Is het 12 uur nederlandse tijd? niet 12 uur engelse ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Jullie hebben nog 4 minuten om nu de echte transfer te verklappen.![]()
weer zo'n originele !!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Die andere spits die Feyenoord nog gaat halen is Henk Vos... Ik sprak Bosz net... "Het is een Nederlandse jongen, die de club van binnenuit kent en met zijn ervaring iets teweeg kan brengen bij onze selectie in onze strijd tegen degradatie. Ook wat betreft het strafblad dat hij heeft bij de KNVB past hij prima bij de club. Een aanwinst."
Ach da's toch altijd zo geweest in eindhoven. Als je daar met een Ajax of feyenoord shirt aan door het centrum loopt hoor je hoogstens "rotzak!!". Denk dat dat andersom heel wat anders is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, ik weet ook wel dat een van Bommel door het dagjes volk bij Ajax geacepteerd zou worden, maar dat door oa Zuid ook niet gepikt zou gaan worden.
Bij PSV pikken ze alles, zelfs die zogenaamde harde kern van hun
Ik heb respect voor de meeste fnoorders hier die zich normaal kunnen gedragen, ondanks dat ik een hekel heb aan jullie kutclub. Maar jou gun ik dit gewoon zo ergquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
En jullie trollen ook.En waarom zegt devv dat wij het lachterje van nederland zijn,moet ik dat soms pikken ?
quote:Inmiddels heeft zich een grote groep verontwaardigde fans verzameld bij De Kuip. De fans kwamen samen om hun onvrede te uiten. Er is ook politie aanwezig. Uit de hand loopt het echter niet. Bij De Kuip reageerde Van Dop, voorzitter van de Supportersvereniging op de komst van De Kuip. "We zijn bijzonder verontwaardigd. Er was dinsdag nog gezegd dat er een topspits zou komen. Of er zou een topspits gekocht worden of geen enkele spits. En dan komt deze Griek, die nog van een hele vreemde vereniging komt, de nr 4 spits van onze concurrent. Dat is niet in goede aarde gevallen, kan ik wel zeggen."
De fans hopen dat Feyenoord Charisteas niet als een paniek aankoop heeft gedaan. "Als er afgelopen dinsdag bij het Supporters Platform gevraagd zou zijn aan de supporters hoe zij dit zouden vinden, als hij zou worden aangetrokken, hadden zij waarschijnlijk een negatief advies uitgebracht. Feyenoord leeft op het moment al op gespannen voet met zijn supporters en door deze aankoop zal de spanning zeker niet verminderen."
BRON: Feyenoordnet.nl
Nee, speelt als amateur bij RBC, daarvoor telt die deadline nietquote:
ja onze dieptepunten gaan niet verder dan 3e worden de laatste jaren.............quote:
Wat heeft dit met pikken te maken? Volgens mij zijn de meeste PSV-ers gewoon niet zo kinderachtig als Ajacieden of Feyenoorders. Bijvoorbeeld door niet in elkaars stad te komen, puur vanwege de clubquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, ik weet ook wel dat een van Bommel door het dagjes volk bij Ajax geacepteerd zou worden, maar dat door oa Zuid ook niet gepikt zou gaan worden.
Ga slapenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:56 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Rot op,nu is het wel welletjes geweest.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef NickFeyR het volgende:
Uitlachen is werl leuk voor even,maar ik zou me als ik jullie was meer bemoeien met jullie eigen club,dan alleen maar hier komen.Snap niet dat de mods hier iets niet tegen doen.
PSV is niet belangrijk, ik denk dat Van Bommel geen tegenstand zoals dit zou hebben gekregen hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
ja want iemand zn harses inslaan omdat hij een shirt van een andere club draagt is zoals het hoort, ofnee dat is heel stoerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach da's toch altijd zo geweest in eindhoven. Als je daar met een Ajax of feyenoord shirt aan door het centrum loopt hoor je hoogstens "rotzak!!". Denk dat dat andersom heel wat anders is.
Rot nou maar op,zeker vandaag aangemeld ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, dat hebben jullie al lang niet meer gehad![]()
Die zijn nog bezig een ban voor jou te regelen i.v.m. jouw eerdere uitspraken, schat ik zo in.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef NickFeyR het volgende:
Uitlachen is werl leuk voor even,maar ik zou em als ik jullie was meer bemoeien met jullie eigen club,dan alleen maar hier komen.Snap niet dat de mods hier iets tegen doen.
Jij kan zeker niet kijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Rot nou maar op,zeker vandaag aangemeld ?
Ja, laten ze de supporters van alle andere clubs blokken voor het Feyenoord topicquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef NickFeyR het volgende:
Uitlachen is werl leuk voor even,maar ik zou em als ik jullie was meer bemoeien met jullie eigen club,dan alleen maar hier komen.Snap niet dat de mods hier iets tegen doen.
|quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Rot nou maar op,zeker vandaag aangemeld ?
Bij Ajax zeker wel hoor, zeker nadat ie het nodig vond om altijd maar te kankeren op Ajax of 020 zoals ie het wel eens noemde in interviews..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
PSV is niet belangrijk, ik denk dat Van Bommel geen tegenstand zoals dit zou hebben gekregen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das toch een normale vraag?Ze zijn kwaad en protesteren, dat kennen toch hooligans zijn.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zijn nog bezig een ban voor jou te regelen i.v.m. jouw eerdere uitspraken, schat ik zo in.![]()
Graag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, laten ze de supporters van alle andere clubs blokken voor het Feyenoord topic![]()
![]()
Iedereen enge ziektes toewensen en dan zelf gaan lopen huilen, erg geloofwaardigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef NickFeyR het volgende:
Dat vond ik wel mooiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij Ajax zeker wel hoor, zeker nadat ie het nodig vond om altijd maar te kankeren op Ajax of 020 zoals ie het wel eens noemde in interviews..
Grote mensen mogen langer opblijvenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ja en jullie mogen wel blijven he.
Tyft op !!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Doc het volgende:
En toch is dit een aankoop voor wat ze er voor betaald hebben heel redelijk. Harry scoort meer dan 16 doelpunten dit seizoen voor F'noord. Geen geld. Het enige wat-ie tegen heeft is dat-ie van Ajax afkomstig is, maar die gasten hebben vaker wel eens een Ajacied in hun team gehad...
Gaat helemaal niet scoren dit seizoen. Buijs zorgt wel dat hij zijn benen breekt op de trainingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Doc het volgende:
En toch is dit een aankoop voor wat ze er voor betaald hebben heel redelijk. Harry scoort meer dan 16 doelpunten dit seizoen voor F'noord. Geen geld. Het enige wat-ie tegen heeft is dat-ie van Ajax afkomstig is, maar die gasten hebben vaker wel eens een Ajacied in hun team gehad...
Je hebt gelijk, maar ook al was het Huntelaar die naar Feyenoord kwam voor twee pakken suiker. Ajacied =quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Doc het volgende:
Zijn ze die belofte in ieder geval nagekomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Pritt het volgende:
Harry is in iedergeval even lelijk als Dirk.
Buijs schopt hard, Buijs is stoer, ik ben fan van Buijs, ik ben ook stoer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Gaat helemaal niet scoren dit seizoen. Buijs zorgt wel dat hij zijn benen breekt op de training![]()
Je op zo'n manier laten gaan en mensen een dergelijke ziekte toewensen is wat mij betreft te ver gaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Waarom is dat terecht ? Ik heb toch mijn excuses gegeven ?
jij bent ajacied, dus jij bent niet stoerquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Buijs schopt hard, Buijs is stoer, ik ben fan van Buijs, ik ben ook stoer.
Ja wij zijn tenminste hooligansquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want iemand zn harses inslaan omdat hij een shirt van een andere club draagt is zoals het hoort, ofnee dat is heel stoer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |