abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36453170
Afgelopen zaterdag hoorde ik glasgerinkel vanuit de badkamer terwijl de wasmachine aan het centrifugeren was.

Ging dus kijken wat dat was. Tot mijn stomme verbazing waren er uit de deur van de wasmachine twee grote stukken glas uitgebroken

Bovendien waren er enkele kledingstukken gescheurd.

Klachtmailtje met foto´s van de kapotte wasmachinedeur naar Indesit gestuurd.

Antwoord van Indesit... ´`glasschade valt niet onder de garantie, zoals vermeld staat in onze garantiebepalingen`´ ``voor het bestellen van onderdelen verwijzen wij u naar ons servicenummer``

Niet normaal dat een glasdeur van een wasmachine spontaan kapotbreekt bij normaal gebruik, en dat een kutbedrijf als Indesit zulke troep maakt
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_36453180
jammer voor je.
Ik denk nu trouwens dat indesit failliet gaat dankzij deze oproep
pi_36453192
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:23 schreef Hanekrooi het volgende:
Afgelopen zaterdag hoorde ik glasgerinkel vanuit de badkamer terwijl de wasmachine aan het centrifugeren was.

Ging dus kijken wat dat was. Tot mijn stomme verbazing waren er uit de deur van de wasmachine twee grote stukken glas uitgebroken

Antwoord van Indesit... ´`glasschade valt niet onder de garantie, zoals vermeld staat in onze garantiebepalingen`´ ``voor het bestellen van onderdelen verwijzen wij u naar ons servicenummer``

Niet normaal dat een glasdeur van een wasmachine spontaan kapotbreekt bij normaal gebruik, en dat een kutbedrijf als Indesit zulke troep maakt
ik zou het niet accepteren en nog een brief sturen. dat het niet onder de garantie valt als je zelf de deur kapot maakt, ok, maar als die vanzelf kapot gaat, tijdens het wassen, en je kleren vernielt, dan verwacht ik van een bedrijf toch MINIMAAL een gratis reparatie.
pi_36453202
Hey Outcast. Ik was alleen maar lekker aan het klagen, waar lees jij ergens een oproep?
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_36453222
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef outcast-within het volgende:
jammer voor je.
Ik mag het hopen, dit is geen service.
  woensdag 29 maart 2006 @ 02:30:59 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_36453226
Ja soms gebeuren er gekke dingen... wil niet zeggen dat dan al die wasmachines ruk zijn natuurlijk.
Wel bummer van die garantie
Hoe oud is je machine eigenlijk... misschien kun je wel iets op internet vinden of het vaker gebeurt is ?
Nieuwe deur erin en wassen maar en hopen dat het bij 1 keer blijft!
Ohh.. misschien kun je informeren bij rechtsbijstand verzekering als je die hebt ? Misschien kunnen ze er alsnog wat mee doen ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_36453230
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:26 schreef Byte_Me het volgende:
ik zou het niet accepteren en nog een brief sturen. dat het niet onder de garantie valt als je zelf de deur kapot maakt, ok, maar als die vanzelf kapot gaat, tijdens het wassen, en je kleren vernielt, dan verwacht ik van een bedrijf toch MINIMAAL een gratis reparatie.
En vergoeding van de kleding.
  woensdag 29 maart 2006 @ 02:32:06 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_36453234
Indeshit

Typisch zo'n merk van "je krijgt waar je voor betaalt"

Afhankelijk van de leeftijd van de machine wellicht de verkoper aansprakelijk stellen..... een wasmachine hoort een fatsoenlijke levensduur te hebben, en een gesprongen deur lijkt me reden genoeg om vast te stellen dat ie dat niet heeft.

Doe jezelf een plezier....... als je t je maar half kunt permiteren: geef 3 keer zoveel uit en koop een Miele, die doet t 15 jaar later nog en voor een peanuts bedrag kun je bij Miele zelf 10 jaar garantie bijkopen... dan heb je zelfs geen voorrijdkosten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_36453250
If You pay peanuts, You get Monkeys!
  woensdag 29 maart 2006 @ 02:41:07 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_36453283
BTW... na ff googlen op Problemen Indesit Wasmachine kwam er wel een link boven waar voor ¤ 32 een deur voor een Indesit wasmachine aangeboden wordt...

Misschien gebeurt het dus vaker???
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_36453439
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef outcast-within het volgende:
jammer voor je.
(Y)
pi_36453472
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:35 schreef Tref het volgende:
If You pay peanuts, You get Monkeys!
Weet jij wel hoe duur aapjes zijn?
2000¤ voor een kleintje!
  woensdag 29 maart 2006 @ 05:04:17 #13
140904 MLF
Unazukin
pi_36453695
Miele is ook niet goed
die ging in de winkel al meteen stuk

Vorige week bij tros radar, Zanussi is de beste
zou ik die toch net hebben
  woensdag 29 maart 2006 @ 08:38:14 #14
62913 Blik
The one and Only!
pi_36454564
Ik heb een Indesit koelkast
  woensdag 29 maart 2006 @ 08:38:41 #15
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36454567
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:41 schreef Leandra het volgende:
BTW... na ff googlen op Problemen Indesit Wasmachine kwam er wel een link boven waar voor ¤ 32 een deur voor een Indesit wasmachine aangeboden wordt...

Misschien gebeurt het dus vaker???
Nee joh.. die heeft juist alleen het deurtje overgehouden. De rest is kapot
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 29 maart 2006 @ 08:47:03 #16
70187 Dorset
Nee, net even anders
pi_36454708
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 05:04 schreef MLF het volgende:
Miele is ook niet goed

Dat wisten ze zelfs bij Scheer en Foppen: "Meneer, u kunt een Indesit kopen, maar alleen als hij niet zo lang mee hoeft te gaan. Ik zou het zelf niet doen." Toen raadde hij ons de Zanussi Lion aan, en die hebben we toen maar gekocht.

Ok, hij staat er pas een paar maanden, maar doet het tot dusver prima. In tegenstelling tot de Indesit beneden die veel andere bewoners moeten gebruiken (we wonen op een etage binnen een studentenhuis en hebben behalve de douche alles zelf), die anderhalve maand defect heeft gestaan, wat overigens ook aan de huisbaas te wijten is die geen zin had om hem snel te repareren....

Overigens, mijn moeder gebruikt al 30 jaar AEG en is pas aan haar 3e wasmachine bezig in die tijd (4 jaar geleden gekocht). Dus dat is misschien ook geen verkeerde keuze.
Denken, Durven, Doen! (in de juiste volgorde)
  woensdag 29 maart 2006 @ 08:50:54 #17
5673 heijx
Qui que boue
pi_36454751
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 08:38 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nee joh.. die heeft juist alleen het deurtje overgehouden. De rest is kapot
...een deurtje mèt of zònder glas?

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_36454843
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:28 schreef Hanekrooi het volgende:
Hey Outcast. Ik was alleen maar lekker aan het klagen, waar lees jij ergens een oproep?
Outcast leest een oproep in de topictitel, net als de rest van ons

Gecondoleerd met je deurtje overigens. Ik zou zelf die Indesit heel snel buitenzetten en een AEG Bosch Siemens of iets dergelijks naar binnen tillen. Succes
pi_36455327
quote:

Volgens mij kun je je helemaal niet uitsluiten voor de zogenaamde productaansprakelijkheid
Wheehee
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:44:30 #20
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_36455567
Indesit is volgens de meeste verkopers inderdaad troep.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_36455977
Ik was nog wat belangrijks vergeten....de wasmachine is in april 2005 aangeschaft, dus nog niet eens een jaar oud....
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:16:09 #22
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36456173
Ik heb een Miele uit 1990 (toen al 1400 toeren) en die doet het nog altijd super.. nooit probleem mee gehad
I am just a dreamer, but you are just a dream
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2006 @ 10:21:18 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36456279
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 09:44 schreef Metro2005 het volgende:
Indesit is volgens de meeste verkopers inderdaad troep.
ik heb ooit een tweedehands indesit wasmachine gekocht.
die heeft bij mij nog 11 jaar probleemloos gedraaid.

was idd een uitzondering werd me verteld toen ik een nieuwe ging kopen.
dat werd overigens een aeg, ik wilde het lot niet tarten
pi_36456343
hahahah. dat is wel echt het toppunt hoor. het glas van de wasmachine gebroken
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_36456377
je vraagt je eigenlijk af waarom winkels die indesit rommel nog verkopen, als ze het zelf al afraden om het te kopen. als ik ga klagen ga ik namelijk eerst naar de winkel toe. en daar zitten ze toch niet echt op te wachten lijkt me.
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:28:13 #26
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_36456398
Wij hebben er ook al een tijdje eentje, en die doet het eigenlijk best goed.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_36456466
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik was nog wat belangrijks vergeten....de wasmachine is in april 2005 aangeschaft, dus nog niet eens een jaar oud....
geen jaar oud? kat in het bakkie dus. zij kunnen wel zeggen, geen garantie, maar sla ze maar eens om de oren met consumentenrecht. Even een belletje naar de consumentenbond of ombudsman, die kunnen je wel verder helpen. Maar het lijkt mij dat je zonder meer een gratis reparatie krijgt. En met een beetje geluk een vergoeding voor de kleren.
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2006 @ 10:37:44 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36456577
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:31 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

geen jaar oud? kat in het bakkie dus. zij kunnen wel zeggen, geen garantie, maar sla ze maar eens om de oren met consumentenrecht. Even een belletje naar de consumentenbond of ombudsman, die kunnen je wel verder helpen. Maar het lijkt mij dat je zonder meer een gratis reparatie krijgt. En met een beetje geluk een vergoeding voor de kleren.
inderdaad
pi_36456711
"Koop nooit een Indesit wasmachine"

Nee, dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Koop dan een topmerk.
pi_36456776
Het staat bekend als ongelooflijk flutmerk, maar toen mijn zusje zei dat haar studentenhuis er al vijf jaar probleemloos mee wast durfde ik het ook wel aan. Het ging vier jaar lang goed -wat ik voor zo'n goedkoop al heel wat vind- en toen besloot ie dat ie nog maar 1 programma wil draaien. Da's waardeloos, maar zolang ie dat ene programma braaf blijft draaien vind ik het best
pi_36456876
Hehehe, goedkoop is duurkoop.

Daarom ben ik altijd van mening dat je beter nog een maand extra kan doorsparen voor een goed merk, dan gelijk een flut merk te kopen .

Wat ik wel slecht vind is dat de fabrikant zo fout reageert, MAAR je zou ook geen contact op moeten nemen met de fabrikant, maar gewoon met de leverancier. Die regelen de garantie voor je.
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:20:39 #32
5673 heijx
Qui que boue
pi_36457510
quote:

[..]
Even een belletje naar de consumentenbond of ombudsman,
quote:
http://www.ombudsman.nl/faq/index.asp#instanties
- Over welke instanties behandelt de Nationale ombudsman klachten?

- De Nationale ombudsman bemoeit zich uitsluitend met problemen tussen u en de overheid.
Voor de rest heb je helemaal gelijk.
pi_36457580
gewoon ff met de winkel bellen dat ze ff gratis iemand langs moeten sturen om jou een nieuwe deur te geven
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:24:17 #34
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36457589
Volgens mij heb ik een Miele...
Weet het niet eens zeker
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_36457704
Ook wij wilden eerst de Indesit kopen, maar de verkoper (een bekende van ons, een eerlijke man) raadde ons een Candy aan. Hij gaat korter mee dan een duitser, maar als je maar met zn tweetjes bent is hij goed genoeg. Heb nu driekwart jaar de Candy en die bevalt goed.
Mn koelkast is wel van Indesit trouwens.

Kun je geen klachtenbrief schrijven of ff bellen naar de winkel waar je hem gekocht hebt? Klagen over slechte service, afraden bij alle familie, kom hier nooit meer, of juist een heeeel zielig verhaaltje... zij kunnen toch wel wat regelen?
I had a signature once. It was awful.
pi_36457752
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:16 schreef Dromer het volgende:
Ik heb een Miele uit 1990 (toen al 1400 toeren) en die doet het nog altijd super.. nooit probleem mee gehad
Nog uit de tijd dat Miele echt goede wasmachines maakte dus.

De Miele dingen van nu zijn ook gewoon brol hoor.
pi_36458160
quote:

[..]

Vergoeding voor de kleren niet met een beetje geluk, dat is schade die zonder meer vergoed moet worden; een wasmachine die je kleren sloopt, het zou wel mooi worden als je daar zelf voor moest opdraaien.
pi_36458333
Zowieso is het verstandiger om Duits spul te kopen in plaats van die goedkope Italiaanse rotzooi.
Als je dan toch niet teveel wilt uitgeven, koop je een showroommodel aeg,bosch of miele met 30% korting.
pi_36458590
Erg zonde!

Bij huishoudelijke apparaten is het beter om de hoofdprijs te betalen voor een topmerk die lang meegaat dan koopjes.
pi_36459394
quote:
Miele is ook niet goed

Hoe kwam AEG uit de test?
pi_36459979
M'n moeder heeft nog zo'n Miele waar je boven de was indoet.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36461287
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
M'n moeder heeft nog zo'n Miele waar je boven de was indoet.
En als je de wasmachine beneden hebt staan?

(I get it, I get it)
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  Redactie Frontpage woensdag 29 maart 2006 @ 14:36:30 #43
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_36462291
Ik heb een Whirlpool van 1999 en die draait nog perfect! En ik heb een Indesit koelkast van net drie jaar en die is al helemaal af! Deur sluit niet goed, hij lekt en alle plankjes uit de deur zijn al afgeknapt. Echte rommel!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:02:55 #44
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36465225
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:16 schreef Dromer het volgende:
onze Miele gaat inmiddels ook al 10 jaar mee zonder problemen..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36465345
Tip: bel eens een kringloopwinkel op met de vraag of ze een deur voor die wasmachine hebben.
Je ben dan veeeeeel goedkoper uit alsdat je nieuw besteld.

Laatst nog een thermostaat voor een indesit gehaald voor 4! euro. Als je hem besteld ben je zo 40 euro kwijt.

Wasmachine werkt weer perfect trouwens
Do what you love, love what you do!
pi_36465813
Wij wilden eerst ook aan de indesit maar de verkoper (maxxwell) raade ons dat zeer sterk af. (ik denk dan altijd dat ie alleen maar probeert ons een duurder merk aan te smeren) We hebben toen een bauknecht gekocht en die doet het goed, we hebben hem wel pas een jaar maar toch
Na dit te hebben gelezen ben ik toch blij dat we 150 euro meer hebben betaald voor een iets beter merk.
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:21:07 #47
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_36465857
quote:
Koop nooit een Indesint wasmachine
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_36469622
Ook leuk: het handvat van de deur is hier een keer afgebroken. Toen ik naar zo'n onderdelenwinkel ging om een nieuw te halen, had ik voor de zekerheid het oude, afgebroken handvat meegenomen en het typenummer van de wasmachine opgeschreven. Toen ik aan de beurt was haalde ik het handvat uit m'n tas, de verkoper roept: "ah, Indesit!", draait zich om en komt 2 sec later terug met een nieuw handvat.

Is ook aan de orde van de dag dus kennelijk
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:42:52 #49
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_36469838
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:26 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Sterker nog, ze zullen wel moeten. Product voldoet niet conform de verwachtingen. Redelijkerwijs mag je wel verwachten dat het glas er niet uit knalt, zeker niet binnen de eerste pak 'm beet 3 jaar.
Gewoon dreigen juridische stappen te ondernemen, dan moeten ze je wel een vergoeding geven.
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:43:33 #50
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_36469857
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 18:42 schreef EsDe het volgende:

[..]

Sterker nog, ze zullen wel moeten. Product voldoet niet conform de verwachtingen. (Wat je mág verwachten van een nieuwe wasmachine dus...)
Redelijkerwijs mag je wel verwachten dat het glas er niet uit knalt, zeker niet binnen de eerste pak 'm beet 3 jaar.
Gewoon dreigen juridische stappen te ondernemen, dan moeten ze je wel een vergoeding geven.
oops, ik wou me vorige bericht alleen wijzigen... niet quoten
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_36471698
Had dan ook een Siemens of een Bosch gekocht, paupertje!
  woensdag 29 maart 2006 @ 19:53:31 #52
64781 bonke
pipo koeie
pi_36471890
ik heb al 15 jaar een indesit en nooit wat mee gehad ( doet et dus nog steeds )
ik heb een miele koelvries combi die dit jaar 300 euro schade had vanwege een kapotte printplaat
pies on joe toe
pi_36472043
Indeshit Indesit is een waardeloos kutmerk. Mijn wasmachine heeft het nooit goed gedaan, de klok bleef maar ronddraaien. Twee keer is het kreng gerepareerd en twee keer veranderde niets. Verder deed hij het wel, ik moest hem alleen een paar keer aan en uit zetten voordat hij het fantsoenlijk ging doen.

Dus vorig jaar was ik het zat (na 2 jaar), heb ik het kreng te koop gezet voor ¤50 en een andere gekocht waar ik nog elke dag blij mee ben
  woensdag 29 maart 2006 @ 20:00:15 #54
64781 bonke
pipo koeie
pi_36472090
goh dan heb ik toch maar geboft met mijn wasmachientje he
ps: der zit zelfs nog een droger in ook
pies on joe toe
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:47:05 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36475714
quote:
Miele is ook niet goed

Wij hadden 20 jaar een Miele. Toen ging 'ie kapot. Een Bosch gekocht, na 2 jaar kapot met ondertussen steeds weer kleine dingen . Uiteindelijk maar weer een nieuwe Miele gekocht en die doet het nu weer 3 jaar probleemloos .
2000 light years from home
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:04:20 #56
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_36476350
indeshit?
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_36476448
Ik heb al 5 jaar een whirlpool...(bijna 6 alweer trouwens) En van mijn pa mocht ik geen indesit kopen, want dat was weggegooid geld... zei hij...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  Redactie Frontpage woensdag 29 maart 2006 @ 23:41:48 #58
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_36480027
Indesit is gewoon de Yoko van witgoedland...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_36480301
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef Djeez het volgende:
Indesit is gewoon de Yoko van witgoedland...
Eigenlijk beledig je Yoko daarmee!
Scheren is voor schapen!
pi_36481348
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:47 schreef sjeanie het volgende:
Had dan ook een Siemens of een Bosch gekocht, paupertje!
Makkelijk kletsen heb jij......op het moment dat m'n vorige wasmachine het begaf had ik dus snel een nieuwe nodig. Bovendien lag er een belastingaanslag van 2300 euro die ik in die maand moest betalen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:39:10 #61
5673 heijx
Qui que boue
pi_36485004
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:26 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Makkelijk kletsen heb jij......op het moment dat m'n vorige wasmachine het begaf had ik dus snel een nieuwe nodig. Bovendien lag er een belastingaanslag van 2300 euro die ik in die maand moest betalen.
http://www.marktplaats.nl. Miele's en AEG's vanaf 100 euro.

Zanussi wordt net als Zanker en AEG door Electrolux gemaakt.
Bauknecht, Whirlpool en Ignis associeer ik teveel met Philips en hoewel ze schitterende printplaten kunnen maken, heeft tot nogtoe elk Philips apparaat met bewegende delen dat ik had vroegtijdig de geest gegeven.
Indesit en Ariston.... sja.....
pi_36485600
Ik heb een kennis die in de fabriek werkt waar ze wasmachines produceren.
DIe heeft ook tegen mij gezegd dat Indesit troep is. Aeg, Bosch en Miele toech wel het minst storingsgevoelig zijn. Zanussi kan ook goed zijn, maar je hebt kans dat je een italiaanse aankoopt i.p.v een duitse en hij zei dat italiaans toch mindere kwaliteit is!
het leven is te kort om te discussieren, dus heb ik altijd gelijk!
pi_36485956
quote:

Hoe oud is de wasmachine?
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 10:32:53 #64
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36486057
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:27 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hoe oud is de wasmachine?
Van vorig jaar april.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_36503741
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:09 schreef Gajes het volgende:
Ik heb een kennis die in de fabriek werkt waar ze wasmachines produceren.
DIe heeft ook tegen mij gezegd dat Indesit troep is. Aeg, Bosch en Miele toech wel het minst storingsgevoelig zijn. Zanussi kan ook goed zijn, maar je hebt kans dat je een italiaanse aankoopt i.p.v een duitse en hij zei dat italiaans toch mindere kwaliteit is!
Wat een kleuterachtig onzinverhaal.
"De fabriek waar ze wasmachines maken"

Verder is Zanussi een Frans merk.
pi_36503957
Zanussi,Indesit en nog 21 andere merken worden allemaal gemaakt bij en door
Elektrolux meestal in Italië.

Er zijn in Europa maar een beperkt aantal merken die opzich zelf staan
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
pi_36504082
Wat is Indesit??
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:23:31 #68
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_36505418
Ik heb een Indesit die al 10 jaar probleemloos de was doet.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_36514652
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef Camplo het volgende:
Wat is Indesit??
een merk natuurlijk van een wasmachine ,zoals wij een miele hebben( er is geen betere)
Salsa Española
pi_36514794
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 06:24 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

een merk natuurlijk van een wasmachine ,zoals wij een miele hebben( er is geen betere)
Miele kopen altijd lopen
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:40:15 #71
5673 heijx
Qui que boue
pi_36522318
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef verzameldirk het volgende:
Zanussi, Indesit en nog 21 andere merken worden allemaal gemaakt bij en door Elektrolux meestal in Italië.

Indesit is Merloni Elettrodomestici met als merken Ariston, Indesit en Hotpoint.

Electrolux bouwt inderdaad ook in Italië. Net als Whirlpool en anderen die ook in Polen bouwen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:50:07 #72
5673 heijx
Qui que boue
pi_36522618
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef Tref het volgende:

Verder is Zanussi een Frans merk.
quote:
In 1916, Antonio Zanussi, a young labourer who repaired stoves and wood-burning kitchen ranges in a small workshop in Pordenone, in the middle of a world war, with no other capital than brilliant intuition, distinct talent and burning enthusiasm, opened his business in Pordenone: Officina Fumisteria Antonio Zanussi.
Pordenone ligt in Friuli Venezia Giulia, bij Slovenië.

Electrolux is Zweeds, dus Zanussi is Italiaans of Zweeds, maar zeker niet Frans.
pi_36573199
Mijn Indesit wasmachine heeft een slechte afsluiting van het filter (pluizenvang). Normaal draai je de dop voor het filter een kwartslag en dan zit die dicht. Bij mijn Indesit moet ik hem met een schreovendraaier aandraaien en dan klemmen 2 rubbers tegen elkaar aan. Als dit rubber slijt (door normaal gebruik) komt hier ruimte tussen. Ik had in januari waterschade doordat deze afsluiting er voor weg was gegaan en mijn hele huis vol water stond. Ik heb in mijn hele huis nieuwe laminaat kunnen leggen. Gelukkig heeft de verzekering betaald. Ik ga nooit weer weg als de wasmachine aan staat. Ik koop ook nooit weer een tweederangs merk. Maar goed ik dacht toen ik op mezelf ging wonen. He, dat is een goedkope wasmachine. Ik betaal in de toekomst liever iets meer en dat ik dan ook goed spul heb,
pi_36681945
Nou dat is nog helemaal niets vergeleken met mijn verhaal:
INDESIT wasmachine W123 gekopcht op 9-12-2003 of liever gezegd van mijn vader gekregen
kort voor hij overleed.
Lang verhaal in het kort: Na ongeveer een jaar ging de machine vreselijk veel herrie maken,
ik bewoon een halfvrijstaand woonhuis, de wasmachine staat beneden in de bijkeuken, mijn
buren klaagden over de herrie van mijn INDESIT! Er kwam een monteur, 'ach, mevrouw er
was een schroefje los in het contra-gewicht'....Nou die herrie bleef! De monteur kwam nog drie
keer gedurende een tijdsbestek van een aantal maanden, de machine was NET uit de garantie
toen ik weer de monteur moest bellen van INDESIT, en raad eens wat!
LAGERS volkomen kapot. Dat moest ik in de eerste instantie allemaal zelf betalen. Na contact te hebben opgenomen met consumentenbelangen van Indesit werd deze reperatie vergoed.
WAT DENK JE? Nog geen anderhalve maand na de reperatie LAGERS kapot. Nou, mevrouw,
zei mevrouw van der Steen van Consumentenbelangen van Indesit 'als de monteur constateert
dat het weer dezelfde klacht is dan zal uw INDESIT worden omgeruild voor een nieuwe machine'.
TJA, MONTEUR GEWEEST, IK BEN NU EEN WEEK EN TIEN TELEFOONTJES VERDER
MAAR IK HEB NOG STEEDS GEEN NIEUWE MACHINE WANT ER STAAN 'ONDUIDELIJKHEDEN' IN DE COMPUTER EN HET RAPPORT VAN DE MONTEUR IS OOK NOG STEEDS NIET BINNEN BIJ IONDESIT TERWIJL HET DE SERVICEDIENST IS VAN INDESIT DUS JE KUNT HET ALS CONSUMENT GEWOON BEKIJKEN. Ik kreeg een zekere
Vincent van consumentenbelangen van Indesit aan de telefoon nou die man haalt helemaal het bloed onder je nagels vandaan en ontkent 'alles' wat er al maanden in de computer van Indesit staat.

IK GA DOOR EN ZAL EEN NIEUWE INDESIT KRIJGEN WAAR IK 10 JAAR GARANTIE OP WIL....AL MOET IK HET VIA DE RECHTER DOEN.

ZO GAAT INDESIT MET ZIJN KLANTEN OM!

ASTRID VAN HELDEN
Astrid van Helden
pi_36682138
INDESIT WAARDELOZE WASMACHINE
Astrid van Helden
pi_36682163
INDESHIT
Astrid van Helden
  woensdag 5 april 2006 @ 18:09:48 #77
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_36682208
Ik heb net vorige week een indesit wasmachine aangeschaft!
pi_36682303
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:09 schreef Mars het volgende:
Ik heb net vorige week een indesit wasmachine aangeschaft!
Programmeer het nummer van de reparatie dienst maar vast in in je telefoon! !
Scheren is voor schapen!
  woensdag 5 april 2006 @ 18:20:42 #79
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_36682480
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:13 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Programmeer het nummer van de reparatie dienst maar vast in in je telefoon! !
Ik kan brieven schrijven zonder dat mijn capslock ingedrukt blijft, dat scheelt.
pi_36682574
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:20 schreef Mars het volgende:

[..]

Ik kan brieven schrijven zonder dat mijn capslock ingedrukt blijft, dat scheelt.
Of anders bel je Vincent van consumentenbelangen toch even, goeie jongen heb ik gehoord.
Scheren is voor schapen!
pi_36683094
Indesit, bauknecht, Whirlpool mijdt dit soort merken en betaal wat meer voor een goed ding.
pi_36683430
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:20 schreef Mars het volgende:

[..]

I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')