abonnement Unibet Coolblue
pi_42808850
Welkom in trouwen enzo waar aanstaande bruiden en bruidengommen vol verwachting de datum afwachten. Plus al het andere zwijmelende publiek uiteraard!

Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)
Trouwen enzo (deel 4)
Trouwen enzo (deel 5)
Trouwen enzo (deel 6)
Trouwen enzo (deel zeven)
Trouwen enzo (deel 8)
Trouwen enzo deel 9
Trouwen enzo deel 10
Trouwen enzo deel 11
Trouwen enzo deel 12
Trouwen enzo deel 13
Trouwen enzo Deel 14
Trouwen enzo deel 15 *O*
Trouwen enzo - deel 16 *O*
Trouwen enzo - deel 17
Trouwen enzo deel 18
Trouwen en zo deel 19
Trouwen en zo deel 20!
Trouwen deel 23

Hier alweer verder.
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Digger en EW.
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Snakelady en echtgenoot
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Xlarge
Zie Hier de foto's van Sugar en echtgenoot
Zie Hier de foto's van golfer en Bluezz
Zie deze post voor foto's van Yorout en Coco-loco
Zie deze Link naar de foto's van Armanimania en Neva
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie Trouwen en zo deel 20! foto's van Memmel en Johan.

voorjaar 2007: Levitation
16 maart 2007: bayswater
21 maart 2007: TARAraboemdijee en freecell
25 april 2007: wokje en Hester
28 april 2007: amaranta en mex
16 mei 2007 Bert en Troel burgerlijk huwelijk
19 mei 2007 Bert en Troel kerkelijk huwelijk
25 mei 2007: Doopy-X-
1 juni 2007: Donders
1 juni 2007: Spiegelei en SirG
8 juni 2007: Joene
14 juli 2007 leonieke kerkelijk huwelijk
20 juli 2007: Freeflyer
20 juli 2007: Gabberhead
4 augustus 2007: Shai
9 augustus 2007: seilram
24 augustus 2007 : Pluisje en Rickmans
20-10-2010 Conflict & Biancavia

De op in de wikiDe op in de wiki


Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 5% gewijzigd door DarkElf op 31-10-2006 11:05:37 ]
pi_42808882
@ Troel. Een beetje wel ja.
Het is toch juist super als niemand weet wat voor mooie jurk je draagt? En al helemaal voor hem een verrassing? Hoort er wel een beetje bij hoor. Het geheim houden. Maarja, ieder zn ding...als jij het leuk vindt/vond dat hij het van te voren zien, dan is het ook prima.
pi_42809203
ieder doet het op zijn manier, als jij dit leuker vind gewoon lekker doen!
Mama van Isa en Ties
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:48:17 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_42809305
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
@ Troel. Een beetje wel ja.
Het is toch juist super als niemand weet wat voor mooie jurk je draagt? En al helemaal voor hem een verrassing? Hoort er wel een beetje bij hoor. Het geheim houden. Maarja, ieder zn ding...als jij het leuk vindt/vond dat hij het van te voren zien, dan is het ook prima.
Jij hebt hem helemaal in je eentje uitgezocht en ook niet aan je moeder/schoonmoeder/zusjes en weet ik veel wat laten zien?

Ik zat te twijfelen tussen twee jurk, een duurdere jurk met enkel voordelen of een goedkopere jurk met wat nadelen. Door de reactie die Bert gaf toen hij me in de duurdere jurk zat wist ik zeker dat ik die wilde hebben. Tegen de tijd dat wij gaan trouwen weet hij echt niet meer precies hoe die jurk eruit ziet hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42809319
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef marlieske het volgende:
ieder doet het op zijn manier, als jij dit leuker vind gewoon lekker doen!
Dat zeg ik toch
Ik vind het leuk dat niemand het weet. En in mijn ogen hoort het ook zo. Maargoed, als troel, en met haar velen anderen er anders over denken dat moeten ze dat natuurlijk zelf weten. Het is hun mooie dag!
pi_42809376
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij hebt hem helemaal in je eentje uitgezocht en ook niet aan je moeder/schoonmoeder/zusjes en weet ik veel wat laten zien?

Ik zat te twijfelen tussen twee jurk, een duurdere jurk met enkel voordelen of een goedkopere jurk met wat nadelen. Door de reactie die Bert gaf toen hij me in de duurdere jurk zat wist ik zeker dat ik die wilde hebben. Tegen de tijd dat wij gaan trouwen weet hij echt niet meer precies hoe die jurk eruit ziet hoor.
Alleen mn moeder aangezien zij de jurk gaat betalen. Mijn schoonmoeder wil ik er voor al het goud van de wereld nog niet bij hebben. En zussen heb ik helaas niet.
Een vriendin wilde mee maar ik heb gewoon niet gezegd dat ik een jurk ging kopen.
Niemand weet er iets van dus.
Ik twijfelde ook tussen 2 jurken. En ze waren allebei even duur (OMG wat zijn trouwjurken duur).
pi_42809439
Ik moet eerlijkheidsgetrouw wel zeggen dat ik hem een foto heb laten zien van de jurk die het niet is geworden. En hij vond hem niet mooi. Dus dat is een meevaller.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:54:32 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_42809514
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Alleen mn moeder aangezien zij de jurk gaat betalen. Mijn schoonmoeder wil ik er voor al het goud van de wereld nog niet bij hebben. En zussen heb ik helaas niet.
Een vriendin wilde mee maar ik heb gewoon niet gezegd dat ik een jurk ging kopen.
Niemand weet er iets van dus.
Ik twijfelde ook tussen 2 jurken. En ze waren allebei even duur (OMG wat zijn trouwjurken duur).
Dat van die schoonmoeder had ik ook een beetje, maar dan vooral omdat ik me dan compleet niet op mijn gemak zou voelen. Ik ben dus met mijn moeder gegaan en later nog een keer terug met Bert. Het zussenprobleem heb ik hier ook en mijn schoonzusje gaat niet voor al het goud en al het zilver en alle andere waardevolle dingen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42809568
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat van die schoonmoeder had ik ook een beetje, maar dan vooral omdat ik me dan compleet niet op mijn gemak zou voelen. Ik ben dus met mijn moeder gegaan en later nog een keer terug met Bert. Het zussenprobleem heb ik hier ook en mijn schoonzusje gaat niet voor al het goud en al het zilver en alle andere waardevolle dingen
Oke voor deze ene keer wil het door de vingers zien
Ik vind mn schoonmoeder simpelweg niet leuk. En gelukkig vind mijn vriend haar ook niet geweldig.

Mijn vriend krijgt zijn pak van haar. En laatst belde ze met de opmerking: Bij de makro hebben ze pakken in de aanbieding zullen we daar gaan kijken.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:08:17 #10
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_42815018
16 maart hiero , had ik vorig topic al gemeld.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_42815244
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
@ Troel. Een beetje wel ja.
Het is toch juist super als niemand weet wat voor mooie jurk je draagt? En al helemaal voor hem een verrassing? Hoort er wel een beetje bij hoor. Het geheim houden. Maarja, ieder zn ding...als jij het leuk vindt/vond dat hij het van te voren zien, dan is het ook prima.

Troel is helemaal niet zwak Wat een onzin
Mijn echtgenoot gaat waarschijnlijk ook meegaan. Alleen zie ik niet zitten en iemand anders zou ik niet weten.
pi_42815615
Ik ben samen met mijn moeder en zus gegaan, en heb de jurk later ook aan mijn schoonmoeder laten zien (die zou eik meegaan, maar kon op het laatste moment niet vanwege ziekenhuisopname schoonvader).
Mijn vader en zwager hebben per ongeluk een foto van de jurk gezien (ik mailde mijn zus dat ik mijn jurk op internet had gevonden, met plaatje en al in de mail, en mijn zwager opende die per ongeluk terwijl mijn vader erbij stond ). Maar goed, de jurk is in het echt veel mooier dan op het plaatje, daar herkende ik hem zelf nauwelijks, dus lekker belangrijk.
Rick (mijn aanstaande ) heb ik alleen een staaltje van de stof laten zien, zodat ie weet welke kleur de jurk is.

En Tobias heeft alleen mijn hoepel gezien, én gepast
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 07:51:32 #13
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_42827274
Ik wil met 1 van mijn beste vriendinnen gaan (dat is ook mijn getuige), mijn nichtje en mijn moeder. Gaan we met zijn allen de hele dag jurken passen en niet alleen ik, maar hun moeten ook verplicht. Ik wil niet in mijn upje de hele dag staan zweten, jurk aan, jurk uit
Niet mieten! Door gieten!
pi_42827310
Ik doe even een tvp.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:34:09 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_42828221
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 07:51 schreef seilram het volgende:
Ik wil met 1 van mijn beste vriendinnen gaan (dat is ook mijn getuige), mijn nichtje en mijn moeder. Gaan we met zijn allen de hele dag jurken passen en niet alleen ik, maar hun moeten ook verplicht. Ik wil niet in mijn upje de hele dag staan zweten, jurk aan, jurk uit
Geef dit dan wel aan als je gaat shoppen, meestal zijn er dan meer verkoopsters nodig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:12:28 #16
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_42833001
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Geef dit dan wel aan als je gaat shoppen, meestal zijn er dan meer verkoopsters nodig
Is dat zo? Ookal doen hun maar voor de leut mee?
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:14:02 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_42833050
Ja, want men wil toch helpen met je in die jurken doen, want dat is nog best een crime. (Om heel eerlijk te zijn denk ik dat er ook maar weinig bedrijven zijn waar iedereen mag passen.)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:16:50 #18
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42833143
Een jurk aan en uittrekken kost bij elkaar al snel een minuut of 10, en je wordt erbij geholpen door een verkoopster. Als ze ipv 1 persoon opeens 4 personen moeten helpen, kost dat ze veel extra tijd, en net als Troel betwijfel ik of ze die willen maken voor mensen die helemaal niet van plan zijn een jurk te kopen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:26:10 #19
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42833419
Ik ben het eens met troel en pluisje. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom de rest ook jurken moet passen. Geeft toch geen meerwaarde ???
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:28:35 #20
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_42842232
Hhmm ja dat is waar.
Nou tja de meerwaarde er achter is dat het gewoon leuk is om jezelf in een trouwjurk te zien. Mijn nichtje is 19, dus haar leek het ook helemaal geweldig. Vriendin van mij 30, wel relatie, maar moet nog trouwen, dus die vond het ook super om dat eens te doen. Maar als die arme meiden in zo'n winkel zich dan het apelazerus moeten sjouwen zonder wat te verkopen is dat ook sneu... we zien wel, als het niet kan of mag heb ik daar alle begrip voor.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:31:07 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_42842294
ze hoeven helemaal niets te sjouwen.

Ik gok dat ze een stoel onder hun kont krijgen, koekjes, thee of koffie en dat ze mogen ohen en ahen.
Ow, je bedoelt de verkopers
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:05:14 #22
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42843120
Ik ben een gekke romanticus. Alleen de bruid hoort op dat moment jurken te passen. Het draait dan om haar.

Bij mij duurde het trouwens geen 10 minuten. Of misschien ook wel, ik weet het niet.
Ik voelde met net een prinsesje!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:11:43 #23
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42843302
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:05 schreef amaranta het volgende:
Ik ben een gekke romanticus. Alleen de bruid hoort op dat moment jurken te passen. Het draait dan om haar.

Bij mij duurde het trouwens geen 10 minuten. Of misschien ook wel, ik weet het niet.
Normale kleren uit, corselet en hoepel aan, jurk voorzichtig aan, showen, alles weer uit cq aan...
Ik heb niet heel de tijd op mijn horloge staan te kijken, maar het voelde iig als minimaal 10 minuten
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:13:02 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_42843333
Ik moest mijn horloge af doen

Maar het duurt wel even hoor, ik denk dat ze zeker wel 5 minuten per jurk bezig zijn, afhankelijk van hoe makkelijk ze dicht gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:15:34 #25
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42843403
Ohja, bij eentje kregen ze de rits niet dicht (zat een stukje stof klem), en eentje zat zo ingewikkeld in elkaar (en was net binnen, dus ik was de eerste die hem aan had) dat ze echt een kwartier bezig zijn geweest om alle lappen op de juiste manier om me heen te binden
En toen bleek ik hem echt verschrikkelijk te vinden, en toen moesten we hem weer uit zien te krijgen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')