abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:22:28 #1
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35405922
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:26:45 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35406098
is iedereen nu opeens verdwaald
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35406124
nee hoor
pi_35406135
Ik wil even nog dit zeggen;
Men vraagt eerst steeds waarom Sandra of ik niks zeggen hier. Nu doe ik dat, na lange 'alleen-lezen-tijd' en wordt het weer eens niet geloofd...
Dát is dus de reden waarom reageren niet helpt, en de pijn achteraf van het niet geloven is klote...
Mijn stuk heb ik vanmorgen geschreven en kostte mij veel gebibber en inlevingsvermogen.
Mail me dan ofzo... of zoek inderdaad het IP adres uit.
Ik heb mijn eigen schrijfstijl, analyseer het niet, lees liever de inhoud?!
pi_35406190
Zonder mij in deel 7, ik meld me ook niet bij Francis, ben er compleet doorheen, jullie zoeken het maar uit, ik heb het helemaal gehad. Ik leef wel verder met de feiten, dat gaat toch al jaren zo .... Adios ...
pi_35406215
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ik wil even nog dit zeggen;
Men vraagt eerst steeds waarom Sandra of ik niks zeggen hier. Nu doe ik dat, na lange 'alleen-lezen-tijd' en wordt het weer eens niet geloofd...
Dát is dus de reden waarom reageren niet helpt, en de pijn achteraf van het niet geloven is klote...
Mijn stuk heb ik vanmorgen geschreven en kostte mij veel gebibber en inlevingsvermogen.
Mail me dan ofzo... of zoek inderdaad het IP adres uit.
Ik heb mijn eigen schrijfstijl, analiseer het niet, lees liever de inhoud?!
Pubers schatje alleen maar pubers
pi_35406225
Jongen, je bent al een keer of 3 voorgoed weg gegaan. Blijf dan weg!
pi_35406281
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:28 schreef Timmerhout het volgende:
Zonder mij in deel 7, ik meld me ook niet bij Francis, ben er compleet doorheen, jullie zoeken het maar uit, ik heb het helemaal gehad. Ik leef wel verder met de feiten, dat gaat toch al jaren zo .... Adios ...
Hai Timmerhout, Zo gauw geef je toch niet op. je laat je toch niet kisten door een stel pubers en ongelovigen. Kijk naar de mensen die je hier wel serieus nemen en je geloven. De rest is rommel, Die moet je ook niet lezen. het is net als in de muziekcarriere. Sommiogen vinden je niets aan en anderen vinden je geweldig. Doe het voor je fans......
pi_35406285
Je hebt je e-mail adres niet in je profiel staan Sheila, dus kunnen wij je ook niet mailen. En ip tjekken kunnen alleen FA en Admins.

En ik ben geen puber feiten.:)
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:31:48 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35406306
Even serieus: Ik begrijp niet dat zodra er kritische geluiden geplaatst worden, jullie er meteen vandoor gaan (en dan bedoel ik niet Sheila).
Wat verwacht je dan Dat alle beschuldigingen die niet bewezen worden, zomaar geloofd worden? Beetje naief imho..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:32:27 #11
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35406322
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef feiten het volgende:

[..]

Hai Timmerhout, Zo gauw geef je toch niet op. je laat je toch niet kisten door een stel pubers en ongelovigen. Kijk naar de mensen die je hier wel serieus nemen en je geloven. De rest is rommel, Die moet je ook niet lezen. het is net als in de muziekcarriere. Sommiogen vinden je niets aan en anderen vinden je geweldig. Doe het voor je fans......
ah.. de ongelovigen zijn rommel
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:32:31 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_35406325
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef Gert het volgende:
Nou , dit topic is eindelijk ontdekt hoor, door de oudgediende Fok-haviken met in hun kielzog wat minder getalenteerde wannabe's. Ik ben zelf ook niet vies van een relletje, en kritische kanttekeningen plaatsen bij deze topicreeks is zeker op zijn plaats. Maar de manier waarop dit door wat mensen die zichzelf een enorme smartass vinden wordt aangegrepen om eens lekker in te hakken op de hoofdrolspelers hier, vind ik een beetje goedkoop. De een is nog lolliger dan de ander, en dat er dan grenzen van elementair respect worden overschreden, doet er blijkbaar niet meer toe.

Tenzij... er meer informatie achter de schermen bekend is. Dan snap ik het sarcasme en het openlijke plezier wat beter waarmee er geprobeerd wordt om mensen te kakken te zetten die duidelijk met grote verwerkingsproblemen kampen.
Gooi het dan meteen maar in dit topic, want daar is het zo langzamerhand wel tijd voor lijkt me. (Yvonne:) Heeft user SheilaTimmerman hetzelfde IP-nr of session-ID als bijv. een als FrancisC of Timmerhout?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35406336
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jongen, je bent al een keer of 3 voorgoed weg gegaan. Blijf dan weg!
Lastig he Rens emoties. hoe zal dat toch werken bij die vrouw Timmerhout en haar verleden. Ga eens een minuut stil zitten, doe je ogen dicht en stel je eens voor dat ook jij sexueel en financieel slachtoffer bent van Gert, en mensen spreken zo over jou en de dader. Gewoon even doen, en reageer dan eens. Misschien zie je haar dan anders.
pi_35406347
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ik wil even nog dit zeggen;
Men vraagt eerst steeds waarom Sandra of ik niks zeggen hier. Nu doe ik dat, na lange 'alleen-lezen-tijd' en wordt het weer eens niet geloofd...
Dát is dus de reden waarom reageren niet helpt, en de pijn achteraf van het niet geloven is klote...
Mijn stuk heb ik vanmorgen geschreven en kostte mij veel gebibber en inlevingsvermogen.
Mail me dan ofzo... of zoek inderdaad het IP adres uit.
Ik heb mijn eigen schrijfstijl, analyseer het niet, lees liever de inhoud?!
Niet geloofd worden doet pijn, klopt heb je gelijk in en denk dat de meesten hier die ervaring ook best zullen herkennen. Maar hou er rekening mee dat het probleem van internet alstijd zal blijven dat je niet weet wie je tegenover je hebt. Er worden de raarste dingen uitgehaald op internet en dus ook op fora en daarom zal je automatisch daar tegenaan blijven lopen. Is wel erg jammer, maar wel logisch er wordt nu eenmaal vaak misbruik gemaakt van de anonimiteit....
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35406348
Timmerhout, wie ben je toch? Als je het niet meer aankan, hoe moet ik me dan voelen? Je maakt me zo nieuwsgierig, het gaat hier allemaal wel over MIJN achtergrond en helaas famillie... DIchterbij dan "kind van" kan niet...
pi_35406385
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

ah.. de ongelovigen zijn rommel
nee de mensen met de respectloze opmerkingen, en daar heeb we er nu even iets teveel van.
pi_35406388
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Niet geloofd worden doet pijn, klopt heb je gelijk in en denk dat de meesten hier die ervaring ook best zullen herkennen. Maar hou er rekening mee dat het probleem van internet alstijd zal blijven dat je niet weet wie je tegenover je hebt. Er worden de raarste dingen uitgehaald op internet en dus ook op fora en daarom zal je automatisch daar tegenaan blijven lopen.
Ik vrees 't ook.....
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:35:11 #18
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35406423
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

ah.. de ongelovigen zijn rommel
Zucht. L e z e n . .
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_35406447
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:28 schreef Timmerhout het volgende:
Zonder mij in deel 7, ik meld me ook niet bij Francis, ben er compleet doorheen, jullie zoeken het maar uit, ik heb het helemaal gehad. Ik leef wel verder met de feiten, dat gaat toch al jaren zo .... Adios ...
Nou zit ik al weken mee te lezen hier, moet je niet vlak voor de (vermeende) ontknoping er vandoor gaan natuurlijk.
Mocht je toch wegblijven dan één welgemeend advies: Laat het verleden rusten en ga door met je leven, zonde om je hele leven te laten verzieken door een aantal gebeurtenissen die al geweest zijn.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:36:09 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35406459
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:35 schreef PH52 het volgende:

[..]

Zucht. L e z e n . .
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef feiten het volgende:

[..]

Hai Timmerhout, Zo gauw geef je toch niet op. je laat je toch niet kisten door een stel pubers en ongelovigen. Kijk naar de mensen die je hier wel serieus nemen en je geloven. De rest is rommel, Die moet je ook niet lezen. het is net als in de muziekcarriere. Sommiogen vinden je niets aan en anderen vinden je geweldig. Doe het voor je fans......
Het staat er toch echt hoor
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35406492
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef berney het volgende:
Je hebt je e-mail adres niet in je profiel staan Sheila, dus kunnen wij je ook niet mailen. En ip tjekken kunnen alleen FA en Admins.

En ik ben geen puber feiten.:)
Geen e-mailadres? Ik vinkte die optie dacht ik wel aan...
Misschien kan de moderator me daarbij helpen? Mag van mij toegankelijk zijn... Alleen niet voor gestalk aub...
pi_35406493
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef sheilatimmerman het volgende:
Ik wil even nog dit zeggen;
Men vraagt eerst steeds waarom Sandra of ik niks zeggen hier. Nu doe ik dat, na lange 'alleen-lezen-tijd' en wordt het weer eens niet geloofd...
Dát is dus de reden waarom reageren niet helpt, en de pijn achteraf van het niet geloven is klote...
Mijn stuk heb ik vanmorgen geschreven en kostte mij veel gebibber en inlevingsvermogen.
Mail me dan ofzo... of zoek inderdaad het IP adres uit.
Ik heb mijn eigen schrijfstijl, analyseer het niet, lees liever de inhoud?!
je wilt toch rust? daarom reageerde je toch niet?
althans dat zei jij uuuuh Francis eerst

waarom zoek je een forum op met compleet onbekenden, die er totaal niet toe zouden moeten doen voor je, wat die wel of niet vinden of geloven, en gaat die dan proberen te overtuigen om dan vervolgens verdriet te krijgen als dat niet lukt?

welk een vreemde zelfkastijding.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35406523
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef sheilatimmerman het volgende:
Timmerhout, wie ben je toch? Als je het niet meer aankan, hoe moet ik me dan voelen? Je maakt me zo nieuwsgierig, het gaat hier allemaal wel over MIJN achtergrond en helaas famillie... DIchterbij dan "kind van" kan niet...
Als het kind van is dan is het iemand die destijds zeer intensief contact heeft gehad met Gert.

<Misschien een artiest. misschien is het wel een van de kindersterretjes van toen. Je weet nooit wat hij daarmee heeft gedaan.....
pi_35406537
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef sheilatimmerman het volgende:

[..]

Geen e-mailadres? Ik vinkte die optie dacht ik wel aan...
Misschien kan de moderator me daarbij helpen? Mag van mij toegankelijk zijn... Alleen niet voor gestalk aub...
Wijzig profiel ---> mailadres tonen op ja zetten.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:38:38 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35406563
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef sheilatimmerman het volgende:

[..]

Geen e-mailadres? Ik vinkte die optie dacht ik wel aan...
Misschien kan de moderator me daarbij helpen? Mag van mij toegankelijk zijn... Alleen niet voor gestalk aub...
Bovenin staat de optie "profiel wijzigen", daar kun je dat aangeven.

Het is uiteraard je eigen keuze, maar denk er even over na of je dat echt wel openbaar wilt maken op een forum als Fok...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')