Vroeger toen de winters nog warm waren, had ik met een vriend ergens op een cd-rommetje een spel gevonden, en dat ging als volgt:
Het was lelijk, en het was 3D (niet zoals wolfenstein 3d is), wat heel cool voor zijn tijd was.
de poppetjes waar je mee speelde, bestonden uit "driehoekjes" voor als dat helpt , dus een been uit 2 driehoek achtige blokjes(old-skool model van een poppetje)
Je speelde een spel, een soort ijshockey, alleen was het 2 tegen 2, met elk team een keeper.
Het veld was een soort grote halfpipe, waar je langs de kant ook kon springen, en je kon over de rand grinden. In het veld had je opstakels, schansjes, en allemaal dat soort ongein.
Nu was het de bedoeling, dat je dus bij het andere team scoorde, door de .. "bal" in hun doel, of beter gezegd "gat" te gooien.
Het leuke van dit spel was, dat je je tegenspelers omver kon rossen, je had power-ups, de gameplay was lekker vlot, en er was zelfs een netwerk functie bij .
Het was ook zo een spel dat er nogal vleurig uit zag, en ontiegelijk futuristisch, ergens in 3050 ofso
HOE HEET HET?!?!?, en is er geen vervolg?!?!, want het was vrij kewl
danku
(ik heb eik geen flauw id wat de naam is, en mssn ook nooit geweten, dus als je komt met een vraag anwoord, zoals "dead bal zone?" , vink je wel heel lief enzo, maar dan weet ik het nog niet

)
googled nu op dead bal zone voor screens btw...