abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:53:00 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32369805
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat vind ik juist lachen dat overloos geouwehoer. Als ik muziek wil luisteren zet ik wel een cdtje op.
Soms vind ik dat gelul bij Jensen overdreven En soms vind ik weer leuk !
Maar ik luister sporadisch naar Yorin.FM !!
pi_32372367
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat vind ik juist lachen dat overloos geouwehoer. Als ik muziek wil luisteren zet ik wel een cdtje op.
Idd, maar dat geouwehoer komt alleen tegenwoordig zelden meer voor
pi_32429799
Gisteren tijdens de Freakolympics schijnt Stenders wat interessants te hebben geroepen. Effe gezocht, maar dit stond op radioforum.nl:
quote:
Opvallende opmerking van Rob Stenders afgelopen nacht tijdens de Freakolympics: hij was gistermiddag bezig geweest met gesprekken om mogelijk Yorin FM te kopen! Nu heeft hij daar zelf niet genoeg geld voor maar hij was op zoek naar investeerders. Ik weet niet hoe serieus dit was, maar het klonk behoorlijk serieus.
Zou me leuk lijken, Stenders heeft het in zich om een zender echt goed te profileren en neer te zetten.
Een zender à la KX Radio in de ether zou natuurlijk niet verkeerd zijn
pi_32438411
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:38 schreef Klingon het volgende:
Gisteren tijdens de Freakolympics schijnt Stenders wat interessants te hebben geroepen. Effe gezocht, maar dit stond op radioforum.nl:
[..]

Een zender à la KX Radio in de ether zou natuurlijk niet verkeerd zijn
Dat zou niet verkeerd zijn. Tenminste echte radiomensen die de beslissingen nemen dan niet mensen die alleen naar adverteerders en luistercijfers kijken.
pi_32451940
k hoop voor stenders & crew + westbroek dat ze ergens terecht kunnen. Jensen hoefde van mij al langer niet meer op radio. Zelf lijkt hij er al langer de brui aan te hebben gegeven. Laat m maar zn tv programma doen.

Idee: Kxradio op Slamfm frequenties
Slamfm op Yorinfm frequenties
pi_32453334
Een zender als KX Radio zal egt niet een groot publiek gaan aanspreken. Lijkt me iig niet zo aantrekkelijk om KX op de Slam frequentie te gooien. Voor de die-hard freaks is het misschien helemaal geweldig maar als Slam FM op die frequentie maar 1,5% scoort,(met commerciele hitjes) zie ik KX de 1% niet eens halen.

Voor Yorin is het gewooon balen dat het verkocht gaat worden. Ik vind het een van de weinige zenders waar nog eens iets gebeurt. Leuke acties, goede jocks, lekkere muziek, mooie vormgeving enz. Jammer .....
pi_32453428
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef Coldplay19 het volgende:
Voor Yorin is het gewooon balen dat het verkocht gaat worden. Ik vind het een van de weinige zenders waar nog eens iets gebeurt. Leuke acties, goede jocks, lekkere muziek, mooie vormgeving enz. Jammer .....
Helemaal mee eens alleen jammer dat jensen zijn programma min of meer vaarwel heeft gezegd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 november 2005 @ 15:07:19 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32453473
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:01 schreef funrider het volgende:
k hoop voor stenders & crew + westbroek dat ze ergens terecht kunnen. Jensen hoefde van mij al langer niet meer op radio. Zelf lijkt hij er al langer de brui aan te hebben gegeven. Laat m maar zn tv programma doen.

Idee: Kxradio op Slamfm frequenties
Slamfm op Yorinfm frequenties
volgens mij mag er neit zomaar een nieuwe zender op de Smal frequentie gegooid worden aangezien die geclausuleerd is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32453694
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:05 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Helemaal mee eens alleen jammer dat jensen zijn programma min of meer vaarwel heeft gezegd.
Idd jammer dat jensen zijn programma nu verwaarloosd maar hij heeft al veel erder aangegeven dat hij geen radio meer wilde doen omdat hij zich op tv wil richten. De baas van RTL Fons van Westerloo wilde Jensen op de radio houden dus hij kreeg geen toestemming om ermee te stoppen. Maar nu Yorin tog verkocht gaat worden komt hij gewoon niet meer opdagen........
pi_32453773
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:15 schreef Coldplay19 het volgende:

[..]

Idd jammer dat jensen zijn programma nu verwaarloosd maar hij heeft al veel erder aangegeven dat hij geen radio meer wilde doen omdat hij zich op tv wil richten. De baas van RTL Fons van Westerloo wilde Jensen op de radio houden dus hij kreeg geen toestemming om ermee te stoppen. Maar nu Yorin tog verkocht gaat worden komt hij gewoon niet meer opdagen........
Ok dat wist ik niet. Toch vind ik jensen op de radio (een paar jaar geleden) leuker dan nu op tv. Op de radio is het gewoon brutaler/spontaner/leuker dan nu op tv waar het wel erg voorgeprogrameerd is.
  maandag 21 november 2005 @ 15:21:48 #61
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32453846
Maar Jensen is ook druk bezig met opname's van zijn TV.
En is hij geen producent ergens van ?
pi_32453886
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar Jensen is ook druk bezig met opname's van zijn TV.
En is hij geen producent ergens van ?
Van zijn eigen show. Hij heeft samen met reinout oerlemans een productiebedrijf geloof ik.
pi_32454208
Hij is ook creative director van Yorin
  maandag 21 november 2005 @ 15:37:18 #64
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32454266
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:35 schreef Coldplay19 het volgende:
Hij is ook creative director van Yorin
Dat bedoelde ik ja
  maandag 21 november 2005 @ 16:02:56 #65
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32454962
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... doe je er aan... t's een harde wereld in radio land aan het worden.

Yorin FM is een wannabe 3FM... dus gedoemd te mislukken
apart
dus we hebben hier iets wat de vrije markt ook kan, waarom neemt de overheid deze taak dan alsnog op zich?
Opdoeken dat 3FM
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 21 november 2005 @ 16:47:19 #66
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_32455884
YorinFM leek in het begin op 3FM, maar ze gingen alweer snel de veilige kant op en veel hits draaien, dus ik vind het prima dat ze er mee stoppen.

Het is te hopen dat Lex Harding de frequenties koopt en dan idd Slamfm erop zet, zodat KinkFM op de alternatieve frequentie van Slam kan uitzenden. Het zal wel niet gebeuren, maar het idee is leuk...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 november 2005 @ 21:36:05 #67
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_32463729
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef VisStick het volgende:
YorinFM leek in het begin op 3FM, maar ze gingen alweer snel de veilige kant op en veel hits draaien, dus ik vind het prima dat ze er mee stoppen.
je wou zeggen dat 3FM de laatste jaren (sinds die imago-verandering) niet veel hits draait? Ik hoor daar amper iets wat niet in de top 40 staat of stond, eigenlijk. Stenders draait 's ochtends gelukkig nog redelijk wat spul wat je daar niet vindt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 22 november 2005 @ 08:50:03 #68
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_32472587
Toch hoor ik op 3FM meer alternatieve muziek dan op YorinFM en ook veel meer afwisseling.
pi_32472605
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 08:50 schreef VisStick het volgende:
Toch hoor ik op 3FM meer alternatieve muziek dan op YorinFM en ook veel meer afwisseling.
Klopt, YorinFM is weer helemaal teruggegaan naar pophitjes draaien.

Toen ze een jaar geleden dat format omgooiden waren ze behoorlijk alternatief. Daar is nu niks meer van over. 3FM is inderdaad weer de goeie weg ingeslagen met zijn muziekkeuze.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_32474063
Dat hadden ze niet moeten doen. Nu zijn ze qua muziek weer een soort 538. En alle mensen (breezerjongeren) die hitjes luisteren hebben hun radio's toch alleen maar op 538 staan.
Ze waren juist goed bezig met wat meer alternatief, maar helaas weer teruggegaan naar wat meer hitjes.
pi_32476441
Weet niet of ze weer een soort 538 zijn. Ze zijn denk ik nog steeds het beste te vergelijken met 3FM, alleen is er wel sprake van een verschuiving en een select aantal nummers wat regelmatig weer terugkomt. Overigens valt Stenders hier helemaal buiten, die draait elke dag weer anders.
pi_32476718
ze zijn iig geen 538 kloon. Dance muziek wordt totaal niet gedraaid tov 538.

Ik zou het graag zien dat Stenders (met inversteerders) de boel zou kopen. En dan dat hij het format bepaald of beter nog geen format toepast.
pi_32477007
Stenders schijnt gepraat te hebben met Harry de Winter van Wintertijd. De Winter had al plannen met PCM om iets met televisie te gaan doen, radio zou natuurlijk ook kunnen. Wie weet komt er nog wel heel wat moois voort uit de verkoop van Yorin FM.
  dinsdag 22 november 2005 @ 14:09:12 #74
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32613528
RTL Nederland wil RTL FM ook verkopen

RTL Nederland wil niet alleen van Yorin FM af, maar ook van RTL FM. Enige probleem daarbij is dat er nog een rechtszaak rond de radiozender loopt. Volgens het radiostation '100% NL' is de verdeling van de frequenties in 2003 niet eerlijk verlopen. De zender kreeg daarin gelijk van de rechter. Die bepaalde dat de procedure van verdeling opnieuw moet worden overgedaan.

Zolang er geen zekerheid is of RTL FM het huidige frequentiepakket kan houden, kan er geen verkoopprocedure gestart worden. De kans zit erin dat RTL FM volgend jaar maart moet stoppen met de uitzendingen in de ether.

De verkoop van Yorin FM is ondertussen in volle gang. RTL Nederland wil het station veilen aan de hoogste bieder. Volgens CEO Fons van Westerloo zijn er vijf gegadigden voor de zender. Namen wil hij niet geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')