abonnement Unibet Coolblue
pi_33201714
Er zijn verschillende topics over Roel. Ze zijn stuk voor stuk vernietigend over hem. Enkele kansloze fans proberen steeds feiten te ontkennen en dat vertroebelt die topics. Ik denkt dat het handiger is, als er een topic komt dat positief over Roel schrijft. Eerlijk gezegd kan ik me weinig positiefs bedenken. Zo maar wat dingen die zeer regelmatig terugkomen in de diverse topics:
- in het dagelijks leven is hij een gewelddadig persoon, hij oogt relaxed, maar hij slaat je zo in coma
- hij heeft ermee gedreigd zijn broertje op Menno af te sturen
- er gebeurt iets wat hem niet zint, dan toont hij zijn ware aard en wordt Roel een aggressieve, a-sociale verwende hufter, die dreint en jammert als een opstandige kleuter omdat hem weer zoveel onrecht is aangedaan
- het is een nepkraker met rijke ouders die uit een vaag principe kraakt
- het is een pseudoloog, een amateurbeunhaaspsycholoog die het zogenaamd beter weet
- hij is overdreven cool, dus nep
- als er een vrouw in het spel is, komt de ware aard van meneer de womanizer: een schoothondje
- hij zit altijd te zeuren over drank, drugs en pillen
- hij is ontrouw (een vrouw moest dit eens doen!)
- hij heeft een lelijke snee in zijn gezicht, opgelopen bij een vechtpartij
- hij heeft een onverstaanbare afschuwelijke stem
- hij heeft een zéér klein piemeltje, waardoor hij erg gefrustreerd is
- hij is zéér onhygienisch met zijn centimeterslange schaamhaar; zijn piemel kun je door het oerwoud niet eens zien. En onder zijn armen hetzelfde
- hij heeft niets gedaan in de huishouding
- hij is intolerant naar homo's, terwijl hij het tegendeel beweert
- hij heeft van alle bewoners verreweg het meeste gescholden, maar hij kreeg er nooit een waarschuwing of sanctie voor (Menno wel)
- hij is zogenaamd muzikaal, maar zijn muziek is niet om aan te horen
- hij deed gewoon mee met koekhappen, karaoke e.d.
En ja, er is nog veel meer hoor, maar dit is zomaar wat spul in een paar minuutjes bij elkaar verzameld. Toch zijn er schijnbaar nog wel fans van Roel. En die kunnen hier terecht: wees positief over Roel. Positief over Roel, dus niet de andere bewoners afzeiken, nee, positief over Roel. Moeilijk. Een uitdaging voor de hardcore Roel-fan!

[ Bericht 0% gewijzigd door BB5kijker op 18-12-2005 22:17:01 ]
pi_33201766
Roel is een lekker ding.
pi_33201780
Roel is lief.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_33201927
Ik wil een kind van Roel
  zondag 18 december 2005 @ 21:30:34 #5
16305 Jappie
parttime reverend
  zondag 18 december 2005 @ 21:58:04 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33203047
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_33203378
De kleur van zijn badjas staat hem goed
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 december 2005 @ 22:12:10 #8
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_33203559
Hij kan goed bankhangen
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  zondag 18 december 2005 @ 22:27:21 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33204140
Hij maakt tantu relaxte muziek.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33204577
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Wat vreselijk...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33205692
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:19 schreef BB5kijker het volgende:
Moeilijk. Een uitdaging voor de hardcore Roel-fan!
Even for the record, ik ben absoluut GEEN Roel fan.
Maar aangezien alle bewoners wel hun goede eigenschappen hebben, is er een paar over Roel neerpennen niet zo moeilijk.
(Alhoewel dit wel dingen zijn die IK als goede eigenschappen ervaar, dus anderen kunnen dat anders ervaren..)

-Hij houdt van een feestje en een drankje.
-Hij is een nachtmens. Vindt het relaxed om even in zijn eentje te chillen zonder anderen om zich heen.
-Hij schreeuwt veel, maar zal nog geen puppy kwaad doen.
-Hij weet zich redelijk populair te maken bij het andere geslacht.
-Hij vind het blijkbaar belangrijk dat andere mensen hem als fatsoenlijk mens zien.
-Hij geeft erg om muziek (al is zijn muziek kutherrie wat mij betreft, maar goed.. )

En een HELE herkenbare voor mij persoonlijk:

-Hij is zo'n type dat je altijd als laatste de deur uit moet dwijlen bij een feest of avondje. Heb ik ook altijd. Eeuwig bang om iets leuks gemist te hebben.
pi_33206678
Hoelang zal dit topic positief blijven
pi_33206757
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Waarom doe je dat nou?
pi_33207214
Hij is echt ontzettend bezorgd om iedereen en kan echt super lief zijn voor mensen (Dido)
pi_33207294
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:54 schreef farceman het volgende:
Hij is echt ontzettend bezorgd om iedereen en kan echt super lief zijn voor mensen (Dido)
Ja, het is de liefste kraker die ik ken en hij mag ook van zijn lieve moeder in haar z3 rijden omdat hij hem altijd aftankt als hij hem terug brengt....
  maandag 19 december 2005 @ 00:18:17 #16
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_33207833
Ik vind hem geweldig als:
dingen niet gaan zoals hij wil.
hij al gelijk zegt dat een opdracht niet te halen is
hij door Lieske "dom" genoemd wordt
hij zijn jongensregels toepast
hij geen sigaretten meer heeft
hij een keer niet naar de WC hoeft, en dan naast Linda in slaap valt
hij zijn doorligplekken verzorgt
kortom een geweldige, humoristische, sociale, aardige en nooit sjacherijnige kerel


zoo en nu eerst een Bavaria teiltje
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  maandag 19 december 2005 @ 00:23:44 #17
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_33207983
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  maandag 19 december 2005 @ 01:55:17 #18
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33209703
Ben er nog over aan het nadenken. Een paar uur al. Ik kom hier nog wel op terug...
pi_33209716
Hij kan een dodelijke ziekte krijgen...
pi_33209741
Stormlooptopic
pi_33209809
Volgens mij is Roel niet echt geliefd.
pi_33209925
Hij houdt van goede muziek, hij blowt en hij heeft een Clone-shirt. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_33209946
Hij is getint EN heeft 'gestudeerd'!
pi_33212357
Hij is ....
Nee sorry het lukt niet
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  maandag 19 december 2005 @ 10:46:41 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33212664
Nou ja zeg!

Ik vind Roel in al zijn menselijkheid heel leuk. En ja, daar heb je leuke en minder leuke kanten aan iemand.
Hij heeft helaas niet een heel erg goed zelfbeeld, waardoor hij wat apartig tegen sommige dingen aankijkt. (mannenregels, dreigen met broer, agressie)
Daarnaast is hij heel lief voor de mensen om hem heen zelfs voor Lieske die hij bepaalt niet moet. Hij kan goed incasseren (toen Ingrid hem zei dat hij voor lul zat in het badje pakte hij dat goed op) en is hij een einzelgänger. Dat in aanmerking gehouden houdt hij zich goed staande in een grote groep waar hij nooit helmaal alleen is.
Roel is wat mij betreft een erg leuke bewoner!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_33212777
Ik vind Roel al vanaf de eerste uitzending een leuke spontane knul die zeker mag winnen van mij.
Oké hij is wat lui en doet weinig in het huishouden daar in het huis, maar dat is gewoon niet aangeleerd van thuis uit.
Maar voor de rest is Roel gewoon Roel die zich écht niet anders voor doet als hij is en zekers geen spelletje speelt. Dat zie ik wel anders daar in dat huis.
En met dat blowen is hij nog zeker geen drugsgebruiker hoor.
Vele met mij van mijn leeftijd (46 jaar) zullen dat in hun jonge jaren ook gedaan hebben
Voor de rest is hij gewoon heel sociaal en bezorgt naar zijn medebewoners toe.
Alleen wil hij nu weer niet uit bed komen hahaha en krijgt alweer een waarschuwing
Maaaaaaaaaarrrrrrrrrrr voor mij is hij dus nummer 1 en moet zeker winnen.
Groetjessssssss
  † In Memoriam † maandag 19 december 2005 @ 10:57:27 #27
128220 Peter6000
pi_33212880
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Nou, hij uhhhhhhhhhhhhhh

Ja, ik heb het: zijn voornaam begint met de eerste letter van mijn achternaam, en dat vind ik erg positief van Roel

Ik heb trouwens met terugwerkende kracht toch nog verontwaardiging naar Cartwoman, Ripley (wie is dat) die heeft toen mijn Tanja support topic gesloten
Het grote Tanja support topic - deel 01

Maar goed, Roel stond de eerste paar maanden constant hoog in mijn favolijstjes.
Nu is hij over de top, en overheerst ergernis aan zijn negatieve kanten.
  † In Memoriam † maandag 19 december 2005 @ 10:58:31 #28
128220 Peter6000
pi_33212896
Ik ben er zojuist achter gekomen, dat ook de tweede letter van Roels voornaam, de tweede letter van mijn achternaam is
  maandag 19 december 2005 @ 11:47:51 #29
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33213683
Voor mij moet Roel echt BB winnen:

-Hij is echt 100% zichzelf, slijmt niet en perst er bijvoorbeeld ook geen traantjes uit
-Hij lijkt heel stoer maar is best een gevoelsmens.
-Hij heeft de meest diepe gesprekken in het huis gevoerd (vaak met Joost en Dido, ze hebben
bijvoorbeeld met zijn 3en over geweld gesproken)
-Als hij zich zorgen maakt is het orecht. Hij was bijvoorbeeld oprecht met zijn zorgen over Ingrid en gunde Lieske (die hij, net als ik, het minst trekt) een telefoontje met haar vader, terwijl zijn moeder een flink autoongeluk heeft gehad en Bridget zei "je moeder wil je heel graag wil spreken".
- Af en toe lijkt hij inderdaad lui, maar dit komt omdat hij zijn stevige dagindeling thuis mist. Dit heeft
hij zelf aangegeven. Dit is ook weer een bewijs dat hij zichzelf blijft, want als hij met stemmen
binnenhalen bezig was, zou hij wel sneller uit zijn bedje komen.

Ik ben zelf helemaal geen zelfverzekerd persoon, ben geen kraker, geen familie, of '''agressief" persoon (wat ik helemaal niet zo erg vind bij hem, ik heb 100-en agressievere mensen gezien in het echte leven). ik ben zelf meer een Joosttype. Dit om even duidelijk te maken dat ik geheel blanco tegen de situatie aankijk. Roel is mijn winnaar

Trouwens "interessant" zijn de andere drie ook niet echt:
-Ingrid heeft weinig goede gesprekken en vind ik vaak hard in haar opmerkingen en humor
-Lieske vind ik de minst interessante persoon van deze BB en een drammerig, irritant tienermeisje
-Bij Joost twijfel ik meer en meer over zijn goede bedoelingen en dat Theatrale ("het voelt net als een overlijden" na de exit van Rob als dieptepunt) zou best eens zijn manier kunnen zijn om populair te worden/ te winnen.
  maandag 19 december 2005 @ 12:04:51 #30
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33213996
Beste BB5kijker, als ik je niet had gekend als de meest (door Roel) gefrustreerde user op fok! die niet beter weet dan Roel constant te lopen bashen, had ik ook serieus op je vraagstelling gereageerd. Kan helaas ook niet bedenken waar je frustraties vandaan komen....Ken je hem irl en is ie te hardhandig met je omgegaan?
Dat lijstje van je is zo belachelijk cheap dat een ieder je met weinig moeite helemaal de mond kan snoeren. Al zou Roel inderdaad niet deugen zoals jij beweert, zou ik zeggen: ga dan zelf maar eens deelnemen aan BB als je niet blij bent met wat je ziet. Laat ons eens zien hoe geweldig JIJ bent.

Misschien wordt het tijd dat je jezelf eerst probeert serieus te nemen voordat je dat van de rest verwacht.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  maandag 19 december 2005 @ 12:25:30 #31
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33214280
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
Beste BB5kijker, als ik je niet had gekend als de meest (door Roel) gefrustreerde user op fok! die niet beter weet dan Roel constant te lopen bashen, had ik ook serieus op je vraagstelling gereageerd. Kan helaas ook niet bedenken waar je frustraties vandaan komen....Ken je hem irl en is ie te hardhandig met je omgegaan?
Dat lijstje van je is zo belachelijk cheap dat een ieder je met weinig moeite helemaal de mond kan snoeren. Al zou Roel inderdaad niet deugen zoals jij beweert, zou ik zeggen: ga dan zelf maar eens deelnemen aan BB als je niet blij bent met wat je ziet. Laat ons eens zien hoe geweldig JIJ bent.

Misschien wordt het tijd dat je jezelf eerst probeert serieus te nemen voordat je dat van de rest verwacht.
Niets meer aan toe te voegen (al heb ik wel geprobeerd serieus te reageren )
  maandag 19 december 2005 @ 12:30:15 #32
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_33214378
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:25 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Niets meer aan toe te voegen (al heb ik wel geprobeerd serieus te reageren )
Versplide moeite. Als je op fok frusties als deze serieus gaat nemen ben je lang bezig.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_33216233
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
Beste BB5kijker, als ik je niet had gekend als de meest (door Roel) gefrustreerde user op fok! die niet beter weet dan Roel constant te lopen bashen, had ik ook serieus op je vraagstelling gereageerd. Kan helaas ook niet bedenken waar je frustraties vandaan komen....Ken je hem irl en is ie te hardhandig met je omgegaan?
Dat lijstje van je is zo belachelijk cheap dat een ieder je met weinig moeite helemaal de mond kan snoeren. Al zou Roel inderdaad niet deugen zoals jij beweert, zou ik zeggen: ga dan zelf maar eens deelnemen aan BB als je niet blij bent met wat je ziet. Laat ons eens zien hoe geweldig JIJ bent.

Misschien wordt het tijd dat je jezelf eerst probeert serieus te nemen voordat je dat van de rest verwacht.
Haha! Kennelijk kun je ook niets positiefs over Roel bedenken, nu je met zo amateurpsychologische bijdrage aan komt zetten. Maar denk goed na, want je stemt toch wel op hem, maar bedenk dan wel even een goede reden. Maar wie weet kunnen anderen in dit topic jou helpen. Zij kwamen wél op positieve punten, het onderwerp van dit topic. F4iTH, het is ook nooit goed he?
  maandag 19 december 2005 @ 14:12:35 #34
1464 ART
FOK!member
pi_33216471
Zeer eensch met zowel F4ith als VirtualPOM.
De bezopen openingspost ontneemt mij ook de lust om serieus op de topicvraag in te gaan.
(en POM heeft het al heel goed verwoord, met dien verstande dat ik iets positiever over Ingrid denk. )
Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:25:43 #35
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33233979
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:04 schreef F4iTH het volgende:
Beste BB5kijker, als ik je niet had gekend als de meest (door Roel) gefrustreerde user op fok! die niet beter weet dan Roel constant te lopen bashen, had ik ook serieus op je vraagstelling gereageerd. Kan helaas ook niet bedenken waar je frustraties vandaan komen....Ken je hem irl en is ie te hardhandig met je omgegaan?
Dat lijstje van je is zo belachelijk cheap dat een ieder je met weinig moeite helemaal de mond kan snoeren. Al zou Roel inderdaad niet deugen zoals jij beweert, zou ik zeggen: ga dan zelf maar eens deelnemen aan BB als je niet blij bent met wat je ziet. Laat ons eens zien hoe geweldig JIJ bent.

Misschien wordt het tijd dat je jezelf eerst probeert serieus te nemen voordat je dat van de rest verwacht.
Niet doen! Ik vind BB5Kijker leuk!

(zo... als ik dat al kan zeggen, moet ik toch ook iets positiefs over Roel kunnen verzinnen... ik denk er nog even over na).

[ Bericht 5% gewijzigd door bhs op 20-12-2005 00:41:55 ]
pi_33235788
Experimenteel drugsgebruik vindt ik altijd wel een positief punt bij iemand,vooral als je ze dan later op de straat tegenkomt en dan kleding,autoradio's of fietsen voor een schappelijk prijsje kan bestellen.Nee,serieus,zo'n stoer ghetto Roeland-Diederik poedeltje zou ik recht in ze muil uitlachen tot ie huilend naar zijn mammie rent. Pas maar op,ik ga mijn broertjes erbij halen,huhuhuhuh.
S'morgens,net uit je bed met een fles bier beginnen en doorzuipen tot je weer gaat slapen,dat noem ik een winnaarsmentaliteit,al is het maar om je nerdige onzekerheid te verbergen.Bezopen had ie zelfs Dido bijna zover,respect.

[ Bericht 0% gewijzigd door klootje op 20-12-2005 02:13:44 ]
pi_33235883
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 02:05 schreef klootje het volgende:
..
Na een leesteken komt een spatie. Ik vermoed dat zelfs Roel dat wel weet.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_33236594
moeielijk....hmmmz posetief

hij heeft broers
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:39:16 #39
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_33237077
enigste positieve wat ik kan bedenke is dat hij niet wint
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:02:07 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33239209
lieske is een aansteller
joost is een aansteller
ingrid is een aansteller


en roel niet
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33247223
Hij heeft het vermogen om oude heks Hummy vd Tonnekreek voor zich te winnen, zodat zij hem laat winnen in de finale, ook al behaalde hij niet de meeste stemmen.
pi_33247682
Nou euhm positief..laat me even denken...
Hmmm......
Uurtje later....
Nee sorry kan niks positiefs bedenken!
Nou of jawel......hij heeft Dido een huisdiertje bezorgd...zichzelf een lief hondje!
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:25:06 #43
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_33255251
Als Roel wint zou ik dat echt de meest onterechte winnaar ooit vinden.
Afrika Paprika
pi_33255356
Roel is een positief boegbeeld voor klein geschapen mannen.

  dinsdag 20 december 2005 @ 21:38:20 #45
691 luciano
ondertitelloos
pi_33257986
Ik ben al maanden aan het nadenken over iets positiefs .

Als ik ooit wat vind , ben jij de eerste die ik het laat weten ....

( ben benieuwd of dit topic dan überhaupt nog wel open is over een decenniaatje of 5 ..... )
pi_33269044
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Roel is een positief boegbeeld voor klein geschapen mannen.

Gelukkig dat je geen boegspriet schreef want dan had ik je moeten corrigeren
pi_33272027
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gelukkig dat je geen boegspriet schreef want dan had ik je moeten corrigeren
LOL Ja of een kippeborstbeeld voor de klein geschapen man jongen.
pi_33272067
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:38 schreef luciano het volgende:
Ik ben al maanden aan het nadenken over iets positiefs .

Als ik ooit wat vind , ben jij de eerste die ik het laat weten ....

( ben benieuwd of dit topic dan überhaupt nog wel open is over een decenniaatje of 5 ..... )
Wat heb jij een geweldige humor!
pi_33273243
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Wat heb jij een geweldige humor!
Doe niet zo negatief zeg, hij probeert het toch?
pi_33273260
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Doe niet zo negatief zeg, hij probeert het toch?
Ja dat is waar.

Maar geschoten is toch ook wel eens mis
pi_33273300
Het enige positieve wat ik over Roel kan verzinnen is dat ik die knoest vanaf morgen gewoon weer kan vergeten...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33274240
Sinds Dido weg is vind iik hem weer veel spraakzamer, actiever, grappiger en vooral... verdraagzamer en vergevingsgezinder.
Bijna leuk..., bijna...
pi_33280671
Sinds Dido weg is, is hij inderdaad een stuk sympathieker overgekomen.
  woensdag 21 december 2005 @ 18:15:44 #54
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33281794
Terwijl Roel hier word bestempeld als 'agressief mannetje' was hij toch degene die het rustigst en veruit het best kaartenhuizen kon bouwen 3 uur lang. De meeste mensen (en Joost gaf aan dat hij daar ook bijhoorde) zouden hier heel agressief van worden. Geeft maar weer aan dat Roel helemaal niet agressief is, zeker niet als de maatstaven van deze tijd in acht worden genomen
pi_33282230
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:15 schreef VirtualPOM het volgende:
Terwijl Roel hier word bestempeld als 'agressief mannetje' was hij toch degene die het rustigst en veruit het best kaartenhuizen kon bouwen 3 uur lang. De meeste mensen (en Joost gaf aan dat hij daar ook bijhoorde) zouden hier heel agressief van worden. Geeft maar weer aan dat Roel helemaal niet agressief is, zeker niet als de maatstaven van deze tijd in acht worden genomen
Je zit in het verkeerde forum, azijnpisser, want Roel wordt hier niet afgekraakt. Integendeel, er wordt hier alleen positief over hem geschreven. Kortom: jouw bijdrage klopt wel, in die zin dat je dan moet schrijven dat Roel goed kaartenhuizen kan bouwen. Dat is inderdaad bijzonder positief. En de rest doet er niet toe. Het gaat om Roel.
pi_33282805
Roel is helemaal geen agressief mannetje.
Zo is hij hier deze maanden bestempeld, omdat hij een kraker is.
Als je kraker bent ben je nog geen agressief mens hoor.
En dat je eventjes heel boos wordt als er zomaar even voor de grap 10.000 euro van je wordt gestolen, nou dat zou ik wel eens bij iemand anders willen zien.
Groetjessssssss
  woensdag 21 december 2005 @ 18:52:35 #57
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33282841
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:31 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Je zit in het verkeerde forum, azijnpisser, want Roel wordt hier niet afgekraakt. Integendeel, er wordt hier alleen positief over hem geschreven. Kortom: jouw bijdrage klopt wel, in die zin dat je dan moet schrijven dat Roel goed kaartenhuizen kan bouwen. Dat is inderdaad bijzonder positief. En de rest doet er niet toe. Het gaat om Roel.
Met hier bedoel ik op dit forum, want alle topics over Roel bevatten dergelijke negatieve dingen. Jouw aanzet en eerste post van deze topic bevat ook louter negatieve dingen. En als je zegt dat de rest er niet toe doet, ik vind het litteken op zijn wang en de grote van zijn geslachtsdeel, die je in bijna iedere post en ook de beginpost van dit topic aanhaald, er totaal niet toe doen.
pi_33286444
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:52 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Met hier bedoel ik op dit forum, want alle topics over Roel bevatten dergelijke negatieve dingen. Jouw aanzet en eerste post van deze topic bevat ook louter negatieve dingen. En als je zegt dat de rest er niet toe doet, ik vind het litteken op zijn wang en de grote van zijn geslachtsdeel, die je in bijna iedere post en ook de beginpost van dit topic aanhaald, er totaal niet toe doen.
Wat ben jij negatief zeg. Het zou aardiger zijn om eens heel, heel goed na te denken en iets positiefs over Roel op te schrijven. Want wat doe je hier anders?
  woensdag 21 december 2005 @ 20:36:24 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_33286519
Positief over Roel? Geen probleem! Ik hoop echt dat ie wint, die andere 3 josti's verdienen het echt niet
pi_33289966
Sinds Dido het huis uit is, is ie beter te pruimen. Dat moet ik toegeven.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_33291327
Roel is leuk------> als hij slaapt.
pi_33292308
Hij heeft wel humor maar hij kan niet op tegen de humor van Joost, dat ziet Roel ook wel in...
pi_33294102
Hoe je het ook went of keert Roel heeft in BB5 de grootste bijdrage geleverd. In zowel de positieve als de negatieve zin en daar draaid natuurlijk het hele programma om.

Als je terugkijkt op het programma komt Roel in de meeste verhaallijnen voor. Direct of indirect is hij bijna overal bij betrokken geweest. Als we dat dan vergelijken met de andere finalisten dan geld dat voor hun in mindere maten.

Ik kan van elke bewoner tig positieve en negatieve punten bedenken. Het blijven immers mensen. Van de een wat meer dan de ander, maar de reacties op dit forum over Roel zijn zwaar overdreven.

Ik denk dat de meeste personen die zo over Roel posten na 3 weken uitgekotst zouden worden (op FOK), als ze in het BB huis zouden zitten.

Ik heb bij de meeste nominaties de juiste EXIT voorspelt, zat er 2 keer naast met Linda en Dido. maar voor de rest had ik het elke keer bij het rechte eind (valt niet te bewijzen natuurlijk)

Roel is voor mij vanaf het begin (2 a 3 weken) de winnaar van het programma, natuurlijk had hij ook zijn downs waarbij ik dacht van tjonge jonge, maar overall gezien ging deze BB naar mijn mening tussen Roel en Joost.

Ik voorspel dat Roel gaat winnen, maar het word close met Joost.

[ Bericht 27% gewijzigd door BorTheWolf op 22-12-2005 00:03:05 ]
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_33294119


[ Bericht 100% gewijzigd door BorTheWolf op 21-12-2005 23:47:32 (dubbele post) ]
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_33294805
Ik vind het trouwens wel omgelofelijk dat een afgestudeerd psycholoog zo weinig mensenkennis kan hebben.
pi_33325978
Op de valreep nog iets positiefs: Roel, je hebt al die weken niemand in elkaar geslagen.
pi_33326053
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind het trouwens wel omgelofelijk dat een afgestudeerd psycholoog zo weinig mensenkennis kan hebben.
Volgens mij betreft het hier een eeuwige student hoor. Overigens hebben psychologen nooit mensenkennis (anders waren ze wel een fatsoenlijke studie gaan doen).
pi_33326078
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:35 schreef BB5kijker het volgende:
Op de valreep nog iets positiefs: Roel, je hebt al die weken niemand in elkaar geslagen.
Puike prestatie!
pi_33326101
Roel is cool!
pi_33327067
roel heeft verloren
pi_33327193
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:58 schreef 5l45h het volgende:
roel heeft verloren
Inderdaad héél positief!
  donderdag 22 december 2005 @ 23:01:08 #72
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33327200
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Volgens mij betreft het hier een eeuwige student hoor. Overigens hebben psychologen nooit mensenkennis (anders waren ze wel een fatsoenlijke studie gaan doen).
als je cognitieve en neurobiologische psychologie doet ben je overigens ook niet geinteresseerd in dat genavelstaar wat leken onder psychologie verstaan.

ik vond roel cool, en ik vond het einde van de uitzending vanavond buitengewoon kut. ze hadden best gewoon eerst roel uit huis kunnen laten komen en de hereniging met dido en ouders even kunnen tonen.

vond overigens dat hij zijn verlies heel behoorlijk nam.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33327463
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef kwakveense het volgende:

[..]

als je cognitieve en neurobiologische psychologie doet ben je overigens ook niet geinteresseerd in dat genavelstaar wat leken onder psychologie verstaan.
Dat is wel waar, maar neurobiologische psychologie is in feite natuurlijk helemaal geen psychologie, maar gewoon een specialistische vorm van biologie.
pi_33328175
Nu hij niet heeft gewonnen kan hij in een kraakpand blijven wonen!! altijd alles positief bekijken
  donderdag 22 december 2005 @ 23:32:52 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33328729
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar neurobiologische psychologie is in feite natuurlijk helemaal geen psychologie, maar gewoon een specialistische vorm van biologie.
soit, maar dat heeft hij gestudeerd....dus is het alsnog bullshit dat iedereen loopt te zeiken dat hij geen mensenkennis heeft...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 22 december 2005 @ 23:33:32 #76
15600 BB-King
Long live the King!
pi_33328761
Lijkt me toch wel een goede gozer hoor... mensen blazen dingen veels te veel op.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_33329092
Roel toppie man dat je nog efe 50.000 euro voor Joost verdiende met het bouwen van je kaartenhuis.
pi_33329281
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef Frances het volgende:
Roel toppie man dat je nog efe 50.000 euro voor Joost verdiende met het bouwen van je kaartenhuis.
Joost is idioot genoeg om hem dat geld te gaan betalen. Ik hóóp het niet natuurlijk, want dat zou echt schandalig zijn.
pi_33329613
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Inderdaad héél positief!
Roel is tweede geworden is beter?
pi_33329713
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:44 schreef BB5kijker het volgende:

[..]

Joost is idioot genoeg om hem dat geld te gaan betalen. Ik hóóp het niet natuurlijk, want dat zou echt schandalig zijn.
Ik hoop ook niet dat Joost dat doet. Zou doodzonde van het geld zijn.
pi_33330598
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:54 schreef Frances het volgende:

[..]

Ik hoop ook niet dat Joost dat doet. Zou doodzonde van het geld zijn.
Tja, het criminele milieu zou er wel blij mee zijn. Kunnen ze heel wat pillen voor verkopen...
  Redactie Frontpage vrijdag 23 december 2005 @ 00:54:27 #82
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33331598
Goeie mindfuck, zeker dat ze t huis al afbraken toen hij er nog zat. Biertje voor onderweg, vroefg Ruud nog. Hij wilde het flesje in de tv gooien zag ik. En ze lieten Joost zien net op dat moment dat ie won. Alsof je te laat bent op je eigen feestje
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:15:55 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33338582
quote:
Roel weet niet wat er gebeurt. Hij loopt te ijsberen door het Huis en slaat zijn handen voor zijn ogen. Hij steekt nog maar eens een peuk op. Dan komt er een cameraploeg binnen. Als de cameraman voor zijn neus gaat staan valt het kwartje. "Ik heb verloren!" Hij houdt zich groot en staart voor zich uit. Dan roept hij ironisch: “Het kaartenhuis staat nog!” Even later komt Ruud binnen: “121 dagen, is dat wat je er van had verwacht?” Roel moet zijn teleurstelling even verbijten. “Het is kut!” Maar Ruud houdt hem zijn grootste overwinning voor: "Je hebt Dido toch nog?" Samen kijken ze nog even naar de studio, waar Joost ‘zijn’ moment heeft. Maar Roel weet niet wat hij moet zeggen: “Daar staat mijn pa!”
van de bb site...

roel was dus helemaal niet meer in de veronderstelling dat hij gewonnen had waar iedereen zo over loopt te blaten.

nogmaals, ik vond dat hij zijn verlies goed nam.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33338623
Ik ook wel...part of the game! Keihard, maar ja..dat is het spel!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33340004
Roel was wel de lekkerste man voor de homo-kijker
pi_33340076
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
Roel was wel de lekkerste man voor de homo-kijker
Homo's houden toch niet van kleine piemels?

Die van Roel is zo klein dat ie helemaal opgaat in zijn schaamhaar .
pi_33340095
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Homo's houden toch niet van kleine piemels?

Die van Roel is zo klein dat ie helemaal opgaat in zijn schaamhaar .
Hij heeft het leukste hoofd. Die piemel zie je maximaal 5 procent van de tijd, hoog ingeschat.
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:19:39 #88
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_33340166
Vond het wel een vrij lullige actie gister van BB. Zat die arme Roel maar te wachten, en maar denken dat hij gewonnen had..
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:11:48 #89
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33341378
Positief over roel?

Hij heeft niet gewonnen

zoiets?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33341400
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:11 schreef teamlead het volgende:
Positief over roel?

Hij heeft niet gewonnen

zoiets?
Ja dat is wel een héél positief bericht
pi_33341670
quote:
Op maandag 19 december 2005 02:13 schreef Tobbes het volgende:
Hij is getint EN heeft 'gestudeerd'!
*HAP*
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:23:55 #92
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33341675
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:19 schreef BB5kijker het volgende:
Er zijn verschillende topics over Roel. Ze zijn stuk voor stuk vernietigend over hem. Enkele kansloze fans proberen steeds feiten te ontkennen en dat vertroebelt die topics. Ik denkt dat het handiger is, als er een topic komt dat positief over Roel schrijft. Eerlijk gezegd kan ik me weinig positiefs bedenken. Zo maar wat dingen die zeer regelmatig terugkomen in de diverse topics:
- in het dagelijks leven is hij een gewelddadig persoon, hij oogt relaxed, maar hij slaat je zo in coma
- hij heeft ermee gedreigd zijn broertje op Menno af te sturen
- er gebeurt iets wat hem niet zint, dan toont hij zijn ware aard en wordt Roel een aggressieve, a-sociale verwende hufter, die dreint en jammert als een opstandige kleuter omdat hem weer zoveel onrecht is aangedaan
- het is een nepkraker met rijke ouders die uit een vaag principe kraakt
- het is een pseudoloog, een amateurbeunhaaspsycholoog die het zogenaamd beter weet
- hij is overdreven cool, dus nep
- als er een vrouw in het spel is, komt de ware aard van meneer de womanizer: een schoothondje
- hij zit altijd te zeuren over drank, drugs en pillen
- hij is ontrouw (een vrouw moest dit eens doen!)
- hij heeft een lelijke snee in zijn gezicht, opgelopen bij een vechtpartij
- hij heeft een onverstaanbare afschuwelijke stem
- hij heeft een zéér klein piemeltje, waardoor hij erg gefrustreerd is
- hij is zéér onhygienisch met zijn centimeterslange schaamhaar; zijn piemel kun je door het oerwoud niet eens zien. En onder zijn armen hetzelfde
- hij heeft niets gedaan in de huishouding
- hij is intolerant naar homo's, terwijl hij het tegendeel beweert
- hij heeft van alle bewoners verreweg het meeste gescholden, maar hij kreeg er nooit een waarschuwing of sanctie voor (Menno wel)
- hij is zogenaamd muzikaal, maar zijn muziek is niet om aan te horen
- hij deed gewoon mee met koekhappen, karaoke e.d.
En ja, er is nog veel meer hoor, maar dit is zomaar wat spul in een paar minuutjes bij elkaar verzameld. Toch zijn er schijnbaar nog wel fans van Roel. En die kunnen hier terecht: wees positief over Roel. Positief over Roel, dus niet de andere bewoners afzeiken, nee, positief over Roel. Moeilijk. Een uitdaging voor de hardcore Roel-fan!
HIER heb je het over zijn stem, zijn geslachtsdeel en de snee in zijn gezicht. In de andere topic begin je weer over zijn relatie met Dido. Ik sla niet door, ik vraag alleen aan je of je iets positiefs over je favoriet wilt posten, in plaats van 1 persoon zo ongenuanceerd de grond in trappen...
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:30:18 #93
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33341868
Ik vond Roel in het begin de meest interessante. Later, toen dat gedoe met Dido zich verder ontwikkelde, had ik het wel gehad met hem. Maar de laatste dagen vond ik hem zonder meer een toffe gozer.
Een terechte 2e plaats: Joost was nog effe wat socialer.
Maar wat zit ik hier te typen in een topic van BB5kijker?!
'Beam me up Scotty'
  Redactie Frontpage vrijdag 23 december 2005 @ 14:06:49 #94
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33342931
Stormlooptopic
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:13:45 #95
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_33343134
Roel kan het goed vinden met bepaalde moslims, samen gezellig bij de koffie homofoob wezen.


... das toch positief... toch?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_33343831
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:30 schreef Blackadder2 het volgende:
Ik vond Roel in het begin de meest interessante. Later, toen dat gedoe met Dido zich verder ontwikkelde, had ik het wel gehad met hem. Maar de laatste dagen vond ik hem zonder meer een toffe gozer.
Een terechte 2e plaats: Joost was nog effe wat socialer.
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33343868
Die leuke topics altijd na de finale.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')