10/10 zou passagierenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 15:45 schreef MTL het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwste SGM interieurconcept?![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
https://nieuws.ns.nl/ns-m(...)ie-op-treininterieur
Van de derde artist impression kan ik niet goed achterhalen welk materieel als voorbeeld heeft gediend. Een of andere dubbeldekker?
[ link | afbeelding ]
Daar komt die dubbeldekkercreatie vandaan dustwitter:Gispen twitterde op donderdag 04-10-2018 om 15:07:13VR experience op de innovation expo 2018: hoe zou een trein in de toekomst ingericht kunnen worden? Meer diversiteit & meer capaciteit. Co-creatie door @mecanoo_ , @Gispen en @NS_online #IE2018 #innovatie https://t.co/XyFywtE3Rh reageer retweet
Oh was met toch niet helemaal tevreden over het DDZ-uiterlijk? Die stoelen vind ik zelf namelijk niet geweldig zitten, dus fijn als er inderdaad iets anders voor in de plaats komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:01 schreef MTL het volgende:
Eerst overigens uiteraard nog de modernisering van VIRM2/3, daar komt begreep ik ook al een ander interieur in. Wellicht dat elementen ook al daarin komen?
Zolang is DDZ toch niet op de baan? Persoonlijk vind ik het fijner als VIRM. Met VIRMm nog geen ervaring overigens.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:01 schreef MTL het volgende:
Het is natuurlijk een publiek geheim dat NS bezig is met het eerste voorbereiden van een aanbesteding voor nieuwe dubbeldekkers voor de vervanging van de DDZ (en later VIRM) over een aantal jaar. Het zou mij niets verbazen als we deze designelementen daarin terug gaan vinden.
Valt me op dat de rode en blauwe designelementen ontbreken. Ik dacht dat dat nu de norm werd.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 15:45 schreef MTL het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
https://nieuws.ns.nl/ns-m(...)ie-op-treininterieur
Van de derde artist impression kan ik niet goed achterhalen welk materieel als voorbeeld heeft gediend. Een of andere dubbeldekker?
[ link | afbeelding ]
jij hebt toch zeker ook wel die “Made in italy” slangen op de SNG zien zitten he?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:20 schreef MTL het volgende:
Of hoe heette die Italiaanse fabrikant ook alweer?
Hater!!quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:20 schreef MTL het volgende:
Of hoe heette die Italiaanse fabrikant ook alweer?
Dat komt best dichtbij, mooi tijdstip ook, the fuck.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik sta vast bij halverwege Adam-utrecht,schietincident op station Breukelen
ik lees erg nog niks over verder, dus misschien was het niet raak.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:49 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Dat komt best dichtbij, mooi tijdstip ook, the fuck.
Volledige flexibiliteit tot een jaar na vertrek, toegang tot de lounge, een driegangenmaaltijd, een kindvrij rijtuig en korter inchecken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat krijg je voor die 260 pond eigenlijk? Behalve 1e klas en full-flex?
Misschien wordt er een extra stop gemaakt. Of het kan niet beter ingepland worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:43 schreef dennistd het volgende:
Maar waarom is die nieuwe ineens 12 minuten langzamer
Op de dagen erna is hij ook te vinden.quote:
Ga je nog wat doen dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik hier ook al gezegd dat ik vanaf nu drie weken vakantie heb?
Pendelen tussen aan het zwembad en in het zwembadquote:
Borgelebad?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pendelen tussen aan het zwembad en in het zwembad
Omg <3 Lekker hoor! Resort of goed hotel in de buurt van een beetje stad? Ik wil ZO graag naar Portugal!quote:
Dat plafond lijkt me lastig schoon te houden. En ik ben benieuwd hoe de verlichting dan is.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 15:45 schreef MTL het volgende:
]
]
Moet je na gaan hoelang er geklaagd had moeten worden als de reiziger niet op 1 stond...quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 00:07 schreef dennistd het volgende:
In Onnen wordt/is alle ICM-stoelbekleding gereinigd: https://www.dvhn.nl/groni(...)-video-23622356.html
Gewoon wat harder rijden jongequote:Op zondag 7 oktober 2018 00:36 schreef MTL het volgende:
Alvast een kleine waarschuwing voor de mensen die vandaag (zondag) met de ICD moeten reizen: de dienstregeling is extreem. Of extreem te krap of juist veel te ruim.
Ik heb morgen twee ritten tussen Rotterdam en Schiphol in mijn dienst zitten die 21 minuten zouden moeten duren. Dat is fysiek onmogelijk.
De minimale rijtijd (en dan moet alles meezitten, inclusief de juiste vertrek- en aankomstsporen) is rond de 23 minuten. Dus als je een korte overstap hebt op Schiphol of Amsterdam, die kan je helaas vergeten.
De andere kant op (Schiphol - Rotterdam) heb ik er dan weer ritten bij zitten van ruim 30 minuten. Dat is dan weer extreem ruim, en daar heb je dus weer best kans dat je net een officieel onmogelijke aansluiting prima kan halen.
Altijd weer een verrassing dus, met al die werkzaamheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |