Het begin staat bij de trappen, het einde staat richting de leidscheveer tunnel (of hoe die als tunnel vermomde bunker ook mag heten).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Die trein naar Htn stopt toch bijna altijd mooi in het midden van het perron bij de trappen? En dat ding is toch een groot deel van de dag perronvullend
daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die gele sjit zijn dat omgebouwde railbussen of zo?
alleen is dit toch een intercity op zwolle, waarschijnlijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef thatsme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind hem mooi zo in het nieuwe plaatje passen
Meestal wel maar zo af en toe hebben ze het treintje dat overdag pendelt tussen Geldermalsen en Uitrecht op 15b staan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Die trein naar Htn stopt toch bijna altijd mooi in het midden van het perron bij de trappen? En dat ding is toch een groot deel van de dag perronvullend
Ik zie wel wat je daar bedoelt, maar voor normaal dagelijks gebruik lijkt mij het niet echt practisch. Als je van bijvoorbeeld 12b naar 15b moet in de spits moet je al doorlopen, jezelf door de mensenmassa heen wurmend. Aan die zuidzijde van Utrecht moeten ze toch al iets bedenken, dat trucje met die extra roltrap omhoog gebruiken ze volgens mij ook al niet meer.quote:Lange perrons zijn altijd handiger: je kan ook lange treinen kwijt bij verstoringen, je kan huidige treine verlengen, je kan twee treinen binnen nemen (zoals op Asd dat meer een dubbel kopstation is dan een doorgaand station).
Ik zou gaan voor Amsterdam CS!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:33 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
alleen is dit toch een intercity op zwolle, waarschijnlijk?
Ik vind hem mooiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef thatsme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind hem mooi zo in het nieuwe plaatje passen
ik niet. vanaf daar vertreken geen gekoppelde treinen naar én den haag én rotjeknorquote:
die laatste ik had niet alleen de koploper wat gefotosjopt maar ook de CTA bak vervangen door iets nieuws, de cta bak komt van amersfoortquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:41 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik niet. vanaf daar vertreken geen gekoppelde treinen naar én den haag én rotjeknor
oke, ik was nog niet wakker, iemand zit me te truccen
Dat perron loopt idd helemaal door to waar vroeger het postperron lag, geen idee wat ze er mee willen, er rijden in nderland helemaal geen treinen die zo lang zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:23 schreef Fixers het volgende:
Wat is trouwens het idee van de perron verlenging van spoor 18 & 19 op utrecht CS? Was Spoor 15 voorheen het langste, 18 & 19 wordt nu zeker een 50 wellicht100 meter langer. (afstanden schatten is niet mijn sterkste kant) Dat wordt wel heel lang, en ik vind het nu al ellende als ik naar spoor 15b moet voor mijn trein naar houten. Als ik dan te ver ben doorgelopen in den haag en deze trein wat laat is dan mis ik mijn aansluiting omdat ik zo'n end moet omopen.
Mooi gesoeptquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef thatsme het volgende:
[..]
die laatste ik had niet alleen de koploper wat gefotosjopt maar ook de CTA bak vervangen door iets nieuws, de cta bak komt van amersfoort
Op veel manieren, defect schuitje op de stroomafnemer (IRM is daar erg goed in), maar ook zooi in de bovenleiding helpt mee met er achter blijven haken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe kan je een bovenleiding kapot trekken
Wat raakt er zo defect aan dat het een koperenkabel kapot trekt? Het is een metalen beugel op een pantograafpoot.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:10 schreef MREn het volgende:
[..]
Op veel manieren, defect schuitje op de stroomafnemer (IRM is daar erg goed in), maar ook zooi in de bovenleiding helpt mee met er achter blijven haken.
De optie vrachtwagen sluit ik wat Schiphol betreft even uit
Neem even het worst-case geval: de draad raakt verstrikt in een IC die met 140 voorbij raast. Het kan zo gebeuren dat dan de draad over een kilometer of 3 kapot wordt getrokken, en ook span- en voedingsdraden erbij. Met wat pech nog een paar scheve portalen er bij...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:22 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat raakt er zo defect aan dat het een koperenkabel kapot trekt? Het is een metalen beugel op een pantograafpoot.
Als dat aan de hand is wel..en zoiets zal het wel zijn, het is immers al vanaf 11 uur aan de gang.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
En met het repareren van de schade zijn ze nog wel even zoet dan
Hmmm interessant, en vreemd verhaal.... Ik ken iemand die daar ook vrijwilliger is, ik zal eens poolsen whats going onquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef verzameldirk het volgende:
STADSKANAAL - Een aantal vrijwilligers dreigt zich af te splitsen van Museumspoorlijn STAR in Stadskanaal.
De vrijwilligers kochten vorig jaar, zonder medeweten van het bestuur van de STAR, twee locomotieven. Ze vreesden het eind van de STAR, omdat de twee aanwezige stoomlocomotieven aan het eind van hun Latijn zijn.
Het bestuur van de STAR zegt nog in gesprek te zijn met de vrijwilligers en hoopt niet dat ze zich afsplitsen.
bron RTV Noord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |