Soms vind ik dat gelul bij Jensen overdrevenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vind ik juist lachen dat overloos geouwehoer. Als ik muziek wil luisteren zet ik wel een cdtje op.
Idd, maar dat geouwehoer komt alleen tegenwoordig zelden meer voorquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vind ik juist lachen dat overloos geouwehoer. Als ik muziek wil luisteren zet ik wel een cdtje op.
Een zender à la KX Radio in de ether zou natuurlijk niet verkeerd zijnquote:Opvallende opmerking van Rob Stenders afgelopen nacht tijdens de Freakolympics: hij was gistermiddag bezig geweest met gesprekken om mogelijk Yorin FM te kopen! Nu heeft hij daar zelf niet genoeg geld voor maar hij was op zoek naar investeerders. Ik weet niet hoe serieus dit was, maar het klonk behoorlijk serieus.
Zou me leuk lijken, Stenders heeft het in zich om een zender echt goed te profileren en neer te zetten.
Dat zou niet verkeerd zijn. Tenminste echte radiomensen die de beslissingen nemen dan niet mensen die alleen naar adverteerders en luistercijfers kijken.quote:Op zondag 20 november 2005 17:38 schreef Klingon het volgende:
Gisteren tijdens de Freakolympics schijnt Stenders wat interessants te hebben geroepen. Effe gezocht, maar dit stond op radioforum.nl:
[..]
Een zender à la KX Radio in de ether zou natuurlijk niet verkeerd zijn
Helemaal mee eens alleen jammer dat jensen zijn programma min of meer vaarwel heeft gezegd.quote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef Coldplay19 het volgende:
Voor Yorin is het gewooon balen dat het verkocht gaat worden. Ik vind het een van de weinige zenders waar nog eens iets gebeurt. Leuke acties, goede jocks, lekkere muziek, mooie vormgeving enz. Jammer .....![]()
volgens mij mag er neit zomaar een nieuwe zender op de Smal frequentie gegooid worden aangezien die geclausuleerd isquote:Op maandag 21 november 2005 14:01 schreef funrider het volgende:
k hoop voor stenders & crew + westbroek dat ze ergens terecht kunnen. Jensen hoefde van mij al langer niet meer op radio. Zelf lijkt hij er al langer de brui aan te hebben gegeven. Laat m maar zn tv programma doen.
Idee: Kxradio op Slamfm frequenties
Slamfm op Yorinfm frequenties
Idd jammer dat jensen zijn programma nu verwaarloosd maar hij heeft al veel erder aangegeven dat hij geen radio meer wilde doen omdat hij zich op tv wil richten. De baas van RTL Fons van Westerloo wilde Jensen op de radio houden dus hij kreeg geen toestemming om ermee te stoppen. Maar nu Yorin tog verkocht gaat worden komt hij gewoon niet meer opdagen........quote:Op maandag 21 november 2005 15:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Helemaal mee eens alleen jammer dat jensen zijn programma min of meer vaarwel heeft gezegd.
Ok dat wist ik niet. Toch vind ik jensen op de radio (een paar jaar geleden) leuker dan nu op tv. Op de radio is het gewoon brutaler/spontaner/leuker dan nu op tv waar het wel erg voorgeprogrameerd is.quote:Op maandag 21 november 2005 15:15 schreef Coldplay19 het volgende:
[..]
Idd jammer dat jensen zijn programma nu verwaarloosd maar hij heeft al veel erder aangegeven dat hij geen radio meer wilde doen omdat hij zich op tv wil richten. De baas van RTL Fons van Westerloo wilde Jensen op de radio houden dus hij kreeg geen toestemming om ermee te stoppen. Maar nu Yorin tog verkocht gaat worden komt hij gewoon niet meer opdagen........
Van zijn eigen show. Hij heeft samen met reinout oerlemans een productiebedrijf geloof ik.quote:Op maandag 21 november 2005 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar Jensen is ook druk bezig met opname's van zijn TV.
En is hij geen producent ergens van ?
Dat bedoelde ik jaquote:Op maandag 21 november 2005 15:35 schreef Coldplay19 het volgende:
Hij is ook creative director van Yorin
apartquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... doe je er aan... t's een harde wereld in radio land aan het worden.
Yorin FM is een wannabe 3FM... dus gedoemd te mislukken
je wou zeggen dat 3FM de laatste jaren (sinds die imago-verandering) niet veel hits draait? Ik hoor daar amper iets wat niet in de top 40 staat of stond, eigenlijk. Stenders draait 's ochtends gelukkig nog redelijk wat spul wat je daar niet vindt.quote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef VisStick het volgende:
YorinFM leek in het begin op 3FM, maar ze gingen alweer snel de veilige kant op en veel hits draaien, dus ik vind het prima dat ze er mee stoppen.
Klopt, YorinFM is weer helemaal teruggegaan naar pophitjes draaien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:50 schreef VisStick het volgende:
Toch hoor ik op 3FM meer alternatieve muziek dan op YorinFM en ook veel meer afwisseling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |