Screenshots:quote:Gordon Freeman is back! Along with scientist Eli Vance and his daughter Alyx, your mission is to save the world from total alien domination. See, that little incident in Black Mesa was just the beginning: now those pesky Xen invaders and a new threat called the Combine have spread across the whole Earth, causing massive amounts of death and destruction. It’s up to you to set things right.
Half-Life 2 picks up some time after the original Half-Life left off - with Gordon working for the G-Man - and takes place in and around an eastern European-type city called City 17. Multiplayer with "at least 32 players" will be included, but Valve hasn't disclosed much additional info about online play at this time (although we do know there won't be built-in co-op).
quote:How long will the single player game last?
The single player game is split into 12 chapters each lasting around 3-4 hours which is roughly around 36 hours worth of game time in all.
What kind of locations will the game be set in?
The game play is based on Earth (no trips to Xen this time!) with a large number of different locations such as City 17, a harbour, a jail, the suburbs, a dried up ocean, and an icebreaker ship.
Will you hear Gordon talk in Half-Life 2?
No you will not hear Gordon speak. Like the first game Half-Life 2 has been designed to give you the feeling that you are playing as Gordon
Het legendarische plaatjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:57 schreef kippiej het volgende:
tvp![]()
edit:
Hopen dat dit plaatje nu eindelijk wel van toepassing is
[afbeelding]
Ja, en de SE tegelijkertijd. Net alsof ze pas ná het releasen van de gewone versie beginnen met het drukken van de shirts, boekjes en extra cd'squote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:10 schreef VoreG het volgende:
Van mij mag hij wel is uitkomen
De komende, tevens vernieuwde EDGE heeft idd een review van HL2:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:57 schreef kippiej het volgende:
tvp :')
edit:
Hopen dat dit plaatje nu eindelijk wel van toepassing is
[afbeelding]
15 november schijnt het toch te wordenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:28 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
16 november![]()
Welnee, die downloaden hem op 15 of 16 november en 2 weken later kopen ze gewoon de SE.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:38 schreef jap85 het volgende:
Op deze manier zullen ze wel minder se's verkopen, echte fans willen het spel legaal EN direct spelen. om nu eerst die gewone te kopen en daarna nog se is ook beetje overdreven, maarja 2 weken extra wachten terwijl het spel al in de winkel ligt..... domme actie
Kan ook natuurlijk, maar ik blijf het een domme actie vinden van de uitgever. Maar het maakt mij ook niet zoveel uit, ik hoef toch geen se en ik heb er niet echt veel haast mee ivm drukte van andere spellen die net iets eerder worden gereleased. Vind het toch kut als ik met 3 spellen tegelijk bezig ben. Als ze de toppers nou een beetje zouden spreiden over het hele jaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:24 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Welnee, die downloaden hem op 15 of 16 november en 2 weken later kopen ze gewoon de SE.
Tenminste, dat doe ik, en ik denk vele met mij
Op zich hebben ze daar wel gelijk in, waarom er voor de dvd gekozen is.quote:Het blijkt waar. Er waren zo hier en daar al wat geruchten verschenen op internet over de Europese versie van Half-Life 2. De foto van de doos was vrijgegeven door uitgever Vivendi Universal en daarop was niet alleen te zien dat het spel alleen voor 18 jaar en ouder geschikt bevonden is, maar ook dat het spel op DVD zou verschijnen. Overijverige persmuskieten maakten daar direct uit op dat het spel dus enkel op DVD zal verschijnen en navraag bij de uitgever leert dat dit ook inderdaad het geval.
Er is een versie op CD, maar de Europese tak van Vivendi heeft besloten om die niet uit brengen, een stap die tot nu toe maar heel weinig uitgevers aandurfden met een spel van de polulariteit van Half-Life 2. De keuze is natuurlijk niet onlogisch. De PC die voldoet aan de eisen die Half-Life 2 stelt is ongetwijfeld uitgerust met een DVD-speler.
De leeftijdsgrens van 18 jaar en ouder is opvallender, aangezien het origineel nog weg kwam met 16 jaar en ouder. Al vallen er ook dit keer in ruime mate doden en dat zij niet alleen aliens (dan is het minder erg). Ook de menselijke bewoners van City 17 gaan er dus massaal aan. Of hebben we nu teveel van het plot verklapt?
Nou als dit het argument is niet;quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:14 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Op zich hebben ze daar wel gelijk in, waarom er voor de dvd gekozen is.
De minimale eisen zijn namelijk erg laag...quote:De PC die voldoet aan de eisen die Half-Life 2 stelt is ongetwijfeld uitgerust met een DVD-speler.
Ja dat nieuws is ook al even bekendquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:48 schreef neggix het volgende:
En een internet connectie is dus ook nodigzie gamer.nl
Misschien dat het nu eindelijk een keer lukt om al dat illegale shit tegen te gaan, maar ik verwacht er weinig van. Ook nu zal ie wel weer voor 16 november uit zijn en gekraakt zijn.
Dat was eerst nog niet zeker toch? Of er nou Internet voor nodig was?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja dat nieuws is ook al even bekend
Voor 16 november uit? Ik denk het zelf nietMaar we zullen zien!
http://nerdsahoy.com/articles/view.php?articleID=166quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:48 schreef neggix het volgende:
En een internet connectie is dus ook nodigzie gamer.nl
Misschien dat het nu eindelijk een keer lukt om al dat illegale shit tegen te gaan, maar ik verwacht er weinig van. Ook nu zal ie wel weer voor 16 november uit zijn en gekraakt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |