abonnement Unibet Coolblue
pi_37101370
Ik ben erg benieuwd wie er net zoals ik deze zomer naar Bulgarije gaan! Misschien komen we elkaar wel tegen!

Onze bestemming: zonnestrand, appertementencomplex Bravo V, van 10 tot 21 augustus.

Wie gaan er nog meer??

pi_37103559
Topictitel aangepast aan de overige topics.

Hier nog een linkje naar het central Bulgarije topic (waar ook nog het een en ander in staat over de Bulgaarse badplaatsen) Bulgarije
pi_37103858
Ik ben afgelopen jaar geweest. Echt een mooi land en prima vakantiebestemming, vooral voor strandvakanties. Let alleen op dat je niet bij te goedkope restaurants / cafe's gaat eten, daar kan je namelijk goed buikpijn van krijgen Er worden ook ontzettend veel nieuwe hotels gebouwd, die geen drol kosten, vorig jaar betaalde ik 12.50 per nacht (wel buiten reisbureau om) voor een erg nette nieuwe kamer.
pi_37111413
Klinkt goed Nnelis! Het wordt voor mij de eerste keer vakantie in Bulgarije. Ik hoorde dat er helaas wel veel criminaliteit is. Klopt dat?
En is het eten er verder lekker?

[ Bericht 9% gewijzigd door Suikerkwekje op 20-04-2006 09:11:09 ]
pi_37137517
Iemand?
pi_37137769
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Suikerkwekje het volgende:
Iemand?
Misschien dan toch nog maar even in: Bulgarije reageren ?
pi_37144025
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Suikerkwekje het volgende:
Iemand?
Aan de toeristische gebieden valt het wel mee met de criminaliteit. Het is alleen niet v erstandig om je waardevolle spullen los op je kamer te laten liggen. Voor de rest heb ik maar 1 mindere ervaring gehad en dat is een of andere kerel die intimiderend over probeerde te komen, d.w.z. met zn gezicht 2 cm van de mijne af gaan staan, aan blijven kijken en niets zeggen. Later hoorde ik dat het waarschijnlijk de bedoeling was om mij een winkel in te krijgen.

Voor de rest is het allemaal gewoon ok daar. Houd er wel rekening mee dat je als toerist meer moet betalen als een bulgaar. Het komt nog wel eens voor dat ze zelfs hogere prijzen dan op de kaart rekenen, houd dit dus in de gaten.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:34:45 #8
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_37174549
Ben net een week of 3 terug uit Bansko (ski vakantie)

Het eten in Bulgarije is niet echt geweldig. Heelveel komkommers en tomaten (neem de Chopska salad) Het eten is wel goedkoop als je bij een local restaurantje gaat eten. ¤ 7.50 voor een 3gangen diner met wijn... Biertje is ongeveer 1 euro / fris 50 cent en een mixje 1,50/2 euro... :-)

Doe de groeten aan mijn ski instructor die deze zomer Lifeguard zal zijn in Sunny Beach
pi_37186088
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:34 schreef _wie het volgende:
Ben net een week of 3 terug uit Bansko (ski vakantie)

.... Het eten is wel goedkoop als je bij een local restaurantje gaat eten. ¤ 7.50 voor een 3gangen diner met wijn... Biertje is ongeveer 1 euro / fris 50 cent en een mixje 1,50/2 euro... :-)

Doe de groeten aan mijn ski instructor die deze zomer Lifeguard zal zijn in Sunny Beach
Klinkt goed!
pi_37259339
Ik ga ook naar sunny beach, zit in appartementencomplex Bravo V, van 11 tot 19 juli. Echt zin in!
pi_37289781
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef jap85 het volgende:
Ik ga ook naar sunny beach, zit in appartementencomplex Bravo V, van 11 tot 19 juli. Echt zin in!
Woohoo!

Afwisseling van de wacht dan. Laat je wel alles heel?
pi_37556706
Ik kan niets garanderen, maar ik zal mn best doen
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:21:56 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_37556865
Ik ga er niet heen, maar heb twee jaar terug in Bravo apartementen, zonnestrand gezeten. Ziet er prima uit . Helaas wel een beetje afgelegen, voor zonnestrand begrippen. Leuke plekken zijn toch wel twintig minuten lopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_37589406
Pff... 20 minuten...

Balen zeg, in de advertentie stond 5 min. loopafstand van het strand. Hebben ze slim gedaan!
pi_39694684
ik ga 20 juli met 10 vrienden naar Sunny Beach, hotel Perla. Zijn er al mensen naar Sunny Beach geweest deze zomer? zo ja, was het mooi?
  maandag 10 juli 2006 @ 17:14:18 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_39695213
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:26 schreef Suikerkwekje het volgende:
Pff... 20 minuten...

Balen zeg, in de advertentie stond 5 min. loopafstand van het strand. Hebben ze slim gedaan!
Ja, heel Zonnestrand is dicht bij het strand, het is vrij lang maar niet zo breed zeg maar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_39873070
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef DENSKIE het volgende:
ik ga 20 juli met 10 vrienden naar Sunny Beach, hotel Perla. Zijn er al mensen naar Sunny Beach geweest deze zomer? zo ja, was het mooi?
Ben vorig jaar geweest. Goede vakantie gehad, maar Sunny Beach is één groot toeristenoord. Goed nachtleven al moet je het natuurlijk niet vergelijken met de discotheken hier.

Zou ook even het schiereilandje Nessebar bezoeken, ligt ten zuiden van Sunnybeach.
volgende wedstrijden:
pi_40160311
Ik ga van 14 tot 21 augustus ook naar Bravo V!
Heb er echt zin in!! Ben nog nooit in Bulgarije geweest, maar wat ik overal lees en hoos is echt wel leuk!
pi_40160568
Ben vorig jaar in Bulgarije geweest, de naam van het hotel is me even ontschoten. Het is vorig jaar in mei/juni opgeleverd. Er waren toen problemen met de waterleiding, we hadden dus iedere avond koud water (IJSkoud!).

Heel erg lekker gegeten bij een strandtentje, zit naast een soort van chinees. Daar werden we niet geholpen, dus zijn we italiaans gaan eten

Nessebar is leuk, ga vooral de zijstraatjes in.

Laat je even weten hoe het was?
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_40263609
net terug uit bulgarije!

Het strand en het uitgaan vond ik super in Sunny Beach, maar de rest viel een beetje tegen. Met name het eten vond ik behoorlijk slecht, De big mac was het best te pruimen daar!. Daarnaast lopen er in de late uurtjes veel hoeren over straat die voor 5lev. (2.5E) sex met je willen. NIET DOEN, want je nemen je mee naar het strand en pakken je geld af! ( niet uit eigen ervaring overigens )

Verder is de discotheek Lazur een aanrader. Goede muziek, een niet te prijzig pilsje en veel chicks ). Overigens is de prijs van eten en drinken overal laag daar. Bij ons hotel hadden we al een halve liter pils voor 1lev en in de meeste barretjes en disco's betaal je er tussen de 1-3lev voor.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 20:55:14 #21
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_40306414
dat klinkt goed.
NIet al die hoeren vragen toch 5 lev en pakken je geld dan af. Je kan trouwens toch wel een hoertje aan op het stand. of staan ze dan met een hele groep je op te wachten?
Waar stappen de mooie Bulgaarse meiden? Is dat in Lazur of juist in tenten in andere stadjes in de buurt? Ik zit over 2 weken in hotel Baikal, dus vlak bij disco Lazur. Ik heb er zin in, en ik ben benieuwd of mijn vrienden of ik nog mooie bulgaarse meiden kunen versieren of laten versieren.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_40328917
Yo Ik zit hier relaxt maar waar is Lazur?
Snel graag want ik zit hier nog maar een paar dagen!
  zondag 30 juli 2006 @ 18:48:58 #23
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_40329013
in zonnestrand. Het moet vlak bij Hotel Baikal ziten, daar ga ik heen.
En je kan het daar toch vragen, het is de bekendste disco gok ik zo.
Welke tenten zijn nog meer leuk? En hoe zit het met het versieren van chicks daar?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  maandag 31 juli 2006 @ 15:03:05 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_40353321
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef DENSKIE het volgende:
ik ga 20 juli met 10 vrienden naar Sunny Beach, hotel Perla. Zijn er al mensen naar Sunny Beach geweest deze zomer? zo ja, was het mooi?
Daar gaan wij 3 augustus heen. Aan je verhaal te lezen was het wel tof hoever was alles zo ongeveer van dit hotel ik bedoel het strand de disco's etc.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_40401538
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:03 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Daar gaan wij 3 augustus heen. Aan je verhaal te lezen was het wel tof hoever was alles zo ongeveer van dit hotel ik bedoel het strand de disco's etc.
Het hotel is niet ver van alles af. Het strand is 5 minuten lopen. Het hotel ligt tussen aan de ene kant disco Orange en aan de andere kant de disco's Lazur, Mania, Iceberg en XL. Van deze 5 discotheken is alleen Lazur niet echt op loopafstand, alhoewel je daar na 15 minuten lopen ook wel bent. Taxi is een goedkope en snelle optie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')