Waarmee je wil zeggen dat ze Parijs beter het Tromsø van Frankrijk hadden kunnen noemenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:52 schreef Fogel het volgende:
Tromsø wordt het Parijs van het Noorden genoemd... dat maakt de stad Parijs niet beter en Tromsø niet slechter.
uiteraard wel met braziliaanse koffiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:35 schreef flipsen het volgende:
(..)
Bueno, ik snak naar een ontbijtje met een lekkere cortado![]()
Ik wilde dat niet zeggen, maar nu je het zo formuleert zou het wel een geinig idee zijn om een groot spandoek op de Arc de Triomphe te hangen met die textquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waarmee je wil zeggen dat ze Parijs beter het Tromsø van Frankrijk hadden kunnen noemen![]()
Waarom zou ik daarheen willen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:05 schreef Jaguarized het volgende:
Eej k_man, wanneer ga jij naar Dubai?
Vanwege die 'prachtige' architectuurquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef k_man het volgende:
Waarom zou ik daarheen willen?
geenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef k_man het volgende:
Van welke bekende architecten dan zoal?
Het is eerder andersom.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:17 schreef Fogel het volgende:
Sinds wanneer moeten architecten bekend zijn om iets moois te maken?![]()
Ik begreep wat je bedoelde, maar het zou opgevat kunnen worden dat de architect beroemd moet zijn voordat jij het boeiend kan vinden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef k_man het volgende:
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Moderne architectuur bekijken natuurlijk.quote:
Ik heb laatst inderdaad een foto gezien die er precies op leek. Die foto was genomen van bovenaf het gebied dat je hier in aanbouw ziet... het leken net van die uit stenen gehakte woningen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:31 schreef k_man het volgende:
Een modern Shibam lijkt het wel.
Niet geschoten is altijd mis, zou mijn opa zeggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb even informatie ingewonnen bij een kennis die verstand heeft van belasting. Als ik een beetje een goede brief schrijf en bepaalde argumenten gebruik, dan is er een redelijke kans aanwezig dat ik mijn 48 euro betaalde belasting bij de douane terug kan krijgen.
Ik ben nog nooit in Brazilië geweestquote:[quote]Op woensdag 2 augustus 2006 00:25 schreef Jaguarized het volgende:
Sterling - geen mening?
Varignaar Parijs of Brazilie?
Naar Oslo? Varig naar Parijs dus?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Brazilië geweest
En de lijst is geupdate tot en met augustus. En Sterling is pas eind augustus aan de beurt
quote:Politie wil eind maken aan 'verticaal drinken'
LONDEN - De politie in de Britse stad Preston wil een eind maken aan 'verticaal drinken'. Zij bedoelt daarmee dat het verboden moet worden staand aan de bar in een café te drinken, door velen beschouwd als dé natuurlijke houding om bier in te nemen.
Velen denken ook dat het grootste bezwaar tegen 'verticaal drinken' is dat je harder en sneller valt als je teveel hebt gedronken dan wanneer je zittend inneemt. De politie van Preston ziet echter een veel groter bezwaar: het is een van de belangrijkste oorzaken van openbare ordeverstoring.
Mensen die staand drinken, gebruiken meer omdat de drank gemakkelijker naar binnen glijdt als de slokdarm geheel gestrekt is, zei projectmanager alcohol van de politie, Andy Hobson, tegen de krant The Times van woensdag. Daar komt volgens hem nog eens bij dat er in een groep staande drinkers gemakkelijker een biertje uit iemands hand gestoten wordt, waarna er heibel ontstaat, waarbij klappen uitgedeeld worden.
De redenering is dat zittende drinkers niet zo gemakkelijk in een handgemeen betrokken raken. De maatregel zou in de herfst van kracht moeten worden. De Prestonse kasteleins zien het niet zitten.
Dat je hiermee rekening moet houden als je in een dronken bui een retourtje Preston hebt geboekt en daar verder wil drinkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef Jaguarized het volgende:
[DT]
En dit heeft wat met Travel te maken?
[/DT]
*herinnert zich een geplaatst nieuwtje waarbij dezelfde vraag gesteld werd.
Naar Parijs ja. Schitterende maatschappij, altijd te laat, landingen alsof je door het asfalt heengaat, een piloot die de hele vlucht door grapjes maakt over Fransenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Naar Oslo? Varig naar Parijs dus?
Thanks!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
Gefeliciteerd Fogel!![]()
Vertel es wat meer enzo?
Zo'n 9 maanden geleden is er een portie eiwit aan tepas gekomen gok ik zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |