abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22083188
Laatst las ik het ergens.. iemand die een boete kreeg van 45euro ofso omdat hij lichtsignalen gaf aan andere auto's om te waarschuwen voor kut honden met flitsgun's. Het is toch nie normaal meer. Krijg je ook een boete als je zomaar toetert?
Nothing to see here, carry on
  maandag 20 september 2004 @ 15:51:05 #2
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_22083232
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:49 schreef RijstNatie het volgende:
Krijg je ook een boete als je zomaar toetert?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 20 september 2004 @ 15:51:24 #3
63375 Tarrel666
Ja ik weet wat een tarrel is..
pi_22083243
quote:
Krijg je ook een boete als je zomaar toetert?
In principe moet dat wel ja....
Please stand in a straight line, I've got only one bullet left...
pi_22083272
het is verboden te toeteren zonder de aanwezigheid van direct gevaar officieel. lichtsignalen weet ik niet
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  maandag 20 september 2004 @ 15:54:41 #5
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_22083316
De boete is 65 Euro overigens...
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_22083422
Je mag toch wel zkr de medemens waarschuwen voor flitsers
pi_22083469
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:59 schreef RijstNatie het volgende:
idd dat mag wel, maar niet dmv lichtsignalen of toeteren, dusss zwaaien met je handjes mag
nothing lasts 4ever
pi_22083543
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:54 schreef Gabberhead het volgende:
De boete is 65 Euro overigens...
57euro...kheb hem hier ook ergens liggen om het te bewijzen.

Ik gaf de betreffende agenten er ook een middelvinger bij cadeau, maar die was gratis.
pi_22083545
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:01 schreef golda het volgende:

[..]

idd dat mag wel, maar niet dmv lichtsignalen of toeteren, dusss zwaaien met je handjes mag
ik maak wel een klein bordje met erop: FLITSERS
  maandag 20 september 2004 @ 16:07:32 #10
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_22083588
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_22084010
quote:
Laatst las ik het ergens.. iemand die een boete kreeg van 45euro ofso omdat hij lichtsignalen gaf aan andere auto's om te waarschuwen voor kut honden met flitsgun's. Het is toch nie normaal meer. Krijg je ook een boete als je zomaar toetert?
Het is ook een niet-legitieme reden om lichtsignalen of te geven. Het kan eventueel gevaarlijke situaties opleveren. Daarnaast kan het verwarrend overkomen omdat lichtsignalen ergens anders voorgebruikt dienen te worden.

Tot slot, als je je gewoon aan de regels houdt - zoals elk beschaafd mens zou doen - is het ook helemaal niet nodig .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 20 september 2004 @ 16:40:19 #12
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_22084360
RVV 28: "Bestuurders mogen slechts geluidssignalen en knippersignalen geven ter afwending van dreigend gevaar
Wat zijn we aan het doen ???
pi_22085727
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:40 schreef Oom_Agent het volgende:
RVV 28: "Bestuurders mogen slechts geluidssignalen en knippersignalen geven ter afwending van dreigend gevaar
Kan het overigens ook niet gegooid worden op het belemmeren van de politie bij het uitvoeren van haar taak?
Krekker is de bom!
pi_22086384
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:05 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Ik gaf de betreffende agenten er ook een middelvinger bij cadeau, maar die was gratis.
Klopt helemaal, ik heb hem ook gehad.
Gaf lichtsignalen aan tegenliggers toen ik de flitser voorbijreed,
en dat vond de motoragent die verderop verdekt stond niet leuk.
Was trouwens gewoon overdag, dus niet echt verblindend ofzo.

Heb hem nog wel gevraagd of zijn moeder trots op hem was..
pi_22086482
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:06 schreef _sinner_ het volgende:
Heb hem nog wel gevraagd of zijn moeder trots op hem was..
Waarom stelde je die vraag? Die man doet ook gewoon zijn werk en ik vind het nog volledig terecht ook.

En het gaat er niet om dat dit soort lichtsignalen verblindend zijn maar omdat het misleidend is omdat ze niet gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_22086591
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:11 schreef teknomist het volgende:

[..]

Waarom stelde je die vraag? Die man doet ook gewoon zijn werk en ik vind het nog volledig terecht ook.

En het gaat er niet om dat dit soort lichtsignalen verblindend zijn maar omdat het misleidend is omdat ze niet gebruikt waarvoor ze bedoeld zijn.
Ik was ook niet boos op de beste man, vondt het eerder zielig dat hij zo'n baan had.

Met lichtsignalen waarschuwde ik mijn mede-weggebruikers voor de flitser,
Heb er zeker 3 een boete weten te besparen. En die 57 euro, ach.. life goes on
pi_22086603
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 08:08:02 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_22088907
quote:
Ik snap nog steeds niet waarom het dan niet mag
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_22090115
Inderdaad belachelijk. Maar de laffe honden willen natuurlijk vooral niet gestoord worden bij het automobilistje-plukken en daarom is iedereen die zijn medemens waarschuwt ook een goede kandidaat om van de mede-honden achter de volgende boom een extra boete te krijgen.

Ooit, toen was de overheid iets van de mensen voor de mensen. Dat alleen de simpelste dingen regelde en mensen verder hun gang liet gaan. Nu is het een megalomaan, in alles verwikkeld en verwoven spons die mensen zo ver mogelijk wil uitzuigen ter meerdere eer en glorie van de ambtenaren en hun verkwistende projecten die eerdergenoemde burgers voor geen druppel dienen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22090195
Me-Wesley: een flitser is geen gevaar
StefanP: boetes zijn niet om mensen uit te zuigen of te pesten, maar omdat het de wet is en omdat te hard rijden gevaarlijk is. Probeer als fietser maar eens een weg over te steken waar auto's 80 rijden ipv 50, zoals de borden zeggen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_22091904
quote:
Op maandag 20 september 2004 20:32 schreef StefanP het volgende:
Inderdaad belachelijk. Maar de laffe honden willen natuurlijk vooral niet gestoord worden bij het automobilistje-plukken en daarom is iedereen die zijn medemens waarschuwt ook een goede kandidaat om van de mede-honden achter de volgende boom een extra boete te krijgen.

Ooit, toen was de overheid iets van de mensen voor de mensen. Dat alleen de simpelste dingen regelde en mensen verder hun gang liet gaan. Nu is het een megalomaan, in alles verwikkeld en verwoven spons die mensen zo ver mogelijk wil uitzuigen ter meerdere eer en glorie van de ambtenaren en hun verkwistende projecten die eerdergenoemde burgers voor geen druppel dienen.
Wat hij zegt.
  maandag 20 september 2004 @ 23:00:37 #22
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_22094082
Men wil toch dat alleen maar bereiken dat de mensen langzamer gaan rijden. Niet dat mensen te hard rijden waardoor de politie veel boetes moet uitschrijven.

Via een waarschuwing is eerder te bereiken dat een hele groep auto's langzamer gaat rijden dan via een flitser, en dan ook nog eens zonder dat het de burger klauwen met geld kost. Je berijkt toch wel wat oom agent officieel wil.
pi_22094200
is er een keer iets waardoor de mensen socialer met elkaar omgaan (normen & waarden), is het weer niet goed
pi_22094270
*hi5 HeyFreak
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 20 september 2004 @ 23:08:15 #25
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_22094315
quote:
.

Bah, wat vind ik Nederlanders vaak toch mongolen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_22094359
quote:

Wordt je nou nooit moe van jezelf? Serieuze vraag dit.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_22094384
quote:
Dus het kwijtraken van een rijbewijs + een boete waar je U tegen zegt is geen dreigend gevaar?
pi_22094472
vanmorgen ook trouwens weer, een flitser langs de weg en een paar honderd meter verderop nog twee (!) politieauto's die zitten te wachten...

maar iedereen natuurlijk vrolijk seinen

Zet die auto's eens ergens anders in, misschien dat ze dan nog wat nut hebben...
pi_22094541
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:09 schreef Argento het volgende:

[..]

Nee, want ik heb het helemaal gehad met dit kutland, juist door praktijken als dit. Echt he-le-maal. Je kunt je niet voorstellen hoe ik me dagelijks erger. Ik dank de hemel op blote knieën voor de dag dat mijn verhuizing geregeld is.
-Mark Steyn
  maandag 20 september 2004 @ 23:19:53 #30
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_22094678
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:09 schreef Argento het volgende:

[..]

Het kan toch geen kwaad om eens wat verder te denken
  maandag 20 september 2004 @ 23:28:35 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_22094959
quote:
Op maandag 20 september 2004 15:59 schreef RijstNatie het volgende:
Yep. Alleen niet met je claxon of je lichtinstallatie. Je mag ze allemaal opbellen (met een handsfree kit natuurlijk) om ze allemaal persoonlijk te waarschuwen!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 20 september 2004 @ 23:31:15 #32
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_22095042
quote:
Joh. Als je zelf nou voldoende intelligentie bezat om de wijzer van je snelheidsmeter in je auto naar hetzelfde getalletje te doen laten wijzen als het getal dat je op al die borden met de rode rand ziet, dan is er helemaal niets aan de hand.

Maar voor sommige mensen ligt zelfs DAT boven hun denkvermogen.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_22095530
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:31 schreef maartena het volgende:

[..]

Joh. Als je zelf nou voldoende intelligentie bezat om de wijzer van je snelheidsmeter in je auto naar hetzelfde getalletje te doen laten wijzen als het getal dat je op al die borden met de rode rand ziet, dan is er helemaal niets aan de hand.

snelheidsmeter
pi_22096436
Of je het nu eens bent met deze overheid of niet, of de politie nu laffe honden zijn of niet en of het nu gevaarlijk is of niet... dit is een vorm van medeplichtigheid. Net zoals de ene dief op de uitkijk staat terwijl de andere bezig is te jatten. Het is een extreem voorbeeld maar het komt in theorie op hetzelfde neer .
pi_22096675
Rij gewoon niet te hard. Makkelijk zat.

verder bij teknomist aansluit.
underground forever baby
pi_22099423
quote:

[..]

En als ze die borden veranderen naar 30km/u op de snelweg dan houd je je er ook nog gewoon aan? Als morgen jouw vrouw verkracht wordt, je kind vermoord en je huis leeggeroofd, en de politie neemt niet eens je aangifte op vanwege andere 'prioriteiten' zoals flitsen en bonnen uitdelen? Vind je het dan ook nog allemaal OK? Want die kant gaat het inmiddels aardig op. Dat je binnen de bebouwde kom niet te hard mag rijden, daar vind ik helemaal niks mis mee (maar daar staan nou juist geen flitspalen of verstopte BOAs). Maar op kaarsrechte snelwegen, ringwegen en provinciale wegen limieten instellen die veelal veel te laag zijn en vervolgens flitspalen te verstoppen achter pilaren en bomen terwijl er aan de andere kant gejammerd wordt dat er geen capaciteit is om echte misdaad aan te pakken, daar kots ik van. Iemand die enig -inderdaad- denkvermogen bezit, die ziet dat het in dit land helemaal de verkeerde kant opgaat. Ik heb nog NOOIT een boete gehad voor te hard rijden dus schaar mij niet onder de hoop Sjonnies. Maar dat betekent niet dat ik niet zie hoe in dit land maar 15% van alle criminaliteit wordt opgelost terwijl dat 200km verder over de Duitse grens maar liefst 60% is. Ondertussen word je wel doodgegooid met berichten over trajectcontroles, boete contracten tussen politiecorpsen en de overheid, 300 minimale boetes die elke agent jaarlijks moet uitschrijven en al dat soort bullshit. Want wee de gebeente als je op de snelweg 140 rijdt, dan ben je pas een echte crimineel!

-Mark Steyn
pi_22099542
was ook een gast die had als idee om vlaggetjes te gebruiken
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 21 september 2004 @ 09:50:48 #38
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_22099601
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:05 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

*zucht*
quote:
OM Boetebase (klik hier om terug te gaan)

-Verkeer op de weg
-Auto
-Verkeersregels
-Verlichting
-Signalen geven op niet toegestane wijze

Boete: ¤65
Boetes veranderen wel eens enzo...
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  dinsdag 21 september 2004 @ 11:23:14 #39
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_22101073
Ik word altijd zo doodmoe van die gasten die lopen te zeiken dat andere overtredingen meer prioriteit verdienen dan die waar ze zelf op genaait worden. De wet is niet zomaar bedacht om mensen te sarren, daar zit best logica achter. Tis lullig als je een boete krijgt maar dan moet je je maar aan de regels houden. Tuurlijk zou er niet zo veel misgaan als je 140 mocht op de snel weg, maar dan moet wel iedereen het doen en niet alleen een paar idioten die zich niet aan de wet houden. 140 zou niet gevaarlijk zijn als het van de wet mocht, als het niet mag is het dat wel, dus zolang de wet niet verandert is het wel degelijk gevaarlijk gedrag en dus terecht als ze er een boete op zetten. Zo is het met zo veel wetten.

En bij deze specifieke wet vind ik het gewoon logisch. Het is gewoon heel gevaarlijk, punt een omdat mensen schrikken van ineens zo'n signaal, punt twee omdat mensen dan wel eens op de rem zouden kunnen springen.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_22102265
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:34 schreef StefanP het volgende:

[..]

En als ze die borden veranderen naar 30km/u op de snelweg dan houd je je er ook nog gewoon aan? Als morgen jouw vrouw verkracht wordt, je kind vermoord en je huis leeggeroofd, en de politie neemt niet eens je aangifte op vanwege andere 'prioriteiten' zoals flitsen en bonnen uitdelen?
*knip rest van stoer gezwets...
Wat een lulverhaal, alsof de agenten die snelheidscontroles uitvoeren ook het soort zaken dat jij er -o zo stoer- bij trekt afhandelen.

Als iedereen inderdaad eens zo snel reed als aangegeven waren er een hoop agenten niet meer nodig voor de controles, die kunnen dan omgeschoold worden en de zaak naar jouw verkrachte vrouw en vermoorde kind en leeggeroofde huis ( ) onderzoeken. Maar nee, jij moest weer te hard rijden, en dus moest die agent jou bekeuren

Ik hou me ook niet altijd aan de snelheid (op de snelweg dan) maar mocht ik een boete krijgen, dan betaal ik die netjes, zonder me te beklagen.
Feit is dat wanneer de maximum snelheid voor een bep. snelweg 140km/h zou zijn iedereen 250 of harder zou rijden. Om een of andere reden moet er toch iets harder gereden worden.

Wat me verder nog opvalt is dat de mensen die het hardste roepen dat er ergens wel weet-ik-hoeveel harder gereden kan worden altijd diegenen zijn waarvan ik vermoed dat ze het slechtste rijden van allemaal.

pi_22103184
quote:

[..]

zodra er reeele snelheiden komen gaat dat ook zeker gebeuren.
niet zoals nu dat ze van een weg waar je 80 mocht, nooit ongelukken gebeuren en het fietspad is afgezonderd en er geen oversteekplaatsen zijn er 50km van maken en dan vervolgens daar gaan staan flitsen

of 100kmu op 4 of 5 baans snelwegen ik bedoel... KOM OP!! we bewegen ons toch niet meer met paard en wagen voort of wel soms
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_22103466
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 12:26 schreef MakzBokz het volgende:

Wat een lulverhaal, alsof de agenten die snelheidscontroles uitvoeren ook het soort zaken dat jij er -o zo stoer- bij trekt afhandelen.
Toch vreemd dat ze in Duitsland wel criminaliteit kunnen oplossen, en in Nederland niet! Als je het dan verlegt van moord en verkrachting naar kleine criminaliteit zoals fietsendiefstal, inbraak, vandalisme, vernieling en vechtpartijtjes, dan kunnen zelfs die dikke BOAs daar een rol in spelen. Want een aangifte aannemen, daar word je nu al vaak voor uitgelachen. Ondanks hun beperkte verstandelijke vermogens zijn die mensen veel beter inzetbaar op andere terreinen waar de samenleving wél bij gebaat is. Dat jij dat niet ziet, zegt dan ook alles over je.
quote:
Als iedereen inderdaad eens zo snel reed als aangegeven waren er een hoop agenten niet meer nodig voor de controles, die kunnen dan omgeschoold worden en de zaak naar jouw verkrachte vrouw en vermoorde kind en leeggeroofde huis ( ) onderzoeken. Maar nee, jij moest weer te hard rijden, en dus moest die agent jou bekeuren
En hier spreek je jezelf keihard tegen. Als we aannemen dat niemand meer te hard rijdt, dan zeg jij dat die BOAs/agenten veel beter ingezet kunnen worden voor normale zaken. Goh is dat niet precies wat ik hierboven zeg, zij het dat het bij mij een kwestie van prioriteit is en bij jou een kwestie van geen hardrijders meer? En laat je hierboven in je eerste quote nu net zeggen dat die mensen nergens anders inzetbaar zijn, terwijl je in je tweede quote zegt van wel! Goed man. Jij zult het ver schoppen in het bedrijfsleven.
quote:
Ik hou me ook niet altijd aan de snelheid (op de snelweg dan) maar mocht ik een boete krijgen, dan betaal ik die netjes, zonder me te beklagen.
En? Doet dat af aan het feit dat die boete alleen dient om de staatskas te spekken? Het feit dat je niet klaagt betekent niet dat het dan maar OK is!
quote:
Feit is dat wanneer de maximum snelheid voor een bep. snelweg 140km/h zou zijn iedereen 250 of harder zou rijden. Om een of andere reden moet er toch iets harder gereden worden.
150 bedoel je zeker. Als iedereen dat doet, who cares? Zie Duitsland. Rijd maar op de snelheid die je zelf fijn vindt. Ik houd dan zelf wel op bij 150/160 en met mij waarschijnlijk 80% van de mensen. Alsof je ergens een grens kunt leggen - dat gaat dus niet.
quote:
Wat me verder nog opvalt is dat de mensen die het hardste roepen dat er ergens wel weet-ik-hoeveel harder gereden kan worden altijd diegenen zijn waarvan ik vermoed dat ze het slechtste rijden van allemaal.
Ik heb nog nooit door mijn schuld een botsing, boete of wat dan ook gehad. Wat mij opvalt, is dat jouw soort mensen waarschijnlijk de notoire linksplakkers en moraalridders zijn wanneer het op snelheid aankomt, maar die ondertussen geen richting aangeven en allerhande andere dingen fout doen.

Bah, moraalridders.
-Mark Steyn
pi_22110198
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 13:27 schreef StefanP het volgende:

[..]

Toch vreemd dat ze in Duitsland wel criminaliteit kunnen oplossen, en in Nederland niet! Als je het dan verlegt van moord en verkrachting naar kleine criminaliteit zoals fietsendiefstal, inbraak, vandalisme, vernieling en vechtpartijtjes, dan kunnen zelfs die dikke BOAs daar een rol in spelen. Want een aangifte aannemen, daar word je nu al vaak voor uitgelachen. Ondanks hun beperkte verstandelijke vermogens zijn die mensen veel beter inzetbaar op andere terreinen waar de samenleving wél bij gebaat is. Dat jij dat niet ziet, zegt dan ook alles over je.
[..]

En hier spreek je jezelf keihard tegen. Als we aannemen dat niemand meer te hard rijdt, dan zeg jij dat die BOAs/agenten veel beter ingezet kunnen worden voor normale zaken. Goh is dat niet precies wat ik hierboven zeg, zij het dat het bij mij een kwestie van prioriteit is en bij jou een kwestie van geen hardrijders meer? En laat je hierboven in je eerste quote nu net zeggen dat die mensen nergens anders inzetbaar zijn, terwijl je in je tweede quote zegt van wel! Goed man. Jij zult het ver schoppen in het bedrijfsleven.
[..]

En? Doet dat af aan het feit dat die boete alleen dient om de staatskas te spekken? Het feit dat je niet klaagt betekent niet dat het dan maar OK is!
[..]

150 bedoel je zeker. Als iedereen dat doet, who cares? Zie Duitsland. Rijd maar op de snelheid die je zelf fijn vindt. Ik houd dan zelf wel op bij 150/160 en met mij waarschijnlijk 80% van de mensen. Alsof je ergens een grens kunt leggen - dat gaat dus niet.
[..]

Ik heb nog nooit door mijn schuld een botsing, boete of wat dan ook gehad. Wat mij opvalt, is dat jouw soort mensen waarschijnlijk de notoire linksplakkers en moraalridders zijn wanneer het op snelheid aankomt, maar die ondertussen geen richting aangeven en allerhande andere dingen fout doen.

Bah, moraalridders.
Je klinkt als een junk die zijn verslaving probeerd goed te praten. En wat je ook lult mensen als jij zijn wel gevaarlijk. Als ik op de snelweg in de spiegel kijk en ik zie een auto aankomen ga ik er vanuit dat hij niet harder dan 120 rijdt, als jij dan ineens op mijn bumper zit met 160 dan is dat natuurlijk mijn eigen domme schuld. Die regels zijn er met een reden. Goede redenen vind ik. Stem maar op de tuftuf club als je daar tegen bent..tot die tijd heb je je maar gewoon aan de regels te houden.
underground forever baby
pi_22110294
Die wouten willen gewoon geld verdienen...... En dat jij nou daar toevallig tussenkomt Ik vind het ook wel triest
© ©
pi_22110590
quote:
gevaar voor je portomonnee!
pi_22111159

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 08:08:02 ]
Zerg schreef:
pi_22111241

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 08:08:03 ]
Zerg schreef:
pi_22111747
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:35 schreef Laton het volgende:

[..]

........... Als ik op de snelweg in de spiegel kijk en ik zie een auto aankomen ga ik er vanuit dat hij niet harder dan 120 rijdt, als jij dan ineens op mijn bumper zit met 160 dan is dat natuurlijk mijn eigen domme schuld. Die regels zijn er met een reden. Goede redenen vind ik. Stem maar op de tuftuf club als je daar tegen bent..tot die tijd heb je je maar gewoon aan de regels te houden.
Dat is dan goed stom. Je weet donders goed dat er mensen zijn die harder rijden dan jij. Je kan er niet vanuit gaan dat er niemand harder rijdt dan is toegestaan. Daarom wordt er ook gecontroleerd op snelheid.
pi_22111778
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:21 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het grotendeels wel met je eens ben.

Het valt me op dat mensen makke lammetjes zijn. Regels zijn regels... bla bla. Goh, als je het niet eens met de regels mag je best eens je bek open trekken en proberen er met z'n allen wat aan te doen, in plaats van je als een lamme geit naar de slachtbank te laten brengen. Die regels zijn te veranderen hoor, je moet alleen wel laten horen dat je het met de huidige regels niet eens bent, want dat hoor je op straat en verjaardagen en weet ik veel wat wel altijd.
Je vergat op fora..
underground forever baby
pi_22111804
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:41 schreef Lucky-Shirt het volgende:

[..]

Dat is dan goed stom. Je weet donders goed dat er mensen zijn die harder rijden dan jij. Je kan er niet vanuit gaan dat er niemand harder rijdt dan is toegestaan. Daarom wordt er ook gecontroleerd op snelheid.
Principe.
underground forever baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')