal topje van divided terugbrengen, in mijn maat, dus die heb ik zelf 10 minuten later afgerekend.
HELP! ik wil deze jas ook heel graag! Kan m niet vinden in de online shop... is ie er nog wel??quote:
Heb m gevonden nuquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef parselmouth het volgende:
Hij staat bij outdoorkleding, maar levertijd is pas in april ofzeau.
Hihi, maar zo te zien heb jij een kleinere maat dan ikke... ik moet een 38 of 40 hebben namelijk.quote:
bij beauty and the geek, alleen 36, 40 en 42 als ik het goed gezien heb, staan er nu tenminste nog.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Staat ie nog op de site? Kan hem echt niet vinden!!!!!!!
Super leuk issie!
HIj stond er net nog in maat 42quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
heeft iemand misschien een plaatje van die groen met witte jurk die op pagina 4 staat, maar dan in het blauw?
Ja er is een kortingscode voor 25% korting die geldig is tot 15-03-2007. (al stond op de flyer dat hij geldig is tot 03-15-2007quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef MissJ het volgende:
HELP! ik wil deze jas ook heel graag! Kan m niet vinden in de online shop... is ie er nog wel??
En zijn er nog kortingscodes die momenteel te gebruiken zijn![]()
25% op het duurste artikel: 7376quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
HELP! ik wil deze jas ook heel graag! Kan m niet vinden in de online shop... is ie er nog wel??
En zijn er nog kortingscodes die momenteel te gebruiken zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |