abonnement Unibet Coolblue
pi_31484321
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand ervaring met Emirates?
Super
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  zondag 16 oktober 2005 @ 12:00:06 #27
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_31485105
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 10:45 schreef DutchTrain het volgende:

[..]



In hele 'leuke' rode pakjes (inclusief rode kousen, rode schoenen en rode hoedjes)

Op de heenweg een pursor van ca. 40, en FA's van ca 20, 30 en 50 die in de cabin rouleerden. Op de terugweg alleen pursor van ca 40 en FA van ca 30 gezien.
Ik was zeer tevreden toen ik met Austrian Airlines van Amsterdam naar Bangkok vloog 1,5 jaar geleden.. wat me wel opviel dat je in principe moest betalen voor consumpties aan boord op het Europese traject.... (Hoewel ik wel een flesje water gratis en een niet te identificeren sandwich kreeg).

Ik zou zou weer vliegen met Austrian (en Lauda Air) ware het niet dat nu de airport tax BELACHELIJK hoog geworden is
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_31486323
Maatschappij?
SpanAir.
Traject?
Van Mallorca naar Munster.
Vertraging?
Ja, ongeveer 2 uur. Het is alweer een tijdje geleden.. Kwam omdat een passagier nog moest instappen. Was echt veel te laat. Uiteindelijk besloot die toch maar niet meer mee te vliegen, dus alle koffers moesten er weer uit. En toen de koffers er weer uit waren, moesten ze er weer in
Vriendelijk personeel?
Tja, echt raar dat we niet gewoon konden vliegen. Had die passagier maar op tijd moeten zijn. Verder niet echt veel van gemerkt.
Lekker eten?
Een klef broodje met een cakeje. Dat was het enige dat me nog een beetje beviel.
Entertainment?
De tv kon in niet zien. Dus nee, geen entertainment. Behalve het vluchtplan dat ik 6x doorheb genomen. Heb wel begrepen dat ze donald duck en mr. Bean draaiden.
Algehele indruk?
Slecht. We zaten in het vliegtuig te wachten op die passagier. De airco kon blijkbaar nog niet aan, dus zaten we met z'n allen daar in die hitte. Verder erg veel turbulentie, slechte landing en langs de muren droop een soort condens naar beneden. Op een gegeven moment dacht ik dat we naar beneden zouden stortten.
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:14:57 #29
38433 snijder
snijderdotcom
pi_31486477
- Maatschappij?
Air Canada
- Traject?
Amsterdam-Toronto-Vancouver-Toronto-Amsterdam, intercontinentaal in de economy +
- Vertraging?
Heenweg op Amsterdam ruim een uur, in Toronto nog eens 2 uur. Terug geen klachten.
- Vriendelijk personeel?
Niet onaardig, op de terugweg zowaar een Nederlands sprekende stewardess.
- Lekker eten?
Niets speciaals
- Entertainment?
Films op een groot scherm, niets bijzonders
- Algehele indruk?
Niet slecht. Op de terugweg had ik 5 uur overstaptijd en mocht ik in Toronto in de lounge vertoeven vanwege het economy + ticket
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:19:03 #30
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_31497816
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand ervaring met Emirates?
Ja zie [Centraal] Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 2

Ga strax in januari weer naar Dubai en probeer dan ook weer met Emirates Airlines te vliegen
pi_31499106
Beetje maar niet helemaal off-topic:

www.airlinequality.com

interessante site.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:53:48 #32
15869 gr8w8
Better by design.
pi_31507217
- Maatschappij?
China Airlines
- Traject?
Amsterdam-Bangkok (Taipei) & retour
- Vertraging?
Geen.
- Vriendelijk personeel?
Niets bijzonders, gewoon de bekende glimlach. Geen klachten, al leken ze op de terugweg wat gehaast.
- Lekker eten?
Redelijk, met de keuze uit vis of vlees, zowel bij ontbijt als diner. Met drie plakken fruit (Ananas, meloen en meloen. Nootjes. Op de heenweg kwam men wel veel vaker langs met drinken en kregen we zelfs een bak noodlesoep tussendoor.
- Entertainment?
Heen twee films en nieuws op een scherm tegen het keukentje aan. Ik weet niet eens meer precies wleke films, we zaten te ver naar achteren om het goed te kunnen volgen, met dank aan de incontinte bejaarden een paar rijen voor ons die dus telkens in beeld stonden.
Terug het vlaggenschip van de maatschappij, met LCD schermpjes in de stoel voor je en een afstandsbediening met de keuze uit iets van 16 films, waaronder Dark Water & Batman Begins. Héérlijk. Verder kun je daar ook zelf je radiozneder keizen en zelfs (simpele) spelletjes spelen. Ook bellen naar een willekeurige andere stoel in het vliegtuig.
- Algehele indruk?
Voldoende beenruimte, personeel blijft bezig en komt direct als ze geroepen worden. Schoon vliegtuig, gratis koptelefoontjes en op de heenreis zelfs pantoffels.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_31511460
- Maatschappij?
Northwest

- Traject?
Amsterdam - Boston

- Vertraging?
Nee, maar ik zat op deze vlucht omdat mijn Air France vlucht naar Parijs was geannulleerd zodat ik mijn Delta vlucht naar Boston zou missen.

- Vriendelijk personeel?
Ja, typisch Amerikaans. Alhoewel de mannelijke steward (die ik ervan verdacht air marshall te zijn) naar verhouding een beetje een botterik was.

- Lekker eten?
Mwah, ik had iets dat naar kip smaakte. En ik ben niet zo'n Pepsi fan.

- Entertainment?
Zelfs in economy heeft iedereen zijn eigen LCD-scherm in de stoel voor je waarop je wanneer je maar wil films kan kijken en simpele games kan spelen. Erg goed en een reden voor mij om Northwest te vliegen.

- Algehele indruk?
Fijne maatschappij. Ik vlieg graag vaker met ze.

______________________________________________________________


- Maatschappij?
Delta

- Traject?
Washington - Atlanta - Amsterdam

- Vertraging?
Ja, 10 minuten doordat twee knikkerbekken de gate op Atlanta niet konden vinden.

- Vriendelijk personeel?
Ja, bijzonder vriendelijk. En itt Northwest waren de dames onder de 40 en leuk om naar te kijken.

- Lekker eten?
Erg smakelijk. Vooral de Oreo brownie was heel erg lekker.

- Entertainment?
Twee films en een best of TV programma op monitors in het gangpad. Beetje een tegenvaller vergeleken met Northwest.

- Algehele indruk?
Prima maatschappij.
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:13:12 #34
15869 gr8w8
Better by design.
pi_31513919
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:05 schreef Nuna het volgende:
...
Ja, ongeveer 2 uur. Het is alweer een tijdje geleden.. Kwam omdat een passagier nog moest instappen. Was echt veel te laat. Uiteindelijk besloot die toch maar niet meer mee te vliegen, dus alle koffers moesten er weer uit. En toen de koffers er weer uit waren, moesten ze er weer in
Vriendelijk personeel?
Tja, echt raar dat we niet gewoon konden vliegen. Had die passagier maar op tijd moeten zijn. Verder niet echt veel van gemerkt.
Dat heeft er mee te maken dat er geen bagage van een passagier aan boord mag zijn zonder die passagier. Misschien heeft ie er wel een bom in verstopt. Werkt echter alleen als het geen zelfmoordmissie is natuurlijk. Of het is een drugskoerier, kan ook.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_31516863
- Maatschappij?
Royal Air Maroc

- Traject?
Amsterdam - Casablanca en vice versa

- Vertraging?
De heenweg een half uurtje

- Vriendelijk personeel?
Zakelijk vriendelijk, niet geweldig

- Lekker eten?
Eten was ok. Heb wel eens beter eten gehad tijdens een vlucht, maar was zeker niet slecht.

- Entertainment?
Nauwelijks. Een soort zwart-wit film die me deed denken aan de dikke en de dunne, en wat bloopers. Verder alleen maar de route die steeds in 3 talen herhaald werd.

- Algehele indruk?
Correcte onderneming. Niet meer en niet minder. Het was een redelijk oud vliegtuig (boeing 737-400) maar hij vloog prima. De landing was beide keren uiterst smooth (gelukkig, want ik heb het niet zo op landingen). Ik ben gelukkig niet zo lang (1.70), dus voor mij was er geen probleem mbt beenruimte. Maar als je lange benen hebt, zit je wel een beetje opgevouwen.
pi_31664238
- Maatschappij?
TNT airways
- Traject?
Brussel - Luxor en terug
- Vertraging?
enkele minuutjes, dus niet noemenswaardig. Alleen vervelend dat we op de terugweg via hurgada vlogen en daar het vliegtuig uit moesten. dat maakte de reis toch anderhalf uur langer op de terugweg anderhalf uur langer duurde..
- Vriendelijk personeel?
ja
- Lekker eten?
niets op aan te merken, maar niet speciaal. Alleen laat eten op de terugweg (om 7 uur ontbijt gehad op de boot en om 3 uur kregen we pas eten) iedereen had na de stop in Hurgada al behoorlijke honger (was op het vliegveld ook niet meer te koop dan wat chips in het gedeelte waar we moesten wachten)
op de heenweg kregen we 3 of 4 keer drinken en een keer koffie of thee + evt bijvullen (5 1/2 uur) en op de terugweg 2 keer (7 uur) en een keer koffie of thee
- Entertainment?
helemaal geen, het was goed dat ik veel leesvoer bij me had en leuk gezelschap
- Algehele indruk?
De beenruimte was goed. Zelf ben ik niet echt groot maar mijn vriend had ook voldoende ruimte voor zijn benen (het hield niet over maar was ook niet te krap) (het was een Boing 737)
de vlucht verliep goed. een paar keer turbulentie gehad (waarvan 1 keer op het korte stuk tussen luxor en hurgade, dus we vlogen laag en dan zie je de heuvels steeds dichterbij komen met die turbulentie)
Het landen ging ook goed, bijna niets van gevoeld.
Voor mijn gevoel was het een goede vlucht voor een chartervlucht. geen luxe maar ook geen belangrijke te kort komingen

zou zo weer vliegen met TNT airways (een korte vlucht dan, bij een langere vlucht verwacht ik toch wel entertainment.
pi_31672494
- Maatschappij?
KLM
- Traject?
Amsterdam - CAPE TOWN & retour
- Vertraging?
Nee, alleen bij terug komst op schiphol 40 min op het platform moeten wachten tot er een plekje aan de gate was, desondanks geen vertraging want we hadden wind mee op de terug weg...
- Vriendelijk personeel?
ja
- Lekker eten?
Was wel ok, voor een vliegtuig maaltijd was het goed weg te krijgen. Drinken en snacks waren er voldoende...
- Entertainment?
Eigen TV scherm dus kon zelf kiezen wat ik wilde zien, ruim aanbod dus dat zat wel goed... Jammer alleen dat op het moment dat degene voor me zijn stoel naar achter deed ik geen moer meer kon zien doordat je de schermpjes niet ver genoeg omhoog kon kantelen en ik te lang (1,90m) ben om ver naar beneden te zakken. Er werd me na 20 minuten een andere plaats aangeboden waar niemand voor me zat dus toen was dat probleem over.
- Algehele indruk?
Goed, vooral het feit dat ze verplaatsen naar een betere zitplaats omdat ik niks kon zien op die dom gemaakte schermpjes vond ik een pluspunt. Verder was er redelijke been ruimte en was het personeel vriendelijk. En dat maakt zo'n 12 uur durende vlucht net wat aangenamer...
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:22:55 #38
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_31789956
- Maatschappij?
Lufthansa

- Traject?
London City - Duesseldof

- Vertraging?
nee

- Vriendelijk personeel?
ja

- Lekker eten?
Broodje met van alles en nog wat en een Warsteiner.
Op de terugweg heb ik geslapen.

- Entertainment?
boek

- Algehele indruk?
prima, maar de economy class van VLM is beter dan business met Lufthansa en zo'n 5x goedkoper.
reset
pi_31802048
- Maatschappij?
Lufthansa

- Traject?
Amsterdam - Frankfurt v.v.

- Vertraging?
Ja, negatieve vertraging. We waren te snel

- Vriendelijk personeel?
Zeker

- Lekker eten?
korte vlucht, dus een broodje. Te doen.

- Entertainment?
geen, korte vlucht.

- Algehele indruk?
zakelijk, efficient, prima. Opvallend: flesjes Warsteiner.


---

Maatschappij?
Air India

- Traject?
Frankfurt - Delhi v.v.

- Vertraging?
Heen een uurtje op de runway gestaan, maar wel op tijd aangekomen

- Vriendelijk personeel?
Yep, wel minder aanwezend dan bijvoorbeeld Aziatische maatschappijen

- Lekker eten?
Ach, 't is eten he. Matige kleffe hap.

- Entertainment?
Schermpjes in de verte.
Als dit ook als entertainment geldt: op de terugreis een brit met vliegangst (althans ik hoop dat 'ie niet zo is in het dagelijks leven), die de hele vlucht luid heeft zitten roepen en krijsen. De film was kennelijk erg leuk, helaas erg vermoeiend, maar wel zo dat slapen er niet bij was. Toen een Indiaas meisje last van luchtziekte kreeg, stond de man wel als eerste paraat met een pilletje. Dus ik houd het maar op vliegangst in plaats van algehele irritantheid.

- Algehele indruk?
Als je al iets van India wil meekrijgen tijdens de vlucht is het een prima maatschappij. Daarom zal ik er echter nooit meer mee vliegen.
Op Schiphol konden we geen boarding card voor het traject Frankfurt - Delhi krijgen, dat moesten we op Frankfurt doen. Goed, drie uur overstaptijd, dus tijd zat. Direct na de landing naar de balie van Air India. Sorry meneer, uw vriendin mag wel mee, maar u heeft geen reservering. Terwijl ik @#%## een tegelijk met mijn vriendin geprint ticket heb. Wat was waarschijnlijk de grap? Mijn reservering was twee keer in het Air India systeem ingevoerd, en dan wordt de reservering gecancelled. Zonder elke vorm van bericht natuurlijk. India kennende vermoed ik dat iemand een gereserveerde plaats moest krijgen, en dat ik dus gewoon van de lijst gekicked ben. Twee uur en drie kwartier met Nederland bellen, smeken, huilen, uitfoeteren, stampvoeten, teneer geslagen voor de balie staan, en ontzettend nadrukkelijk aanwezig zijn, kreeg ik een kwartier voor vertrek een stand by ticket. Ik was inmiddels wel zo opgedraaid als maar kan. No more Air India.

Het toestel zelf had was losse onderdelen aan de bekleding aan de binnenzijde. Er staken wat metalen onderdelen uit aan de rompzijde
Wel krijg je ook bij de heenvlucht een beetje India mee. Als je een enigzins behoorlijke plek hebt, tref je er een Indier op aan, die je een half uur probeert te overtuigen dat die kutplek die hij eigenlijk heeft veel beter voor je is. Ook kun je er donderd op zeggen dat er iemand is, die met veel geweld een veel te grote tas boven je in de bagageruimte probeert te proppen, daarbij het feit dat jouw tas daar al ligt volslagen negerend.

Op de terugreis gewoon plompverloren gevraagd bij het inchecken of ze nog plaatsen met veel beenruimte hadden, en kreeg gewoon een plek bij de noodiuitgang. Ik was zelf verbaasd.

Maar in het vervolg betaal ik wel iets meer voor een non-Air India vlucht. Beter voor m'n hart. Of ik ga echt budget (Aeroflot/Mahan).
pi_31802164
- Maatschappij?
KLM

- Traject?
Amsterdam - New York JFK

- Vertraging?
Nee

- Vriendelijk personeel?
Absoluut

- Lekker eten?
Erg lekker eten zelfs. Maar ik denk dat business class daarmee te maken had.

- Entertainment?
voor het eerst business class vliegen was entertainment genoeg. Maar anders waren er persoonlijke schermpjes met de gebruikelijke afgezaagde films en muzak.

- Algehele indruk?
Was een business class vlucht voor m'n werk. Alles perfect geregeld. Persoonlijk zou ik voor die prijs liever 6 economcy retourtjes gekocht hebben.
Heerlijke ruimte, dat wel. Erg ontspannen wijze van reizen.

------

- Maatschappij?
KLM/Britisch Airways

- Traject?
Amsterdam - Newark
New York JFK - Amsterdam

- Vertraging?
Terug was de KLM vlucht gecancelled vanwege technische problemen. Was drie uur vantevoren op de luchthaven, en voelde de bui al hangen toen ik de rij zag. Ik moet echter zeggen dat het perfect werd opgelost. Overgeboekt op een vlucht van British Airways naar London en dan verder naar Amsterdam. Was weliswaar wat haasten, en ik zou een uurtje later aankomen. Maar gegeven de omstandigheden prima. En leuk (maar niet verwacht): aangezien ik KLM business class reisde -werk- , konden ze me bij BA ook business class zetten. Netjes opgelost dus.

- Vriendelijk personeel?
Zeker, en bij BA buitengewoon

- Lekker eten?
Ja. Bij BA hebben ze trouwens een erg goede werkwijze. Daar eet je bij vertrek vanaf New York JFK in hun lounge op de luchthaven in plaats van in het vliegtuig (ik weet niet of ze iets soortgelijks voor economy hebben). Erg ontspannen, en lekkerder (ook meer keuze)

- Entertainment?
de gebruikelijke individuele schermpjes, maar aangezien het een nachtvlucht na een zware week was, heb ik enkel geslapen.

- Algehele indruk:
Zie vorige vlucht. Wel een beetje stress vanwege het cancellen van de KLM vlucht, overboeken en haasten naar een andere terminal. Maar ja, daar kon niemand wat aan doen, en wed op een prettige manier opgelost.
Hulde, maar als ik prive reis hou ik het absoluut maar bij economy class tickets, vanwege het enorme prijsverschil
Ik sla overigens BA hoger aan dan KLM qua service etc.



  zondag 6 november 2005 @ 11:40:49 #41
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_32018967
- Maatschappij?
Easyjet

- Traject?
Amsterdam - London Luton
London - Luton Amsterdam

- Vertraging?
Geen, sterker nog, op Luton 10 minuten te vroeg geland, en op schiphol zelfs 15 minuten

- Vriendelijk personeel?
Vakkundig personeel, wel een bemanningslid welke mijn oma had kunnen zijn, maar wel een leuke persoonlijkheid!

- Lekker eten?
Op de terugweg was ik nog de trotse bezitter van 60p, en toen ik zag dat ik daar een klein blikje Coca Cola van 15cl kon kopen heb ik dat gedaan!

- Entertainment?
Het Easyjet inflight magazine, en met een daadwerkelijke vliegtijd van op de heenweg 40 minuten en op de terugweg 38 minuten heb je niet veel nodig!

- Algehele indruk?
Prima maatschappij, geen poespas, maar daar is de prijs dan ook naar!

- Bijzonderheden
Ik schrijf deze recensie vooral omdat ik ben vertrokken van de nieuwe H-pier van schiphol.
De ingang hiervan is naast de terminal van lounge 3, bij de Mc Donalds, je kunt ongeveer 30 minuten voor vertrek door de security controle heen, opvallend detail was dat bij de normale doorgang van publiek schiphol naar 'achter de douane' ik zo door de scanner heenliep, op weg naar het vliegtuig ging deze echter wel af...
Je kunt overigens ongeveer 30 minuten van te voren de H-pier betreden, tot ongeveer 15 minuten voor vertrek! Let wel er zijn geen wc's op de H-pier, maar wel voldoende in lounge 3, wel zijn er in de wachtruime automaten als je teveel euro's wilt uitgeven voor een flesje water of zakje chips
(Althans ik weet niet of ze al werken, toen ik aankwam was ik de 1 na laatste en kon zo het vliegtuig inlopen, ik heb niet in de wachtruimte verbleven).

Grootste voordeel is dat je dus via trappen aan de voor en achterkant het vliegtuig inkan, tip, zeker als je net als ik pas 10 minuten voor vertrek aankomt, neem de achterste trap, het is achterin altijd rustiger, en je hoeft niet te wachten tot iedereen voor je een plaats heeft gevonden, met Easyjet kan je op veel luchthavens ook achter weer uitstappen, dus je bent er ook zo weer uit
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_32107741
[/b]
- Maatschappij?
Ons eigen KLM !

- Traject?
Amsterdam -> Manila

- Vertraging?
Negatieve vertraging, m.a.w. een half uur te vroeg.

- Vriendelijk personeel?
UItermate vriendelijk personeel, zoals altijd bij vliegtuigmaatschappijen.

- Lekker eten?
Avondeten was wel lekker. Het onbijt niet zo. Ik bedoel dat ei achtig met kaas geval wat je er altijd bij krijgt.

- Entertainment?
Hoop films, iedereen zijn eigen schermpje. Lekker uitgebreid de documentaire Una Momento Dado over Johan Cruijff in Barcelona, en daarna een prachtdocumentaire over Ramses Shaffy gekeken.

- Algehele indruk?
Netjes en efficient.

- Bijzonderheden
Geen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32145179
- Maatschappij?
bmi (British Midlands)
- Traject?
Amsterdam - London Heathrow BD 112 (Airbus 320)
- Vertraging?
Nee, prima op tijd ondanks de WWII bom die toen net gevonden was in een weiland bij een van de banen van Schiphol. Heel Schiphol was de hele dag ernstig ontregeld met enorme vertragingen en gecancelde vluchten dus ik vreesde het ergste maar dat was gelukkig onterecht.
- Vriendelijk personeel?
Weinig van gezien op dat korte stukje.
- Lekker eten?
Er kwam wel een flight attendant langs met een karretje waar je dingen van kon kopen maar geen gebruik van gemaakt.
- Entertainment?
Geen, op zo'n kort stukje is dat ook niet nodig natuurlijk
- Algehele indruk?
Goed

- Maatschappij?
Qantas
- Traject?
QF2/QF163 London Heathrow -- Auckland via Bangkok en Sydney (Boeing 747-438 Longreach/Boeing 767-338ER)
- Vertraging?
Nee, alles prima op tijd.
- Vriendelijk personeel?
Uitstekend. Alles met een glimlach, altijd bereid om extra water te halen en dergelijke.
- Lekker eten?
Had vegetarische maaltijden besteld, goed te eten en prima afwisseling. Diner, supper, ontbijt, lunch, op zo'n lange tocht krijg je diverse maaltijden. Magnum als toetje was niet verkeerd. Ben niet zo gewend aan warm eten als ontbijt, maar niets te klagen. Iets meer afwisseling in de salade mag wel.
- Entertainment?
Individuele schermpjes met films, TVprogramma's, nieuws, de routekaart en games. Filmaanbod matig, War of the Worlds, Herbie Reloaded, The Fantastic Four en zo nog wat.
- Algehele indruk?
Prima in orde

- Maatschappij?
Qantas
- Traject?
Auckland - London Heathrow QF44/QF31 via Sydney en Singapore (Boeing 767-338ER/Boeing 747-438)
- Vertraging?
Er kwam een passagier niet opdagen waardoor alle koffers weer uitgeladen moesten worden. Desondanks een half uur goedgemaakt zodat we te vroeg in London waren. Daar kwamen we op een afgelegen plek aan zodat we met de bus naar de terminal gebracht moesten worden, uiteindelijk nog tien minuten te vroeg.
- Vriendelijk personeel?
Yup, erg vriendelijk en bereidwillig
- Lekker eten?
Wederom vegetarische maaltijden. Uitstekende variatie, wederom diverse maaltijden. Kikkererwten met aubergine-ragout was een onverwachte combinatie maar smaakte prima. Rijst een beetje droog. Mini-Magnum dit keer, blijft lekker. Wederom een warm ontbijt, maar smaakte goed.
- Entertainment?
Zie boven, dit keer gelukkig iets beter aanbod (Charlie and the Chocolate Factory, The Cinderella Man, The Island, Red Eye, Madagascar)
- Algehele indruk?
Prima in orde

- Maatschappij?
British Airways
- Traject?
London Heathrow - Schiphol BA 438 (Airbus 319)
- Vertraging?
Nee, we kwamen zelfs ruim twintig minuten te vroeg aan.
- Vriendelijk personeel?
Ja, niet veel gezien maar in de korte tijd dat ik ze gezien heb waren ze vriendelijk. Gezagvoerder had een moeilijk verstaanbaar accent maar ach, die verhaaltjes zijn toch allemaal hetzelfde.
- Lekker eten?
Koffie en een koekje, maar eigenlijk is dat overbodig op zo'n kort stukje. Uitgebreide excuses dat ze niet meer konden aanbieden. Door problemen met de catering (zo ongeveer iedereen ontslagen, inclusief degenen die het benodigde security clearance level hadden om de vrachtwagens te mogen besturen die de vliegtuigen bevoorraden) konden ze niks anders aan boord krijgen. Er wordt nieuw personeel aangenomen maar het screenen van de achtergronden is een langdurig proces.
- Entertainment?
Geen, maar dat is ook niet nodig op zo'n kort stukje
- Algehele indruk?
Prima
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_32166555
- Maatschappij?
Vueling
- Traject?
Amsterdam - Barcelona (Airbus 320)
Barcelona - Amsterdam
- Vertraging?
Ja, zowel op de heen- als terugreis. Op de heenreis 20 minuten, op de terugreis meer dan een uur.
Op BCN wel info over vertraging, maar slecht te verstaan. duidelijke onrust over het te laat zijn van het vliegtuig. Vele malen excuus voor de vertraging.
- Vriendelijk personeel?
Zeker. Hun engels was soms alleen wel erg snel!!
- Lekker eten?
Standaard geen eten en drinken. Was wel mogelijk om te kopen.
- Entertainment?
Niets, op terugweg wel korte info over de steden die er te zien waren
- Algehele indruk?
Jammer van de vertraging, verder prima!! (helaas wat weinig beenruimte) Voor het geld zou ik zeker nog een keer met ze vliegen (nog geen 125 voor een retourtje)
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:30:22 #45
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_32182502
Even een snel vraagje.

Heeft iemand ervaringen (zowel goed als slecht) met Cathay Pacific? Ik vlieg in Januari naar Down Under met deze maatschappij, die voor mij volledig onbekend is.

Alvast bedankt
Nie sloan mo schuppe!
pi_32185672
Cathay is goed te doen. Niks mis mee.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32185894
quote:
Op woensdag 9 november 2005 07:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[/b]
- Maatschappij?
Ons eigen KLM !

- Traject?
Amsterdam -> Manila

- Vertraging?
Negatieve vertraging, m.a.w. een half uur te vroeg.

- Vriendelijk personeel?
UItermate vriendelijk personeel, zoals altijd bij vliegtuigmaatschappijen.

- Lekker eten?
Avondeten was wel lekker. Het onbijt niet zo. Ik bedoel dat ei achtig met kaas geval wat je er altijd bij krijgt.

- Entertainment?
Hoop films, iedereen zijn eigen schermpje. Lekker uitgebreid de documentaire Una Momento Dado over Johan Cruijff in Barcelona, en daarna een prachtdocumentaire over Ramses Shaffy gekeken.

- Algehele indruk?
Netjes en efficient.

- Bijzonderheden
Geen.
Terug reis hetzelfde
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:06:59 #48
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32186657
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:30 schreef Sas22 het volgende:
Even een snel vraagje.

Heeft iemand ervaringen (zowel goed als slecht) met Cathay Pacific? Ik vlieg in Januari naar Down Under met deze maatschappij, die voor mij volledig onbekend is.

Alvast bedankt
Cathay Pacific is een van de weinige (er zijn nog 3 andere) die van 'Skytrax' een 5 star rating krijgt. Skytrax bundelt consumentenervaring van over de hele wereld, en geeft awards aan de beste airlines.

Klik
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:51:02 #49
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_32187898
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:06 schreef Douwe het volgende:

[..]

Cathay Pacific is een van de weinige (er zijn nog 3 andere) die van 'Skytrax' een 5 star rating krijgt. Skytrax bundelt consumentenervaring van over de hele wereld, en geeft awards aan de beste airlines.

Klik
Gracias!
Altijd fijn om te horen!
Nie sloan mo schuppe!
pi_32465620
Maatschappij:
IBERIA
Vliegtuig:
Heen & terug een Airbus 320
Traject:
Brussel zaventem - Barcelona (en terug)
Vertraging:
Bij het vertrek in Brussel een uur aan de grond blijven staan voor een onbekende reden, uur en een kwartier te laat in Barcelona. Op de terugweg stipt vertrokken, en 20 minuten te vroeg terug in Brussel.
Vriendelijk Personeel:
Op de heenweg nogal traag met drank rond te brengen, kwamen pas langs 20 minuten voor de landing. Op de terugweg geen problemen. Waren wel heel vriendelijk, ook al was het engels niet al te best.
Lekker Eten:
Was niet inbegrepen, maar werd wel aangeboden. Cola was ¤ 2,5.
Entertainment:
Schermpjes uit het plafond, systeem werkte nog met videobanden die redelijk versleten waren. Niets speciaals, maar voor dat 1,5 uur is het ook niet nodig.
Algemene indruk:
Heb al verschillende keren met Iberia gevlogen, je krijgt waar je voor betaald. Beenruimte was
zeer goed. Het toestel op de terugweg was wel wat aan de oude kant, maar zolang het vliegt
Ik ben vrij tevreden in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')