abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 januari 2005 @ 18:36:40 #76
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24763882
quote:
Er zijn wel ergere ideeen op de wereld dan het idee om sex met kinderen te hebben, zolang het bij een hersenspinsel blijft heb ik daar geen moeite mee en iedereen heeft het recht op een vereniging volgens mij.
Zodra ze hun wense of ideeen uitvoeren moeten ze daarvan de consequenties dragen uiteraard.
De kans dat ze het doen is groot. Ze zouden de kans niet moeten krijgen om het te proberen.
quote:
Normen worden vastgesteld door de heersende religie?
Als je een open samenleving een religie vind, wel ja, maar geloof jij niet in trias politica?
Trias Politica kan heel goed samengaan met religieuze partijen en in de grontwet vastgesteld (religieuze) normen en waarden.
quote:
Kinderen zijn NIET verantwoordelijk voor hun daden en zeker niet t/m 13 jaar, daarna wordt het anders, maar in Nederland is het vastgelegd dat je pas mag trouwen vanaf je 18e jaar.
En Oprah verteld wel meer, ik heb haar ook al 100 keer gehoord dat ze af zou vallen ( we passen nu nog steeds niet samen in een 3zits bank)......
Dan was die uitzending waarin een 15-jarig meisje vertelt dat ze werkelijk geloofde dat ze van de pedofiel hield (toen ze 13 was) verbeelding?
quote:
Hell bestaat niet, dus vriezen doet ie niet.
Alles wijst erop dat mensen de samenleving gaan inrichten op eigen ideeen ipv verouderde opvattingen over Goed en Kwaad (religie) en is men bijv tot de conclusie gekomen dat iemand met twee verschillende kleur ogen geen heks is en dat homo's geen aparte soort mens is dat hetero's wil 'bekeren', ook is het niet besmettelijk.
Buiten Europa zul je over een jaar of 20 steeds meer landen zien die een gedoogbeleid hanteren als het gaat om homo-huwelijken.
De opmars van de Islam wordt de eigen ondergang, men is alleen nog niet zo slim om dat in te zien.
De opmars van de islam wordt de eigen ondergang inderdaad. Maar eerst zullen de goddelozen ten onder gaan.
quote:
Heb jij persoonlijk last van homo's en vind je het niet uiterst merkwaardig dat jouw mening gebaseerd is op uitspraken van een man die ervanuit ging dat de wereld ophield na Kaap de Goede Hoop? (als ie al zover geweest is).
Angst was ook een slechte raadgever voor Mohammed.
Wat heb ik met Mohammed te maken?
quote:
Die zijn er al. Er zijn staten in de VS waar homoseksuelen mogen trouwen en ik geloof dat het in (een deel van) Canada ook is ingevoerd.
Buiten Europa zul je geen een ziekelijke regeringen zien die het homohuwelijk goedkeurt.

Maar je hebt gelijk. De pinko's zijn ook in Noord-Amerika sterk vertegenwoordigd.
quote:
Ga even lekker een paar grote denkers van de afgelopen eeuwen bestuderen. Weinigen onder hen waren religieus en toch hadden ze een moraal die heel wat hoger is dan die van de gemiddelde fundi.
Dat hangt van je definitie van moraal af. Ik doel op de heersende opvattingen in een maatschappij. Die worden dus wel grotendeels door de religie beïnvloedt. Als de invloed vd religie afneemt zal ook de stempel van de religie minder zichtbaar in het wetboek van een land zijn. (zie de goddelozen in Nederland)
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_24764382
Het enige wat ik nog kan zeggen is



Sommige mensen zijn de Middeleeuwen nooit te boven gekomen...
pi_24772309
Conclusie: inhoudelijk discussiëren met N_I_ is volstrekt zinloos. Hij negeert 85 procent van de posts, komt met een handvol nietszeggende one-liners die elkaar zelfs nog tegenspreken. Eén woord: scho-ling. Ga iets leren, bijvoorbeeld Nederlands.
pi_24772590
Iemand die zo'n hekel heeft aan de Nederlandse goddeloosheid, en alles wat islamitisch is beter vindt, kan misschien maar beter naar Iran gaan.

O wacht, daar mag hij helemaal niet zeggen wat hij vindt op een internetforum.

Nog een voordeel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26543841
Update


Arubaans lesbopaar staat met rug tegen de muur

Esther en Charlene Oduber-Lamers, het echtpaar dat onlang in het nieuws kwam omdat ze zich ondanks hun Nederlandse huwelijk niet op Aruba als een getrouwd stel konden laten inschrijven bij de Burgerlijke Stand, staat met de rug tegen de muur. De rechtbank heeft al bepaald dat ook de andere delen van het Koninkrijk het opengestelde huwelijk moeten respecteren, maar de Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes (foto) weigert dat. Daarom is het land Aruba in hoger beroep gegaan. Zo wil Croes alsnog zijn plichten ontlopen.


Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes

De algemene verwachting is dat Croes deze procedure zal verliezen. Hij heeft nu echter een truck bedacht om dit Hoger Beroep te omzeilen. Door uitstel aan te vragen weet Croes dat hij de twee vrouwen en hun kind daarmee in grote problemen brengt. Zo zou hij zelfs het proces in hoger beroep hunnen ontlopen. Als dat zo is, blijft een principiële uitspraak achterwege.

Nieuwe datum

De nieuwe datum voor de inhoudelijke behandeling is door de rechtbank in Oranjestad bepaald op 21 juni. Charlene is dan al langer dan zes maanden niet op Aruba. Daarom zal ze als burger worden uitgeschreven. Ze verliest dan haar recht om te procederen en zal bovendien worden ontslagen als ambtenaar bij diezelfde overheid. Daar zou ze zich op 8 mei moeten melden, maar na alle bedreigingen aan haar adres en haar kind durft ze dat pas te doen nadat ze juridische zekerheid heeft.

Volgens het eerde op Aruba uitgesproken vonnis komen alle in Nederland gesloten aktes, dus ook een huwelijksakte, voor inschrijving in aanmerking. Op het eiland, met een status aparte binnen ons koninkrijk, is vervolgens een enorme tegenactie ontstaan waarvan velen vermoeden dat die door minister Croes is geënsceneerd. Landsadvocaat Croes van Aruba heeft de rechter om uitstel gevraagd met als argument dat hij voor een goede voorbereiding meer tijd nodig heeft.

Weggevlucht

Het paar is enkele weken geleden van Aruba moeten wegvluchten naar Breda omdat hen het leven in dat deel van het koninkrijk onmogelijk werd gemaakt.

De Tweede Kamerleden John Leerdam van PvdA en Boris Dittrich van D66 proberen minister Croes op andere gedachten te brengen. Ook het Europarlementslid Sophie in ’t Veld doet een dringend beroep op de Arubaanse regering deze kwestie met open vizier af te handelen. De enige andere mogelijkheid zou zijn dat Esther en Charlene Oduber-Lamers deze week nog terugreizen naar Aruba. Daarvoor hebben ze echter niet de financiële middelen en zonder een definitieve regeling voelen ze zich er niet veilig. “Zelfs ons kind wordt er lastiggevallen. We kunnen pas definitief terug, wanneer we ook juridisch sterk staan. Het is geen onwil maar onmacht”, zo laat Charlene Oduber de Gay Krant weten.

27-04-2005
Bron: De Gay Krant

Bah, wat een misselijke vent is die Kroes toch ook!
pi_26544255
Belachelijk zeg. Waar maakt die man zich zo druk om? Laat hem zich met z'n eigen leven bemoeien.
pi_26544686
quote:
Bah, wat een misselijke vent is die Kroes toch ook!
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 03:10 schreef heiden6 het volgende:

-knipje-

Over Betico weet ik niet zoveel, maar Rudy is compleet gestoord.

-knipje-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27889500
Update

De Arubaanse lesbienne Charlene Oduber-Lamers zal dinsdag 14 juni 2005 om 14.00 uur zich melden bij de vreemdelingenpolitie te Breda om zich daar te laten registreren als politiek vluchteling.

Mevrouw Oduber-Lamers heeft tot deze stap besloten vanwege het feit dat zij niet meer kan voorzien in de dagelijkse levensbehoefte van haar en haar gezin in Nederland. De familie Oduber-Lamers verblijft noodgedwongen in Nederland vanwege de uiterst onveilige situatie voor het gezin op Aruba. Het uitblijven van garanties van de Arubaanse overheid ten aanzien van de veiligheid van het gezin op Aruba, met daarnaast het juridische conflict met de Arubaanse Regering inzake de inschrijving van het echtpaar op het eiland zijn mede oorzaak van de huidige situatie. Mevrouw Oduber-Lamers is ingezetene van Aruba en daardoor heeft zij geen enkel recht op een tegemoetkoming in haar verblijfkosten in Nederland. Een terugkeer naar Aruba is onder de huidige omstandigheden niet mogelijk en mevrouw Oduber-Lamers (psychische) gezondheid staat onder immense druk. De angst voor represailles van zowel de bevolking alsook de Arubaanse overheid zijn hieraan hoofdzakelijk debet.

Met de asielaanvraag hoopt mevrouw Oduber-Lamers dat de Nederlandse Regering haar verantwoordelijkheid ten aanzien van de situatie van haar gezin erkent en neemt. Het was immers de Minister van Koninkrijksrelaties die expliciet de rechten van het echtpaar om zich op Aruba te vestigen heeft erkend. Juist de weigering van de Arubaanse overheid om het echtpaar in te schrijven in de Burgerlijke Stand heeft geleid tot de huidige (onmogelijke) situatie voor het gezin.

De Homo LesBische Federatie Nederland (HLBF.NL) heeft zowel de Nederlandse Regering alsook de Koninkrijksregering per brief d.d. 5 januari 2005, 21 januari 2005 en 7 maart 2005 gewezen op de situatie op Aruba en op de verantwoordelijkheid van Nederland en het Koninkrijk der Nederlanden ten aanzien van homoseksuele (Nederlandse) echtparen in het algemeen en het gezin Oduber-Lamers in het bijzonder. HLBF.NL ondersteunt mevrouw Oduber-Lamers dan ook bij haar asielaanvraag.

André van Wanrooij, voorzitter HLBF.NL: "De situatie voor het gezin wordt gewoonweg onhoudbaar. Nederland spreekt duidelijk haar politieke steun voor het gezin uit, maar laat daadwerkelijke steun achterwege. Mevrouw Oduber-Lamers verblijft zonder inkomen in Nederland, is onder doktersbehandeling vanwege de enorme psychische druk en kan gewoonweg niet terug naar Aruba omdat haar gezin zich daar niet mag vestigen en de veiligheid van haar gezin op Aruba niet kan worden gegarandeerd. De Arubaanse Regering doet er verder alles aan om de mogelijkheden van het echtpaar om haar recht te halen onmogelijk te maken.

In de aanloop naar de rechtzaak inzake het conflict met de Arubaanse Regering hebben de Arubaanse Minister-president Oduber en zijn Minister van Justitie Croes zeer duidelijk gemaakt dat de Arubaanse Regering discriminatie van homoseksuelen heel normaal vindt en daar ook mee door zal gaan. Het mede-financieren van anti-homo protesten door Minister Croes spreekt hierbij boekdelen."

Tis toch godsgeklaagd... Wat een bananen republiek! Maar wel klagen als we de criminele jongeren terug willen sturen naar Aruba...
pi_27889852
Bedankt voor de update. Misschien is de TT aan aanpassing toe.
pi_27893278
mineo: no offense maar heb je ook ander nieuws als louter homo/lesbo-nieuws? lijkt wel of ditalles is waar je je voor interesseert
pi_27893596
Dit topic gaat hierover. Moet 'ie hier dan het laatste nieuws over de hond van George Bush gaan posten?

Die zal ook wel gay zijn.
pi_27894103
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:22 schreef Prego het volgende:
mineo: no offense maar heb je ook ander nieuws als louter homo/lesbo-nieuws? lijkt wel of ditalles is waar je je voor interesseert
Ik zie het als een soort taak mensen "op te voeden". Voor 90% van de wereldbevolking is hetrosexualiteit de norm (zonder dat ze erover hoeven na te denken).

Zolang er misstanden in de wereld zijn wat de homoseksuele medemens betreft zal ik het blijven aankaarten! Al bereik ik er maar één persoon mee die anders over homoseksualiteit gaat denken, heeft de mensheid erbij gewonnen.
pi_27894157
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef mineo39-76 het volgende:
Ik zie het als een soort taak mensen "op te voeden". Voor 90% van de wereldbevolking is hetrosexualiteit de norm (zonder dat ze erover hoeven na te denken).
Laat nou toevallig 90% van de wereldbevolking hetero zijn.
quote:
Zolang er misstanden in de wereld zijn wat de homoseksuele medemens betreft zal ik het blijven aankaarten! Al bereik ik er maar één persoon mee die anders over homoseksualiteit gaat nadenken, heeft de mensheid erbij gewonnen.
Pff, mijn ervaring is dat het niet eenvoudig is om door die betonnen plaat heen te breken.
pi_27897618
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Laat nou toevallig 90% van de wereldbevolking hetero zijn.
dat is weer heel iets anders
quote:
Pff, mijn ervaring is dat het niet eenvoudig is om door die betonnen plaat heen te breken.
daarom bewonder ik anderzijds zijn doorzettingsvermogen ook
pi_27897926
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:56 schreef Prego het volgende:
dat is weer heel iets anders
Het zijn toch meestal hetero's die een hekel aan homo's hebben.

Overigens ken ik maar zeer weinig vrouwen die iets tegen homoseksualiteit hebben. 't Zijn altijd mannen...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 01:30:52 #91
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_27907856
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 18:36 schreef N_I_ het volgende:

[..]

De kans dat ze het doen is groot. Ze zouden de kans niet moeten krijgen om het te proberen.
[..]

Trias Politica kan heel goed samengaan met religieuze partijen en in de grontwet vastgesteld (religieuze) normen en waarden.
[..]

Dan was die uitzending waarin een 15-jarig meisje vertelt dat ze werkelijk geloofde dat ze van de pedofiel hield (toen ze 13 was) verbeelding?
[..]

De opmars van de islam wordt de eigen ondergang inderdaad. Maar eerst zullen de goddelozen ten onder gaan.
[..]

Wat heb ik met Mohammed te maken?
[..]

Buiten Europa zul je geen een ziekelijke regeringen zien die het homohuwelijk goedkeurt.

Maar je hebt gelijk. De pinko's zijn ook in Noord-Amerika sterk vertegenwoordigd.
[..]

Dat hangt van je definitie van moraal af. Ik doel op de heersende opvattingen in een maatschappij. Die worden dus wel grotendeels door de religie beïnvloedt. Als de invloed vd religie afneemt zal ook de stempel van de religie minder zichtbaar in het wetboek van een land zijn. (zie de goddelozen in Nederland)
- Een pedofiel is pas strafbaar als hij daadwerkelijk een kind misbruikt. Je kunt mensen niet straffen op basis van emotie, gedachten of sexuele voorkeur. Dan is het einde zoek. Het feit of deze mensen zich organiseren of niet doet aan het voorgaande niks af.
- We hebben in Nederland religieuze politieke partijen in het parlement. Het feit dat de partijen waarin religie de hoofdmoot vormt (SGP /CU) niet al te groot zijn geeft al enigzins aan hoeveel mensen er in Nederland zitten te wachten op een kerk die meer macht krijgt. Wij zijn dat stadium gelukkig al een poos ontgroeid.
- Het meisje van 15 is een kind en in die verstande niet toerekeningsvatbaar. Vandaar dat pedofilie niet is toegestaan. Een kind kan wel denken iets te voelen maar ontbeert in feite de levenservaring om een goed doordachte beslissing te nemen over dit soort zwaarwegende zaken. Spreken over een kind dat verantwoording moet nemen is dus absurd in elke zin van het woord. Ik hoef je hopelijk het verschil tussen pedofilie en homofilie vanuit het voorgaande niet uit te leggen? Het lijkt me namelijk duidelijk dat 2 volwassen mensen van hetzelfde geslacht prima in staat zijn om te bepalen of ze samen willen zijn of zelfs willen trouwen. Daar schaden ze niemand mee, en dus is het in tegenstelling tot pedofilie wel toegestaan in ons mooie liberale Nederland.
- De goddelozen zullen nooit ten onder gaan. Mensen die rationeel kunnen denken, en niet leven onder het juk der indoctrinatie zoals fundi's als jij dat moeten zullen er altijd zijn. Die mensen zijn namelijk die personen die zorgen voor vooruitgang.
- De rol van religie als het gaat om normen en waarden is ontzettend afgenomen in de nabije historie. Het feit dat in de EU gw (het voorstel) niks werd genoemd over een god of een allah zegt een hele boel.
Say your prayers
pi_27908207
tvp sorry
pi_27908568
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Ik zie het als een soort taak mensen "op te voeden". Voor 90% van de wereldbevolking is hetrosexualiteit de norm (zonder dat ze erover hoeven na te denken).

Zolang er misstanden in de wereld zijn wat de homoseksuele medemens betreft zal ik het blijven aankaarten! Al bereik ik er maar één persoon mee die anders over homoseksualiteit gaat denken, heeft de mensheid erbij gewonnen.
Normen zijn een kwestie van statistiek.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27909815
Sickie, je verspilt je energie aan onze vriend N_I_
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:27:02 #95
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27913055
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Het zijn toch meestal hetero's die een hekel aan homo's hebben.
Erzijn anders ook genoeg homos die een hekel habben aan homos, rekening mee houdende dat de meenste poten rammers zelf homos zijn.
quote:
Overigens ken ik maar zeer weinig vrouwen die iets tegen homoseksualiteit hebben. 't Zijn altijd mannen...
Aan de andere kant ken ik geen man die iets tegen lesbos hebben, ik ken wel een aantal vrouwen die tegen lesbos zijn.
pi_27913195
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:27 schreef Monus het volgende:

[..]

Erzijn anders ook genoeg homos die een hekel habben aan homos, rekening mee houdende dat de meenste poten rammers zelf homos zijn.
bron?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:32:05 #97
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27913196
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Ik zie het als een soort taak mensen "op te voeden". Voor 90% van de wereldbevolking is hetrosexualiteit de norm (zonder dat ze erover hoeven na te denken).

Zolang er misstanden in de wereld zijn wat de homoseksuele medemens betreft zal ik het blijven aankaarten! Al bereik ik er maar één persoon mee die anders over homoseksualiteit gaat denken, heeft de mensheid erbij gewonnen.
Volgen mij zijn er door jou al heel wat mensen anders gaan denken over bepaalde homos, maar of dat positief is valt te bedenken.
pi_27913310
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:32 schreef Monus het volgende:

[..]

Volgen mij zijn er door jou al heel wat mensen anders gaan denken over bepaalde homos, maar of dat positief is valt te bedenken.

die vind ik dan weer wel goed
pi_27913689
Het is niet zo dat homo's zich er niet mogen vertonen maar als Aruba een homohuwelijk niet accepteerd dan heb je je maar aan te schikken.
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat een gekke baard heeft die minister trouwens, harig zijn is oke maar doe het dan wel elegant en met stijl.
Dit is überstijl! Die kerel is de man.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:50:39 #100
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27913772
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:32 schreef Prego het volgende:

[..]

bron?
Die heb ik niet aangezien dat het onderzoeken waren van voor de internet tijd, maar het is algemeen bekent onder de oudere homos en ik denk dat mensen van het COC nog wel een paar raporten heeft over dit onderwerp. Als je het wil weten vraag het een paar mensen die het kunnen weten, aangezien ik niet denk dat je me op mijn woord gelooft
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')