Ik neem aan dat je dan de oudere NSX'en bedoelt? Want de nieuwere zijn dan weer duur.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:27 schreef zerotolerance het volgende:
Een Honda NSX, TVR Tuscan of een Mitsubishi 300 GT met turbo.
*zoekt op*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
265 Zelfs.
Maar wel de potentie er wat leukers van te maken. Ben alleen benieuwd of 't inderdaad de goedkoopste optie is.
Alles met een turbo er op. Is niet zo'n groot probleem. Als ze al 270 gaan met 280 Pk kunnen ze met enkele aanpassingen wel 300+quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan de oudere NSX'en bedoelt? Want de nieuwere zijn dan weer duur.
De NSX van '91 tot 97' kan 'maar' rond de 270 geloof ik.
Dan kun je zo nog wel 50 auto's opnoemen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:05 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
Alles met een turbo er op. Is niet zo'n groot probleem. Als ze al 270 gaan met 280 Pk kunnen ze met enkele aanpassingen wel 300+
285 op de teller, 275 echte km's. Maar daar moet je wel voor langs de chiptuner, anders zit er een begrenzer op.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:49 schreef yup het volgende:
Enige Porsche die ik kan bedenken die niet duur is:
911 turbo van 1995-1998: 408 pk... Ding haalt 290 km/u volgens specs...
En duur is maar hoe je het ziet, dit ding zal zeer zeker duurder zijn dan de Lotus Omega...
E36 M3 3.2 liter is ook een goeie, maar die zal 275 echte km's halen ofzo, zeker geen 300... Maar is wel fucking goedkoop (15k krijg je wel een 3.2)...
Die Evo bedoel je weer? die loopt net 245-250 in stock form. Met 5 versnellingen. Dus alles raakt er af, versnellingsbak, driveline enz. Je hebt gewoon het toerenbereik niet in zo'n ding voor 300+ Ombouwen voor 300+ gaat je waarschijnlijk al meer kosten als een 911 twin turbo bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:05 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
Alles met een turbo er op. Is niet zo'n groot probleem. Als ze al 270 gaan met 280 Pk kunnen ze met enkele aanpassingen wel 300+
Honda NSX ging het over.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:11 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Die Evo bedoel je weer? die loopt net 245-250 in stock form. Met 5 versnellingen. Dus alles raakt er af, versnellingsbak, driveline enz. Je hebt gewoon het toerenbereik niet in zo'n ding voor 300+ Ombouwen voor 300+ gaat je waarschijnlijk al meer kosten als een 911 twin turbo bijvoorbeeld.
Daar moet je ook huge moeite voor doen hoor.... de 3.2L met 6 bak loopt stock ook 'maar' 270... Is performancewise & techspecs ongeveer gelijk aan een E36 M3 3.2L.quote:
Ik denk dat ie bedoelde een turbo erop pleuren?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:23 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Daar moet je ook huge moeite voor doen hoor.... de 3.2L met 6 bak loopt stock ook 'maar' 270... Is performancewise & techspecs ongeveer gelijk aan een E36 M3 3.2L.
NSX-R loopt 280 ongeveer, en is door zijn gewicht ook sneller op de 0-200, gelijk aan de E46 M3 ongeveer.
Die 20 km/u extra topsnelheid heb je er niet zomaar bij op die snelheden.
En dacht dat hij de Evo bedoelde om de turbo comment.... een NSX heeft geen turbo.
Ook dat zei ik -> "Dan wordt ie nog duurder" .quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Five_Aces het volgende:
Denk dat hij dan zelf nog niet weet hoeveel kosten & aanpassingen daar bij komen kijkenNSX is een wat zeldzamere wagen.... denk niet dat de turbokits daarvoor zo kant en klaar op de plank liggen net als bij bijvoorbeeld een civic of CRX.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:24 schreef alsem het volgende:
[..]
das een kutding, neem dan een vx220 van vauxhall..
Ik kon geen prijzen vinden voor een turbo voor een NSX. Maar ik ga er niet vanuit dat die 10.000 euro gaan kosten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Five_Aces het volgende:
Denk dat hij dan zelf nog niet weet hoeveel kosten & aanpassingen daar bij komen kijkenNSX is een wat zeldzamere wagen.... denk niet dat de turbokits daarvoor zo kant en klaar op de plank liggen net als bij bijvoorbeeld een civic of CRX.
Denk eerder dat je ver voorbij de 25.000 euro gaat voor een turbosetup. Denk er aan dat die V6 een blok is met een vrij hoge CR.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:12 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
Ik kon geen prijzen vinden voor een turbo voor een NSX. Maar ik ga er niet vanuit dat die 10.000 euro gaan kosten.
NSX voor 40.000 euro, tunen voor 10.000 euro en je gaat voor 50.000 euro 300. Leek me heel.
E34 M5 blok is niet veel krachtiger als een 3.2L E36 M3quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:19 schreef Cyberdogg het volgende:
Alpina B10 Biturbo is misschien een optie. Wel chippen dan. En anders eventueel een E30 M3 met E34 M5 blok. Maar of dat op de weg te houden is met 300, ik heb geen idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |