abonnement Unibet Coolblue
pi_30282171
leuke vader bij wie ik oppas...

dag allemaal, leuk weekend gehad?

het feestje afgelopen vrijdag was een verschrikking; het was een tuinfeestje (jeu de boules & pastis & keiharde franse discomuziek) en er heerste die avond een krankzinnige muggenplaag. in de loop van de avond zwol eerst mijn wang op als een kievitsei, daarna mijn wenkbrauw en tenslotte mijn lip. resultaat: ik zag eruit alsof ik direct na mijn facelift het verband eraf had gerukt om de vrienden van 'madame' de stuipen op het lijf te jagen.
en niet alleen haar vrienden, want ook haar ex-man kwam nog even langs. aaargh! hij is nog steeds geweldig, hij droeg een witte broek en een felgroen t-shirt en een cowboyhoed, en het viel me op dat behalve de muggen ook alle aanwezige vrouwen om hem heen zwermden. we hebben geen woord gewisseld. wel keek hij een paar keer naar me, en hij glimlachte, maar ik kon die lach niet plaatsen - ik sluit niet uit dat hij me niet herkende met mijn opgeblazen 'na de operatie'- look. god, wat voelde ik me ellendig.

ik heb zo'n beetje de hele avond doorgebracht achter een struik, met een kinderwagen onder handbereik (en ettelijke glazen kir royal, om de moed erin te houden), want één van de vriendinnen van madame had me haar baby toegespeeld. via deze vriendin, ook een parisiënne trouwens, ben ik nog wel het één & ander aan de weet gekomen:
1) ze had het over 'la séparation' en niet 'le divorce'.
2) over de ex-man zei ze: "cet homme n'a que deux couleurs: la vanité et le désir sexuel."
3) ze wil met me winkelen (deze vriendin, dus). dat doen we woensdag.

ik geloof niet meer in een complot. ik geloof eigenlijk alleen nog in het verwoestende effect dat muggen hebben op je uiterlijk. die enorme bulten zijn vandaag (bijna 3 dagen later) nog steeds niet weg.

verder was het sowieso een vreselijk weekend. zaterdag ben ik met de kinderen naar de voetbalclub geweest, de tweeling moest om 9.00 uur een oefenwedstijd spelen, voor mijn gevoel midden in de nacht, en toen ik 's middags afgemat thuiskwam, was mijn vriendje er (waardoor ik niet kon posten...) en die is vervolgens tot vanochtend gebleven. het is (nog) niet uit, maar ik kan ook niet zeggen dat er romantiek in de lucht hangt.
het probleem is dat ik verliefd ben. en niet op hem, bedoel ik. maar... het lijkt me een verliefdheid waar ik tegen kan vechten.

groet, nadine

<edit, heb je even geholpen met de link >

[ Bericht 2% gewijzigd door Copycat op 05-09-2005 11:00:42 (Link naar vorig deel toegevoegd) ]
  maandag 5 september 2005 @ 10:42:54 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30282207
zet je nog even een link naar het vorige topic in je op.
wel net zo handig voor users die de voorgeschiedenis niet kennen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30282260
okay. hoe doe ik dat? wat is een op?
pi_30282315
openingspost denk ik ..
leuke vader bij wie ik oppas...
pi_30282332
op = openings post

je kan een link maken door in je adres balk ( waar je normaal gesproken www.fok.nl neer zet) de link te kopiëren ( alles selecteren, rechtermuisknop, klik op copiëren). dan op de edit knop klikken zodat je je openings post kan corrigeren, en voer het volgende in:

[url=plakhierjelinkje] vorig deel [/url]

en klaar is klara
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_30282557
ja, maar deze klara is dus echt niet zo handig met de 'editknop'!

goed, ik knutsel nog even verder...
  maandag 5 september 2005 @ 11:01:26 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30282595
ik heb 'm al voor je toegevoegd .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30282632
oh, geweldig. thanks copycat!
  maandag 5 september 2005 @ 11:13:35 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30282876
mijn frans is trouwens niet zo bièn, maar die vrouw zei iets in de trant van "die man heeft slechts twee kleuren: ijdelheid en seksueel verlangen"?
stof tot nadenken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30282945
pff,.. kan het frans even vertaald worden?
he is een tikje roestig hier,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_30283004
he ok, deel 2... wel nieuwe info voor mij dat jij (nog) een vriendje hebt... ik deel 1 las ik dacht ik dat je hem wilde verzinnen tegenover die oppasvader om de spanning af te laten nemen dus ik dacht huh? maar ok, zal het wel verkeerd begrepen hebben.

wat ik wel goed begrijp is dat je tot over je oren bent, been there done that, ik herken alles...
Carpe diem
pi_30283197
quote:
op maandag 5 september 2005 11:18 schreef klossie het volgende:
he ok, deel 2... wel nieuwe info voor mij dat jij (nog) een vriendje hebt... ik deel 1 las ik dacht ik dat je hem wilde verzinnen tegenover die oppasvader om de spanning af te laten nemen dus ik dacht huh? maar ok, zal het wel verkeerd begrepen hebben.

wat ik wel goed begrijp is dat je tot over je oren bent, been there done that, ik herken alles...
en de clue is??
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_30283211
quote:
op maandag 5 september 2005 11:16 schreef het.ismij het volgende:
pff,.. kan het frans even vertaald worden?
he is een tikje roestig hier,..
dat heeft copycat al gedaan!

ze zei trouwens nog iets, die vriendin - over stof tot nadenken gesproken (soort algemene wijsheid):

"on peut agir sur les hommes - par leurs passions, qui sont leurs faiblesses."

vrije vertaling, uit de losse pols: je kunt mannen bespelen/manipuleren (agir = handelen, in dit geval meer: macht hebben over) middels hun passies, want die passies zijn hun zwaktes." dit is een belabberde vertaling, geef ik onmiddellijk toe, maar ik vond het wel een interessante opmerking. zeker uit háár mond, want deze vrouw (begin 40) is al 2 x gescheiden en heeft alle hoop op een goede relatie laten varen. kennelijk is ze er zelf niet in geslaagd die theorie in praktijk te brengen...
pi_30283242
quote:
op maandag 5 september 2005 11:27 schreef nadine26 het volgende:

[..]

dat heeft copycat al gedaan!
geen stress,.. k moest ook ff de rest lezen dus nog niet gezien.
quote:
ze zei trouwens nog iets, die vriendin - over stof tot nadenken gesproken (soort algemene wijsheid):

"on peut agir sur les hommes - par leurs passions, qui sont leurs faiblesses."

vrije vertaling, uit de losse pols: je kunt mannen bespelen/manipuleren (agir = handelen, in dit geval meer: macht hebben over) middels hun passies, want die passies zijn hun zwaktes." dit is een belabberde vertaling, geef ik onmiddellijk toe, maar ik vond het wel een interessante opmerking. zeker uit háár mond, want deze vrouw (begin 40) is al 2 x gescheiden en heeft alle hoop op een goede relatie laten varen. kennelijk is ze er zelf niet in geslaagd die theorie in praktijk te brengen...
fransen
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  maandag 5 september 2005 @ 11:30:03 #15
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30283269
quote:
op maandag 5 september 2005 11:18 schreef klossie het volgende:
he ok, deel 2... wel nieuwe info voor mij dat jij (nog) een vriendje hebt... ik deel 1 las ik dacht ik dat je hem wilde verzinnen tegenover die oppasvader om de spanning af te laten nemen dus ik dacht huh? maar ok, zal het wel verkeerd begrepen hebben.

wat ik wel goed begrijp is dat je tot over je oren bent, been there done that, ik herken alles...
daarna melde ze dat ze daadwerkelijk een vriendje had, alleen dat het niet zo heel veel voorstelde.

ts: ga je nu toch door om die man te krijgen? of althans een poging wagen? aangezien ik denk dat het bij deze man zinloos is omdat er nog hordes andere achter hem aanlopen. als je hem dan hebt denk ik niet dat je het heel fijn zult vinden dat er veel dames achter hem aanlopen, aangezien je ook weet dat hij je zo zou kunnen dumpen voor een ander...
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_30283429
quote:
op maandag 5 september 2005 11:28 schreef het.ismij het volgende:

[..]

geen stress,.. k moest ook ff de rest lezen dus nog niet gezien.
[..]

fransen
nou, zeg dat!

er waren trouwens ook een paar bekende nederlanders, waarvan één gekleed in een spierwitte korte broek met een roze poloshirt (zo'n volgzaam type dat zich door zijn vrouw laat aankleden). hij kwam op een bepaald moment even naar de baby kijken, en toen zei hij - out of the blue - : "ik heb nog nooit zoveel lelijke wijven bij elkaar gezien."

geestig, uit zijn mond.
ik heb maar geïnteresseerd geknikt, met mijn 'na de operatie'-gezicht, en ik dacht: 'nee, maar jij ziet er fantastisch uit!' wat is dat toch met die veertig-plus mannen die denken dat het voor hen niet belangrijk is om een beetje strak & afgetraind voor de dag te komen?! (hierbij merk ik op dat er één man was, toevallig met een cowboyhoed, die níet was uitgezakt/opgebrand/afgeserveerd).
pi_30283636
quote:
op maandag 5 september 2005 11:30 schreef quara het volgende:

[..]

ts: ga je nu toch door om die man te krijgen? of althans een poging wagen? aangezien ik denk dat het bij deze man zinloos is omdat er nog hordes andere achter hem aanlopen. als je hem dan hebt denk ik niet dat je het heel fijn zult vinden dat er veel dames achter hem aanlopen, aangezien je ook weet dat hij je zo zou kunnen dumpen voor een ander...
dat is het probleem. de kern. ik weet het niet. ik heb begrepen dat zijn vriendin volgend weekend(tijdelijk) terugkomt, dus dat versimpelt de zaak. tenminste, in zo verre dat hij in háár aanwezigheid heel neutraal op mij reageert. en ik op hem, uiteraard. dat geeft mij dan in elk geval de tijd om een poging te doen hem uit mijn hoofd te zetten... hoop ik...

maar voordat zij terugkomt (zaterdag), is er nog een vrijdag.....
we zullen zien.
  maandag 5 september 2005 @ 11:57:54 #18
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_30283931
quote:
op maandag 5 september 2005 11:36 schreef nadine26 het volgende:

[..]

nou, zeg dat!

er waren trouwens ook een paar bekende nederlanders, waarvan één gekleed in een spierwitte korte broek met een roze poloshirt (zo'n volgzaam type dat zich door zijn vrouw laat aankleden). hij kwam op een bepaald moment even naar de baby kijken, en toen zei hij - out of the blue - : "ik heb nog nooit zoveel lelijke wijven bij elkaar gezien."

geestig, uit zijn mond.
ik heb maar geïnteresseerd geknikt, met mijn 'na de operatie'-gezicht, en ik dacht: 'nee, maar jij ziet er fantastisch uit!' wat is dat toch met die veertig-plus mannen die denken dat het voor hen niet belangrijk is om een beetje strak & afgetraind voor de dag te komen?! (hierbij merk ik op dat er één man was, toevallig met een cowboyhoed, die níet was uitgezakt/opgebrand/afgeserveerd).
en dan reist bij mij de vraag: welke bn'er was dat dan?
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_30283991
of je gooit alles in de strijd en maakt er één fantastische wilde nacht van, heb je dat ook gehad en misschien ben je er dan wel klaar mee... of het valt tegen en het wordt niet eens een wilde nacht....
Carpe diem
pi_30286523
quote:
op maandag 5 september 2005 12:00 schreef klossie het volgende:
of je gooit alles in de strijd en maakt er één fantastische wilde nacht van, heb je dat ook gehad en misschien ben je er dan wel klaar mee... of het valt tegen en het wordt niet eens een wilde nacht....
precies, wat een hoop gezeur om niets. jij hebt een vriendje wat toch uit gaat, dus aan jouw kant geen belemmering. hij aan de andere kant pakt toch wat hij pakken kan, dus als jij het niet bent, is het de volgende oppas wel. dan kun je net zo goed even gebruik maken van je situatie en er ook lol mee beleven.
pi_30286815
quote:
op maandag 5 september 2005 13:36 schreef broodbeleg het volgende:

[..]

jij hebt een vriendje wat toch uit gaat, dus aan jouw kant geen belemmering. hij aan de andere kant pakt toch wat hij pakken kan, dus als jij het niet bent, is het de volgende oppas wel.
of het uit gaat, hangt van een paar dingen af. hij (vriendje) heeft het in z'n hoofd gehaald om in psychotherapie te gaan - is geen land meer mee te bezeilen, sindsdien, en geen akker meer mee te ploegen. (alles ligt nu opeens aan mij. heel gek.)

en dat 'pakken wat hij pakken kan'... dat geloof ik niet. of ik wil het niet geloven, dat kan ook. maar als ik jouw advies opvolg, loop ik het risico dat ik straks zélf in psychotherapie moet...
pi_30286845
quote:
op maandag 5 september 2005 11:57 schreef roa het volgende:

[..]

en dan reist bij mij de vraag: welke bn'er was dat dan?
ik heb geen rechtsbijstandsverzekering!
  maandag 5 september 2005 @ 13:58:33 #23
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30287017
quote:
op maandag 5 september 2005 13:49 schreef nadine26 het volgende:

[..]

of het uit gaat, hangt van een paar dingen af. hij (vriendje) heeft het in z'n hoofd gehaald om in psychotherapie te gaan - is geen land meer mee te bezeilen, sindsdien, en geen akker meer mee te ploegen. (alles ligt nu opeens aan mij. heel gek.)

en dat 'pakken wat hij pakken kan'... dat geloof ik niet. of ik wil het niet geloven, dat kan ook. maar als ik jouw advies opvolg, loop ik het risico dat ik straks zélf in psychotherapie moet...
je leidt wel een interessant leven...
gebeurd nog eens wat.
je vriendje was voordat hij in therapie ging wel normaal?? het begon toch allemaal als een heel romantisch verhaal.
pi_30287325
quote:
op maandag 5 september 2005 10:41 schreef nadine26 het volgende:
leuke vader bij wie ik oppas...

dag allemaal, leuk weekend gehad?

het feestje afgelopen vrijdag was een verschrikking; het was een tuinfeestje (jeu de boules & pastis & keiharde franse discomuziek) en er heerste die avond een krankzinnige muggenplaag. in de loop van de avond zwol eerst mijn wang op als een kievitsei, daarna mijn wenkbrauw en tenslotte mijn lip. resultaat: ik zag eruit alsof ik direct na mijn facelift het verband eraf had gerukt om de vrienden van 'madame' de stuipen op het lijf te jagen.
ik heb niet verder gelezen dan dit.

meid serieus krijg toch een leven ofzo
pi_30287332
nu ga ik de rest van het verhaal lezen
pi_30287387
quote:
op maandag 5 september 2005 10:41 schreef nadine26 het volgende:
leuke vader bij wie ik oppas...

dag allemaal, leuk weekend gehad?

het feestje afgelopen vrijdag was een verschrikking; het was een tuinfeestje (jeu de boules & pastis & keiharde franse discomuziek) en er heerste die avond een krankzinnige muggenplaag. in de loop van de avond zwol eerst mijn wang op als een kievitsei, daarna mijn wenkbrauw en tenslotte mijn lip. resultaat: ik zag eruit alsof ik direct na mijn facelift het verband eraf had gerukt om de vrienden van 'madame' de stuipen op het lijf te jagen.
en niet alleen haar vrienden, want ook haar ex-man kwam nog even langs. aaargh! hij is nog steeds geweldig, hij droeg een witte broek en een felgroen t-shirt en een cowboyhoed, en het viel me op dat behalve de muggen ook alle aanwezige vrouwen om hem heen zwermden. we hebben geen woord gewisseld. wel keek hij een paar keer naar me, en hij glimlachte, maar ik kon die lach niet plaatsen - ik sluit niet uit dat hij me niet herkende met mijn opgeblazen 'na de operatie'- look. god, wat voelde ik me ellendig.
oke nu heb ik de 2e alinia ook gelezen en nu ga ik echt niet meer lezen want ik heb het gevoel dat ik doodga van het lachen serieus dit is toch gewoon te stom voor woorden zoals jij alles zegt en ervaart enzo !!!! whahaaahahaha

sorry maar ik zie dit nu als amusement in plaats van dat ik er nog serieus antwoord op ga geven, wat denk je wel niet zeg
pi_30287445
whahahahahaaaahahahahhahahahhaha tering jantje
  maandag 5 september 2005 @ 14:16:29 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30287462
nu weten we het wel #ANONIEM!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30287553
nu heb ik ook nog een paar reacties gelezen, die zijn niet eens zo grappig ofzo, gewoon normaal maar dit is wel een tvp want dit is gewoon te stom voor woorden

oppas werkt bij man van ex-vrouw waar ze werkt en ook bij exvrouw zelf en vermoet complot. man blijkt een meisje te hebben ergens maar meid in kwestie wil concurreren en proberen te 'vissen' naar de reden van scheiding e.d. en op een feest is ze gestoken door muggen en krijgt iedereen een kutverhaal te horen over haar vreselijke hoofd die bestoken is door muggen waardoor ze hem niet meer durft te benaderen van mijn part ben ik kinderachtig e.d. maar jij slaat echt alles met je verhalen en gedrag.
pi_30287598
en ja dit is een bash en ban me maar voor een tijd want bij dit soort meiden dringt het toch nooit door. alleen op de harde manier ook al zal ze pas over een paar jaar terugkijken en dan zien wat ze verkeerd heeft gedaan, succes ermee en ik zie wel of ik een ban krijg hiervoor of niet.
pi_30287628
quote:
op maandag 5 september 2005 13:49 schreef nadine26 het volgende:

[..]

of het uit gaat, hangt van een paar dingen af. hij (vriendje) heeft het in z'n hoofd gehaald om in psychotherapie te gaan - is geen land meer mee te bezeilen, sindsdien, en geen akker meer mee te ploegen. (alles ligt nu opeens aan mij. heel gek.)

en dat 'pakken wat hij pakken kan'... dat geloof ik niet. of ik wil het niet geloven, dat kan ook. maar als ik jouw advies opvolg, loop ik het risico dat ik straks zélf in psychotherapie moet...
deel 2 van deze soap??

maar goed, ik denk dat hij inderdaad pakt wat hij pakken kan. de vrouw is een tijdje het huis uit en meneer heeft behoefte. zo werkt dat gewoon voor veel mannen en zoals jij zijn verleden beschrijft lijkt hij niet iemand die zich in kan houden. er hangen niet voor niets zoveel vrouwen om hem heen.

ik denk ook niet dat je je te veel illusies in je hoofd moet halen. hij gaat echt niet alles opgeven voor jou. goeie kans dat 'ie je na een wilde avond in de speelweide met een slap excuus de deur uit zet. ben jij je baan kwijt en hou je er een kutgevoel aan over. maar ook als hij zijn vriendin eruit zou schoppen; ik zou niet willen meewerken aan een nieuwe scheiding. niet uit medelijden voor die vent (of snuifdoos), maar voor die kinderen.

maar dat zijn mijn principes dan.
pi_30287641
ik trek me vanaf nu trouwens terug uit het topic.
  maandag 5 september 2005 @ 14:24:16 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30287677
we strooien niet zo snel met bans...
maar zoals ik al zei: je hebt je punt inmiddels wel duidelijk gemaakt, leen.
als het verhaal van ts je zo irriteert, kun je er natuurlijk ook voor kiezen dit topic links te laten liggen: jij blij, zij blij, wij blij .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30287723
quote:
op maandag 5 september 2005 13:49 schreef nadine26 het volgende:

[..]

of het uit gaat, hangt van een paar dingen af. hij (vriendje) heeft het in z'n hoofd gehaald om in psychotherapie te gaan - is geen land meer mee te bezeilen, sindsdien, en geen akker meer mee te ploegen. (alles ligt nu opeens aan mij. heel gek.)

en dat 'pakken wat hij pakken kan'... dat geloof ik niet. of ik wil het niet geloven, dat kan ook. maar als ik jouw advies opvolg, loop ik het risico dat ik straks zélf in psychotherapie moet...
therapie omdat je gewoon een geile avond met een oudere kerel meemaakt? maak er niet zo'n probleem van zeg, gewoon een paar mooie avontuurtjes meemaken en verder ook niet over zeuren. dan behoudt je je baan ook en heb je daarnaast ook nog plezier. hij blij, jij blij...
pi_30287744
quote:
op maandag 5 september 2005 14:24 schreef copycat het volgende:
we strooien niet zo snel met bans...
maar zoals ik al zei: je hebt je punt inmiddels wel duidelijk gemaakt, leen.
als het verhaal van ts je zo irriteert, kun je er natuurlijk ook voor kiezen dit topic links te laten liggen: jij blij, zij blij, wij blij .
ja dat weet ik maar ik kan er gewoon echt zo slecht over als ik meiden zie waarbij ik het gevoel heb dat 'het toch niet gaat werken' maar dat ze het zelf niet zien. misschien zit ik er ook wel naast, straks heeft ze wel een goede relatie met die man, maar zoals ik het zie is er gewoon teveel gekloot omheen terwijl zij in pareltjes en goudvlokjes over hem blijft praten en daar kan ik niet zo goed tegen.
  maandag 5 september 2005 @ 14:29:00 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30287813
ik denk dat het merendeel hier jouw gevoel deelt dat dit niet gaat werken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30287901
quote:
op maandag 5 september 2005 14:29 schreef copycat het volgende:
ik denk dat het merendeel hier jouw gevoel deelt dat dit niet gaat werken .
ik denk iedereen
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_30288204
toch snap ik het niet.

waarom zou het niet gaan 'werken'?
leen?
bekkema?
nou... waarom? (oh nee, jij kwam hier niet meer).

ja, het is ernstig op de zaken vooruit lopen, en ik weet eigenlijk niet eens precies wát er al dan niet zou moeten/kunnen gaan 'werken', maar een béétje romantiek... nou... ja, daar geloof ik eigenlijk wel in.

maar ik geef ook eerlijk toe, leen, speciaal voor jou, dat ik op dit moment enigszins zwak in mijn schoenen sta, en ik kan me goed voorstellen dat jij (samen met het 'merendeel') denkt dat ik ze zie vliegen. ik zou minder zwak in mijn schoenen staan als mijn vriendje ophield met die psychotherapie. ik zeg: psychotherapie maakt meer kapot dan je lief is. het maakt vooral de liefde kapot. het is funest voor de liefde. de hond in de pot.
  maandag 5 september 2005 @ 14:45:14 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30288232
deel 2

zeg leen bekkema, verzuurde fles azijn, ga lekker een topic openen over diepzeepunnikken oid en laat ons genieten van deze "chick-lit"

moet wel zeggen dat de cowboy-hoed enigzins afbreuk doet aan mijn mental image van "god's gift to women"....maar goed

leuk btw die franse levenswijsheden... * noteert
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30288249
quote:
op maandag 5 september 2005 14:44 schreef nadine26 het volgende:

toch snap ik het niet.

waarom zou het niet gaan 'werken'?
leen?
bekkema?
nou... waarom? (oh nee, jij kwam hier niet meer).

ja, het is ernstig op de zaken vooruit lopen, en ik weet eigenlijk niet eens precies wát er al dan niet zou moeten/kunnen gaan 'werken', maar een béétje romantiek... nou... ja, daar geloof ik eigenlijk wel in.

maar ik geef ook eerlijk toe, leen, speciaal voor jou, dat ik op dit moment enigszins zwak in mijn schoenen sta, en ik kan me goed voorstellen dat jij (samen met het 'merendeel') denkt dat ik ze zie vliegen. ik zou minder zwak in mijn schoenen staan als mijn vriendje ophield met die psychotherapie. ik zeg: psychotherapie maakt meer kapot dan je lief is. het maakt vooral de liefde kapot. het is funest voor de liefde. de hond in de pot.
er zijn genoeg redenen te noemen waarom het niet zou werken. misschien kan jij beter aangeven waarom jij denkt dat het wél gaat werken?
  maandag 5 september 2005 @ 14:46:40 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30288261
quote:
op maandag 5 september 2005 14:44 schreef nadine26 het volgende:

toch snap ik het niet.

waarom zou het niet gaan 'werken'?
leen?
bekkema?
nou... waarom? (oh nee, jij kwam hier niet meer).

ja, het is ernstig op de zaken vooruit lopen, en ik weet eigenlijk niet eens precies wát er al dan niet zou moeten/kunnen gaan 'werken', maar een béétje romantiek... nou... ja, daar geloof ik eigenlijk wel in.

maar ik geef ook eerlijk toe, leen, speciaal voor jou, dat ik op dit moment enigszins zwak in mijn schoenen sta, en ik kan me goed voorstellen dat jij (samen met het 'merendeel') denkt dat ik ze zie vliegen. ik zou minder zwak in mijn schoenen staan als mijn vriendje ophield met die psychotherapie. ik zeg: psychotherapie maakt meer kapot dan je lief is. het maakt vooral de liefde kapot. het is funest voor de liefde. de hond in de pot.
ik vind je heel normaal hoor
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30288264
quote:
op maandag 5 september 2005 14:44 schreef nadine26 het volgende:
ik zou minder zwak in mijn schoenen staan als mijn vriendje ophield met die psychotherapie. ik zeg: psychotherapie maakt meer kapot dan je lief is. het maakt vooral de liefde kapot. het is funest voor de liefde. de hond in de pot.
wat een kul, zeg..

waarom zit je vriendje in psychotherapie eigenlijk?
en waarom ga je eigenlijk niet bij hem (je vriendje dus) weg?
  maandag 5 september 2005 @ 14:50:23 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30288369
quote:
op maandag 5 september 2005 14:44 schreef nadine26 het volgende:
...ik zeg: psychotherapie maakt meer kapot dan je lief is. het maakt vooral de liefde kapot. het is funest voor de liefde. de hond in de pot.
mee eens, liefde hoort irrationeel en onverklaarbaar en mysterieus en passioneel te zijn, niet droog-geanalyseerd en uitgeplozen. zo on-geil
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30288397
quote:
op maandag 5 september 2005 14:45 schreef vivi het volgende:
deel 2

moet wel zeggen dat de cowboy-hoed enigzins afbreuk doet aan mijn mental image van "god's gift to women"....maar goed

ja, dat snap ik! maar het was een tuinfeest met een thema (dat had 'madame' mij volgens zichzelf duidelijk gezegd, toch was het me ontgaan) en het thema was st. tropez. nou kom ik daar niet vaak, in st. tropez, maar gezien het aantal cowboyhoeden op het feestje mogen we aannemen dat de cowboyhoed daar bij het dagelijks tenue hoort.

(het stond hem goed, trouwens).
(sorry, leen!)
(ik kan het zwijmelen niet laten!)
  maandag 5 september 2005 @ 14:52:39 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30288445
quote:
op maandag 5 september 2005 14:51 schreef nadine26 het volgende:

[..]


ja, dat snap ik! maar het was een tuinfeest met een thema (dat had 'madame' mij volgens zichzelf duidelijk gezegd, toch was het me ontgaan) en het thema was st. tropez. nou kom ik daar niet vaak, in st. tropez, maar gezien het aantal cowboyhoeden op het feestje mogen we aannemen dat de cowboyhoed daar bij het dagelijks tenue hoort.

(het stond hem goed, trouwens).
(sorry, leen!)
(ik kan het zwijmelen niet laten!)
in dat kader had je natuurlijk wel heel goed je daisy duke-shorts aan kunnen trekken
wat een hypocrisie !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30288489
quote:
op maandag 5 september 2005 14:46 schreef wolkje het volgende:

[..]

waarom zit je vriendje in psychotherapie eigenlijk?
"dat is privé." (citaat)
ik weet het dus niet precies.
  maandag 5 september 2005 @ 14:54:28 #47
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30288505
quote:
op maandag 5 september 2005 14:46 schreef wolkje het volgende:

[..]

wat een kul, zeg..

waarom zit je vriendje in psychotherapie eigenlijk?
en waarom ga je eigenlijk niet bij hem (je vriendje dus) weg?
ja, je hebt een vaag vriendje.. (je eigen woorden) nadat hij is begonnen met therapie kun je niets meer met hem. je bent niet verliefd op hem.. hij is wel het hele weekend bij je, klinkt als, vanwege de goeie oude tijd. waar ligt nu precies het knelpunt. zijn je superromantische ideeen ontstaan door je huidige vriendje?? soort van overspronggedrag?
  maandag 5 september 2005 @ 14:55:36 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30288543
the plot thickens.....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30288564
rebound boy van tig jaar ouder + kids
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_30288568
quote:
op maandag 5 september 2005 14:54 schreef nadine26 het volgende:

[..]

"dat is privé." (citaat)
ik weet het dus niet precies.


gaan jullie nog maar kort met elkaar dan?
pi_30288621
quote:
op maandag 5 september 2005 14:54 schreef jeeweetje het volgende:

[..]

ja, je hebt een vaag vriendje.. (je eigen woorden) nadat hij is begonnen met therapie kun je niets meer met hem. je bent niet verliefd op hem.. hij is wel het hele weekend bij je, klinkt als, vanwege de goeie oude tijd. waar ligt nu precies het knelpunt. zijn je superromantische ideeen ontstaan door je huidige vriendje?? soort van overspronggedrag?
jij snapt het. dat bedoel ik met 'zwak in mijn schoenen staan'. (ik was trouwens wel verliefd op hem, hoor. nog wel... een beetje... als hij gewoon weer normaal gaat doen, that is.)
pi_30288677
quote:
op maandag 5 september 2005 14:50 schreef vivi het volgende:

[..]

mee eens, liefde hoort irrationeel en onverklaarbaar en mysterieus en passioneel te zijn, niet droog-geanalyseerd en uitgeplozen. zo on-geil
ow god, hebben jullie elkaar gevonden?
zolang je het maar passie noemt is het helemaal niet erg om je te laten gebruiken door een kerel die gewoon iets te neuken zoekt inderdaad. en deze is nog bezet met kinderen ook vivi, dan kom jij nog iets beter uit
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30288696
ik zou het een struikelpunt vinden in mijn relatie als mijn wederhelft mij niet kon vertellen waarom hij/zij psychotheraphie nodig heeft.

heeft iets te maken met vertrouwen den ik dan.
Trotse mamma :)
  maandag 5 september 2005 @ 15:04:41 #54
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30288800
quote:
op maandag 5 september 2005 14:57 schreef nadine26 het volgende:

[..]

jij snapt het. dat bedoel ik met 'zwak in mijn schoenen staan'. (ik was trouwens wel verliefd op hem, hoor. nog wel... een beetje... als hij gewoon weer normaal gaat doen, that is.)
kan je uit eigen ervaring vertellen (opa vertelt) dat het een ijdele hoop is.. ook al was het bij mij miijn vriendin. hoop niet dat het voor jou een tantalus kwelling gaat worden. wachten op liefde.
pi_30291292
het gaat steeds smeuiiger worden. bn'ers opeens een vriendje in psychotherapie. dikke muggenbulten hoofden.

kom op zeg, dit klinkt echt te gek voor woorden.

nog ff een moord en een ontvoering naar saint-tropez en het verhaal is klaar...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30291918
quote:
op maandag 5 september 2005 16:30 schreef godshand het volgende:
het gaat steeds smeuiiger worden. bn'ers opeens een vriendje in psychotherapie. dikke muggenbulten hoofden.

kom op zeg, dit klinkt echt te gek voor woorden.

nog ff een moord en een ontvoering naar saint-tropez en het verhaal is klaar...
ik mis bassie en adriaan eigenlijk nog
pi_30292112
quote:
op maandag 5 september 2005 16:30 schreef godshand het volgende:
het gaat steeds smeuiiger worden. bn'ers opeens een vriendje in psychotherapie. dikke muggenbulten hoofden.

kom op zeg, dit klinkt echt te gek voor woorden.

nog ff een moord en een ontvoering naar saint-tropez en het verhaal is klaar...
oh? in wat voor isoleercel leef jij dan?!
psychotherapie is, tenminste onder mijn vrienden, de normaalste zaak van de wereld; ik ken er meer die wél therapeutisch ondersteund worden dan níet. het is meer een kwestie van 'jezelf ontdekken' en 'de diepte in' en 'werken aan je emotionele ontwikkeling' dan dat deze mensen psychische wrakken zijn. soort luxe-therapie, dus.
en bn'ers komen ook wel eens op een feestje, hoor! niet op míjn feestje, nee. maar dit was het feestje van mensen die toevallig een aangetrouwde bn'er hebben.
en wat die muggenbulten betreft... okay, ik beken schuld: ik heb het een tikkie overdreven. ik heb ook geen échte face-lift gehad, hoor.
pi_30292144
ts heeft een grote fantasie en houdt er van deze leugens als waar voor te houden.

daar bestaan praatgroepen voor
Buikpijn van het lachen!
pi_30292155
quote:
op maandag 5 september 2005 17:00 schreef nadine26 het volgende:

[..]

oh? in wat voor isoleercel leef jij dan?!
psychotherapie is, tenminste onder mijn vrienden, de normaalste zaak van de wereld; ik ken er meer die wél therapeutisch ondersteund worden dan níet. het is meer een kwestie van 'jezelf ontdekken' en 'de diepte in' en 'werken aan je emotionele ontwikkeling' dan dat deze mensen psychische wrakken zijn. soort luxe-therapie, dus.
okay, en nu een foto van je polsen laten zien graag.
pi_30292270
quote:
op maandag 5 september 2005 15:04 schreef jeeweetje het volgende:

[..]

kan je uit eigen ervaring vertellen (opa vertelt) dat het een ijdele hoop is.. ook al was het bij mij miijn vriendin. hoop niet dat het voor jou een tantalus kwelling gaat worden. wachten op liefde.
bedoel je dat jouw vriendin in therapie zat? heb je tips? dingen die ik wél of juist níet moet zeggen? denk je dat ik er überhaupt invloed op heb?
pi_30292621
quote:
op maandag 5 september 2005 15:00 schreef faithz het volgende:
ik zou het een struikelpunt vinden in mijn relatie als mijn wederhelft mij niet kon vertellen waarom hij/zij psychotheraphie nodig heeft.

heeft iets te maken met vertrouwen den ik dan.
precies, dat denk ik dan ook. het blijft bij vaagheden; hij wil bepaalde dingen 'onderzoeken' en die dingen spelen in het verleden - een verleden waar ik niet bij was. ik weet er wel íets van, het is niet zo dat hij mij doelbewust buitensluit, maar zo voelt het wel. sowieso vind ik die therapeute een bedreiging. ten onrechte, natuurlijk - ik ben echt wel ruimdenkend genoeg om te begrijpen dat therapie soms kan helpen om bepaalde problemen op te lossen, maar ik raak dat gevoel toch niet kwijt. wat bespreekt hij daar dan precies...? hij zegt: 'niets dat het daglicht niet kan verdragen,' maar daar gaat het mij niet om, het gaat - je zei het al - om vertrouwen.

het grote nadeel van therapie is, denk ik, dat het werkt als een soort egoïsme-serum. uren, úren kan hij praten over zichzelf, en over wat hij nou toch wíl met zijn leven, waarom, hoezo, sinds wanneer, en het eind van het liedje is telkens dat ik de zwarte piet krijg toegespeeld.
  maandag 5 september 2005 @ 20:28:13 #62
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30298374
quote:
op maandag 5 september 2005 17:05 schreef nadine26 het volgende:

[..]

bedoel je dat jouw vriendin in therapie zat? heb je tips? dingen die ik wél of juist níet moet zeggen? denk je dat ik er überhaupt invloed op heb?
de enige manier om wantrouwen weg te nemen is meegaan naar therapie. mag gewoon en de therapeut zal dit niet tegenhouden. maar ja, die drempel zal je vriend moeten wegnemen.
samen is het sleutelwoord. zolang je het niet samen doet, er niet samen aan werkt heb je er geen invloed op.
tja, het is in een ander topic al gezegd. jezelf zoeken is lastig. jezelf kwijt zijn nog lastiger.

ik heb geen antwoord of tips hoe je er mee kunt omgaan. ik kon het niet in ieder geval. uiteindelijk kreeg ik alleen maar verwijten en was ik degeen die moest veranderen, want zij had therapie gehad...

"lees net dat dit nu al bij jou gebeurd..".
pi_30303563
jeeweetje,

meegaan naar therapie? bedoel je relatietherapie of zo? ik kan me niet voorstellen dat ik er gewoon gezellig bij mag zitten in een hoekje, het is toch zíjn sessie, zíjn geld, zíjn eh... therapie? het is ook niet echt een probleem van ons samen waar hij mee zit (al wordt het dat intussen wél); het is een probleem van hem. of 'probleem'... laten we zeggen dat hij 'de dingen op een rijtje moet zetten.' en het lijkt me een beetje raar als ik dan op de achtergrond als een soort vage schim zit mee te luisteren.

ach nee, die hele therapie moet hij zelf weten. het gaat mij er eigenlijk om dat die geconcentreerde aandacht voor zijn ego (en dat ís therapie in wezen) ertoe leidt dat hij hele avonden zit te oreren over zichzelf & zijn eigen navel, wat op zichzelf moet kunnen, ware het niet dat hij vóór dit alles een heel relaxed en geïnteresseerd iemand was. en op díe jongen ben ik gevallen. als we nou al vijf jaar een serieuze relatie hadden, zou ik wel bereid zijn mezelf een tijdje weg te cijferen voor hem. maarrrrrr... laat ik nou nét in deze duistere periode een hele leuke man tegenkomen! (nee, dat zal wel geen toeval zijn.)

misschien is het wel gewoon een vlucht. heb ik even afleiding nodig. waait het allemaal vanzelf weer over. kom ik op een ochtend plotseling bij zinnen. vallen de schellen me van de ogen, enzovoort. misschien ben ik wel gewoon verwend. zo van: wordt het éven moeilijk, en dan meteen afhaken.

maar nee, die therapie bevalt me niks. ik geloof meer in de heilzame kracht van verdringen.
  maandag 5 september 2005 @ 23:07:44 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30304301
quote:
op maandag 5 september 2005 22:48 schreef nadine26 het volgende:
ik geloof meer in de heilzame kracht van verdringen.
en dit meen je serieus?

niet dat ik de manier waarop je vriend er schijnbaar mee omgaat okay vind, maar dit is wel weer het andere uiterste.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30304688
quote:
op maandag 5 september 2005 23:07 schreef copycat het volgende:

[..]

en dit meen je serieus?
ja. echt waar. het werkt goed.
  maandag 5 september 2005 @ 23:22:46 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30304932
niet voor mij, op de langere termijn iig .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30305266
quote:
op maandag 5 september 2005 23:22 schreef copycat het volgende:

niet voor mij, op de langere termijn iig .
voor de meeste mensen niet hoor alleen komen mensen daar soms pas erg laat achter
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_30305329
als ik al bepaalde 'onverwerkte issues' zou hebben, dan heb ik er geen last van (voor zo ver ik weet, en afgezien van die polsen, hahaha).

wat ik eigenlijk bedoel is dat het beter is om bezig te blijven, dingen te doen, je druk te maken, dan om in een hoekje met een therapeut te gaan zitten kniezen over iets dat je toch niet meer kunt terugdraaien. dus: leer ermee leven. face it. ik heb genoeg mensen in mijn omgeving ten onder zien gaan aan de luxe die 'zelfreflectie' heet. dan kun je beter distels gaan rooien op het land, oneerbiedig gezegd. echt, dat is veel gezonder voor de geest.
pi_30305482
zitten kniezen in een hoekje

ach ja tis maar net hoe je hebt bekijkt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 september 2005 @ 23:42:26 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30305696
quote:
op maandag 5 september 2005 23:32 schreef nadine26 het volgende:
wat ik eigenlijk bedoel is dat het beter is om bezig te blijven, dingen te doen, je druk te maken, dan om in een hoekje met een therapeut te gaan zitten kniezen over iets dat je toch niet meer kunt terugdraaien. dus: leer ermee leven. face it.
wat heb jij een raar beeld van therapie!
juist door therapie kun je dingen face-en en ermee leren omgaan.
tenminste dat is mijn ervaring geweest.

maar gelukkig maar dat jij geen issues hebt (gehad) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30305822
als je trouwens meegaat bij zijn therapie zit je daar niet in een hoekje te luisteren hoor, vaak word je bij het gesprek betrokken.
pi_30306139
quote:
op maandag 5 september 2005 23:32 schreef nadine26 het volgende:
als ik al bepaalde 'onverwerkte issues' zou hebben, dan heb ik er geen last van (voor zo ver ik weet, en afgezien van die polsen, hahaha).

wat ik eigenlijk bedoel is dat het beter is om bezig te blijven, dingen te doen, je druk te maken, dan om in een hoekje met een therapeut te gaan zitten kniezen over iets dat je toch niet meer kunt terugdraaien. dus: leer ermee leven. face it. ik heb genoeg mensen in mijn omgeving ten onder zien gaan aan de luxe die 'zelfreflectie' heet. dan kun je beter distels gaan rooien op het land, oneerbiedig gezegd. echt, dat is veel gezonder voor de geest.
door rennen en je druk maken is niet hetzelfde als ergens mee leren leven hoor. dingen die je niet kan terugdraaien zijn meestal wel heel leerzaam om grondig te overdenken en ervan te leren.

als jij dat zou doen, dan zou je misschien al hebben geleerd dat het zinloos is om door te gaan met een vriend die jou alleen maar de zwarte piet toespeelt en alleen maar met zichzelf bezig is, en zou je misschien ook begrijpen dat het echt geen toeval is dat je juist nu een leuke man tegen komt die je ook wel ziet zitten.

vroeger keek je namelijk niet echt op die manier naar andere mannen. bewust of onbewust kan je die dingen echt niet los van elkaar zien.

als ik jou was zou ik het uitmaken met je vriend, ff lekker chillen, tijd voor jezelf nemen en dan es rond gaan kijken welk een leuke mannen er rond lopen.

al dat geouwehoer, mên, take a fucking chillpill.
Big dick.
pi_30306176
quote:
op maandag 5 september 2005 23:42 schreef copycat het volgende:

wat heb jij een raar beeld van therapie!
juist door therapie kun je dingen face-en en ermee leren omgaan.
jawel, dat is ook zo. maar dan moet het ook wel echt ergens over gaan. ik vind het een beetje raar om, zoals mijn vriendje dus, in therapie te gaan vanuit de gedachte dat hij daarmee weer een nieuwe dimensie toevoegt aan zichzelf/zijn leven. hij had ook naar de masseur kunnen gaan. maar hij koos voor de therapeut. zo ongeveer zie ik het (bij hem).
pi_30306227
das jouw visie ja maar je verteld net zelf dat hij je niet verteld heeft waarom hij precies in therapie gaat, hoe kun je dan zo'n uitgesproken mening erover hebben?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_30307924
quote:
op maandag 5 september 2005 23:57 schreef darkelf het volgende:
das jouw visie ja maar je verteld net zelf dat hij je niet verteld heeft waarom hij precies in therapie gaat, hoe kun je dan zo'n uitgesproken mening erover hebben?
die uitgesproken mening van mij heeft vooral te maken met het effect dat de therapie op hem heeft. een ander mens. en geen aangenamer mens, mag ik daar wel aan toevoegen.

ik geef een voorbeeld van een gesprek dat we laatst hadden.

ik: "leuke dag gehad?"
hij: "waarom vraag je dat?"
(hier begint het al: in plaats van gewoon antwoord te geven, stelt hij een wedervraag, net als... inderdaad...de therapeut!)
ik: "gewoon. ik ben benieuwd." na een korte pauze: "je had toch therapie?"
hij: "ja. maar je kijkt me niet eens aan. je zit de krant te lezen."
ik: "nu niet meer." (leg krant weg)
hij: "okay."(zucht) "het... oh, het ging wel."
ik: "maar niet heus."
lange, zinderende stilte.
hij: "weet je wat, laat ook maar zitten. jij bent niet wezenlijk geïnteresseerd. niet in mij, niet in de buitenwereld, niet in de dingen waar het om draait in het leven. heb je daar wel eens over nagedacht? waar het écht om draait?"
ik: "nee, vertel."
(in een poging wat vaart achter het gesprek te zetten).
hij: "om pure, echte ervaringen. om de waarheid. de waarheid over jezelf, daar begint het mee, en ik heb niet de indruk dat jij ook maar het flauwste idee hebt."
enzovoort, enzovoort, enzovoort.

(net aan de telefoon was het wéér raak.)
nogmaals, en met alle respect: ik vind het doodvermoeiend.

pi_30309626
quote:
op maandag 5 september 2005 23:32 schreef nadine26 het volgende:
als ik al bepaalde 'onverwerkte issues' zou hebben, dan heb ik er geen last van (voor zo ver ik weet, en afgezien van die polsen, hahaha).

wat ik eigenlijk bedoel is dat het beter is om bezig te blijven, dingen te doen, je druk te maken, dan om in een hoekje met een therapeut te gaan zitten kniezen over iets dat je toch niet meer kunt terugdraaien. dus: leer ermee leven. face it. ik heb genoeg mensen in mijn omgeving ten onder zien gaan aan de luxe die 'zelfreflectie' heet. dan kun je beter distels gaan rooien op het land, oneerbiedig gezegd. echt, dat is veel gezonder voor de geest.
nergens last van? jouw hunkering naar een nieuwe minnaar, is dat dan geen last?

die hunkering toeschrijven aan het falen van jouw huidige minnaar vind ik een iets te goedkoop excuus. bij falende relaties hebben meestal beide partijen gefaald. kun jij naar eer en geweten stellen dat jij alles hebt gedaan om jouw huidige relatie te redden? zo ja, dan kun jij met een zuiver geweten deze relatie beëindigen en met een schone lei een herstart van jouw (liefdes-) leven maken. zo nee, dan verdien jij een schop onder jouw kont.

aanhakend op jouw bezigheidstherapie-advies ... wat vind jij gezonder voor de geest, distels rooien of liefdesaffaires afwikkelen?
pi_30311908
k lach mezelf hier helemaal dood,..
wat voor een zooi instabiele idioten heb jij om je heen nadine?
dat ze allemaal naar therapie gaan?
kappe hoor he,.. ga een leven zoeken,.. en stabiele figuren? begrijp ik dat je dit soort topics opent.
dit is heel slecht voor je buikspieren zo vroeg in de morgen, die doen gewoon zeer van het lachen
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:05:51 #78
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30312501
quote:
op maandag 5 september 2005 22:48 schreef nadine26 het volgende:

misschien is het wel gewoon een vlucht. heb ik even afleiding nodig. waait het allemaal vanzelf weer over. kom ik op een ochtend plotseling bij zinnen. vallen de schellen me van de ogen, enzovoort. misschien ben ik wel gewoon verwend. zo van: wordt het éven moeilijk, en dan meteen afhaken.

maar nee, die therapie bevalt me niks. ik geloof meer in de heilzame kracht van verdringen.
het is geen relatietherapie. je vriend heeft een probleem en of je wilt het samen oplossen of je zult nooit weten wat hem dwars heeft gezeten en dat is dus geen goede basis.
of je bent verliefd geworden op iemand die een rol speelde, want hij is nu heel anders (klopt wel, want door de therapie moet hij naar zichzelf kijken) kennelijk maak jij geen onderdeel uit van hem.
als er niets gebeurd tussen jou en je regisseur komt er wel weer een ander waar je voor zult vallen, omdat je liefde zoekt die je nu niet krijgt.

als je bij je vriend weggaat zul je zien dat je (heeft even tijd nodig) weer wat rationeler naar nieuwe relaties kunt kijken.
romantische geest zul je wel houden.
pi_30312824
quote:
op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef nadine26 het volgende:

[..]

die uitgesproken mening van mij heeft vooral te maken met het effect dat de therapie op hem heeft. een ander mens. en geen aangenamer mens, mag ik daar wel aan toevoegen.

ik geef een voorbeeld van een gesprek dat we laatst hadden.

ik: "leuke dag gehad?"
hij: "waarom vraag je dat?"
(hier begint het al: in plaats van gewoon antwoord te geven, stelt hij een wedervraag, net als... inderdaad...de therapeut!)
ik: "gewoon. ik ben benieuwd." na een korte pauze: "je had toch therapie?"
hij: "ja. maar je kijkt me niet eens aan. je zit de krant te lezen."
ik: "nu niet meer." (leg krant weg)
hij: "okay."(zucht) "het... oh, het ging wel."
ik: "maar niet heus."
lange, zinderende stilte.
hij: "weet je wat, laat ook maar zitten. jij bent niet wezenlijk geïnteresseerd. niet in mij, niet in de buitenwereld, niet in de dingen waar het om draait in het leven. heb je daar wel eens over nagedacht? waar het écht om draait?"
ik: "nee, vertel."
(in een poging wat vaart achter het gesprek te zetten).
hij: "om pure, echte ervaringen. om de waarheid. de waarheid over jezelf, daar begint het mee, en ik heb niet de indruk dat jij ook maar het flauwste idee hebt."
enzovoort, enzovoort, enzovoort.

(net aan de telefoon was het wéér raak.)
nogmaals, en met alle respect: ik vind het doodvermoeiend.
ik vind eigenlijk wel dat ie gelijk heeft. het hoeft niet elke dag, amar als mijn vriend iets kwijt moet over wat hij van binnen voelt ben ik blij dat ie dat met mij deelt en ga ik niet ondertussen de krant zitten lezen.

ow, en die andere kerel is wel leuk? die laat zijn ex met 2 kinderen zitten voor een jonge groiet om vervolgens te gaan sjansen met de nanny. nee, dan ben je idd een topvent
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30313341
quote:
op dinsdag 6 september 2005 02:51 schreef gajus het volgende:

nergens last van? jouw hunkering naar een nieuwe minnaar, is dat dan geen last?

die hunkering toeschrijven aan het falen van jouw huidige minnaar vind ik een iets te goedkoop excuus. bij falende relaties hebben meestal beide partijen gefaald. kun jij naar eer en geweten stellen dat jij alles hebt gedaan om jouw huidige relatie te redden? zo ja, dan kun jij met een zuiver geweten deze relatie beëindigen en met een schone lei een herstart van jouw (liefdes-) leven maken. zo nee, dan verdien jij een schop onder jouw kont.

aanhakend op jouw bezigheidstherapie-advies ... wat vind jij gezonder voor de geest, distels rooien of liefdesaffaires afwikkelen?
jawel, die hunkering naar een nieuwe minnaar (ahum) is inderdaad een last. maar geen zware last; ik ben verliefd en voel me licht in het hoofd.

of ik alles heb gedaan om mijn huidige relatie te redden... nee. het woord 'relatie' is een beetje teveel eer; we zien elkaar soms weken niet.
ik ben verliefd geworden op een avonturier, weliswaar een avonturier die is opgegroeid op de bloemendaalse hockeyvelden, maar tóch... hij had iets. ik vond hem spannend. therapie is een afknapper gebleken. ja, misschien verdien ik wel een schop onder m'n kont voor die ongevoeligheid...

distels rooien is zeker gezond voor de geest, maar liefdesaffaires afwikkelen is uiteraard nóg gezonder, voor zowel geest als lichaam.
pi_30313374
quote:
op dinsdag 6 september 2005 09:38 schreef het.ismij het volgende:

dit is heel slecht voor je buikspieren zo vroeg in de morgen, die doen gewoon zeer van het lachen
en zo bespaar ik jou weer een tochtje naar de sportschool. probeer de dingen toch een beetje positief te bekijken!
pi_30313555
quote:
op dinsdag 6 september 2005 10:44 schreef nadine26 het volgende:

[..]

en zo bespaar ik jou weer een tochtje naar de sportschool. probeer de dingen toch een beetje positief te bekijken!
waar k toch wel heen ga
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_30314020
weet iemand wat in godsnaam een 'tombola' is?

kreeg net een sms-je (van háár, 'madame') dat ze morgenmiddag een tombola houdt in de tuin voor een goed doel?? en of ik wil komen helpen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:12:57 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30314057
quote:
op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef nadine26 het volgende:
weet iemand wat in godsnaam een 'tombola' is?
een soort van loterij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30314141
tom·bo·la (de ~ (m.), ~'s)
1 loterijspel met kunst- of gebruiksvoorwerpen als prijzen

kan overgens ook met geld, maar dat is volgens de nederlandse wetgeving verboden.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:18:49 #86
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30314233
ik wilde me eigenlijk nergens mee bemoeien omdat ik van het eerste topic af aan al denk dat het sowieso kezen wordt tussen ts en vader. vriendinnen, bn'ers, vriendjes, terapeuten en het feit of dit topic überhaupt waar is daargelaten. maaaarrrrr, na dit stukje teskt:
quote:
psychotherapie is, tenminste onder mijn vrienden, de normaalste zaak van de wereld; ik ken er meer die wél therapeutisch ondersteund worden dan níet. het is meer een kwestie van 'jezelf ontdekken' en 'de diepte in' en 'werken aan je emotionele ontwikkeling' dan dat deze mensen psychische wrakken zijn. soort luxe-therapie, dus.
vroeg ik mij af van welke planeet ts eigenlijk komt. kom je uit zo'n luxeparadijsje uit wassenaar waar de mensen van ellende ook niet meer weten wat ze met hun geld moeten? of vond je "de eetclub" van saskia noort ook zo'n leuk boek....get my point?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:23:48 #87
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30314367
quote:
op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef nadine26 het volgende:
weet iemand wat in godsnaam een 'tombola' is?

kreeg net een sms-je (van háár, 'madame') dat ze morgenmiddag een tombola houdt in de tuin voor een goed doel?? en of ik wil komen helpen.
een loterij/bingo.
Zo niet, dan toch...
pi_30314406
quote:
op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef aglarrr het volgende:
kom je uit zo'n luxeparadijsje uit wassenaar waar de mensen van ellende ook niet meer weten wat ze met hun geld moeten?
nee, ik woon niet op het platteland.
pi_30314528
quote:
op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef nadine26 het volgende:

[..]

nee, ik woon niet op het platteland.
wassenaar platteland?
ik geloof niet dat jij helemaal hebt opgelet?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:44:05 #90
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30314943
volgens mij is ze niet zo slim... en heeft rare vrienden.
Zo niet, dan toch...
pi_30315259
quote:
op maandag 5 september 2005 23:32 schreef nadine26 het volgende:
...
wat ik eigenlijk bedoel is dat het beter is om bezig te blijven [...] dan om in een hoekje met een therapeut te gaan zitten kniezen over iets dat je toch niet meer kunt terugdraaien.
nadine staat tenminste met beide benen op de grond!

therapie heeft een sterk 'kleren van de keizer' effect.
het valt mij op dat niemand (behalve nadine) er een kwaad woord over durft te spreken.
als die vriend 'issues' en levensvragen heeft, wie is nadine dan om te zeggen dat hij gewoon met het hoofd omhoog en de borst vooruit het leven moet trotseren, net als 10 miljard mensen die het zonder therapie doen en deden?

nou ja, als het hem helpt, prima. maar ik begrijp goed dat nadine er niet blij mee is. iemand die zij niet kent loopt een beetje haar vriendje te herprogrammeren, en hij doet er vrijwillig aan mee.

en dan nog :
quote:
hij: "om pure, echte ervaringen. om de waarheid. de waarheid over jezelf, daar begint het mee, en ik heb niet de indruk dat jij ook maar het flauwste idee hebt."
.
braak, cliché, new-age en arrogant. dumpen.
pi_30315725
quote:
op dinsdag 6 september 2005 11:29 schreef het.ismij het volgende:

wassenaar platteland?
ik geloof niet dat jij helemaal hebt opgelet?
groen. bomen. muggen. dat noem ik het platteland.
pi_30315781
quote:
op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef topmaat het volgende:
volgens mij is ze niet zo slim... en heeft rare vrienden.
punt één kan ik niet beoordelen. punt twee: mee eens. maar: een mens is nooit te oud om te veranderen, zoals het spreekwoord zegt. en... die verandering hangt in de lucht...
pi_30315836
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:08 schreef nadine26 het volgende:

[..]

groen. bomen. muggen. dat noem ik het platteland.
jij ben echt niet goed,..
t ligt echt midden in de randstad hele ingebouwd.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_30315839
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:10 schreef nadine26 het volgende:

[..]

punt één kan ik niet beoordelen. punt twee: mee eens. maar: een mens is nooit te oud om te veranderen, zoals het spreekwoord zegt. en... die verandering hangt in de lucht...
niet als je doordendert zonder stil te staan bij gebeurtenissen die je leven beinvloeden..
Big dick.
pi_30315840
quote:
op dinsdag 6 september 2005 11:53 schreef mgerben het volgende:

therapie heeft een sterk 'kleren van de keizer' effect.
het valt mij op dat niemand (behalve nadine) er een kwaad woord over durft te spreken.
en jij, dus. zullen wij samen dan maar een anti-therapie lobby beginnen?
pi_30315907
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef hassiebassie het volgende:

niet als je doordendert zonder stil te staan bij gebeurtenissen die je leven beinvloeden..
hassiebassie, je hebt gelijk. tijd voor bezinning & reflectie. ik merk dat ik doordraaf, maar ik ben verliefd, dat is mijn enige excuus.
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:20:54 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30316112
ik zou ook niet tegen dat semi-zweverig geneuzel van als van "vriendje" kunnen eerlijk gezegd...alle respect voor mensen die zo door het leven wensen te gaan maar ik krijg acute uitslag van dat psycho-analytisch gebabbel...niets mis met therapie hoor, als je echt iets ernstigs hebt meegemaakt, maar zoals ts al zei heb ik de indruk dat het er meestal op neerkomt dat je en passant nog wat extra traumatische ervaringen worden aangesmeerd....terwijl je daar in eerste instantie allleen maar kwam omdat je latente schuldgevoelens hebt omdat je de hond op je 13e een keer aan je tepel hebt laten likken ofzo...nope..ik zou er behoorlijk kriebelig van worden, en vrnml. als je verliefd wordt op een lekkere stoere vent die je gaandeweg ziet veranderen in orerend weekdier dat de hele dag verwijten loopt te ventileren, en vervolgens moeten er mandjes gevlochten worden in de biesbosch etc...bwaaaahh!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:23:14 #99
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30316183
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef nadine26 het volgende:

[..]

hassiebassie, je hebt gelijk. tijd voor bezinning & reflectie. ik merk dat ik doordraaf, maar ik ben verliefd, dat is mijn enige excuus.
haha, eigenlijk wel een lang en mooi verhaal geworden. dat alleen maar om het uit te maken met je huidige vriend en te gaan voor je dromen. wat gewoon aan te raden is. je kunt er alleen maar plezier aan beleven.
niet te moeilijk maken voor jezelf. maak het uit en kijk wat er a.s. vrijdag gebeurd
pi_30316201
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef nadine26 het volgende:

[..]

hassiebassie, je hebt gelijk. tijd voor bezinning & reflectie. ik merk dat ik doordraaf, maar ik ben verliefd, dat is mijn enige excuus.
überhaupt plannen om met je huidige relatie te stoppen? dat idee krijg ik niet van je. het gaat erover dat je zo verliefd bent op de "vader" en je ergert aan je vriendje. ik zou maar eens kappen met dat "vriendje".....
Carpe diem
pi_30316257
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef vivi het volgende:

en vervolgens moeten er mandjes gevlochten worden in de biesbosch etc...bwaaaahhh!

dat bedoel ik, vivi. dan kiezen wij toch liever voor een romantisch weekend naar venetië; door de stad zwieren, dronken worden in een gondel... leuk hotel... mmmmm. en die psycho-analytische gesprekken voegen daar niets aan toe!
pi_30316283
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef nadine26 het volgende:

[..]

en jij, dus. zullen wij samen dan maar een anti-therapie lobby beginnen?
gerben en nadine tegen de therapeuten!
dude!
leuk idee, maar vergeet niet dat ze hun klantjes herprogrammeren om als ze weer vrij zijn, de loftrompet over hun therapie te steken.

ben niet niet helemaal zo zwartwit hoor. sommigen mensen hebben er wel degelijk wat aan, als ze er zelf niet uitkomen bijvoorbeeld. en als ze ermee geholpen worden, prima, daar ben ik blijer mee dan dat ze ongelukkig door blijven lopen.

ik ben tegen het evangelische enthousiasme en de navel-focus ervan. op zoek naar de zin van je leven? wil je de waarheid over jezelf weten? ga in therapie!
ik ben meer geinteresseerd in de zin van het leven, en in de filosofische vraag of er een absolute waarheid is.

zeker die uitspraak van jou vriend gaat te ver. een beetje doen alsof hij de waarheid in pacht heeft. en dat jou aanwrijven na een hele dag distels rooien. kom zeg. ga lekker de waarheid uit je eigen navel peuteren maar val er anderen niet mee lastig.

uitspraak van de dag: jij bent uniek!!
net als iedereen...
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:27:02 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30316291
wat houdt je eigenlijk tegen om met je vage vriendje te kappen?
zoals je hier over hem praat spreekt er immers enkel hoon uit .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30316304
*zet cola en wokkels klaar
pi_30316393
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:27 schreef copycat het volgende:
wat houdt je eigenlijk tegen om met je vage vriendje te kappen?
zoals je hier over hem praat spreekt er immers enkel hoon uit .
idd.
5 jaar is een hele tijd. zijn er praktische bezwaren?
woon je er mee samen?
pi_30316541
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef vivi het volgende:
ik zou ook niet tegen dat semi-zweverig geneuzel kunnen
...alle respect voor mensen die zo door het leven wensen te gaan maar ik krijg acute uitslag van dat psycho-analytisch gebabbel...

niets mis met therapie als je echt iets ernstigs hebt meegemaakt

terwijl je daar in eerste instantie allleen maar kwam omdat je latente schuldgevoelens hebt omdat je de hond op je 13e een keer aan je tepel hebt laten likken ofzo...... een lekkere stoere vent die je ziet veranderen in orerend weekdier dat de hele dag verwijten loopt te ventileren...
join the club. zullen we met zijn drieen een praatgroepje beginnen?
pi_30316699
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef mgerben het volgende:


idd.
5 jaar is een hele tijd. zijn er praktische bezwaren?
woon je er mee samen?
praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten. over waarom híj het nog wel ziet zitten. over waarom hij dan tóch niet met mij naar venetië wil. maar wél naar de biesbosch. dat soort dingen.
ik ga er rustig over nadenken. niet vanuit de gedachte: oude schoenen... enzovoort, want sowieso zijn die nieuwe schoenen van mij nog héél ver weg; ze zijn te duur, hebben kwetsbare zolen, hoge hakken waarop ik waarschijnlijk niet kan lopen, kortom: de nieuwe schoenen spelen geen rol in mijn beslissing. (zouden dat niet moeten doen, tenminste).

en nee, ik woon er niet mee samen! (hij heeft z'n eigen mand...)
maar eh... 5 jaar, dat klopt niet, hoor! heb ik dat verkeerd opgeschreven? ik bedoelde in elk geval dat 5 jaar inderdaad een hele lange tijd is, en dat het in dat geval allemaal een beetje anders had gelegen. nu spreken we over 7 maanden ongeveer.
pi_30316763
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef mgerben het volgende:

zullen we met zijn drieen een praatgroepje beginnen?
i'm in!
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:43:23 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30316766
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef nadine26 het volgende:

praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten.
en dus blijf je bij hem omdat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30316810
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef copycat het volgende:

en dus blijf je bij hem omdat?
eerlijk?
omdat ik nog nooit alleen ben geweest. in de zin van: geen vriendje.
pi_30316845
ik dnekd at de dames die zo anti therapie zijn zelf wel eens een sessietje zouden kunnen gebruiken.

de een blijft achtere en kerel aan lopen die haar niet moet, tegen beter weten in, en laat zich gebruiken.

de ander heeft een relatie en overweegt vreemd te gaan met vader van 2 kids die ook al een relatie heeft en die zijn vrouw en kids voor die relatie in de steek heeft gelaten en op wiens kinderen ze past.

bovendien presenteren beide dames alsof ze van eenzame hoogte neer kunnen kijken op het eenvoudige voetvolk, terwijl ze zich gedragen als twee achterlijke pubers
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:47:53 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30316883
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:

eerlijk?
omdat ik nog nooit alleen ben geweest. in de zin van: geen vriendje.
misschien eens een slim plan om een poos wel alleen te zijn?
angst, in welke vorm dan ook, is altijd een slechte raadgever.
angst om alleen te zijn, angst voor het onbekende.

nu misgun je zowel hem als jezelf de kans op meer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30316892
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef nadine26 het volgende:

[..]

praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten. over waarom híj het nog wel ziet zitten. over waarom hij dan tóch niet met mij naar venetië wil. maar wél naar de biesbosch. dat soort dingen.
ik ga er rustig over nadenken. niet vanuit de gedachte: oude schoenen... enzovoort, want sowieso zijn die nieuwe schoenen van mij nog héél ver weg; ze zijn te duur, hebben kwetsbare zolen, hoge hakken waarop ik waarschijnlijk niet kan lopen, kortom: de nieuwe schoenen spelen geen rol in mijn beslissing. (zouden dat niet moeten doen, tenminste).
voor iemand die niet houdt van psycho analytisch analyseren weet je de zaken wel op een bizarre manier te determineren..

en de gedachte, oude schoenen, nieuwe schoenen geldt bij jou volgens mij wél, je bent zo bang om alleen te zijn dat je liever doorgaat in een slechte relatie. niet dat je de enige daarin bent hoor, maar heb je geen vriendinnen ofzo?
Big dick.
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:49:16 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30316927
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef copycat het volgende:


nu misgun je zowel hem als jezelf de kans op meer.
oh, en voor jou doel ik dan niet op die cowboy .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30316965
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:

[..]

eerlijk?
omdat ik nog nooit alleen ben geweest. in de zin van: geen vriendje.
brilliant!

maar je bent niet van mening dat je dan beter kan stoppen met de relatie?
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:52:58 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30317045
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:46 schreef ripley het volgende:
ik dnekd at de dames die zo anti therapie zijn zelf wel eens een sessietje zouden kunnen gebruiken.

de een blijft achtere en kerel aan lopen die haar niet moet, tegen beter weten in, en laat zich gebruiken.

de ander heeft een relatie en overweegt vreemd te gaan met vader van 2 kids die ook al een relatie heeft en die zijn vrouw en kids voor die relatie in de steek heeft gelaten en op wiens kinderen ze past.

bovendien presenteren beide dames alsof ze van eenzame hoogte neer kunnen kijken op het eenvoudige voetvolk, terwijl ze zich gedragen als twee achterlijke pubers
ik heb progressie geboekt hoor

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:28:43 #117
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30318178
dat therapeutisch gezeur heeft volgens mij ook niet veel nut... alhoewel sommigen er wel degelijk baat bij hebben.
dan gaan die therapeuten eventjes de weg gestopte gevoelens naar boven halen van iets wat heeeel erg was... hmz wtf, volgens mij spoor je dan niet aangezien als het echt zo afschuwelijk was je het niet kunt weg stoppen.

ts: misschien is het verstandig om maar eens een tijdje vriend-loos door het leven te gaan. want met je huidige vriend wordt je niet echt gelukkig heb ik het idee.
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:48:32 #118
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30318839
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef vivi het volgende:

[..]

ik heb progressie geboekt hoor
?? met wat?
pi_30318866
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef nadine26 het volgende:

[..]

praktische bezwaren...? ik vind het wel een beetje een praktisch bezwaar om nóg meer lange gesprekken te moeten voeren. over waarom ik het niet meer zie zitten. over waarom híj het nog wel ziet zitten. over waarom hij dan tóch niet met mij naar venetië wil. maar wél naar de biesbosch. dat soort dingen.
quote:
ik ga er rustig over nadenken. [...schoenen...]
en nee, ik woon er niet mee samen!
[...]
nu spreken we over 7 maanden ongeveer.
ok, dus dat valt wel mee. leuk, van die schoenen.
quote:
eerlijk?
omdat ik nog nooit alleen ben geweest. in de zin van: geen vriendje.
respect voor je eerlijkheid. zo te zien heb je zelf al wat zelfanalyse in huis :-) op die manier kun je een hele beroepsgroep tegen de haren instrijken, weet je dat? :-)

ok, dat maakt het moeilijk.

maar hij gaat ook lekker over de grens van acceptabel gedrag. neem de voorbeelden van hierboven, en die van de verwijtende kritiek : zou hij dat in de 1e week hebben kunnen doen, en was hij dan gebleven?
of kan hij zich dat nu permitteren omdat jij een beetje koudwatervrees hebt om alleen in het koude donkere zwembad te springen?

copycat merkte al op dat je niet heel lovend over hem schrijft.
misschien kunnen we het eens hebben over manieren om het uit te maken.
zoals een linkje naar dit topic bv.
of een stormachtige liefdesaffaire met een rijpere minnaar (ik noem geen namen)
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:50:42 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30318929
quote:
op dinsdag 6 september 2005 13:48 schreef jeeweetje het volgende:

?? met wat?
voor die neverending soapstory heeft vivi haar eigen topic: stomme smoesjes etc deel 835

dit is nadine's soap en mij lijkt het het slimste die twee verhaallijnen zoveel mogelijk apart te houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30319789
nadine26, heb jij phileine zegt sorry gelezen van giphart? je doet me aan de hoofdpersoon denken. . ik vind dat je grappig schrijft, en je ergenis ten aanzien van je vriendje begrijp ik ook. maar, wat dan minder begrijpelijk is, is dat je het ene vriendje dat vooral druk is met zichzelf ende zijn navel, misschien gaat verruilen voor een vent die slechts bezig is met zijn ego.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_30319957
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef raisingirl het volgende:
... is dat je het ene vriendje dat vooral druk is met zichzelf ende zijn navel, misschien gaat verruilen voor een vent die slechts bezig is met zijn ego.
de ego zou de koevoet kunnen zijn waarmee ze zich bevrijdt uit de navel. de ego en de navel blijven over vijf maanden beide beteuterd achter (de navel is inmiddels verliefd geworden op zijn therapeute, wat op niets uitloopt omdat zij daar te professioneel voor is, het ego heeft intussen al weer een nieuw kindermeisje en brengt veel tijd binnenshuis door...

en nadine gaat met opgeheven hoofd alleen verder en loopt tegen een gezonde hollandsche jongenman op, met blauwe ogen, die haar laat lachen en die geen therapie nodig heeft.
pi_30320038
heb jij toevallig blauwe ogen?
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_30320058
* het.ismij wel
pure germaan
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:33:57 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30320465
quote:
op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef copycat het volgende:

[..]

voor die neverending soapstory heeft vivi haar eigen topic: stomme smoesjes etc deel 835

dit is nadine's soap en mij lijkt het het slimste die twee verhaallijnen zoveel mogelijk apart te houden.
een spinoff c.q. samensmelting zou ms ook wel leuk zijn, henk heeft tenslotte prachtige blauwe ogen en is compleet therapieresistent



ontopic
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:34:47 #126
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30320491
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef raisingirl het volgende:
nadine26, heb jij phileine zegt sorry gelezen van giphart? je doet me aan de hoofdpersoon denken. . ik vind dat je grappig schrijft, en je ergenis ten aanzien van je vriendje begrijp ik ook. maar, wat dan minder begrijpelijk is, is dat je het ene vriendje dat vooral druk is met zichzelf ende zijn navel, misschien gaat verruilen voor een vent die slechts bezig is met zijn ego.
spermacontainer!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30320884
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:21 schreef raisingirl het volgende:
heb jij toevallig blauwe ogen?


[ Bericht 14% gewijzigd door mgerben op 06-09-2005 15:22:12 ]
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:58:35 #128
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30321205
quote:
op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef copycat het volgende:

[..]

voor die neverending soapstory heeft vivi haar eigen topic: stomme smoesjes etc deel 835

dit is nadine's soap en mij lijkt het het slimste die twee verhaallijnen zoveel mogelijk apart te houden.
ik zit ook volledig in haar verhaal hoor, maar ik dacht dat ik wat gemist had... zal niet meer afwijken binnen deze soap..

ot: om de rode draad te volgen, volgens mijn mediator heb ik prachtige blauwe ogen..

[ Bericht 7% gewijzigd door JeeWeeTje op 06-09-2005 15:12:34 ]
pi_30322562
ts komt over als een platte royalty richbastardfucker eerste klas!

hoe meer geld, des te meer status, hoe natter de schede
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_30323140
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef kamagurka het volgende:
ts komt over als een platte royalty richbastardfucker eerste klas!

hoe meer geld, des te meer status, hoe natter de schede
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:08:54 #131
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30327184
ts komt op mij over als een lekker ding, die al lang heeft besloten voor zichzelf dat ze met hem het bed induikt als de gelegenheid zich voordoet, alleen nog even wacht omdat de spanning zo lekker is.
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_30327318
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:46 schreef ripley het volgende:
ik dnekd at de dames die zo anti therapie zijn zelf wel eens een sessietje zouden kunnen gebruiken.

de een blijft achtere en kerel aan lopen die haar niet moet, tegen beter weten in, en laat zich gebruiken.

de ander heeft een relatie en overweegt vreemd te gaan met vader van 2 kids die ook al een relatie heeft en die zijn vrouw en kids voor die relatie in de steek heeft gelaten en op wiens kinderen ze past.

bovendien presenteren beide dames alsof ze van eenzame hoogte neer kunnen kijken op het eenvoudige voetvolk, terwijl ze zich gedragen als twee achterlijke pubers
triest had de lading ook al gedekt hoor.
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:32:51 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30327754
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:46 schreef ripley het volgende:

bovendien presenteren beide dames alsof ze van eenzame hoogte neer kunnen kijken op het eenvoudige voetvolk, terwijl ze zich gedragen als twee achterlijke pubers
en jij pretendeert vanaf eenzame hoogte te kunnen oordelen over het dagelijks gedrag van iemand n.a.v. wat overgedramatiseerde posts op een forum...dat getuigd toch ook van een bepaalde kortzichtigheid vind je niet?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30327920
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:32 schreef vivi het volgende:

[..]

en jij pretendeert vanaf eenzame hoogte te kunnen oordelen over het dagelijks gedrag van iemand n.a.v. wat overgedramatiseerde posts op een forum...dat getuigd toch ook van een bepaalde kortzichtigheid vind je niet?
zij prentendeert helemaal niets, ze constanteert een zekere blinde vlek bij de desbetreffende posters... en dat is haar goed recht! misschien probeert ze deze mensen tot een mate van zelfreflectie te bewegen...? ws. kansloos, maar een nobel streven
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:52:02 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30328256
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef kamagurka het volgende:

[..]

zij prentendeert helemaal niets, ze constanteert een zekere blinde vlek bij de desbetreffende posters... en dat is haar goed recht! misschien probeert ze deze mensen tot een mate van zelfreflectie te bewegen...? ws. kansloos, maar een nobel streven
1 van die posters ben ik, als je goed had ingelezen had je dat gezien, en het is mijn goed recht om uit haar opmerking te destilleren dat een splinter in je eigen oog een balk in het oog van een ander is. pot, ketel enzo.

waar bemoei jij je eigenlijk mee, ben je ripley's spokesman ofzo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30328957
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:52 schreef vivi het volgende:

[..]

1 van die posters ben ik, als je goed had ingelezen had je dat gezien, en het is mijn goed recht om uit haar opmerking te destilleren dat een splinter in je eigen oog een balk in het oog van een ander is. pot, ketel enzo.

waar bemoei jij je eigenlijk mee, ben je ripley's spokesman ofzo
o gut, snel aangebrand? gevoelige snaar geraakt?

je destilleert maar een end weg hoor kindje, laat de rest van het forum maar zijn eigen mening vormen over je gedramatiseerde sex&the city- gekwijl
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_30329174
gut, nu gaat vivi ineens doen alsof ze wel eigenwaarde heeft.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:36:22 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30329781
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef raisingirl het volgende:
gut, nu gaat vivi ineens doen alsof ze wel eigenwaarde heeft.
gut, het rozijnenmevrouwtje heeft zeker nog nooit met haar gevoelens geworsteld op amoreus gebied. en ja, ik ga liever een keer extra op mijn smoel dan dat ik in een verdroogde ouwe zuurpruim verander ja. dat is mijn keuze en daar doe ik ook niet zielig over. heeft niets met eigenwaarde te maken, maak je daar maar geen zorgen over, dat heb ik genoeg.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:37:07 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30329806
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef kamagurka het volgende:

[..]

o gut, snel aangebrand? gevoelige snaar geraakt?

je destilleert maar een end weg hoor kindje, laat de rest van het forum maar zijn eigen mening vormen over je gedramatiseerde sex&the city- gekwijl
be my guest, alsof ik daar wakker van lig
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:41:05 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30329970
leuk (...) geweest, deze sideline.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:45:49 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30330152
ja sorry cc. maar ben het gewoon een beetje zat dat in elk topic waar ik post mijn henk-avonturen erbij worden gesleept... maar ontopic idd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:47:20 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30330202

alsof je daar zelf totáál geen debet aan hebt .

maar nu dan maar weer off henk en on cowboy .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:50:29 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30330315
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef copycat het volgende:

alsof je daar zelf totáál geen debet aan hebt .

maar nu dan maar weer off henk en on cowboy .
nee, vind ik niet. ik heb het toch niet over hem (of mijzelf in relatie tot...) in andermans topic dan mijn eigen...

cowboy henk was toch een leuk stripje btw
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30336524
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:47 schreef copycat het volgende:

misschien eens een slim plan om een poos wel alleen te zijn?
angst, in welke vorm dan ook, is altijd een slechte raadgever.
angst om alleen te zijn, angst voor het onbekende.

nu misgun je zowel hem als jezelf de kans op meer.
ja, dat zou zeker een slim plan zijn. ik ben me aan het beraden... nadat ik net aan de telefoon weer ongeveer zeven uur de diepte in ben gegaan met 'de navel'. kan wel een dubbele whisky gebruiken, nu.

maar ja, denk ik dan: alleen is ook maar alleen. en 'het ego' alias de cowboyhoed spookt onverminderd door mijn hoofd. hoe kom ik daar vanaf? iemand tips? (en nee, ik bedoel geen inkoppers in de trant van: uit je hoofd zetten, een leuke hobbie zoeken, iets met je handen gaan doen enzovoort.)

pi_30336595


[ Bericht 100% gewijzigd door Nadine26 op 06-09-2005 23:09:31 ]
pi_30338614
quote:
op dinsdag 6 september 2005 13:49 schreef mgerben het volgende:

maar hij gaat ook lekker over de grens van acceptabel gedrag. neem de voorbeelden van hierboven, en die van de verwijtende kritiek : zou hij dat in de 1e week hebben kunnen doen, en was hij dan gebleven?
of kan hij zich dat nu permitteren omdat jij een beetje koudwatervrees hebt om alleen in het koude donkere zwembad te springen?
een beetje wel. maar hij kan het zich vooral permitteren omdat hij mij de hele tijd zit in te peperen dat het een hele grote stap voor hem is, die therapie; een enorme stap, een stap die ík in elk geval nooit zou durven zetten (terwijl ik het volgens hem toch zo hard nodig heb - denk ik er dan meteen achteraan, want hij vindt mij 'verwend' en 'out of touch with reality'), en ik zit nu nog in de fase dat ik probéér hem te begrijpen. intussen hoop ik stiekem dat hij heel snel tot het inzicht komt dat hij al het geld dat hij kwijt is aan die therapie, zoveel beter zou kunnen besteden aan... nou ja: aan mij, zeg maar.
pi_30339153
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef raisingirl het volgende:
nadine26, heb jij phileine zegt sorry gelezen van giphart? je doet me aan de hoofdpersoon denken. . ik vind dat je grappig schrijft, en je ergenis ten aanzien van je vriendje begrijp ik ook. maar, wat dan minder begrijpelijk is, is dat je het ene vriendje dat vooral druk is met zichzelf ende zijn navel, misschien gaat verruilen voor een vent die slechts bezig is met zijn ego.
ja, dat heb ik gelezen. dank voor het compliment!

over 'het ego' gesproken, ik weet niet of hij alleen dáármee bezig is, zo goed ken ik hem niet. hoe & waarom hij precies bij zijn vrouw is weggegaan, onder welke omstandigheden etc, dat weet ik bijvoorbeeld niet. ja, hij had een vriendin. maar misschien had zijn ex-vrouw ook wel een vriend, of zes vrienden, dat weet je niet. daar kom ik nog wel achter... morgen, tijdens die belachelijke tombola. ze wil 'oude kleren' gaan verloten. onder buurtbewoners, vriendinnen en kennissen. grappig. uit beleefdheid heb ik haar laten weten dat ik ook wel twee loten wilde à raison van 10 euro per stuk (zónde van mijn zuurverdiende centen!) en in ruil daarvoor maak ik dus kans op de afdragertjes van 'madame'.

maar: alles voor het goede doel.
en intussen zal ik proberen uit te zoeken hoe het precies zit met dat verleden van hen. of hij haar bijvoorbeeld altíjd al bedroog, of dat hij - voordeel van de twijfel - per ongeluk en tegen al zijn goede bedoelingen in verliefd is geworden op een ander.
pi_30339681
quote:
op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef nadine26 het volgende:

[..]

een beetje wel. maar hij kan het zich vooral permitteren omdat hij mij de hele tijd zit in te peperen dat het een hele grote stap voor hem is, die therapie; een enorme stap, een stap die ík in elk geval nooit zou durven zetten (terwijl ik het volgens hem toch zo hard nodig heb - denk ik er dan meteen achteraan, want hij vindt mij 'verwend' en 'out of touch with reality'), en ik zit nu nog in de fase dat ik probéér hem te begrijpen. intussen hoop ik stiekem dat hij heel snel tot het inzicht komt dat hij al het geld dat hij kwijt is aan die therapie, zoveel beter zou kunnen besteden aan... nou ja: aan mij, zeg maar.
als je vriend zegt dat je in therapie moet gaan terwijl jij echt geen idee zou hebben waarom, is er echt iets grondig mis. maar goed, dat wist je al. het is nu nog wachten op die nog iets rijkere gozer die je een jaartje of wat wil onderhouden.

persoonlijk zou ik daarvoor geen bezette man nemen, maar goed, als ie geld heeft en ook maar een beetje aantrekkelijk is, waarom ook niet? maak dat gezin kapot, huppakee, heb een jaartje lol en voor je het weet komt er een nog iets leukere spannendere man voorbij, zodat jij niet in die ellende hoeft te blijven zitten die je hebt veroorzaakt.

ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt. weet wel dat als je niemand meer kan vinden die erin trapt, je altijd nog een rode lamp kan kopen en een prijslijst voor de raam kan hangen. dan ben je ook niet alleen, en je kan in ieder geval nog je champagne betalen om je ellende weg te spoelen
Big dick.
pi_30339856
is er nu nog niet geneukt?
pi_30339938
welke fa doet er even een ip-kloon-check!
pi_30340140
quote:
op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef hassiebassie het volgende:

[het is nu nog wachten op die nog iets rijkere gozer die je een jaartje of wat wil onderhouden.

weet wel dat als je niemand meer kan vinden die erin trapt, je altijd nog een rode lamp kan kopen en een prijslijst voor de raam kan hangen. dan ben je ook niet alleen, en je kan in ieder geval nog je champagne betalen om je ellende weg te spoelen
ha! hassie, je bent een man naar mijn hart! lekker direct, daar hou ik van. en zo geestig, ook niet onbelangrijk.
pi_30340205
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef roellio het volgende:
welke fa doet er even een ip-kloon-check!
mee eens. check dat nou eens!
  woensdag 7 september 2005 @ 00:12:32 #153
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_30340218
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef nadine26 het volgende:

[..]

ha! hassie, je bent een man naar mijn hart! lekker direct, daar hou ik van. en zo geestig, ook niet onbelangrijk.
misschien kun je d'r een triotje van maken met die leuke vader bij wie je oppast?
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_30340227
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef nadine26 het volgende:
ha! hassie, je bent een man naar mijn hart! lekker direct, daar hou ik van. en zo geestig, ook niet onbelangrijk.
ik was toch ook wel direct in mijn reacties?
pi_30340270
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef nadine26 het volgende:

[..]

ha! hassie, je bent een man naar mijn hart! lekker direct, daar hou ik van. en zo geestig, ook niet onbelangrijk.
voordat je me begint te pijpen wil ik toch even zeggen dat ik geen cent te makken heb
Big dick.
pi_30340365
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef hassiebassie het volgende:

voordat je me begint te pijpen wil ik toch even zeggen dat ik geen cent te makken heb
in that case, hassie, moet ik afhaken.
pi_30340444
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef #ANONIEM het volgende:

ik was toch ook wel direct in mijn reacties?
leen, jij hier?!
pi_30340446
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:17 schreef nadine26 het volgende:

[..]

in that case, hassie, moet ik afhaken.
kan ik het nog redden door te bekennen dat ik een hele grote lul heb?

Big dick.
pi_30340518
geen redden meer aan, has. tenzij jij heel snel die zwarte american express-kaart kunt laten zien, natuurlijk.
pi_30340522
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef nadine26 het volgende:
leen, jij hier?!
ja tuurlijk. ik kan toch niet zomaar wegblijven uit een topic waarin ik al gereageert heb... ook al zei ik eerst van wel, ik weet het, ik ben een softie.
pi_30340547
ik heb trouwens nu 3 weken een vriendin
pi_30340592
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb trouwens nu 3 weken een vriendin
dat is fantastisch nieuws. ook, natuurlijk, voor je ouders.
pi_30340624
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb trouwens nu 3 weken een vriendin
shit, met deze versiertruc had ík moeten komen
Big dick.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:26:06 #164
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_30340647
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:24 schreef nadine26 het volgende:

[..]

dat is fantastisch nieuws. ook, natuurlijk, voor je ouders.
het is wat minder voor de rest van de wereld. nu bestaat namelijk het risico van voortplanting, waarbij de verziekte genenpoel van #ANONIEM zich verder kan verspreiden .
Hope for the best, prepare for the worst.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:27:15 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30340680
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30342803
de topics over de liefdesperikelen van vivi en nadine zijn het lezen meer dan waard. de overpeinzingen van de jongedames op hun zoektocht naar de onbereikbare - want illusionaire - liefde zijn smeuig en een tikkeltje ranzig. in combinatie met het begeleidend commentaar onder aanvoering van gortdroge milagro resp. meelevende copycat ontstaat een meeslepende spanningsboog tussen hemels en aards, tussen droom en werkelijkheid. dit is meer dan soap, dit neigt naar absolutely fabulous.
misschien evolueren vivi en didi tot de hedendaagse betje wolff en aagje deken ... zomaar een suggestie

[ Bericht 1% gewijzigd door Gajus op 07-09-2005 02:42:04 ]
pi_30343075
quote]op maandag 5 september 2005 17:00 schreef nadine26 het volgende:

[..]

oh? in wat voor isoleercel leef jij dan?!
psychotherapie is, tenminste onder mijn vrienden, de normaalste zaak van de wereld; ik ken er meer die wél therapeutisch ondersteund worden dan níet. het is meer een kwestie van 'jezelf ontdekken' en 'de diepte in' en 'werken aan je emotionele ontwikkeling' dan dat deze mensen psychische wrakken zijn. soort luxe-therapie, dus.

[/quote]
quote:
op maandag 5 september 2005 22:48 schreef nadine26 het volgende:

maar nee, die therapie bevalt me niks. ik geloof meer in de heilzame kracht van verdringen.
begrijp ik het nog? eerst therapie ophemelen en dan weer net zo hard afkraken...

je bent niet echt consequent...
ook therapie nodig? en ja ik heb zelf ook welles therapie gehad, dank je. maar niet zo nodig omdat ik vond dat dat allemaal tof was...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30344543
quote:
op woensdag 7 september 2005 02:36 schreef gajus het volgende:

misschien evolueren vivi en didi tot de hedendaagse betje wolff en aagje deken ... zomaar een suggestie
okay vivi, ik was betje!
pi_30344586
quote:
op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef nadine26 het volgende:

... net aan de telefoon weer ongeveer zeven uur de diepte in ben gegaan met 'de navel'.
[..]

een beetje wel. maar hij kan het zich vooral permitteren omdat hij mij de hele tijd zit in te peperen dat het een hele grote stap voor hem is, die therapie; een enorme stap, een stap die ík in elk geval nooit zou durven zetten (terwijl ik het volgens hem toch zo hard nodig heb - denk ik er dan meteen achteraan, want hij vindt mij 'verwend' en 'out of touch with reality'), en ik zit nu nog in de fase dat ik probéér hem te begrijpen.

intussen hoop ik stiekem dat hij heel snel tot het inzicht komt dat hij al het geld dat hij kwijt is aan die therapie, zoveel beter zou kunnen besteden aan... nou ja: aan mij, zeg maar.
hahaha, eerst maar even de geweldige voorzetten inkoppen (kan het niet laten): grote stap, die jij niet durft te zetten: "ok, dan zet ik nu een grote stap. doei". verwend? "inderdaad, ik ben te verwend met jou, en met minder leren leven, dat zal me goed doen. doei". en "ik ga terug naar de realiteit. doei".


jij bent wel in het diepe met hem, zeg. een emotionele slavin, zeg maar, die hij naar hartelust kan vernederen.
heerlijk zeg, wat heeft die gozer het goed voor elkaar!
zij probeert hem te begrijpen, en hij wrijft haar in dat hij zonder therapie zichzelf niet eens kan begrijpen, zo ingewikkeld zit hij in elkaar.

en jij verwacht dat hij vanzelf (of door therapie) weer respect terugvindt voor een vrouw die de schoen kust die haar een trap gaf.

wees eens eerlijk, hoe moet jouw interactie met hem ertoe leiden dat hij respect en liefde voor jou voelt?
pi_30344681
quote:
op woensdag 7 september 2005 03:15 schreef godshand het volgende:

en ja ik heb zelf ook welles therapie gehad, dank je. maar niet zo nodig omdat ik vond dat dat allemaal tof was...
deze zin betekent:
a) ik had geen therapie nodig omdat ik een hele toffe gozer ben.
b) ik had wel therapie nodig, maar de therapeute was niet helemaal tof.
c) ik moest van mijn moeder in therapie, vraag me niet waarom.
pi_30344941
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:13 schreef mgerben het volgende:

zij probeert hem te begrijpen, en hij wrijft haar in dat hij zonder therapie zichzelf niet eens kan begrijpen, zo ingewikkeld zit hij in elkaar.
gerben, je raakt een gevoelige snaar. het leven zou er heel anders uitzien als alle meisjes en vrouwen op deze wereld zo verstandig waren om verliefd te worden op ongecompliceerde, frisgeboende jongemannen die net zoveel liefde & respect voor hen zouden voelen als voor hun lieve moedertje.

echter... gek genoeg... en om de één of andere reden... hebben de meeste meisjes op deze wereld de neiging om uitgerekend te vallen op die ene arrogante, licht-autistische en complexe avonturier van wie ze bij voorbaat al weten dat hij slecht nieuws is, maar kennelijk heeft dat slechte nieuws een onweerstaanbare aantrekkingskracht op hen...

dát is het mysterie.
  woensdag 7 september 2005 @ 09:58:04 #172
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30345503
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:34 schreef nadine26 het volgende:

[..]


echter... gek genoeg... en om de één of andere reden... hebben de meeste meisjes op deze wereld de neiging om uitgerekend te vallen op die ene arrogante, licht-autistische en complexe avonturier van wie ze bij voorbaat al weten dat hij slecht nieuws is, maar kennelijk heeft dat slechte nieuws een onweerstaanbare aantrekkingskracht op hen...

dát is het mysterie.
verrek zeg, daarom ben ik single....
had dat even eerder gezegd..
pi_30346475
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:58 schreef jeeweetje het volgende:

[..]

verrek zeg, daarom ben ik single....
had dat even eerder gezegd..
je weet toch dat slechts 20% van de mannen álle vrouwen neukt? en dat de rest in zijn handjes mag knijpen als ze weer ns wat aandacht krijgen van het andere geslacht...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_30346673
heb ik je gekwest, nadine?
je schrijft zelf op het scherpst van de snede, met een ruime dosis zelfinzicht, dus je kunt 't wel hebben - denk ik.

ik weet ook wel dat we niet in een ideale wereld leven. ruim voldoende frustraties heb ik verzameld over hoe lief en aardig, ongecompliceerd, begrijpend en frisgeboend je kunt zijn als jongeman, lange gesprekken met mooie vrouwen, in diepe nachten, en vervolgens blijkt de arrogante ongewassen getatoeërde, en waarschijnlijk licht-criminele vinkenslag-jongen een aantrekkingskracht als een magneet te hebben.
gevoel is te verklaren maar loopt niet aan de leiband van de ratio.

maar daarmee wil ik niet zeggen dat je in een relatie geen respect voor elkaar hoeft te hebben.
als een vriend van jou de woorden in de mond neemt die jouw vriend tegen jou zegt, blijf je dan vrienden?
pi_30346809
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:32 schreef vivi het volgende:

[..]

en jij pretendeert vanaf eenzame hoogte te kunnen oordelen over het dagelijks gedrag van iemand n.a.v. wat overgedramatiseerde posts op een forum...dat getuigd toch ook van een bepaalde kortzichtigheid vind je niet?
nee hoor, ik kan je nu eenmaal alleen beoordelen aan de hand van de posts die je hier neerzet. dat is hoe een forum werkt

en ik vind het egwoon storend hoe jullie het nodig vinden om de andere vrouwen in het leven van je lustobject menen te moeten denigreren. nadine noemt ze "madame" en de snuifdoos en jij had ook zo'n heerlijke koosnaam. en nadine doet er nog een schepje boven op door haar vriend te omschrijven als "de navel". heel neerbuigend naar die mensen, terwijl ze zelf te bang is om uit een bestaande relatie te stappen omdat ze niet alleen wil zijn en geilt op een bezette man op wiens kinderen ze hoort te passen. als je dat hier post kun je bepaalde reacties verwachten natuurlijk.

maar goed, soms zijn bepaalde dingen niet leuk om te horen, is het niet?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30348283
quote:
op woensdag 7 september 2005 10:42 schreef mgerben het volgende:
heb ik je gekwest, nadine?

gevoel is te verklaren maar loopt niet aan de leiband van de ratio.

maar daarmee wil ik niet zeggen dat je in een relatie geen respect voor elkaar hoeft te hebben.
als een vriend van jou de woorden in de mond neemt die jouw vriend tegen jou zegt, blijf je dan vrienden?
no worry's, je hebt me absoluut niet gekwetst! ik ben juist blij met oprechte en zinnige opmerkingen, en je hebt gelijk. nou is het zeker niet zo dat mijn vriendje mij de hele dag de grond in loopt te boren; hij probeert mij over te halen om 'aan mezelf te werken' omdat hij er zélf zo van is opgeknapt (vindt hij zelf; ik denk daar genuanceerder over.) tegelijkertijd is het wel duidelijk dat ik, zoals ik nú ben, niet voldoe aan zijn hooggestemde verwachtingen. het kán beter. in eerste instantie was ik méér dan goed genoeg voor hem, tot de therapeute om de hoek kwam kijken - toen begon hij te twijfelen aan mijn levensstijl & -visie.

ik geef de therapeute de schuld, maar misschien is dat onterecht.


pi_30348547
quote:
op woensdag 7 september 2005 10:46 schreef ripley het volgende:

en ik vind het egwoon storend hoe jullie het nodig vinden om de andere vrouwen in het leven van je lustobject menen te moeten denigreren. nadine noemt ze "madame" en de snuifdoos en jij had ook zo'n heerlijke koosnaam. en nadine doet er nog een schepje boven op door haar vriend te omschrijven als "de navel". heel neerbuigend naar die mensen, terwijl ze zelf te bang is om uit een bestaande relatie te stappen omdat ze niet alleen wil zijn en geilt op een bezette man op wiens kinderen ze hoort te passen. als je dat hier post kun je bepaalde reacties verwachten natuurlijk.
lustobject? lústobject? nee, dan schat je me toch verkeerd in. ik vind 'madame' best aardig om te zien, en 'snuifdoos' is zelfs een (citaat) 'stunning beauty', maar lust komt er niet aan te pas.

'de navel' is een ander verhaal, daar speelt lust een grote rol. ik begin zelfs te vrezen dat lust de énige rol is die er nog tussen ons speelt.

je moet het proberen te zien als 'dichterlijke vrijheid', ik heb die namen (helaas) niet eens zelf bedacht... ze zijn me gratis & voor niets in de schoot geworpen.
pi_30348551
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef nadine26 het volgende:

[..]

no worry's, je hebt me absoluut niet gekwetst! ik ben juist blij met oprechte en zinnige opmerkingen, en je hebt gelijk. nou is het zeker niet zo dat mijn vriendje mij de hele dag de grond in loopt te boren; hij probeert mij over te halen om 'aan mezelf te werken' omdat hij er zélf zo van is opgeknapt (vindt hij zelf; ik denk daar genuanceerder over.) tegelijkertijd is het wel duidelijk dat ik, zoals ik nú ben, niet voldoe aan zijn hooggestemde verwachtingen. het kán beter. in eerste instantie was ik méér dan goed genoeg voor hem, tot de therapeute om de hoek kwam kijken - toen begon hij te twijfelen aan mijn levensstijl & -visie.

ik geef de therapeute de schuld, maar misschien is dat onterecht.
twijfel je zelf dan niet aan je eigen levensstijl & visie? zo niet, is een therapeutje misschien zo'n gek idee nog niet hoor.
Big dick.
pi_30349090
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:36 schreef nadine26 het volgende:

[..]

lustobject? lústobject? nee, dan schat je me toch verkeerd in. ik vind 'madame' best aardig om te zien, en 'snuifdoos' is zelfs een (citaat) 'stunning beauty', maar lust komt er niet aan te pas.

'de navel' is een ander verhaal, daar speelt lust een grote rol. ik begin zelfs te vrezen dat lust de énige rol is die er nog tussen ons speelt.

je moet het proberen te zien als 'dichterlijke vrijheid', ik heb die namen (helaas) niet eens zelf bedacht... ze zijn me gratis & voor niets in de schoot geworpen.
ik bedoeld at die meneer in hun leven jouw lustobject is, lieverd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30350073
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef nadine26 het volgende:

[..]
... hij probeert mij over te halen om 'aan mezelf te werken' omdat hij er zélf zo van is opgeknapt
ik was eens aanwezig bij een discussie tussen een zeer intelligente zeer christelijke gelovige (en wetenschapper) en een atheïst; deze laatste was van mening dat de eerste niet tegelijk kon geloven in de bijbel én in de wetenschap; hij verdedigde zijn standpunt met zoveel vuur dat ik mij ter plekke realiseerde dat de drang om te bekeren niet is voorbehouden aan christenen...
gelovigen in andere geloven, zeker de onlangs bekeerden, kunnen een zendingsdrang tentoon spreiden die aan het evangelische grenst.
grappig.
quote:
tegelijkertijd is het wel duidelijk dat ik, zoals ik nú ben, niet voldoe aan zijn hooggestemde verwachtingen. het kán beter. in eerste instantie was ik méér dan goed genoeg voor hem, tot de therapeute om de hoek kwam kijken - toen begon hij te twijfelen aan mijn levensstijl & -visie.

ik geef de therapeute de schuld, maar misschien is dat onterecht.
natuurlijk is dat onterecht. de therapeute heeft slechts beperkte macht hierin.
is het volgende een juiste beschrijving van de situatie?
jouw vriend is ontevreden met hoe jij nu bent.
jij voldoet niet aan zijn ideaalbeeld.
hij wil jou graag veranderd zien in iemand die voldoet aan dat ideaalbeeld.


misschien moet je vriend nog wat waarheid leren inzake de mate waarin je andere mensen kunt vormen naar je eigen inzichten

[ Bericht 3% gewijzigd door mgerben op 07-09-2005 12:30:17 ]
  woensdag 7 september 2005 @ 12:51:38 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30350915
quote:
op woensdag 7 september 2005 10:46 schreef ripley het volgende:

[..]

nee hoor, ik kan je nu eenmaal alleen beoordelen aan de hand van de posts die je hier neerzet. dat is hoe een forum werkt

en ik vind het egwoon storend hoe jullie het nodig vinden om de andere vrouwen in het leven van je lustobject menen te moeten denigreren. nadine noemt ze "madame" en de snuifdoos en jij had ook zo'n heerlijke koosnaam. en nadine doet er nog een schepje boven op door haar vriend te omschrijven als "de navel". heel neerbuigend naar die mensen, terwijl ze zelf te bang is om uit een bestaande relatie te stappen omdat ze niet alleen wil zijn en geilt op een bezette man op wiens kinderen ze hoort te passen. als je dat hier post kun je bepaalde reacties verwachten natuurlijk.

maar goed, soms zijn bepaalde dingen niet leuk om te horen, is het niet?
maar, geef nou toe, het is toch veel leuker en meer entertaining om dingen wat smeuiiger te omschrijven...je kan mij niet wijsmaken dat jij een liefdesrivale nooit allerlei "geuzennamen" hebt toebedeeld in gedachten, en of je dat nu op een forum pleurt of niet niet....je doet er niemand kwaad mee en het lucht behoorlijk op

daarbij is het voor de onschuldige omstander (wiens aandacht je toch op een bepaalde manier probeert te trekken, anders post je hier in 1e instantie al niet) een stuk vermakelijker om te lezen over "het zwakzinnige schaapje met een ontstopper op de plek waar bij normale mensen de mond zit" dan "het leuke meisje met de blauwe haarspeld"

gets ripley, doe toch niet zo braaf, als het aan jou ligt worden er straks dus alleen nog maar mierzoete poezie-album posts geplaats, met respect voor al wat leeft..kumbayaaaahh...

* spontaan zelfgemaakte maandverbandjes begint te macramee-en
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30351243
quote:
op woensdag 7 september 2005 12:51 schreef vivi het volgende:
je kan mij niet wijsmaken dat jij een liefdesrivale nooit allerlei "geuzennamen" hebt toebedeeld in gedachten

gets ripley, doe toch niet zo braaf, als het aan jou ligt worden er straks dus alleen nog maar mierzoete poezie-album posts geplaats, met respect voor al wat leeft..kumbayaaaahh...
ik heb eigenlijk nooit liefdesrivales, want ik ga nooit voor bezette mannen of iemand vind mij leuk en mij alleen of niet

en je kan je als dramaqueen in een fit gooien en kumbaja spelend thuis zitten, maar goed, daartussen zit nog een heel groot gebied hoor
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 7 september 2005 @ 13:11:31 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30351572
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:01 schreef ripley het volgende:

[..]

ik heb eigenlijk nooit liefdesrivales, want ik ga nooit voor bezette mannen of iemand vind mij leuk en mij alleen of niet

en je kan je als dramaqueen in een fit gooien en kumbaja spelend thuis zitten, maar goed, daartussen zit nog een heel groot gebied hoor
djeez, hoe krijg je dat voor elkaar dan...?

dus je bent nooit jaloers, hebt nooit om aandacht hoeven strijden...er is nooit iemand geweest die je vriendje onder je neus probeerde te versieren etc? jij werd dus altijd verliefd op onbezette mannen zonder bindingsangst die meteen op het 1e gezicht wisten : "ja ripley jij bent het en geen ander "

die niet toevallig net een moeilijke relatie achter de rug hadden, met een ex die ms nog terug wil, of een vage randscharrel die niet van opgeven weet...

good for you hoor.. maar dan doe ik toch iets fout blijkbaar maar dat was al evident natuurlijk..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 7 september 2005 @ 13:17:21 #184
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30351754
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef vivi het volgende:

[..]

jij werd dus altijd verliefd op onbezette mannen zonder bindingsangst die meteen op het 1e gezicht wisten : "ja ripley jij bent het en geen ander "

die niet toevallig net een moeilijke relatie achter de rug hadden, met een ex die ms nog terug wil, of een vage randscharrel die niet van opgeven weet...

good for you hoor.. maar dan doe ik toch iets fout blijkbaar maar dat was al evident natuurlijk..
uhhh, geef eens een voorbeeld van een vrouw die gelijk wil dat een man voor haar kiest..
ben ze nog niet tegengekomen. dan krijg je gelijk te horen dat alles te snel gaat.

of kom ik steeds de verkeerde vrouwen tegen
  woensdag 7 september 2005 @ 13:18:20 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30351788
behoorlijk saai idd
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30351881
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef vivi het volgende:

[..]

djeez, hoe krijg je dat voor elkaar dan...?

dus je bent nooit jaloers, hebt nooit om aandacht hoeven strijden...er is nooit iemand geweest die je vriendje onder je neus probeerde te versieren etc? jij werd dus altijd verliefd op onbezette mannen zonder bindingsangst die meteen op het 1e gezicht wisten : "ja ripley jij bent het en geen ander "

die niet toevallig net een moeilijke relatie achter de rug hadden, met een ex die ms nog terug wil, of een vage randscharrel die niet van opgeven weet...

good for you hoor.. maar dan doe ik toch iets fout blijkbaar maar dat was al evident natuurlijk..
ik heb natuurlijk nooit gezegd dat ik nie jaloers ben, ik ben namelijk retejaloers. ik heb ook zo mijn makkes uiteraard. als mijn vriend met een ander praat ben ik al jaloers

maar ik ga inderdaad niet voor bezette mannen - die vallen voor mij in het hokje off limits. en de andere gevallen die je noemt heb ik eigenlijk nooit meegemaakt, misschien omdat ik lastige gevallen gewoon snel afkap.

voor een leuke scharrel ga ikw el met iemand die niet van die complicaties geeft. en voor een relatie wil ik alleen iemand die mij ook echt leuk vindt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30351935
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:17 schreef jeeweetje het volgende:

[..]

uhhh, geef eens een voorbeeld van een vrouw die gelijk wil dat een man voor haar kiest..
ben ze nog niet tegengekomen. dan krijg je gelijk te horen dat alles te snel gaat.

of kom ik steeds de verkeerde vrouwen tegen
ligt aan wat ik voor de man voel.

als ik hem niet leuk genoeg vind, vind ik het misschien eng. maar mijn huidige vriendje was snel duidelijk en ik ook en dat beviel prima. je hoeft niet gelijk te zeggen dat je wil trouwen of zo, maar het was wel prettig om te weten dat de ander mij net zo leuk vond en niet met anderen wilde kutten. wat er dan uiteindelijk uitkomt zie je vanzelf wel
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30352020
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef vivi het volgende:

[..]

djeez, hoe krijg je dat voor elkaar dan...?

dus je bent nooit jaloers, hebt nooit om aandacht hoeven strijden...er is nooit iemand geweest die je vriendje onder je neus probeerde te versieren etc? jij werd dus altijd verliefd op onbezette mannen zonder bindingsangst die meteen op het 1e gezicht wisten : "ja ripley jij bent het en geen ander "

die niet toevallig net een moeilijke relatie achter de rug hadden, met een ex die ms nog terug wil, of een vage randscharrel die niet van opgeven weet...

good for you hoor.. maar dan doe ik toch iets fout blijkbaar maar dat was al evident natuurlijk..
t scheelt natuurlijk al als je elkaar gewoon aardig vindt, en op basis daarvan best een poging wilt ondernemen er iets van te maken samen.
maar daarvoor moet je iemand wel leren kennen en een beginstadium aangaan wat iets langer duurt dan 2 weken
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_30354971
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef nadine26 het volgende:

[..]

no worry's, je hebt me absoluut niet gekwetst! ik ben juist blij met oprechte en zinnige opmerkingen, en je hebt gelijk. nou is het zeker niet zo dat mijn vriendje mij de hele dag de grond in loopt te boren; hij probeert mij over te halen om 'aan mezelf te werken' omdat hij er zélf zo van is opgeknapt (vindt hij zelf; ik denk daar genuanceerder over.) tegelijkertijd is het wel duidelijk dat ik, zoals ik nú ben, niet voldoe aan zijn hooggestemde verwachtingen. het kán beter. in eerste instantie was ik méér dan goed genoeg voor hem, tot de therapeute om de hoek kwam kijken - toen begon hij te twijfelen aan mijn levensstijl & -visie.

ik geef de therapeute de schuld, maar misschien is dat onterecht.
nou gezien je verhaal kan ik best wel begrijpen dat het misschien wel aan jouw ligt! misschine moet je eens mee naar dezelfde therapeute, wie weet leer je er nog wat van!
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  woensdag 7 september 2005 @ 17:11:31 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30358544
zou ts al leuke designer afdankertjes in de wacht hebben gesleept bij de tombola?

ms kan ze een oud kledingstuk van de cowboyhoed bemachtigen en achtergebleven huidschilfers gebruiken voor een voodoopoppetje om een lust-spell over hem uit te spreken

*nieuwsgierig is*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30360425
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:34 schreef nadine26 het volgende:

[..]

gerben, je raakt een gevoelige snaar. het leven zou er heel anders uitzien als alle meisjes en vrouwen op deze wereld zo verstandig waren om verliefd te worden op ongecompliceerde, frisgeboende jongemannen die net zoveel liefde & respect voor hen zouden voelen als voor hun lieve moedertje.

echter... gek genoeg... en om de één of andere reden... hebben de meeste meisjes op deze wereld de neiging om uitgerekend te vallen op die ene arrogante, licht-autistische en complexe avonturier van wie ze bij voorbaat al weten dat hij slecht nieuws is, maar kennelijk heeft dat slechte nieuws een onweerstaanbare aantrekkingskracht op hen...

dát is het mysterie.
lees het volgende boek eens:

anne krentz - dangerous men and adventurous women - romance writers on the appeal of the romance.

zul je er meer van snappen. maargoed uit je reacties te lezen ben je of een lekker wijf of een droomster.
pi_30360612
quote:
op woensdag 7 september 2005 18:11 schreef dady het volgende:

maargoed uit je reacties te lezen ben je of een lekker wijf of een droomster.
dat kan natuurlijk prima samengaan

helaas denk ik eerder dat ts een verwend nest is die denkt dat ze alles weet maar ondertussen geen idee heeft waar ze met haar eigen leven naartoe wil.
Big dick.
pi_30360793
quote:
op woensdag 7 september 2005 18:17 schreef hassiebassie het volgende:

[..]

dat kan natuurlijk prima samengaan

helaas denk ik eerder dat ts een verwend nest is die denkt dat ze alles weet maar ondertussen geen idee heeft waar ze met haar eigen leven naartoe wil.
ach, dat geldt voor 99% van de lekkere wijven tegenwoordig
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_30360933
quote:
op woensdag 7 september 2005 18:23 schreef kamagurka het volgende:

[..]

ach, dat geldt voor 99% van de lekkere wijven tegenwoordig
nou en, als ze maar lekker zijn
Big dick.
pi_30361064
nadine zul je niet eens snel opschieten met een man zoeken trouwens, je bent al bijna 30. dan hoeven we je niet meer.
pi_30361313
quote:
op woensdag 7 september 2005 18:29 schreef hassiebassie het volgende:

[..]

nou en, als ze maar lekker zijn
ach, tijdens het pompen hoef je niet op dat verschrikkelijke kutkarakter te letten... daarna snel weg, zoals de mannen uit het verhaal van ts
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_30372480
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:19 schreef nadine26 het volgende:

[..]

deze zin betekent:
a) ik had geen therapie nodig omdat ik een hele toffe gozer ben.
b) ik had wel therapie nodig, maar de therapeute was niet helemaal tof.
c) ik moest van mijn moeder in therapie, vraag me niet waarom.
een aangepaste antwoord c ja. het is niet leuk als je het echt nodig hebt madame..

de groeten
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30376558
quote:
op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef nadine26 het volgende:

[..]

eerlijk?
omdat ik nog nooit alleen ben geweest. in de zin van: geen vriendje.
je durft niet alleen de boze buitenwereld in te stappen. zou ik persoonlijk nogal als een afknapper ervaren, zo'n instelling. zeker omdat je jezelf te kort doet door in een slechte relatie te blijven i.p.v. even daadkrachtig (en eigenlijk ook niet meer dan logisch) een knoop door te hakken en 'alleen' verder te gaan.
net zoals die gevangen die twee weken voor hun vrijlating zelfmoord plegen omdat ze bang zijn niet met hun vrijheid om te kunnen gaan
je moet wel op je bek durven gaan, anders kom je dus echt helemaal nergens.

die dialoog met je new-age vriendje ook.... schrijf er nog een paar pagina's bij en je hebt een prachtig toneelscript.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:40:10 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30383513
quote:
op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef dady het volgende:
nadine zul je niet eens snel opschieten met een man zoeken trouwens, je bent al bijna 30. dan hoeven we je niet meer.
pardon, ik ben bijna 31 en de frisgeboende manspersonen staan in de rij hoor

niet dat ik die wil natuurlijk
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30383824
quote:
op donderdag 8 september 2005 01:41 schreef cruoninga het volgende:

[..]

die dialoog met je new-age vriendje ook.... schrijf er nog een paar pagina's bij en je hebt een prachtig toneelscript.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
  donderdag 8 september 2005 @ 13:29:29 #201
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30384829
quote:
op donderdag 8 september 2005 12:40 schreef vivi het volgende:

[..]

pardon, ik ben bijna 31 en de frisgeboende manspersonen staan in de rij hoor

niet dat ik die wil natuurlijk
wat?? bijna 31?? zo oud?
  donderdag 8 september 2005 @ 14:03:48 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30385796
ja! oud he! maar ik zie er uit als 29 hoor! echt waar!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30386082
quote:
op donderdag 8 september 2005 12:40 schreef vivi het volgende:

[..]

pardon, ik ben bijna 31 en de frisgeboende manspersonen staan in de rij hoor

niet dat ik die wil natuurlijk
ik heb het over de topmannen. niet de mannen die hun hele leven geen vriendin hebben gehad, en nu de eerste beste vrouw die er redelijk uit zien willen huwen.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:50:46 #204
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30387145
quote:
op donderdag 8 september 2005 14:03 schreef vivi het volgende:
ja! oud he! maar ik zie er uit als 29 hoor! echt waar!
hahaha, eerder 28 maaruhhh, die tombola duurt wel lang zeg...
  donderdag 8 september 2005 @ 15:25:59 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30388263
quote:
op donderdag 8 september 2005 14:16 schreef dady het volgende:

[..]

ik heb het over de topmannen. niet de mannen die hun hele leven geen vriendin hebben gehad, en nu de eerste beste vrouw die er redelijk uit zien willen huwen.
whehehe...de topmannen zijn nu pas op hun hoogtepunt..juist te kneusjes settelen meteen met de eerste de beste die langskomt.. jij hebt er geen kaas van gegeten
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:28:34 #206
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30388367
quote:
op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef vivi het volgende:

[..]

whehehe...de topmannen zijn nu pas op hun hoogtepunt..juist te kneusjes settelen meteen met de eerste de beste die langskomt.. jij hebt er geen kaas van gegeten
de topmannen zijn boven de 30....toch?
  donderdag 8 september 2005 @ 15:29:44 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30388409
quote:
op donderdag 8 september 2005 15:28 schreef jeeweetje het volgende:

[..]

de topmannen zijn boven de 30....toch?
dat is evident.
in elk ander geval had ik het over jongetjes gehad!

edit: je bent van 69 zie ik...topjaar
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:30:12 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30388426
zullen we hier on topic blijven?
vivi, nogmaals: je hebt je eigen topic. verstier deze svp niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 september 2005 @ 15:31:55 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30388488
sorry, zal niet meer slowchatten

maar die tombola duurt ook zo #%$%^^ lang!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 8 september 2005 @ 15:32:53 #210
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30388527
quote:
op donderdag 8 september 2005 15:30 schreef copycat het volgende:
zullen we hier on topic blijven?
vivi, nogmaals: je hebt je eigen topic. verstier deze svp niet.
het wachten is op de uitkomst van de tombola en anders morgen. de laatste kans, voordat snuifdoos weer terug is om onze mooie in korte jeans met gaten lopende oppas van onze gigolo af te houden.
pi_30405395
de tombola was een beetje amateuristisch en kinderachtig. bij deze loterij, die jaarlijks aan het begin van het schooljaar wordt georganiseerd door 'madame' en twee collega-moeders, kunnen de aanwezigen 'aardigheidjes' winnen in de vorm van taarten, flessen wijn & likeur, nagelsetjes, zeepjes, golfballen, zakjes potpourri en wat je nog meer aan overbodige rommel kunt verzinnen, maar het pièce de résistance van de prijzenregen bestond uit de leeggeplunderde garderobekasten van de drie organisatrices: degelijke kledingstukken van een onverwoestbare kwaliteit (veel pauw, donaldson, ralph lauren, donna karan en andere modelabels waarin je nog niet dood wilt worden gevonden), en grofweg vielen de kleren onder te verdelen in 3 categorieën: 1) volledig frigide, 2) seksloos en 3) klassiek.

de aanwezige vrouwen (type: geblondeerde tandartsassistente met 3 kinderen, een hond en een range rover) vonden de tombola 'toppie' en 'helemaal leuk', al hadden ze nog nooit gehoord van warchild, het goede doel waarvoor de opbrengst van de loterij bestemd was, laat staan dat ze wisten waar servië ligt ("servië...? is dat geen spotgoedkoop skiparadijsje?), maar dat mocht de pret niet drukken. zolang er maar genoeg rosé werd geschonken, en zolang de schalen met krabcakes en sushi's en tapas maar snel genoeg doorkwamen, bleven de dames euforisch gillen bij elke monsterlijke jurk of rok of winterjas die ze maar wonnen. de opbrengst van dit feestje: 4.000 euro.
de kindjes in servië mogen in hun handjes knijpen.
de jurk die ik won (een massief, zwart geval waarin ik eruit zag als een italiaanse weduwe) heb ik met iemand geruild voor een pluchen varkentje. dat heb ik aan het tweejarige dochtertje van 'madame' gegeven; ze was er dolgelukkig mee.

voor de aanwezige kinderen (zo'n 35 in aantal) was er vermaak in de vorm van een trampoline en een opblaaskasteel. daar heb ik verder weinig van meegekregen, aangezien ik het grootste deel van de middag krabcakes heb staan bakken. binnen, in de keuken. terwijl buiten de zon scheen en er rosé werd geschonken. ik werd er een beetje somber van. om eerlijk te zijn maakte alles me somber: de vrouwen (word ik later ook zo?!), de ongegeneerde hebzucht, de zogenaamde 'ruimhartigheid' ten aanzien van oorlogsslachtoffertjes die nog nooit van hun leven een opblaaskasteel of een trampoline hebben gezien... je zou om minder een hysterische woede-aanval krijgen.

gelukkig werd ik gered door de vrouw die ik vorige week al had ontmoet op het feestje; de franse vrouw met de pasgeboren baby die vandaag met mij had willen winkelen, maar godzijdank strooide de tombola roet in het eten.
deze vrouw - laten we haar guillemette noemen, zo heet ze namelijk - kwam op een bepaald moment bij mij in de keuken staan. ze informeerde zo'n beetje langs haar neus weg naar mijn leeftijd, studie, vriendje, ouders, hobby's, levensovertuigingen, seksleven en nog zo wat van die dingetjes, en net toen ik genoeg begon te krijgen van haar onbeschaamde vragen, nam het gesprek een verrassende wending. of ik op de hoogte was van de huwelijksperikelen van mijn werkgevers, wilde ze weten. eh... niet echt, zei ik. guillemette keek alsof ze me niet geloofde: "ze zijn... séparés, dat weet je toch?" ja, dat wist ik, aangezien ik het ene weekend bij háár werk, en het andere weekend bij hèm.
guillemette was intussen op een stoel neergeploft en schonk zichzelf nog eens een glas rosé in.
toen begon ze te vertellen. ik hoefde er niets voor te doen, het ging helemaal vanzelf. de scheiding was een 'bloederige toestand' geweest, zei ze. "zo bloederig, dat wil je niet weten." toevallig wilde ik dat wél weten, zo gedetailleerd mogelijk graag, dus ik trok mijn meelevendste gezicht en wachtte op meer onthullingen.
"heb jij wel eens liefdespijn gehad?" wilde ze weten.
ik knikte: "oh ja, zo vaak."
"onmogelijk," zei ze. "dat kan niet. liefdespijn is een eenmalige ervaring. na de eerste keer kun je nog wel doen alsof, toneelspelen, maar je voelt de pijn niet meer. niet écht. niet zo schrijnend en hartverscheurend als de eerste keer." na een korte pauze zei ze: "voor haar is dit de eerste keer, weet je. ze is wel eerder getrouwd geweest, met een fransman, maar dat huwelijk heeft ze zelf om zeep geholpen. het was een goed huwelijk. harmonieus, kalm. maar goede huwelijken - en ik spreek uit ervaring - worden na verloop van tijd wat sleets. kleine roestplekken, losse draadjes... ach, die oneffenheidjes geven een huwelijk karakter, daar moet je niet kinderachtig over doen. doorgaans doen wij fransen dat ook niet; wij gedragen ons als volwassenen, al hebben wij zo onze petits secrets. ze begon te fluisteren: "het draait allemaal om discretie. dat is het toverwoord: discretie. en op dát punt heeft zij grote fouten gemaakt, want zij was niet discreet. zij werd openlijk verliefd. op een hollander nota bene, een losbol met woeste plannen en onduidelijke artistieke ambities." guillemette zuchtte diep. "en wat gebeurt er, nog geen zeven jaar nadat ze alle schepen achter zich heeft verbrand om met die hollandse joueur te trouwen? ze krijgt een koekje van eigen deeg. hij valt voor een starlette. nou is dat nog één ding, maar het is iets heel anders dat hij haar voor die startlette verláát. het is een harde levensles, maar nu zij heeft geleerd wat liefdespijn is, nu zij weet hoe dat voelt, leert zij eindelijk ook om discreet te zijn. discreet en geduldig." ze nam een grote slok rosé. toen zei ze: "geloof me, die man draait wel bij. hij heeft haar nodig, al beseft hij dat nog niet. zijn huwelijksplannen met la starlette worden steeds op de lange baan geschoven. ze zouden in maart trouwen. het werd juni, juli, en nu schijnt het in oktober te gebeuren. ik zal je één ding zeggen: dat is geen liefde. dat is hartstocht, passie, of hoe je het wilt noemen. dat gaat voorbij. ik heb genoeg liefdeservaring om te weten dat hartstocht voorbij gaat."

na deze speech, die ongeveer een uur leek te duren en waar ik nogal van opkeek, vond ze het kennelijk tijd voor een persoonlijk advies. "jij gelooft in hartstocht," zei ze lachend. "dat zie ik aan je gezicht, aan je ogen. naïef, ongeschonden. hoe oud ben je? bijna zesentwintig, dat is tegenwoordig te jong om te trouwen. maar áls je ooit wilt trouwen, en alleen idioten en wanhopigen willen dat niet, dan heb ik een wijze raad voor je. doe ervaringen op. zie de liefde als een spel, experimenteer, geef je eraan over. maar wees niet zo naïef om in overrompelende hartstocht te geloven. alles in het leven valt te weerstaan; je kunt tegen alles vechten." ze kwam naast me aan het aanrecht staan en keek me doordringend aan. "het zit zo: sommige vrouwen zijn doodsbenauwd voor het woord 'hartstocht', ze zeggen er de meest onzinnige dingen over, zoals: "gevoelens kun je niet sturen," en: "oh, de passie die ik voel voor deze man, is sterker dan mezelf!" maar pas op! wees op je hoede voor dit soort vrouwen, want juist déze vrouwen tuinen erin! het zijn altijd de zwakke, angstige, weerloze wezens die verstrikt raken in de netten van de verkeerde man. altijd! ze geven álles van zichzelf, soms zelfs hun huwelijk, en waarom? om vernederd te worden. afgedankt als een gebruikte zakdoek. ik begrijp werkelijk niet waarom zoveel mensen in hartstocht geloven. hartstocht is gevaarlijk. bovendien heeft hartstocht vele gezichten. zoals een dief hartstochtelijk naar geld verlangt, zo verlangt een moordenaar hartstochtelijk naar wraak. en nu mag jíj, lieve nadine, mij vertellen wat precies het verschil is met een vrouw die al haar principes - eigenwaarde, eerlijkheid, trouw - verloochent omdat ze hartstochtelijk naar de verkeerde man verlangt."
ik bleef even stil.
"precies!" riep guillemette triomfantelijk. "er is geen verschil! daar kom je nog wel achter. dus als je slim bent, en je studeert vast niet noor niets aan de universiteit, dan tuin je niet in de fuik die 'hartstocht' heet, en die alleen maar tot verwoesting leidt. houd afstand. gebruik je hersens. en neem de tijd om de liefde te verkennen."

nou, dit is een lang verhaal geworden, maar eerlijk gezegd hebben de woorden van guillemette me wel een beetje aan het wankelen gebracht. ze leek me een aardige vrouw, en sowieso was ze de enige van alle aanwezige tandartsassistentes die het woord tot mij richtte, maar een beetje merkwaardig vond ik het wél. zou ze eenzaam zijn? ze wil nog steeds met me winkelen. ik ben bang dat ik er een veertigjarige beste vriendin bij heb...

pi_30405891
nadine.... offtopic... waanzinnig mooie schrijfstijl heb je!
pi_30407954
quote:
op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef babbelzz het volgende:
nadine.... offtopic... waanzinnig mooie schrijfstijl heb je!
dat maakt het geheel ook zooo geloofwaardig ...
Что было, то прошло..
pi_30409472
nadine, jouw verslag is een onmiskenbaar staaltje van les beaux arts.

wel heb ik moeite met die séparation. tussen een séparation en een divorce zit een cruciaal verschil: bij een séparation is sprake van een onwricht huwelijk (maar nog steeds een geldig huwelijk), bij een divorce is sprake van een ontbonden huwelijk. cowboy mag dus helemaal niet hertrouwen, gelet op zijn huidige huwelijksstatus! zou daarom de huwelijksvoltrekking tussen cowboy en starsletje keer op keer uitgesteld worden?
  vrijdag 9 september 2005 @ 02:57:52 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30409613
neuken, neuken, neuken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_30409772
mijn god wat een hoop nietszeggende meuk, je wilt hem gewoon neuken maar hebt het lef er niet voor. move the fuck on...
altijd dat domme vrouwengezeik ook. je had al deze troep me kunnen besparen door in 4 zinnen duidelijk te maken wat je nou wou. nou heb ik godverdomme weer eens tijd verspild aan dit soort troep.
[s]2 benen[/s] 1 been
[s]10 vingers[/s] 8 vingers
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:15:24 #217
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30411952
hahaha, de spanning was groot, maar het wachten waard...
wel knap hoe snel jij een beste vriendin kunt vinden.
meeste mensen doen er wat langer over dan 2 ontmoetingen.
je bent heerlijk impulsief.
ben benieuwd naar wat je ons vanavond/ vannacht of morgenochtend te vertellen hebt...
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:17:46 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30411998
zeer goed geschreven idd
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:52:23 #219
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30433832
idd, lekker geschreven!

maar maak ik nu uit het verhaal (een beetje) op dat ze je waarschuwt voor mannen zoals 'cowboy'?
maar je mag er wel mee experimenteren (althans met de liefde ). (ik weet niet of dat slaat op mannen zoals 'cowboy')
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_30445304
quote:
op vrijdag 9 september 2005 09:15 schreef jeeweetje het volgende:
je bent heerlijk impulsief.
is dat zo positief dan bij haar?
pi_30445326
en dit is helemaal niet mooi geschreven.
een heel verhaal alsof ze haar hele dag als een mooi boek wil beschrijven... maar wat voor aanvullende waarde heeft 90% van die tekst voor dit topic? tekst is mooi geschreven op een forum als het duidelijk en toch kort is, als ik mooi geschreven wil hebben en lang ga ik wel naar de bibliotheek.

ik vind het helemaal niet gemakkelijk lezen omdat ik wel door heb dat het in 4 regels samengevat kan worden wat zij nu in een grote lap tekst zegt... dat leest toch wel wat minder prettig voor mij.

ps: misschien dat er dus de volgende keer ook rekening mee gehouden kan worden dat dit een discussieforum is, geen bibliotheeksarchief.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2005 08:53:03 ]
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:46:42 #222
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30445716
quote:
op zaterdag 10 september 2005 08:51 schreef #ANONIEM het volgende:
en dit is helemaal niet mooi geschreven.
een heel verhaal alsof ze haar hele dag als een mooi boek wil beschrijven... maar wat voor aanvullende waarde heeft 90% van die tekst voor dit topic? tekst is mooi geschreven op een forum als het duidelijk en toch kort is, als ik mooi geschreven wil hebben en lang ga ik wel naar de bibliotheek.

ik vind het helemaal niet gemakkelijk lezen omdat ik wel door heb dat het in 4 regels samengevat kan worden wat zij nu in een grote lap tekst zegt... dat leest toch wel wat minder prettig voor mij.

ps: misschien dat er dus de volgende keer ook rekening mee gehouden kan worden dat dit een discussieforum is, geen bibliotheeksarchief.
topic is ts haar liefdesleven.
dat voor jou een discussie in oneliners makkelijker te volgen is, is ok.
discussie kan gaan over een stelling, maar dat hoeft natuurlijk niet.
in dit geval creeert ts een wijze goede vriendin. ben erg nieuwesgierig wat ze gisteravond en vannacht gedaan heeft. mag ze best wat ruimer omschrijven als alleen met "ben bij hem blijven slapen".
dus nadine... : heb je nu een minnaar of niet?
pi_30455054
nee... ik heb geen minnaar.

ik heb een duizelingwekkend slaapgebrek. geen oog dichtgedaan vannacht. vanochtend was ik alweer om half negen met de tweeling op de voetbalclub; ze hebben met 12-0 verloren dus dat was huilen geblazen, dikke tranen, smijten met voetbalschoenen enzovoort, nét nu ik rondloop met een tollend hoofd en knikkende knieën.

gisteravond was ik om acht uur bij hem. ik kwam rechtstreeks uit de sportschool en ik zag eruit alsof ik, nou ja, rechtstreeks uit de sportschool kwam - niet op mijn best, dus. hij keek me een beetje onderzoekend aan, en in mijn onzekerheid ben ik toen meteen naar boven gevlucht, waar ik de kinderen in bed heb gelegd & voorgelezen.

terwijl ik daarmee bezig was, realiseerde ik me opeens wat een puinhoop mijn leven is geworden. een rokende & smeulende puinhoop, om precies te zijn. het gedoe met mijn vriendje dat aan 'soul searching' doet (zo noemt hij het sinds een paar dagen); mijn kansloze verliefdheid op een ingewikkelde man met een nog veel ingewikkelder leven; en daarnaast speelt er op de achtergrond nog een familiedrama (binnen mijn eigen familie, dus) - en alles bij elkaar begin ik serieus aan professionele hulp te denken. (maar dat kan ook aan het slaapgebrek liggen). (misschien moet ik gewoon drie maanden op vakantie naar bali, dat helpt ongetwijfeld ook).

toen ik weer beneden kwam, stond hij op het punt om te vertrekken. hij vroeg wat ik in de sportschool had gedaan. ik zei: 'spinning.' dat interesseerde hem wel; hij vroeg hoe dat precies in zijn werk ging en toen ik het had uitgelegd, kondigde hij aan: 'volgende week ga ik een keer mee. ik moet aan mijn conditie werken.'

oh eh...

aangezien ik net middenin een kleine persoonlijkheidscrisis zat, zei ik: 'doe maar niet.' dat was een ongelooflijk stom antwoord, aangezien ik had kunnen weten wat hij daarop zou zeggen, namelijk: 'waarom niet, is er een probleem?'

nee hoor, ik sta alleen op het punt finaal in te storten - verder geen bijzonderheden. mijn god!

ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, dus ik zei: 'nee, maar ik denk dat we onze relatie zakelijk moeten houden.'
inderdaad: ongelooflijk stom.
alweer.
ik was lekker op dreef qua ongelooflijk stomme dingen zeggen.
en toen begon hij natuurlijk te lachen, haha, en het scheelde weinig of ik barstte in tranen uit, maar ik haalde diep adem en zei snel: 'sorry, ik ben een beetje zenuwachtig.' en toen: ' ik ga vijf keer per week spinnen, natuurlijk kun je een keer mee.'

toen vroeg hij: 'waar ben je eigenlijk bang voor?' en terwijl hij dat zei, kwam hij heel dicht bij me staan, en ik deed snel een stap opzij. net toen ik dacht dat ik flauw ging vallen, werd er aangebeld door de taxichauffeur. saved by the taxi..!!

toen hij om half twee weer thuiskwam, wilde hij me nog een glas wijn inschenken, maar ik heb bedankt en ben weggevlucht. ik geloof niet dat ik op dit wankele moment in mijn leven moet beginnen aan een levensgevaarlijk avontuur met deze held, want ondanks al mijn zenuwen en stress en paniek, blijft hij een held.

vanvond zie ik hem weer. (en haar?????)
ik heb zo meteen afgesproken met mijn zus, die me moed gaat inspreken. wijze raad, zusterlijk advies, enzovoort - daar heb ik nu even behoefte aan. mijn zus is een overgeorganiseerd 'zakenvrouw van het jaar'-type, dus ik weet nu al wat zij tegen me gaat zeggen, dat ik ben losgeslagen en gek geworden, dat ik eindelijk eens volwassen moet worden en meer van dat soort verstandige dingen die ik zelf ook wel kan bedenken, maar als zij het tegen me zegt, maakt het altijd meer indruk.

p.s. dank voor alle aardige complimenten...
en ja, het was een behoorlijk lang verhaal, excuses daarvoor, maar ik heb soms de neiging om een beetje door te slaan.
ik zal proberen mijn leven te beteren - in meerdere opzichten!
pi_30455394
jezus, stel je niet aan muts
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_30455458
en waarom is deze oudere jongere met een midlife probleem, die zijn babysitter en passant ook nog wel even wil vastpalen een held...

t klinkt gewoon als een vervelende opportunist, die elk buitenkansje wel wil benutten. en jij klinkt als een kompleet verwarde muts met een serieuze handicap in rationeel nadenken.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_30455563
quote:
op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef kamagurka het volgende:
en waarom is deze oudere jongere met een midlife probleem, die zijn babysitter en passant ook nog wel even wil vastpalen een held...
hij zegt in elk geval nooit 'muts'.
dat vind ik op zichzelf al een buitengewoon goede reden!
pi_30455801
wet wet wet.
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
pi_30456174
quote:
op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef nadine26 het volgende:

[..]

hij zegt in elk geval nooit 'muts'.
dat vind ik op zichzelf al een buitengewoon goede reden!
hij kijkt wel link uit, is zijn kans op een lekkere gratis beurt meteen verkeken
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:37:49 #229
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30457928
jeetje nadine, wat heb je nou te verliezen??/
je bent toch geen onschuldig 17 jarig pubermeisje?
duik lekker met die cowboy tussen de lakens, zal je goed doen!
alleen niet denken dat het de man voor het leven zal worden
live life to the max!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_30459389
quote:
op zaterdag 10 september 2005 17:37 schreef nightwulf het volgende:
jeetje nadine, wat heb je nou te verliezen??/
je bent toch geen onschuldig 17 jarig pubermeisje?
duik lekker met die cowboy tussen de lakens, zal je goed doen!
alleen niet denken dat het de man voor het leven zal worden
live life to the max!
daar denkt mijn zus heel anders over.

hoewel ze mij na 3 glazen witte wijn toch maar toevertrouwde dat ze zélf een 'affairette' (haar woord) heeft met iemand van haar werk, wat haar totaalscore op 2 iemanden brengt, want die andere iemand is haar vriend. ha!

maar, zei ze: "het is niets om trots op te zijn."
en ook: "wij zijn gedesillusioneerd in de liefde, dát is het probleem."
en daarna: "ik wil een kind." (ze was dronken).

alles bij elkaar heeft onze ontmoeting niet het effect gehad waarop ik had gehoopt. misschien kunnen we familie-korting bedingen bij de psychiater....
pi_30461232
quote:
misschien moet ik gewoon drie maanden op vakantie naar bali
doe es!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30462884
quote:
maar áls je ooit wilt trouwen, en alleen idioten en wanhopigen willen dat niet,
idioot om niet te willen worden zoals de dame's die je een paar zinnen naar boven beschrijft in al hun burgelijke bekrompenheid? misschien heeft je zielzoekende vriendje in zoverre gelijk dat 's werelds grootste illusie inderdaad niet het belangrijkste is dat er bestaat.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:43:50 #233
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_30463955
quote:
op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef milagro het volgende:

misschien moet ik gewoon drie maanden op vakantie naar bali

doe es!!!
mag ik mee naar bali?
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:54:45 #234
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30464355
professionele hulp, omdat je vriendje dat ook heeft en nu geen belangstelling meer voor jou heeft?
omdat je je lichamelijk aangetrokken voelt tot een aantrekkelijke man?
omdat je niet goed slaapt?
voor een familiedrama?
of omdat dit verhaal te ingewikkeld wordt?
maandje bali zal beter zijn. hoewel ik jou als psycholoog graag op de bank zou willen hebben. hoe gaat het eigenlijk met je studie?

[ Bericht 4% gewijzigd door JeeWeeTje op 10-09-2005 21:04:32 ]
pi_30480515
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef jeeweetje het volgende:
professionele hulp, omdat je vriendje dat ook heeft en nu geen belangstelling meer voor jou heeft?
omdat je je lichamelijk aangetrokken voelt tot een aantrekkelijke man?
omdat je niet goed slaapt?
voor een familiedrama?
of omdat dit verhaal te ingewikkeld wordt?
all of the above.
met m'n studie gaat het goed, trouwens.

met m'n verliefdheid ook: we hebben gezoend.
eén keer.
heel kort.
maar lang genoeg om te kunnen constateren dat hij goed kan zoenen.
  zondag 11 september 2005 @ 12:48:10 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30480666
quote:
op zondag 11 september 2005 12:43 schreef nadine26 het volgende:
met m'n verliefdheid ook: we hebben gezoend.
eén keer.
heel kort.
maar lang genoeg om te kunnen constateren dat hij goed kan zoenen.
waneer heeft dit heugelijke (...) feit zich voltrokken?
leukere uitwijding volgens mij dan die tombola tuthola .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30481650
quote:
op zondag 11 september 2005 12:48 schreef copycat het volgende:

leukere uitwijding volgens mij dan die tombola tuthola .
jaaaa... veel leuker! die uitwijding komt eraan, ik heb alleen nu geen tijd omdat ik alweer moet racen (ga naar straatfeest met de kinderen, suikerspinnen eten & spelletjes doen); hopelijk vanavond of anders morgen ben ik weer vrij.
pi_30487339
quote:
op zaterdag 10 september 2005 15:51 schreef nadine26 het volgende:
het gedoe met mijn vriendje dat aan 'soul searching' doet (zo noemt hij het sinds een paar dagen);
heeft-ie al achter de bank gezocht?
quote:
ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, dus ik zei: 'nee, maar ik denk dat we onze relatie zakelijk moeten houden.'
quote:
en toen: ' ik ga vijf keer per week spinnen, natuurlijk kun je een keer mee.'

quote:
ik zal proberen mijn leven te beteren - in meerdere opzichten!
totdat het voldoet aan jouw ideaalbeeld? of misschien aan andere ideaalbeelden... goh, handig zeg, dat je leven zo inschikkelijk is.
het klinkt al goed genoeg, hoeveel wilde je verbeteren?

je zus had niet al te veel zinvolle input, behalve dan het (onuitgesproken maar wel in de praktijk gebrachte) advies dat je gewoon je passie moet volgen.
zij plant toch ook niet om tot in de eeuwigheid met twee kerels te gaan? toch doet ze het.

en jij zou er, strikt genomen, niet eens iemand mee bedriegen.

madame is toch al ex, jammer voor haar, neusje is al een echt-brekende doos, wie kaatst kan de bal verwachten, ze is een cursus portugees doen in oezbekistan ofzo, she had it coming , jouw 'vriend' die de betekenis van het woord vriend is vergeten heeft dringend behoefte aan een reality-check, en de held voelt dit alles haarfijn aan en wil je dit na het pedagogisch verantwoord naar bed sturen van de kinderen onder het genot van een glas wijn en een goede massage graag duidelijk maken.

't is warm weer nadine, doe eens een kort rokje aan naar je werk!
  zondag 11 september 2005 @ 16:51:59 #239
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_30488052
wat een toestand, begin er een soap over ofzo. geloof er geen flikker van, tis een kloon volgens mij

wel leuk geprobeerd though
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 11 september 2005 @ 17:44:04 #240
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30489547
nadine, ik ben tots op je!!

maar ook nieuwsgierig
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_30504446
over een paar maanden komt het boek van nadine uit: "nadine zegt: rot op!". (waarom zou ze sorry moeten zeggen?).een op ware feiten gebaseerd verhaal
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30504973
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef nadine26 het volgende:

[..] tegelijkertijd is het wel duidelijk dat ik, zoals ik nú ben, niet voldoe aan zijn hooggestemde verwachtingen. het kán beter. in eerste instantie was ik méér dan goed genoeg voor hem, tot de therapeute om de hoek kwam kijken - toen begon hij te twijfelen aan mijn levensstijl & -visie.
en terecht! terwijl je vriend zich druk orienteert op levenswaarden die téllen sta jij nog als de eerste de beste puber te bekken met een ontrouwe narcist wiens krullen en poen je het ledige hoofd op hol brengen. als je de benaming 'vriendin' waard wilt zijn zou je je vriend op zijn minst het respect moeten betonen dit verhaal eens aan hem voor te leggen voordat je hem nog meer belazert. dat je naief bezig bent -je vliegt de laan uit zodra krullebol je een knipoog teveel geeft- is je eigen zaak, maar het feit dat je je vriend niet begrijpt is geen excuus om hem maar te bedonderen.
  maandag 12 september 2005 @ 09:34:09 #243
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30506942
en ik geloof je verhaal niet. volgens mij probeer je een roman te schrijven en plant je het verhaal hier neer om reacties te krijgen.... zal ik mijn reactie geven: mooie schrijfstijl
  maandag 12 september 2005 @ 11:30:06 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30509295
*twijfelt ook aan het 100 % waarheidsgehalte maar maalt er eigenlijk niets om
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30509822
dit is eigenlijk een soort interactieve roman.. dat kan ik wel waarderen!
pi_30510428
ik weet ook niet of ik alles wel moet geloven, maar dat kan me eigenlijk ook geen bal schelen.
heb het idee dat ik een leuke "chick-lit" aan het lezen ben..
Forza Juve!
  maandag 12 september 2005 @ 12:37:09 #247
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30510857
wat!!? is het niet echt?
pi_30511030
die roman kan ik altijd later nog schrijven, als ik groot & wijs & volwassen ben. maar nu heb ik andere dingen aan mijn hoofd. het volgende:

zaterdagavond belde ik min of meer gedachteloos bij hem aan. eenmaal binnen kreeg ik te horen dat de kinderen al in bed lagen - mooi - en snuifje stond onder de douche - prima - , dus of ik iets wilde drinken. nou, okay. hij gebaarde dat ik in de tuin moest gaan zitten, hij bracht me een glas witte wijn, en ik zei: "dank u, ober." hij droeg namelijk een smoking. alleen het vlinderstrikje ontbrak. hij begon een beetje ongemakkelijk te lachen, en hij legde uit dat ze naar een huwelijksfeest gingen van een vriendin van snuifje, en 'dat clownspak schijnt erbij te horen.' ik zei: "lullig." en hij: "nogal, ja. maar als die mensen dat nou geil vinden... het is hún dag." en zo zaten we een tijdje te praten, heel gezellig, ik zou bijna zeggen: ontspannen, en die smoking stond hem eigenlijk steengoed, dus toen hij even later begon te vissen naar mijn liefdesleven, om precies te zijn vroeg hij: "hoe zit het eigenlijk met jou, heb je een vriend, een vriendin, een zogenaamde partner?" toen zei ik snel: "ja, die heb ik," want het werd me een beetje heet onder de voeten, met snuifje die elk moment onder de douche vandaan kon komen, maar ondertussen dacht ik: hoe zit dit, zit hij me nou te versieren? en meteen daarna dacht ik: nee, hou op zeg, hij heeft een vriendin. net toen hij dieper wilde ingaan op die 'partner' van mij, kwam snuifje aangetippeld. ze zag eruit als een soort gogo-danseres; ze droeg een jurkje met allemaal van die dansende sliertjes eraan, sliertjes met kraaltjes, het was een erg mooie jurk.

ze gaf me een slap handje, nogal minzaam, en toen begon ze een lang verhaal over de cursus die ze volgt in belgië, een acteercursus als ik het goed begreep, en dat ze er bijna aan onderdoor ging, het was loodzwaar en slopend en ze had nog nooit in haar leven zoveel getourmenteerde kunstenaars bij elkaar gezien, enzovoort. "ik ben helemaal leeg," zei ze steeds. "compleet en totaal leeg." ik was blij toen ze eindelijk vertrokken.

na dit intermezzo leek de kous af. ik bedoel de kous tussen hem & mij, want er was geen enkele reden om te geloven dat er die avond nog iets zou gebeuren tussen ons. ze maakten een redelijk gelukkige indruk. niet ongelukkig in elk geval. snuifje gedroeg zich een beetje hysterisch, maar je bent actrice in opleiding of je bent het niet. ik zat dus de rest van de avond voor de televisie en de kinderen sliepen als ossen. niks aan de hand. saai.
als ik al iets had verwacht, dan was het dat hij & ik de komende tijd zo'n beetje peilend om elkaar heen zouden blijven draaien, waarna er heel misschien een moment zou komen dat hij (niet ik, dat wist ik wel zeker) iets zou proberen - dat hij voorzichtig zou proberen me te zoenen of zo, zodat ik kon weigeren, en dan zou hij moeten volhouden, en dan zou ik uiteindelijk toegeven. of niet? jawel: één keertje. om het uit te proberen. maar dat moment was voor mijn gevoel nog héél ver weg, dat moment lag ergens in de winter, in de sneeuw - laten we zeggen: in december op z'n vroegst. maar in plaats van dat scenario gebeurde er iets heel anders.

het is twee uur 's nachts. ik schrik wakker van de voordeur. hij komt de kamer binnen zonder snuifje, die om onopgehelderde redenen is achtergebleven op het feest, of misschien hebben ze ruzie gehad, maar in elk geval is hij alleen. hij heeft iets teveel gedronken, dat merk ik aan zijn losse gedrag: hij legt zijn hand iets te lang op mijn arm, hij blijft me ook de hele tijd strak aankijken. ik krijg, zoals dat heet, koude voeten. ik denk: wegwezen. ik denk: snuifje komt eraan, die ziet meteen wat er aan de hand is, en god weet wat ze allemaal aan pepmiddelen en alcohol heeft gebruikt, voor je het weet gaat ze mij met de vleesvork te lijf en loopt de hele situatie gierend uit de hand.

ik kondig dus aan dat ik maar eens naar huis ga. maar als ik mijn tas heb gepakt en de voordeur open doe, staat hij opeens naast me, en hij pakt mijn handen beet, en ondertussen schopt hij met zijn voet de deur weer dicht. ik kijk hem even verbaasd aan. het volgende moment drukt hij me tegen de deur, het gaat heel snel, alles bij elkaar duurt het hooguit drie, vijf, zeven seconden, hij neemt me in de houdgreep en begint me te zoenen. nogal onstuimig. in elk geval scheelt het weinig of ik sleur hem mee op de grond, ik ben namelijk zo verrast dat ik mijn evenwicht verlies. ik moet lachen: "sorry, ik val." en hij trekt me overeind. hij zegt: "jij bent mijn lievelingsmeisje, weet je dat?"

ik duw hem van me af, nogal hardhandig, want ik hoor een merkwaardig krassend geluid dat ik eerst niet kan thuisbrengen, maar nu dringt het tot me door waar dat geluid vandaan komt - van de andere kant van de deur, namelijk, waar snuifje verwoede pogingen doet om haar sleutel in het slot te krijgen. ik hoor haar vloeken, haar stem is vlakbij. in een reflex ruk ik de deur open, en ik zeg: "o, hallo."
(achteraf moest ik daar eigenlijk wel om lachen. o, hallo. nou ja).
snuifje wankelt op haar hoge hakken, en ik denk: nou gaan we het beleven, ze heeft vast de hele tijd achter die deur gestaan, ze staat op het punt mijn gezicht open te krassen met die lange harsnagels van haar.
maar nee. ze begint een beetje te giechelen, en ze zegt: "leuke avond gehad?" en ik hoor aan de toon van haar stem dat ze eigenlijk bedoelt: heb je de hele avond suf voor de buis gehangen?
ik ga er verder niet op in. ik zeg alleen: "oh, jawel," en ik doe er ongeveer een uur over om mijn fietsslot open te krijgen. als het eindelijk is gelukt, hoor ik hem roepen: "nadine, moet ik je niet thuisbrengen?"
ik ben al weg, ik zit al op mijn fiets. over mijn schouder roep ik: "nee, bedankt," en achter me hoor ik haar schreeuwen dat hij 'straalbezopen' is, en 'knettergek', en of hij zin heeft om de rest van de nacht door te brengen in een politiecel.
dan sla ik de hoek om en is het stil.

zo is het gegaan.
  maandag 12 september 2005 @ 12:49:17 #249
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30511155
geweldig, je zou het zelfs aanranding kunnen noemen..
moet je nu pas weer over 2 weken oppassen?
pi_30511256
quote:
op maandag 12 september 2005 12:44 schreef nadine26 het volgende:

zo is het gegaan.
maar natuurlijk
  maandag 12 september 2005 @ 12:56:45 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30511353
het kan aan mij liggen, maar ik zie er weinig romantiek in.
gewoon een dronkgeile vent die gewend is dat alle vrouwen als was in zijn handen zijn en die jou, de schijnbaar ongenaakbare babysitter, aan zijn lijstje van veroveringen wil toevoegen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30511482
mooi verzonnen verhaal
lid van de propellorpettencrew
  maandag 12 september 2005 @ 13:07:57 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30511635
als hij ook maar een greintje fatsoen in zijn lijf heeft belt hij van de week dat ze geen babysitter meer nodig hebben (om onverklaarbare redenen die hij motiveert met een vergezocht excuus)

ik hoop dat hij geen fatsoen heeft..dat lijkt me evident
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30511777
quote:
op maandag 12 september 2005 12:56 schreef copycat het volgende:

het kan aan mij liggen, maar ik zie er weinig romantiek in.
gewoon een dronkgeile vent die gewend is dat alle vrouwen als was in zijn handen zijn en die jou, de schijnbaar ongenaakbare babysitter, aan zijn lijstje van veroveringen wil toevoegen.
nee, het ligt niet aan jou.

ik moet zeggen dat vooral het woord 'lievelingsmeisje' me niet helemaal lekker zit/ernstig verwart. het kan vanalles betekenen. ben ik, van alle meisjes op de hele wereld, zijn lievelingsmeisje? (ik vul het zelf maar vast in: nee, ik ben geen twaalf). of is het eerder zo dat hij mij, van alle meisjes onder de dertig, het leukste vindt, want snuifje bijvoorbeeld blijkt al wat ouder te zijn dan ik dacht, ze is eenendertig jaar (al ziet ze eruit als twintig), dus in dat geval kan zij heel goed doorgaan voor zijn lievelingsvrouw. of hij bedoelt, in het ergste geval, dat ik vanalle oppasmeisjes en kindermeisjes die voor hem werken, zijn lievelingsmeisje ben en in dat geval moet ik twee harde conclusies trekken: 1) ik word zwaar onderbetaald, en 2) hij kan op een verrassende tegenprestatie rekenen.


  maandag 12 september 2005 @ 13:13:35 #255
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30511779
bellen om zich te verontschuldigen lijkt mijnormaler, maar goed. ik heb hier geen ervaring mee.
  maandag 12 september 2005 @ 13:16:57 #256
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30511866
quote:
op maandag 12 september 2005 13:13 schreef nadine26 het volgende:

[..]

1) ik word zwaar onderbetaald, en 2) hij kan op een verrassende tegenprestatie rekenen.

onderbetaald? tegenprestatie? vertel eens...
  maandag 12 september 2005 @ 13:26:50 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30512174
quote:
op maandag 12 september 2005 13:13 schreef nadine26 het volgende:

ik moet zeggen dat vooral het woord 'lievelingsmeisje' me niet helemaal lekker zit/ernstig verwart. het kan vanalles betekenen.
of het betekent wat ik erin lees: 'ik vind je nu een lekker ding en zou je graag willen neuken. dus probeer ik je te paaien met lieve woordjes. en zo te zien boek ik langzaam maar zeker effect. heb ik jou in mijn boekje opgeschreven, vind ik vast en zeker heel snel weer een ander lievelingsmeisje."
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30512219
quote:
op maandag 12 september 2005 13:16 schreef jeeweetje het volgende:

onderbetaald? tegenprestatie? vertel eens...
ja eh... ik ga eerst eens rustig nadenken. uitzoeken hoe het zit. daarna slijp ik mijn messen wel (als het nodig is). ik kan nu niet helder denken. nee, ik ben niet getraumatiseerd. daar is wel wat meer voor nodig, want als het al een aanranding was, dan kun je het slechter treffen (als je dan toch wordt aangerand).
  maandag 12 september 2005 @ 13:29:24 #259
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_30512252
en ik maar nog steeds wachten op de foto van ts
je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_30512329
quote:
op maandag 12 september 2005 13:26 schreef copycat het volgende:

[..]

of het betekent wat ik erin lees: 'ik vind je nu een lekker ding en zou je graag willen neuken. dus probeer ik je te paaien met lieve woordjes. en zo te zien boek ik langzaam maar zeker effect. heb ik jou in mijn boekje opgeschreven, vind ik vast en zeker heel snel weer een ander lievelingsmeisje."
ja, en kennelijk zijn er meerde meisjes en ben je nu het snoepje van de week inderdaad
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 12 september 2005 @ 13:33:08 #261
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30512355
volgens mij ben je het aan het kapot-redeneren
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30512416
quote:
op maandag 12 september 2005 13:33 schreef avotar het volgende:
volgens mij ben je het aan het kapot-redeneren
ja?

en dus...? wat denkt u er dan van? (ik durf niet te tutoyeren, met die foto erbij).
  maandag 12 september 2005 @ 13:37:11 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30512441
quote:
op maandag 12 september 2005 12:44 schreef nadine26 het volgende:
die roman kan ik altijd later nog schrijven, als ik groot & wijs & volwassen ben. maar nu heb ik andere dingen aan mijn hoofd. het volgende:

[...]

zo is het gegaan.
volgens mij ben je aardig opweg naar een roman hoor...
ik weet niet, iets in je schrijfstijl... volgens mij is het een geval van 'whishful thinking'.
***
  maandag 12 september 2005 @ 13:38:19 #264
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_30512470
wat ik ervan denk is dat je een kerel bent die de boel "vermakelijk" wel te verstaan aan het opnaaien bent .nogmaals het is vermakelijk maar niet echt origineel.gaat teveel tijd tussen zitten .in de tijd dat je hier een verhaal aan het doen bent had het al 10 x kunnen gebeuren.
vergeef me mijn directheid
je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_30512472
quote:
op maandag 12 september 2005 13:33 schreef avotar het volgende:
volgens mij ben je het aan het kapot-redeneren
oh! ik zie nu pas dat u relatie-psycholoog bent van beroep! dat treft! (en uit 1977, dan mag ik wel tutoyeren, toch?)
pi_30512516
quote:
op maandag 12 september 2005 13:37 schreef brighteyes het volgende:

... volgens mij is het een geval van 'whishful thinking'.
met het oog op die foto, bedoel je?! haha! ik heb een houten been, maar ik heb een heel lief karakter en ze zeggen dat het daar om gaat in het leven. hoor!
  maandag 12 september 2005 @ 13:49:59 #267
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30512769
quote:
op maandag 12 september 2005 13:28 schreef nadine26 het volgende:

[..]

ja eh... ik ga eerst eens rustig nadenken. uitzoeken hoe het zit. daarna slijp ik mijn messen wel (als het nodig is). ik kan nu niet helder denken. nee, ik ben niet getraumatiseerd. daar is wel wat meer voor nodig, want als het al een aanranding was, dan kun je het slechter treffen (als je dan toch wordt aangerand).
ben toch wel erg nieuwsgierig naar je tegenprestatie, ga je hem naakt opwachten de volgende keer?
moet hij je meer betalen om verder te gaan dan zoenen? uhhhh
pi_30512908
quote:
op maandag 12 september 2005 13:38 schreef joeblack2k het volgende:
wat ik ervan denk is dat je een kerel bent die de boel "vermakelijk" wel te verstaan aan het opnaaien bent .
vergeef me mijn directheid
het is je al vergeven. (ik ben gek op directheid).

dat van die 'kerel' beschouw ik als een compliment. qua schijfstijl, bedoel ik dan. verder zou ik niet weten wie ik zou moeten opnaaien, of waarom - ik vraag me af: houden forumbezoekers geen dagboeken bij? schrijven ze nooit over hun leven? is het zo buitengewoon vreemd en ongeloofwaardig dat ik het leuk vind, gewoon voor mezelf, als een vorm van 'boekstaven' en ook wel een beetje om er een soort 'betekenis' aan te geven (een betekenis die er vermoedelijk helemaal niet is, maar laat mij nou maar lekker dromen...) - dat ik het dus leuk vind om te schrijven over wat ik meemaak?

sta ik daar alleen in...?
dat zou mij verbazen, eerlijk gezegd.
zoals voor de meeste mensen hier geldt (neem ik aan), kan ik moeilijk over deze geschiedenis práten - mijn vriendje staat waarschijnlijk niet echt open voor een goed gesprek over mijn dubieuze verwikkelingen met de man bij wie ik werk, en mijn vriendinnen val ik er ook liever niet mee lastig, dat zorgt alleen maar voor complicaties. zo simpel is het dus.
  maandag 12 september 2005 @ 13:55:51 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30512920
quote:
op maandag 12 september 2005 13:39 schreef nadine26 het volgende:

met het oog op die foto, bedoel je?! haha! ik heb een houten been, maar ik heb een heel lief karakter en ze zeggen dat het daar om gaat in het leven. hoor!
volgens mij doelt be ergens anders op, hoor.
op het whisful thinking van jouw kant...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 september 2005 @ 13:56:03 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30512925
quote:
op maandag 12 september 2005 13:39 schreef nadine26 het volgende:
met het oog op die foto, bedoel je?! haha! ik heb een houten been, maar ik heb een heel lief karakter en ze zeggen dat het daar om gaat in het leven. hoor!
welke foto?

nee, ik heb het idee bij je laatste posts dat jij je dagdroompjes opgeschreven hebt over 'hoe het zou kunnen gaan'. hoe zou het zijn als...
***
pi_30513106
quote:
op maandag 12 september 2005 13:56 schreef brighteyes het volgende:

nee, ik heb het idee bij je laatste posts dat jij je dagdroompjes opgeschreven hebt over 'hoe het zou kunnen gaan'. hoe zou het zijn als...
in mijn dagdroompjes had ik het anders aangepakt. romantischer. ik had er kaarslicht bij gewild, en een rode roos die hij misschien wel tussen zijn tanden aan mij had aangeboden. ik had zijn vrouw er ook buiten gelaten, en zijn vriendin, en zijn kinderen had ik fijn met z'n drieën uit het verhaal geschrapt. oh, als je mijn dagdroompjes eens zou kennen...
pi_30513173
quote:
op maandag 12 september 2005 14:02 schreef nadine26 het volgende:

[..]

in mijn dagdroompjes had ik het anders aangepakt. romantischer. ik had er kaarslicht bij gewild, en een rode roos die hij misschien wel tussen zijn tanden aan mij had aangeboden. ik had zijn vrouw er ook buiten gelaten, en zijn vriendin, en zijn kinderen had ik fijn met z'n drieën uit het verhaal geschrapt. oh, als je mijn dagdroompjes eens zou kennen...
je schrijft in ieder geval alsof je een derderangs boeketreeks van tragisch door het lot uit elkaar gehouden geliefden aan het schrijven bent
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 12 september 2005 @ 14:07:07 #273
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_30513221
oke ,maar is het niet zo dat juist door erover te schrijven en door te mijmeren je er juist een probleem van maakt ?mijn visie gewoon eerlijk naar jezelf toe zijn dan pas kan je het ook naar anderen .wil je wat met die vent ...wel degelijk met je vriend gaan praten of wil je wat met die vent gewoon doen en er niet meer over praten

ps aanranding zou je het na zo'n tijd van opgeillen niet meer noemen bedoel julliezitten elkaar schijnbaar al langer gek te maken
je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_30513260
quote:
op maandag 12 september 2005 13:13 schreef nadine26 het volgende:

ik moet zeggen dat vooral het woord 'lievelingsmeisje' me niet helemaal lekker zit/ernstig verwart. het kan vanalles betekenen. ben ik, van alle meisjes op de hele wereld, zijn lievelingsmeisje?
nee, je bent van de voor hem bereikbare vrouwen op dit moment de favoriet; de feiten dat hij nog niets met je gedaan heeft en dat je een beetje hard-to-get bent speelt helpen daar sterk aan mee.
dat is toch niet zo verwarrend, of ligt dat aan mij?
pi_30513264
quote:
op maandag 12 september 2005 14:05 schreef ripley het volgende:

derderangs boeketreeks
nou moet ik huilen. echt waar?!
pi_30513354
quote:
op maandag 12 september 2005 14:02 schreef nadine26 het volgende:

[..]

in mijn dagdroompjes had ik het anders aangepakt. romantischer. ik had er kaarslicht bij gewild, en een rode roos die hij misschien wel tussen zijn tanden aan mij had aangeboden. ik had zijn vrouw er ook buiten gelaten, en zijn vriendin, en zijn kinderen had ik fijn met z'n drieën uit het verhaal geschrapt. oh, als je mijn dagdroompjes eens zou kennen...
liever niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 12 september 2005 @ 14:12:54 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30513402
quote:
op maandag 12 september 2005 13:55 schreef nadine26 het volgende:

[..]

het is je al vergeven. (ik ben gek op directheid).

dat van die 'kerel' beschouw ik als een compliment. qua schijfstijl, bedoel ik dan. verder zou ik niet weten wie ik zou moeten opnaaien, of waarom - ik vraag me af: houden forumbezoekers geen dagboeken bij? schrijven ze nooit over hun leven? is het zo buitengewoon vreemd en ongeloofwaardig dat ik het leuk vind, gewoon voor mezelf, als een vorm van 'boekstaven' en ook wel een beetje om er een soort 'betekenis' aan te geven (een betekenis die er vermoedelijk helemaal niet is, maar laat mij nou maar lekker dromen...) - dat ik het dus leuk vind om te schrijven over wat ik meemaak?

sta ik daar alleen in...?
nee hoor...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30513688
quote:
op maandag 12 september 2005 14:12 schreef vivi het volgende:

nee hoor...
precies!
en wat zij 'kapot redeneren' noemen, dat noemen wij toch gewoon 'lekker ouwehoeren over wat je zoal meemaakt, en voelt, en denkt, en hoopt, enzovoort'? wat zou het leven zijn als er niets meer kapot te redeneren viel? (dan kun je net zo goed meteen met een breiwerkje in een aanleunwoning gaan zitten, ik bedoel: zonder kapotredeneren houdt het op. dan houdt alles op).
  maandag 12 september 2005 @ 14:25:44 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30513762
quote:
op maandag 12 september 2005 14:12 schreef vivi het volgende:

nee hoor...
en zie wat jij er mee opgeschoten bent...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 september 2005 @ 14:27:33 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30513813
maar probeer het dan ook niet te verpakken als vraag 'wat moet ik hiermee' want uit je laatste reactie maak ik op dat je eea toch wel een beetje ernstig verromantiseerd.
dan zou ik zeggen, start lekker een weblog waar je je persoonlijke zwijmeltjes achter kan laten...

meer dan een 'help, ik ben verliefd op de vader van het gezin waar ik oppas' is dit dus niet...
***
  maandag 12 september 2005 @ 14:28:08 #281
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_30513823
lol aan de reacties gaat het langzaam weer duidelijk worden : mannen denken anders dan vrouwen lees mannen zullen vrouwen nooit kunnen begrijpen
je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_30513848
quote:
op maandag 12 september 2005 14:28 schreef joeblack2k het volgende:
lol aan de reacties gaat het langzaam weer duidelijk worden : mannen denken anders dan vrouwen lees mannen zullen vrouwen nooit kunnen begrijpen
hoezo. de dames hier begrijpen ook geen fuck van dit pubergezwets over het algemeen gesproken hoor
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 12 september 2005 @ 14:32:21 #283
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30513922
quote:
op maandag 12 september 2005 14:25 schreef copycat het volgende:

[..]

en zie wat jij er mee opgeschoten bent...
waar leven is, is hoop!

edoch, ik ben nu in retraite plannen aan het broeden

ik verheug me nu al op mijn comeback
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30513961
jongens dit is gewoon een dame (of heer, al is de zogenaamde humor die erin zit van een typisch meutengehalte) die denkt leuke stukjes te schrijven en op deze manier kijkt hoe succesvol ze zou kunnen zijn áls....

mij te gekunsteld en te geforceerd leuk, helen fielding wannabe but never will
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 12 september 2005 @ 14:34:26 #285
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30513973
quote:
op maandag 12 september 2005 14:23 schreef nadine26 het volgende:

[..]

precies!
en wat zij 'kapot redeneren' noemen, dat noemen wij toch gewoon 'lekker ouwehoeren over wat je zoal meemaakt, en voelt, en denkt, en hoopt, enzovoort'? wat zou het leven zijn als er niets meer kapot te redeneren viel? (dan kun je net zo goed meteen met een breiwerkje in een aanleunwoning gaan zitten, ik bedoel: zonder kapotredeneren houdt het op. dan houdt alles op).


het zal wel een zuid-europese afwijking zijn
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 12 september 2005 @ 14:34:54 #286
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_30513983
kijk,wat dat betreft begon ik inderdaad te denken dat ik als man er geen kijk meer op had en het probleem niet zag dus vrouw zou moeten zijn om het te snappen wat het doel was ofwel het probleem
dwz of doen en niet zeuren of niet doen en verder gaan leven maar hier om een mening te gaan vragen ... het lijkt me inderdaad beter een weblog te openen daarin kan je schrijven wat je wilt
je moet niet dronken dat ik denken ben
  maandag 12 september 2005 @ 14:35:27 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30514001
quote:
op maandag 12 september 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
jongens dit is gewoon een dame (of heer, al is de zogenaamde humor die erin zit van een typisch meutengehalte) die denkt leuke stukjes te schrijven en op deze manier kijkt hoe succesvol ze zou kunnen zijn áls....

mij te gekunsteld en te geforceerd leuk, helen fielding wannabe but never will
ik vind het zeer vermakelijk geschreven
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30514021
quote:
op maandag 12 september 2005 14:32 schreef vivi het volgende:

[..]

waar leven is, is hoop!

edoch, ik ben nu in retraite plannen aan het broeden

ik verheug me nu al op mijn comeback
als je dat doet, neem ik mijn laatste post in jouw topic dus echt terug
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30514026
quote:
op maandag 12 september 2005 14:34 schreef vivi het volgende:

[..]



het zal wel een zuid-europese afwijking zijn
ach ja. want jullie zijn zo "passioneel"

verder ben ik het uiteraard met milagro eens
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30514068
quote:
op maandag 12 september 2005 14:35 schreef vivi het volgende:

[..]

ik vind het zeer vermakelijk geschreven
dat verbaast mij niets

jij houdt van zaken forceren, dus waarom niet ook dito met humor, niet waar
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 12 september 2005 @ 14:38:49 #291
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30514093
quote:
op maandag 12 september 2005 14:36 schreef ripley het volgende:

[..]

ach ja. want jullie zijn zo "passioneel"

verder ben ik het uiteraard met milagro eens
uiteraard

tja nou ja, ieder zijn meug toch? ik vind het wel herkenbaar ja, en ik snap ook wel dat ze het op wil schrijven, tis leuker het hier neer te plempen dan in een word-bestand, ik zit soms ook gniffelend achter de computer hoor, kan je alles nog es leuk her-evalueren met jezelf, en natuurlijk overgiet je het dan liever met een melodramatisch sausje ipv er een soort csi-verslag van te maken, dat is ook weer zo gortdroog

toch ben je wel lief
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 12 september 2005 @ 14:40:52 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30514142
quote:
op maandag 12 september 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
mij te gekunsteld en te geforceerd leuk, helen fielding wannabe but never will
not by far!
***
  maandag 12 september 2005 @ 14:41:52 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30514174
quote:
op maandag 12 september 2005 14:38 schreef milagro het volgende:

[..]

dat verbaast mij niets

jij houdt van zaken forceren, dus waarom niet ook dito met humor, niet waar
klopt

maar dat maakt me toch niet tot een slecht mens?

offtopic: mijn moeder is vandaag gaan lunchen met giphart btw, ze gaat een autobiografie schrijven met zijn hulp daar ben ik niks bij hoor
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 12 september 2005 @ 14:43:18 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30514220
quote:
op maandag 12 september 2005 14:40 schreef brighteyes het volgende:

[..]

not by far!
jullie zijn gewoon jaloers...

geef gewoon toe dat het leuk leesvoer is
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30514223
quote:
op maandag 12 september 2005 14:07 schreef joeblack2k het volgende:
oke ,maar is het niet zo dat juist door erover te schrijven en door te mijmeren je er juist een probleem van maakt?
antwoord: ja.

dat weet ik, daar ben ik me van bewust. het gekke is, en dat kan ik moeilijk uitleggen hier, dat ik dit probleem juist nodig heb. om even níet te denken aan een ander probleem van een geheel andere orde, waarmee ik ook van zeer nabij te maken heb. het is dan ook geen toeval dat ik juist in deze periode in mijn leven verwikkeld raak - bewust, misschien? - in zo'n krankzinnige geschiedenis, en dat ik er ook zo in meega. dat zou me normaal niet zo snel overkomen, schat ik. maar nu is het wel okay. ik sta het mezelf even toe. ik laat me lekker meeslepen, en ik denk helemaal niet aan de consequenties (of hooguit een beetje, en dan nog: so what?)

dus als jij zegt: wees gewoon eerlijk naar jezelf toe, dan kan ik niet eerlijker zijn. dit is het. en misschien is het niet slim, niet verstandig, niet wat de psychiater of de relatie-therapeut me zou adviseren - maar dat kan me niet schelen.

i don't give a ****

  maandag 12 september 2005 @ 14:45:14 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30514273
quote:
op maandag 12 september 2005 14:36 schreef milagro het volgende:

[..]

als je dat doet, neem ik mijn laatste post in jouw topic dus echt terug
die was juist zo lief

ik heb ook nog gereplyed he

maar kom daar maar op terug in het volgende topic
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30514304
quote:
op maandag 12 september 2005 14:41 schreef vivi het volgende:

[..]

klopt

maar dat maakt me toch niet tot een slecht mens?

offtopic: mijn moeder is vandaag gaan lunchen met giphart btw, ze gaat een autobiografie schrijven met zijn hulp daar ben ik niks bij hoor
slecht? nee, wel een energie slurpende aandachttrekster waar je op een gegeven moment schoon genoeg van krijgt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 12 september 2005 @ 14:47:25 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30514336
quote:
op maandag 12 september 2005 14:43 schreef nadine26 het volgende:

[..]

antwoord: ja.

dat weet ik, daar ben ik me van bewust. het gekke is, en dat kan ik moeilijk uitleggen hier, dat ik dit probleem juist nodig heb.
hmm, nu ga ik bijna zelf twijfelen of jij geen kloon van mij bent..

quod me nutruit..me destruit...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 12 september 2005 @ 14:48:18 #299
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30514360
quote:
op maandag 12 september 2005 14:46 schreef milagro het volgende:

[..]

slecht? nee, wel een energie slurpende aandachttrekster waar je op een gegeven moment schoon genoeg van krijgt
ik ook van jou
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30514368
jij hebt een lieve man nodig die je het gevoel geeft dat je bemind bent.

niet deze vent...
  maandag 12 september 2005 @ 14:48:55 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30514377
quote:
op maandag 12 september 2005 14:43 schreef vivi het volgende:
jullie zijn gewoon jaloers...

geef gewoon toe dat het leuk leesvoer is
jaloers op een 26-jarige babysit met een vriendje waar ze niets meer voor voelt en een lust voor een getrouwde veelvreemdganger? nou... nee...

het leesvoer is net zo vermakelijk als dat wat jij ons voorschotelde: in het begin aardig, maar het gaat verdraaid snel vervelen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 september 2005 @ 14:53:37 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30514525
maar het is dan wel weer net als een korstje op je knie...
je moet blijven peuteren, je moet blijven lezen...
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')