abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 09:52:22 #2
382129 crew  Donna
pi_211269701
<O) ~:)
pi_211269788
Ik doe vooral veel ~:)

Ik maak kerstartikelen voor kerstmarkten, sinterklaascadeautjes enz. Dus deze periode is voor mij heel goed. Van de opbrengst koop ik weer nieuwe spullen voor de hobby.
pi_211270258
Ik verzet me nog even tegen Kerst tot Sinterklaas voorbij is. <O) 8}

In de auto draait m'n man al kerstmuziek. :G Gelukkig heb ik nu mijn eigen profiel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211270270
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 10:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik doe vooral veel ~:)

Ik maak kerstartikelen voor kerstmarkten, sinterklaascadeautjes enz. Dus deze periode is voor mij heel goed. Van de opbrengst koop ik weer nieuwe spullen voor de hobby.
Leuk hoor. Wat maak je dan allemaal? Misschien ga ik dit jaar voor het eerst naar zo'n markt met mijn nicht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211270497
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 10:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik doe vooral veel ~:)

Ik maak kerstartikelen voor kerstmarkten, sinterklaascadeautjes enz. Dus deze periode is voor mij heel goed. Van de opbrengst koop ik weer nieuwe spullen voor de hobby.
Ooh super gaaf dat je dit doet
Dan ben je er ook heel erg goed is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211271117
Alles met lichtjes, glas en stickers. Oh en altijd een paar bedrukkingen.

Dus lichtflessen, kaarsjes met tekst, kerstballen met naam/datum, stickervellen om zelf lichtpotjes te maken en rompertjes met 1e kerst of iets vergelijkbaars. Ik zal even wat foto's bij elkaar zoeken, dan heb je een idee.
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 12:58:56 #8
382129 crew  Donna
pi_211271210
Heeel leuk!! ~:)
pi_211271226
Oh, een beetje groot. Dit soort dingen. Geen van de foto's van mezelf, maar ik maak dus vergelijkbare spulletjes. Kerstballen en stickervellen verkoop ik het meest in deze periode. Op de kerstmarkt sta ik met rompertjes, stickervellen, lichtflessen en houten blokken met XMAS, KERST, de algemene dingen. Ik doe ook maar 2 kerstmarkten.
pi_211274677
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 13:00 schreef Brokkel het volgende:
Oh, een beetje groot. Dit soort dingen. Geen van de foto's van mezelf, maar ik maak dus vergelijkbare spulletjes. Kerstballen en stickervellen verkoop ik het meest in deze periode. Op de kerstmarkt sta ik met rompertjes, stickervellen, lichtflessen en houten blokken met XMAS, KERST, de algemene dingen. Ik doe ook maar 2 kerstmarkten.
[ link | afbeelding ]
Wat leuk!

Wij staan dit jaar ook op 2 winter/kerstmarkten met cadeauverpakkingen van ons bier.

En misschien gaan we ook setjes kerstkaarten verkopen van de ontwerper van onze etiketten. Maar weet niet of er veel kerstkaarten op die markten verkocht worden, want de meeste zijn tegen die tijd natuurlijk al verstuurd.
pi_211274719
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 13:00 schreef Brokkel het volgende:
Oh, een beetje groot. Dit soort dingen. Geen van de foto's van mezelf, maar ik maak dus vergelijkbare spulletjes. Kerstballen en stickervellen verkoop ik het meest in deze periode. Op de kerstmarkt sta ik met rompertjes, stickervellen, lichtflessen en houten blokken met XMAS, KERST, de algemene dingen. Ik doe ook maar 2 kerstmarkten.
[ link | afbeelding ]
Ooh wat gaaf _O_
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211274730
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 18:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk!

Wij staan dit jaar ook op 2 winter/kerstmarkten met cadeauverpakkingen van ons bier.

En misschien gaan we ook setjes kerstkaarten verkopen van de ontwerper van onze etiketten. Maar weet niet of er veel kerstkaarten op die markten verkocht worden, want de meeste zijn tegen die tijd natuurlijk al verstuurd.
Dat is ook wel leuk!

Wat zijn de feestdagen ineens dichtbij nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211274744
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is ook wel leuk!

Wat zijn de feestdagen ineens dichtbij nu
Ja de tijd gaat nu echt snel...
Weet nog niet helemaal wat ik er van vind :D
pi_211274829
Ik ben benieuwd hoe de kaarten lopen. Ik verkoop met Valentijn kaarten met een persoonlijke touch (spotify-code van favoriete liedje), maar die verkoop loopt voor geen meter. Ik adverteer op de plaatselijke facebookgroepen. Ook de juf- en meesterkaarten lopen niet, terwijl de juf- en meestercadeautjes ook altijd goed en snel gaan. Ik denk dat dat wel mijn 2 piekmomenten zijn, haha. Ik heb zelf niks met die juffenspullen, maar het verkoopt goed. En met de verkoop van die spullen onderhoud ik mijn hobby.
pi_211274871
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 18:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja de tijd gaat nu echt snel...
Weet nog niet helemaal wat ik er van vind :D
Ik vind het de fijnste tijd van het jaar. Al voel ik me ook sneller eenzaam. Sowieso heb ik die gevoelens wel, maar met kerst en vooral oud en nieuw + verjaardag kan het me ineens enorm overvallen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211274878
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 19:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de kaarten lopen. Ik verkoop met Valentijn kaarten met een persoonlijke touch (spotify-code van favoriete liedje), maar die verkoop loopt voor geen meter. Ik adverteer op de plaatselijke facebookgroepen. Ook de juf- en meesterkaarten lopen niet, terwijl de juf- en meestercadeautjes ook altijd goed en snel gaan. Ik denk dat dat wel mijn 2 piekmomenten zijn, haha. Ik heb zelf niks met die juffenspullen, maar het verkoopt goed. En met de verkoop van die spullen onderhoud ik mijn hobby.
Dat is slim! En soms is.het niet navolgbaar waarom iets al dan niet loopt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211274898
Niet perfect, maar ik ben hier enorm trots op

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211275393
Mag je trots op zijn! Portretten is zo moeilijk! En in kleur mogelijk nóg moeilijker. Ik zie al veel dingen die goed gelukt zijn. En wellicht is het een totaal onbekende, maar ik herken Jason Mraz hierin.
pi_211275437
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 19:53 schreef Brokkel het volgende:
Mag je trots op zijn! Portretten is zo moeilijk! En in kleur mogelijk nóg moeilijker. Ik zie al veel dingen die goed gelukt zijn. En wellicht is het een totaal onbekende, maar ik herken Jason Mraz hierin.
Dank je wel :) probeer sinds een maand elke dag een portretje te maken. Het is gewoon leuk. En ik heb ernaast alle leerpunten opgeschreven. Volgende keer beter

Jason Mraz ken ik niet O-)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211275451
Vooral het stukje geduld en het hoeft niet in anderhalf uur af of in een keer af. Kan in stapjes moet ik leren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 20:12:53 #21
382129 crew  Donna
pi_211275612
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel :) probeer sinds een maand elke dag een portretje te maken. Het is gewoon leuk. En ik heb ernaast alle leerpunten opgeschreven. Volgende keer beter

Jason Mraz ken ik niet O-)
I won't give up is van hem. Zo'n mooi nummer.
pi_211275666
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 20:12 schreef Donna het volgende:

[..]
I won't give up is van hem. Zo'n mooi nummer.
Oooooooh hij
Geweldig nummer idd :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 07:53:32 #23
388664 crew  Dotteke
pi_211278515
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211279416
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 19:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de kaarten lopen. Ik verkoop met Valentijn kaarten met een persoonlijke touch (spotify-code van favoriete liedje), maar die verkoop loopt voor geen meter. Ik adverteer op de plaatselijke facebookgroepen. Ook de juf- en meesterkaarten lopen niet, terwijl de juf- en meestercadeautjes ook altijd goed en snel gaan. Ik denk dat dat wel mijn 2 piekmomenten zijn, haha. Ik heb zelf niks met die juffenspullen, maar het verkoopt goed. En met de verkoop van die spullen onderhoud ik mijn hobby.
Ik kan me voorstellen dat die juffenspullen goed lopen. Dat is echt een ding tegenwoordig.

Ach we gaan het zien met de kerstkaarten. Wij staan er toch dus we kunnen het gewoon proberen.

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind het de fijnste tijd van het jaar. Al voel ik me ook sneller eenzaam. Sowieso heb ik die gevoelens wel, maar met kerst en vooral oud en nieuw + verjaardag kan het me ineens enorm overvallen
Kan ik me voorstellen :*
pi_211279421
Goedemorgen :O we konden allebei slecht uit bed komen vandaag.
pi_211279672
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 13:00 schreef Brokkel het volgende:
Oh, een beetje groot. Dit soort dingen. Geen van de foto's van mezelf, maar ik maak dus vergelijkbare spulletjes. Kerstballen en stickervellen verkoop ik het meest in deze periode. Op de kerstmarkt sta ik met rompertjes, stickervellen, lichtflessen en houten blokken met XMAS, KERST, de algemene dingen. Ik doe ook maar 2 kerstmarkten.
[ link | afbeelding ]
Leuk! Ik heb zelf een Cricut en Silhouette, maar kan mezelf er niet toe zetten om ook op beurzen te gaan staan.
Wat ik maak is meestal op verzoek.

Ik denk elke keer, zal ik ze wegdoen, maar dan ben ik bang dat ik toch weer spijt krijg. :-(
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 19:14:45 #27
382129 crew  Donna
pi_211284413
HOI
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 05:26:58 #28
388664 crew  Dotteke
pi_211288764
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 08:15:43 #30
388664 crew  Dotteke
pi_211289159
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 08:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Morguh c_/ we krijgen weer een regenachtige dag zo te zien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211289280
Goedemorgen, ik kan wel wennen aan vrij zijn, alleen mag het dan wel iets lekkerder weer zijn! Ik ben wel klaar met regen en wind.

Straks maar naar de kapper en daarna eens mijn hobbyspullen uitzoeken en kijken of ik vliegerpapier in huis heb.
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 09:11:50 #32
382129 crew  Donna
pi_211289577
Ik ga weer pakketjes wegbrengen en pakketjes retourneren.
Moet eigenlijk even naar de stad naar Xenos maar weet niet of ik dat ga doen.
Zometeen komt mijn nieuwe kerstboom jeej! 😁

Deze week nog lekker vrij.
pi_211290583
Goedemorgen

Weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Lekker crea doen *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211290596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 08:43 schreef Irri-tante het volgende:
Goedemorgen, ik kan wel wennen aan vrij zijn, alleen mag het dan wel iets lekkerder weer zijn! Ik ben wel klaar met regen en wind.

Straks maar naar de kapper en daarna eens mijn hobbyspullen uitzoeken en kijken of ik vliegerpapier in huis heb.
Zonnetje schijnt toch vandaag :)

Veel plezier bij de kapper en het uitzoeken van spul
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211290598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 09:11 schreef Donna het volgende:
Ik ga weer pakketjes wegbrengen en pakketjes retourneren.
Moet eigenlijk even naar de stad naar Xenos maar weet niet of ik dat ga doen.
Zometeen komt mijn nieuwe kerstboom jeej! 😁

Deze week nog lekker vrij.
Jeeeeej vrij en kerstboom *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211292385
Ik dacht dat de Xenos niet meer bestond. 8)7

Hier werd er zojuist een pakket gebracht: doos helemaal stuk en open, maar alles zat er nog wel in en nog netjes ook. Was wel een opluchting, want ik had echt de energie niet om daar dan weer mee aan de slag te moeten. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211292426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:43 schreef Sumppi het volgende:
Ik dacht dat de Xenos niet meer bestond. 8)7

Hier werd er zojuist een pakket gebracht: doos helemaal stuk en open, maar alles zat er nog wel in en nog netjes ook. Was wel een opluchting, want ik had echt de energie niet om daar dan weer mee aan de slag te moeten. :')
Oh dat is niet netjes -O-
Maar de inhoud gaat het om
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211292448
Man is nu in Saudi-Arabië en met de mensen in m'n nabije omgeving gaat het allemaal kut. Vandaar dat ik geen zin had in extra werk. :+

Ja, en de doos bevat heel leuke inhoud. Allemaal nieuwe kinderboeken. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211292464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zonnetje schijnt toch vandaag :)

Veel plezier bij de kapper en het uitzoeken van spul
Ja, het zonnetje heeft even geschenen,maar nu weer grauw en grijs.

Ik wilde wat leuks via Etsy kopen om mee aan de slag te gaan, maar dat lukt niet via mijn telefoon. Zo maar de laptop eens aanslingeren om te kijken of het bestand aankopen wèl lukt.

Ondertussen de was en de afwas gedaan.

Fijn dat de inhoud van je pakket wel heel is Sumppi!
pi_211292532
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:46 schreef Sumppi het volgende:
Man is nu in Saudi-Arabië en met de mensen in m'n nabije omgeving gaat het allemaal kut. Vandaar dat ik geen zin had in extra werk. :+

Ja, en de doos bevat heel leuke inhoud. Allemaal nieuwe kinderboeken. *O*
Kinderboeken O+
Heerlijk

Oh... dat is wel erg pittig. Lukt het je hoofd boven water te houden dan? Ook voor jezelf zorgen he
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211292558
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:47 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Ja, het zonnetje heeft even geschenen,maar nu weer grauw en grijs.

Ik wilde wat leuks via Etsy kopen om mee aan de slag te gaan, maar dat lukt niet via mijn telefoon. Zo maar de laptop eens aanslingeren om te kijken of het bestand aankopen wèl lukt.

Ondertussen de was en de afwas gedaan.

Fijn dat de inhoud van je pakket wel heel is Sumppi!
Toen ik op zend drukte ging het hier met regen los. Maar ik houd daarvan

Oh etsy is leuk. Uit zelfbescherming kijk ik er amper tot niet op :')

Hier vooral druk aan het haken met een luisterboek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211292811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen ik op zend drukte ging het hier met regen los. Maar ik houd daarvan

Oh etsy is leuk. Uit zelfbescherming kijk ik er amper tot niet op :')

Hier vooral druk aan het haken met een luisterboek
Ik heb al 4x mijn mandje gevuld en al 4x bijna geleegd :-). Nu nog 1 bestand erin. Eerst die maar eens proberen te maken en dan een tweede kopen.

Wat lees/luister je? Ik kan me altijd zo slecht concentreren op luisterboeken. Zeker als ik ook nog aan het hobbyen ben.

Ik ga zo Netflix maar aangooien: Ferry kijken en daarna de documentaire over Robbie Williams.
pi_211292949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 13:11 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Ik heb al 4x mijn mandje gevuld en al 4x bijna geleegd :-). Nu nog 1 bestand erin. Eerst die maar eens proberen te maken en dan een tweede kopen.

Wat lees/luister je? Ik kan me altijd zo slecht concentreren op luisterboeken. Zeker als ik ook nog aan het hobbyen ben.

Ik ga zo Netflix maar aangooien: Ferry kijken en daarna de documentaire over Robbie Williams.
Hahaha ja... dat leeggooien vind ik moeilijk. Ach... de laatste maanden gaat het fincieel erg goed (in de zin van controle over uitgaven)

Ik luister van alles en nog wat. Op het moment Het Paradijs van Suzan Vermeer. En in bed en op de bank heb ik de echte boeken en ereader.

Oh Netflix heeft nou niks naar mijn smaak ;) ik heb nu HBO. Vanavond lekker kijken.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211292973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen ik op zend drukte ging het hier met regen los. Maar ik houd daarvan

Oh etsy is leuk. Uit zelfbescherming kijk ik er amper tot niet op :')

Hier vooral druk aan het haken met een luisterboek
Om dezelfde reden kijk ik haast nooit op Ravelry. :D En ik hou ook van harde regen, terwijl ik binnen ben. O+

Met mij gaat het wel hoor. Ik wil er gewoon nu even niks bij, maar dat komt ook wel weer goed. Vandaag alleen nog de kinderen ophalen, koken, de hond uitlaten en de jongste naar bed brengen. De rest staat vrij. Ik hou daarom van mijn dinsdagen. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211293247
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 13:26 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Om dezelfde reden kijk ik haast nooit op Ravelry. :D En ik hou ook van harde regen, terwijl ik binnen ben. O+

Met mij gaat het wel hoor. Ik wil er gewoon nu even niks bij, maar dat komt ook wel weer goed. Vandaag alleen nog de kinderen ophalen, koken, de hond uitlaten en de jongste naar bed brengen. De rest staat vrij. Ik hou daarom van mijn dinsdagen. O+
Haha patronen heb ik in overvloed :')

Gelukkig maar! Goed dat je zo'n dag hebt in de week.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211294439
Ook even hier klagen/mijn zorgen delen

3 weken geleden kattenvoer besteld maar ondertussen is het nog steeds niet geleverd.
Aangezien we 1 kat met een met allergieën en slechte nieren hebben en de andere met diabetes is het allemaal maar lastig.
Er is nog voor 2 dagen eten dus ik hoop echt dat ze snel bellen dat het binnen is.
Wel al in overleg met de DA besloten anders voor normale niervoeding te gaan. Maar dat vind ik eigenlijk echt geen fijn idee om de kat met diabetes die al niet stabiel is nu weer andere brokken te geven.
Maarja als het er niet is.....
pi_211294451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 08:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh c_/ we krijgen weer een regenachtige dag zo te zien.
Ja het is echt herfst hier

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:46 schreef Sumppi het volgende:
Man is nu in Saudi-Arabië en met de mensen in m'n nabije omgeving gaat het allemaal kut. Vandaar dat ik geen zin had in extra werk. :+

Ja, en de doos bevat heel leuke inhoud. Allemaal nieuwe kinderboeken. *O*
Aww weer alleen met de kinderen. Hoe lang blijft hij weg?

En boeken zijn altijd goed O+
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 16:04:55 #48
388664 crew  Dotteke
pi_211294461
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja het is echt herfst hier
[..]
Aww weer alleen met de kinderen. Hoe lang blijft hij weg?

En boeken zijn altijd goed O+
Het is nu al gewoon donker, kan niet eens meer puzzelen zo jammer altijd :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211294503
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is nu al gewoon donker, kan niet eens meer puzzelen zo jammer altijd :D
Dat is wel jammer inderdaad.
Geen handige lamp daarvoor?
pi_211294593
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Ook even hier klagen/mijn zorgen delen

3 weken geleden kattenvoer besteld maar ondertussen is het nog steeds niet geleverd.
Aangezien we 1 kat met een met allergieën en slechte nieren hebben en de andere met diabetes is het allemaal maar lastig.
Er is nog voor 2 dagen eten dus ik hoop echt dat ze snel bellen dat het binnen is.
Wel al in overleg met de DA besloten anders voor normale niervoeding te gaan. Maar dat vind ik eigenlijk echt geen fijn idee om de kat met diabetes die al niet stabiel is nu weer andere brokken te geven.
Maarja als het er niet is.....
Ik kan geen advies geven. Maar dit is verschrikkelijk spannend en vervelend -O- ik duim dat het snel komt :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211294597
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is nu al gewoon donker, kan niet eens meer puzzelen zo jammer altijd :D
Goede bureaulamp erbij?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211294598
Hier moet gewoon de lamp alweer aan :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 16:19:47 #53
388664 crew  Dotteke
pi_211294608
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goede bureaulamp erbij?
Nee dat is met puzzelen niets en al helemaal niet bij deze puzzel. Ik verwacht dat ik deze niet af maak :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211294665
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik kan geen advies geven. Maar dit is verschrikkelijk spannend en vervelend -O- ik duim dat het snel komt :*
Lief O+
pi_211294671
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee dat is met puzzelen niets en al helemaal niet bij deze puzzel. Ik verwacht dat ik deze niet af maak :@
Ach... dan komt hij een andere keer aan de beurt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211294705
Maandag komt mijn beste vriendin puzzelen. Daar verheug ik me enorm op
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211294767
Ik ben zo trots op mezelf. De hele dag boven geweest, geen dutje en redelijk op tijd wakker. Dat zijn allemaal wonderen in deze fase
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211294941
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf. De hele dag boven geweest, geen dutje en redelijk op tijd wakker. Dat zijn allemaal wonderen in deze fase
Fijn O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maandag komt mijn beste vriendin puzzelen. Daar verheug ik me enorm op
Veel plezier alvast!
pi_211294996
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Fijn O+
[..]
Veel plezier alvast!
Dat komt helemaal goed
Muziekje. Chocolade. Thee. Kletsen en puzzelen
Daar wordt een mens toch blij van
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211300076
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Ook even hier klagen/mijn zorgen delen

3 weken geleden kattenvoer besteld maar ondertussen is het nog steeds niet geleverd.
Aangezien we 1 kat met een met allergieën en slechte nieren hebben en de andere met diabetes is het allemaal maar lastig.
Er is nog voor 2 dagen eten dus ik hoop echt dat ze snel bellen dat het binnen is.
Wel al in overleg met de DA besloten anders voor normale niervoeding te gaan. Maar dat vind ik eigenlijk echt geen fijn idee om de kat met diabetes die al niet stabiel is nu weer andere brokken te geven.
Maarja als het er niet is.....
Dat is wel heel vervelend. -O- Snap dat plan B je dan niet lekker zit. Geven ze ook een verklaring voor die lange levertijd?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211300558
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 06:38 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dat is wel heel vervelend. -O- Snap dat plan B je dan niet lekker zit. Geven ze ook een verklaring voor die lange levertijd?
Royal Canin maakte even geen combidieeten meer. Geen idee waarom maar ze gaven het ook niet door aan de DA die het altijd voor me besteld.
En ik trok pas na 10 dagen aan de bel omdat ik ook niet te vroeg wou zeuren.
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 09:52:28 #62
382129 crew  Donna
pi_211301245
He wat rot van dat voer zeg. Understatement.
pi_211304750
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 08:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Royal Canin maakte even geen combidieeten meer. Geen idee waarom maar ze gaven het ook niet door aan de DA die het altijd voor me besteld.
En ik trok pas na 10 dagen aan de bel omdat ik ook niet te vroeg wou zeuren.
Naar als je daar net van afhankelijk bent. En met dieren overstappen op ander voer is ook altijd zo'n gedoe en het moet dan ook maar net kunnen, natuurlijk..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211304792
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja het is echt herfst hier
[..]
Aww weer alleen met de kinderen. Hoe lang blijft hij weg?

En boeken zijn altijd goed O+
Morgen vliegt hij terug.
Dan kun je ons vrijdag alletwee opvegen en dan hebben de kinderen juist een studiedag. Jeej. w/ :')

Ik ben voor morgen aan het plannen en ik heb niemand om tegenaan te lullen, dus ik doe het even hier. Morgen is de meest hectische dag: hond uit, kinderen naar school, werkoverleg, kind 1 naar tandarts, kinderen zijn eerder vrij dus de meiden snel halen, lunchen, hond uit, kind 1 naar de middelbare brengen, eten, kind 2 naar turnen, kind 1 naar badminton en weer terug, kinderen naar bed, neerstorten, hond uit.

En ergens moet ik dan ook nog een vervelende assertieve mail sturen die dag. |:)

Ik wil breien. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 15-11-2023 16:02:33 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211304812
Euh, en zwemles. Zie, vergeet ik zwemles bijna. Tussen kind 1 naar middelbare en kind 2 naar turnen moet kind 3 naar zwemles. :{

En ik denk dat ik beter in OUD kan posten. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211304924
Wat wel CRE is, is dat ik een nieuwe bullet journal ben gestart. Doe jij daar nog iets mee CotS?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211305741
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 09:52 schreef Donna het volgende:
He wat rot van dat voer zeg. Understatement.
Yep...

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Naar als je daar net van afhankelijk bent. En met dieren overstappen op ander voer is ook altijd zo'n gedoe en het moet dan ook maar net kunnen, natuurlijk..
Ja, ben benieuwd of ze überhaupt wat van nieuw voer willen weten.
Maar hopelijk krijgen ze vooral geen lichamelijke klachten -O-

Morgen gaat de DA er weer achteraan bellen maar het gaat dus nooit meer op tijd zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Morgen vliegt hij terug.
Dan kun je ons vrijdag alletwee opvegen en dan hebben de kinderen juist een studiedag. Jeej. w/ :')

Ik ben voor morgen aan het plannen en ik heb niemand om tegenaan te lullen, dus ik doe het even hier. Morgen is de meest hectische dag: hond uit, kinderen naar school, werkoverleg, kind 1 naar tandarts, kinderen zijn eerder vrij dus de meiden snel halen, lunchen, hond uit, kind 1 naar de middelbare brengen, eten, kind 2 naar turnen, kind 1 naar badminton en weer terug, kinderen naar bed, neerstorten, hond uit.

En ergens moet ik dan ook nog een vervelende assertieve mail sturen die dag. |:)

Ik wil breien. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:59 schreef Sumppi het volgende:
Euh, en zwemles. Zie, vergeet ik zwemles bijna. Tussen kind 1 naar middelbare en kind 2 naar turnen moet kind 3 naar zwemles. :{

En ik denk dat ik beter in OUD kan posten. :D
Wow :D succes met de komende dagen :*
pi_211305760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 16:14 schreef Sumppi het volgende:
Wat wel CRE is, is dat ik een nieuwe bullet journal ben gestart. Doe jij daar nog iets mee CotS?
Jaaa! Elke dag een half uurtje :D Bujo is mijn grote verslaving :D
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211305767
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Morgen vliegt hij terug.
Dan kun je ons vrijdag alletwee opvegen en dan hebben de kinderen juist een studiedag. Jeej. w/ :')

Ik ben voor morgen aan het plannen en ik heb niemand om tegenaan te lullen, dus ik doe het even hier. Morgen is de meest hectische dag: hond uit, kinderen naar school, werkoverleg, kind 1 naar tandarts, kinderen zijn eerder vrij dus de meiden snel halen, lunchen, hond uit, kind 1 naar de middelbare brengen, eten, kind 2 naar turnen, kind 1 naar badminton en weer terug, kinderen naar bed, neerstorten, hond uit.

En ergens moet ik dan ook nog een vervelende assertieve mail sturen die dag. |:)

Ik wil breien. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:59 schreef Sumppi het volgende:
Euh, en zwemles. Zie, vergeet ik zwemles bijna. Tussen kind 1 naar middelbare en kind 2 naar turnen moet kind 3 naar zwemles. :{

En ik denk dat ik beter in OUD kan posten. :D
Oef...hoe overleef jij dit alles :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211305770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Yep...
[..]
Ja, ben benieuwd of ze überhaupt wat van nieuw voer willen weten.
Maar hopelijk krijgen ze vooral geen lichamelijke klachten -O-

Morgen gaat de DA er weer achteraan bellen maar het gaat dus nooit meer op tijd zijn.
[..]
[..]
Wow :D succes met de komende dagen :*
Ik duim voor je dat het goed gaat met de beestjes O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211305787
Vandaag kwam de begeleider uren later dan gepland. Heel mijn dag in de war. Kan daarna ook niks meer... Echt irritant

Maar lekker lui geweest is soms ook fijn *O* morgen weer boodschappen en biebdienst
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211305989
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag kwam de begeleider uren later dan gepland. Heel mijn dag in de war. Kan daarna ook niks meer... Echt irritant

Maar lekker lui geweest is soms ook fijn *O* morgen weer boodschappen en biebdienst
Altijd vervelend als je hele dag opeens anders loopt -O- Ik kan daar ook nooit zo goed tegen.

Veel plezier bij de bieb!

Wij zouden vandaag eigenlijk naar Glow gaan maar manlief is ziek. Dus nu maar thuis relaxen :)
Vandaag mijn vader geholpen met een nieuwe mobiel, dat soort dingen zijn ook altijd vermoeiend/frustrerend :D maar het is gelukt en hij is er blij mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211306090
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 18:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Altijd vervelend als je hele dag opeens anders loopt -O- Ik kan daar ook nooit zo goed tegen.

Veel plezier bij de bieb!

Wij zouden vandaag eigenlijk naar Glow gaan maar manlief is ziek. Dus nu maar thuis relaxen :)
Vandaag mijn vader geholpen met een nieuwe mobiel, dat soort dingen zijn ook altijd vermoeiend/frustrerend :D maar het is gelukt en hij is er blij mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... maar goed, nu dekentje en serie kijken

Vervelend dat je man ziek is, beterschap voor hem.
En ouders en elektronica is altijd een oefening in geduld ;)
Sterkte met de spoiler!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211306325
Succes met het eten, Sarabi. Hoop ook dat ze niet zo kieskeurig gaan zijn en dat het goed gaat. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook nog een zieke man! Beterschap en lekker thuis wat kijken dan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211306415
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Oef...hoe overleef jij dit alles :o
Hier klagen. :D En plannen en voorbereiden..

Arme kinderen zitten nu bij muziekles en dan lees ik even wat.

En vandaag was het leuk om met collega's te kletsen, dat maakt de dag ook leuk. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211306468
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 18:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Hier klagen. :D En plannen en voorbereiden..

Arme kinderen zitten nu bij muziekles en dan lees ik even wat.

En vandaag was het leuk om met collega's te kletsen, dat maakt de dag ook leuk. *O*
Haha klagen helpt vaak wel goed ja

Lezen en kletsen zijn beiden fijn *O*

Ik ben ook een beetje een rare kluizenaar.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 19:45:02 #77
382129 crew  Donna
pi_211307036
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 17:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Yep...
[..]
Ja, ben benieuwd of ze überhaupt wat van nieuw voer willen weten.
Maar hopelijk krijgen ze vooral geen lichamelijke klachten -O-

Morgen gaat de DA er weer achteraan bellen maar het gaat dus nooit meer op tijd zijn.
[..]
[..]
Wow :D succes met de komende dagen :*
En hoe komt t nu dan met dat voer?? :'(
pi_211307140
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 19:45 schreef Donna het volgende:

[..]
En hoe komt t nu dan met dat voer?? :'(
Voor morgen heb ik nog het normale voer.
En vrijdag moet ik denk ik ander dieetvoer voor de nieren gaan kopen, die altijd voorradig is.

Hopelijk zorgt het niet voor te veel schommeling in de suikerwaarden en krijgt de andere kat geen allergische klachten.
pi_211307391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 19:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Voor morgen heb ik nog het normale voer.
En vrijdag moet ik denk ik ander dieetvoer voor de nieren gaan kopen, die altijd voorradig is.

Hopelijk zorgt het niet voor te veel schommeling in de suikerwaarden en krijgt de andere kat geen allergische klachten.
Hopelijk gaat het goed. Er zullen toch wel meerdere merken zijn. Nieren en katten zijn een beruchte combinatie.

En ik duim dat de diabetes goed blijft gaan

:*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 15 november 2023 @ 20:10:04 #80
382129 crew  Donna
pi_211307443
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 19:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Voor morgen heb ik nog het normale voer.
En vrijdag moet ik denk ik ander dieetvoer voor de nieren gaan kopen, die altijd voorradig is.

Hopelijk zorgt het niet voor te veel schommeling in de suikerwaarden en krijgt de andere kat geen allergische klachten.
Veel te spannend. Succes. :*
pi_211308470
Zo het laatste sinterklaascadeau is binnen. Wat heeft speelgoed toch onhandig grote dozen :')

Vind het wel heel erg tof dat vrienden mij uitgenodigd hebben om met hun gezin het te vieren.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211310050
Morguh, ik heb nog helemaal niets voor SInterklaas.
Al jaren vier ik het ook niet echt meer.
kleinnkids krijgen altijd wel wat, maar ze zitten nu op ene leeftijd dat ze niet meer geloven
Alleen de kleinste van 1,5 natuurlijk wel maar die snapt het nu nog niet denk volgend jaar weer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211311592
Goedemorgen

Dadelijk naar de bieb

En vanavond eens alle cadeautjes inpakken voor verjaardag 1

Beetje raar geslapen...maar goed. Komende nacht beter ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211312660
Voer is als het goed is terecht *O* over een paar uur ophalen.

Verder heeft mijn man me volgens mij aangestoken met zijn verkoudheid }:| Hopelijk valt het mee want ik zou morgen voor het eerst in jaren uiteten gaan samen met mijn moeder en tante.
pi_211312828
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 13:07 schreef Sarabi het volgende:
Voer is als het goed is terecht *O* over een paar uur ophalen.

Verder heeft mijn man me volgens mij aangestoken met zijn verkoudheid }:| Hopelijk valt het mee want ik zou morgen voor het eerst in jaren uiteten gaan samen met mijn moeder en tante.
Oh wat fijn van het voer!

En beterschapjes :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211318804
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 13:07 schreef Sarabi het volgende:
Voer is als het goed is terecht *O* over een paar uur ophalen.

Verder heeft mijn man me volgens mij aangestoken met zijn verkoudheid }:| Hopelijk valt het mee want ik zou morgen voor het eerst in jaren uiteten gaan samen met mijn moeder en tante.
Net op tijd?! *O*

Hm, beterschap.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211318828
Ik had een gesprek met management vandaag. Om drie dingen gevraagd en allemaal gekregen. *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb vandaag overleefd. *O* Kleine inzinking toen ik op de automatische piloot naar huis reed, terwijl ik nog moest stoppen bij de supermarkt, dat wel. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Sumppi op 16-11-2023 22:50:10 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211318866
@Sarabi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211320973
Het heeft hier gevroren vannacht. Dat geknisper loopt altijd zo lekker 's morgens. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 17 november 2023 @ 10:21:25 #90
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_211321622
:o mijn swapmaatje heeft mijn swap naar een verkeerd adres gestuurd....verkeerd huisnummer.

Straks maar eens kijken of ik die nog kan terug vinden....schijnt wel bezorgd te zijn.
pi_211322231
Goedemorgen

Ik word echt gek van mezelf. Het lukt gewoon niet om wakker te worden. Komende nacht doorhalen om de boel weer recht te trekken.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211322234
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 10:21 schreef Patapon het volgende:
:o mijn swapmaatje heeft mijn swap naar een verkeerd adres gestuurd....verkeerd huisnummer.

Straks maar eens kijken of ik die nog kan terug vinden....schijnt wel bezorgd te zijn.
Oh shit wat balen -O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211322991
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh wat fijn van het voer!

En beterschapjes :*
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:35 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Net op tijd?! *O*

Hm, beterschap.
Dankjewel :) en ja echt precies op tijd, de zak was net leeg.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:39 schreef Sumppi het volgende:
Ik had een gesprek met management vandaag. Om drie dingen gevraagd en allemaal gekregen. *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb vandaag overleefd. *O* Kleine inzinking toen ik op de automatische piloot naar huis reed, terwijl ik nog moest stoppen bij de supermarkt, dat wel. :')
*O* voor je spoiler

quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:43 schreef Sumppi het volgende:
@:Sarabi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 11:58:46 #94
382129 crew  Donna
pi_211323060
Goed nieuws @Sarabi zie ik!
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 11:59:58 #95
382129 crew  Donna
pi_211323078
Mijn mini is 3. Straks met z'n allen vieren. Wel raar dat ze niet bij me was vanochtend maar goed. Dat is de nieuwe realiteit. 😊
pi_211323229
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:59 schreef Donna het volgende:
Mijn mini is 3. Straks met z'n allen vieren. Wel raar dat ze niet bij me was vanochtend maar goed. Dat is de nieuwe realiteit. 😊
:*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211325404
Kerstplannen zijn rond en dat wordt heel erg leuk *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211326758
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:59 schreef Donna het volgende:
Mijn mini is 3. Straks met z'n allen vieren. Wel raar dat ze niet bij me was vanochtend maar goed. Dat is de nieuwe realiteit. 😊
Gefeliciteerd Donna!!! *O* En ook een :*

Heeft ze het leuk gehad vandaag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211326783
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
Dankjewel :) en ja echt precies op tijd, de zak was net leeg.
[..]
*O* voor je spoiler
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is positief. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211326798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kerstplannen zijn rond en dat wordt heel erg leuk *O*
Wat ga je doen? ~:) Ik heb nog geen tijd gehad na te denken over Kerst, maar ik zit nu wel aan de koffie met speculaasroom likorette. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211326813
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 19:04 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat ga je doen? ~:) Ik heb nog geen tijd gehad na te denken over Kerst, maar ik zit nu wel aan de koffie met speculaasroom likorette. :9
Kerstavond gaan mijn moeder en ik gourmetten. Eerste kerstdag gaan we uiteten. En tweede kerstdag na ontbijt naar huis. En dan op de eerste kerstdag de cadeautjes en lekker knutselen.
Voor ons is dit perfect

En ik jat jouw koffie;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211326856
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kerstavond gaan mijn moeder en ik gourmetten. Eerste kerstdag gaan we uiteten. En tweede kerstdag na ontbijt naar huis. En dan op de eerste kerstdag de cadeautjes en lekker knutselen.
Voor ons is dit perfect

En ik jat jouw koffie;)
Dat klinkt heel goed. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211326871
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 19:09 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dat klinkt heel goed. :Y
Ja, ik heb geen grote familie en ben blij dat mijn broer en moeder overhoop liggen. Scheelt zoveel stress _O-
En meer familie heb ik niet :)

En tweede kerstdag zie ik nog wel wat ik doe :) gewoon iets leuks thuis :) filmpje of knutselen of beide
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 19:48:52 #104
382129 crew  Donna
pi_211327284
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 19:01 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Gefeliciteerd Donna!!! *O* En ook een :*

Heeft ze het leuk gehad vandaag?
Ja het was vanmiddag heel erg gezellig en ik zal straks nog wel een update krijgen.
Heb vanmiddag mijn tuin in de kerstverlichting gezet en een klein boompje in huis ook alvast versierd. Had geen zin meer om te wachten tot na 5dec.
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 19:49:42 #105
382129 crew  Donna
pi_211327301
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 19:04 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat ga je doen? ~:) Ik heb nog geen tijd gehad na te denken over Kerst, maar ik zit nu wel aan de koffie met speculaasroom likorette. :9
Inleveren die koffie. Waar komt die likorette vandaan?
pi_211327627
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed... ik heb mijn best gedaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 20:09:34 #107
382129 crew  Donna
pi_211327652
Zij weten dat CotS en dat geeft echt niks!
pi_211327677
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:09 schreef Donna het volgende:
Zij weten dat CotS en dat geeft echt niks!
Ja idd... en ik heb oprecht heel erg mijn best gedaan erop... alleen zulke dingen geven me altijd stress.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211327789
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 19:48 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja het was vanmiddag heel erg gezellig en ik zal straks nog wel een update krijgen.
Heb vanmiddag mijn tuin in de kerstverlichting gezet en een klein boompje in huis ook alvast versierd. Had geen zin meer om te wachten tot na 5dec.
Nou, groot gelijk. En gezellig. Wij gaan dit weekend ook lichtjes rond het huis hangen.

Dit is de likorette: https://www.voetsspeciali(...)s-room-likeur-100-ml

Er zit zo'n winkeltje in de stad met allemaal hapjes, noten, wijn, etc. Ook een lekker kaasje gekocht voor bij de biertjes van Sarabi. B:)B
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 20:19:56 #110
382129 crew  Donna
pi_211327822
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja idd... en ik heb oprecht heel erg mijn best gedaan erop... alleen zulke dingen geven me altijd stress.
Snap ik, maar probeer het een beetje los te laten. 😘
pi_211327841
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:17 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Nou, groot gelijk. En gezellig. Wij gaan dit weekend ook lichtjes rond het huis hangen.

Dit is de likorette: https://www.voetsspeciali(...)s-room-likeur-100-ml

Er zit zo'n winkeltje in de stad met allemaal hapjes, noten, wijn, etc. Ook een lekker kaasje gekocht voor bij de biertjes van Sarabi. B:)B
Oeh klinkt goed! Kaasje en biertje... klinkt als een combinatie

De halve straat heeft hier Al kerst staan :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211327853
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Snap ik, maar probeer het een beetje los te laten. 😘
Ja doe ik ook wel :)
Alleen het overviel me een beetje. Ach ik ben super blij dat ik mee mag doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211328088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed... ik heb mijn best gedaan
Ik vind dat juist heel veel!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211328192
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ik vind dat juist heel veel!
Ja... ik op zich ook. Driekwart jaar gespaard. Sinterklaas. Verjaardag beste vriendin. Verjaardag andere beste vriendin. Verjaardag moeders. Heel erg veel reiskosten. Kerst. Oud&Nieuw (Naja dan verwen ik mezelf met hapjes en een knutsel). En dat potje is op O&N na nu leeg _O- en mijn eigen verjaardag, ach dat hoeft niet zo

Maar goed... het is klaar nu :) laat het verder wel zo. Deze stress heeft iedereen. Gelukkig kan ik met geld overweg de laatste maanden. Scheel heel veel stress.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211328265
Dat de overburen geen toeval krijgen van hun knipperende kerstboom is een wonder. Heb de gordijnen dicht gedaan omdat ik me gewoon nergens op kan concentreren erdoor _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 07:01:03 #116
388664 crew  Dotteke
pi_211330774
Morguh dames, fijn weekend

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211332231
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2023 22:39 schreef Sumppi het volgende:
Ik had een gesprek met management vandaag. Om drie dingen gevraagd en allemaal gekregen. *)
+ spoiler *O* *O* *O*
pi_211332267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 11:59 schreef Donna het volgende:
Mijn mini is 3. Straks met z'n allen vieren.
Gefeliciteerd!
pi_211332369
Ik ga vandaag die oude man begeleiden van de ene plek naar de andere plek. Geen zin in, want de weersvoorspelling is nogal regenachtig :X

Vandaag allemaal leuke dingen buitenshuis. Ik ga straks om 11.30u de deur uit en ik hoop dat ik voor 12u vannacht weer thuis ben. Lange dag, maar alleen maar leuke dingen.
pi_211333286
Toch veel plezier zo Brokkel! <O)

Wij kijken de intocht op tv en vanmiddag ga ik de kamer van de jongste verder schilderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211335642
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 november 2023 10:34 schreef Brokkel het volgende:
Ik ga vandaag die oude man begeleiden van de ene plek naar de andere plek. Geen zin in, want de weersvoorspelling is nogal regenachtig :X

Vandaag allemaal leuke dingen buitenshuis. Ik ga straks om 11.30u de deur uit en ik hoop dat ik voor 12u vannacht weer thuis ben. Lange dag, maar alleen maar leuke dingen.
Ooooooh wat cool!
Veel energie gewenst
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 17:37:27 #122
382129 crew  Donna
pi_211336745
He jakkes. Wat een weer.
Hopelijk blijft m'n tuin versiering staan. Het waait best wel.

Gelukkig was het tijdens de intocht hier eventjes droog. Had m'n dames opgehaald om erheen te gaan.

En vanochtend helaas een dood konijntje in het hok. Sneu! :{
pi_211336840
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:37 schreef Donna het volgende:
He jakkes. Wat een weer.
Hopelijk blijft m'n tuin versiering staan. Het waait best wel.

Gelukkig was het tijdens de intocht hier eventjes droog. Had m'n dames opgehaald om erheen te gaan.

En vanochtend helaas een dood konijntje in het hok. Sneu! :{
Aws voor het konijn

En leuk van je tuin en ik duim met je mee
En de intocht O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211345309
Goedemorgen

Toen was het alweer zondag. Vandaag even rustig aan en schoonmaken. Volgende week is druk. Dus nu lui
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211345959
Goedemorgen! Ik heb gisteren, ondanks alle regen, echt een hele leuke dag gehad. Ik was om 23.30u thuis, dus eerder dan verwacht :Y

Nu hoofdpijn, foto's en filmpjes bewerken en verder vanmiddag wat kleding knippen voor de naaidag binnenkort.
  zondag 19 november 2023 @ 11:49:01 #126
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_211346591
Davuk. Slecht weer in 🇧🇪.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_211349982
De hele dag zitten haken. En nu lekker een avondje op de bank
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 20 november 2023 @ 06:26:50 #128
388664 crew  Dotteke
pi_211354600
Morguh c_/ Fijne week allemaal :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211354795
Goedemorgen

Even rustig wakker worden en daarna huishouden en bestie *O*

Erg veel zin in deze dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211354816
Gisteravond zat 1 van mijn katten op mijn haakwerkje _O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211354841
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 07:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteravond zat 1 van mijn katten op mijn haakwerkje _O-
Dan ben je gedoemd te gehoorzamen en niet te haken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 20 november 2023 @ 09:03:08 #132
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_211355117
Na een meter kralen haken kan ik het eindelijk netjes.


Inmiddels 1,30m aan miyuki kraaltjes geregen voor de volgende keer. 1meter was net 20 cm dus ik hoop dat 1,30m genoeg is voor een armband.
Als dat goed gaat ga ik met miyuki 11 aan de slag en haken met vasten.
pi_211355234
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 09:03 schreef Patapon het volgende:
Na een meter kralen haken kan ik het eindelijk netjes.
[ afbeelding ]

Inmiddels 1,30m aan miyuki kraaltjes geregen voor de volgende keer. 1meter was net 20 cm dus ik hoop dat 1,30m genoeg is voor een armband.
Als dat goed gaat ga ik met miyuki 11 aan de slag en haken met vasten.
_O_
Super netjes!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211358504
Het was echt heel fijn het puzzelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211358928
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was echt heel fijn het puzzelen
Fijn O+
pi_211359123
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Fijn O+
Ja :) zij is echt een heel toffe vrouw. Ben dankbaar dat ze bevriend met me wil zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211359384
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 09:03 schreef Patapon het volgende:
Na een meter kralen haken kan ik het eindelijk netjes.
[ afbeelding ]

Inmiddels 1,30m aan miyuki kraaltjes geregen voor de volgende keer. 1meter was net 20 cm dus ik hoop dat 1,30m genoeg is voor een armband.
Als dat goed gaat ga ik met miyuki 11 aan de slag en haken met vasten.
O wauw zeg! Complimenten!
  maandag 20 november 2023 @ 17:18:35 #139
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_211359487
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was echt heel fijn het puzzelen
Dat is mooi! Heerlijk hoor zo'n vriendin. Ik heb in mijn omgeving niemand die creatief is....en vriendinnen die dat wel zijn wonen ver weg.
  maandag 20 november 2023 @ 17:18:51 #140
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_211359491
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:09 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
O wauw zeg! Complimenten!
:@
Dank je
pi_211359546
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:18 schreef Patapon het volgende:

[..]
Dat is mooi! Heerlijk hoor zo'n vriendin. Ik heb in mijn omgeving niemand die creatief is....en vriendinnen die dat wel zijn wonen ver weg.
Mijn vriendinnen zie ik ook amper. Ze wonen allemaal minimaal anderhalf uur van mij vandaan.

Eigenlijk ben ik voor 95% van de tijd alleen en dan een hapje vrijwillgerswerk en mijn moeder.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211360913
Wat mooi!
pi_211361405
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja :) zij is echt een heel toffe vrouw. Ben dankbaar dat ze bevriend met me wil zijn
En ze is vast ook dankbaar voor jou O+


Al tijden doet mijn ereader moeilijk. Nu komt woensdag de nieuwe (die krijgt mijn man en ik krijg zijn oude). Maar nu doet mijn oude echt helemaal niets meer -O- Jammer dat hij het niet nog een dagje langer kon volhouden.
pi_211361508
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
En ze is vast ook dankbaar voor jou O+


Al tijden doet mijn ereader moeilijk. Nu komt woensdag de nieuwe (die krijgt mijn man en ik krijg zijn oude). Maar nu doet mijn oude echt helemaal niets meer -O- Jammer dat hij het niet nog een dagje langer kon volhouden.
Naja we zijn niet voor niets al 15 jaar vrienden :)

Balen van je ereader. Heb je wel je boeken kunnen redden? Jammer dat je nu niet kan lezen -O- lukt het je wel een beetje te ontspannen zonder?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211363491
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Naja we zijn niet voor niets al 15 jaar vrienden :)

Balen van je ereader. Heb je wel je boeken kunnen redden? Jammer dat je nu niet kan lezen -O- lukt het je wel een beetje te ontspannen zonder?
Ja ik heb nog wel de bestanden :)
En ik heb nog een kort verhaal van @Sumppi gekregen die ik deze dagen kan lezen :) Alleen met in bad lezen moet ik even opletten omdat het een fysiek boek is.
pi_211363510
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 21:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja ik heb nog wel de bestanden :)
En ik heb nog een kort verhaal van @:Sumppi gekregen die ik deze dagen kan lezen :) Alleen met in bad lezen moet ik even opletten omdat het een fysiek boek is.
Veel leesplezier :* Wel lekker in bad O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211366087
De dag begonnen met onszelf buitensluiten -O- nooit fijn maar zeker niet als het tijd voor de kat is om zijn insuline te krijgen.

Gelukkig konden mijn ouders vrij snel helpen met de reservesleutel.
pi_211367383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 10:13 schreef Sarabi het volgende:
De dag begonnen met onszelf buitensluiten -O- nooit fijn maar zeker niet als het tijd voor de kat is om zijn insuline te krijgen.

Gelukkig konden mijn ouders vrij snel helpen met de reservesleutel.
Oh dat is balen -O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 13:07:36 #149
382129 crew  Donna
pi_211367702
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 10:13 schreef Sarabi het volgende:
De dag begonnen met onszelf buitensluiten -O- nooit fijn maar zeker niet als het tijd voor de kat is om zijn insuline te krijgen.

Gelukkig konden mijn ouders vrij snel helpen met de reservesleutel.
Wat een pech. Eerst met het voer en nu dit op insuline tijd. |:)
  Moderator dinsdag 21 november 2023 @ 13:18:28 #150
382129 crew  Donna
pi_211367817
Ben lekker vrij!
Ben 2 weken vrij geweest om tot rust te komen na alles. Nu heb ik mijn uren anders ingedeeld en hoef ik niet meer meteen uit werk naar school > zwemles > opvang op de dagen dat ik de kinderen alleen heb.
Beetje pauze van de ratrace zo nu en dan. Hopelijk bevalt het en voel ik me er goed bij.
pi_211367837
Vergadering gehad
Nu een beetje gesloopt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211368954
Ik maak de decemberversieringen voor de bieb.
Slinger met mijter en Pietenpetten
Een stoombootje
En wat Pieten op te hangen

Nu hopen dat het geen stomme discussie losmaakt. Ga er vrijdag flink mee bezig en alleen. Dus ik hoop op een beetje waardering :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 21 november 2023 @ 16:53:46 #153
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_211369920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik maak de decemberversieringen voor de bieb.
Slinger met mijter en Pietenpetten
Een stoombootje
En wat Pieten op te hangen

Nu hopen dat het geen stomme discussie losmaakt. Ga er vrijdag flink mee bezig en alleen. Dus ik hoop op een beetje waardering :@
Leuk!
  dinsdag 21 november 2023 @ 16:55:17 #154
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_211369940
Morgenochtend al vroeg aan het werk i.v.m. de verkiezingen. We beginnen al om 05.30 uur. Gelukkig hoef ik maar tot 21.00 maar mijn mannen moeten dan nog door totdat de stemlocaties klaar zijn. En dat kan weleens nachtwerk worden.....
pi_211378240
*O* Wezen stemmen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 18:52:42 #156
382129 crew  Donna
pi_211383823
Op naar de stembus.
pi_211383868
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 18:52 schreef Donna het volgende:
Op naar de stembus.
Goed bezig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 19:00:33 #158
382129 crew  Donna
pi_211383892
Heb geen zin meer want ben koud. Maarja moet wel even.

Tegenover zit een supermarkt, dus kan ik ook even wat lekkers halen.
pi_211383917
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 19:00 schreef Donna het volgende:
Heb geen zin meer want ben koud. Maarja moet wel even.

Tegenover zit een supermarkt, dus kan ik ook even wat lekkers halen.
Dat lekkers is altijd goed!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211383970
Uit therapie mag ik lunchen met een bolletje en een schaaltje chipjes :@ eens per week moet dat kunnen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211387549
De exitpoll.. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211387893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 13:18 schreef Donna het volgende:
Ben lekker vrij!
Ben 2 weken vrij geweest om tot rust te komen na alles. Nu heb ik mijn uren anders ingedeeld en hoef ik niet meer meteen uit werk naar school > zwemles > opvang op de dagen dat ik de kinderen alleen heb.
Beetje pauze van de ratrace zo nu en dan. Hopelijk bevalt het en voel ik me er goed bij.
Dat doe je goed!

Ik heb vandaag meer uren gekregen voor andere projecten (vast!) en mag een opleiding (betaald) gaan volgen. Het is wel nog zoeken naar een balans. Gelukkig kan ik voor het grootste deel mijn eigen uren indelen, maar dan nog is het schipperen. Dus, gemengde gevoelens: ('jaaaa, ik heb mijn droombaan!!' en 'oh hemel, hoe moet ik dit in vredesnaam combineren met een gezin, huishouden, enz.').
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211393827
Morguh allemaal, wat een verrassende uitslag. De VVD heeft hem mooi om de oren gekregen.
Nu afwachten wat het gaat worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211394097
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal, wat een verrassende uitslag. De VVD heeft hem mooi om de oren gekregen.
Nu afwachten wat het gaat worden.
Ik denk dat we binnen nu en 4 jaar wel weer naar de stembus moeten voor de Tweede Kamer, behalve als er kabinet wordt gevormd zonder de PVV.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211394146
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik denk dat we binnen nu en 4 jaar wel weer naar de stembus moeten voor de Tweede Kamer, behalve als er kabinet wordt gevormd zonder de PVV.
Dat kan bijna niet. Ze kunnen die partij echt niet uitsluiten meer denk ik . Nederland heeft hun stem laten horen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211394184
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat kan bijna niet. Ze kunnen die partij echt niet uitsluiten meer denk ik . Nederland heeft hun stem laten horen
Het is wel degelijk mogelijk. Verder een kabinet met PVV gaat echt niet 4 jaar volhouden. Zie LPF 20 jaar terug.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211394216
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het is wel degelijk mogelijk. Verder een kabinet met PVV gaat echt niet 4 jaar volhouden. Zie LPF 20 jaar terug.
Ik weet het echt niet. Maar wat zat kon ook niet meer. Mensen zijn wanhopig en hebben een sprong gewaagd. Wie weet gaat hij ons nog verbazen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 23-11-2023 08:30:37 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211394218
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik weet het echt niet. Maar wat zat kon ook niet meer. Mensen zijn wanhopig en hebben een sprong gewacht. Wie weet gaat hij ons nog verbazen.
We gaan het zien.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211394381
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 08:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We gaan het zien.
Ja op de VVD en GL/PVDA zat ik ook niet te wachten eerlijk gezegd.

Goed we moeten het er mee doen
Democratisch is besloten dat de PVV het moet worden . En de dictatuur van wat er zit besluit straks dat het anders wordt :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211396112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik weet het echt niet. Maar wat zat kon ook niet meer. Mensen zijn wanhopig en hebben een sprong gewaagd. Wie weet gaat hij ons nog verbazen.
Ik zie 'm graag de tienduizenden werknemers ergens vandaan toveren ja. :')

Nee, ik ben geen fan van de uitslag en ik verwacht een enorm moeizame formatie en binnen no time weer naar een stembus moeten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211396188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik zie 'm graag de tienduizenden werknemers ergens vandaan toveren ja. :')

Nee, ik ben geen fan van de uitslag en ik verwacht een enorm moeizame formatie en binnen no time weer naar een stembus moeten.
Mensen met een uitkering aan het werk zetten zou een optie kunnen zijn?
Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar ben zeker wel blij dat niet de VVD of Timmermans gewonnen heeft
Had gehoopt op Omtzight ook vond ik hem wel draaien en niet duidelijk tijdens de verkiezingen
Maar goed we moeten het er mee doen het merendeel van het volk heeft gesproken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211397769
Trauma weer gehad.
Ben er naar van
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211397876
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik zie 'm graag de tienduizenden werknemers ergens vandaan toveren ja. :')

Nee, ik ben geen fan van de uitslag en ik verwacht een enorm moeizame formatie en binnen no time weer naar een stembus moeten.
Hier ook geen fan. Ik ben nog steeds wel verbaasd. (Toch naïef denk ik) Ik had niet gedacht dat er écht zoveel mensen daadwerkelijk zo zouden stemmen. Nu is Geert op sommige gebieden wel wat gematigder qua uitspraken maar ik geloof niet dat hij fundamenteel veranderd is dus ik vind het nogal wat.

Ik ga pompoenen haken. Beetje laat voor dit jaar maar dan heb ik ze vast voor de volgende herfst :D
pi_211398162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mensen met een uitkering aan het werk zetten zou een optie kunnen zijn?
Grote omscholingskosten, kost tijd en je moet het ook daadwerkelijk kunnen. De oorzaak van de afbraak achterhalen (aka de topmannen en verzekeringsboeren) is mijns inziens het betere traject, want op dit moment zitten er domweg winstoogmerken aan zorg en dat vind ik serieus belachelijk.
quote:
Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar ben zeker wel blij dat niet de VVD of Timmermans gewonnen heeft
Had gehoopt op Omtzight ook vond ik hem wel draaien en niet duidelijk tijdens de verkiezingen
Maar goed we moeten het er mee doen het merendeel van het volk heeft gesproken
Ik ben serieus bang voor een groot deel van het volk nu, dat ze op zo'n racist hebben gestemd.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211398462
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja op de VVD en GL/PVDA zat ik ook niet te wachten eerlijk gezegd.

Goed we moeten het er mee doen
Democratisch is besloten dat de PVV het moet worden . En de dictatuur van wat er zit besluit straks dat het anders wordt :D
Wat zeg je voor iets raars joh. Zo werkt dat helemaal niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211398500
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat zeg je voor iets raars joh. Zo werkt dat helemaal niet.
Ja wel als niemand met hem wil samen werken komen toch de andere aan bod en heeft hij het nakijken.
Zal niet de eerste keer zijn dat hij buitengesloten wordt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211398782
Ik vrees serieus voor een nog veel rechtsere coalitie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211399443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja wel als niemand met hem wil samen werken komen toch de andere aan bod en heeft hij het nakijken.
Zal niet de eerste keer zijn dat hij buitengesloten wordt.
Dat mogen partijen gelukkig zelf beslissen en dat heeft niets te maken met een dictatuur.

https://www.parlement.com/id/vh8lnhronvw0/soorten_kabinetten
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator donderdag 23 november 2023 @ 15:13:57 #179
382129 crew  Donna
pi_211399629
Ik ben niet zo thuis in de politiek, maar had dit niet verwacht. Ben vooral benieuwd wat er verder gaat gebeuren.
Ik denk dat heel veel mensen het partijprogramma van de PVV helemaal niet goed gelezen hebben.
De milde dingen die Wilders de afgelopen tijd op TV zei, sta ik voor 90% helemaal achter. Maar als je dan het partij programma leest kan je toch bijna niet anders dan niet op die partij stemmen, zou je zeggen. Zo radicaal.
Ik denk alleen dat veel mensen niet verder gekeken hebben dan de milde versie van Wilders op TV.
pi_211400045
Precies dat Donna. Hij wil de grondwet ondermijnen en ziet een groot deel van de burgers in Nederland als tweederangs. Hij heeft echt onmenselijke uitspraken gedaan. Dat gedachtegoed zit in dat hoofd, ook al zegt hij nu in interviews wel eens minder extreme dingen. Ik ben ook niet zo thuis in politiek, heb op dit moment ook wel andere dingen om me druk om te maken helaas, maar dit voelt toch niet als een hele goede ontwikkeling.

Gelukkig merk ik zelf in deze periode hoeveel lieve mensen er zijn. Menselijkheid en aandacht is er nog steeds O+
pi_211407250
Hi all! :Vrije dag hier, dus lekker uitgeslapen, straks sporten en dan aan de knutsel! Ik heb weer bestellingen van de kerstballen :) En ik wil voor mezelf ook nog leuke stickers voor in mijn agenda.
pi_211407277
Oh en na de verkiezingsuitslag overwoog ik even om te emigreren, maar dat is wel weer direct zo rigoureus. Afwachten maar hoe het gaat verlopen.
pi_211408454
Zo versiersels voor sinterklaas en kerst gemaakt voor vrijwilligerswerk
Nu even ontbijten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 24 november 2023 @ 11:47:31 #184
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_211408858
Heel eerlijk? Ik vind Wilders een egoventje.

Verder gaat het goed. De structuur in mijn dagelijkse bezigheden is op peil.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_211411985
:W
De laatste tijd weinig puf om te reageren
pi_211411993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 16:25 schreef Sarabi het volgende:
:W
De laatste tijd weinig puf om te reageren
:*
je hebt ook een vol bestaan :) Gaat het goed met je?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211413058
Drukke dagen gehad. Aankomend weekend wel naar de Creabeurs in Rijswijk.

Salaris binnen, dus shoppen :-)

Ik wil niet te veel nadenken over uitslag van de verkiezingen. Soort van buikpijn van. Dus ik zie wel wat eruit gaat komen. Zo extreem als Wilders het op papier heeft staan kan het nooit worden aangezien er toch samengewerkt zal moeten worden met andere partijen.
pi_211413073
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:*
je hebt ook een vol bestaan :) Gaat het goed met je?
Mwah heb wel eens betere dagen gehad zowel fysiek als mentaal.
Maar komt vast weer goed :)
pi_211413238
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 18:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mwah heb wel eens betere dagen gehad zowel fysiek als mentaal.
Maar komt vast weer goed :)
Oh dat is balen... herfstblues?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 20:12:28 #190
382129 crew  Donna
pi_211414186
:W
pi_211414251
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:12 schreef Donna het volgende:
:W
:*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 20:17:31 #192
382129 crew  Donna
pi_211414279
Even mini snackjes bakken en thee voor mezelf pakken.

Hier ook druk. Heb de meiden weer thuis. Mis deze week mijn gezin heel erg, voor het eerst eigenlijk dat het er zo in hakt.
Komt vast omdat de jongste jarig was vorige week. Dat was het eerste echte 'ding' nu we gescheiden zijn. Straks Sinterklaas en Kerst. Oud & Nieuw.
Kijk er niet echt naar uit maarja. |:)
pi_211414344
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:17 schreef Donna het volgende:
Even mini snackjes bakken en thee voor mezelf pakken.

Hier ook druk. Heb de meiden weer thuis. Mis deze week mijn gezin heel erg, voor het eerst eigenlijk dat het er zo in hakt.
Komt vast omdat de jongste jarig was vorige week. Dat was het eerste echte 'ding' nu we gescheiden zijn. Straks Sinterklaas en Kerst. Oud & Nieuw.
Kijk er niet echt naar uit maarja. |:)
Dat is naar... -O-
Sterkte...
Heb je iets waarin je even extra lief voor jezelf kan zijn?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211414347
Sarabi en Donna.. :*

Hoe doen jullie dat, Donna? Vieren je meisjes 2 keer Sinterklaas? En O&N om en om?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211414384
Ik ga zo een wijntje drinken en Oogappels kijken. :P

Morgen is m'n man de hele dag weg voor een fotoshoot met zijn zussen. :D Dan ga ik met de oudste twee een begin maken aan de surprises voor school en de jongste heeft een feestje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 20:32:47 #196
382129 crew  Donna
pi_211414483
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is naar... -O-
Sterkte...
Heb je iets waarin je even extra lief voor jezelf kan zijn?
Mini snacks. :9
pi_211414565
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:32 schreef Donna het volgende:

[..]
Mini snacks. :9
^O^
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 20:40:28 #198
382129 crew  Donna
pi_211414576
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:22 schreef Sumppi het volgende:
Sarabi en Donna.. :*

Hoe doen jullie dat, Donna? Vieren je meisjes 2 keer Sinterklaas? En O&N om en om?
Ja, maar dat deden we al met Sinterklaas. 1x opa en oma van zijn kant en 1x met mijn moeder enzo, dus dat blijft gewoon hetzelfde.

Oudjaarsdag was altijd bij opa & oma slapen dus dat blijft ook zo. Als ze dat later anders willen mogen ze kiezen. Nieuwjaarsdag komen ze dan bij mij in de ochtend.
pi_211414605
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:40 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, maar dat deden we al met Sinterklaas. 1x opa en oma van zijn kant en 1x met mijn moeder enzo, dus dat blijft gewoon hetzelfde.

Oudjaarsdag was altijd bij opa & oma slapen dus dat blijft ook zo. Als ze dat later anders willen mogen ze kiezen. Nieuwjaarsdag komen ze dan bij mij in de ochtend.
Hopelijk vind je er ook gevoelsmatig vrede mee. Het is een nare periode om doorheen te moeten.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211415351
Mooi gezegd, CotS.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211415417
Sinds deze week heb ik een nieuwe bril. Zo'n uilenbril: groot! En mijn jongste houdt soms helemaal niet van verandering.

Toen ik haar op kwam halen van school wierp ze een blik op me en barstte in huilen uit. Eenmaal thuis kon ze ook vertellen wat haar zo tegen staat: je kunt nu mijn wallen zo goed zien.

:') _O- O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211415427
Als ik op uilenbril google vind ik ronde brilletjes, maar die heb ik niet. Wel een grotere bril dan ik had. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211415447
Ze moest ook huilen toen ik mijn uit elkaar vallende Toyota Starlet inruilde voor een electrische auto.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211415452
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 21:59 schreef Sumppi het volgende:
Sinds deze week heb ik een nieuwe bril. Zo'n uilenbril: groot! En mijn jongste houdt soms helemaal niet van verandering.

Toen ik haar op kwam halen van school wierp ze een blik op me en barstte in huilen uit. Eenmaal thuis kon ze ook vertellen wat haar zo tegen staat: je kunt nu mijn wallen zo goed zien.

:') _O- O+
Wahahah wat zijn jouw kinderen vaak complimenteus _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211415460
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:02 schreef Sumppi het volgende:
Ze moest ook huilen toen ik mijn uit elkaar vallende Toyota Starlet inruilde voor een electrische auto.
Waarom verander je dan ook dingen zonder toesremmjng :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211415486
Ja, stom, moeders... o|O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211415530
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:05 schreef Sumppi het volgende:
Ja, stom, moeders... o|O
_O- maar jouw kinderen hebben een hele lieve moeder, behalve als ze een andere bril opzet of een nieuwe auto neemt :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211415700
Of naar de kapper is geweest...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211415708
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:25 schreef Sumppi het volgende:
Of naar de kapper is geweest...
Whut! What?
Hoe durf je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211415712
(Plaag je maar hé. Je bent een top-mama)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211415736
Ik logeer straks bij haar op haar nieuwe kamer. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211415744
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:30 schreef Sumppi het volgende:
Ik logeer straks bij haar op haar nieuwe kamer. O+
Aws :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211415760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo versiersels voor sinterklaas en kerst gemaakt voor vrijwilligerswerk
Nu even ontbijten
Wat heb je trouwens gemaakt?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211415779
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat heb je trouwens gemaakt?
Oh vier schilderijtjes. Een gehaakte gnoom en een slinger. En verder een drie mini kerstboompjes. En dan drie kinderboeken en dan is de plank vol
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211415781
Had veel meer op de planning. Alleen bedacht me ineens van het moet passen :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211415800
:D

Zo leuk! Ze boffen met zo'n creatieve kracht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211415813
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:37 schreef Sumppi het volgende:
:D

Zo leuk! Ze boffen met zo'n creatieve kracht.
Moest wel lachen toen het idee van de themaplank kwam. Het bleef even stil en toen zei ik verlegen dat ik wil wilde helpen ermee. En iedereen was toen zo opgelucht en moesten lachen om mij :P ik zat bijna te trappelen van enthousiasme
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211415906
Ja, dat past juist zo mooi bij je! :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211415916
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:48 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat past juist zo mooi bij je! :D
:*

En ja... zulke klusjes zijn erg leuk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211420392
Er zijn vandalen in de bieb geweest. Alles overhoop en dingen weg... was niet leuk binnenkomen
Gelukkig de boeken met rust gelaten.
Half uur zoet geweest met opruimen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211435200
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er zijn vandalen in de bieb geweest. Alles overhoop en dingen weg... was niet leuk binnenkomen
Gelukkig de boeken met rust gelaten.
Half uur zoet geweest met opruimen
O, dat is echt stom/ vervelend.

Wat is het rustig hier. Iedereen een druk weekend gehad?

Ik ben vandaag naar de Creabeurs geweest. Ik heb weer te veel gekocht: karton, stempels, mallen, Jesmonite, spullen voor de snijplotter. Ik ben weer even van de straat.
Stonden weer veel mensen met katoen, wol, kaarten, stempels en ook diamond-painting. Maar tussendoor ook wel wat andere stands.
pi_211435245
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 17:59 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
O, dat is echt stom/ vervelend.

Wat is het rustig hier. Iedereen een druk weekend gehad?

Ik ben vandaag naar de Creabeurs geweest. Ik heb weer te veel gekocht: karton, stempels, mallen, Jesmonite, spullen voor de snijplotter. Ik ben weer even van de straat.
Stonden weer veel mensen met katoen, wol, kaarten, stempels en ook diamond-painting. Maar tussendoor ook wel wat andere stands.
Dat was echt niet leuk binnenkomen

Wat leuk van die beurs en je aanschaffen klinken ook goed! War is jesmonite?
Leukndat je hier post trouwens?

Hier een rustige zondag. Gehaakt voor mijn moeder... morgen weer tekenen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211435675
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat was echt niet leuk binnenkomen

Wat leuk van die beurs en je aanschaffen klinken ook goed! War is jesmonite?
Leukndat je hier post trouwens?

Hier een rustige zondag. Gehaakt voor mijn moeder... morgen weer tekenen
Jesmonite is witte acrylhars. Het lijkt een beetje op epoxy maar is niet giftig.
Je mengt vloeistof en poeder met elkaar en krijgt een chemische reactie waardoor er een soort van gips ontstaat. Het wordt snel hard. Ik heb er ook een topic over gemaakt een tijdje geleden.
pi_211435703
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 18:32 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Jesmonite is witte acrylhars. Het lijkt een beetje op epoxy maar is niet giftig.
Je mengt vloeistof en poeder met elkaar en krijgt een chemische reactie waardoor er een soort van gips ontstaat. Het wordt snel hard. Ik heb er ook een topic over gemaakt een tijdje geleden.
Ooh dat klinkt erg tof!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211441004
Goedemorgen

Een nieuwe week. Lekker rustig. Alleen woensdag en donderdag wat. Zondag naar vrienden voor sinterklaas

Hoe bij jullie?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211448706
Deze weken is druk met leuke dingen en veel vrijwilligerswerk. Altijd meer dan ik van tevoren altijd denk. En daarnaast uiteraard werk, gezin en sport.
pi_211448719
quote:
2s.gif Op maandag 27 november 2023 20:30 schreef Brokkel het volgende:
Deze weken is druk met leuke dingen en veel vrijwilligerswerk. Altijd meer dan ik van tevoren altijd denk. En daarnaast uiteraard werk, gezin en sport.
Klinkt goed! En druk.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 28 november 2023 @ 08:17:57 #228
388664 crew  Dotteke
pi_211451518
zHier ook een drukke week met vrijwilligers werk.
En dan in dec nog een dag en dan is het klaar voor dit jaar
Jaar overzicht nog typen, wat grotendeels al klaar is.
De financien nog even bij werken wat ook al bijna klaar is
De begroting is al klaar
Het jaarplan is al klaar

En een goede morgen allemaal c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211453794
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
zHier ook een drukke week met vrijwilligers werk.
En dan in dec nog een dag en dan is het klaar voor dit jaar
Jaar overzicht nog typen, wat grotendeels al klaar is.
De financien nog even bij werken wat ook al bijna klaar is
De begroting is al klaar
Het jaarplan is al klaar

En een goede morgen allemaal c_/
Lekker bezig!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 28 november 2023 @ 12:42:07 #230
388664 crew  Dotteke
pi_211453909
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker bezig!!!
Eigenlijk zegt mijn lijf niet doen :P maar eigenwijs als ik ben :P
Hoe is het met jou?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211453974
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Eigenlijk zegt mijn lijf niet doen :P maar eigenwijs als ik ben :P
Hoe is het met jou?
Mijn hoofd zegt niet doen. Dus we zijn beiden eigenwijs

Druk met therapie, maar wel goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 28 november 2023 @ 12:48:34 #232
388664 crew  Dotteke
pi_211453999
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mijn hoofd zegt niet doen. Dus we zijn beiden eigenwijs

Druk met therapie, maar wel goed
Ik zeg altijd al voel ik mij nog zo beroerd, dat voel ik ook als ik thuis zit. Dan beter gaan en de gedachten even verzetten.

Maar in mijn geval is dat natuurlijk heel anders dan bij jou.
Jij moet wel erg goed oppassen dat je op tijd je rust neemt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211454050
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zeg altijd al voel ik mij nog zo beroerd, dat voel ik ook als ik thuis zit. Dan beter gaan en de gedachten even verzetten.

Maar in mijn geval is dat natuurlijk heel anders dan bij jou.
Jij moet wel erg goed oppassen dat je op tijd je rust neemt
Dat begrijp ik! En afleiding is een goede coping. Juist heel knap

Hier werkt het net anders. Maar ja... ik let op mijn grenzen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 28 november 2023 @ 13:05:34 #234
388664 crew  Dotteke
pi_211454232
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat begrijp ik! En afleiding is een goede coping. Juist heel knap

Hier werkt het net anders. Maar ja... ik let op mijn grenzen
Ja beter, ik heb het idee dat je het nu allemaal wat beter onder controle hebt, of de nieuwe medicijnen werken goed>
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211454453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 13:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja beter, ik heb het idee dat je het nu allemaal wat beter onder controle hebt, of de nieuwe medicijnen werken goed>
Beide wel denk ik
Die nieuwe medicijnen zijn erg prettig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 28 november 2023 @ 13:23:00 #236
382129 crew  Donna
pi_211454480
:W
  Moderator dinsdag 28 november 2023 @ 13:23:08 #237
382129 crew  Donna
pi_211454482
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Beide wel denk ik
Die nieuwe medicijnen zijn erg prettig
Fijn meid! :*
  Moderator dinsdag 28 november 2023 @ 13:34:19 #238
388664 crew  Dotteke
pi_211454577
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Beide wel denk ik
Die nieuwe medicijnen zijn erg prettig
Ben echt heel blij voor jou *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211454839
Dank jullie wel :*

Het is vaak bloedprikken en bijwerkingen. Alleen dat weegt niet op tegen de rust
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211458403
Sneeuw *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211472263
Goedemorgen

Na twee echt goede dagen, vrees ik voor een mindere ivm trauma en zo. Maar eerst even een stukje haken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211473143
Goedemorgen

Sterkte vandaag CotS!
pi_211473166
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dat is balen... herfstblues?
Ik weet niet wat het precies is.
Maar de afgelopen week was het nog niet veel beter.

Vandaag in ieder geval goed begonnen. Ipv 100 dozen staan er nog maar 75 dozen in de woonkamer :') even flink gesjouwd.

Zometeen de voorraadkast van de badkamer opruimen, alles staat overal.


quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:17 schreef Donna het volgende:
Even mini snackjes bakken en thee voor mezelf pakken.

Hier ook druk. Heb de meiden weer thuis. Mis deze week mijn gezin heel erg, voor het eerst eigenlijk dat het er zo in hakt.
Komt vast omdat de jongste jarig was vorige week. Dat was het eerste echte 'ding' nu we gescheiden zijn. Straks Sinterklaas en Kerst. Oud & Nieuw.
Kijk er niet echt naar uit maarja. |:)
:* lastige momenten, zeker zo voor de eerste keer.
pi_211473183
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 21:59 schreef Sumppi het volgende:
Sinds deze week heb ik een nieuwe bril. Zo'n uilenbril: groot! En mijn jongste houdt soms helemaal niet van verandering.

Toen ik haar op kwam halen van school wierp ze een blik op me en barstte in huilen uit. Eenmaal thuis kon ze ook vertellen wat haar zo tegen staat: je kunt nu mijn wallen zo goed zien.

:') _O- O+
Wat een schatje is het ook :D
Ik hou wel van die grote brillen.

quote:
17s.gif Op vrijdag 24 november 2023 22:02 schreef Sumppi het volgende:
Ze moest ook huilen toen ik mijn uit elkaar vallende Toyota Starlet inruilde voor een electrische auto.
Herkenbaar, toen mijn ouders op mijn 8e een nieuwe auto kregen vond ik dat ook echt niet leuk.
pi_211473187
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen

Sterkte vandaag CotS!
Ik heb mazzel, ze hebben afgebeld *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 09:54:42 #246
382129 crew  Donna
pi_211473200
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik weet niet wat het precies is.
Maar de afgelopen week was het nog niet veel beter.

Vandaag in ieder geval goed begonnen. Ipv 100 dozen staan er nog maar 75 dozen in de woonkamer :') even flink gesjouwd.

Zometeen de voorraadkast van de badkamer opruimen, alles staat overal.
[..]
:* lastige momenten, zeker zo voor de eerste keer.
Jaaa heel lastig. Gisteren een wijntje geprobeerd dat ik gekregen had. Dacht na een paar slokken al, dit is hoofdpijn wijn. En idd. 8)7
pi_211473204
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik weet niet wat het precies is.
Maar de afgelopen week was het nog niet veel beter.

Vandaag in ieder geval goed begonnen. Ipv 100 dozen staan er nog maar 75 dozen in de woonkamer :') even flink gesjouwd.

Zometeen de voorraadkast van de badkamer opruimen, alles staat overal.
[..]
:* lastige momenten, zeker zo voor de eerste keer.
Wat vervelend meid. Dikke knuffel...

Wow! 75 dozen... dat is veel. Van het bier of heb ik een verhuizing gemist?

Opruimen kan wel rust in het hoofd geven. Ook al is het minder/niet leuk om aan te beginnen

Sterkte!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211473208
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Jaaa heel lastig. Gisteren een wijntje geprobeerd dat ik gekregen had. Dacht na een paar slokken al, dit is hoofdpijn wijn. En idd. 8)7
Oeh bah!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 09:58:21 #249
382129 crew  Donna
pi_211473233
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oeh bah!
Ik gooi de rest ook weg. Zo lekker wassie ook niet. :')
pi_211473261
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Jaaa heel lastig. Gisteren een wijntje geprobeerd dat ik gekregen had. Dacht na een paar slokken al, dit is hoofdpijn wijn. En idd. 8)7
Ahh stom van de wijn -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wat vervelend meid. Dikke knuffel...

Wow! 75 dozen... dat is veel. Van het bier of heb ik een verhuizing gemist?

Opruimen kan wel rust in het hoofd geven. Ook al is het minder/niet leuk om aan te beginnen

Sterkte!
Bier inderdaad :Y er staat ook nog een koelkast in de woonkamer die voor het hobby brouwen is, die moet nog naar zolder.

Hopelijk is het over een week eindelijk allemaal weer opgeruimd. Dat zal zeker ook helpen.
pi_211473356
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ahh stom van de wijn -O-
[..]
Bier inderdaad :Y er staat ook nog een koelkast in de woonkamer die voor het hobby brouwen is, die moet nog naar zolder.

Hopelijk is het over een week eindelijk allemaal weer opgeruimd. Dat zal zeker ook helpen.
Met mijn verhuizing had ik 25 dozen nodig. Dus ja... veel bier dus in mijn beleving ;)

Succes met de dozen en koelkast. Jullie doen het wel goed hé, met het brouwen

Rommel is niet goed voor de ziel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211473364
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:58 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik gooi de rest ook weg. Zo lekker wassie ook niet. :')
Hahah en niet lekker en koppijn..fijn wijntje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 10:15:39 #253
382129 crew  Donna
pi_211473389
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahah en niet lekker en koppijn..fijn wijntje
Jaa top. 8-)
pi_211473423
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Jaa top. 8-)
Je mag hier wel een lekkere mok glühweintje komen drinken hoor ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 10:23:57 #255
382129 crew  Donna
pi_211473443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je mag hier wel een lekkere mok glühweintje komen drinken hoor ;)
Gezellig, maar dan moet ik ook blijven slapen haha!
pi_211473458
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:23 schreef Donna het volgende:

[..]
Gezellig, maar dan moet ik ook blijven slapen haha!
Nou beetje vroeg, maar ik maak hem warm voor je ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 10:30:47 #257
382129 crew  Donna
pi_211473516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou beetje vroeg, maar ik maak hem warm voor je ;)
Jij hebt ook nog sneeuw zeker? Jaloers!

Nou ik moet vanmiddag even naar Sneek, dus ik heb andere plannen. Maar ik geloof dat het hier zo ook gaat sneeuwen. Yes!
pi_211473603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Jij hebt ook nog sneeuw zeker? Jaloers!

Nou ik moet vanmiddag even naar Sneek, dus ik heb andere plannen. Maar ik geloof dat het hier zo ook gaat sneeuwen. Yes!
Het Komt eraan volgens het weerbericht
Even geduld voor ons beiden dus ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211474421
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Met mijn verhuizing had ik 25 dozen nodig. Dus ja... veel bier dus in mijn beleving ;)

Succes met de dozen en koelkast. Jullie doen het wel goed hé, met het brouwen

Rommel is niet goed voor de ziel :*
Dankjewel O+

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het Komt eraan volgens het weerbericht
Even geduld voor ons beiden dus ;)
Jaloers O+
pi_211474469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 11:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dankjewel O+
[..]
Jaloers O+
Het valt tegen -O-
Maar heb wel bijna het cadeautje voor mijn moeder afgehaakt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211474488
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het valt tegen -O-
Maar heb wel bijna het cadeautje voor mijn moeder afgehaakt
Goed bezig :)

Ik denk dat ik dit jaar niet al mijn kerstkaarten op tijd af heb. Maar ik heb eventueel nog wel andere leuke kaarten, van de ontwerper die ook onze labels maakt.
pi_211474544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 11:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goed bezig :)

Ik denk dat ik dit jaar niet al mijn kerstkaarten op tijd af heb. Maar ik heb eventueel nog wel andere leuke kaarten, van de ontwerper die ook onze labels maakt.
Dat zijn dan ook toch ook toffe kaarten dan! En het feit dat je kaarten stuurt is al leuk O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211476210
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat zijn dan ook toch ook toffe kaarten dan! En het feit dat je kaarten stuurt is al leuk O+
Zeker :Y
pi_211476597
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

Rommel is niet goed voor de ziel :*
Ojee, hier is het altijd een rommeltje. :+

Nog niet bijgelezen, sorry als ik wat mis.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211476618
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:11 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ojee, hier is het altijd een rommeltje. :+

Nog niet bijgelezen, sorry als ik wat mis.
Hahaha je moest mijn hobbykamer eens zien. Lekker hypocriet van mij ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211476629
Onze zielen zijn gitzwart. >:)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211476658
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:14 schreef Sumppi het volgende:
Onze zielen zijn gitzwart. >:)
Oh ja en bitter en duister

(zei ik in mijn roze snuggle in een hobbykamer met gezellige frutsels en kleurtjes)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211476995
Energietoeslag binnen :) durf nu weer wat meer te stoken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211477163
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja en bitter en duister

(zei ik in mijn roze snuggle in een hobbykamer met gezellige frutsels en kleurtjes)
Goede vermomming :D O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211477215
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Goede vermomming :D O+
Ja zeker, want ik ben puur slecht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211477294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:11 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ojee, hier is het altijd een rommeltje. :+

Nog niet bijgelezen, sorry als ik wat mis.
Een rommeltje is het hier ook altijd wel hoor.
Maar het was nu wel heel extreem.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Energietoeslag binnen :) durf nu weer wat meer te stoken
Fijn *O*
pi_211477330
Ja zeker :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211477644
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:14 schreef Sumppi het volgende:
Onze zielen zijn gitzwart. >:)
:Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211478123
Ben best zenuwachtig om Sinterklaas bij een goede vriendin te vieren. Ik wil het graag goed doen en een goede gast te zijn en zo... weet niet hoe die dag precies loopt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211478792
Ben je zenuwachtig vanwege de onzekerheid over de cadeautjes en activiteiten?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211479011
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:56 schreef Sumppi het volgende:
Ben je zenuwachtig vanwege de onzekerheid over de cadeautjes en activiteiten?
Ook of de cadeautjes goed zijn idd

Maar ook de activiteiten... het is een wie-zien-wel. En als het me teveel wordt kan ik me even terugtrekken. Alleen is dat niet awkward en onbeleefd?
En omdat mijn natuur is om te helpen met klusjes heb ik al te horen gekregen dat ik niet mag mee helpen ermee. Alleen dat voelt zo asociaal

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211479092
Ook zoiets. Hun kind is dol op me en ik heb geen flauw idee wat ik doe. Dus ik doe maar wat.

Zijn cadeautjes hebben iig wel een succesgarantie.

Ik moet het niet zo groot maken
Het is die vriendin en haar gezin en ouders.

Alleen ik hoop dat die ouders me mogen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211479131
Lieve CotS, ze kennen je toch? Ze is een goede vriendin. Kijk gewoon waar je zin in hebt en dan doe je dat. Als het je teveel wordt geef je gewoon aan dat het gezellig is, maar dat je even op bed gaat liggen om alles te verwerken. Dat is echt niet onbeleefd! Het is best heftig om een heel weekend bij iemand anders te logeren en je niet helemaal vrij te voelen in je doen en laten. Hoe gezellig ook.

Dit weekend komt er bij ons een vriend logeren. Hij ligt veel langer op bed dan wij, maar ik ben dan weer degene die er niet de hele dag bij zal zijn omdat ik dan helemaal overprikkeld raak. En dat terwijl hij hier te gast is! Maar hij kent me en vindt het echt niet gek of erg als ik even naar boven ga of even in de werkkamer wat ga doen. Hij vermaakt zich wel met de anderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211479164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook zoiets. Hun kind is dol op me en ik heb geen flauw idee wat ik doe. Dus ik doe maar wat.

Zijn cadeautjes hebben iig wel een succesgarantie.

Ik moet het niet zo groot maken
Het is die vriendin en haar gezin en ouders.

Alleen ik hoop dat die ouders me mogen
Tegen mij zeggen ze dan: 'en wat dan nog als ze je niet mogen?' (dit heb ik de afgelopen maanden veel gehoord). Als ze je niet zouden mogen staan ze ook wel snel met hun oordeel klaar en met die ouders heb je in feite niks. :* Als je vriendin maar weet hoe het zit en dan zal ze ook die ouders zeggen dat je het gewoon even nodig hebt je terug te trekken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211479194
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:18 schreef Sumppi het volgende:
Lieve CotS, ze kennen je toch? Ze is een goede vriendin. Kijk gewoon waar je zin in hebt en dan doe je dat. Als het je teveel wordt geef je gewoon aan dat het gezellig is, maar dat je even op bed gaat liggen om alles te verwerken. Dat is echt niet onbeleefd! Het is best heftig om een heel weekend bij iemand anders te logeren en je niet helemaal vrij te voelen in je doen en laten. Hoe gezellig ook.

Dit weekend komt er bij ons een vriend logeren. Hij ligt veel langer op bed dan wij, maar ik ben dan weer degene die er niet de hele dag bij zal zijn omdat ik dan helemaal overprikkeld raak. En dat terwijl hij hier te gast is! Maar hij kent me en vindt het echt niet gek of erg als ik even naar boven ga of even in de werkkamer wat ga doen. Hij vermaakt zich wel met de anderen.
Ja ze kent me ook al 20 jaar. Ik ben soms gewoon nogal onzeker. En ze heeft een lekker plekje voor me gemaakt. Ik denk dat ik na een middag sinterklazen de avond echt wel dat plekje nodig te hebben. Al denk ik dat iedereen zich door het huis verspreid ;)

Leuk dat die vriend bij jullie komt en dat jullie zo jezelf kunnen zijn O+ veel plezier lieve meid. En je hebt gelijk..niet iedereen is gebouwd op 24/7 sociaal zijn (denk bijna iedereen).
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211479211
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Tegen mij zeggen ze dan: 'en wat dan nog als ze je niet mogen?' (dit heb ik de afgelopen maanden veel gehoord). Als ze je niet zouden mogen staan ze ook wel snel met hun oordeel klaar en met die ouders heb je in feite niks. :* Als je vriendin maar weet hoe het zit en dan zal ze ook die ouders zeggen dat je het gewoon even nodig hebt je terug te trekken.
Touche
En ach ik heb mijn beleefdheden up to date ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211479252
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja ze kent me ook al 20 jaar. Ik ben soms gewoon nogal onzeker. En ze heeft een lekker plekje voor me gemaakt. Ik denk dat ik na een middag sinterklazen de avond echt wel dat plekje nodig te hebben. Al denk ik dat iedereen zich door het huis verspreid ;)

Leuk dat die vriend bij jullie komt en dat jullie zo jezelf kunnen zijn O+ veel plezier lieve meid. En je hebt gelijk..niet iedereen is gebouwd op 24/7 sociaal zijn (denk bijna iedereen).
haha nee, zeker niet. Mijn man kwam vandaag thuis na weer een paar dagen weg te zijn geweest voor zijn werk en we hebben elkaar een knuffel gegeven en zijn ons eigen ding gaan doen. We hebben alletwee zulke drukke dagen gehad, veel sociale verplichtingen en onze hoofden zijn vol, dus dan maar naast elkaar wat doen en blij zijn dat dat kan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211479281
Met de hond tussen ons in. Die is zo jaloers als we samen zijn en dan wurmt hij zich er altijd tussen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211479283
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:27 schreef Sumppi het volgende:
haha nee, zeker niet. Mijn man kwam vandaag thuis na weer een paar dagen weg te zijn geweest voor zijn werk en we hebben elkaar een knuffel gegeven en zijn ons eigen ding gaan doen. We hebben alletwee zulke drukke dagen gehad, veel sociale verplichtingen en onze hoofden zijn vol, dus dan maar naast elkaar wat doen en blij zijn dat dat kan.
Teken van een goede band toch? Lekker bijkomen. Hoofd leegmaken en dan ben je vanzelf weer sociaal en zo.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211479287
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:29 schreef Sumppi het volgende:
Met de hond tussen ons in. Die is zo jaloers als we samen zijn en dan wurmt hij zich er altijd tussen. :')
Wahahaha
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211479316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:29 schreef Sumppi het volgende:
Met de hond tussen ons in. Die is zo jaloers als we samen zijn en dan wurmt hij zich er altijd tussen. :')
Gelukkig is het maar een klein hondje :D
pi_211479326
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gelukkig is het maar een klein hondje :D
_O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211479376
Geen sint-bernard of zo :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211479567
Een oudduitse herder.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211479589
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:51 schreef Sumppi het volgende:
Een oudduitse herder.
Oooh middel groot
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211479725
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oooh middel groot
Nou wel meer groot dan middel :D
Wel een cutie O+
pi_211479748
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 21:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nou wel meer groot dan middel :D
Wel een cutie O+
Haha oké
Ik ben niet erg thuis in de honden.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211479775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haha oké
Ik ben niet erg thuis in de honden.
Ik ook niet.
Maar deze hond is wel onze favoriet :D
pi_211479783
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 21:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik ook niet.
Maar deze hond is wel onze favoriet :D
Ik ben echt doodsbang voor honden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211481623
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 21:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik ook niet.
Maar deze hond is wel onze favoriet :D
:D

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben echt doodsbang voor honden
Dan zeker voor die van ons. Er zijn zoveel mensen bang voor hem.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211482124
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 22:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]
:D
[..]
Dan zeker voor die van ons. Er zijn zoveel mensen bang voor hem.
Ik ben ook bang voor honden.
Maar die van jullie is niet onvoorspelbaar. En ik heb altijd wel het gevoel dat jullie hem onder controle hebben :)
pi_211482800
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 22:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]
:D
[..]
Dan zeker voor die van ons. Er zijn zoveel mensen bang voor hem.
Ja... die kans is best groot

Ik had laatst in het park dat ik vroeg of iemand even d'r enorme hond wilde vasthouden. Zei ze "nee, als jij niet bang bent, dan doet hij niks". Echt zo'n opluchting... NOT
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211483523
Oh, daar kan ik ook echt niet tegen. Die van ons zit altijd vast als we met hem wandelen. En als er fietsers of wandelaars langskomen die duidelijk angstig zijn, dan ga ik altijd de berm in en laat ik hem daar zitten of 'af' gaan tot ze voorbij zijn.

Hij blaft alleen heel hard als er mensen aan de deur komen en is dan helemaal hyper. En ook bij sommige honden en katten. Daar werken we nog aan. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211483539
We hebben zieken thuis, dus de logeerpartij gaat helaas niet door. We gaan we de Kerstboom opzetten en de kamer van de jongste verder inrichten.

En ik werk zondag. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211483684
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 09:34 schreef Sumppi het volgende:
Oh, daar kan ik ook echt niet tegen. Die van ons zit altijd vast als we met hem wandelen. En als er fietsers of wandelaars langskomen die duidelijk angstig zijn, dan ga ik altijd de berm in en laat ik hem daar zitten of 'af' gaan tot ze voorbij zijn.

Hij blaft alleen heel hard als er mensen aan de deur komen en is dan helemaal hyper. En ook bij sommige honden en katten. Daar werken we nog aan. :@
Ja zeker omdat die hond zijn baasje uitliet. En dan gewoon heel lang blijven staan appen zonder die hond bij zich te houden. Het was vervelend

En ja... dingen oefenen en dan komt het wel goed. En in huis blaffen is altijd nog anders dan op straat :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 09:36 schreef Sumppi het volgende:
We hebben zieken thuis, dus de logeerpartij gaat helaas niet door. We gaan we de Kerstboom opzetten en de kamer van de jongste verder inrichten.

En ik werk zondag. :P
Bah van die zieken. Wel leuk dat de kerstboom eraan komt en het inrichten. Beterschapjes die kant op!

Mijn begeleider ook ziek. Dus lekker vroeg boodschappen kunnen doen. Vegan intvisringen gekocht. 35% korting. Alsnog een beetje duur, maar soit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')