Het is geen wadloper!quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry Wadloper, maar wat is daar bijzonder aan?
Kvind hem gewoon mooiquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry Wadloper, maar wat is daar bijzonder aan?
Daar gaan we maar niet van uitquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij dat de eerste klas voor moeest stellen...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef Wadloper het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen zondag gemaakt
Deze is beter
Cafe de Damquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:02 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Projectje : http://rondamstra.nl/webl(...)eid-in-de-trein.html
Zelfde als Arnhem . Alleen maar werkzaamheden, wat een ellende... Maar als het af is, heb je wel een mooi station, jammer dat er dan net weer een Plan T moet stoppen .quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Impressie van het nieuwe Bredase station.
Zou in 2009 af moeten zijn...
Bouw maar door jongens, alles beter dan dat stuk verwrongen staal dat er nu staat .
(Al zit die dakconstructie met honderden "steigerbuizen" wel tof in elkaar).
Als alles goed gaat hebben we hier straks:quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:15 schreef Brembo het volgende:
Zelfde als Arnhem . Alleen maar werkzaamheden, wat een ellende... Maar als het af is, heb je wel een mooi station, jammer dat er dan net weer een Plan T moet stoppen .
In de 19/2500 zie je vooral veel IRM, net als in de sneltrein naar Amsterdam trouwens, die wordt volgens mij alleen in de rustige uurtjes nog met DDAR gereden, hoewel ik niet (meer) dagelijks in Bd kom.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Als alles goed gaat hebben we hier straks:
ICK/ICR op de 1900/2500
ICR op de 3600
En leuke nieuwe shuttleflitstreintjes voor de HSA.
Alleen de stoppertjes naar Weert en Amsterdam zullen nog wel wat oude meuk veroorzaken.
True!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:18 schreef MREn het volgende:
In de 19/2500 zie je vooral veel IRM, net als in de sneltrein naar Amsterdam trouwens, die wordt volgens mij alleen in de rustige uurtjes nog met DDAR gereden, hoewel ik niet (meer) dagelijks in Bd kom.
http://www.opeenshadikhetforum.nl/viewtopic.php?t=2599quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:12 schreef 456 het volgende:
Weet iemand wat de plm 15 wagons met wildwaterbaan onderdelen op TBGE staat te doen?
Geruchten zijn dat ze naar Ht vervoerd gaan worden. Ben zeer benieuwd waar/hoe het ontladen zou gaan worden.
Die wordt aangelegd. Opening zo rond 2011 geloof ik.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef maartena het volgende:
En hoe zit het nou met die hanzelijn?
2012quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:31 schreef MREn het volgende:
[..]
Die wordt aangelegd. Opening zo rond 2011 geloof ik.
NEE!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:00 schreef Zug-Chef het volgende:
1-0 voor het Noorden... Peijs wil toch praten over snelle trein naar het noorden
Gaat langzaam hopelijk toch nog de goede kant op, al duurt het nog jaren voor het uberhaupt misschien ligt...
Helemaal niet, ook voor de Betuweroute zijn er meer voordelen dan enkel en alleen een dedicated cargo-lijn naar het oosten. Je hebt ook stukken meer ruimte op de Brabantse stedenroute (Bd tot Vl).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
NEE!!!
Je bedoeld 1-0 voor de gekken....
Eerst klagen over dat onzinnig betuwe-project...
...en dan zelf een betuwe II in je achteruin willen hebben....
Trein van Lelystad - Zwolle, Zwolle -Groningen upgraden naar 160 KM/h met ongelijkvloerse kruispunten bij wegen etc. Twee midden banen voor een directe Intercity naar groningen. En bij alle stations links en rechts een spoor voor de stoptrein.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Helemaal niet, ook voor de Betuweroute zijn er meer voordelen dan enkel en alleen een dedicated cargo-lijn naar het oosten. Je hebt ook stukken meer ruimte op de Brabantse stedenroute (Bd tot Vl).
Een extra ZZL heeft ook een tweeledig doel: zowel het ontlasten van de westelijke gooilijn dat groei in frequentie Asd-Alm in de weg staat, net als de verplichte omweg via Wp.
Voor het noorden zijn de voordelen ook evident: niet meer de omweg over Amf/Zl en meer ruimte op voor extra stoppers, zodat bijv. Avat en Amfs goed ingepast kunnen worden. Bovendien is er aardig wat verkeer (via knp. Joure) van ZW-Fryslan naar Flovoland/NO-polder. Het is van de zotten om vanaf Es enzo vanaf Zl met een bus naar Lls te rijden, in de avonduren zelfs via Hd.
De Hanzelijn is al een verbetering wat dat betreft, maar dan wel met doortrek langs Wp af, en ten noorden van Lls zowel naar Zl als via Hr en Drachten naar Gn en verder. Als er op Es-Gronau een drukke halfuursdienst te halen is (zelfs met wel erg slecht aansluiting vanuit het westen), dan is het met een IC vanuit Gn ook te doen rg. Hamburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |