abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 september 2006 @ 18:16:18 #51
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41623811
Wat me nog het meest bijstaat van Niedzielan is het intrappen op dat reclamebord na die 5-0 tegen Den Haag.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_41623980
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat me nog het meest bijstaat van Niedzielan is het intrappen op dat reclamebord na die 5-0 tegen Den Haag.
Zijn eerste goal, of een van zijn eerste, tegen Feyenoord thuis. Vanaf de punt van het strafschopgebied met een lobje over Lodewijks heen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_41624938
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat me nog het meest bijstaat van Niedzielan is het intrappen op dat reclamebord na die 5-0 tegen Den Haag.
Ja en zijn teleurstelling toen X de bal niet aflegde maar zelf scoorde, weetniet meer wie dat was.
Jones?

Ach, met Holman (international ) een leuke speler erbij, als Niedzielan dit seizoen niet eens fit blijft of presteert raken jullie hem niet eens meer kwijt
pi_41644632
Zijn dansje na zijn goal tegen Utrecht.

Been heeft zich geërgerd aan het stuk in de VI. Stonden een paar onwaarheden in. Zoals dat hij niet goed in de groep zou vallen.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 10 september 2006 @ 16:47:09 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41678928
Erg geflatteerde uitslag

Ik vond de tweede helft de 1-1 meer in de lucht hangen dan de 0-2
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_41679088
Pfff. Zonde, zonde. Als je zulke kansen niet weet af te ronden, tjah..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41679311
Er was vandaag meer te halen geweest als NEC wat scherper was geweest. AZ viel me echt zwaar tegen.
Eagles liet een paar leuke dingen zien. Holman werkte hard er verzette veel werk. Niedzielan weer op een eiland op links. Zet die jongen centraal!!!
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zondag 10 september 2006 @ 17:04:47 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41679441
Holman idd terecht Man of the Match. AZ maakte een povere indruk, net als Groningen vorige week. Als dat de (sub-)toppers van Nederland zijn.....

Wel duidelijk dat we een centrumspits missen, die er een stuk of 15 per seizoen inlegt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_41679685
Hmm, Holman was idd wel goed. Maar hij heeft zóveel schietkansen gehad zonder dat er ook maar een fatsoenlijk schot uitkwam. Afwerken was sowieso het verschil tussen AZ en NEC. Barreto en Niedzielan stonden zowat alleen voor de goal, maar alles ging voorlangs etc.

Eagles maakte trouwens een aardige indruk.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41710365


Ik vind de 2e ring wel goed gelukt
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_41906733
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:04 schreef Mark het volgende:


Wel duidelijk dat we een centrumspits missen, die er een stuk of 15 per seizoen inlegt
Vandaag ging er weer geen een tussen de palen. De achternaam Niedzielan krijgt zo nog een dubbele betekenis.

Wat is er toch aan de hand met NEC? Straks wordt het een Niet-scorende-spitsen eendracht combinatie. Het is moeilijk te zeggen of het ligt aan de type spelers of de gebruikte tactiek. Hier mijn kleine overzicht van spelers die het niet hebben gehaald.

Zico Tumba de aankoop van de graafschap. Na wat confilcten met Johan Neeskens zijn carriere beeindigd en een winkel in Parijs geopend.
Stefan Jansen van top oss scoorde in de eerste divisie iets van 30 doelpunten, maar na veel bankzitten scoorde hij er voor NEC maar twee of zo.
De freitas werd voor 1 seizoen gecontracteerd maar had overduidelijk geen techniek. Als ik er zo naar zat te kijken zag ik hem gewoon op domme kracht hard naar de goal toe rennen en met slechte controle (en buiten adem) de bal naast het doel lepelen.
Maikel Renfurm, de onnodige miskoop van Sparta.
Bart van den Ede, vind ik persoonlijk geen echte goalgetter en was ook vaak geblesseerd. Naar eigen zeggen lag hij er vaak uit door prive omstandigheden.
En wat te zeggen over Rene van Rijswijk, die gast is legendarisch geworden. Scoorde in zijn tweede seizoen pas in de laatste wedstrijden zijn eerste doelpunt en scoorde in de resterende 3 seizoenen dat hij voor NEC speelde er nog eens twee.
--
Ik snap niet wat er wordt gezien in Romano Denneboom een pingelaar die zijn vizier nooit op scherp heeft staan.
En niedzielan wordt omschreven als een ster in wording, maar daar heb ik nog niet zo veel van gezien.

Ik hoop inderdaad ook eens bij NEC een spits te zien die er 15 per seizoen tegen de netten schiet. Minstens!
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 17 september 2006 @ 23:50:45 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41907179
naar die spitsen 2/3e van de clubs op zoek, dat zijn er namelijk maar weinig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41908031
wanneer gaan ze nou 's winnen
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  maandag 18 september 2006 @ 10:46:35 #64
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41914158
En een applausje voor Mike Z.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_41914190
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:17 schreef VinoTinto het volgende:
wanneer gaan ze nou 's winnen [afbeelding]
Als ze tegen een wat mindere club spelen.. Het programma de schuld geven is natuurlijk wat makkelijk, maar dat ze weinig punten zouden pakken in het begin, zag iedereen wel aankomen.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41914442
Volgende week pakken we punten.
pi_41928182
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

En niedzielan wordt omschreven als een ster in wording, maar daar heb ik nog niet zo veel van gezien.
In VI onlangs vond Kowalik, de Pool die hier in Nederland woont, dat hij bij zijn komst overschat is. In Polen zien ze volgens hem geen ster in Niedzielan, maar een gewone redelijke spits. Iemand die bij NEC al aan zijn plafond zou zitten. En dat terwijl hij bij zijn komst werd omschreven als iemand die ze zouden kunnen gaan verkopen aan de top.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41937094
Nou, aan de top is wat overdreven. Maar ploegen als Hertha en Deportivo La Coruna hadden wel degelijk interesse in hem. In het jaar voordat hij naar NEC ging kwam hij met zijn club ver in de UEFA Cup, zo schakelde hij o.a. Man City uit. Hij was daar topscorer en een van de belangrijkste spelers. In een internetpoll op de Poolse VI, eindigde hij 2e in de verkiezing populairste Poolse voetballer (achter Dudek).

Hij was heus wel iemand daar. Niet voor de top. Maar wel voor middenmoters uit de Europese toplanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 18-09-2006 23:34:29 ]
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41956209
Hij had toen inderdaad een periode dat hij ook veel scoorde in de nationale ploeg. Maar een echte goalgetter is hij nooit geweest gezien zijn statistieken.

PSV had hem ook ooit op het oog toen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41958323
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

In VI onlangs vond Kowalik, de Pool die hier in Nederland woont, dat hij bij zijn komst overschat is. In Polen zien ze volgens hem geen ster in Niedzielan, maar een gewone redelijke spits. Iemand die bij NEC al aan zijn plafond zou zitten. En dat terwijl hij bij zijn komst werd omschreven als iemand die ze zouden kunnen gaan verkopen aan de top.
Die nobody is gewoon jaloers. Lijkt me duidelijk.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_41975449
Eigenlijk was De Nooijer verreweg de beste spits die we gehad hebben na Jack de Gier.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:18:14 #72
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_41982552
Eerder Hristov.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 20 september 2006 @ 14:19:30 #73
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41982584
Over een stormachtige binnenkomst gesproken, ja
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_41985014
quote:
''Graag richt ik, als hoofdtrainer van NEC, even het woord tot jullie. Ik weet dat er op dit moment een aantal zaken leven en die wil ik toelichten.'' Aldus Mario Been in een column op ForzaNEC.nl over de matige seizoenstart en de niet al te positieve houding van sommige supporters.


Beste NEC Supporters,


Graag richt ik, als hoofdtrainer van NEC, even het woord tot jullie. Ik weet dat er op dit moment een aantal zaken leven en die wil ik toelichten.


Vóór alles wil ik dat jullie weten dat we dagelijks alleen maar met NEC en de spelersgroep bezig zijn. Gedurende de week bereiden we ons voor op de komende wedstrijd. Dit doen we natuurlijk door te trainen maar ook door bijvoorbeeld video’s te bekijken van wedstrijden die onze tegenstander heeft gespeeld. Per wedstrijd nemen we beslissingen en die beslissingen nemen we altijd met als doel om te winnen.


Uiteraard gold dit ook voor de uitwedstrijd in Heerenveen. Het basisteam van NEC bestaat niet, zoals ik wel eens lees, uit vriendjes van de trainer. Alle spelers die onderdeel uitmaken van de selectie zijn mijn vriendjes en daarin maak ik geen onderscheid. Ik las bijvoorbeeld op een van de forums dat ik Andrzej Niedzielan en Mark Otten tegen SC Heerenveen op de bank had gezet terwijl ze niet fit zouden zijn. Dit ging dan ten koste van andere spelers die wel fit waren en op de tribune plaats moesten nemen. Voordat mensen dit soort berichten plaatsen zou ik het fijn vinden als ze zich goed zouden laten informeren door die vrienden of kennissen op de tribune want Mark Otten was gewoon fit en Andrzej Niedzielan zat niet op de bank want er zitten namelijk nooit geblesseerde spelers op de bank.


Ik vind het erg jammer en onbegrijpelijk ook, om te lezen dat mensen zo negatief zijn over hun club. Deze kritische supporters wil ik van harte uitnodigen om vaker naar een training te komen kijken en met eigen ogen te zien hoe we werken. Heeft u dan vragen, schiet me na afloop gewoon even aan en dan vertel ik u, waar mogelijk, wat u wilt weten. Dat heb ik veel liever dan dat u geruchten of onwaarheden verspreid want daar is onze club niet bij gebaat.


Overigens wil ik als hoofdtrainer mijn excuses aanbieden aan de trouwe bezoekers van onze trainingen. Afgelopen zaterdag was de communicatie van mijn kant niet goed waardoor supporters naar de training kwamen en voor een gesloten deur stonden. Dit zal voortaan aangegeven worden via de officiële site van NEC, www.nec-nijmegen.nl. De training was die zaterdag overigens zonder publiek of pers omdat ik nog wilde trainen op dingen die ik nog even geheim wilde houden. En, ik zal jullie voor zijn, dat is er helaas in de wedstrijd niet uitgekomen.


We zijn dit seizoen met een ander systeem gaan spelen namelijk 4-3-3. Een nuanceverschil is dat we soms met de punt naar achteren en soms met de punt naar voren spelen. We hebben nu spelers die in dit systeem beter tot hun recht komen al is het voor het hele team, dus ook voor mij, nog even zoeken naar het scorend vermogen. Want dat vinden wij ook het grote probleem op dit moment; het creëren en benutten van kansen, bijvoorbeeld tegen AZ. Tevens zien jullie dat we proberen op te bouwen van achter uit. Ik vind namelijk dat wij niets hebben aan de lange bal richting onze (niet boomlange) spitsen, die wel goed kunnen voetballen. Met een lange bal slaan we het middenveld over waar juist zoveel voetballend vermogen staat en dat vind ik zonde.


Elke dag zijn we bezig met het begrip ‘alles te geven’ in een wedstrijd. Jullie horen me nog wel eens hameren op de instelling maar daar heeft het tegen Heerenveen niet aan gelegen. Zojuist hebben we de wedstrijd teruggekeken en dan blijkt weer dat we die verloren hebben door naïviteit. We hebben een hele jonge ploeg maar die ploeg staat wel bol van het talent. Zoals ik al eerder in interviews heb aangegeven; we moesten creatief zijn met het ‘inkopen’ van spelers want er waren niet veel (financiële) mogelijkheden. Daarnaast hebben we een zware seizoenstart maar zijn we nog door niemand echt weggespeeld. We maken fouten waardoor we onnodig tegen tegengoals aanlopen. Zeker tegen de ploegen die we nu als tegenstander hebben gehad worden dit soort fouten direct afgestraft.


Samen met Ron de Groot ben ik dagelijks bezig om mijn spelersgroep optimaal voor te bereiden op onze komende tegenstander. Neem van mij aan dat bij mij alleen de spelers in het veld staan die het op dat moment verdienen. Nu zult u zeggen, verdienen alle wissels het dan niet? Daarin moet ik helaas keuzes maken omdat ook wij er maar 11 op mogen stellen. Dat ik het met deze keuzes niet alle supporters naar de zin kan maken snap ik maar dat is ook een utopie. Zoals gezegd, deze jonge spelersgroep heeft vertrouwen nodig en ik vraag u om er met z’n allen achter te gaan staan. Ik ben net zo ziek van deze start als u allemaal maar, geloof me, ik geef me bij voorbaat nooit gewonnen. Ongeacht tegen wie we spelen. Er zit genoeg voetbal in dit team en dat komt er dadelijk zeker uit!


Sportieve groet,
Mario Been
Woo-loo-loo!
  woensdag 20 september 2006 @ 15:47:17 #75
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_41985320
Mooi bericht .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')