Tefaf beurs is in Maastricht, veel dure bakken in die buurt dus. Ik heb vandaag twee corniches en een Bentley gezien, en pheaton als VIP taxi. Plus een stuk of wat zakenjets die vanaf Maastricht-Aachen airport vertrokken...quote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef WinkelKar het volgende:
[afbeelding]
die mag er ook wel bij denk ik![]()
In kerkrade, Zuid Limburg
neuh dit is gewoon de bak van iemand in de organisatie van discotheek peppermill in Heerlenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef C3La het volgende:
[..]
Tefaf beurs is in Maastricht, veel dure bakken in die buurt dus. Ik heb vandaag twee corniches en een Bentley gezien, en pheaton als VIP taxi. Plus een stuk of wat zakenjets die vanaf Maastricht-Aachen airport vertrokken...
hoorde dat er gisteren een Picasso verkocht is voor zo'n ¤22 miljoenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef C3La het volgende:
[..]
Tefaf beurs is in Maastricht, veel dure bakken in die buurt dus. Ik heb vandaag twee corniches en een Bentley gezien, en pheaton als VIP taxi. Plus een stuk of wat zakenjets die vanaf Maastricht-Aachen airport vertrokken...
Duh, maar ik bedoelde eigenlijk de laatste paar foto'squote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik denk Zestienhoven bij Rotterdam.Op een van die gebouwen staat 'departures'.
Jij ook al!quote:Op maandag 20 maart 2006 07:38 schreef B_BOY het volgende:
gister een drietal ferraris gespot. was alleen op een afstand zodat ik geen fotows kon maken.
Misschien is het de dealer zelf wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:52 schreef Jaguarized het volgende:
@ Rool, ik zou dus nooit een auto kopen waarbij op die manier de naam van de dealer vernoemd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |