abonnement Unibet Coolblue
pi_182966568
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2018 21:03 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Tegen die tijd herinner ik je er vast nog wel aan en je merkt vanzelf wel als ik van donderdag t/m woensdag ineens niet meer gepost heb :P
Top _O_ Vier je het altijd in dezelfde stad of hoe gaat dat?

En pfff ik mis je nu al soms hier.
Dat doet me denken, hoe was je eerste werkdag(en?)
  maandag 5 november 2018 @ 21:10:22 #252
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_182966729
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 21:05 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Top _O_ Vier je het altijd in dezelfde stad of hoe gaat dat?

En pfff ik mis je nu al soms hier.
Dat doet me denken, hoe was je eerste werkdag(en?)
Meestal gaan we naar verschillende dorpjes op verschillende dagen, afhankelijk van welke optochten mijn oude groep doet, een dag Maastricht in en dinsdag standaard in mijn oude dorp afsluiten. Kan ik praktisch naar huis rollen. _O_

Aaaawh O+

Eerste werkdag ging goed. Leuke sfeer en collega's wel. Is alleen ineens een stuk langer hectisch en een stuk meer druk, maar wel ontzettend veel nieuws bij te leren dus ik hoef me de komende tijd niet te vervelen :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_182967084
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2018 21:10 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Meestal gaan we naar verschillende dorpjes op verschillende dagen, afhankelijk van welke optochten mijn oude groep doet, een dag Maastricht in en dinsdag standaard in mijn oude dorp afsluiten. Kan ik praktisch naar huis rollen. _O_

Aaaawh O+

Eerste werkdag ging goed. Leuke sfeer en collega's wel. Is alleen ineens een stuk langer hectisch en een stuk meer druk, maar wel ontzettend veel nieuws bij te leren dus ik hoef me de komende tijd niet te vervelen :P
Dat klinkt best gezellig eigenlijk. :D Heb Carnaval nooit gevierd maar kan me voorstellen dat het best leuk is. Zeker als je verschillende dorpen bezoekt.
Rollend naar huis gaan _O_

Oh kijk aan _O_ Je kan jezelf dus vermaken. Wel prettig dat er een goede sfeer hangt en leuke collega's zijn. Dat is wel heel erg belangrijk.
  maandag 5 november 2018 @ 21:31:20 #254
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_182967264
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 21:23 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat klinkt best gezellig eigenlijk. :D Heb Carnaval nooit gevierd maar kan me voorstellen dat het best leuk is. Zeker als je verschillende dorpen bezoekt.
Rollend naar huis gaan _O_

Oh kijk aan _O_ Je kan jezelf dus vermaken. Wel prettig dat er een goede sfeer hangt en leuke collega's zijn. Dat is wel heel erg belangrijk.
Je mag dit jaar best meekomen hoor :P

Sinds mijn zusje oud genoeg was om zelfstandig naar huis te komen gaan mijn ouders altijd een weekje naar familie in het buitenland rondom carnaval dus dan kan ik weer thuis thuis slapen O+ Rollend naar huis gaan is altijd een goed symptoom van een geslaagde avond _O_

Ik werk nu in een gesloten keuken dus de humor is ineens een stuk sadistischer en luider dan bij mijn vorige werk :D Een collega kende ik al van mijn vorige werk, dus ik wist wel dat de sfeer er niet verkeerd zou zijn :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_182967345
met sint maarten doe ik de klassieke FOK!-zolderkamerautist: lichten uit en deuren dicht.
pi_182967469
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2018 21:34 schreef racerdkb het volgende:
met sint maarten doe ik de klassieke FOK!-zolderkamerautist: lichten uit en deuren dicht.
Hier net zo.
pi_182967512
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2018 21:31 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Je mag dit jaar best meekomen hoor :P

Sinds mijn zusje oud genoeg was om zelfstandig naar huis te komen gaan mijn ouders altijd een weekje naar familie in het buitenland rondom carnaval dus dan kan ik weer thuis thuis slapen O+ Rollend naar huis gaan is altijd een goed symptoom van een geslaagde avond _O_

Ik werk nu in een gesloten keuken dus de humor is ineens een stuk sadistischer en luider dan bij mijn vorige werk :D Een collega kende ik al van mijn vorige werk, dus ik wist wel dat de sfeer er niet verkeerd zou zijn :P
Wat gastvrij van je :D

Dat plannen je ouders wel slim. Hebben zij alle rust dus en jij alle ruimte _O_ Dat ben ik wel met je eens. Al moet ik vaak fietsend naar huis, wat vaak hilarisch kan worden.

Hehehe sadistischer Dat kan dan natuurlijk ook makkelijker :D Lijkt me echt leuk om zo in een keuken te werken.
En toch moet je dat zelf ook nog zo ervaren, al scheelt het natuurlijk wel als je iemand kent en die dat zegt. :P
pi_182967655
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2018 21:34 schreef racerdkb het volgende:
met sint maarten doe ik de klassieke FOK!-zolderkamerautist: lichten uit en deuren dicht.
Dit ga ik dit jaar ook doen. Twijfel nog of ik aan mijn buurmeisjes zal denken. :@
pi_182967676
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 21:51 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Twijfel nog of ik aan mijn buurmeisjes zal denken. :@
pervert.
pi_182967697
quote:
8s.gif Op maandag 5 november 2018 21:52 schreef racerdkb het volgende:

[..]

pervert.
Nee jij dan. Er was niks aan de hand tot jij nu begon. Potverdorie
  maandag 5 november 2018 @ 21:57:07 #261
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_182967775
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 21:43 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Wat gastvrij van je :D

Dat plannen je ouders wel slim. Hebben zij alle rust dus en jij alle ruimte _O_ Dat ben ik wel met je eens. Al moet ik vaak fietsend naar huis, wat vaak hilarisch kan worden.

Hehehe sadistischer Dat kan dan natuurlijk ook makkelijker :D Lijkt me echt leuk om zo in een keuken te werken.
En toch moet je dat zelf ook nog zo ervaren, al scheelt het natuurlijk wel als je iemand kent en die dat zegt. :P
Zo ben ik gewoon 8-)

Vroeger hebben ze wel carnaval gevierd, maar sinds ik een jaar of 15/16 was vonden ze het fijner om gewoon even week vakantie te pakken dan in een kroeg te staan :P

Is ook zeker waar, maar viel de goede kant op gelukkig :P

In een keuken werken is super tof, lekker de hele dag door eten is altijd O+ Je moet wel stressbestendig zijn en een dikke huid hebben. Als je dingen persoonlijk gaat opvatten zit je binnen een half uur jankend in een hoekje :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_182967914
quote:
8s.gif Op maandag 5 november 2018 21:53 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Nee jij dan.
zie signature
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 22:08:06 #263
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_182968060
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 22:01 schreef racerdkb het volgende:

[..]

zie signature
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182968068
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2018 21:57 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Zo ben ik gewoon 8-)

Vroeger hebben ze wel carnaval gevierd, maar sinds ik een jaar of 15/16 was vonden ze het fijner om gewoon even week vakantie te pakken dan in een kroeg te staan :P

Is ook zeker waar, maar viel de goede kant op gelukkig :P

In een keuken werken is super tof, lekker de hele dag door eten is altijd O+ Je moet wel stressbestendig zijn en een dikke huid hebben. Als je dingen persoonlijk gaat opvatten zit je binnen een half uur jankend in een hoekje :P
Zal het onthouden *D

Het is ook een keertje klaar denk ik :P Al hebben we in Noord-Holland in sommige dorpen ook carnaval of/en kermis en daar kunnen de wat oudere generaties ook zeker wat van :+

Maar ben je daar niet op een gegeven moment klaar mee met dat proeven? Of wisselen ze van kaart? :P
Ja dat zit er dik in. Zal veel onderling gescholden of geschreeuwd worden ook. Zal wel niet alleen maar leuk zijn.
pi_182968079
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 22:01 schreef racerdkb het volgende:

[..]

zie signature
Woon je trouwens in Haarlem? Wat weet je over Schalkwijk om in te wonen?
Ik lees mee in het Haarlem topic dit dat alles. Ik stalk niet.
pi_182968133
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 21:51 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dit ga ik dit jaar ook doen. Twijfel nog of ik aan mijn buurmeisjes zal denken. :@
:')
pi_182968142
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2018 22:09 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Woon je trouwens in Haarlem? Wat weet je over Schalkwijk om in te wonen?
Ik lees mee in het Haarlem topic dit dat alles. Ik stalk niet.
ik ben geboren in haarlem en heb nog nooit ergens anders gewoond.

schalkwijk wordt traditionteel gezien door haarlemmers als zijnde de ghetto, maar er zijn heel veel wijken binnen schalkwijk aan het gentrificeren en worden bewoond door jonge stelletjes met- of zonder kinderen.

in essentie is het onmogelijk om in haarlem te wonen want je bent een maandinkomen kwijt aan huurlasten maar in schalkwijk maak je nog een kans.
pi_182968143
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 22:12 schreef HPLC het volgende:

[..]

:')
WAT NOU
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 22:12:39 #269
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_182968144
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 21:51 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dit ga ik dit jaar ook doen. Twijfel nog of ik aan mijn buurmeisjes zal denken. :@
ik vraag me af of moslims aan sint maarten doen...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182968169
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2018 22:12 schreef racerdkb het volgende:

[..]

ik ben geboren in haarlem en heb nog nooit ergens anders gewoond.

schalkwijk wordt traditionteel gezien door haarlemmers als zijnde de ghetto, maar er zijn heel veel wijken binnen schalkwijk aan het gentrificeren en worden bewoond door jonge stelletjes met- of zonder kinderen.

in essentie is het onmogelijk om in haarlem te wonen want je bent een maandinkomen kwijt aan huurlasten maar in schalkwijk maak je nog een kans.
Nice _O_

Dat vermoeden had ik al een beetje, goed om te weten.

Huren was ook niet de bedoeling maar wederom wel goed om te weten :7
pi_182968223
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 22:13 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Nice _O_

Dat vermoeden had ik al een beetje, goed om te weten.

Huren was ook niet de bedoeling maar wederom wel goed om te weten :7
naja kopen dan. een eensgezinswoning in een "traditioneel vertrouwde" wijk in haarlem kost je 400-450k. een appartementje 250-300k.

maar als je uitwijkt naar haarlem-oost dan kan je misschien voor 200-250k een appartementje vinden; er zijn locaties die 10 minuten van het centrum af zitten waar het prima wonen is en je omgeven bent door jonge stelletjes met dezelfde mindset.
pi_182968241
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2018 22:12 schreef Flippiee het volgende:

[..]

WAT NOU
Hier heb ik geen woorden voor
pi_182968279
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 22:12 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik vraag me af of moslims aan sint maarten doen...
Volgens mij wel hoor. Gevalletje kinderfeest.
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2018 22:15 schreef racerdkb het volgende:

[..]

naja kopen dan. een eensgezinswoning in een "traditioneel vertrouwde" wijk in haarlem kost je 400-450k. een appartementje 250-300k.

maar als je uitwijkt naar haarlem-oost dan kan je misschien voor 200-250k een appartementje vinden; er zijn locaties die 10 minuten van het centrum af zitten waar het prima wonen is en je omgeven bent door jonge stelletjes met dezelfde mindset.
Ja klopt. Enige waar ik me druk om maak is het overbieden. Moet me daar niet te veel in vergissen denk ik.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 22:16 schreef HPLC het volgende:

[..]

Hier heb ik geen woorden voor
Zolang je maar daden hebt.
  maandag 5 november 2018 @ 22:19:57 #274
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_182968341
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 22:08 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Zal het onthouden *D

Het is ook een keertje klaar denk ik :P Al hebben we in Noord-Holland in sommige dorpen ook carnaval of/en kermis en daar kunnen de wat oudere generaties ook zeker wat van :+

Maar ben je daar niet op een gegeven moment klaar mee met dat proeven? Of wisselen ze van kaart? :P
Ja dat zit er dik in. Zal veel onderling gescholden of geschreeuwd worden ook. Zal wel niet alleen maar leuk zijn.
Hier zie je ook genoeg oudere generaties tijdens carnaval in de kroegen staan tot in de vroege uurtjes, maar niet meer iedere avond (op een paar randgevallen na dan). Hoe lang duren kermissen bij jullie qua uitgaan/zuipen?

Dezelfde gerechten word je na een tijdje wel zat, maar hier zit er een redelijke circulatie in qua gerechten. Iedere 2/3 weken worden wat nieuwe dingen toegevoegd en wat oude (slecht lopende) dingen weg gehaald. Daarbij word er ook geregeld op rustigere dagen nog geëxperimenteerd met nieuwe gerechten wat gebruikt word als personeelseten.

Er word wel wat afgescholden als het druk is en er word totaal niet aan beleefdheidsvormen gedaan :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_182968358
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 22:12 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik vraag me af of moslims aan sint maarten doen...
Die gingen bij ons juist het langst door, wel vaak met alleen een lichtje zonder lampion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')