abonnement Unibet Coolblue
pi_44320937
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:04 schreef Klonk het volgende:
Wat dacht je dan, dat ze voor die paar maanden die grafbakken gingen overspuiten
Maak daar maar een jaar van Pas eind 2007 komen de "spurts" op onze Maaslijn
pi_44320980
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Stoptrein Leeuewarden-Groningen werd met Bufeels gfedaan inderdaad, iedereen helemaal stomverbaasd , zo van "Huh? Een fatsoenlijke trein? Waarom staat de sneltein verkeerd?"
dus Arriva heeft brakkelopers ingeruilt voor Buffels?
pi_44320991
Hier in Almelo rijden ze ook naar Marienberg. Hier heeten ze de Veenexpres
pi_44321094
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:50 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

dus Arriva heeft brakkelopers ingeruilt voor Buffels?
Nee hoor, in het weekend rijden er altijd Buffels in de stoptreinen Leeuwarden - Groningen. Vanochtend waren het gewoon weer Wadlopers en reden de sneldiensten weer met Buffels
pi_44321199
Wie heeft trouwens bedacht dat de intercity's in Leeuwarden nu om kwart voor en het heel weg gaan . Ik ben bijna altijd op een heel uur vrij.... Moet ik daar drie kwartier wachten en heb ik stoptrein ook nog
pi_44321206
Tussen Leeuwarden en Harlingen Haven hebben we nu de Spurt.
pi_44321335
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef Remzz het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat de intercity's in Leeuwarden nu om kwart voor en het heel weg gaan . Ik ben bijna altijd op een heel uur vrij.... Moet ik daar drie kwartier wachten en heb ik stoptrein ook nog
Fout, om .43 vertrekt de IC
en om .02 vertrekt de "stoptrein"
pi_44321346
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef Socios het volgende:
Tussen Leeuwarden en Harlingen Haven hebben we nu de Spurt.
Ik wilde vanmorgen de allereerste pakken, maar kon mn bed niet uit komen om 4 uur
pi_44321364
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Fout, om .43 vertrekt de IC
en om .02 vertrekt de "stoptrein"
ah, en er was altijd al een 20/40 verdeling, niks veranderd, stukkie opgeschoven gewoon dus.
pi_44321369
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Fout, om .43 vertrekt de IC
en om .02 vertrekt de "stoptrein"
Ah je hebt gelijk verkeerd gekeken , naja dat valt dan nog mee.
pi_44321377
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ah, en er was altijd al een 20/40 verdeling, niks veranderd, stukkie opgeschoven gewoon dus.
Ja klopt, eigenlijk is het zeg maar een half uur opgeschoven en 3 minuten veranderd.

Stoptrein was .35 en nu .02
IC was .17 en nu .43
pi_44321518
Het meest vreemde is nog hoe ik naar Zwolle moet komen. Als ik naar Leeuwarden moet kan ik zelfs nog beter via Marienberg dan rechtstreeks dan kan ik een paar minuten later opstappen en moet ik minder lang wachten in Zwolle dan als ik rechtstreeks zal gaan
Via Deventer is natuurlijk het snelst maar toch... het lijkt echt alsof er totaal niet over nagedacht is...
pi_44321661
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:17 schreef Remzz het volgende:
Het meest vreemde is nog hoe ik naar Zwolle moet komen. Als ik naar Leeuwarden moet kan ik zelfs nog beter via Marienberg dan rechtstreeks dan kan ik een paar minuten later opstappen en moet ik minder lang wachten in Zwolle dan als ik rechtstreeks zal gaan
Via Deventer is natuurlijk het snelst maar toch... het lijkt echt alsof er totaal niet over nagedacht is...
Over de randstad hebben ze heel erg goed nagedacht hoor. De rest van het land ag uiteraard gewoon stikken. Dat zijn toch maar lijnen die vooral geld kosten en die het liefst zo snel mogleijk afgestoten worden.
pi_44321757
Ach Amsterdam - Leeuwarden, Rotterdam - Leeuwarden en Utrecht - Leeuwarden, allemaal randstad-noord nederland vebindingen die nog altijd kwalitatief hoog zijn...

Almelo - Leeuwarden inderdaad niet, helaas pindakaas, ga verhuizen zou ik zeggen
pi_44322449
De trein verbinding van Roermond naar Nijmegen zuigt...

7:15 vanochtend
Vanochtend ik sta om 7:15 bij de bushalte samen met nog 10 mensen...
Bus van Veolia transport komt eraan...
en...

Rijdt gewoon straal langs ons voorbij, terwijl we van te voren zwaaide...

7:45 vanochtend
Sta daar met 25 mensen... bus komt eraan... remt af en doet knipperlicht aan... vervolgens... rijdt ie gewoon weer door ik echt zo van ARGGGGGGGGGG

8:15 vanochted
Bus komt weer aan en rijdt WEER door en was tevens te 10min te laat

8:45 vanochtend
Bus komt eraan 5min te laat waardoor we de trein misten.... EN STOPT we stonden daar met 20 mensen en hadden allemaal al zoiets van als die bus stopt gaan we eens met de busschauffeur praten... Nauw daarna gedaan... kregen klachtfomulier en reed verder...

Even later in de trein we staan op het punt te vertrekken, treinen zijn ook van veolia ipv de NS, staat die conducteur daar wat te kloten met de sleutels om de deuren dicht te krijgen daarna hielp een knul van 20 hem echt verschrikkelijk... en de trein was ook nog eens veelste vol moesten in alle wagons moesten mensen gewoon staan...


Werkelijk ze zeggen dat Limburg een beter vervoer heeft gekregen ik kan je verzekeren dat dat niet zo is
pi_44322573
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef Wouser het volgende:
De trein verbinding van Roermond naar Nijmegen zuigt...

7:15 vanochtend
Vanochtend ik sta om 7:15 bij de bushalte samen met nog 10 mensen...
Bus van Veolia transport komt eraan...
en...

Rijdt gewoon straal langs ons voorbij, terwijl we van te voren zwaaide...

7:45 vanochtend
Sta daar met 25 mensen... bus komt eraan... remt af en doet knipperlicht aan... vervolgens... rijdt ie gewoon weer door ik echt zo van ARGGGGGGGGGG

8:15 vanochted
Bus komt weer aan en rijdt WEER door en was tevens te 10min te laat

8:45 vanochtend
Bus komt eraan 5min te laat waardoor we de trein misten.... EN STOPT we stonden daar met 20 mensen en hadden allemaal al zoiets van als die bus stopt gaan we eens met de busschauffeur praten... Nauw daarna gedaan... kregen klachtfomulier en reed verder...

Even later in de trein we staan op het punt te vertrekken, treinen zijn ook van veolia ipv de NS, staat die conducteur daar wat te kloten met de sleutels om de deuren dicht te krijgen daarna hielp een knul van 20 hem echt verschrikkelijk... en de trein was ook nog eens veelste vol moesten in alle wagons moesten mensen gewoon staan...


Werkelijk ze zeggen dat Limburg een beter vervoer heeft gekregen ik kan je verzekeren dat dat niet zo is
D

Das net als Connexxion hier al met de bus
pi_44322601
Ghehe welcome to the real world
Wadlopers zijn hier in t Noorden wel gewoon goed, maarja hier rijden ze ook voor hun ontwerpsnelheid op de baan, dus hier gaat t wel goed...
pi_44322616
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:01 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

D

Das net als Connexxion hier al
Wat is er mis met Connexxion dan ??
  maandag 11 december 2006 @ 11:03:34 #269
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44322627
wat is hun ontwerpsnelheid, 30 ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_44322641
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef Klonk het volgende:
wat is hun ontwerpsnelheid, 30 ?
100 km/h Hard genoeg hoor, tenminste, hier in t Nooden
pi_44322671
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Wat is er mis met Connexxion dan ??
zie bussen topic

3e Bussentopic
  maandag 11 december 2006 @ 11:05:56 #272
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44322684
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

100 km/h Hard genoeg hoor, tenminste, hier in t Nooden
halen die gebakjes 100 per uur en met wind tegen ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_44322988
Logistieke problemen Maaslijn
De treinen van Veolia lopen door de lage snelheid van het materieel tussen Nijmegen en Roermond vertraging op. Deze treinen kunnen maximaal 100 km/h terwijl de dienstregeling gebaseerd is op 120 km/h. Bovendien moeten de treinen op dit enkelsporige baanvak op de stations op elkaar wachten, waardoor de vertraging geleidelijk oploopt.

I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_44323229
En dan loop ik te zeuren dat die buffels zoveel lawaai maken
pi_44323326
Die maaslijn is dus om te lachen zo slecht.

Ik hoor weinig mensen over het feit dat Connexxion de verbinding met Ede-wageningen doet vanaf Amersfoort. Zag vanochtend een Plan V al met een eerste beginsel van bestickering rondrijden van connexxion. Zal es kijken of ik vanmiddag wat op de plaat kan vastleggen.

Tevens vergeten te melden dat de 2 baks koploper op het rangeerterein te Amersfoort vrijdag verplaatst is. Zag hem zo snel ik kon hem achter een ProRail loc hangen en weg zien rijden naar een bestemming die voor mij nog onbekend is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')