Dat plafond lijkt me lastig schoon te houden. En ik ben benieuwd hoe de verlichting dan is.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 15:45 schreef MTL het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwste SGM interieurconcept?
]
]
Moet je na gaan hoelang er geklaagd had moeten worden als de reiziger niet op 1 stond...quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 00:07 schreef dennistd het volgende:
In Onnen wordt/is alle ICM-stoelbekleding gereinigd: https://www.dvhn.nl/groni(...)-video-23622356.html
Gewoon wat harder rijden jongequote:Op zondag 7 oktober 2018 00:36 schreef MTL het volgende:
Alvast een kleine waarschuwing voor de mensen die vandaag (zondag) met de ICD moeten reizen: de dienstregeling is extreem. Of extreem te krap of juist veel te ruim.
Ik heb morgen twee ritten tussen Rotterdam en Schiphol in mijn dienst zitten die 21 minuten zouden moeten duren. Dat is fysiek onmogelijk.
De minimale rijtijd (en dan moet alles meezitten, inclusief de juiste vertrek- en aankomstsporen) is rond de 23 minuten. Dus als je een korte overstap hebt op Schiphol of Amsterdam, die kan je helaas vergeten.
De andere kant op (Schiphol - Rotterdam) heb ik er dan weer ritten bij zitten van ruim 30 minuten. Dat is dan weer extreem ruim, en daar heb je dus weer best kans dat je net een officieel onmogelijke aansluiting prima kan halen.
Altijd weer een verrassing dus, met al die werkzaamheden
Kan ik hieruit opmaken dat ik enkel zugbindung heb op de EC178, en dus elke trein kan nemen (inclusief ICE) tussen Berlijn en Aachen, zowel via Dusseldorf als Keulen? En zowel op 11e als de 12e (gezien beide data genoemd staan op mijn ticket)quote:VIA <1154>KRALUPY NV*USTI NL*SCHOENA(GR)<1080>B.SCH*(MAGDEBRG/STEND)*
HANNOVER*HAGEN*WUPPERTAL*(DUESSELD*MOENCHNGLDB/KOELN*HORREM)*
AACHENSUEDGR*ICE*****
VČASNÁ JÍZDENKA EVROPA/FIRST MINUTE EUROPE
Povinný vlak/Zugbindung EC 178 odj./ab.11.11.
Mooie trein om te zien. Misschien zeg ik nu iets heel raars De SNG lijkt ook wel een beetje op een GTW in Zwolle stonden ze laatst naast elkaar. Ik had er eigenlijk een foto van moeten maken maar die heb ik helaas niet. De cabine heeft bijna dezelfde rondingen. Alleen de crashbuffers zijn wel mooier weggewerkt van de SNGquote:Op maandag 8 oktober 2018 19:23 schreef toblorone het volgende:
Vandaag de hele dag in een SNG gekeken. Alle technische apparatuur bekeken, verschillende scenario's nagespeeld en paar keer de trein op- en afgebouwd. Leuk ding wel! Maar van voren blijft ie er toch wel vreemd uit zien...
[ afbeelding ]
Was te verwachten met een miljoenmiljard nepstenen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:30 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Station Breda valt uit elkaar
Al die stenen zijn volgens mij versiering. Uiteindelijk is het een opgeleukte betonnen kolos (schroot met een dun laagje chroom zoals een Neerlands artiest het ooit wist te verwoorden). Misschien te goedkoop uitgevoerd?quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:51 schreef James1988 het volgende:
Aan de stadskant zijn er ook al eens stenen naar beneden gekomen, ze hebben toen nooit kunnen ontdekken waarom dat gebeurde.
het lijkt alsof de kap aan de voorzijde met het NS logo los makkelijk open of los kan.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:23 schreef toblorone het volgende:
Vandaag de hele dag in een SNG gekeken. Alle technische apparatuur bekeken, verschillende scenario's nagespeeld en paar keer de trein op- en afgebouwd. Leuk ding wel! Maar van voren blijft ie er toch wel vreemd uit zien...
[ afbeelding ]
daar zit het reservewiel achterquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het lijkt alsof de kap aan de voorzijde met het NS logo los makkelijk open of los kan.
bagageruimte?
En de krik. En de gevarendriehoek. Is best een groot vak jwz.quote:
Bron: NS Internationalquote:Bestemmingen in Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Polen, Tsjechië, en Zwitserland
De verkoop start op 16 oktober. De nachttrein van Duitsland naar Oostenrijk is al wel telefonisch te boeken 030-2300023
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |