Ja vrijdag 20.30quote:Op zondag 29 januari 2006 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
vorige week werd het herhaald op vrijdag. was dat eenmaling omdat het de pilot was, of komt er aankomende vrijdag weer een herhaling? Ik heb het gisteren gemist namelijk.
Talpa's tv-gids op hun eigen site meldt dat aanstaande zaterdag om 21:05 aflevering 3 wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Kennelijk niet, maar dat uitzendschema van pagina 1 vermeldde er wel een op de 31e.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze een kind verwacht van die negerquote:Op zondag 29 januari 2006 15:49 schreef Molluck het volgende:
Dat wazige kijken, in dat appartement en toen ze buiten het huis van haar ex stond, dat werd denk ik door die baby gedaan. Ik denk niet dat zij een gave heeft, als ze allemaal met een doel teruggezet zijn, dan heeft zij geen gaven nodig aangezien haar doel waarschijnlijk die baby baren is...
Ik vind het trouwens wel vreemd dat ze er zo blij mee is. Ze weten toch allemaal dat ze meegenomen zijn door aliens en dat zij daarvoor niet zwanger was en niet zwanger geraakt kan zijn. Ik zou er niet echt blij mee zijn als ik een kind met me mee zou dragen dat verwekt is door aliens of in het bijzijn daarvan. (het kan natuurlijk ook zijn dat die aliens haar hebben laten neuken met een van die anderen)
Het eerste seizoen bestaat inderdaad uit 5 afleveringen (6 als je de eerste aflevering telt als 2, aangezien de pilot 2x zo lang duurt)quote:Op maandag 6 februari 2006 18:26 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik reageer zónder het topic te lezen... want op zat. avond heb ik nog geen tijd ivm Vuurzee (:P), maar ik hoor hier zoveel over dat ik de serie wel wil downloaden. Maar bestaat het 1e seizoen maar uit VIJF afleveringen? Raar.. dan is Talpa wel snel klaar met uitzenden dus, of gaan ze direct door?
Ik hoop het welquote:Op maandag 6 februari 2006 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het eerste seizoen bestaat inderdaad uit 5 afleveringen (6 als je de eerste aflevering telt als 2, aangezien de pilot 2x zo lang duurt)
Ik ga er vanuit dat Talpa doorgaat met het tweede seizoen, maar zeker weten doe ik het niet
Volgens de schema's op talpa.tv wordt seizoen 2 meteen na seizoen 1 uitgezonden.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het eerste seizoen bestaat inderdaad uit 5 afleveringen (6 als je de eerste aflevering telt als 2, aangezien de pilot 2x zo lang duurt)
Ik ga er vanuit dat Talpa doorgaat met het tweede seizoen, maar zeker weten doe ik het niet
Van het ene broertje naar het andere.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |