Terwijl er dus gewoon een enorme lap zand/gras ligt (zowel links als rechts). Gooi daar een laag asfalt op en je bent klaar. Ik zou dit eind 2018 wel klaar hebben als ik de opdracht kreeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:43 schreef DrMarten het volgende:
Maar goed, ze gaan er mee bezig dus in 2028 zal het wel driebaans zijn
Va. De A35 die rare slinger door bij Buren, dan de linkerbaan hebben en met gevaar voor eigen leven via een veel te korte invoegstrook tussen de vrachtwagens moeten proppen die allemaal de knipper naar rexhts al uit hebben op zo snel mogelijk de rechterbaan/A1 te kunnen pakken. Welke wegenbouwkundig genie dat verzonnen heeft mag ook een nekschot.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Terwijl er dus gewoon een enorme lap zand/gras ligt (zowel links als rechts). Gooi daar een laag asfalt op en je bent klaar. Ik zou dit eind 2018 wel klaar hebben als ik de opdracht kreeg.
(11) op de A35 heb je 3 banen. De rechterbaan is voor afslaand verkeer richting Delden of verderop naar Enschede. De middelste baan is rechtdoor de A1 op, of je kunt de linkerbaan van de afslag naar Enschede pakken. Maar dan is het dus wel levensgevaarlijk dat er mensen zijn die rechts rijden en over de doorgetrokken streep naar links duiken om een vrachtwagen in te halen.
Hier dus: [ afbeelding ]
Best leuk geschreven.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
(10) Hij staat op tien, maar hij hoort op één. Busjes, kleine vrachtwagens. Ja, ik snap dat je harder kunt dan een vrachtwagen. Ik snap dat je best 130 kunt halen, in theorie. Maar flikker op van de linkerbaan als ik achter je zit. Het is een compleet witte muur van bus-ellende en je hebt net zoveel pk's als een gehandicapte blinde pony. Als jij remt, moet ik ook remmen, want ik zie niks. Ondanks goed uitgevoerd punt 9.
Tief op. Ga dood. Kijk naar duitsers. Die rijden met opgevoerde Transporters gewoon netjes 180 als dat kan.
Sowieso, als conclusie. Ik rij 2x per week 350km door duitsland (voornamelijk A31) en wat een zegen is dat. Men verdwijnt naar rechts, men rijdt door en men bumperkleeft niet. .
Poging? Geen poging maar gewoon zoals het is.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 06:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
Leuke poging, maar besef je dat die tabakslucht nooit uit je auto gaat? Ook niet als je die sigaret naast je open raam houdt en de rook altijd direct naar buiten blaast. (Zie ik nog zo vaak gebeuren).
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 06:35 schreef Chai het volgende:
[..]
En tyf je je opgerookte peuken dan ook uit het raam?
AH je bent weer terug.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:44 schreef Braddie het volgende:
Vanavond rond een uurtje of 7 in Hilversum op de Havenstraat.
Er reed eigenlijk al sinds de Bosdrift een Micra achter mij.. Toegegeven je mag er 50 en ik reed 40-45 op teller maar hij leek het niet zo erg te vinden.
Op een gegeven moment staan we bij een stoplicht en die kerel begint rare gebaren naar mij te maken en te seinen/toeteren, maar vond het allemaal wel prima en ik ga de bocht om bij dit punt:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, een vrij haakse bocht.
Hier wilde meneer in de Micra mij inhalen links, compleet idioot.. Dus ik maak een gebaar van "Waar de fuck ben je mee bezig" ... Vervolgens rij ik'm ergens een straatje in en rijd die kerel mij klem en vraagt waarom ik dat gebaar naar hem maakte.. Toen ik hem gewoon vroeg "Wat is er precies?" Deed 'ie z`n gordel gordel los en kwam met een keel doorsnij beweging mijn kan op gelopen. Toen heb ik (Hoe triest dit ook mag klinken) de auto in z`n achteruit gegooid en rap weggereden.. Bizar om dan meteen met zulke gebaren maar naar iemand toe te rijden.
En ik heb nou nog steeds geen idee wat de aanleiding was. Was rustig onderweg naar de repetitieruimte en zat een podcast te luisteren en dan komt er opeens een (aan z`n accent te horen) Rotterdammer in een Micra even achterlijk doen..
Niet eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
AH je bent weer terug.
Jou kennende zal er wel wat meer aan de hand zijn geweest
Zo’n nieuwe Micra? Dat zijn een blik apen, die uit een uitzendbureau zijn getrokken in een huurauto/shortlease gepropt om onze maatschappij te irriteren met waaarschijnlijk nutteloos vertegenwoordigingswerk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:44 schreef Braddie het volgende:
Vanavond rond een uurtje of 7 in Hilversum op de Havenstraat.
Er reed eigenlijk al sinds de Bosdrift een Micra achter mij.. Toegegeven je mag er 50 en ik reed 40-45 op teller maar hij leek het niet zo erg te vinden.
Op een gegeven moment staan we bij een stoplicht en die kerel begint rare gebaren naar mij te maken en te seinen/toeteren, maar vond het allemaal wel prima en ik ga de bocht om bij dit punt:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, een vrij haakse bocht.
Hier wilde meneer in de Micra mij inhalen links, compleet idioot.. Dus ik maak een gebaar van "Waar de fuck ben je mee bezig" ... Vervolgens rij ik'm ergens een straatje in en rijd die kerel mij klem en vraagt waarom ik dat gebaar naar hem maakte.. Toen ik hem gewoon vroeg "Wat is er precies?" Deed 'ie z`n gordel gordel los en kwam met een keel doorsnij beweging mijn kan op gelopen. Toen heb ik (Hoe triest dit ook mag klinken) de auto in z`n achteruit gegooid en rap weggereden.. Bizar om dan meteen met zulke gebaren maar naar iemand toe te rijden.
En ik heb nou nog steeds geen idee wat de aanleiding was. Was rustig onderweg naar de repetitieruimte en zat een podcast te luisteren en dan komt er opeens een (aan z`n accent te horen) Rotterdammer in een Micra even achterlijk doen..
Was zo`n oude generatie Micra (Model 2003 zeg maar) was geen getinte man, maar gewoon een normale (naja ) Nederlander met Rotterdams accent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 01:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Zo’n nieuwe Micra? Dat zijn een blik apen, die uit een uitzendbureau zijn getrokken in een huurauto/shortlease gepropt om onze maatschappij te irriteren met waaarschijnlijk nutteloos vertegenwoordigingswerk.
Naja, rekening met de rest van het verkeer? Er reed een straatje voor die havenstraat (Bosdrift) op +- 150 meter schat ik achter mij dat Micraatje, kwam ook niet veel sneller dichterbij dus reed ook vrij rustig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 01:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb totaal geen moeite met mensen die lekker rustig aan doen. Alleen maar lekkerder rijden, maar als je zoiets doet, hou dan ook wel rekening met de rest van het verkeer.
Als jij je in de auto net zo opstelt als op internet kan ik me heel goed voorstellen dat als je iemand al een tijdje zit te irriteren met je slakkengangetje en dan ook nog een op je voorhoofd gaat zitten wijzen als iemand dat kenbaar maakt, dat je best wel eens een verkeerde tegen kan komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet eens.
Zat heerlijk rustig in de auto onderweg naar repetitie, podcast op en 5-10k onder de max toegestande snelheid aan't rijden.
Kerel zat eerst flinke afstand van me, niks aan de hand. op een gegeven moment kwam 'ie heel dichtbij en begon 'ie te seinen en te toeteren, en toen probeerde 'ie mij dus in die bocht (Wat een mongool ben je dan?!) in te halen
Toen ik naar hem gebaarde van WTF gast en ik 'm een straatje in gooide om wat te checken op m`n telefoon werd ik klem gereden en toen ik op nette toon vroeg "Wat is er precies" ? (Ja, weet ik veel, ik reed wat onder de max, maar er was echt niets aan de hand) stapte 'ie uit en kreeg ik rare gebaren naar m`n hoofd geslingerd.. Toen heb ik'm in z`n achteruit gezet en ben weggereden. Rare figuren heb je op de weg
Dat je om zoiets jezelf zo druk maakt
Volgens mij kun je je niet zo goed inleven in de ander en/of de situatie an sich. Traag rijden met mensen achter je vind ik asociaal, dat is slecht voor de doorstroming en het kan mensen gaan irriteren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 00:44 schreef Braddie het volgende:
maar hij leek het niet zo erg te vinden.
maar vond het allemaal wel prima en ik ga de bocht om bij dit punt
Toen ik hem gewoon vroeg "Wat is er precies?"
En ik heb nou nog steeds geen idee wat de aanleiding was.
Ok, even gewoon hierop inhakend. Ik ben denk ik ook soms zo'n "middenplakker" maar mag ik dan even mezelf verklaren en ook vragen wat jij dan als 'oplossing' zou zien voor deze irritatie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 01:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh en de hoeveelheid links, of erger nog, middenplakkers stoort me ook enorm. Vooral middenplakkers. Waarom?!
Laatinvoegracer gespot. Jij bent trouwens de echte fileveroorzaker.quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Punt 5 zit je volgens mij fout.
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
Ik rij weer 40-60k per jaar. Gecombineerde klacht, top 10:
(1) Mensen die (met name in het donker) sigaretten uit het raam gooien en een vonkenzee op/rond mijn auto veroorzaken. .
(2) Ik snap dat als het druk is, dat veel mensen links rijden, maar rij dan godverdomme wel 130. Ik zit dagelijks op de a1 en ik zit dan 37km achter een mongool die een rij vrachtwagens inhaalt met 105kph. Rij door, lul. Je veroorzaakt files.
(3) Waarom sta ik bijna dagelijks om 06:15 in de file bij Duisburg. Dit is niet normaal. Ga naar bed, mensen.
(4) Aanvulling op punt 2: WAAROM is de A1 niet volledig driebaans. Welke superambtenaar heeft bedacht dat het goed is om een paar kleine kutstukjes bij deventer en rijssen 3 baans te maken en de rest niet? Er staat áltijd file aan het eind van die stroken.
(5) Als er "vanaf hier invoegen" staat en er een pijl naar rechts wijst en je negeert dit tot het verdrijvingsvlak dan laat ik je er niet van harte meer tussen. Ik haat je.
(6) Misschien moet je je telefoon in de auto gewoon wegleggen. Ook in je vrachtwaggel, lijpe fudgenucker.
(7) Ik weet dat verderop een flitspaal staat. Dat betekent niet dat je 12km vantevoren 90 moet gaan rijden als de flitspaal op een 100 weg staat.
(8) Als mijn auto op automatische cruisecontrol staat, is het réte irritant dat je achter je vrachtwagen vandaan komt op het állerlaatste moment en hem er tussen gooit. Mijn auto ziet dit als een terreurdaad en gooit de ankers uit.
(9) Er zit een optie in je auto om af te remmen in druk verkeer zonder de rem aan te raken. Dit heet: Anticiperen, gas loslaten en afstand houden.
(10) Hij staat op tien, maar hij hoort op één. Busjes, kleine vrachtwagens. Ja, ik snap dat je harder kunt dan een vrachtwagen. Ik snap dat je best 130 kunt halen, in theorie. Maar flikker op van de linkerbaan als ik achter je zit. Het is een compleet witte muur van bus-ellende en je hebt net zoveel pk's als een gehandicapte blinde pony. Als jij remt, moet ik ook remmen, want ik zie niks. Ondanks goed uitgevoerd punt 9.
Tief op. Ga dood. Kijk naar duitsers. Die rijden met opgevoerde Transporters gewoon netjes 180 als dat kan.
Sowieso, als conclusie. Ik rij 2x per week 350km door duitsland (voornamelijk A31) en wat een zegen is dat. Men verdwijnt naar rechts, men rijdt door en men bumperkleeft niet. .
Bedankt.
Groetjes,
K.
Kaffer hier. Zie mijn reactie hierboven. Geregeld gefrustreerde bestuurders van personenwagens omdat ze mijn slagschip niet kunnen bijhouden 😂 Als je moeite hebt met busjes moet je misschien niet elke avond een sjaal via Zalando bestellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 10:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral die busjes op de linkerbaan, fuck off man. Blokkeren je hele zicht en al je anticiperend vermogen. Ook al laat je ruimte, je ziet nooit of er nog wat voor zit. En die kaffers bumperkleven ook als een malle en rijden 9/10 als aso's, dus als ze remmen, remmen ze hard.
Busjes moeten echt nog minder vermogen krijgen zodat ze niet van de rechterbaan af kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |