abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:58:11 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43204157
quote:
Guta Gallung Jesse
Norman
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:44:04 #127
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_43207156
Vinden we het niet een beetje raar dat Sluiter die altijd nog wel een top 100 speler is de challangers afloopt?
pi_43207430
hij is alleen top 100 omdat hij die challengers afloopt
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:02:57 #129
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_43213877
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:53 schreef KP het volgende:

[..]

Heel recentelijk nog. Cincinnati.
Oh ja.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 4 november 2006 @ 00:23:08 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43222139
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:44 schreef Corelli het volgende:
Vinden we het niet een beetje raar dat Sluiter die altijd nog wel een top 100 speler is de challangers afloopt?
Gasten die tussen de 70 en 100 van de wereld staan halen de meeste punten nog altijd uit challengers. Ze mogen af en toe een groot toernooi meedoen maar komen daar nooit echt ver. Anders zouden ze wel hoger staan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_43240015
En de laatste Masters Cup plaats gaat naar: James Blake.

1 Roger Federer
2 Rafael Nadal
3 Nikolay Davydenko
4 Ivan Ljubicic
5 Andy Roddick
6 Tommy Robredo
7 David Nalbandian
8 James Blake
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_43260658
Davy is wel echt aan het aantonen dat hij zijn top 5 positie verdient hoor! Verslaat twee mede "top 10-ers" en veegt nu volledig de vloer aan met Hrbaty. 6-1 5-1 na 40 minuten en wint driekwart van de punten.
Ik hoop dat men is gaat ophouden met die jongen te onderschatten. Hij staat gewoon geweldig te spelen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 5 november 2006 @ 15:43:01 #133
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43261069
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:30 schreef Norrage het volgende:
Davy is wel echt aan het aantonen dat hij zijn top 5 positie verdient hoor! Verslaat twee mede "top 10-ers" en veegt nu volledig de vloer aan met Hrbaty. 6-1 5-1 na 40 minuten en wint driekwart van de punten.
Ik hoop dat men is gaat ophouden met die jongen te onderschatten. Hij staat gewoon geweldig te spelen
Inderdaad zeg, wat een matige speler. Alle toppers zijn uitgeschakeld en zeggen af en wat blijft er weer over. Die middelmatige lelijke rus met z'n saaie terugbrengen-rally's.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43261155
Dat gezeik ook altijd. Ik vraag me zo ondertussen af of je hem ooit hebt zien spelen? :s
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 5 november 2006 @ 15:50:32 #135
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43261359
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:45 schreef Norrage het volgende:
Dat gezeik ook altijd. Ik vraag me zo ondertussen af of je hem ooit hebt zien spelen? :s
Dit toernooi heb ik inderdaad niks gezien, het is ook een beetje spel om jou daarmee te stangen he Over het hele seizoen heb ik hem meer gezien dan me lief is. Ik vind zijn spel echt om te kotsen en begrijp serieus niet hoe je fan kan zijn van iemand die zo'n saai spelletje heeft.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43261491
Tsja. Ik ben ook fan van Hewitt en Nadal (alhoewel ik wel heb zitten meejuichen bij zijn verliestpartijen de laatste tijd ) en vind dat Davydenko aanvallender speelt dan die twee...Hij staat zo dicht op de baselijn en neemt alles zo snel dat ik hem enigszins op Agassi vind lijken (maar dan krijg ik jullie volgens mij al helemaal over me heen )

En ik ben in eerste instantie ook echt op dit forum gekomen om die foute meningen van julllie te ontkrachten dus ik blijf er maar over beginnen! (ik registreerde mij na de wedstrijd Hewitt - Ivanisevic , wimbledon 2004, omdat iedereen aan het zeggen was dat Hewitt daar zo verschrikkelijk onsportief was en iedereen hem aan het uitkotsen was ...wat VOLLEDIG niet waar was )

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43261528
Leuke finale bij de vrouwen in Hasselt, 3e set tussen Clijsters en Kanepi, een groot talent die zich kan meten aan Clijsters op het moment.
sig verwijderd door FA
  zondag 5 november 2006 @ 16:00:38 #138
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43261689
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef Norrage het volgende:
Tsja. Ik ben ook fan van Hewitt en Nadal (alhoewel ik wel heb zitten meejuichen bij zijn verliestpartijen de laatste tijd ) en vind dat Davydenko aanvallender speelt dan die twee...Hij staat zo dicht op de baselijn en neemt alles zo snel dat ik hem enigszins op Agassi vind lijken (maar dan krijg ik jullie volgens mij al helemaal over me heen )

En ik ben in eerste instantie ook echt op dit forum gekomen om die foute meningen van julllie te ontkrachten dus ik blijf er maar over beginnen! (ik registreerde mij na de wedstrijd Hewitt - Ivanisevic , wimbledon 2004, omdat iedereen aan het zeggen was dat Hewitt daar zo verschrikkelijk onsportief was en iedereen hem aan het uitkotsen was ...wat VOLLEDIG niet waar was )

Ik kies zelf ook minder populaire spelers uit hoor. De 'onsportieve' Murray, Monfils, Wawinka en ook Hewitt en Nadal kan ik goed hebben. Ik vind deze echter allemaal stukken aanvallender dan Donkey. Tuurlijk Donkey speelt een snel spelletje, maar hij slaat geen winners. Hij speelt de tegenstander uit positie en gaat hoeken maken zodra de bal iets korter valt. Als die korte bal valt krijg je hem dus scherp zodat je hem net kan halen en dan krijg je hem in de andere hoek zodat je hem net kan halen en dan weer in de eerste hoek zodat je hem net kan halen tot je hem net niet meer kan halen. Al die ballen naar de hoeken gaan met 50cm marge. Als je alle andere spelers die hier genoemd zijn een korte bal geeft gaan ze direct voor het punt. Dat wil ik graag zien.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 5 november 2006 @ 16:06:53 #139
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_43261948
Jeuh en nu gelijk wegwezen en cross laten zien
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_43262072
De druk werd Kanepi in haar laatste game even te veel, maar daar gaan we zeker nog meer van zien.
sig verwijderd door FA
pi_43262324
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:00 schreef XL het volgende:

[..]

Ik kies zelf ook minder populaire spelers uit hoor. De 'onsportieve' Murray, Monfils, Wawinka en ook Hewitt en Nadal kan ik goed hebben. Ik vind deze echter allemaal stukken aanvallender dan Donkey. Tuurlijk Donkey speelt een snel spelletje, maar hij slaat geen winners. Hij speelt de tegenstander uit positie en gaat hoeken maken zodra de bal iets korter valt. Als die korte bal valt krijg je hem dus scherp zodat je hem net kan halen en dan krijg je hem in de andere hoek zodat je hem net kan halen en dan weer in de eerste hoek zodat je hem net kan halen tot je hem net niet meer kan halen. Al die ballen naar de hoeken gaan met 50cm marge. Als je alle andere spelers die hier genoemd zijn een korte bal geeft gaan ze direct voor het punt. Dat wil ik graag zien.
Daar heb je een punt en ik was ook wel wat twijfelachtig over Davydenko's veels te afwisselende resultaten eerder dit jaar (en vorig jaar) maar hij is nu lekker constant aan het presteren en ook echt heel goed en dat is iets wat ik jullie ook wel eens zie ontkennen

In ieder geval staat hij nu op matchpoint voor zijn eerste TMS zege!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 5 november 2006 @ 16:16:44 #142
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43262388
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
De druk werd Kanepi in haar laatste game even te veel, maar daar gaan we zeker nog meer van zien.
Ik heb Kanepi gister en vandaag zien spelen en heb het idee dat ze dit opportunistische spelletje eigenlijk niet kan spelen. Ze speelde heel veel harde diepen ballen, die heel kort voor de baseline stuitte. Echter met zo weinig vertrouwen dat ik denk dat ze normaal gesproken 6x zoveel unforced errors slaat. Dat ze in de roes van een serie overwinningen terecht was gekomen, boven zichzelf uitsteeg en volgende keer weer anoniem meespeelt op challengers.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43262538
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb Kanepi gister en vandaag zien spelen en heb het idee dat ze dit opportunistische spelletje eigenlijk niet kan spelen. Ze speelde heel veel harde diepen ballen, die heel kort voor de baseline stuitte. Echter met zo weinig vertrouwen dat ik denk dat ze normaal gesproken 6x zoveel unforced errors slaat. Dat ze in de roes van een serie overwinningen terecht was gekomen, boven zichzelf uitsteeg en volgende keer weer anoniem meespeelt op challengers.
Het leek idd niet stuk te kunnen, als in een soort roes.

6-1 6-2 6-2 Davydenko .
sig verwijderd door FA
  zondag 5 november 2006 @ 16:22:54 #144
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43262660
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Daar heb je een punt en ik was ook wel wat twijfelachtig over Davydenko's veels te afwisselende resultaten eerder dit jaar (en vorig jaar) maar hij is nu lekker constant aan het presteren en ook echt heel goed en dat is iets wat ik jullie ook wel eens zie ontkennen

In ieder geval staat hij nu op matchpoint voor zijn eerste TMS zege!
Elke keer als hij van ondergrond wisselt verliest hij de eerste twee toernooien in de eerste ronde. Hij staat natuurlijk alleen zo hoog op de ATP lijst omdat hij zoveel speelt. Hij heeft van alle spelers in de top20 de meeste partijen verloren dit jaar. De eerste speler onder hem met meer verliespartijen is Tursunov op 22.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43262933
Mjah. Als al de andere spelers net zo veel zouden spelen als Davy zouden ze ook veel meer verliezen. Het is zijn keuze dat te doen en ik vind het persoonlijk best stoer dat het hem lukt. Feit is dat hij ondanks die vele verliespartijen toch elke keer weer op de goede momenten piekt...Alhoewel hij wel ietwat ondermaats presteerde op de masters....(zeker in vergelijking met vorig jaar)...
Maar drie kwartfinales (of meer) op grandslams in 1 jaar is niet velen gegeven...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43263057
Vanaf dinsdag de Masters in Madrid:

YELLOW GROUP
1. Amélie Mauresmo (FRA)
3. Justine Henin-Hardenne (BEL)
5. Nadia Petrova (RUS)
8. Martina Hingis (SUI)

RED GROUP
2. Maria Sharapova (RUS)
4. Svetlana Kuznetsova (RUS)
6. Kim Clijsters (BEL)
7. Elena Dementieva (RUS)

Maria de favoriet.
sig verwijderd door FA
pi_43264688
Hup Petrova!!! En Henin! Geen schreewlelijkerd graag
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_43272965
Davydenko lijkt wel iets aan zijn spel veranderd te hebben. Hij slaat gemiddeld een stuk meer winners dan hij ooit heeft gedaan in wedstrijden en ook gewoon oerdegelijk. Uit de meest benarde posities slaat hij nu de mooiste ballen. Speler die het Federer moeilijk kan en gaat maken in Shanghai..
  zondag 5 november 2006 @ 21:33:33 #149
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43273118
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef MarkG het volgende:
Davydenko lijkt wel iets aan zijn spel veranderd te hebben. Hij slaat gemiddeld een stuk meer winners dan hij ooit heeft gedaan in wedstrijden en ook gewoon oerdegelijk. Uit de meest benarde posities slaat hij nu de mooiste ballen. Speler die het Federer moeilijk kan en gaat maken in Shanghai..
meer dan 4 games pakt hij niet tegen de Fed Express. Hij heeft geen wapen om Fed te bestrijden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43273771
Ik moet zeggen,heb 2 wedstrijden van hem gezien van hem dit toernooi en hij speelt echt wel heel goed en veel beter dan ik hem ooit eerder heb zien spelen...Als hij niet een beetje begon te choken 2e set tegen Robredo had hij echt volgens een record minimum aantal games verloren het hele toernooi

Op dit moment denk ik echt dat hij na Fed de grootste kanshebber is op de titel (alhoewel voor hetzelfde geld verliest hij al zijn partijen....)want Ljubicic is nu 3 weken ziek geweest of zo en zal niet echt fit zijn, Roddick had zowat zijn enkel gebroken en het zal mij verbazen of hij uberhaupt meedoet, Nadal is ook niet in vorm de laatste maanden en had ook echt wel serieuze blessure. Nalbandian is gewoon een dikke pad geworden en zie ik ook niet veel presteren. Dan hebben we Blake en Robredo nog en daarvan heeft Blake misschien nog een klein kansje...

Ik zie een beetje op tegen de masters hoor...Het kan niet zo erg worden als vorig jaar, maar volgens mij is op fed en davy na echt werkelijk niemand in vorm/fit. Volgend jaar moeten we gewoon echt weer een fitte Roddick, Safin, Hewitt hebben + gasten als Berdych, Gasquet en Baghdatis hebben voor de masters...En dat + Nadal en Fed....Dan hebben we pas een toernooi!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')