abonnement Unibet Coolblue
pi_212586342
29 punten los op ajax met nog 11 wedstrijden te spelen _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_212586362
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Bedenk eerst maar hoe jullie onze Duitse God gaan passeren :)
1x gewonnen met opzichtige hulp van scheids en VAR. En dan nog stoer doen?
pi_212586401
de overhypte wieffer en timber staan volgende week in een grote rondo
  zondag 25 februari 2024 @ 19:08:37 #54
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_212586416
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Zoals gezegd. Almere mist 2 grote kansen, Feyenoord scoort 2-0. Die hebben het geluk aan hun reet hangen dit jaar. :P
_O-

Zo ongeveer elke tegenstander schoot tm januari het eerste de beste schot op doel er meteen in. Er zijn in de Eredivisie meer wedstrijden niet gewonnen waar Feyenoord recht had op (veel) meer dan andersom.

Maar om volgende week hoef je je geen zorgen te maken hoor. Met een vleugellamme aanval en een Gimenez totaal uit vorm gaat er van onze kant weinig gescoord worden lijkt me.
pi_212586513
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef fetX het volgende:

[..]
_O-

Zo ongeveer elke tegenstander schoot tm januari het eerste de beste schot op doel er meteen in. Er zijn in de Eredivisie meer wedstrijden niet gewonnen waar Feyenoord recht had op (veel) meer dan andersom.

Maar om volgende week hoef je je geen zorgen te maken hoor. Met een vleugellamme aanval en een Gimenez totaal uit vorm gaat er van onze kant weinig gescoord worden lijkt me.
Ook wat overdreven om nou te beweren dat Feyenoord zoveel pech heeft gehad, het klasseverschil is dit jaar gewoon overduidelijk.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 25 februari 2024 @ 19:21:36 #56
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212586552
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:08 schreef fetX het volgende:

[..]
_O-

Zo ongeveer elke tegenstander schoot tm januari het eerste de beste schot op doel er meteen in. Er zijn in de Eredivisie meer wedstrijden niet gewonnen waar Feyenoord recht had op (veel) meer dan andersom.

Maar om volgende week hoef je je geen zorgen te maken hoor. Met een vleugellamme aanval en een Gimenez totaal uit vorm gaat er van onze kant weinig gescoord worden lijkt me.
Ik vind 'recht hebben' op iets en het geluk mee hebben dat die er toch nog invliegt los staan van elkaar eigenlijk. Je kan de hele wedstrijd beter spelen, maar dan is het wel lekker als je het geluk hebt dat die er bij jou in de laatste minuten toch nog invliegt. Tuurlijk heb je gelijk dat je zoiets niet zegt als die er in minuut 34 in gaat, terwijl de uitkomst hetzelfde is.

We zullen het zien volgende week, lijkt mij lekker cliche gezegd een wedstrijd opzich. Ons middenveld zou een stuk beter moeten staan dan in de beker, en daar had ik eerlijk gezegd ook niet het idee dat PSV slechter was.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 25 februari 2024 @ 19:22:38 #57
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_212586563
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ook wat overdreven om nou te beweren dat Feyenoord zoveel pech heeft gehad
Dat staat er ook niet. Maar het is ook onzin om het op geluk te gooien.
  zondag 25 februari 2024 @ 19:29:28 #58
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_212586637
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik vind 'recht hebben' op iets en het geluk mee hebben dat die er toch nog invliegt los staan van elkaar eigenlijk. Je kan de hele wedstrijd beter spelen, maar dan is het wel lekker als je het geluk hebt dat die er bij jou in de laatste minuten toch nog invliegt. Tuurlijk heb je gelijk dat je zoiets niet zegt als die er in minuut 34 in gaat, terwijl de uitkomst hetzelfde is.
Ja en dat vind ik altijd een beetje een vreemde redenering. Het is geluk als je helemaal niks creëert (en je tegenstander wel) en hij vliegt er per ongeluk nog in, niet als je de hele wedstrijd flink wat kansen krijgt.
  FOK!fotograaf zondag 25 februari 2024 @ 19:58:08 #59
842 Zorro
Z
pi_212587094
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:29 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja en dat vind ik altijd een beetje een vreemde redenering. Het is geluk als je helemaal niks creëert (en je tegenstander wel) en hij vliegt er per ongeluk nog in, niet als je de hele wedstrijd flink wat kansen krijgt.
Om het wat met voorbeldjes duidelijk te maken:
ajax had geluk dat ze door zijn tegen Bodo Glimt.
Als Bodo Glimt in de laatste seconde de winnende gemaakt had was dat geen geluk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 25 februari 2024 @ 20:47:29 #60
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_212588182
PSV zou wel eens kampioen kunnen worden.
pi_212590119
Kakkerlakken schijten zeven kleuren stront voor zondag. Gelukkig hebben we een coach waar je niet bij hoeft te twijfelen of hij er op gaat klappen of niet. We hebben wel eens andere tijden gekend. Zoals bij deze kneus:

https://www.espn.nl/video/clip/_/id/8637287

Die vond een paar jaar geleden een seizoen nog geslaagd als PSV tweede werd. Achterlijke.
U MAD?
pi_212590248
quote:
6s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:58 schreef Zorro het volgende:

[..]
Om het wat met voorbeldjes duidelijk te maken:
ajax had geluk dat ze door zijn tegen Bodo Glimt.
Als Bodo Glimt in de laatste seconde de winnende gemaakt had was dat geen geluk
Ligt er ook nog wel een beetje aan hoe een goal valt toch? Een opportunistische lange bal in de 95ste minuut die via 3 hoofden net onderkant lat in het doel hobbelt is nog wel weer even wat anders dan een geniaal doelpunt van Bergkamp in de 90ste minuut tegen Argentinië of een fraaie uitgespeelde aanval vlak voor tijd.

United-Bayern in 1999 is ook wel een aardig voorbeeld daarvan. 2 rommelgoals op basis van opportunisme, daar zat toch wel heel veel mazzel bij.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_212591760
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nou heb ik wel het idee dat de PSV aanval en het PSV middenveld net iets makkelijker kansen afmaakt dan die linies van Almere
_O-
pi_212591769
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik vind 'recht hebben' op iets en het geluk mee hebben dat die er toch nog invliegt los staan van elkaar eigenlijk. Je kan de hele wedstrijd beter spelen, maar dan is het wel lekker als je het geluk hebt dat die er bij jou in de laatste minuten toch nog invliegt. Tuurlijk heb je gelijk dat je zoiets niet zegt als die er in minuut 34 in gaat, terwijl de uitkomst hetzelfde is.

We zullen het zien volgende week, lijkt mij lekker cliche gezegd een wedstrijd opzich. Ons middenveld zou een stuk beter moeten staan dan in de beker, en daar had ik eerlijk gezegd ook niet het idee dat PSV slechter was.
_O-
wat een leuke user
pi_212592846
https://www.vi.nl/nieuws/(...)er-van-de-eredivisie

PierreGod vindt Wieffer ook maar niks.
  maandag 26 februari 2024 @ 17:56:22 #66
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212599202
Terzic zou onder druk staan bij Dortmund, beetje interne onrust daar zou prima zijn voor ons.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_212602093
PSV gaat winnen in Dortmund. Maar eerst het kampioenschap definitief veiligstellen aankomende zondag.
Dan gaat alle focus op de CL (title)
  Moderator maandag 26 februari 2024 @ 21:10:31 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_212602171
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 21:02 schreef PSVCL het volgende:
PSV gaat winnen in Dortmund. Maar eerst het kampioenschap definitief veiligstellen aankomende zondag.
Dan gaat alle focus op de CL (title)
:D :Y) |:)
What can change the nature of a man?
pi_212602234
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 21:10 schreef Coco het volgende:

[..]
:D :Y) |:)
PSV speelt momenteel voetbal op CL niveau. Waarom zou je met een beetje geluk, de loting etc, niet de CL kunnen winnen?
Porto won de CL in 2004, PSV stond een jaar later bijna in de finale. Leipzig een paar jaar terug in de halve finale, ajax had pech dat Moura zijn beste wedstrijd ooit speelde. Alles is mogelijk, zeker wanneer je zondag al kampioen bent.
  maandag 26 februari 2024 @ 21:18:34 #70
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212602260
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 21:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]
PSV speelt momenteel voetbal op CL niveau. Waarom zou je met een beetje geluk, de loting etc, niet de CL kunnen winnen?
Porto won de CL in 2004, PSV stond een jaar later bijna in de finale. Leipzig een paar jaar terug in de halve finale, ajax had pech dat Moura zijn beste wedstrijd ooit speelde. Alles is mogelijk, zeker wanneer je zondag al kampioen bent.
Ik zou er niet teveel op hopen, we hadden het al lastig zat tegen Lens en Sevilla :') Eigenlijk was Dortmund de eerste pot in de CL die je echt goed speelde. Hoewel de thuis wedstrijd tegen Sevilla ook best goed was, maar daar leek de verdediging echt nergens op.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 26 februari 2024 @ 21:31:29 #71
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_212602356
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 21:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]
PSV speelt momenteel voetbal op CL niveau. Waarom zou je met een beetje geluk, de loting etc, niet de CL kunnen winnen?
Porto won de CL in 2004, PSV stond een jaar later bijna in de finale. Leipzig een paar jaar terug in de halve finale, ajax had pech dat Moura zijn beste wedstrijd ooit speelde. Alles is mogelijk, zeker wanneer je zondag al kampioen bent.
Dit wordt weer genieten
pi_212602366
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 21:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]
PSV speelt momenteel voetbal op CL niveau. Waarom zou je met een beetje geluk, de loting etc, niet de CL kunnen winnen?
Porto won de CL in 2004, PSV stond een jaar later bijna in de finale. Leipzig een paar jaar terug in de halve finale, ajax had pech dat Moura zijn beste wedstrijd ooit speelde. Alles is mogelijk, zeker wanneer je zondag al kampioen bent.
Hij zegt het gewoon echt :D

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_212602421
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 21:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]
PSV speelt momenteel voetbal op CL niveau. Waarom zou je met een beetje geluk, de loting etc, niet de CL kunnen winnen?
Porto won de CL in 2004, PSV stond een jaar later bijna in de finale. Leipzig een paar jaar terug in de halve finale, ajax had pech dat Moura zijn beste wedstrijd ooit speelde. Alles is mogelijk, zeker wanneer je zondag al kampioen bent.
Precies. En dan met die miljoenen van de winst spelers als Mbappe en Haaland halen. Ik denk dat er na een CL winst ook wel wat nieuwe sponsoren komen waardoor we het stadion kunnen verbouwen tot een capaciteit van 80.000 man. Heel Brabant wordt dan immers PSV supporter en dat moet je wel kwijt kunnen.

Het stadion van Nederland. Bekerfinales voortaan in Eindhoven en een tijdperk van dertig kampioenschappen op rij. Allemaal ongeslagen.

Het wordt een mooie tijd man. Echt.
  maandag 26 februari 2024 @ 21:43:39 #74
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212602478
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 21:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Precies. En dan met die miljoenen van de winst spelers als Mbappe en Haaland halen. Ik denk dat er na een CL winst ook wel wat nieuwe sponsoren komen waardoor we het stadion kunnen verbouwen tot een capaciteit van 80.000 man. Heel Brabant wordt dan immers PSV supporter en dat moet je wel kwijt kunnen.

Het stadion van Nederland. Bekerfinales voortaan in Eindhoven en een tijdperk van dertig kampioenschappen op rij. Allemaal ongeslagen.

Het wordt een mooie tijd man. Echt.
Mbappe en Haaland willen natuurlijk wel voor zijn warme club spelen. Bovendien lopen ze zelfs in de Texaanse Walmart's met PSV shirtjes, ook goed voor de exposure.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 26 februari 2024 @ 21:44:24 #75
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212602487
twitter


Goed om te zien dat de speler waar PSV al 3 transferwindows achteraan zit het goed doet in de KKD.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')