abonnement Unibet Coolblue
pi_40566271
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef Fogel het volgende:
Welke stad is het boeiends om een weekendje heen te gaan?
...
De betreffende plek moet dus een beetje een geconcentreerd centrum hebben waar alles enigszins bij elkaar ligt zodat de dag gemakkelijk gevuld kan worden zonder een planning te moeten maken. Bij voorkeur een oud/middeleeuws centrum.
Heeft iemand iets aan te bevelen?
Allemaal nog niet geweest. Ik zou wel Tallinn of Riga aan kunnen bevelen gezien hetgeen je zoekt.

En Oslo is ook wel een erg leuke stad
pi_40566307
Vilnius is wel ok.
pi_40566420
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:12 schreef Fogel het volgende:

[afbeelding]
(het is een SLK, zie properties)
Foto's van de proefrit:



nu krijg ik zeker weer te horen dat we geen foto's van k_man mogen plaatsen
pi_40568008
Gaat k_man nog wat meer vertellen of moeten me maar weer ouderwets gaan raden?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40570183
quote:
In het Bulgarije topic is ook nog onlangs gepost.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40570451
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:16 schreef Jaguarized het volgende:
In het Bulgarije topic is ook nog onlangs gepost.
We proberen een scheiding te houden tussen ik wil goedkoop bier en ik wil meer weten over de toegankelijkheid van de binnenlanden...
pi_40573060
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Jaguarized het volgende:
Gaat k_man nog wat meer vertellen of moeten me maar weer ouderwets gaan raden?
Wat wil je weten dan?
pi_40573076
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat wil je weten dan?
PK's, welk model, ouderdom, kilometerstand, kleur. Basisdingen zeg maar.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40573232
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
PK's, welk model, ouderdom, kilometerstand, kleur. Basisdingen zeg maar.
En natuurlijk het kenteken, hoeveel die gekost heeft, waarvan je 'm betaald hebt en of je cash betaald hebt.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:09:37 #160
78089 PhatBastard
-----------Rock 'n Roll--
pi_40573750
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef Fogel het volgende:
Welke stad is het boeiends om een weekendje heen te gaan?
Litauen:
- Vilnius
- Palanga

Finland:
- Kuopio
- Mariehamn
- Oulo
- Rovaniemi
- Tampere
- Turku
- Vaasa
(Helsinki met opzet weggelaten)

Plan is om een vrijdagmiddag die kant op te vliegen, de hele zaterdag de tijd hebben om dingen te bekijken en dan zondagmiddag weer terug.
De betreffende plek moet dus een beetje een geconcentreerd centrum hebben waar alles enigszins bij elkaar ligt zodat de dag gemakkelijk gevuld kan worden zonder een planning te moeten maken. Bij voorkeur een oud/middeleeuws centrum.
Heeft iemand iets aan te bevelen?
heb een half jaartje in Kuopio gewoond... prima hoor voor een 1.5 dag, midden in het meren gebied, op zich niet een super duper oud centrum, maar wel leuk stadje, je kunt de pujo heuvel op lopen, voor een super uitzicht! daar staat ook zo een toren met rond draaiend restaurant op. En *very important* in Kuopio staat ´s werelds grootste rook sauna (savu-sauna) http://www.rauhalahti.com/index.php

dus.... mijn advies is Kuopio!

ok verder ken ik ook Oulo, Rovaniemi, Tampere, Turku, en Vaasa maar die vind ik niet zo tof
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
pi_40575833
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

PK's, welk model, ouderdom, kilometerstand, kleur. Basisdingen zeg maar.
Als ik dat allemaal vertel kun je zo het kenteken er bij vinden en dat lijkt me niet zo'n goed idee.
pi_40576150
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:13 schreef k_man het volgende:

[..]

Als ik dat allemaal vertel kun je zo het kenteken er bij vinden en dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Wat een onzin. Het is eerder andersom.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40576622
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:13 schreef k_man het volgende:
Als ik dat allemaal vertel kun je zo het kenteken er bij vinden en dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Ja maar... je begrijpt toch dat Jag niet kan slapen vannacht als je dat allemaal niet verteld
pi_40576740
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ja maar... je begrijpt toch dat Jag niet kan slapen vannacht als je dat allemaal niet verteld
Vind je het zelf niet een beetje ongeloofwaardig overkomen als iemand meldt dat ie een nieuwe auto heeft maar er niks over vertelt? Stel je voor dat je een SLK spot tussen al die andere SLK's in Amersfoort.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 20:12:42 #165
45833 crew  Fogel
pi_40583975
Tussenstand:
Vilnius (2x, beiden zonder reden). Heeft iemand een reden voor Vilnius?
Kuopio, met reden, en een goede ook
Tallinn, Riga en Oslo, die allemaal niet op de lijst stonden
(Tallinn ben ik al geweest, en kan ik iedereen van harte aanbevelen, Riga kan ik niet van mijn bonuspunten heen, en Oslo, tja, dat ken ik op zich toch wel een beetje na ruim 5 jaar er gewoond te hebben.)
@DT: Hoe was je trip naar Oslo afgelopen weekend? (of is het pas aankomend weekend?)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_40584551
slk_man

Hoe bedoel je dat Jag, eerder andersom?
pi_40584755
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef k_man het volgende:
slk_man

Hoe bedoel je dat Jag, eerder andersom?
Als ik een kenteken heb kan ik zien wanneer je de APK geregistreerd hebt, kleur, benzine, cilinders, cilinderinhoud, zitplaatsen en gewicht. Stel ik heb al die gegevens, dan kan ik daar echt geen kenteken bij zoeken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 20:33:13 #168
45833 crew  Fogel
pi_40584944
Zoek deze eens op: DK88560
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_40585053
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Als ik een kenteken heb kan ik zien wanneer je de APK geregistreerd hebt, kleur, benzine, cilinders, cilinderinhoud, zitplaatsen en gewicht. Stel ik heb al die gegevens, dan kan ik daar echt geen kenteken bij zoeken.
Wel als het gaat om een niet heel gangbare auto die nog op een aantal sites te vinden is.
  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 20:38:08 #170
45833 crew  Fogel
pi_40585176
Zit je nu eigenlijk in een vroege versie van mid-life crisis
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_40585769
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Wel als het gaat om een niet heel gangbare auto die nog op een aantal sites te vinden is.
Boeien ook. Als ik zeg dat ik een SLK heb zonder verdere info te geven, geloof je dan dat ik hem heb?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40586179
Het interesseert me eigenlijk geen fuck wie het wel of niet gelooft. Zo lang ik 'm maar zie staan als ik hier uit het raam kijk.

Je ziet 'm wel als je naar de volgende meet komt ofzo. Of ik post over een tijdje een foto. Nu nog niet iig.
pi_40587694
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
Boeien ook. Als ik zeg dat ik een SLK heb zonder verdere info te geven, geloof je dan dat ik hem heb?
Ach er zijn ook mensen die zeggen dat ze in Seoul geweest zijn, maar daar ook niets over te vertellen hebben
pi_40588150
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef Fogel het volgende:
@DT: Hoe was je trip naar Oslo afgelopen weekend? (of is het pas aankomend weekend?)
Het was vooral erg warm. De weersverwachting meldde donderdag voor het weekend 18-22 graden en zon. Het werd 30+ en ook 's avonds koelde het niet echt af. (een trui en jas meenemen was dus wel heel erg overbodig).

Ondanks het weer toch wel erg veel van de stad gezien. Voornamelijk per 'gratis' fiets. Elke wijk in het centrum wel geweest. Gezwommen bij de skischans, niets gedaan in het Vigelandsparken, gegeten in Grunerlokka, rondje gefietst over Bygdo, rondgelopen door Frogner, de watervallen bekeken, naar het Stadsmuseum, Nasj en het museum voor hedendaagse kunst geweest, geluncht bij het oude stadhuis en zaterdagnacht beetje rondgewandeld door de feestvreugde in de stad.

Kortom: topweekend in een superstad, die ik iedereen kan aanbevelen en waar ik zeker nog graag een keer terugkom voor een boottochtje naar één van de eilanden, kanoën op één van de meren of te gaan BBQ'en in één van de parken.
pi_40588537
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef k_man het volgende:
Het interesseert me eigenlijk geen fuck wie het wel of niet gelooft. Zo lang ik 'm maar zie staan als ik hier uit het raam kijk.

Je ziet 'm wel als je naar de volgende meet komt ofzo. Of ik post over een tijdje een foto. Nu nog niet iig.
Volgens mij ben ik niet degene die geen zin had in meeten destijds.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40589034
Destijds?
pi_40589430
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef k_man het volgende:
Destijds?
Ach, uweetnogwel, toen de familie Benz nog auto's maakte voor de hele familie

  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 22:23:25 #178
45833 crew  Fogel
pi_40589697
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:49 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ondanks het weer toch wel erg veel van de stad gezien. Voornamelijk per 'gratis' fiets. Elke wijk in het centrum wel geweest. Gezwommen bij de skischans, niets gedaan in het Vigelandsparken, gegeten in Grunerlokka, rondje gefietst over Bygdo, rondgelopen door Frogner, de watervallen bekeken, naar het Stadsmuseum, Nasj en het museum voor hedendaagse kunst geweest, geluncht bij het oude stadhuis en zaterdagnacht beetje rondgewandeld door de feestvreugde in de stad.

Kortom: topweekend in een superstad, die ik iedereen kan aanbevelen en waar ik zeker nog graag een keer terugkom voor een boottochtje naar één van de eilanden, kanoën op één van de meren of te gaan BBQ'en in één van de parken.
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad!

Hoeveel betaal je voor de 'gratis' fiets als toerist? Ik heb een abbo wat per jaar maar liefst 50NOK kost (~6.50¤).
Welke watervallen heb je op Frogner gevonden??? Kan me er zo geen voor de geest halen...

Ennuh, als je Oslo erg OK vond, dan kan ik ook Trondheim erg aanraden!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 22:29:53 #179
45833 crew  Fogel
pi_40590009
Impressiefoto van een cruisende k_man:

I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_40590561
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef Fogel het volgende:
Hoeveel betaal je voor de 'gratis' fiets als toerist? Ik heb een abbo wat per jaar maar liefst 50NOK kost (~6.50¤).
Je kan bij de tourist information zo'n smart card huren voor 60 NOK per 24 uur. Is wel een goede prijs naar mijn idee zolang je niet weet dat de inwoners inderdaad mar 60 per jaar betalen.
Het is in ieder geval goedkoper dan het huren van een mountainbike bij de enige fietsverhuur in de stad (350 NOK per dag).

Die fietsen zijn wel comfortabeler dan je op het eerste gezicht zou denken. Er zitten vier versnellingen op en ze hebben de wegligging van een tank. En je kan er heel hard mee van heuveltjes af
Maar één kapotte fiets gehad, wel veel lege stallingen gezien en ook een paar stallingen die kapot waren.
quote:
Welke watervallen heb je op Frogner gevonden??? Kan me er zo geen voor de geest halen...
Dat waren de watervallen bij Gronerlokka
quote:

Ennuh, als je Oslo erg OK vond, dan kan ik ook Trondheim erg aanraden!
Voor de volgende keer dan maar

pi_40590657
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:29 schreef Fogel het volgende:
Impressiefoto van een cruisende k_man:

[afbeelding]
Duidelijk een beginnend cabriorijder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40590759
Oh, nog een belangrijke activiteit vergeten op te schrijven.

Geplast op het toilet van Summit21 (de bar van het hotel waar ik verbleef)

  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 22:53:30 #183
45833 crew  Fogel
pi_40590982
Oh, de waterval bij Mølla en Wallmans salonger, die ken ik wel. Maar ik zie het als 1 waterval en niet meerdere... het paadje ernaast omhooglopen terwijl je een tweelingkinderwagen + bemanning voortduwt is trouwen goede training
Stonden de gekleurde lampen ook aan bij de waterval? Geeft een erg mooi effect.

Ben je ook nog op de duoplee geweest?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_40591313
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:53 schreef Fogel het volgende:
Oh, de waterval bij Mølla en Wallmans salonger, die ken ik wel. Maar ik zie het als 1 waterval en niet meerdere... het paadje ernaast omhooglopen terwijl je een tweelingkinderwagen + bemanning voortduwt is trouwens goede training
In het half uur dat ik daar heb gezeten heb ik dat maar één iemand zien doen (opvallend weinig kinderwagens in Oslo ten opzichte van Kopenhagen en Stockholm overigens).

Wel nog twee Amerikanen van hun fiets zien vallen bij de afdaling. zij maakten geen goede indruk op de schaars geklede dames in het gras ernaast
quote:
Stonden de gekleurde lampen ook aan bij de waterval? Geeft een erg mooi effect.
ben er niet in het donker geweest.
quote:
Ben je ook nog op de duoplee geweest?
Zijn dat deze

pi_40591456


[ Bericht 55% gewijzigd door DutchTrain op 07-08-2006 23:10:34 (layout hersteld) ]
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40591660
Ah, doet me denken aan dat leuke topic 'Sanitair van de dag'.
pi_40591675
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
Ah, doet me denken aan dat leuke topic 'Sanitair van de dag'.
Daar was ik al naar op zoek
pi_40592102
Ow, ik zie dat dat topic echt afgesloten is

Sanitair-van-de-Dag
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:22:34 #189
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40592165
Wtf, zijn dat gewoon bierfusten ofzo. (die wc)
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:23:10 #190
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_40592192
Zo, ik meld me ook even. Net in mijn dikke Mercedes SLK mijn ouders van het vliegveld gehaald

Nog tips voor dingen die ik écht moet doen in Oslo, DT? Behalve plassen op die WC?
  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 23:23:31 #191
45833 crew  Fogel
pi_40592205
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:02 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

In het half uur dat ik daar heb gezeten heb ik dat maar één iemand zien doen (opvallend weinig kinderwagens in Oslo ten opzichte van Kopenhagen en Stockholm overigens).

Wel nog twee Amerikanen van hun fiets zien vallen bij de afdaling. zij maakten geen goede indruk op de schaars geklede dames in het gras ernaast
[..]

ben er niet in het donker geweest.
[..]

Zijn dat deze

[afbeelding]
Er is een makkelijkere weg die minder aanzienlijk minder steil is net achter de parkeerplek naast de rivier. Maargoed, die info is niet zo nuttig tenzij je een keer met kinderwagen terug komt

Nee, dat zijn twee potten zonder muurtje ertussen die schijnbaar ook in Summit21 zouden moeten staan.
Staan die WCs naast Nasjonalgalleriet?? (op de plek waar eerst een mooie grote centrale parkeerplek was maar waar nu een lelijk stalen/houten/groen ding geparkeerd is onder de noemer 'kunst'?...)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_40592699
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef Douwe het volgende:
Zo, ik meld me ook even. Net in mijn dikke Mercedes SLK mijn ouders van het vliegveld gehaald

Nog tips voor dingen die ik écht moet doen in Oslo, DT? Behalve plassen op die WC?
Niet alleen maar warme kleding meenemen

Zwemmen bij de skischans is aan te bevelen, net als fietsen door de stad. En een cocktail drinken in de Summit21 bar (bier is ook wel betaalbaar daar).

Wat betreft uitgaan op zaterdagavond... er is keus genoeg, maar begin niet te laat (zoals aangeraden wordt) want om een uur of één stappen velen al weer in de taxi en om half drie is het al aardig stil vergeleken met de rest van de avond.
Ik heb een rondje muziek café's gedaan: Muddy Waters wat het dieptepunt, daar werd live gespeeld om de zaak leeg te krijgen denk ik. In het nabijgelegen Garage was helaas geen livemuziek en het ook niet echt druk. Hard Rock café is in Oslo wel leuk (in tegenstelling tot vele andere plekken ter wereld). Ook nog binnen geweest bij Andy's Irish Pub (?) waar volop meegezongen werd op country klassiekers

De grootste uitgaansgelegenheid is John's bar, dat bestaat uit verschillende delen. Er stonden lange rijen, maar het publiek leek mij niet echt feestpubliek. Verder nog een hardrock en metal bar gezien met bijpassend publiek en wat hippe bars als 'Naken' waar het gehele interieur minimalistisch wit is.

Opvallend zijn de grote groepen die buiten staan, voornamelijk om te roken, omdat dat verboden is binnen. Daardoor krijg je een spontane menging van volk op straat, mensen in de rij om binnen te komen en de mensen die al binnen zijn geweest.

De laatste tip: van te voren veel centjes sparen
pi_40592772
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:23 schreef Fogel het volgende:
Er is een makkelijkere weg die minder aanzienlijk minder steil is net achter de parkeerplek naast de rivier. Maargoed, die info is niet zo nuttig tenzij je een keer met kinderwagen terug komt
Die parkeerplaats is echt ongegeneerd lelijk
quote:
Nee, dat zijn twee potten zonder muurtje ertussen die schijnbaar ook in Summit21 zouden moeten staan.
Niet gezien Volgende keer dan maar weer
quote:
Staan die WCs naast Nasjonalgalleriet?? (op de plek waar eerst een mooie grote centrale parkeerplek was maar waar nu een lelijk stalen/houten/groen ding geparkeerd is onder de noemer 'kunst'?...)
Deze staan achter Nasj, inderdaad waar er een kinderspeelplein is gemaakt (dacht eerst dat het kunst was, maar toen gingen er kinderen overheen lopen)
pi_40592829
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:22 schreef Yildiz het volgende:
Wtf, zijn dat gewoon bierfusten ofzo. (die wc)
Jup, in een lokale bierbrouwerij.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:42:18 #195
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_40592873
Ik ben al schatrijk met Noors geld; ik heb 300 NOK gekregen van mn ouders, die hadden ze over

Was het echt zo vreselijk duur?
pi_40592967
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef k_man het volgende:
Jaloers?
Ja, heel erg aangezien ik in Nederland in een pauper cabrio rij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40593076
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef k_man het volgende:
Destijds?
Half jaar terug ongeveer. Toen iedereen zo ongeveer wilde meeten maar het uiteindelijk niet doorging omdat jij het niet eens was met de inhoud van het programma?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_40593151
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:42 schreef Douwe het volgende:
Ik ben al schatrijk met Noors geld; ik heb 300 NOK gekregen van mn ouders, die hadden ze over

Was het echt zo vreselijk duur?
Musea zijn gratis, zwemmen bij de skischans is gratis, een uurtje met het OV is 20 NOK, een biertje op het terras is 60 NOK, een cocktail in Summit21 is 88 NOK, lunchen bij het oude stadhuis 200 NOK, brunchen in het Grand Hotel op zondag 225 NOK, dineren in Gronerlokka (hoofd- en nagerecht + drank) 280 NOK. Een nachtje in het SAS Scandinavia 1000 NOK.
Allemaal niet zo duur als je Amsterdam gewend bent. (wel als je Rotterdam gewend bent)

Overige prijzen: Pringles bij seven-eleven 40NOK, een normaal zakje chips 27 NOK, flesje drinken 0,5L 21 NOK, fllsje drinken met broodje worst 35 NOK, 1,5 liter drinken 28 NOK, MacChicken 20 NOK, Milkshake 26 NOK.

Besparingstip: neem een fietsslot mee voor de 'gratis' fiets, zodat je 'm op slot kan zetten voor een supermarkt. Want de stallingen van die dingen zitten er nooit bij één in de buurt. Ik heb zelf dus ook geen supermarkt van binnen gezien, kan niet zeggen of het daar veel goedkoper is als bij de seven-eleven of de Narvesen (ook een kiosk die je overal op straat ziet)
pi_40593178
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:48 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Half jaar terug ongeveer. Toen iedereen zo ongeveer wilde meeten maar het uiteindelijk niet doorging omdat jij het niet eens was met de inhoud van het programma?
Nah, vooral omdat DT zich zo op liet naaien.

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2006 23:52:04 ]
pi_40593357
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Musea zijn gratis, zwemmen bij de skischans is gratis, een uurtje met het OV is 20 NOK, een biertje op het terras is 60 NOK, een cocktail in Summit21 is 88 NOK, lunchen bij het oude stadhuis 200 NOK, brunchen in het Grand Hotel op zondag 225 NOK, dineren in Gronerlokka (hoofd- en nagerecht + drank) 280 NOK. Een nachtje in het SAS Scandinavia 1000 NOK.
Allemaal niet zo duur als je Amsterdam gewend bent. (wel als je Rotterdam gewend bent)

Overige prijzen: Pringles bij seven-eleven 40NOK, een normaal zakje chips 27 NOK, flesje drinken 0,5L 21 NOK, fllsje drinken met broodje worst 35 NOK, 1,5 liter drinken 28 NOK, MacChicken 20 NOK, Milkshake 26 NOK.

Besparingstip: neem een fietsslot mee voor de 'gratis' fiets, zodat je 'm op slot kan zetten voor een supermarkt. Want de stallingen van die dingen zitten er nooit bij één in de buurt. Ik heb zelf dus ook geen supermarkt van binnen gezien, kan niet zeggen of het daar veel goedkoper is als bij de seven-eleven of de Narvesen (ook een kiosk die je overal op straat ziet)
Je bent verkeerd ingelogd, je had met K_man in moeten loggen.

Groeten,

Diego
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')