De omgeving wordt door route bouwers zo realistisch mogelijk nagemaakt. Echter is deze screen in Zutphen genomen op de ijsellijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat zijn dat voor programma's? Dat MSTS enzo?
Dat plaatje leek wel erg cool. Die omgeving, ook zelf naar werkelijkheid gecreeerd?
Is het Groningen?
Hé dat is leuk, hoe kom je aan die lijn? Ik ben het zich een beetje kwijt op de verschillende uitbreidingssites...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef thatsme het volgende:
[..]
De omgeving wordt door route bouwers zo realistisch mogelijk nagemaakt. Echter is deze screen in Zutphen genomen op de ijsellijn.
OK, ik heb Trainz 2006 wel ergens liggen, maar nog niet uitgebreid mee gereden. Ik zag wel dat de grafische kwaliteit van de treinen wat minder is dan in MSTS. Het werken met wissels is wel makkelijker, dat is een voordeel. Qua rijden vond ik MSTS wat realistischer overkomen, alhoewel ik verdomd weinig vegelijkingsmatieriaal heb.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Naja de een vind het een top en de ander het ander... Toen ik MSTS speelde had ik altijd een beetje een claustrofobisch gevoel. Je kan alleen die trein besturen waar je in zit, en meerdere treinen rijden altijd met een robot... Vrij bewegen door het landschap kan ook niet.
Dat waren dingen die bij Trainz 2006 in ieder geval wel included waren.
Je kan als machinist wisselen van trein. Je kan treinen tijdens het spel compleet een weg door het landschap programmeren. Je kan reizigers zien in en uitstappen. Je kan ook zien of de treinen lekker vol zitten...
Tevens kan je ook een compleet tijdschema invoeren, zodat je met behulp van een elektronische dienstregeling je trein kan rijden. Dit kan je ook zien in de cabine van je trein.
Toch is het niet moeilijk als je het eenmaal snapt (duh). Zoals al gezegd rijden de metro's op verschillende deeltrajecten. Zo zijn er metro's die vanaf Spijkenisse de Calandlijn oprijden naar Schiedam en verder, en er zijn metro's vanuit Spijkenisse die doorrijden naar Centraal Station van de Erasmuslijn. Ook rijden er metro's die beginnen in Schiedam, en dan rijden naar Ommoord, Nesselande of Capelle. De Calandlijn is daarmee wel wat ingewikkelder dan de Erasmuslijn, waar alle metro's starten op 't Centraal en eindigen in Slinge danwel Spijkenisse. Meer over de Rotterdamse metro vind je op www.retmetro.nl! (Ook voor de Rotterdamse metro in MSTS trouwens, werkt goed, mooi en zo!)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef Qunix het volgende:
Ik ben wel wat lijnenkaarten gewend maar die van de Rotterdamse metro snap ik niet...
ik denk van www.railsim.nl, je moet je er registeren en het downloaden is traaaaag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé dat is leuk, hoe kom je aan die lijn? Ik ben het zich een beetje kwijt op de verschillende uitbreidingssites...
Joh, deze foto is eigenlijk heel geschikt voor de Arriva GTW fotowedstrijd, zie arriva.nl (geldt trouwens ook voor de andere GTW foto's)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
LOL, hoe laat was dat?
Ik maakte gisteren om 16:52 deze foto:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Arriva GTW fotowedstrijd,
quote:De foto wordt eigendom van Arriva en mag rechtenvrij voor eigen publicaties worden
gebruikt.
Wordt de Noordned route versie 2 ooit nog eens uitgegeven?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef thatsme het volgende:
[..]
De omgeving wordt door route bouwers zo realistisch mogelijk nagemaakt. Echter is deze screen in Zutphen genomen op de ijsellijn.
Mja, dat dus. Geen zinnige fotograaf die moeilijk gaat doen onder zulke en meer belachelijke voorwaarden (minstens 50 meter afstand houden, landschap etc) , voor de kans op een of ander suf kunstwerkquote:
Dat was toch een niet nader te noemen noodremtrekker die allerlei vestjes heeft hangenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga eens met die hesjesgeilert van een TGVfan praten zou ik zeggen
Over wie heb je het nu?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
we hebben het hier over een veiligheidsOPLEIDING een BEVOEGD spoorbetreder dus
Een bekende user van een ander spoorforumquote:
Dat iemand bij ProRail werkt, wil niet zeggen dat ie opgeleid danwel bevoegd is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef Spookje81 het volgende:
Ik bedoelde met degene die vestjes geil is, is toch de persoon die ik bedoel.
De door jou genoemde TGVfan is idd gewoon werkzaam voor prorail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |