Allemaal nog niet geweest. Ik zou wel Tallinn of Riga aan kunnen bevelen gezien hetgeen je zoekt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef Fogel het volgende:
Welke stad is het boeiends om een weekendje heen te gaan?
...
De betreffende plek moet dus een beetje een geconcentreerd centrum hebben waar alles enigszins bij elkaar ligt zodat de dag gemakkelijk gevuld kan worden zonder een planning te moeten maken. Bij voorkeur een oud/middeleeuws centrum.
Heeft iemand iets aan te bevelen?
Foto's van de proefrit:quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:12 schreef Fogel het volgende:
[afbeelding]
(het is een SLK, zie properties)
In het Bulgarije topic is ook nog onlangs gepost.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[Zomer 2006] Bulgarije - SunnyBeach, GoldenSands etc.
We proberen een scheiding te houden tussen ik wil goedkoop bier en ik wil meer weten over de toegankelijkheid van de binnenlanden...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:16 schreef Jaguarized het volgende:
In het Bulgarije topic is ook nog onlangs gepost.
Wat wil je weten dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Jaguarized het volgende:
Gaat k_man nog wat meer vertellen of moeten me maar weer ouderwets gaan raden?
PK's, welk model, ouderdom, kilometerstand, kleur. Basisdingen zeg maar.quote:
En natuurlijk het kenteken, hoeveel die gekost heeft, waarvan je 'm betaald hebt en of je cash betaald hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
PK's, welk model, ouderdom, kilometerstand, kleur. Basisdingen zeg maar.
heb een half jaartje in Kuopio gewoond... prima hoor voor een 1.5 dag, midden in het meren gebied, op zich niet een super duper oud centrum, maar wel leuk stadje, je kunt de pujo heuvel op lopen, voor een super uitzicht! daar staat ook zo een toren met rond draaiend restaurant op. En *very important* in Kuopio staat ´s werelds grootste rook sauna (savu-sauna) http://www.rauhalahti.com/index.phpquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:00 schreef Fogel het volgende:
Welke stad is het boeiends om een weekendje heen te gaan?
Litauen:
- Vilnius
- Palanga
Finland:
- Kuopio
- Mariehamn
- Oulo
- Rovaniemi
- Tampere
- Turku
- Vaasa
(Helsinki met opzet weggelaten)
Plan is om een vrijdagmiddag die kant op te vliegen, de hele zaterdag de tijd hebben om dingen te bekijken en dan zondagmiddag weer terug.
De betreffende plek moet dus een beetje een geconcentreerd centrum hebben waar alles enigszins bij elkaar ligt zodat de dag gemakkelijk gevuld kan worden zonder een planning te moeten maken. Bij voorkeur een oud/middeleeuws centrum.
Heeft iemand iets aan te bevelen?
Als ik dat allemaal vertel kun je zo het kenteken er bij vinden en dat lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
PK's, welk model, ouderdom, kilometerstand, kleur. Basisdingen zeg maar.
Wat een onzin.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ik dat allemaal vertel kun je zo het kenteken er bij vinden en dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Ja maar... je begrijpt toch dat Jag niet kan slapen vannacht als je dat allemaal niet verteldquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:13 schreef k_man het volgende:
Als ik dat allemaal vertel kun je zo het kenteken er bij vinden en dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Vind je het zelf niet een beetje ongeloofwaardig overkomen als iemand meldt dat ie een nieuwe auto heeft maar er niks over vertelt? Stel je voor dat je een SLK spot tussen al die andere SLK's in Amersfoort.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja maar... je begrijpt toch dat Jag niet kan slapen vannacht als je dat allemaal niet verteld![]()
Als ik een kenteken heb kan ik zien wanneer je de APK geregistreerd hebt, kleur, benzine, cilinders, cilinderinhoud, zitplaatsen en gewicht. Stel ik heb al die gegevens, dan kan ik daar echt geen kenteken bij zoeken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef k_man het volgende:
slk_man
Hoe bedoel je dat Jag, eerder andersom?
Wel als het gaat om een niet heel gangbare auto die nog op een aantal sites te vinden is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik een kenteken heb kan ik zien wanneer je de APK geregistreerd hebt, kleur, benzine, cilinders, cilinderinhoud, zitplaatsen en gewicht. Stel ik heb al die gegevens, dan kan ik daar echt geen kenteken bij zoeken.
Boeien ook. Als ik zeg dat ik een SLK heb zonder verdere info te geven, geloof je dan dat ik hem heb?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Wel als het gaat om een niet heel gangbare auto die nog op een aantal sites te vinden is.![]()
Ach er zijn ook mensen die zeggen dat ze in Seoul geweest zijn, maar daar ook niets over te vertellen hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
Boeien ook. Als ik zeg dat ik een SLK heb zonder verdere info te geven, geloof je dan dat ik hem heb?![]()
Het was vooral erg warm. De weersverwachting meldde donderdag voor het weekend 18-22 graden en zon. Het werd 30+ en ook 's avonds koelde het niet echt af. (een trui en jas meenemen was dus wel heel erg overbodig).quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef Fogel het volgende:
@DT: Hoe was je trip naar Oslo afgelopen weekend? (of is het pas aankomend weekend?)
Volgens mij ben ik niet degene die geen zin had in meeten destijds.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef k_man het volgende:
Het interesseert me eigenlijk geen fuck wie het wel of niet gelooft.Zo lang ik 'm maar zie staan als ik hier uit het raam kijk.
Je ziet 'm wel als je naar de volgende meet komt ofzo.Of ik post over een tijdje een foto. Nu nog niet iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |