Enkele nuttige linksquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
dit ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef bvvt het volgende:
Ach, 't is toch een gele motor?????
Kom maar met je verslag, grindbipsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef -XX- het volgende:
Waaaaa ik kan me geluk niet op Whahahaaaaaaaaaaa so fet
Bij gebruik in ieder geval welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar word ie niet minder geel van
Ik vind em humorquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug uit Braboland. Lange files heen en terug. 2.5 uur wegafsluiting de de terugweg....
Maar thuis kon ik gelukkig als kleine troost voor de deur parkeren op een dubbele plek.
En hier staat voor 175 euro aan spullen. Inclusief de aanhanger that is.
[afbeelding]
De upside down voorvork, stuurtje, dikke remmen, enkelzijdige achterbrug en de wielen..
.. hopelijk straks hele nuttige add ons voor de XJ.
Bovendien ligt de kofferbak vol. Hoort óók nog bij de Aprilia AF1.
[afbeelding]
Het kuipwerk moest op de achterbank. En de uitlaat ligt er ook.
[afbeelding]
Wegens ruimte tekort moest de tank op de voorstoel, evenals de radiator, en nog wat onbekende spulletjes in de doos.
[afbeelding]
Die jongen zei nog....... ik denk dat het wel meer dan één complete motor is. [afbeelding]
Alles moest weg, want paps heeft een bedrijf in Roemenie gekocht, dus het huis en de loods waren verkocht.Volle bak De bankbekleding is nu ook lekker vies, of heb je de schade weten te beperkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat ik ga afladen eerst even lunchen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:32 schreef bvvt het volgende:
Ach, 't is toch een gele motor?????So what??quote:
Zo, dat duurde ffquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:43 schreef hicham het volgende:
Ha! bvvt n00b!
Dat is Rossi toch helemaal niet op de foto. Er staat nummer 5 op de motor en da's Edwards
Iedereen weet dat Rossi voor honda rijd, je dacht toch niet dat we daar in zouden trappenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zo, dat duurde ff
ik had er ook nog een andere foto staan, die was nog veel erger
Nu nog de foto's fixenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:00 schreef -XX- het volgende:
Na een lange nacht wakker liggen van de zinheid in vandaag Ging de wekker alweer vroeg
5.15!, opgestaan, alles bij elkaar gezocht en gaan met die banaan!
De dag dat eens het hele gezin met elkaar op stap ging en wel naar het TT-assen.
Na 2 uur rijden, zoeken, en doen...kwamen we daar 15 min te laat de zaal binnen (wegens stomme routebeschrijving waar geen pent van klopt! ) waar ze al volop alles aan het uitleggen waren .... Ik ging met een rood hoofd zitten.
Na de uitleg en inschrijvingen begonnen de eerste ritten
Ik moest echt weer even schakelen voordat ik het circuit op wou, het ging gemakkelijk..., met de oefenmotor op de parkeerplaats:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was er helemaal klaar voor Met de SV 650 over het circuit knorren! (wat een geluid damn..)
Maarja...ik stond daar!, iedereen in mij ploeg reed weg!
Ik kreeg hem niet...vooruit? Hij sloeg af en weer en weer
Bleek die schakeling andersom te zijn de 1 omhoog ipv naar beneden
[afbeelding]
Hij raade het me af om met de SV mee te rijden ...
Wachtend op de andere sessie in de andere klassen werd ik opgeroepen, ik mocht achterop bij een wel en hunk die motor reed als Rossi! Wheelie, snel argh Ik was me helmklepje vergeten dicht te doen..Dus mijn helm waaide bijna af!, me hoofd ook !
[afbeelding]
Toen was ik eindelijk zelf weer aan de beurd, in de andere klassen
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ging prima , lekker scheuren!!!!
[afbeelding]
Zelfs me wiel steigerde
Alleen tja...1 bocht ben ik gewoon 2 keer! Jawel 2 keer in de grindbak gereden! Ik weet niet welke bocht het is maar hij is erg gemeen
[afbeelding]
Er lagen wat grindjes in die bocht, ik zat op die grindjes te letten, en verloor daarom mijn kijk verder in de bocht waardoor ik hem niet haalde... ( die motoren hebben echt een korte stuurweg ...)
[afbeelding]
Na deze sessie moest ik hem binnendoor rijden want ik was weer eens als laatste van dat circuit af...!
Haha vet noobisch Maaaaaaar argh zo besmet!
topquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:00 schreef -XX- het volgende:
Na een lange nacht wakker liggen van de zinheid in vandaag Ging de wekker alweer vroeg
5.15!, opgestaan, alles bij elkaar gezocht en gaan met die banaan!
De dag dat eens het hele gezin met elkaar op stap ging en wel naar het TT-assen.
Na 2 uur rijden, zoeken, en doen...kwamen we daar 15 min te laat de zaal binnen (wegens stomme routebeschrijving waar geen pent van klopt! ) waar ze al volop alles aan het uitleggen waren .... Ik ging met een rood hoofd zitten.
Na de uitleg en inschrijvingen begonnen de eerste ritten
Ik moest echt weer even schakelen voordat ik het circuit op wou, het ging gemakkelijk..., met de oefenmotor op de parkeerplaats:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was er helemaal klaar voor Met de SV 650 over het circuit knorren! (wat een geluid damn..)
Maarja...ik stond daar!, iedereen in mij ploeg reed weg!
Ik kreeg hem niet...vooruit? Hij sloeg af en weer en weer
Bleek die schakeling andersom te zijn de 1 omhoog ipv naar beneden
[afbeelding]
Hij raade het me af om met de SV mee te rijden ...
Wachtend op de andere sessie in de andere klassen werd ik opgeroepen, ik mocht achterop bij een wel en hunk die motor reed als Rossi! Wheelie, snel argh Ik was me helmklepje vergeten dicht te doen..Dus mijn helm waaide bijna af!, me hoofd ook !
[afbeelding]
Toen was ik eindelijk zelf weer aan de beurd, in de andere klassen
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ging prima , lekker scheuren!!!!
[afbeelding]
Zelfs me wiel steigerde
Alleen tja...1 bocht ben ik gewoon 2 keer! Jawel 2 keer in de grindbak gereden! Ik weet niet welke bocht het is maar hij is erg gemeen
[afbeelding]
Er lagen wat grindjes in die bocht, ik zat op die grindjes te letten, en verloor daarom mijn kijk verder in de bocht waardoor ik hem niet haalde... ( die motoren hebben echt een korte stuurweg ...)
[afbeelding]
Na deze sessie moest ik hem binnendoor rijden want ik was weer eens als laatste van dat circuit af...!
Haha vet noobisch Maaaaaaar argh zo besmet!
Die moetje van uiterste rechts rijdend op de baan, hard scherp naar links nemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:14 schreef -XX- het volgende:
http://xs108.xs.to/xs108/06435/BOCHT.jpg wat een butt bocht serieus!
aaaaaaaaaaaa Echt een hoogtepunt uit mijn hele levenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. eindelijk pics van -XX-
Cool dagje zo. Vast on-ver-gete-lijk.
Haha jahhh echt wennen hoor! zon krap stuurhuisquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die moetje van uiterste rechts rijdend op de baan, hard scherp naar links nemen.
En iIgg niet te vroeg insturen.
Dit zijn de leukste bochten.
Nee man is echt een schijtbocht Haalt alle snelheid er uitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die moetje van uiterste rechts rijdend op de baan, hard scherp naar links nemen.
En iIgg niet te vroeg insturen.
Dit zijn de leukste bochten.
Daarom doet WB stoer, pas als je weet hoe je hard over een bepaald circuit of bepaalde bocht moet gaan worden die dingen leuk Wel plat dat Assen, totaal niet mijn ding, is gewoon verstand op 0 en vol gas, geen techniekquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee man is echt een schijtbocht Haalt alle snelheid er uit
Ik dacht dat het een opstap dag voor noobies was, waarom zetten ze dan zulke motoren ertussenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:00 schreef -XX- het volgende:
Ik was er helemaal klaar voor Met de SV 650 over het circuit knorren! (wat een geluid damn..)
Maarja...ik stond daar!, iedereen in mij ploeg reed weg!
Ik kreeg hem niet...vooruit? Hij sloeg af en weer en weer
Bleek die schakeling andersom te zijn de 1 omhoog ipv naar beneden
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
En die pauper dan die je achterop neemt, Hicham zal je vast vertellen hoe dat verhaal echt zit.
Tenminste niet zo'n makkelijke bochtje als'tie goed gaat dan is het echt een kicken bocht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:00 schreef BazzieK het volgende:
Nee man is echt een schijtbocht Haalt alle snelheid er uit
Igg leuk circuit om dat met nul ervaring allemaal tegelijk daar een circuitdag te doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
Daarom doet WB stoer, pas als je weet hoe je hard over een bepaald circuit of bepaalde bocht moet gaan worden die dingen leuk Wel plat dat Assen, totaal niet mijn ding, is gewoon verstand op 0 en vol gas, geen techniek
( )
Tja technisch is het wel maar leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tenminste niet zo'n makkelijke bochtje als'tie goed gaat dan is het echt een kicken bocht.
Lekker gooien en smijten met de motor. Anderen eruit remmen. Need to continue?
Een beetje hetzelfde als dit verhaal:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:14 schreef BazzieK het volgende:
Oftewel, zolang je een gat voor hebt en een beetje met je kontje over zijn piemel wrijft krijg je alles gedaanquote:Op zaterdag 07 oktober 2006 08:38 schreef Amidala het volgende:
Ik mocht starten in het snelste groepje binnen groep 1. Na de eerste sessie liet de marshal me al weten dat ik snel was voor deze groep en groep 2 een betere keuze zou zijn. Kreeg vervolgens priveles van een tweede marshal in de volgende sessie (groep 2 idd) die zou kijken hoe snel ik was. Na deze sessie bleek dat ik ietwat te snel zou zijn voor groep 2 maar misschien wat te enthousiast al voor groep 3. Aldaar in groep 3 soms niet echt verantwoordelijk wordt gereden en de marshal maar 1 ronde voorop rijd. Dus alle sessies erna gestart met dezelfde marshal met zn tweeen en gewoon tussen de groepen 2 gereden. Ging echt super...
Was Bazza marshall daar dan? En dat mens gaat toch zelf de fout in Mensen die de schuld afschuivenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als dit verhaal:
[..]
Oftewel, zolang je een gat voor hebt en een beetje met je kontje over zijn piemel wrijft krijg je alles gedaan
Je slaat de plank weer mis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:23 schreef BazzieK het volgende:
Was Bazza marshall daar dan? En dat mens gaat toch zelf de fout in Mensen die de schuld afschuiven
Rechtergedeelte losgeschroeft, tegels eruit....... best werk. Moest gebeuren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef worldpimber het volgende:
Hoe heb je die kar eigenlijk naar binnen gereden Had je niet alleen 1 meter brede deur?
Alsof je dat 'stuurhuis' cq de stuuruitslag van de motor gebruikt als je op het circuit rijdtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha jahhh echt wennen hoor! zon krap stuurhuis
Waarom hebben ze dat eigenlijk?, voorkoming van dat snelle wiebele op een recht end ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |