abonnement Unibet Coolblue
pi_40434941
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:02 schreef Anton het volgende:

[..]

Andere vrouwen hebben dat met schoenen
Schoenen koop ik hooguit per 3 paar tegelijk!
Maar ik heb nu wel een Time Bandits cd!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 07:18:55 #152
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40440636
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:09 schreef Liejannuh het volgende:
een Time Bandits cd!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_40443921
En bedankt. Ik loop al de hele ochtend met



in m'n hoofd.
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:18:43 #154
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_40444113
* Mark heeft Rio Grande Blood van Ministry opstaan

Probaat middel
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_40444124
Ik heb de 2 'nieuwe' Johnny Cash cd's die afgelopen zaterdag zijn uitgekomen.
pi_40444716
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:13 schreef dwerg het volgende:
En bedankt. Ik loop al de hele ochtend met

[afbeelding]

in m'n hoofd.
Ik weet gelukkig niet meer hoe dat nummer ook alweer ging, phioew.
Aldus.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 augustus 2006 @ 11:39:55 #157
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_40444756
zitten er hier een stelletje limburgers een achterhoeks accent belachelijk te maken
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 21:03:10 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_40586225
Ik ben weer in nederland .. sinds woensdag eigenlijk
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_40586508
Dan heb je alweer een paar dagen mooi weer gehad. Gisteren.
I intend to live forever, or die trying.
  Moderator maandag 7 augustus 2006 @ 21:21:07 #160
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_40586971
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:09 schreef dwerg het volgende:
Dan heb je alweer een paar dagen mooi weer gehad. Gisteren.
Ik was vrijdag in Dalen en daar heeft het in een uur tijd 60 mm geregend
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_40609768
Die aardbevingen zijn helemaal niet zo spannend. .
lag bezopen te pitten en heb niks gemerkt.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_40609839
Wat een klotetijd voor een aardbeving, ook.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_40610011
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:01 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wat een klotetijd voor een aardbeving, ook.
Was het zo vroeg dan? Ze doen die dingen ook nooit als het eens leuk uitkomt he?

Parijs was trouwens erg tof. Erg leuke stad en de Eiffeltoren is tof!
Owja, en ik heb het graf van Jim Morrison gezien! En van Chopin! En van Dalida. En van Edith Piaf. En ik heb een sleutelhanger van de eiffeltoren!
pi_40641611
Dat klinkt heel toeristisch, Lianne.
pi_40644948
Wacken was tof. Backstage was tof. En een keycord waar de Duitsers op geilen is ook tof.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_40686605
Sebbo, heb jij verstand van Macro's in SPSS?
Aldus.
pi_40692832
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Seborik het volgende:
Dat klinkt heel toeristisch, Lianne.
Dat was het ook! Maar het was ook ontzettend leuk!
pi_40693754
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:07 schreef Z het volgende:
Sebbo, heb jij verstand van Macro's in SPSS?
Nee, helaas. Wel een tip voor als je er niet aan uit komt. Gebruik de SPSS Syntax-optie, voer de berekening één keer uit, bewaar de syntax in een notepadje, en kopieer iedere keer wanneer je dezelfde berekening uit wil voeren op dezelfde data die syntax.
pi_40695340
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:40 schreef Seborik het volgende:

[..]

Nee, helaas. Wel een tip voor als je er niet aan uit komt. Gebruik de SPSS Syntax-optie, voer de berekening één keer uit, bewaar de syntax in een notepadje, en kopieer iedere keer wanneer je dezelfde berekening uit wil voeren op dezelfde data die syntax.
Daar had ik dus geen zin in, het ging om zo'n 120 bestanden waar ik eenzelfde rename actie in moest doen, maar ik ben er uitgekomen, macro's zijn fantastisch voor dit soort gevallen (ben ook al de hele avond blij met m'n macro). Macro's schrijf je ook in een syntax-file overigens.
Aldus.
pi_40696609
Ah, ik had het net gevonden in een boekje.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:41:05 #171
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_40702662
eindelijk een zaal die doorheeft dat men zich wat ergert als men bij een zaal aankomt en dan nog 's wat moet betalen om binnen te komen, zelfs als men al een kaartje heeft voor het concert:
quote:
PARADISO LIDMAATSCHAPKAARTEN NU OOK TE KOOP BIJ TICKETSERVICEPUNTEN Vanaf nu kunnen lidmaatschapkaarten voor Paradiso ook gekocht worden bij alle Ticketservicepunten. Dit zijn de grotere postkantoren, de GWK-stationskantoren, de grotere VVVs en de bekende voorverkoopadressen. Zie www.ticketservice.nl.

Voor meer informatie zie: http://www.paradiso.nl
Goed, dan is het nog zuur dat je nog altijd wat extras moet betalen, bovenop de prijs van de kaart en de zeurkosten.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_40703011
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:56 schreef Seborik het volgende:
Ah, ik had het net gevonden in een boekje.
Zo ziet het er dan ongeveer uit (schrijf je mee Liejannuh?):
quote:
DEFINE !RENAM (filenam=!CMDEND)
!DO !NAME !IN (!filenam)
GET FILE=!QUOTE(!CONCAT('c:\temp\',!name,'.sav')).
ren vars V5009=Q8002.
SAVE OUTFILE=!QUOTE(!CONCAT('c:\temp\',!name,'_N.sav')).
!DOEND
!ENDDEFINE.

!RENAM filenam=A4859 A6120 A6307 A6853 A6854 A6855 A6856 A7107 A7233 A7249 A7250 A7251 A7252 A7253 A7254.
Die A dingen zijn bestanden, die pakt hij een voor een, doet de rename en slaat het als A..._N op.

Aldus.
pi_40706557
Hoi allemaal . Hoe is het hier ?

Gisteravond gewerkt bij Bauhaus, in het kader van het Summer Darkness festifal hier in de stad. Wat een vergane glorie. De band begint allereerst anderhalf uur te laat en kort vervolgens hun set in met 4 nummers ten opzichte van de setlist die ze achter hadden liggen. Dan gaan ze dus af. Het publiek begint te joelen om een toegift. Er gebeurt niks. Twintig minuten later klimt er uit pure frustratie iemand op het podium die met een viswijven stem iets als "fucking fuckers" door de microfoon krijst alvorens ze van het podium af gebonjourd wordt.

Dan, nog weer krap 10 minuten later besluit iemand van Tivoli om het af te kappen en zegt dat het feestje echt afgelopen is. Normaal, als een band zonder toegift wil spelen dan gooien ze meteen na de laatste noot het gordijn dicht en het licht aan zodat dat duidelijk is, maar Bauhaus was alles behalve duidelijk, vandaar dat alles ook al zo klote liep de hele avond. Maargoed, terwijl die man daar staat te praten, komt de band alsnog terug. De drummer begon eerst, maar wordt vervolgens door de diep gefrustreerde zaal met bierglazen bekogeld. Dan speelt de band nog 1 kazig nummertje en dat was het.

Arme mensen die daar dan 30 euro voor hebben neergelegd.

Wat voor mij verder wel heel fijn was, was dat de mensen heel vriendelijk waren. Soms heb je van die avonden dat mensen alleen maar met een boos hoofd naar je roepen "BIER.", maar dit waren echt heel beleefde mensen. "Ik heb er wel 10 cent bij als dat makkelijker is, hoor !", "Mag ik alsjeblieft een biertje en als je het hebt ook een glaasje kraanwater alsjeblieft ?" Dat is echt wel fijn. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_40711233
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')