abonnement Unibet Coolblue
pi_43113507


Welkom bij de Dance Track ID Contest editie 20

Introductie
Net als in voorgaande contests is het weer de bedoeling dat je aan de hand van korte fragmenten van diverse dancetracks je kennis op de proef gaat stellen. De ZIP-file bevat deze keer 25 fragmenten die elk ca. 30 seconden duren.

Download
- Klikkerdeklik

Puntensysteem
In totaal zijn er 57 punten te behalen. (25 punten aan artiesten, 25 punten aan titels en 7 punten d.m.v. remixen)

Punten zijn te behalen met:

- ieder goed geraden artiest is (1 punt)
- ieder goed geraden titel (1 punt)
- ieder goed geraden (re)mix, van toepassing bij tracks met aanduiding (1 punt)

Een half punt wordt toegekend in het geval van:

- het noemen van de juiste producer, maar niet de juiste alias.
- het door elkaar halen van producer(s) en remixer(s).

Er zijn ook weer een aantal (re)mixen die benoemd moeten worden: Het gaat dit keer om track 03, 07, 08, 14, 16, 17, 18

Tracklists kunnen telkens worden aangevuld en opnieuw worden gestuurd (via de pb-functie). Diskwalificatie volgt in het geval wanneer er onzin-berichten worden verstuurd of indien er hulp gevraagd wordt in andere topics.

De competitie loopt tot zaterdag 12 november 22:00 uur. De stand zal (indien mogelijk en indien er veranderingen zijn) elke dag bijgewerkt worden op het forum.

Degene die uiteindelijk op één staat wordt gekroond tot koning van Dance Track ID Contest #20. Daarnaast aan hem/haar ook de taak om cq verplichting om de volgende ronde te organiseren

Rest mij jullie allemaal succes toe te wensen!

Voorgaande contests

[ Contest #01 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #02 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #03 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #04 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #05 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #06 ] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #07 ] < Organisator: timbob > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #08 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #09 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #10 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Laevid/Flamebringer >
[ Contest #11 ] < Organisator: Laevid/Flamebringer > < Winnaar: Captain_Redbeard/Trancelocator >
[ Contest #12 ] < Organisator: MissLuna > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #13 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #14 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #15 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #16 ] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #17 ] < Organisator: Flamebringer> < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #18 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #19 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >

[ Bericht 2% gewijzigd door warezguy05 op 31-10-2006 20:16:25 ]
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:40:14 #2
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_43115285
De eersten zullen de laatsten zijn.

That would then be me, I guess
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:04:27 #3
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_43116317
hoi

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:10:16 #4
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_43116569
Nou
ik laat deze ook aan me voorbijgaan.

Ligt het aan mij of klinken alle ID contests de laatste tijd allemaal hetzelfde... Er zit weinig diepgang in de nummers die ik zo hoor..

Er word naar mijn mening een enorm deel van de dance overgeslagen.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_43117763
wat zie jij als diepgang? ik heb ook wat bijv. drum&bass + industrial erin gestopt.. wat minder vlak dan trance, hardstyle en jump.
maar ben nu wel benieuwd wat jij graag had gezien
pi_43120920
Hmm...ik vind hem opnieuw flink pittig, moet ik zeggen. Maar #25 maakt alles weer goed!
(jammer alleen dat ik hem daardoor niet voor een volgende contest kan gebruiken )
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_43121446
Eerste tussenstandje

01. Flamebringer - 12 punten

track 3 en 8 mis ik remixnaam van
pi_43124687
Nu kan ik track 10 niet meer gebruiken in een volgende contest . 23 is trouwens ook een mooie classic
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef timbob het volgende:
Ligt het aan mij of klinken alle ID contests de laatste tijd allemaal hetzelfde... Er zit weinig diepgang in de nummers die ik zo hoor..

Er word naar mijn mening een enorm deel van de dance overgeslagen.
Op die van Flamebringer na had ik dat idee ook een beetje bij de laatste contests, maar deze klinkt toch erg goed over alle gedeeltes heen. De nummers op zich voor mij verre van allemaal bekend, maar het klinkt erg divers.
pi_43148708
Zitten iig veel opzoekertjes in
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 1 november 2006 @ 20:47:00 #10
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_43150835
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:18 schreef Laevid het volgende:
Nu kan ik track 10 niet meer gebruiken in een volgende contest . 23 is trouwens ook een mooie classic
[..]

Op die van Flamebringer na had ik dat idee ook een beetje bij de laatste contests, maar deze klinkt toch erg goed over alle gedeeltes heen. De nummers op zich voor mij verre van allemaal bekend, maar het klinkt erg divers.
Inderdaad ietwat diverser dan de vorige paar, maar het lijkt nog altijd vooral op de vorige contests met een of twee afwijkende nummers erin.

Oja, ingestuurd.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_43155446
Curchulain; alles klopte van je inzending


Tussenstand:

01. Flamebringer - 12 punten
02. Curchulain - 11 punten
pi_43158383
net voor het aanbreken vd donderdag heeft Sequencial een inzending gedaan. hij komt hierbij binnen op de gedeeld eerste plaats met 12 punten

Tussenstand

01. Flamebringer / Sequencial - 12 punten
02. Curchulain - 11 punten
pi_43165259
Argh! Nummer 1 achtervolgt me sinds gisteravond. Ik ken 'm, ik weet met aan zekerheid grenzend geloof dat ik 'm ook ergens heb maar ja... ben waarschijnlijk gedoemd om de rest van de week wakker te liggen met dat riedeltje in m'n kop.
Beh.
quote:
23 is trouwens ook een mooie classic
Leuk om die weer es te horen, ja!

[ Bericht 22% gewijzigd door Sequencial op 02-11-2006 11:18:15 ]
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_43165820
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:08 schreef Sequencial het volgende:
Argh! Nummer 1 achtervolgt me sinds gisteravond. Ik ken 'm, ik weet met aan zekerheid grenzend geloof dat ik 'm ook ergens heb maar ja... ben waarschijnlijk gedoemd om de rest van de week wakker te liggen met dat riedeltje in m'n kop.
Beh.
ik heb m daarom ook 10 sec langer gemaakt dan de rest
  donderdag 2 november 2006 @ 12:35:07 #15
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_43167388
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:08 schreef Sequencial het volgende:
Argh! Nummer 1 achtervolgt me sinds gisteravond. Ik ken 'm, ik weet met aan zekerheid grenzend geloof dat ik 'm ook ergens heb maar ja... ben waarschijnlijk gedoemd om de rest van de week wakker te liggen met dat riedeltje in m'n kop.
Beh.
Dat heb ik nu met nr. 2 uiteraard niet het riedeltje maar de drums
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_43169969
quote:
Dat heb ik nu met nr. 2
Maf is dat he, die wist ik juist al na 1 seconde. Sterkte, makker
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_43183085
Ha, het is even anderhalf uur zoeken maar dan heb je ook wat!
PM met update voor nummer 1 verzonden

Kan ik vannacht rustig
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_43187527
Sequencial 2 puntjes erbij

Tussenstand

01. Sequencial - 14 punten
02. Flamebringer - 12 punten
03. Curchulain - 11 punten
pi_43193586
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef timbob het volgende:
Nou
ik laat deze ook aan me voorbijgaan.

Ligt het aan mij of klinken alle ID contests de laatste tijd allemaal hetzelfde... Er zit weinig diepgang in de nummers die ik zo hoor..

Er word naar mijn mening een enorm deel van de dance overgeslagen.
D'r zit in ieder geval wel een nummer in van iemand die veel met IDM bezig is
Maar goed, ik heb altijd hetzelfde probleem met deze contests. Nog nooit mee gedaan omdat er meestal maar een stuk of 3, 4 nummers bijzitten die me bekend voorkomen, de rest is totaal m'n richting niet.
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:47:39 #20
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_43198659
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:46 schreef kipknots het volgende:

[..]

D'r zit in ieder geval wel een nummer in van iemand die veel met IDM bezig is
Maar goed, ik heb altijd hetzelfde probleem met deze contests. Nog nooit mee gedaan omdat er meestal maar een stuk of 3, 4 nummers bijzitten die me bekend voorkomen, de rest is totaal m'n richting niet.
Psst, de 11 punten die ik nu heb zijn een record voor mij...
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_43203159
quote:
De competitie loopt tot zaterdag 12 november 22:00 uur
Volgens mijn kalender is 12 november dit jaar een zondag...
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_43210722
zondag 12 nov bedoel ik.
aanpassen lukt niet meer..
pi_43211282
Ingezonden..
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:08 schreef Sequencial het volgende:
Argh! Nummer 1 achtervolgt me sinds gisteravond. Ik ken 'm, ik weet met aan zekerheid grenzend geloof dat ik 'm ook ergens heb maar ja... ben waarschijnlijk gedoemd om de rest van de week wakker te liggen met dat riedeltje in m'n kop.
Beh.
[..]
Inderdaad, moest ff goed nadenken, omdat er nog een andere is met een break die bijna hetzelfde is
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_43240783
Ik weet alleen 4 en de laatste. Drum 'n Bass / breakcore is niet echt mijn style.
pi_43242649
Gitanki komt op nr 1 binnen met 17 punten
track 22 is fout.

Tussenstand

01. Gitanki - 17 punten
02. Sequencial - 14 punten
03. Flamebringer - 12 punten
04. Curchulain - 11 punten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')