quote:Op maandag 9 mei 2005 15:31 schreef Mendelevium het volgende:
Laatst weer een Sony MDR v300 gehaald, deze zijn de kleine broer vam de v700 die op hun beurt weer zwaar gerespecteerde DJ-headphones zijn. Deze zijn zeg maar de minder overdreven variant hiervan. Geweldig diepe bass, en ze zitten lekker. Gebruik ze vaker icm. mijn iPod en daarmee heb je een heerlijke harde combinatie, alles klinkt gewoon goed door die oordoppen...
Aanrader.
Komt ook goed geluid uit, en als jij hem voor 45 euro kan krijgen heb je hem goedkoopquote:
www.kieskeurig.nl en dan type invullen geeft de goedkoopste voor 45 euri.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:54 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Komt ook goed geluid uit, en als jij hem voor 45 euro kan krijgen heb je hem goedkoop
boze kerel!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is de PX60 geloof ik...
supergebakje
Hm, ik stond vandaag in de Mediamarkt en twijfelde toch. Er stond geen demo model en ruilen was niet toegestaan...quote:
Lees je anders een beetje in bij de links die ik in een eerdere post gaf, misschien dat het wat helptquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:53 schreef MadGuy het volgende:
Hm, ik stond vandaag in de Mediamarkt en twijfelde toch. Er stond geen demo model en ruilen was niet toegestaan...
Nee, dat verwacht ik niet. Maar ik verwacht wel dat mijn probleem is opgelost. Dat de bass niet meer kraakt, en dat zou ik graag even uit willen testen op mijn spelertje...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef SlaadjeBla het volgende:
Als je naar de betere audiozaak gaat kun je van alles luisteren. Maar vaak gaat het hier om de duurdere modellen
Maar zeg nou zelf: Kun je voor hetgeen jij de koptelefoon gaat gebruiken echt een miskoop doen voor een paar tientjes? Wat verwacht je eigenlijk?
Over het algemeen klinkt een gesloten koptelefoon wat vermoeiender als je er langer naar luistert. Verder ken ik beide koptelefoons niet goed genoeg om er een uitspraak over te doen, maar als je lang muziek over je koptelefoon wil luisteren, is een open systeem dus ook aan te bevelen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef MadGuy het volgende:
Nu is mijn vraag, is dat geluidskwaliteitsverschil echt zó schrikbarend, of ga ik er vergeleken met mijn standaard oordopjes die ik nu heb ook al dubbel en dwars vooruit met een PX 200?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |