Ik denk eerlijk gezegd dat er binnen een half jaar tijd alweer een opvolger voor de z800i geïntroduceerd gaat worden met hogere resolutie camera, meer intern geheugen, fastport aansluiting, wat extra media-knopjes, enz. Wellicht komt komt ook daar een Walkman™-versie van!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:23 schreef Public_NME het volgende:
Ja hij brengt me iig heel erg aan het twijfelen, want de z800i is naar mijn mening mooier maar heeft minder functies... Moeilijk!
Nee, maar duke nukem ofzo lijkt me niet héél veel gevraagd, toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:43 schreef Fwnk het volgende:
over die games, tsja, er zitten 2 echt 3d spellen bij, een vliegspel en een tennisspel.
je kan niet verwachten dat je doom3 op je mobiel krijgt skv
doe es normaal?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:18 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
gast jij kan die mobiel geeneens betalen. ga liever nep merkkleding kopen of zo op internet
Ik bedoel dus dat de body van de telefoon, wat speling heeft. Als je knopjes indrukt en hem door je hand laat gaan kraakt hij best wel. En dat voor een nieuwe telefoon. Hij kraakt in ieder geval meer dan mijn 2 jaar oude 6610 met b-merk frontje.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
naaper![]()
enne, ik vin em helemaal niet kakering oid thatsmethatsright?
maandagochtendmodel? mijne voelt solidequote:Op donderdag 14 juli 2005 19:44 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat de body van de telefoon, wat speling heeft. Als je knopjes indrukt en hem door je hand laat gaan kraakt hij best wel. En dat voor een nieuwe telefoon. Hij kraakt in ieder geval meer dan mijn 2 jaar oude 6610 met b-merk frontje.
Ik wacht waarschijnlijk nog even tot die 800 is, dan zal de 750 wel voor dumpprijzen te koop zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:26 schreef oorlog het volgende:
Ik heb m via GSMstunts.nl besteld. Is echt een superaanbieding: 1 jarig abonnement zonder aansluitkosten, voor maar Euro 17,50 per maand. Het is een Debitel Vodafone 17,50 abonnement.
Nu nog even wachten tot ie binnen is, maar ook over de winkel veel goede verhalen gelezen op internet. http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=57
Dat kan natuurlijk ook. Maar niemand hier heeft (verregaande) klachten of gebreken?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
maandagochtendmodel? mijne voelt solide
Greatquote:
geweldig,, bedanktquote:Op maandag 18 juli 2005 16:26 schreef mie_at_work het volgende:
je kan daar ook een sneloppeling van maken![]()
Niks bagger! Het is een perfecte telefoon!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef 3st het volgende:
mooi toestel, goeie specs maar ik hoor er een hoop bagger over! Software bevat boel bugs! Naar mijn idee iets te snel op de markt gebracht!
Staat als het goed is gewoon in de OPquote:Op maandag 18 juli 2005 21:53 schreef vincend het volgende:
mijn K750i werkt goed, op 1 ding na..wat toch wel iets vervelend is.
als ik hem 10 minuten niet gebruik, loopt hij vast en kan ik niets meer doen.
het werkt weer als ik de batterij erin en eruit haal.
ik heb hier ergens gelezen dat je het kan fixen door een update te doen, maar ik heb geen idee welke update en waar die vandaan te halen..iemand die me dat kan vertellen?
Uhm... hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:46 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
Met de nieuwe firmware update's is de kwaliteit van de filmpjes met de helft achteruit gegaan ?![]()
Ik lees het in bijna elke thread, op welk forum dan ook (fok, tweakers, mobile-review)..quote:
Raar hé, dat opladen via USB ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef annoh het volgende:
Bovendien geeft de telefoon de melding "laadt op" als ik de ubs kabel in zn kont steekDubieus!!
Dat kan tegenwoordig dus ook via USB... dus ook bij de K750iquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:17 schreef annoh het volgende:
Párdon?
Ben ik erg niet op de hoogte als ik veronderstel dat opladen gewoon via een STOPCONTACT gaat??!
:S
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef annoh het volgende:
Najaaaaa wat een ónzin!?!?!?!!!
Of is dat juist heel erg hightech ofzo??
sjongejonge zeg....
Maar wel winsdows 2000/XP nodig dus :S
Onzin? Dude, dat ding gebruikt stroom en jij vind het raar dat die dat dan ook maar gebruikt om de batterij op te laden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:22 schreef annoh het volgende:
Najaaaaa wat een ónzin!?!?!?!!!
Koop WinXP?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:30 schreef annoh het volgende:
Ja.
Er zit toch een oplader bij?!
Nou ja ik zal wel ouderwets zijn ofzo, maar die usb kabel gewoon gebruiken om óók met W98 gegevens te kunnen uitwisselen lijkt mij logischer.
(Jáá ik weet dat dat niet aan het kabeltje ligt)
Daar zullen gewoon geen drivers voor zijn. Je zou nog kunnen proberen om generic flash driver te zoeken voor Win98, maar ik geef je weinig kans....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:30 schreef annoh het volgende:
Nou ja ik zal wel ouderwets zijn ofzo, maar die usb kabel gewoon gebruiken om óók met W98 gegevens te kunnen uitwisselen lijkt mij logischer.
(Jáá ik weet dat dat niet aan het kabeltje ligt)
gratisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:27 schreef Skv het volgende:
Wat betaal je d'r voor?
indien bij KPN, woensdag komen ze binnen, dat is de verwachting van de leverancier. Dan kan KPN ze pas weer uitleverenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mooi van mij is ondertussen besteld, hopelijk krijg ik em deze week binnen
Anders ga je ff de bejaarde uithangenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:07 schreef annoh het volgende:
Oh ja want dat is zo lekker goedkoop
Klopt ongeveer, maar let op!!! Je hebt altijd een opzeg termijn van 3 maanden. Dus als je het niet opzegt blijft je abo wel doorlopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef AllahHoeSnackBar het volgende:
Jah, maar bij een 1-jarig abbonement is dat toch gewoon 1 jaar... niet dat ik nog 4 maanden moet "uit-abboneren" of zo..
Oftewel, over 365 heb ik die telefoon gekocht voor 12x een bedrag, en heb daarna nergens meer verplichtingen aan.
Dank jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:28 schreef Tommeh het volgende:
Ik denk dat ik hem over een maandje ook haal ( bij verlenging ). Is dan gratis.
succes gizmore!
Staan je handsfree instellingen wel goed?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:15 schreef Beertje27 het volgende:
Ik heb de sony ericsson K750i met een iqua bluetooth headset. IN de winkel is verteld dat deze headset geschikt zou zijn. Alleen nu connecten ze wel, alleen als mijn telefoon overgaat dan kan ik wel opnemen met mijn headset alleen doet die verder niets. Ik moet dan gewoon bellen via die telefoon of proberen het gesprek door te verbinden...
Iemand die een idee heeft heb al gezocht via google, maar ik heb niets gevonden
updatenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:49 schreef Beertje27 het volgende:
ja die instelling staan allemaal goed.
Dat duurt toch gewoon een paar dagen voordat je het hele pakket krijgtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand nog meer die telefoon bij GSMstunts.nl besteld
Krijg vandaag een brief van Debitel dat ze m'n contract goedgekeurd hebben en aangesloten ben op hun netwerk, maar nog geen spoor van een Simkaart of telefoon
Eh, ik meende dat je alles in één keer kreeg juistquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat duurt toch gewoon een paar dagen voordat je het hele pakket krijgtNou ja, ik kan m maandag ophalen
Waar heb (of haal) je dat vandaan? Lijkt me ook wel handigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:43 schreef Fwnk het volgende:
ikm krijg binnenkort 3m screenprotector, 4 euro incl verzendkosten
2e handsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar heb (of haal) je dat vandaan? Lijkt me ook wel handig
FMA, of syncen met outlookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:10 schreef Noanem het volgende:
iemand een idee hoe je ontvangen sms berichtjes vanaf de telefoon op de computer kunt krijgen?
En hoe je het geluid tijdens het foto's maken uit kunt zetten..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |