xD!quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:16 schreef Petre het volgende:
[afbeelding]
Als die met 50 km/h een keer tegen een muur oprijdt, en achteruit ook nog eens, is het net een DH-2 met een pantoffel erboven
whehe! EH-2 krijg je dan? B)quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:52 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik zit al te wachten tot je een avatar daarvan maakt!
welk rijtuig zat je? Die witte met die rode streep zitten best comfortabel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:48 schreef Willy84 het volgende:
Hele mooie foto's
Ik heb die nieuwe trein van Asd naar Amf nog niet genomen.
Zat wel in die internationale trein uit Berlijn. Wat zit dat benauwd zeg met z'n 6en in zo een coupe.
Helemaal doodstil. Geef mij maar ICM
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:15 schreef ReisT het volgende:
De internationale IC heeft alleen maar die met de rode streep, dus het lijk me duidelijk waarin Ou-Tannu zat. Van schiphol naar Berlijn in ICK kan dus ook niet, die rijden alleen in A'dam-A'foort mee.
Nou, laat de foto's maar zien dan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:52 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag in de cabine van de VIRM geweest (mocht een aantal foto's maken)...
Wat is dat modern zeg!
Toch niet, want dat is een binnenlandse trein (maar dus samengesteld uit een variatie aan overgekocht/gehuurd Duits spul), niet de IC naar Berlijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:20 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
[afbeelding]
blijkbaar kan het wel
Klopt ik zat er op Hengelo(ov) te kijken, kwam een trein met duitse rijtuigen die dus ook op Apeldoorn stopt Toen dacht ik, dat de internationale trein in een ruk van Deventer naar Amersfoort ging...quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:50 schreef ReisT het volgende:
[..]
Toch niet, want dat is een binnenlandse trein (maar dus samengesteld uit een variatie aan overgekocht/gehuurd Duits spul), niet de IC naar Berlijn.
waar blijvne die piccas dan!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:52 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag in de cabine van de VIRM geweest (mocht een aantal foto's maken)...
Wat is dat modern zeg!
Als ik zin heb zal ik die wel plaatsen, maar eerst even een dagje rustig aan doenquote:
Almelo, Deventer, Amersfoort oke, en dan A'dam Centraal en Schiphol. Maar Apeldoorn...quote:Op zondag 24 december 2006 10:29 schreef Socios het volgende:
Dat is dus niet meer zo, al die internationale treinen stoppen tegenwoordig ook te Apeldoorn en Almelo.
Dat is omdat de internationale IC voortaan in de plaats van de IC Schiphol-Enschede rijdt. Logisch dus dat die op dezelfde stations als de gewone IC stopt.quote:Op zondag 24 december 2006 13:52 schreef Brembo het volgende:
[..]
Almelo, Deventer, Amersfoort oke, en dan A'dam Centraal en Schiphol. Maar Apeldoorn...
Ik ben er van overtuigd dat de planner van de NS naar gouda wil. 4 IC/u naar den haag. 4 IC/u naar rotterdam en 8 IC/u naar utrecht. Evenveel stoptreinen in beide richtingen én nog de light rail richting Alphen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie wil er nu naar Gouda? Daar wioont die gefrustreerde Metro brievenschrijver.
dus deze foto is gewoon een binnenlandse trein...dat wist ik nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:50 schreef ReisT het volgende:
[..]
Toch niet, want dat is een binnenlandse trein (maar dus samengesteld uit een variatie aan overgekocht/gehuurd Duits spul), niet de IC naar Berlijn.
ik vind het raar dat zoetermeer en voorburg ineens niks meer hebben. Zo om en om service als eerst was best goed, de ene Intercity extra stop in voorburg en de andere in zoetermeer. Zo moeilijk is dat toch niet? desnoods alleen maar in de spits. Zou makkelijk moeten passen aangezien er nauwelijks andere treinen dan van NS rijden tussen gouda en den haag.quote:Op zondag 24 december 2006 16:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de planner van de NS naar gouda wil. 4 IC/u naar den haag. 4 IC/u naar rotterdam en 8 IC/u naar utrecht. Evenveel stoptreinen in beide richtingen én nog de light rail richting Alphen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |