abonnement Unibet Coolblue
pi_182770188
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja. :7
Al was ze afgelopen week wel danig beduusd toen ze ongevraagd ineens een foto van de blote pimmel van een Overijsselse dude van in de zestig had gekregen. Een ervaring rijker zullen we maar zeggen! *) Eenmaal bijgekomen van de schrik heeft ze 'm glunderend gerapporteerd bij Lexa. 8-)
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_182770211
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 10:38 schreef borisz het volgende:
*deurbel* Jehova's Getuigen :'). Voor het eerst in sinds ik hier woon.


Hup Kiki!
Balen dat ik geen Fox Sports abo heb. Maar lees net 1e set verloren door die stomme dubbele fouten van dr :(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182770252
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 07:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mogge
Fft hoe is het nu met je vader? Kan hij weer een beetje bewegen?
Mogge Kaatje.
Nog niet echt maar hij moet oefeningen doen van de fysio anders wordt hij stijf. Zijn rug blijkt zwaar gekneusd en dus 6-8 weken wachten eer hij weer kan kijken om te tennissen. Maar hoop dat hij over een paar weekjes weer stukjes kan wandelen en fietsen.

Ik ga vnv voor ze (en een zusje die bij hen logeert) koken en mag helaas weinig kruiden gebruiken. Sinds zn meds (hormoonbehandeling) kan hij er niet meer tegen. Ik hou er juist zo van.. Maar kijk wel, maak voor hem denk met minder kruiden.

Jij n leuke dag voor de boeg?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182770264
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, maar die kan ik theoretisch ook overlaten aan mijn echtgenoot, hè? Niettemin om 06:15 zelf klaarwakker :')
Gefeliciteerd met je oma!
Wanneer krijg je de resultaten van je moeilijke tentamen van afgelopen week?
Dat is waar. En buh, 6:15 is vroeg :O
Dankjewel! :)
Ergens binnen nu en een maand ofzo. Ik weet niet precies wat ook alweer de regels zijn. Dit is mijn eerste tentamen sinds meer dan een jaar (vorig jaar alleen stage gelopen), en er zijn ook regels veranderd sinds die tijd. We zien wel. Het hertentamen is pas in januari iig.
pi_182770266
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Balen dat ik geen Fox Sports abo heb. Maar lees net 1e set verloren door die stomme dubbele fouten van dr :(
Op YouTube kan je het ook volgen
Gewoon zoeken op 'bertens live'
pi_182770280
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja. :7
Al was ze afgelopen week wel danig beduusd toen ze ongevraagd ineens een foto van de blote pimmel van een Overijsselse dude van in de zestig had gekregen. Een ervaring rijker zullen we maar zeggen! *) Eenmaal bijgekomen van de schrik heeft ze 'm glunderend gerapporteerd bij Lexa. 8-)
:')
Die wilde vast laten weten dat ie het nog deed.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182770295
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op YouTube kan je het ook volgen
Gewoon zoeken op 'bertens live'
Fantastisch! Thanks :*
Ga ik lekker lui vanaf m'n bed kijken. Ben nog moe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182770296
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja. :7
Al was ze afgelopen week wel danig beduusd toen ze ongevraagd ineens een foto van de blote pimmel van een Overijsselse dude van in de zestig had gekregen. Een ervaring rijker zullen we maar zeggen! *) Eenmaal bijgekomen van de schrik heeft ze 'm glunderend gerapporteerd bij Lexa. 8-)
Oops. :7

Gewoon de kerstbox besteld vanmorgen met 20% korting.
Hoef ik daar ook niet over na te denken.
En dan zie ik wel wanneer het kerstmis is in Huize X.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:17:04 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182770299
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:')
Die wilde vast laten weten dat ie het nog deed.
Bij First Dates UK was er een 80+ vrouwtje die serieus gewoon direct vroeg of het gereedschap van haar date nog wel bruikbaar was _O-
Één van de eerste vragen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182770303
Wanneer je om een stoel aan het raam vraagt..




Verbaas me altijd weer wat mensen aan hutkoffers aan handbagage meeslepen op vluchten naar Londen..
pi_182770348
Week twee (van twee) Marley Spoon. Ik vond alledrie de gerechten van week 1 dermate ruk dat ik meteen alweer heb opgezegd, maar nu dus nog wel drie maaltijdzakken te gaan. Hoop dat deze tenminste iets beter bevallen. :{
Let me see you stripped down to the bone
pi_182770359
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:17 schreef FranticDJ het volgende:

Verbaas me altijd weer wat mensen aan hutkoffers aan handbagage meeslepen op vluchten naar Londen..
Je weet toch helemaal niet hoe lang die mensen gaan en wat ze gaan doen?
Let me see you stripped down to the bone
pi_182770369
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Bij First Dates UK was er een 80+ vrouwtje die serieus gewoon direct vroeg of het gereedschap van haar date nog wel bruikbaar was _O-
Één van de eerste vragen _O-
Snap ik wel. Hoe ouder je bent, hoe minder tijd over!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182770371
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Je weet toch helemaal niet hoe lang die mensen gaan en wat ze gaan doen?
Bedoel meer met de apparaten die ze mee slepen, terwijl er duidelijk maximale afmetingen zijn ;) en die zgn hutkoffers zeker groter zijn dan dat.
pi_182770393
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Bij First Dates UK was er een 80+ vrouwtje die serieus gewoon direct vroeg of het gereedschap van haar date nog wel bruikbaar was _O-
Één van de eerste vragen _O-
Weet ze wel gelijk of ze daarmee door kan of niet :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_182770396
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:24 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Bedoel meer met de apparaten die ze mee slepen, terwijl er duidelijk maximale afmetingen zijn ;) en die zgn hutkoffers zeker groter zijn dan dat.
Ah. Bij de prijsvechters waarmee ik de afgelopen jaren heb gevlogen moest je handbagage door zo'n poortje van de maximale afmetingen passen, anders bijbetalen. :+
Zijn ze soepeler bij normale maatschappijen? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_182770418
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah. Bij de prijsvechters warmee ik de afgelopen jaren heb gevlogen moest je handbagage door zo'n poortje van de maximale afmetingen passen, anders bijbetalen. :+
Zijn ze soepeler bij normale maatschappijen? :)
British Airways dit, ik vlieg in principe niet met prijsvechters. Ook naar E. Vlieg ik KLM, is onder de streep goedkoper dan een prijsvechter. Die poortjes staan er ook, maar worden niet gehandhaafd.

Beetje dubbel dan dat mensen die als laatste boarden (want groepen boarding) hun handbagage in het ruim moeten laten plaatsen.
pi_182770482
Weekendplannen hier: later vandaag sushi eten in Rotterdam. Morgen naar Venom in de bios. Tussendoor afleveringen nieuw seizoen Doctor Who inhalen. De eerste ep gister eindelijk gezien en O+ O+ _O_ ^)

Over dingen kijken gesproken, volgende week na jaren in production hell de Queen-biopic in de bios! Zo benieuwd!
Let me see you stripped down to the bone
pi_182770681
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:33 schreef minilot het volgende:
Weekendplannen hier: later vandaag sushi eten in Rotterdam. Morgen naar Venom in de bios. Tussendoor afleveringen nieuw seizoen Doctor Who inhalen. De eerste ep gister eindelijk gezien en O+ O+ _O_ ^)

Over dingen kijken gesproken, volgende week na jaren in production hell de Queen-biopic in de bios! Zo benieuwd!
Ja! Ben heel benieuwd naar die film :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_182770687
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:22 schreef minilot het volgende:
Week twee (van twee) Marley Spoon. Ik vond alledrie de gerechten van week 1 dermate ruk dat ik meteen alweer heb opgezegd, maar nu dus nog wel drie maaltijdzakken te gaan. Hoop dat deze tenminste iets beter bevallen. :{
Vond je die ravioli ook tegenvallen? Die vond ik juist erg lekker. Al moest ik wel echt lachen toen ik de kleine hoeveelheid ravioli zag, maar het was voldoende.

Ik was juist wel enthousiast, alleen de oosterse soep was niet mijn smaak. Ik neem over een paar weken pas weer een box, de gerechten van de aankomende weken klonken niet echt geweldig.

  zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:46:06 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_182770698
Goedemorgen, wakkergeworden met een allemachtige pot hoofdpijn: de herfst is gearriveerd :D

Kappermevrouw heeft 't Schaap even van mijn hoofd verwijderd, onzinnige ritjes met de "nieuwe" auto zijn al geweest, nu koffie O+
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182770706
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:26 schreef minilot het volgende:
Ah. Bij de prijsvechters waarmee ik de afgelopen jaren heb gevlogen moest je handbagage door zo'n poortje van de maximale afmetingen passen, anders bijbetalen. :+
Zijn ze soepeler bij normale maatschappijen? :)
Ik heb ze nog nooit moeilijk zien doen over de tassen. En vlieg toch ook altijd goedkoop. Al zijn ze de laatste tijd wel echt hard bezig om overal geld voor te vragen.
pi_182770742
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vond je die ravioli ook tegenvallen? Die vond ik juist erg lekker. Al moest ik wel echt lachen toen ik de kleine hoeveelheid ravioli zag, maar het was voldoende.

Ik was juist wel enthousiast, alleen de oosterse soep was niet mijn smaak. Ik neem over een paar weken pas weer een box, de gerechten van de aankomende weken klonken niet echt geweldig.

[ afbeelding ]
De week daarna klinkt nog lekkerder. :D Zin in.



Ik hoop weer wat inspiratie en kookzin te krijgen hierdoor. Ik heb al wel de chinese koolsla met tahin nagemaakt, maar mijn tahin had minder smaak, leek het. Alsnog wel lekker.
pi_182770834
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vond je die ravioli ook tegenvallen? Die vond ik juist erg lekker.
Mwah. Truffelgevulde pasta: yup. Miso/botersaus: altijd goed. Maar gecombineerd: :N
En ik vond de ravioli te grof/dik aan de randjes.
Let me see you stripped down to the bone
pi_182770850
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:46 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen, wakkergeworden met een allemachtige pot hoofdpijn: de herfst is gearriveerd :D

Kappermevrouw heeft 't Schaap even van mijn hoofd verwijderd, onzinnige ritjes met de "nieuwe" auto zijn al geweest, nu koffie O+
RIP schaap. -O-
Sterkte met de hoofdpijn! :*
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')