abonnement Unibet Coolblue
pi_42886486


Dit is de Dance Track ID Contest! Voor de negentiende keer alweer!

Welkom, mede dance-liefhebbers! Ook deze keer gaan we weer op zoek naar de FOK!ker met de breedste kennis van dance-muziek. Indien je wil weten wat er in de vorige delen is gebeurd, volg dan onderstaande linkjes:

[Contest #01] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #02] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[Contest #03] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #04] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[Contest #05] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #06] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #07] < Organisator: timbob > < Winnaar: Flamebringer >
[Contest #08] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Flamebringer >
[Contest #09] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #10] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Laevid/Flamebringer >
[Contest #11] < Organisator: Laevid/Flamebringer > < Winnaar: Captain_Redbeard/Trancelocator >
[Contest #12] < Organisator: MissLuna > < Winnaar: Gitanki >
[Contest #13] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Da_Sandman >
[Contest #14] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #15] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Flamebringer >
[Contest #16] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Flamebringer >
[Contest #17] < Organisator: Flamebringer> < Winnaar: Da_Sandman >
[Contest #18] < Organisator: Da_sandman><Winnaar: Flamebringer>

Wat is de bedoeling? :
Via onderstaande link download je een zip met daarin 25 fragmenten van verschiilende dancenummers.
Je schrijft dan op welke je kent en verstuurt deze via pm naar de TopicStarter tm, die de punten telt en regelmatig een tussenstand laat zien.
Natuurlijk is het mogelijk om updates in te sturen wanneer er nog iets te binnen schiet!

Puntensysteem:
Voor elke goed geraden artiest verdien je 1 punt. Het correct benoemen van een tracktitel is eveneens 1 punt waard. Naast de 50 punten die op deze wijze zijn te behalen, bevinden zich in deze contest ook nog 9 remixen, bij de nummers: 03, 07, 08, 10, 13, 15, 16, 20 en.. 23. Indien je weet om welke remixen het gaat (waarbij gelet moet worden op de remixer en/of de titel van de remix), dan zijn er nog eens 9 extra punten te verdienen. Een doorgewinterde globetrotter kan dus in totaal 59 punten behalen!

Indien je de producer raadt, maar je daarbij vergist in de alias waaronder de plaat is uitgebracht, dan is dit een half punt waard. Dit geldt ook voor het verwisselen van producer en remixer, of het slechts gedeeltelijk correct benoemen van een remix.


Verdere regels:
Het sturen van onzinmailtjes en/of het vragen om hulp in andere topics is niet toegestaan. Wie zich hier niet aan houdt, zal worden gediskwalificeerd.

De contest zal over pakweg anderhalve week weer sluiten, om precies te zijn op Dinsdag 31 oktober 2006 23:59. Zorg dan ook dat je je oplossing voor dit tijdstip hebt ingestuurd, anders kan ik hem helaas niet meer meenemen voor de eindstand.


Iedereen weer veel plezier en succes toegewenst!
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_42887016
Yes!!!
Neuj
pi_42887762
Oh nee

NO

Ik weet er bijna geen 1
Neuj
pi_42887957
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:26 schreef HenkieSpankie het volgende:
Oh nee

NO

Ik weet er bijna geen 1
Je bent niet de enige

Ik denk dat ik er een vijftal weet of achter kan komen.
pi_42888445
Ik heb er nu 4...
Voor een paar die ik herken moet ik echt weer 60 gig aan mp3tjes doorzoeken
Neuj
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:16:32 #6
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
pi_42889164
edit: wekt alweer

[ Bericht 83% gewijzigd door Eraser127 op 22-10-2006 16:40:06 ]
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:16:46 #7
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_42889174
Een paar toch lichtelijk bekend, en ik heb twijfels...

Magoed, toch maar ingestuurd.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_42889564
Terugvindluisterpost
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42899052
Curchulain is degene die aftrapt, met 6 punten..

Remix van 10 verkeerd en 12 en 24 zijn ook niet goed.


Ik gok dat het voor velen een "oja" contest gaat worden, mochten de scores echt tegen gaan vallen, dan laat ik 'm wel eindigen komende zondag ipv dinsdag
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:15:48 #10
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_42899268
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef Gitanki het volgende:
Curchulain is degene die aftrapt, met 6 punten..

Remix van 10 verkeerd en 12 en 24 zijn ook niet goed.


Ik gok dat het voor velen een "oja" contest gaat worden, mochten de scores echt tegen gaan vallen, dan laat ik 'm wel eindigen komende zondag ipv dinsdag
Volgens mij heb jij zelf nr. 1 dan verkeerd... dat is namelijk een remix. Ik ben er nog niet helemaal uit welke het is; ik heb er zelf 14 versies van, inclusief origineel (of dat moet weer anders zijn dan de albumversie), en dat is toch echt net een stukkie anders.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_42900276
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef Gitanki het volgende:
Ik gok dat het voor velen een "oja" contest gaat worden
Ik heb 3 platen die ik zo kan benoemen, 2 die ik vermoedelijk kan zoeken en 2 vermoedelijke o ja's .

Een beetje magertjes dus......Of laat ik nu wel heel erg in mijn kaarten kijken
pi_42914970
Eindelijk kunnen PM'en!

Ik verwacht dat ik 10 punten heb kunnen sprokkelen, meer zit er voor mij niet in...
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_42915877
Na de downtime een nieuwe update:

01. Warezguy05 12 punten
02. Sequencial 8
03. Curchulain 6

Warezguy05: 7 en 24 zijn gokjes in de verkeerde richting en bij 10 en 16 zijn nog punten te behalen
Sequencial: nr. 25 fout
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_42918614
quote:
Sequencial: nr. 25 fout
Huh Daar sla ik toch even van achterover... Thuis maar ff checken dan.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_42951362
Gister een PM gestuurd. Hopelijk istie aangekomen.
pi_42955430
Die is aangekomen, waarmee de eerste 2 gelijkop gaan

01. Warezguy05 12
01. Laevid 12

03. Sequencial 8
04. Curchulain 6

Laevid: nrs 2 + 25 fout


Ik stel voor om zondagavond 22:59 de contest te laten aflopen, aangezien de contest te lastig blijkt te zijn.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:32:30 #18
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_42959201
bah


deze sla ik over
ik weet alleen nummer 1
en nog wat bekende nummers die dan geremixed zijn maar verder geen zoden aan de dijk zullen zetten

1 is wel tof trouwens

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_42960978
Hmm. Ik geloof ook niet dat ik ver kom...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:36:42 #20
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_42984728
Update gestuurd, maar er staan me zeker nog een paar oja's te wachten.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_42985743
quote:
Laevid: nrs 2 + 25 fout
Ben ik benieuwd of hij bij 25 'tzelfde dacht als ik...
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_42987821
Met een nieuwe update stijgt Warezguy naar een astronomische score van 14 punten

curchulain verwijst Sequancial naar de laatste plek.


01. Warezguy05 14

02. Laevid 12
03. Curchulain 9
04. Sequencial 8
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_42988137
quote:
curchulain verwijst Sequancial naar de laatste plek.
Ja, lachen. Stomme nummer 25
respect@curchulain
Nothing has changed. Everything has changed.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:02:47 #24
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_42992173
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef Gitanki het volgende:
Met een nieuwe update stijgt Warezguy naar een astronomische score van 14 punten

curchulain verwijst Sequancial naar de laatste plek.


01. Warezguy05 14

02. Laevid 12
03. Curchulain 9
04. Sequencial 8
In een keer m'n punten geanderhalveerd
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_42992707
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Ben ik benieuwd of hij bij 25 'tzelfde dacht als ik...
Vast niet....ik had namelijk een nummer waar ik later achterkwam dat het er totaal niet op leek . Maar ik ken het nummer wel . Met 2 punten......kom ik weer gelijk met diene where's guy.

Moet ik er wel nu nog sneller achter komen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')