ik zou het niet accepteren en nog een brief sturen. dat het niet onder de garantie valt als je zelf de deur kapot maakt, ok, maar als die vanzelf kapot gaat, tijdens het wassen, en je kleren vernielt, dan verwacht ik van een bedrijf toch MINIMAAL een gratis reparatie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:23 schreef Hanekrooi het volgende:
Afgelopen zaterdag hoorde ik glasgerinkel vanuit de badkamer terwijl de wasmachine aan het centrifugeren was.
Ging dus kijken wat dat was. Tot mijn stomme verbazing waren er uit de deur van de wasmachine twee grote stukken glas uitgebroken![]()
Bovendien waren er enkele kledingstukken gescheurd.
Klachtmailtje met foto´s van de kapotte wasmachinedeur naar Indesit gestuurd.
Antwoord van Indesit... ´`glasschade valt niet onder de garantie, zoals vermeld staat in onze garantiebepalingen`´ ``voor het bestellen van onderdelen verwijzen wij u naar ons servicenummer``
Niet normaal dat een glasdeur van een wasmachine spontaan kapotbreekt bij normaal gebruik, en dat een kutbedrijf als Indesit zulke troep maakt
![]()
Ik mag het hopen, dit is geen service.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef outcast-within het volgende:
jammer voor je.
Ik denk nu trouwens dat indesit failliet gaat dankzij deze oproep
En vergoeding van de kleding.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:26 schreef Byte_Me het volgende:
ik zou het niet accepteren en nog een brief sturen. dat het niet onder de garantie valt als je zelf de deur kapot maakt, ok, maar als die vanzelf kapot gaat, tijdens het wassen, en je kleren vernielt, dan verwacht ik van een bedrijf toch MINIMAAL een gratis reparatie.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:24 schreef outcast-within het volgende:
jammer voor je.
Ik denk nu trouwens dat indesit failliet gaat dankzij deze oproep
Weet jij wel hoe duur aapjes zijn?quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:35 schreef Tref het volgende:
If You pay peanuts, You get Monkeys!
Nee joh.. die heeft juist alleen het deurtje overgehouden. De rest is kapotquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:41 schreef Leandra het volgende:
BTW... na ff googlen op Problemen Indesit Wasmachine kwam er wel een link boven waar voor ¤ 32 een deur voor een Indesit wasmachine aangeboden wordt...
Misschien gebeurt het dus vaker???
Dat wisten ze zelfs bij Scheer en Foppen: "Meneer, u kunt een Indesit kopen, maar alleen als hij niet zo lang mee hoeft te gaan. Ik zou het zelf niet doen." Toen raadde hij ons de Zanussi Lion aan, en die hebben we toen maar gekocht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:04 schreef MLF het volgende:
Miele is ook niet goed
die ging in de winkel al meteen stuk
Vorige week bij tros radar, Zanussi is de beste
zou ik die toch net hebben
...een deurtje mèt of zònder glas?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:38 schreef Dromer het volgende:
![]()
[..]
Nee joh.. die heeft juist alleen het deurtje overgehouden. De rest is kapot
Outcast leest een oproep in de topictitel, net als de rest van onsquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:28 schreef Hanekrooi het volgende:
Hey Outcast. Ik was alleen maar lekker aan het klagen, waar lees jij ergens een oproep?
Volgens mij kun je je helemaal niet uitsluiten voor de zogenaamde productaansprakelijkheidquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:23 schreef Hanekrooi het volgende:
Afgelopen zaterdag hoorde ik glasgerinkel vanuit de badkamer terwijl de wasmachine aan het centrifugeren was.
Ging dus kijken wat dat was. Tot mijn stomme verbazing waren er uit de deur van de wasmachine twee grote stukken glas uitgebroken![]()
Antwoord van Indesit... ´`glasschade valt niet onder de garantie, zoals vermeld staat in onze garantiebepalingen`´ ``voor het bestellen van onderdelen verwijzen wij u naar ons servicenummer``
Niet normaal dat een glasdeur van een wasmachine spontaan kapotbreekt bij normaal gebruik, en dat een kutbedrijf als Indesit zulke troep maakt
![]()
ik heb ooit een tweedehands indesit wasmachine gekocht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:44 schreef Metro2005 het volgende:
Indesit is volgens de meeste verkopers inderdaad troep.
geen jaar oud? kat in het bakkie dus. zij kunnen wel zeggen, geen garantie, maar sla ze maar eens om de oren met consumentenrecht. Even een belletje naar de consumentenbond of ombudsman, die kunnen je wel verder helpen. Maar het lijkt mij dat je zonder meer een gratis reparatie krijgt. En met een beetje geluk een vergoeding voor de kleren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik was nog wat belangrijks vergeten....de wasmachine is in april 2005 aangeschaft, dus nog niet eens een jaar oud....
inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
geen jaar oud? kat in het bakkie dus. zij kunnen wel zeggen, geen garantie, maar sla ze maar eens om de oren met consumentenrecht. Even een belletje naar de consumentenbond of ombudsman, die kunnen je wel verder helpen. Maar het lijkt mij dat je zonder meer een gratis reparatie krijgt. En met een beetje geluk een vergoeding voor de kleren.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Even een belletje naar de consumentenbond of ombudsman,
Voor de rest heb je helemaal gelijk.quote:http://www.ombudsman.nl/faq/index.asp#instanties
- Over welke instanties behandelt de Nationale ombudsman klachten?
- De Nationale ombudsman bemoeit zich uitsluitend met problemen tussen u en de overheid.
Nog uit de tijd dat Miele echt goede wasmachines maakte dus.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:16 schreef Dromer het volgende:
Ik heb een Miele uit 1990 (toen al 1400 toeren) en die doet het nog altijd super.. nooit probleem mee gehad
Vergoeding voor de kleren niet met een beetje geluk, dat is schade die zonder meer vergoed moet worden; een wasmachine die je kleren sloopt, het zou wel mooi worden als je daar zelf voor moest opdraaien.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
geen jaar oud? kat in het bakkie dus. zij kunnen wel zeggen, geen garantie, maar sla ze maar eens om de oren met consumentenrecht. Even een belletje naar de consumentenbond of ombudsman, die kunnen je wel verder helpen. Maar het lijkt mij dat je zonder meer een gratis reparatie krijgt. En met een beetje geluk een vergoeding voor de kleren.
Hoe kwam AEG uit de test?quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:04 schreef MLF het volgende:
Miele is ook niet goed
En als je de wasmachine beneden hebt staan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
M'n moeder heeft nog zo'n Miele waar je boven de was indoet.
onze Miele gaat inmiddels ook al 10 jaar mee zonder problemen..quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:16 schreef Dromer het volgende:
Ik heb een Miele uit 1990 (toen al 1400 toeren) en die doet het nog altijd super.. nooit probleem mee gehad
quote:Koop nooit een Indesint wasmachine
Sterker nog, ze zullen wel moeten. Product voldoet niet conform de verwachtingen. Redelijkerwijs mag je wel verwachten dat het glas er niet uit knalt, zeker niet binnen de eerste pak 'm beet 3 jaar.quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik zou het niet accepteren en nog een brief sturen. dat het niet onder de garantie valt als je zelf de deur kapot maakt, ok, maar als die vanzelf kapot gaat, tijdens het wassen, en je kleren vernielt, dan verwacht ik van een bedrijf toch MINIMAAL een gratis reparatie.
oops, ik wou me vorige bericht alleen wijzigen... niet quotenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:42 schreef EsDe het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zullen wel moeten. Product voldoet niet conform de verwachtingen. (Wat je mág verwachten van een nieuwe wasmachine dus...)
Redelijkerwijs mag je wel verwachten dat het glas er niet uit knalt, zeker niet binnen de eerste pak 'm beet 3 jaar.
Gewoon dreigen juridische stappen te ondernemen, dan moeten ze je wel een vergoeding geven.![]()
Wij hadden 20 jaar een Miele. Toen ging 'ie kapot. Een Bosch gekocht, na 2 jaar kapot met ondertussen steeds weer kleine dingenquote:Op woensdag 29 maart 2006 05:04 schreef MLF het volgende:
Miele is ook niet goed
Eigenlijk beledig je Yoko daarmee!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef Djeez het volgende:
Indesit is gewoon de Yoko van witgoedland...
Makkelijk kletsen heb jij......op het moment dat m'n vorige wasmachine het begaf had ik dus snel een nieuwe nodig. Bovendien lag er een belastingaanslag van 2300 euro die ik in die maand moest betalen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:47 schreef sjeanie het volgende:
Had dan ook een Siemens of een Bosch gekocht, paupertje!
http://www.marktplaats.nl. Miele's en AEG's vanaf 100 euro.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:26 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Makkelijk kletsen heb jij......op het moment dat m'n vorige wasmachine het begaf had ik dus snel een nieuwe nodig. Bovendien lag er een belastingaanslag van 2300 euro die ik in die maand moest betalen.
Hoe oud is de wasmachine?quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:23 schreef Hanekrooi het volgende:
![]()
Van vorig jaar april.quote:
Wat een kleuterachtig onzinverhaal.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:09 schreef Gajes het volgende:
Ik heb een kennis die in de fabriek werkt waar ze wasmachines produceren.
DIe heeft ook tegen mij gezegd dat Indesit troep is. Aeg, Bosch en Miele toech wel het minst storingsgevoelig zijn. Zanussi kan ook goed zijn, maar je hebt kans dat je een italiaanse aankoopt i.p.v een duitse en hij zei dat italiaans toch mindere kwaliteit is!
een merk natuurlijk van een wasmachine ,zoals wij een miele hebben( er is geen betere)quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef Camplo het volgende:
Wat is Indesit??
Miele kopen altijd lopenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:24 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
een merk natuurlijk van een wasmachine ,zoals wij een miele hebben( er is geen betere)
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef verzameldirk het volgende:
Zanussi, Indesit en nog 21 andere merken worden allemaal gemaakt bij en door Elektrolux meestal in Italië.
quote:
Pordenone ligt in Friuli Venezia Giulia, bij Slovenië.quote:In 1916, Antonio Zanussi, a young labourer who repaired stoves and wood-burning kitchen ranges in a small workshop in Pordenone, in the middle of a world war, with no other capital than brilliant intuition, distinct talent and burning enthusiasm, opened his business in Pordenone: Officina Fumisteria Antonio Zanussi.
Programmeer het nummer van de reparatie dienst maar vast in in je telefoon!quote:Op woensdag 5 april 2006 18:09 schreef Mars het volgende:
Ik heb net vorige week een indesit wasmachine aangeschaft!
Ik kan brieven schrijven zonder dat mijn capslock ingedrukt blijft, dat scheelt.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Programmeer het nummer van de reparatie dienst maar vast in in je telefoon!!
Of anders bel je Vincent van consumentenbelangen toch even, goeie jongen heb ik gehoord.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:20 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik kan brieven schrijven zonder dat mijn capslock ingedrukt blijft, dat scheelt.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:20 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik kan brieven schrijven zonder dat mijn capslock ingedrukt blijft, dat scheelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |