abonnement Unibet Coolblue
pi_44274115
Ja als je telt krijg je 70 euro per dag, ongeacht aantal uren (dacht ik)
Moet je reserve staan krijg je iets van 7 euro nog wat per uur
pi_44274200
Weet iemand waar Angermünde ligt?
pi_44274234
Ja ten noord-oosten van Berlijn, zon 60-80 km schat ik
pi_44274307
Zo dat is een aardig stukje kachelen vanaf Adam C
pi_44274332
Stelt niet zo veel voor hoor, uurtje tot anderhalf vanaf Berlijn. Rij dan meteen maar door naar Szczecin, dat is veel vetter
pi_44274416
hoelang is dat dan rijden?
Ik zit trouwens door alle pdfjes te bladeren van de nieuwe drgl enzo.
Woon in Adam dus eerst hier in de buurt. Kom ik in Afoort (waar me ma woont)
XX rijd gewoon de hele dag van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat 4 treinen p/u naar Barneveld Nrd.
Niet eens een voetnootje van met kerst niet enzo. Het ziet er wel duidelijk uit...
Maar of er iemand op zit te wachten, nu rijden ze overdag zelfs 1x p/u en dan zit er nog geen kip in.
Laat staat s'avonds met 4 treinen p/u
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:50:22 #182
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44274440
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Stelt niet zo veel voor hoor, uurtje tot anderhalf vanaf Berlijn. Rij dan meteen maar door naar Szczecin, dat is veel vetter
Wat is er vet aan Szczecin? Vieze oude havenstad, het enige grappige was ons hotel met uitzicht op industrie en dikke pijpleiding in de achtertuin . Rijd dan meteen door naar Gdansk, dat is pas vet
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_44274925
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:31 schreef Willy84 het volgende:
hoeveel euro levert dat tellen p/u eigenlijk op?
waar kan ik me daarvoor info vragen?
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_44274947
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:50 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Wat is er vet aan Szczecin? Vieze oude havenstad, het enige grappige was ons hotel met uitzicht op industrie en dikke pijpleiding in de achtertuin . Rijd dan meteen door naar Gdansk, dat is pas vet
Naja dicht bij Duitsland (dus snel te komen) en je zit aan het beginpunt van een reis door een heel mooi land
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:22:31 #185
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_44275088
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:17 schreef Willy84 het volgende:
En de stopper naar Utrecht gaat nog maar 1x per uur. Dat is wel slecht als je op zo een tussen station moet zijn.
Voor die tussen stations kan je ook de Sprinter naar Rotterdam nemem, dan kan je in Amsterdam Bijlmer ArenA (wat een afschuwlelijke naam is dat toch), of in Abcoude, of in Breukelen, overstappen op de stoptrein Amsterdam Zuid - Utrecht. Vanaf 16 april moet dat trouwens altijd, dan is er helemaal geen rechtstreekse stoptrein Amsterdam C - Utrecht meer.
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:24:40 #186
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_44275137
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:49 schreef Willy84 het volgende:
XX rijd gewoon de hele dag van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat 4 treinen p/u naar Barneveld Nrd.
Niet eens een voetnootje van met kerst niet enzo. Het ziet er wel duidelijk uit...
Maar of er iemand op zit te wachten, nu rijden ze overdag zelfs 1x p/u en dan zit er nog geen kip in.
Laat staat s'avonds met 4 treinen p/u
Da's vanwege het transferium in Barneveld Noord, dan hopen ze dat de mensen dar van de A1 afgaan, en dan met trein verder naar Amersfoort. Zal wel geen groot succes worden denk ik.
pi_44280060
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:24 schreef ReisT het volgende:

[..]

Da's vanwege het transferium in Barneveld Noord, dan hopen ze dat de mensen dar van de A1 afgaan, en dan met trein verder naar Amersfoort. Zal wel geen groot succes worden denk ik.
Ik vind het opzich een nobel idee maar denk dat het buiten de spits weinig mensen trekt. Gaat die dienst trouwens maandag al van start, of moet er nog een keerspoor aangelegt worden?

Weet iemand ook wat er allemaal gaat veranderen als Adam Bijlmer-Utrecht 4 sporig is? Lijkt mij dat er meer treinen gaan rijden dan...
pi_44281278
Hebben we er al zin in? Ben benieuwd hoe het maandagochtend allemaal gaat verlopen. In plaats van de 15 minuten overstap tijd die ik nu heb, is deze vanaf maandag geminimaliseerd naar 5 minuten. Gezien het feit dat de wadjes uit de richting Rd altijd vertraging hebben, ga ik deze overstap waarschijnlijk vier van de vijf keer missen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:52:01 #189
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_44281469
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:59 schreef Willy84 het volgende:Gaat die dienst trouwens maandag al van start, of moet er nog een keerspoor aangelegt worden.
Keerspoor is niet nodig, het stationnetje heeft maar éé'n spoortje, dus die trein komt daar aan, staat 4 minuten stil, en rijdt dan gewoon weer over hetzelfde spoortje terug. Dus die extra trein gaat gewoon morgen al rijden.
pi_44282752
Ben ik blij dat ik maandag alleen met de bus mot
pi_44285635
http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/edn0.pdf
Is het pdfje van station eijsden...
Staat onderaan van 10 dec 2006 tot 8 dec 2007.
Dus Eijsden gaat niet sluiten...
pi_44287513
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:03 schreef Willy84 het volgende:
http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/edn0.pdf
Is het pdfje van station eijsden...
Staat onderaan van 10 dec 2006 tot 8 dec 2007.
Dus Eijsden gaat niet sluiten...
of ze gebruiken een standaard template
pi_44287594
Nog 6 uur voor de nieuwe dienstregeling begint. Zouden ze nog veel materieel gaan schuiven vannacht?
pi_44287760
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:05 schreef Fixers het volgende:
Nog 6 uur voor de nieuwe dienstregeling begint. Zouden ze nog veel materieel gaan schuiven vannacht?
Denk t niet?

lijkt me iig niet dat de NS op zondag net zo veel mat in zet als op doordeweekse dagen,

*uitgezonderd bij festiviteiten
pi_44290185
Heeft iemand al wat gehoord over de SGM 2 sprintertjes? Ze zouden toch eventueel gerenoveerd worden, en er waren er al 2 op proef weg.. Is er al wat bekend over het definitief gunnen van de order etc?
pi_44290291
Sjitty pendels van de hof en zoetermeerlijn rijden nu toch al in de spits ( tenminste dat deden ze met de oude DRGL )
  zondag 10 december 2006 @ 00:20:31 #197
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44291074
Nou dacht ik dat de sneltreinen zouden verdwijnen en ook de RET hier die adverteerd vrolijk dat de metro's aansluiting gaan hebben op de intercity's op Schiedam Centrum, maar volgens deze staat http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/rtd1.pdf rijden er nog gewoon sneltreinen tussen Breda en Amsterdam
So we just called him Fred
  zondag 10 december 2006 @ 00:47:47 #198
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_44291733
Wat voor een materieel gaat er rijden van Heerlen/Maastricht naar Alkmaar (en zelfs een keer big city Schagen)?
Er moet toch snel gekoppeld worden in Sittard, dus ICR zullen het wel niet zijn.

http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/hrl2.pdf
Wat zijn we aan het doen ???
pi_44291791
Virm toch?
  zondag 10 december 2006 @ 01:09:08 #200
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_44292162
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
Virm toch?
Ah, wat een saai materieel.

Waar is die goede oude tijd met trein D 497 Amsterdam - Maastricht - Luxembourg - Basel -Ancona.
Ik ben rijtuigenverslaafde en dan nog het liefst van treinen die van die (buitenlandse) vreemde eindbestemminggen hebben

Zo had je een trein van Den Haag naar Köln die nog een stukje doorreed naar Siegen, dacht dat die om 15:50 uur uit Gvc vertrok ergens in de tachtiger jaren. Of Asd - Ah - Winterberg via Essen. Of het stoppertje van Nijmegen naar Frankfurt een klein 2 stelletje

Wat zijn we aan het doen ???
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')