abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:30:18 #151
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_45225118
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Afrikanen zijn niet gek, niet verstoken van informatie en juist de Europagangers hebben meestal direct contacten in Europa. Compleet met telefoon en al.
En ja, het levert geld op als je overkomt. Maar iedereen in Mauretanie weet hoevaak het misgaat. Meestal gewoon eindigend in Mauretanie (geld kwijt, nieuwe boot zoeken voor herkansing, kost opnieuw geld), iedereen weet van de verdwijningen, van de aanspoelende lijken. Ze nemen het risico, wetend dat de kans groter is dat de trip mislukt dan dat deze lukt, wetend dat de kans erbij om te komen zeer reëel is. En wetend dat ze thuis niet dood gaan.
Nogmaals, ik zou graag een artikel van dergelijke strekking lezen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:32:00 #152
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_45225211
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou het?
De zaken die eventueel uit het buitenland zouden kunnen komen (suiker, zetmeel en graan b.v.) zijn over het algemeen slechts grondstoffen voor andere producten waarbij dat maar een erg klein deel van de kostprijs uitmaken.
Ja, naast het goedkoper worden van deze grondstoffen hoeven we ook via belastingen niet de boeren te steunen. Het mes snijdt aan twee kanten.

Het verhaal ging zelfs dat coca-cola 10-20 cent goedkoper zou kunnen worden als de suikermarkt vrijgegeven zou worden.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:32:34 #153
Stranger than fiction
pi_45225239
Interessant stuk van M. Muyres over landbouwsubsidies.

http://www.murielmuyres.nl/kandidaat/landbouw2.htm#afschaffing
quote:
Afschaffing landbouwsubsidies in Europa werkt slavernij in de derde wereld in de hand.

Het is een ander verhaal, maar het vrije marktdenken brengt echt geen enkele economische oplossingen voor welke problemen dan ook. Het brengt geen spontane orde zoals rechtse filosofen nog wel eens beweerd hebben. Vrije marktdenken mag overigens niet verward worden met ondernemersgewijze productie of particulier initiatief. In een ander verband wil ik daar nog wel op terug komen. Maar vrije markt betekend onbeperkte toetreding tot de markt. Maar onbegrensde concurrentie heeft alleen maar lage prijzen tot gevolg, de productie stopt en de economie stort in. Zeker in de landbouw zijn er nauwelijks beperkingen om toe te treden tot de markten. Hoe hoger de productie hoe lager de prijs. De landbouwpolitiek in Europa heeft juist de toetreding beperkt en de landbouw met succes gemoderniseerd.

Naar mijn mening is de derdewereld het beste af door onze landbouwpolitiek te implementeren. Het is belangrijk dat men zich concentreert op de eigen markten. Men moet zorgen dat mensen in die landen meer en vooral beter voedsel kunnen kopen. Vaak nog is het voedsel van inferieure kwaliteit; producten bevatten te weinig mineralen en vitamines. Modernisering is noodzakelijk. Daarvoor is prijsbescherming belangrijk. Een ander zeer belangrijk punt voor de voedselvoorziening is de infrastructuur en wel die van transport. Het is in Afrika soms een probleem om voedsel op de juiste plekken en markten te krijgen. Landbouw in de derdewereld moet vooral refereren aan de eigen situatie en zich minder richten op Europa. In dit verband wil ik nadrukkelijk stellen dat de landen in de wereld met hoogste export quote, dat zijn landen met de meeste agrarische exporten juist ook bovenaan staan op de lijst van de armste landen in de wereld. Exporteren van landbouw producten biedt hen geen enkel soelaas.

Het is af en toe gênant een linkse intellectueel te horen die denkt alle problemen betreffende honger in de wereld te kunnen oplossen door de exporten te stimuleren van die landen door onze landbouw sterk te remmen, opdat de prijs voor landbouw producten uit ontwikkelingslanden daardoor kan stijgen. Zorg maar dat ze zich met hun eigen voortbrengselen ordentelijk kunnen voeden. En daarbij wordt achteloos over de volgende punten heen gestapt: - alsof de prijs van koffie, cacao en thee nu zo hoog is - alsof de teeltgebieden in de tropen voor alle producten geschikt zijn - alsof ze daar kunnen telen zonder kunstmest en gewasbeschermingsmiddelen. In detropen kent men ook zijn beperkingen. De gevoeligheid voor ziekten van gewassen uit gematigde streken is erg hoog. Intellectuelen vinden het vanzelfsprekend dat de teelt van tomaten in Marokko succesvoller is dan in Nederland, maar dat is niet zo. Het kan daar alleen met transportresistente tomaten (en of die nu beter smaken?) en omdat de arbeidskosten lager zijn.

[In kleigrond zitten mineralen die makkelijk opneembaar zijn door planten. In zandgronden zijn de mineralen minder beschikbaar voor planten. Door mineralen toe te voegen verbeterd men de grond de productie en de voedingswaarde van de gewassen. Aan toevoegen van mineralen zitten nauwelijks of geen nadelen. Ooit heeft iemand het toevoegen van mineralen "kunstmest" genoemd en nu zitten we met het probleem dat mensen met een welvaartstrauma denken dat ze toepassing van kunstmest moeten verhinderen, omdat ze denken dat kunstmest iets synthetisch is. Het is een volkomen fake probleem en gedijt alleen maar in verwarde hoofden. De landbouw over de hele wereld kan niet zonder kunstmest en gewasbeschermingsmiddelen. Eveneens is het gevaar voor gewasbeschermingsmiddelen sterk overtrokken. Het CDA moet maar stelling durven nemen en niet langer neerbuigend te zijn tegen in bewustzijn vernauwde geesten. Het honger probleem in de wereld is vooral een probleem van gewassen met een gebrek aan mineralen.]

Het grootste probleem voor landbouw in onderontwikkelde landen is wel de structuur. Het is een vrije structuur met vrije toetreding. Zodra er een hogere prijs gloort, neemt het aantal aanbieders toe en blijft de prijs laag. Zolang er in die landen geen overheidsingrijpen komt, op de wijze zoals in de Europese Unie gedaan is, zal de prijs van producten altijd laag blijven. Met als gevolg dat een constant aanbod ontbreekt, omdat er investeringen ontbreken. Een dergelijke basis kan nooit leiden tot een goede voedselvoorziening van de hele wereld. De Europese Unie is al tegemoet gekomen aan de eis van de derdewereld om minder landbouwsubsidie te verstrekken op suiker, maar zoals te verwachten was heeft dit niet geleid tot hogere wereldmarkt prijzen, hetgeen wel de opzet van die politici was.

Een ander probleem om tegemoet te komen aan de wensen van ontwikkelingslanden is het ontstaan van nieuwe extensieve landbouw in Zuid-Amerika. De revenuen komen dan terecht bij enkelen en niet bij de arme massa. Het zijn echt niet de meest achtergestelden, die in de getrokken gaten kunnen springen. Deze ontwikkeling is er al. Voor Europa was dit een reden om het overleg in Cancun (?) Mexico in het kader van de WTO te laten mislukken. Ik memoreerde het al, aan dergelijke ontwikkelingen heeft niemand wat. We zitten dan onze landbouw een beetje af te breken en een reorganisatie van de landbouw in Afrika komt er dan niet.
pi_45225262
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:25 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Het is ietwat afgezaagd, maar; bron? Niet dat ik jou niet geloof, maar ik zou het graag zelf willen lezen/zien.
Dutch:
The following articles were presented during a conference entitled “International Migrations to
Europe”. It was organised by the Belgian Centre for equal opportunities and opposition to
racism.
De Migratie vanuit Turkije naar de Europese Unie en België
De Maghrebijnse migratie naar Europa
Migraties vanuit Oost-Europa naar de Europese Unie
Migratie vanuit het bekken van de Senegalstroom naar de Europese Unie

Ik heb dat document hier op mijn pc staan, is het goed als ik die even upload of moet ik op zoek naar de originele link?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45225372
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:56 schreef problematiQue het volgende:

[..]
quote:
GENERAL: Now, Field Marshal Hague has formulated a brilliant new tactical plan to ensure final victory in the field.

CAPTAIN BLACKADDER: Ah, would this brilliant plan involve us climbing out of our trenches and walking very slowly towards the enemy, sir?

CAPTAIN DARLING: How could you possibly know that Blackadder, it's classified information?

CAPTAIN BLACKADDER: It's the same plan that we used last time, and the seventeen times before that.

GENERAL: Ex... ex... ex... actly! And that is what is so brilliant about it! It will catch the watchful Hun totally off guard. Doing precisely what we've done eighteen times before is exactly the last thing they'll expect us to do this time!

There is, however, one small problem.

CAPTAIN BLACKADDER: That everyone always gets slaughtered in the first ten seconds?

GENERAL: That's right. And Field Marshal Hague is worried that this may be depressing the men a tad. So, he's looking to find a way to cheer them up.

CAPTAIN BLACKADDER: Well, his resignation and suicide would seem the obvious.
http://www.youtube.com/watch?v=7uzZNWu9LNc&eurl=
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:35:57 #156
158292 problematiQue
pi_45225396
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

a) voor de autarkische boer maakt het niet veel uit. Die zorgt immers voor zijn eigen voedsel.
Die moet ook geld overhouden voor andere levensbehoeften
quote:
b) de andere negers gaan er in welzijn op vooruit omdat het voedsel uit Europa van hogere kwaliteit is.
is, of was? Je zou gelijk kunnen hebben, maar het zou mij niet verbazen als juist het 'afval' in Afrika belandt.
quote:
c) De welvaart verbetert ook door de lage prijzen. De negers houden meer geld over om andere dingen aan te schaffen.
Op dat gebied wel, maar ook op elk ander vlak worden de negers door allerhande heffingen, subsidies en belastingen de markt uit gewerkt. Wat mij betreft maken we de markt echt vrij.
quote:
d) De enige die hier lijden zijn de landbouwers gericht op het exporteren. Dit zijn voornamelijk grote boeren, die hun arbeiders over het algemeen niet lichtzinnig behandelen.
Hoezo exporteren? In eigen land verkopen wordt hun ook moeilijk gemaakt.
quote:
Bovendien betaalt de Europese burger hiervoor, wat voor deze man of vrouw betekent dat het juist lastiger is om een SUV aan te schaffen.
Het gaat mij ietwat boven mijn pet, maar is het niet zo dat juist door de subidies de hier verbouwde groenten véél goedkoper kunnen worden verkocht dan eigenlijk het geval zou (moeten) zijn?
pi_45225423
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ja, naast het goedkoper worden van deze grondstoffen hoeven we ook via belastingen niet de boeren te steunen. Het mes snijdt aan twee kanten.

Het verhaal ging zelfs dat coca-cola 10-20 cent goedkoper zou kunnen worden als de suikermarkt vrijgegeven zou worden.
Ik geloof er niet zo in dat het verschil zo groot is. De suiker maakt echt niet zo'n groot deel uit van de kosten van een fles cola.
De marketing en distributiekosten zijn veel belangrijker.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:40:14 #158
158292 problematiQue
pi_45225571
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Dutch:
The following articles were presented during a conference entitled “International Migrations to
Europe”. It was organised by the Belgian Centre for equal opportunities and opposition to
racism.
De Migratie vanuit Turkije naar de Europese Unie en België
Migraties vanuit Oost-Europa naar de Europese Unie

Ik heb dat document hier op mijn pc staan, is het goed als ik die even upload of moet ik op zoek naar de originele link?
Natuurlijk.
pi_45225643
Thee dan maar...
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:43:54 #160
Stranger than fiction
pi_45225734
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:35 schreef problematiQue het volgende:

Het gaat mij ietwat boven mijn pet, maar is het niet zo dat juist door de subidies de hier verbouwde groenten véél goedkoper kunnen worden verkocht dan eigenlijk het geval zou (moeten) zijn?
Je hebt verschillende manieren om productie in eigen land te beschermen. Het is overigens maar de vraag of er iemand mee gebaat is in bijna alle gevallen kost het veel geld en levert het weinig op.

De verschillende methodes zijn:
1) minimum prijs voor de boer die de klant dient te betalen;
2) importheffing;
3) importquotum;
4) subsidies.

De producten in ons land worden niet veel te goedkoop verkocht, maar juist te duur.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:44:26 #161
Stranger than fiction
pi_45225759
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik geloof er niet zo in dat het verschil zo groot is. De suiker maakt echt niet zo'n groot deel uit van de kosten van een fles cola.
De marketing en distributiekosten zijn veel belangrijker.
Whatever.
pi_45225763
Vandaag overigens schokkend nieuws in de Metro:

woensdag 10 januari 2007 @ 20:45:32 #163
Stranger than fiction
pi_45225801
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef Autodidact het volgende:

[afbeelding]
Het is bling-bling om met je flappen te zwaaien.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:46:06 #164
158292 problematiQue
pi_45225824
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Interessant stuk van M. Muyres over landbouwsubsidies.

http://www.murielmuyres.nl/kandidaat/landbouw2.htm#afschaffing
[..]
Een interessant stuk inderdaad - en ook wel een eye-opener. Ik denk dat de diagnose 'welvaartstrauma' mij wel past.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:46:39 #165
158292 problematiQue
pi_45225849
quote:

[afbeelding]

Het zijn ook lastige termen
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:47:52 #166
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45225895
quote:

[afbeelding]
Ja, ik vroeg me vanochtend in de trein ook al af waar dat op sloeg. De metro wordt steeds minder. Ook de kwaliteit van de columnisten is verder ingestort (het was al niets, maar het kan nog inhoudslozer) en van de voorspelbaarheid van de ingezonden brieven ga je denken dat je paranormaal begaafd bent.
pi_45225929
Allochtonen-fetish heet dat. Maar er is zeker geen focus op allochtonen hoor.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:49:19 #168
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45225962
quote:

[afbeelding]
D'r komt vast wel een overheidsprogramma om allochtonen te leren pinnen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 20:49:25 #169
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45225968
Oud nieuws ook nog eens.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_45225984
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oud nieuws ook nog eens.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:49:48 #171
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45225986
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
de voorspelbaarheid van de ingezonden brieven ga je denken dat je paranormaal begaafd bent.
Ik denk dat ze die zelf schrijven.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:50:16 #172
158292 problematiQue
pi_45226000
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het gaat erom dat er twee keer 'Allochtonen' staat. Interessant dat jij iets anders denkt te lezen
pi_45226032
quote:

[..]

Zodat allochtonen meer gaan pinnen dan allochtonen?
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 20:50:58 #174
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45226033
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mutantttttttttttttttt, ouwe terrorist van me!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:51:12 #175
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45226046
Cold Mountain nu op Canvas
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:51:15 #176
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45226048
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef problematiQue het volgende:
Het gaat erom dat er twee keer 'Allochtonen' staat. Interessant dat jij iets anders denkt te lezen
Ik had de hele zin niet eens afgelezen.
pi_45226055
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Mutantttttttttttttttt, ouwe terrorist van me!
Om de maand vroeg ik naar je Ik heb je gemist.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:52:52 #178
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45226122
Trouwens, zouteloze TT, Yohan.
pi_45226163
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:40 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Bij nader inzien heb ik zelfs twee van de genoemde rapporten (ieder in 2 delen gesplitst):

[ Bericht 20% gewijzigd door sigme op 10-01-2007 20:59:04 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:57:22 #180
158292 problematiQue
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:58:20 #181
158292 problematiQue
pi_45226321
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij nader inzien heb ik zelfs twee van de genoemde rapporten (ieder in 2 delen gesplitst):
[..]
Dankjewel.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:02:46 #182
93744 Finder_elf_towns
pi_45226492
Blackadder!!
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:06:47 #183
93744 Finder_elf_towns
pi_45226642
quote:

[..]

Ik denk dat ze die zelf schrijven.
Ik weet het haast bijna wel zeker. Ik ben al zeker 7 "verschillende" briefschrijvers tegengekomen die allemaal op dezelfde manier woorden fout vervoegen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:09:08 #184
158292 problematiQue
pi_45226753
Opvallend eigenlijk dat 'beïnvloedbaar zijn' en 'openstaan voor andere ideeën' min of meer op hetzelfde neerkomt, maar dat de ze respectievelijk een zeer negatieve en een zeer positieve bijklank hebben.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:11:16 #185
93744 Finder_elf_towns
pi_45226846
Net zoals xenofobie en weerbaarheid .
pi_45226849
Metro .

Victoria ik-ben-een-aan-lager-wal-geraakt-soapie-met-een-visie Koblenko heeft daar toch een column?
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:11:37 #187
158292 problematiQue
pi_45226859
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Net zoals weerbaarheid en xenofobie.
Dat vind ik dan weer absoluut niet hetzelfde.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:12:57 #188
Stranger than fiction
pi_45226916
pi_45226990
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ik weet het haast bijna wel zeker. Ik ben al zeker 7 "verschillende" briefschrijvers tegengekomen die allemaal op dezelfde manier woorden fout vervoegen.
Schreef Sizzler geen brieven naar de Metro?
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:14:32 #190
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45226996
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:09 schreef problematiQue het volgende:
Opvallend eigenlijk dat 'beïnvloedbaar zijn' en 'openstaan voor andere ideeën' min of meer op hetzelfde neerkomt, maar dat de ze respectievelijk een zeer negatieve en een zeer positieve bijklank hebben.
Zit daar geen "kritische toetsing" tussen?
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:15:31 #191
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45227037
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:14 schreef du_ke het volgende:
Schreef Sizzler geen brieven naar de Metro?
LOL. Dan heb je echt niks beters te doen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:16:04 #192
158292 problematiQue
pi_45227055
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef MrX1982 het volgende:
Metro .

Victoria ik-ben-een-aan-lager-wal-geraakt-soapie-met-een-visie Koblenko heeft daar toch een column?
Ik las laatst de Metro en daarin stond een artikel over een optreden van Muse (wat werkelijk nergens op sloeg - het artikel, niet het optreden) met daarbij de 'setlist' die overduidelijk als paginavulling was bedoeld, getuige de vele witregels en de overbodigheid van zulks in een 'krant' als de Metro. Het deed allemaal erg amateuristisch aan.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:16:34 #193
158292 problematiQue
pi_45227082
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zit daar geen "kritische toetsing" tussen?
Que?
pi_45227094
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:09 schreef problematiQue het volgende:
Het een staat mijn inziens echt los van het ander. Het kan in elkaar overvloeien maar is zeker niet noodzakelijk en daarom komt het niet min of meer op hetzelfde neer.

Ik kan openstaan voor jouw ideeën betekent niet dat ik me laat beïnvloeden door je. Dit is een voorbeeld .
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:17:17 #195
158292 problematiQue
pi_45227102
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vind posten op een internetforum eigenlijk net zo futiel.
pi_45227142
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:16 schreef problematiQue het volgende:
Ik las laatst de Metro en daarin stond een artikel over een optreden van Muse (wat werkelijk nergens op sloeg - het artikel, niet het optreden) met daarbij de 'setlist' die overduidelijk als paginavulling was bedoeld, getuige de vele witregels en de overbodigheid van zulks in een 'krant' als de Metro. Het deed allemaal erg amateuristisch aan.
Ze moeten het gewoon houden op de copy&paste van de (ANP) telex methode.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:19:17 #197
158292 problematiQue
pi_45227199
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het een staat mijn inziens echt los van het ander. Het kan in elkaar overvloeien maar is zeker niet noodzakelijk en daarom komt het niet min of meer op hetzelfde neer.

Ik kan openstaan voor jouw ideeën betekent niet dat ik me laat beïnvloeden door je. Dit is een voorbeeld .
Het kan hetzelfde betekenen. Het hoeft niet altijd hetzelfde te zijn inderdaad. Ik verbaasde mij meer over het feit dat het zulke uitersten zijn. In mijn ogen klinkt 'beïnvloedbaar zijn' zéér negatief, en 'openstaan voor andere ideeën' héél positief.
pi_45227205
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hij was er nog trots op ook . Gelukkig is er nu het pornoforum om hem bezig te houden
pi_45227223
Ik wil een maandelijks maximum op de -smiley.

[ Bericht 7% gewijzigd door Monidique op 10-01-2007 21:20:32 (geen quotum he) ]
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:20:10 #200
158292 problematiQue
pi_45227234
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ze moeten het gewoon houden op de copy&paste van de (ANP) telex methode.
Nu.nl op papier zou nog beter zijn dan hetgeen waarmee ze nu menig station mee vervuilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')