abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 oktober 2004 @ 01:48:42 #101
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22589783
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:15 schreef StefanP het volgende:

[..]

Nee, want ik heb het helemaal gehad met dit kutland, juist door praktijken als dit. Echt he-le-maal. Je kunt je niet voorstellen hoe ik me dagelijks erger. Ik dank de hemel op blote knieën voor de dag dat mijn verhuizing geregeld is.
vast een open deur, maar ik vind jou echt een huilie en ik zal er ook geen dag om rouwen dat je weg bent met al dat gejankzak van je in alle topics, waarin je ook maar het minste of geringste aangrijpt om ons te vertellen dat NL zo'n kutland zou zijn
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_22748610
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 08:50 schreef Dizzee het volgende:

[..]

dan denk ik: wat is dat voor malloot?
tja dan ben je de bok....!
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 15:44:08 #103
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_22749465
wat een moraalridders hier weer, gatverdamme
ik wilde een heel verhaal typen over het sociale van waarschuwen en het asociale van flitsen, maar laat maar.
Ik snap steeds beter waarom dit zo'n kloteland begint te worden...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_22750046
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
wat een moraalridders hier weer, gatverdamme
ik wilde een heel verhaal typen over het sociale van waarschuwen en het asociale van flitsen, maar laat maar.
Ik snap steeds beter waarom dit zo'n kloteland begint te worden...
Ja hoor, de land gaat naar de "klote" dankzij de "moraalridders"... het moet niet gekker worden !
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 20 oktober 2004 @ 16:52:04 #105
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_22750925
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 16:11 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja hoor, de land gaat naar de "klote" dankzij de "moraalridders"... het moet niet gekker worden !
Niet land naar de klote, maar kloteland.
LE-ZEN.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  woensdag 20 oktober 2004 @ 18:31:34 #106
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_22753040
Maak je niet druk, dat zijn allemaal kinderen zonder eigen auto. DIe snappen er niets van. Het is gewoon zo dat IEDEREEN met een auto te hard rijdt. En als ze zeggen van niet, dan liegen ze.
opgezegd@fok.nl
pi_22753756
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:15 schreef StefanP het volgende:
Nee, want ik heb het helemaal gehad met dit kutland, juist door praktijken als dit. Echt he-le-maal. Je kunt je niet voorstellen hoe ik me dagelijks erger. Ik dank de hemel op blote knieën voor de dag dat mijn verhuizing geregeld is.
Dat is nog niks vergeleken bij de volksfeesten die los zullen barsten als je vertrokken bent.
pi_22753830
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 18:31 schreef FoXje het volgende:
Maak je niet druk, dat zijn allemaal kinderen zonder eigen auto. DIe snappen er niets van. Het is gewoon zo dat IEDEREEN met een auto te hard rijdt. En als ze zeggen van niet, dan liegen ze.
Natuurlijk rijdt niet iedereen te hard, dat snap jij ook wel.

Overigens rij ik zelf wel soms een beetje harder dan mag, maar ik ga vervolgens niet de huillie lopen uithangen en afgeven op mensen die mij volkomen terecht bekeuren.
pi_22818194
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:02 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat is nog niks vergeleken bij de volksfeesten die los zullen barsten als je vertrokken bent.
300000 man op de dam
underground forever baby
pi_22819303
Als je geen snelheidslimiet op de wegen hebt, gaat echt niet iedereen ineens scheuren hoor. Dus ik denk dat je met een limiet van 150km/u wel goed zit, harder willen de meeste mensen toch niet.
Als je bijvoorbeeld in duitsland 180 rijdt, is er echt niemand die je voorbijkomt hoor. Ja af een toe een 911 ofzo, maar dat gebeurt echt zelden. Die mensen daar vinden 150 ook hard genoeg en rijden dat gewoon.
pi_24405762
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:15 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Inmiddels is het zo ingeburgerd dat een hoop mensen wel weten wat ermee bedoeld wordt. Overigens, wat ik me afvraag... als je alléén met je lichten naar iemand knippert... en dan naar één iemand... de voorste in de rij zeg maar, die remt dan af. En jij wordt daarna aangehouden... dan kun je toch ook zeggen van: ja ik seinde want hij had een kapotte koplamp. Dat zou wel getolereerd moeten worden... je gewoon van de domme houden en zeggen dat je die flitser niet hebt gezien
LOL, aangezien het overdag was en je dan niet verplicht bent tot het voeren van dimlicht, zullen er weinig rechters zijn die aan jouw verklaring waarde hechten. Maar hijs wel leuk verzonnen
Username wordt vanaf 15 jan 2005 niet meer gebruikt.
pi_24405767
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:34 schreef StefanP het volgende:

[..]

En als ze die borden veranderen naar 30km/u op de snelweg dan houd je je er ook nog gewoon aan? Als morgen jouw vrouw verkracht wordt, je kind vermoord en je huis leeggeroofd, en de politie neemt niet eens je aangifte op vanwege andere 'prioriteiten' zoals flitsen en bonnen uitdelen?
Die borden op de autosnelweg gaan niet onder de 50 km/u .
Voor de rest vind ik wel dat je punten hebt waar over te discussieren valt. Zeker het oplossingpercentage van Nederland/Duitsland. 15 % - 60 % met zelfde hoeveelheid mankracht. Daar zet ik ook mijn vraagtekens bij...waarom daar wel, hier niet.
Username wordt vanaf 15 jan 2005 niet meer gebruikt.
pi_24405795
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
indd was een keer bij amsterdam een 4baans weg om 03.00 ofso en FLITS ! omdat ik 120 reed, je mocht ermaar 100 omdat er uitvoegstroken waren
en zo heb ik nog wel meer voorbeelden, het zijn gewoon hoerenlopers
Een 4 BAANS weg? Wat is daar veiliger? Zit dan toch een vangrail tussen elke baan. Leer je definities eens . Misschien dat ie 4-strooks was en dan nog; als jij een 4-strooks weg veiliger vindt, wil dat zeggen dat je je auto niet onder controle hebt bij een een strooks weg, want daar ga je automatisch wel wat langzamer rijden. Eat this.
Username wordt vanaf 15 jan 2005 niet meer gebruikt.
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:16:44 #114
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_24407910
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 08:08:03 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 5 januari 2005 @ 12:27:45 #115
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_24409193
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:26 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het is ook een niet-legitieme reden om lichtsignalen of te geven. Het kan eventueel gevaarlijke situaties opleveren. Daarnaast kan het verwarrend overkomen omdat lichtsignalen ergens anders voorgebruikt dienen te worden.

Tot slot, als je je gewoon aan de regels houdt - zoals elk beschaafd mens zou doen - is het ook helemaal niet nodig .
mooie moraalridder ben jij!
Het is gewoon je burgerplicht om mensen te seinen als er weer zo'n groene/grijze bak langs de kant van de weg staat!

Ik heb er nog nooit een bekeuring voor gehad, heheehe...
Mijn vader is helemaal erg ...hahaahah bij hun in de buurt staan ze vaak.
Dan rijdt hij via een omweggetje richting die bak, het is een klein weggetje waar dan ook die grote bus van de politie staat...en dan gaat ie dus vanaf dat weggetje de grote weg op...maar gaat zo staan dat ie pal met zijn auto voor de bak staat...en ja ja, blijft dan eeuwig staan wachten op auto's die er aan komen...links kijken, rechts kijken, weer links kijken, weer rechts kijken...houdt hij minuten lang vol hoor....en dan langzaam oversteken .
Als hij (ik ook trouwens) er langs rijden zwaaien we altijd even naar die meneer in het busje..

We zagen voor maanden terug echt wat lolligs...reed een auto voor ons die het dus ook in de gaten had...zaten jongelui in, ook 2 op de achterbank...
Met dat we er langs rijden gaan al die raampjes omlaag en steken ze allemaal een middelvinger naar buiten!!! Wij gieren van het lachen natuurlijk!
Het is gewoon een sport man om lekker te seinen...Ik blijf nog weleens express staan om zoveel mogelijk mensen te seinen!
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_24410399
Trouwens, die persoon dat zei dat het niet het afwenden van gevaar is als je seint. Wat dacht je van een flits van voor en dat je dan ff 2 tellen niets meer ziet omdat je verdomme gewoon verblind bent....

Seinen helpt een hoop, ook al loop je dan zelf het risico dat je gepakt word. Laatst nog gewaarschuwd door iemand, dank je wel .

[ Bericht 1% gewijzigd door odebeijer op 05-01-2005 13:55:28 (typo) ]
  woensdag 5 januari 2005 @ 14:39:04 #117
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24411492
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 07:11 schreef AlexZelinskiy het volgende:

[..]

Een 4 BAANS weg? Wat is daar veiliger? Zit dan toch een vangrail tussen elke baan. Leer je definities eens . Misschien dat ie 4-strooks was en dan nog; als jij een 4-strooks weg veiliger vindt, wil dat zeggen dat je je auto niet onder controle hebt bij een een strooks weg, want daar ga je automatisch wel wat langzamer rijden. Eat this.
Ik zou bijna zeggen dat je ook op de NHTV zit...
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_24417595
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 12:27 schreef Hilje23 het volgende:

[..]

mooie moraalridder ben jij!
Het is gewoon je burgerplicht om mensen te seinen als er weer zo'n groene/grijze bak langs de kant van de weg staat!

Ik heb er nog nooit een bekeuring voor gehad, heheehe...
Mijn vader is helemaal erg ...hahaahah bij hun in de buurt staan ze vaak.
Dan rijdt hij via een omweggetje richting die bak, het is een klein weggetje waar dan ook die grote bus van de politie staat...en dan gaat ie dus vanaf dat weggetje de grote weg op...maar gaat zo staan dat ie pal met zijn auto voor de bak staat...en ja ja, blijft dan eeuwig staan wachten op auto's die er aan komen...links kijken, rechts kijken, weer links kijken, weer rechts kijken...houdt hij minuten lang vol hoor....en dan langzaam oversteken .
Als hij (ik ook trouwens) er langs rijden zwaaien we altijd even naar die meneer in het busje..

We zagen voor maanden terug echt wat lolligs...reed een auto voor ons die het dus ook in de gaten had...zaten jongelui in, ook 2 op de achterbank...
Met dat we er langs rijden gaan al die raampjes omlaag en steken ze allemaal een middelvinger naar buiten!!! Wij gieren van het lachen natuurlijk!
Het is gewoon een sport man om lekker te seinen...Ik blijf nog weleens express staan om zoveel mogelijk mensen te seinen!
Jeetje joh, wat stoer! Had ik ook maar zo'n stoere papa.
pi_24418661
Ze weten dat er geseind wordt, daarom staan er vaak verderop wat witte muizen.
Uit principe sein ik dan ook niet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_24424624
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 12:27 schreef Hilje23 het volgende:

[..]

mooie moraalridder ben jij!
Het is gewoon je burgerplicht om mensen te seinen als er weer zo'n groene/grijze bak langs de kant van de weg staat!
*rest van gezwets geknipt*
Als ik in die politiebus zou zitten dan zou je dit mij bij geen tweede keer doen.
Username wordt vanaf 15 jan 2005 niet meer gebruikt.
pi_24424640
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 14:39 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen dat je ook op de NHTV zit...
maar het is niet zo. JIj wel?
Username wordt vanaf 15 jan 2005 niet meer gebruikt.
pi_24436830
T leuke is dat ze boetes uitdelen voor die lichtsignalen, terwijl als je in t donker door een flitspaal wordt geflitst je best wel schikt en misschien wel achterom gaat kijken kwas nog nooit geflitst en had niet echt door at er gebeurde) en vervolgens bijna op je voorganger klapt die moest remmen voor een ambulance.

Laat ze dus eerst maar eens wat aan die %%&$#$#@$#%palen doen.
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:16:08 #123
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_24438269
Ik denk dat u mijn identiteit inmiddels wel heeft vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin u mij wilt indelen en u vindt mij vast en zeker 'typisch'.

Tot mijn spijt kan ik dat van u niet zeggen. Ik weet immers niet wie u bent.



1. Vanaf hun geboorte leert u uw kinderen dat ik de boeman ben en zij zijn dan geschokt omdat ik door u met mijn traditionele vijand, de crimineel, vergeleken word.

2. U beschuldigt mij, dat ik de jeugd te zacht aanpak, totdat ik op een keer uw eigen kind de les lees.

3. U neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en ettelijke koffiepauzes, maar u beschuldigt mij van luiheid als ik een keer ga zitten.

4. Ik ben trots op uw goede manieren, maar u vindt het heel normaal om mijn maaltijd met uw problemen te onderbreken.

5. U windt zich op als iemand in het verkeer u de weg afsnijdt, maar als ik u op hetzelfde vergrijp betrap, voelt u zich uiteraard "onterecht" behandeld.

6. U kent alle verkeersregels en hebt dus nog nooit terecht een bekeuring gekregen.

7. U stoort zich eraan als ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheil spoed, maar u beklaagt zich erover als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij uw probleem ben.

8. U ziet het als een deel van mijn werk dat ik geslagen word, maar als ik terug sla noemt u dat machtsmisbruik.

9. U zult er niet aan denken om uw tandarts te vertellen hoe hij een kies moet trekken of een dokter te laten zien hoe hij een blindedarm moet opereren. U vindt het wel heel normaal om mij steeds te vertellen hoe ik mijn werk zou moeten doen.

10. U praat tegen mij op een manier, die u in elke andere situatie een bloedneus zou opleveren, maar u verwacht van mij dat ik dat zonder meer accepteer.

11. U schreeuwt: "Er moet wat tegen de criminaliteit ondernomen worden', maar u wilt zelf niet als getuige optreden of er op een andere manier mee lastig gevallen worden.

12. In uw ogen deug ik absoluut niet, maar het is natuurlijk volkomen terecht als:

1. ik uw vrouw help bij het wisselen van een band;

2. of haar op weg naar het ziekenhuis bij de bevalling help;

3. uw zoon via mond-op-mond beademing het leven red of

4. overuren maak om uw weggelopen dochter te vinden.

Welnu meneer de belastingbetaler, staande op uw voetstuk beklaagt u zich over de manier waarop ik mijn werk verricht en geeft mij alle mogelijke scheldnamen.

Maar vergeet echter niet dat uw eigendom, uw familie en ook uw leven van mij of van mijn collega's kan afhangen.

Jawel, meneer de belastingbetaler, dat ben ik, die waardeloze politieagente.

(Ik moest dit even kwijt en ga nu weer terug naar de orde van de dag. U hoeft hier niet op te reageren)
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_24440882
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:16 schreef Tessje het volgende:
Ik denk dat u mijn identiteit inmiddels wel heeft vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin u mij wilt indelen en u vindt mij vast en zeker 'typisch'.

Tot mijn spijt kan ik dat van u niet zeggen. Ik weet immers niet wie u bent.
(Ik moest dit even kwijt en ga nu weer terug naar de orde van de dag. U hoeft hier niet op te reageren)

*knip knip knip*
Hey dat is een stuk wat geschreven is door een Amerikaanse agent. Die 1 of 2 uur nadat hij dat had geschreven werd doodgeschoten bij een vuurwapengevecht
Username wordt vanaf 15 jan 2005 niet meer gebruikt.
pi_24441887
Ik heb geen respect meer voor politie, zolang ze zelf overtredingen maken zonder zichtbare noodzaak vind ik ze quotaschrijvers. Ik heb zelfs meegemaakt dat een agent die loog om zijn vriendin te helpen meer werdt geloofd als twee onafhankelijke getuigen. Deze macht maakt ze een beetje corrupt.
Ik zie ze vaak onopvallend "flitsen" op plaatsen die zelfs bij dubbele maximale snelheid nog niet gevaarlijk zijn. Ook al houd ik me aan de snelheid, ik trap automatisch op de rem omdat ik toch van ze schrik, en dat is wel gevaarlijk.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_24442850
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:17 schreef longinus het volgende:
Ik heb geen respect meer voor politie, zolang ze zelf overtredingen maken zonder zichtbare noodzaak
Alsof jij dat kunt beoordelen.
pi_24442990
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Alsof jij dat kunt beoordelen.
Denken ze altijd wel een politieauto door rood zonder zwaailicht & sirene is al snel doodzonde volgens de burger
Username wordt vanaf 15 jan 2005 niet meer gebruikt.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:13:03 #128
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24443233
Net wel eentje gekregen voor rijden zonder gordel.
Snap nog steeds niet hoe die motormuis dat heeft gezien in het donker..
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:22:48 #129
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_24443491
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:49 schreef RijstNatie het volgende:
Laatst las ik het ergens.. iemand die een boete kreeg van 45euro ofso omdat hij lichtsignalen gaf aan andere auto's om te waarschuwen voor kut honden met flitsgun's. Het is toch nie normaal meer. Krijg je ook een boete als je zomaar toetert?
Logisch toch, flitspalen staan op plekken waar men te snel rijdt, dus als je signalen gaat geven, voorkom je dat mensen zich aan de regels houden. Je bent dus logischerwijs strafbaar bezig.
Asjemenou
pi_24444678
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
Net wel eentje gekregen voor rijden zonder gordel.
Snap nog steeds niet hoe die motormuis dat heeft gezien in het donker..
Misschien had ie een infrarood kijker
Of het is zo'n iemand als Terminator die precies alles in zon schermpje op z'n net vlies krijgt te zien.

target : man in car
distance: 0,000050 m
wealth : very rich
remark : safetybelt OFF
Username wordt vanaf 15 jan 2005 niet meer gebruikt.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 01:14:02 #131
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24444775
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:17 schreef longinus het volgende:
werdt geloofd
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 7 januari 2005 @ 01:15:09 #132
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24444799
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
Net wel eentje gekregen voor rijden zonder gordel.
Snap nog steeds niet hoe die motormuis dat heeft gezien in het donker..
Het was blijkbaar wel zo...
Hop, dokken!
Als je jezelf naar de klote had gereden hadden wij je ziekenhuisopname kunnen betalen...
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_24444880
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:01 schreef golda het volgende:

[..]

idd dat mag wel, maar niet dmv lichtsignalen of toeteren, dusss zwaaien met je handjes mag
hoho... twee handen aan het stuur meneer!
pi_24453297
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:20 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

hoho... twee handen aan het stuur meneer!
anders artikel 5
Username wordt vanaf 15 jan 2005 niet meer gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')