abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:27:42 #201
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29464953
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wie kroop onder jou bureau?
Eh, die zit niet op Fok!.
pi_29495088
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

TS heeft het over zijn eigen gesprekken. Dus hij is dan de vereiste deelnemer die anderen de toestemming geeft.
Wordt er nog een keer naar dat topic gekeken, of naar de mogelijkheid om iets soortgelijks te openen? Ik wil namelijk nagenoeg hetzelfde weten als TS, dus w.m.b. gooi je die weer open. Anders open ik graag iets wat er veel op lijkt. Een paar pagina's terug staat al een wetsartikeltje waarin m'n uitleg wordt bevestigd. Een deelnemer aan het gesprek moet toestemming geven voor opname, en dat gebeurt in het beschreven geval. Verder kun je, los daarvan, de vraag bespreken hoe je een opgenomen telefoongesprek online zet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:41:36 #203
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29500403
Nee, het blijft dicht. Je redenatie van de wettekst is bullshit.
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:43:17 #204
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29500430
Bovendien is het antwoord op de vraag simpel. Je neemt een bifimaakmachine, je propt er 124 gram vlees in, en er komt een worstje van 100 gram uit. Dat betekent dat de machine het vlees heeft gesneden, gecontroleert of anderszins heeft bewerkt, waardoor er vleesafval ontstond. Dat vleesafval was wel nodig voor de productie van het worstje, maar komt niet in het worstje zelf terecht.
pi_29503416
Dat worstje interesseert me niet, en die interpretatie is de enige juiste. Er staat letterlijk 'een deelnemer'.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:55:09 #206
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29503621
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:32 schreef heiden6 het volgende:
Dat worstje interesseert me niet, en die interpretatie is de enige juiste. Er staat letterlijk 'een deelnemer'.
quote:
Dit artikel verbiedt het opzettelijk afluisteren van gesprekken met een technisch hulpmiddel, zonder toestemming van een deelnemer aan dat gesprek.
Yep. Een deelnemer. Zonder toestemming van een deelnemer is het verboden. En jij bent een deelnemer. En van jou mag het.

Maar de andere partij is ook een deelnemer. Waar of niet? Een deelnemer aan het gesprek.

En zonder toestemming van een deelnemer is het verboden. En heb je toestemming van een deelnemer? Ja. Als je het over jezelf hebt. Maar de andere partij is de andere "een deelnemer". En je zult toch ook de toestemming moeten hebben van de andere "een deelnemer".

Moeilijk hè?
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:25:36 #207
107652 Quincy5
Back to the future
pi_29503897
Ik vrees dat heiden6 toch gelijk heeft; in de echte wettekst ( http://www.teurlingsellens.nl/WetboekvanStrafrecht.html ; wel iets verouderd) komt het woord 'toestemming' niet eens voor in artikel 139 (ongeveer halverwege de pagina). In art. 139a en b staat duidelijk dat afluisteren of opnemen alleen strafbaar is zonder deelnemer aan het gesprek te zijn of in opdracht van een deelnemer te handelen.

Ik ben geen jurist ofzo (en ook geen bekende van heiden ), maar ik heb het even nagezocht omdat ik me niet voor kon stellen dat het zo onduidelijk in de wet zou staan. Dan wordt de discussie in elk geval op basis van de juiste informatie gevoerd.
www.bttf.com
I hate mornings
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:33:06 #208
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29503958
Op wetten.overheid.nl staat het ook gedefineerd. Die zijn wel recent en duidelijker dan deze tekst.
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:44:10 #209
107652 Quincy5
Back to the future
pi_29504066
Daar staat (nagenoeg) hetzelfde als in mijn link in het eerste lid van artikel 139a, b en c die volgens mij hier van belang zijn.
www.bttf.com
I hate mornings
pi_29504069
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:55 schreef Slarioux het volgende:

[..]



Yep. Een deelnemer. Zonder toestemming van een deelnemer is het verboden. En jij bent een deelnemer. En van jou mag het.

Maar de andere partij is ook een deelnemer. Waar of niet? Een deelnemer aan het gesprek.
Klopt.
quote:
En zonder toestemming van een deelnemer is het verboden. En heb je toestemming van een deelnemer? Ja. Als je het over jezelf hebt. Maar de andere partij is de andere "een deelnemer". En je zult toch ook de toestemming moeten hebben van de andere "een deelnemer".
Zonder toestemming van een deelnemer mag het niet, en als die toestemming er wel is, mag het dus wel. Ik geef dus als deelnemer toestemming voor de opname, en daarmee is aan die voorwaarde voldaan.

Als het zo was als jij beweert dat het is, zou er wel staan 'toestemming van alle deelnemers', en niet toestemming van een deelnemer.
quote:
Moeilijk hè?
Blijkbaar wel ja, want je bent erg eigenwijs. Ik interpreteerde het eerst net zoals jij het hier doet, maar toen het me uitgelegd werd gaf ik gewoon toe dat ik fout zat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:34:59 #211
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_29504653
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Klopt.
[..]

Zonder toestemming van een deelnemer mag het niet, en als die toestemming er wel is, mag het dus wel. Ik geef dus als deelnemer toestemming voor de opname, en daarmee is aan die voorwaarde voldaan.

Als het zo was als jij beweert dat het is, zou er wel staan 'toestemming van alle deelnemers', en niet toestemming van een deelnemer.
[..]

Blijkbaar wel ja, want je bent erg eigenwijs. Ik interpreteerde het eerst net zoals jij het hier doet, maar toen het me uitgelegd werd gaf ik gewoon toe dat ik fout zat.
In de tijd dat jij deze discussie aan bent gegaan, de tijd die je spendeert aan het opzoeken van info en dergelijke, had je allang je post op tweakers kunnen doen, waarna die daar ook gesloten was, einde discussie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_29504810
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In de tijd dat jij deze discussie aan bent gegaan, de tijd die je spendeert aan het opzoeken van info en dergelijke, had je allang je post op tweakers kunnen doen, waarna die daar ook gesloten was, einde discussie.
Ik zit niet op tweakers, en of 'ie daar ook gesloten zou worden weet ik niet. De info heb ik zelf niet opgezocht, en ik post het gewoon liever hier. Alleen heeft dat geen zin, zolang mensen in het blauw zo stug blijven volhouden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:35:51 #213
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_29518829
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zit niet op tweakers, en of 'ie daar ook gesloten zou worden weet ik niet. De info heb ik zelf niet opgezocht, en ik post het gewoon liever hier. Alleen heeft dat geen zin, zolang mensen in het blauw zo stug blijven volhouden.
Zoals Slari al zij het topic blijft dicht en de discussie houd hier op.
We kunnen er wel eeuwig over door blijven gaan. Maar ik zou zeggen kom eens op irc en spreek hem daar aan. Want hier krijgen we anders een eeuwig wellis nietus verhaal en daar hebben we niks aan.
Succes met het verhaal.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_29635824
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:35 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Zoals Slari al zij het topic blijft dicht en de discussie houd hier op.
We kunnen er wel eeuwig over door blijven gaan. Maar ik zou zeggen kom eens op irc en spreek hem daar aan. Want hier krijgen we anders een eeuwig wellis nietus verhaal en daar hebben we niks aan.
Succes met het verhaal.
Ik doe niet aan IRC. Kun je er niet gewoon inhoudelijk op ingaan? Daar is dit topic voor. Een goede reden dat het topic dicht moet blijven aan de hand van de policy of de wet, en dan houdt het wat mij betreft op, maar ik vind dit een beetje trieste instelling.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:22:44 #215
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_29641167
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik doe niet aan IRC. Kun je er niet gewoon inhoudelijk op ingaan? Daar is dit topic voor. Een goede reden dat het topic dicht moet blijven aan de hand van de policy of de wet, en dan houdt het wat mij betreft op, maar ik vind dit een beetje trieste instelling.
Ik heb het gelezen en heb geen zin om er nog dieper op in te gaan. Slari heeft het dicht gedaan met een reden! dit blijft een spel van welles nietus en dat schiet gewoon niet op.
Maar goed als je er verder over wil praten prima.... Dan mag je dat met slari doen ik ga niet voor hem spreken verder.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:14:22 #216
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_29688770
Ik wil Runescape doen, en daarvoor heb ik java nodig als ik naar die site ga staat er java downloaden maar dan kom ik op deze site http://www.microsoft.com/windows/ie/getosver/javaxp.mspx en daar schiet ik nix meer op en dan ga ik naar www.java.com daar download ik hem maar dan geeft ie een fotmelding aan van dat er een plugin mist.

Dus wie kan me helpen
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:25:18 #217
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29689038
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef Jump het volgende:
Die search via google.fok.nl werkt niet al te goed. Beter is om onderaan de topiclijst te kiezen voor topics te tonen van de laatste x aantal weken
http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  Lieve Belg dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:59:06 #218
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29689916
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:14 schreef Drumpie het volgende:
Ik wil Runescape doen, en daarvoor heb ik java nodig als ik naar die site ga staat er java downloaden maar dan kom ik op deze site http://www.microsoft.com/windows/ie/getosver/javaxp.mspx en daar schiet ik nix meer op en dan ga ik naar www.java.com daar download ik hem maar dan geeft ie een fotmelding aan van dat er een plugin mist.

Dus wie kan me helpen
Ik krijg deze melding ook, en java in geïnstalleerd.

Vergeet niet dat dit het feedback topic is, voor vragen open je beter een apart topic
quote:
Deze ben ik ondertussen ook al een paar keer tegengekomen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:21:39 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_29690545
Jump, je bent een schat!

Nu wil ik echt alleen nog weten hoe ik de gewone emoticons uit MSN kan slopen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:44:15 #220
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29692971
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:59 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik krijg deze melding ook, en java in geïnstalleerd.

Vergeet niet dat dit het feedback topic is, voor vragen open je beter een apart topic
[..]

Deze ben ik ondertussen ook al een paar keer tegengekomen
ik zat me er ook al aan te ergeren .. ik heb l33t google skills maar ik kreeg het niet voor elkaar om oude topics te vinden

geweldige tip , en ik geef hem nu schaamteloos door aan iedereen , staat trouwens ook al in een paar faqs
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29709917
Het wordt steeds beter met de crew. Brechtje heeft het PUB forum al achter zich gelaten om gastslotjes in DIG te komen zetten.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:47:21 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_29711836
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 03:16 schreef schvvmert het volgende:

Het wordt steeds beter met de crew. Brechtje heeft het PUB forum al achter zich gelaten om gastslotjes in DIG te komen zetten.


Wees blij, anders was het natuurlijk GIGANTISCH uit de hand gelopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:10:02 #223
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29712224
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 03:16 schreef schvvmert het volgende:

Het wordt steeds beter met de crew. Brechtje heeft het PUB forum al achter zich gelaten om gastslotjes in DIG te komen zetten.
Uhuh. Het is altijd fijn als je op andere modjes kunt rekenen .
pi_29771188
Sateliet Piraten kaartjes

Dit is iets wat buiten de policy gaat.
History can't change the past, the future can.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')