abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zaterdag 22 september 2018 @ 11:44:32 #1
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182063090
quote:
Vrouw hindert politie en arts onderweg naar ongeluk



Een vrouw in De Bilt die vond dat de politieauto te hard reed is gisteren voor die auto gaan staan. Ook maakte ze het een arts onmogelijk om in te stappen. De arts was door een traumahelikopter gebracht, op weg naar een kind in nood.

De politie beschrijft het incident van gisterochtend uitgebreid op Facebook. "Een dame die hoort dat de collega's met toeters en bellen aan komen en dus weet dat er ergens haast bij is, blijft pontificaal bij de auto staan, zodat de collega's niet verder kunnen rijden(!)", schrijft een verbijsterde agent.

"Deze dame vond het nodig om de collega's te vertellen dat zij wel erg hard reden en dit niet vond kunnen."

'Elke seconde telt'
De vrouw liet zich niet zomaar opzijzetten. Integendeel, toen de arts die net door een traumahelikopter was gebracht, wilde instappen, belemmerde zij dat "doordat ze voor het portier bleef staan".

De agenten reageren niet zozeer boos als met onbegrip. "De collega's stonden met een mond vol tanden aangezien de tijd door tikte," aldus de politie op Facebook. "Nog steeds elke seconde telt (voor het kleine kindje). Tiktak... tiktak..."

"Wij rijden echt niet voor onze lol met toeters en bellen aan", vervolgt het verhaal. Uiteindelijk lukt het de agenten toch om door te rijden. In alle haast nemen ze volgens RTV Utrecht niet de tijd om het adres van de vrouw op te schrijven. De politie hoopt dat zij de oproep op Facebook leest en "zich diep gaat schamen".

Hoe het met het kind gaat, is onduidelijk. Gezien de privacywetgeving heeft ook de politie geen toegang tot medische gegevens.
Zal wel weer zo'n kort pittig mens zijn die denkt het allemaal beter te weten en dat ook maar wat graag wil laten merken :').
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182063115
Zulk soort mensen mag je gewoon taseren.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 22 september 2018 @ 11:47:55 #3
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_182063135
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zulk soort mensen mag moet je gewoon taseren.
FTFY
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
  zaterdag 22 september 2018 @ 11:49:04 #4
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182063146
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zulk soort mensen mag je gewoon taseren.
Gewoon met harde hand opzij duwen, desnoods met de bumper van de auto. Of een flink pak rammel met de wapenstok geven. En mocht ze gewond raken, dan belt ze zelf maar een ambulance.

Egoistisch gedrag.. dat mens zou zich dood moeten schamen.
pi_182063176
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zulk soort mensen mag je gewoon taseren.
volledig mee eens, dan spoor je toch gewoon niet
  zaterdag 22 september 2018 @ 11:53:09 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182063181
Die is gek.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182063189
Waarom beuk je zo'n figuur niet gewoon opzij?
  Forum Admin zaterdag 22 september 2018 @ 11:55:55 #8
35723 crew  GGMM
pi_182063215
Vrouwen in het verkeer :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182063274
Met dat soort volk moet je gewoon korte metten maken. Opzij duwen of wat dan ook. Hulpverleners met sirene en zwaailicht hebben wel wat beters te doen dan in discussie gaan met zo'n snol.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182063277
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:53 schreef theunderdog het volgende:
Waarom beuk je zo'n figuur niet gewoon opzij?
Nederland hé, maar ik had ze groot gelijk gegeven.
pi_182063410
Ik zie vaak genoeg dit soort lui voorbij scheuren zonder toeters en bellen. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen, want blijkbaar waren die toeters en bellen voor haar ook niet zo duidelijk.
pi_182063462
quote:
'Elke seconde telt'

De vrouw liet zich niet zomaar opzijzetten. Integendeel, toen de arts die net door een traumahelikopter was gebracht, wilde instappen, belemmerde zij dat "doordat ze voor het portier bleef staan".
En waarom hebben de agenten haar niet gewoon opzij geduwd als elke seconde telt? Of mag dat alleen voor bewindspersonen en niet voor een arts die een kind in nood moet helpen?
pi_182063468
Wow -O-
stupidity has become as common as common sense was before
pi_182063472
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:13 schreef Benger het volgende:
Ik zie vaak genoeg dit soort lui voorbij scheuren zonder toeters en bellen. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen, want blijkbaar waren die toeters en bellen voor haar ook niet zo duidelijk.
Dan nog heeft ze geen recht om die auto staande te houden, als ze onderweg zijn naar een inbraak heterdaad, of een overval hebben ze inderdaad geen sirene aan.

Ze hebben die bevoegdheid gewoon, en dat kunnen sommige mensen niet hebben.
  zaterdag 22 september 2018 @ 12:23:34 #15
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182063539
Ik heb me laten vertellen dat het blokkeren van de weg een acceptabele vorm van protest is, waar de politie achter staat.
pi_182063597
En omdat het een vrouw is, hebben ze haar zieker weer met fluwelen handschoenen behandeld? Gewoon die wapenstok pakken en dat wijf van de plek des onheil slaan.
pi_182063682
Kut politieblogs. Ga handhaven!

Wat doet zo'n bericht nu meer dan haat en nijd veroorzaken.
pi_182063706
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:53 schreef theunderdog het volgende:
Waarom beuk je zo'n figuur niet gewoon opzij?
Omdat het zo'n vaart niet gelopen heeft waarschijnlijk.

Facebook tokkies worden ook bij de politie gewoon aangenomen. En dan mogen ze nog social media misbruiken om te ranten ook.
pi_182063730
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:37 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Omdat het zo'n vaart niet gelopen heeft waarschijnlijk.

Facebook tokkies worden ook bij de politie gewoon aangenomen. En dan mogen ze nog social media misbruiken om te ranten ook.
Elke seconde telt. Dus dan is ook elke seconde verspilling een probleem. Zeker als die seconde volledig onnodig was.
pi_182063815
Had dat wijf toch van de weg getaserd! Ik hoop dat ze een flinke boete krijgt en mocht ze ooit zelf hulp nodig hebben, karma om de hoek komt kijken. Dit soort mensen zijn de kanker van de samenleving!
Next.
pi_182063840
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:13 schreef Benger het volgende:
Ik zie vaak genoeg dit soort lui voorbij scheuren zonder toeters en bellen. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen, want blijkbaar waren die toeters en bellen voor haar ook niet zo duidelijk.
Dit dus
pi_182063869
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:13 schreef Benger het volgende:
Ik zie vaak genoeg dit soort lui voorbij scheuren zonder toeters en bellen. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen, want blijkbaar waren die toeters en bellen voor haar ook niet zo duidelijk.
Dat gebeurd inderdaad ook, maar daar heeft de politie dus ontheffing voor.

Veel mensen weten dat niet en gaan daar vervolgens later verontwaardigd over zitten vertellen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182063884
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat gebeurd inderdaad ook, maar daar heeft de politie dus ontheffing voor.

Veel mensen weten dat niet en gaan daar vervolgens later verontwaardigd over zitten vertellen.
Maar hoe weinig gebeurd er in je brein als je niet de gedachtesprong kan maken dat de politie waarschijnlijk niet voor niets hard aan het rijden is?
pi_182063897
En alweer laat de politie met zich sollen. Met hun trieste zielige Facebookberichtje. Wat een sneue instantie is het toch. Hard aanpakken, wat is dat? Had dat wijf neergeschoten en was dat kind gaan redden.
U MAD?
pi_182063901
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat gebeurd inderdaad ook, maar daar heeft de politie dus ontheffing voor.

Veel mensen weten dat niet en gaan daar vervolgens later verontwaardigd over zitten vertellen.
Voor mijn rijbewijs heb ik iets geleerd over sirene en zwaailicht. Als de politie vind dat mensen ook zonder opzij moeten en daar is een wettelijke basis voor, dan lijkt het me verstandig dat ze eens investeren in een bewustwordingscampagne.
  zaterdag 22 september 2018 @ 13:00:52 #26
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182063995
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:55 schreef GGMM het volgende:
Vrouwen in het verkeer :r
Altijd een terechte klacht
#KICKOUTZP
pi_182064046
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:13 schreef Benger het volgende:
Ik zie vaak genoeg dit soort lui voorbij scheuren zonder toeters en bellen. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen, want blijkbaar waren die toeters en bellen voor haar ook niet zo duidelijk.
Dit heb ik ook een paar keer meegemaakt, maar soms hebben ze ook een stille melding waardoor ze niet met sirenes er naartoe gaan om eventuele daders te pakken.
pi_182064126
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
En alweer laat de politie met zich sollen. Met hun trieste zielige Facebookberichtje. Wat een sneue instantie is het toch. Hard aanpakken, wat is dat? Had dat wijf neergeschoten en was dat kind gaan redden.
Zo,n bericht helpt inderdaad alleen als je zulke mensen op de foto zet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182064328
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zulk soort mensen mag je gewoon taseren.
Dit.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182064345
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
En alweer laat de politie met zich sollen. Met hun trieste zielige Facebookberichtje. Wat een sneue instantie is het toch. Hard aanpakken, wat is dat? Had dat wijf neergeschoten en was dat kind gaan redden.
Dit.

Wat een zwak vervelend landje worden we toch.
Koel en donker bewaren
pi_182064368
Artikel 5 wvw met een EMG'tje erbij.
pi_182064407
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:13 schreef Benger het volgende:
Ik zie vaak genoeg dit soort lui voorbij scheuren zonder toeters en bellen. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen, want blijkbaar waren die toeters en bellen voor haar ook niet zo duidelijk.
En al hebben ze geen toeters en bellen op.....
Politie heeft het recht dat te doen.
pi_182064423
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Artikel 5 wvw met een EMG'tje erbij.
Voor een voetganger?
pi_182064476
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:54 schreef Benger het volgende:

[..]

Voor mijn rijbewijs heb ik iets geleerd over sirene en zwaailicht. Als de politie vind dat mensen ook zonder opzij moeten en daar is een wettelijke basis voor, dan lijkt het me verstandig dat ze eens investeren in een bewustwordingscampagne.
Als je niet weet dat politie ook zonder sirene mag racen dan ligt het probleem toch echt bij jou....
Serieus hoe kan iemand nou niet weten dat de politie dat mag?

Of gebruik boerenverstand. Politie komt met sirene naar gemiddelde inbraak, is van ver te horen.
Inbreker denkt dan vast: Oh politie: Laat ik nog even blijven stelen tot ze hier zijn.

Het iq in Nederland daalt.
pi_182064485
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:54 schreef Benger het volgende:

[..]

Voor mijn rijbewijs heb ik iets geleerd over sirene en zwaailicht. Als de politie vind dat mensen ook zonder opzij moeten en daar is een wettelijke basis voor, dan lijkt het me verstandig dat ze eens investeren in een bewustwordingscampagne.
Voor je rijbewijs heb jij geleerd dat een hulpdienst met sirene en zwaailicht een voorrangsvoertuig is, heeft niks te maken met het feit dat de politie ontheffing heeft van het RVV.
Als de politie onderweg is zonder signalen hoef je er idd niet voor aan de kant want dan is het geen voorrangsvoertuig.
Maar dat is héél wat anders dan instappen en wegrijden belemmeren, dan ben je gewoon achterlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:31 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Voor een voetganger?
Artikel 5 kan prima voor een voetganger, EMG weet ik niet.
Maar daar is vast wel iets anders voor te verzinnen zoals bijvoorbeeld het moedwillig hinderen van hulpdiensten.
pi_182064506
Ongelofelijk dom dat mensen soms zijn.
Blijkt ook hier wel dat mensen niet eens weten dat politie ook zonder sirene snel mag rijden. Standaard kennis maar oke.

Respect voor hulpverleners, zeker politie, bestaat totaal niet meer.
Toon gewoon respect voor wat ze allemaal wel doen. Het is niet gewoon voor de show en de kick.
pi_182064523
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:49 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Gewoon met harde hand opzij duwen, desnoods met de bumper van de auto. Of een flink pak rammel met de wapenstok geven. En mocht ze gewond raken, dan belt ze zelf maar een ambulance.

Egoistisch gedrag.. dat mens zou zich dood moeten schamen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_182064575
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:31 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Voor een voetganger?
Sure waarom niet.
pi_182064595
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:43 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Sure waarom niet.
Een EMG is geen straf maar een maatregel, opgelegd door het CBR, als je geen rijbewijs hebt heb je daar niks mee te maken.
pi_182064614
EMG voor een voetganger lijkt me nooit kunnen. Net als je een fietser geen rijbewijs mag afpakken.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_182064620
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:44 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Een EMG is geen straf maar een maatregel, opgelegd door het CBR, als je geen rijbewijs hebt heb je daar niks mee te maken.
Zie mijn antwoord van 13:36:

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:36 schreef vannelle het volgende:

Artikel 5 kan prima voor een voetganger, EMG weet ik niet.
Maar daar is vast wel iets anders voor te verzinnen zoals bijvoorbeeld het moedwillig hinderen van hulpdiensten.
pi_182064629
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zie mijn antwoord van 13:36:

[..]

Ja, dat is dus gewoon onzin wat je daar uitkraamt. Artikel 5 kan inderdaad, EMG dus never nooit niet.
  zaterdag 22 september 2018 @ 13:49:46 #43
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182064671
Schandalig gewoon.

Zo iemand moeten ze een dikke boete geven.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182064683
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:26 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dit.

Wat een zwak vervelend landje worden we toch.
Zijn we al.
pi_182064697
Gewoon corrigerende tikken uitdelen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 22 september 2018 @ 13:57:06 #46
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182064783
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:37 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk dom dat mensen soms zijn.
Blijkt ook hier wel dat mensen niet eens weten dat politie ook zonder sirene snel mag rijden. Standaard kennis maar oke.

Respect voor hulpverleners, zeker politie, bestaat totaal niet meer.
Toon gewoon respect voor wat ze allemaal wel doen. Het is niet gewoon voor de show en de kick.
Nee inderdaad. Soms hebben ze gewoon honger. Die mensen moeten ook eten.
pi_182064793
Elke politieagent gaat volgens mij met poep in zijn schoenen ‘s morgens naar het werk. Bang dat ze een lastig conflict op moeten lossen, bang om bijvoorbeeld geweld te moeten gebruiken. Want in dit land ben je als politieagent nog eerder schuldig dan het aso tuig wat er steeds meer overal opduikt. Kijk eens naar de uitstraling van bijv. de Spaanse of Italiaanse politie hier in Europa. Daar hoef je dit soort dingen echt niet te flikken hoor. Maar in Nederland zijn agenten al bang als iemand zijn mobiele telefoon trekt, bang om zelf op basis van beelden veroordeeld te worden. Met dank aan ons justitiële apparaat.
U MAD?
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 14:09:54 #48
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182064950
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Elke politieagent gaat volgens mij met poep in zijn schoenen ‘s morgens naar het werk. Bang dat ze een lastig conflict op moeten lossen, bang om bijvoorbeeld geweld te moeten gebruiken. Want in dit land ben je als politieagent nog eerder schuldig dan het aso tuig wat er steeds meer overal opduikt. Kijk eens naar de uitstraling van bijv. de Spaanse of Italiaanse politie hier in Europa. Daar hoef je dit soort dingen echt niet te flikken hoor. Maar in Nederland zijn agenten al bang als iemand zijn mobiele telefoon trekt, bang om zelf op basis van beelden veroordeeld te worden. Met dank aan ons justitiële apparaat.
Dat heb je prima weergegeven ^O^
In de USA had ze de kogel gekregen. Maar dat je als agent of arts zo'n gedrocht niet meteen een optater geeft en aan de kant duwt......dat gaat er bij mij moeilijk in.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_182065035
Geef die agenten een bodycam en zet zulke figuren op de publiekelijke schandpaal.
.
  zaterdag 22 september 2018 @ 14:15:25 #50
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182065046
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:17 schreef up7 het volgende:

[..]

En waarom hebben de agenten haar niet gewoon opzij geduwd als elke seconde telt? Of mag dat alleen voor bewindspersonen en niet voor een arts die een kind in nood moet helpen?
Dit blijft hilarisch.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182065132
Met handboeien aan een lantaarnpaal vastmaken, arts wegbrengen en collega's naar dat mens sturen om haar loste maken en naar het bureau te brengen. Achterlijk wijf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182065190
Zo te lezen was de arts net door de traumahelicopter gebracht, dan moet die dus in de buurt geland zijn, wat ben je dan voor totale klapjosti als je gaat doen alsof je het recht hebt de politie te vertellen dat ze te hard gereden hebben....
Dat moet nagenoeg op de landingsplek van de helicopter geweest zijn.

Echt, totaal gestoord, dan weet je dus ook dat er een medisch noodgeval is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182065220
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:53 schreef theunderdog het volgende:
Waarom beuk je zo'n figuur niet gewoon opzij?
  zaterdag 22 september 2018 @ 14:35:32 #54
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182065262
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:13 schreef Benger het volgende:
Ik zie vaak genoeg dit soort lui voorbij scheuren zonder toeters en bellen. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen, want blijkbaar waren die toeters en bellen voor haar ook niet zo duidelijk.
Dat mens moet gewoon d'r bek houden. Als een agent zegt dat er haast bij is dan is er haast bij.
pi_182065270
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 14:35 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat mens moet gewoon d'r bek houden. Als een agent zegt dat er haast bij is dan is er haast bij.
Daarbij hoop ik dat dat mens zich kapot schaamt en zich helemaal niet meer laat zien voorlopig.
pi_182065293
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:46 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ja, dat is dus gewoon onzin wat je daar uitkraamt. Artikel 5 kan inderdaad, EMG dus never nooit niet.
En waarom is dat onzin? Artikel 5 kan wel en daar ben jij het ook mee eens.
EMG weet ik niet of dat kan. Is dát dan misschien die dikke onzin waar je op doelt?
Waar zeg ik dat een EMG mogelijk is?
Graag even goed lezen voor je reageert, komt nogal dom over zo.
pi_182065340
Waarom knuppelt de politie dat soort figuren niet aan de kant dan? Dit is precies waarom de politie in nederland geen gezag meer heeft.
There are only 151 Pokémon.
pi_182065514
Bij nader inzien, heeft de politie kunnen verifiëren of deze dame niet toevallig bij een instelling uit de buurt verblijft.

Zou toch kunnen, dat ze dus echt een stoornis heeft?
.
pi_182065533
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:53 schreef theunderdog het volgende:
Waarom beuk je zo'n figuur niet gewoon opzij?
Omdat ze verbijsterd waren door de absurditeit van de situatie? Kan me wel voorstellen dat ze even een WTF?!? gevoel hadden...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182065554
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:04 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Omdat ze verbijsterd waren door de absurditeit van de situatie? Kan me wel voorstellen dat ze even een WTF?!? gevoel hadden...
Ik niet. Als politie dien je op te treden.
  zaterdag 22 september 2018 @ 15:28:57 #61
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182065739
Ik zie voor mijn geestelijk oog zo'n jonge hoogopgeleide antivaccer die weer even lekker tegendraads wilde doen. "Heren er wonen ook KINDEREN in deze wijk hé!? Dat hoeft niet zo hard!" :')
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:18:46 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182066194
Niet achteraf janken op feestboek, maar terplekke taseren.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:21:50 #63
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_182066233
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:13 schreef Benger het volgende:
Ik zie vaak genoeg dit soort lui voorbij scheuren zonder toeters en bellen. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen, want blijkbaar waren die toeters en bellen voor haar ook niet zo duidelijk.
Haar kant van het verhaal is hier volkomen irrelevant.
Als hulpdiensten bezig zijn met hun werk, en je bent niet direct betrokken, dan heb je ze niet in de weg te lopen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_182066284
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:53 schreef theunderdog het volgende:
Waarom beuk je zo'n figuur niet gewoon opzij?
Ik zwaai naar dieren.
pi_182066329
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:02 schreef Fer het volgende:
Bij nader inzien, heeft de politie kunnen verifiëren of deze dame niet toevallig bij een instelling uit de buurt verblijft.

Zou toch kunnen, dat ze dus echt een stoornis heeft?
Dat lijkt me de meest logische verklaring voor iemand die zulk gedrag vertoont.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182066352
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 14:35 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat mens moet gewoon d'r bek houden. Als een agent zegt dat er haast bij is dan is er haast bij.
Dat moet die agent nog niet nodig hebben om dat te zeggen vind ik, echter waarom dubbel op heli en politie?
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:40:02 #67
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182066455
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:21 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Haar kant van het verhaal is hier volkomen irrelevant.
Als hulpdiensten bezig zijn met hun werk, en je bent niet direct betrokken, dan heb je ze niet in de weg te lopen.
Haar kant is wel relevant. Ook met toeters en bellen zijn er regels. o.a. Gepast snelheidsverschil en heel voorzichtig een kruispunt naderen als je door rood rijdt.

Zeker de politie houdt zich niet altijd aan aan hun eigen regels, die bedoeld zijn om het overige verkeer niet in gevaar te brengen. Ik ben ook eens gesneden door een politieauto (zonder sirene) die me rechts dacht in te halen. Ik moest uitwijken om een aanrijding te voorkomen. Die klacht is echt wat mee gedaan hoor!

Als ze vind dat er op een kruispunt een gevaarlijke situatie was door het optreden van de politie mag dat zeker gehoord worden. Alleen niet op deze manier.
Tot nooit .......
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:45:53 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182066526
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zal wel weer zo'n kort pittig mens zijn die denkt het allemaal beter te weten en dat ook maar wat graag wil laten merken :').
Lange lat erover, handboeien om en in de kofferbak gooien
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182066579
Laat ik maar de advocaat van de duivel spelen: Er zijn ook situaties bekend waarbij een agent zwaar misbruik maakt van zijn speciale bevoegdheden. Ik reed met de auto vorig jaar ergens door Amsterdam waar het behoorlijk vast stond. Ook hier reed een politie auto met toeters en bellen dwars door Amsterdam en uiteraard gaf ik netjes voorrang. Toevallig reed ik die dag dezelfde route als de agent, maar ik kwam aan op een veel latere tijdstip. Ik heb iets met kentekens en ik wist heel zeker, dat de kenteken van deze agent hetzelfde was. De politie auto bevond zich niet op een plaats bij ongeval. De auto stond op het parkeerterrein bij de Albert Heijn en oom agent liep daar met een volle boodschappenwagen naar zijn auto toe en op dat moment sta je wel even vreemd te kijken. Want wat bleek, ook al was het een kwartier voor sluitingstijd, ik denk dat deze agent zijn bevoegdheid heeft gebruikt om niet na sluitingstijd bij de winkel te arriveren vanwege de verkeersopstopping. Misschien had die vrouw ook wel zo'n soort ervaring meegemaakt waardoor de imago schade van de politie zo groot is dat ze geen enkele vertrouwen meer heeft in onze agenten.
pi_182066624
Is ze ook aangehouden?
pi_182066629
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:28 schreef Twiitch het volgende:
Ik zie voor mijn geestelijk oog zo'n jonge hoogopgeleide antivaccer die weer even lekker tegendraads wilde doen. "Heren er wonen ook KINDEREN in deze wijk hé!? Dat hoeft niet zo hard!" :')
NIET ingeënte KINDEREN!
pi_182066637
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:50 schreef MakkieR het volgende:
Laat ik maar de advocaat van de duivel spelen: Er zijn ook situaties bekend waarbij een agent zwaar misbruik maakt van zijn speciale bevoegdheden. Ik reed met de auto vorig jaar ergens door Amsterdam waar het behoorlijk vast stond. Ook hier reed een politie auto met toeters en bellen dwars door Amsterdam en uiteraard gaf ik netjes voorrang. Toevallig reed ik die dag dezelfde route als de agent, maar ik kwam aan op een veel latere tijdstip. Ik heb iets met kentekens en ik wist heel zeker, dat de kenteken van deze agent hetzelfde was. De politie auto bevond zich niet op een plaats bij ongeval. De auto stond op het parkeerterrein bij de Albert Heijn en oom agent liep daar met een volle boodschappenwagen naar zijn auto toe en op dat moment sta je wel even vreemd te kijken. Want wat bleek, ook al was het een kwartier voor sluitingstijd, ik denk dat deze agent zijn bevoegdheid heeft gebruikt om niet na sluitingstijd bij de winkel te arriveren vanwege de verkeersopstopping. Misschien had die vrouw ook wel zo'n soort ervaring meegemaakt waardoor de imago schade van de politie zo groot is dat ze geen enkele vertrouwen meer heeft in onze agenten.
Jij had geen foon bij je en had een filmpje gemaakt, niet dat hij daar stond echter die boodschappen tas, iets anders hier op de snelweg steeds om dezelfde tijd toeters en bellen, ik bel met het bureau wel vreemd steeds om dezelfde tijd he, niet meer gehoord ernaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2018 16:55:36 ]
pi_182066662
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lange lat erover, handboeien om en in de kofferbak gooien
Het was een noodgeval met een kind. Je wil toch niet een kind laten doodgaan omdat de politie eerst nog even wraak moet nemen op een irritante vrouw?
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:57:39 #74
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_182066664
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:40 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Haar kant is wel relevant. Ook met toeters en bellen zijn er regels. o.a. Gepast snelheidsverschil en heel voorzichtig een kruispunt naderen als je door rood rijdt.

Zeker de politie houdt zich niet altijd aan aan hun eigen regels, die bedoeld zijn om het overige verkeer niet in gevaar te brengen. Ik ben ook eens gesneden door een politieauto (zonder sirene) die me rechts dacht in te halen. Ik moest uitwijken om een aanrijding te voorkomen. Die klacht is echt wat mee gedaan hoor!

Als ze vind dat er op een kruispunt een gevaarlijke situatie was door het optreden van de politie mag dat zeker gehoord worden. Alleen niet op deze manier.
Het kan altijd dat optreden van hulpdiensten net even anders gaat dan dat het hoort te gaan. Maar dan ga je, zoals je zelf al aangeeft, achteraf klagen. Niet op dat moment, als ze haast hebben.
Er is geen hulpverlener in de wereld die voor de lol eventueel gevaarlijke situaties gaat uitlokken.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:57:51 #75
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182066670
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:50 schreef MakkieR het volgende:
Want wat bleek, ook al was het een kwartier voor sluitingstijd, ik denk dat deze agent zijn bevoegdheid heeft gebruikt om niet na sluitingstijd bij de winkel te arriveren vanwege de verkeersopstopping.
Ook hiervoor: gewoon melde bij de politie. Als de toeters en bell en terecht waren dan krijg je dat to hordn en ben jij je frustratie kwijt.

Indidn niet terecht, dan heeft de agent ik kwestie echt een probleem.
Tot nooit .......
pi_182066676
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:50 schreef MakkieR het volgende:
Laat ik maar de advocaat van de duivel spelen: Er zijn ook situaties bekend waarbij een agent zwaar misbruik maakt van zijn speciale bevoegdheden. Ik reed met de auto vorig jaar ergens door Amsterdam waar het behoorlijk vast stond. Ook hier reed een politie auto met toeters en bellen dwars door Amsterdam en uiteraard gaf ik netjes voorrang. Toevallig reed ik die dag dezelfde route als de agent, maar ik kwam aan op een veel latere tijdstip. Ik heb iets met kentekens en ik wist heel zeker, dat de kenteken van deze agent hetzelfde was. De politie auto bevond zich niet op een plaats bij ongeval. De auto stond op het parkeerterrein bij de Albert Heijn en oom agent liep daar met een volle boodschappenwagen naar zijn auto toe en op dat moment sta je wel even vreemd te kijken. Want wat bleek, ook al was het een kwartier voor sluitingstijd, ik denk dat deze agent zijn bevoegdheid heeft gebruikt om niet na sluitingstijd bij de winkel te arriveren vanwege de verkeersopstopping. Misschien had die vrouw ook wel zo'n soort ervaring meegemaakt waardoor de imago schade van de politie zo groot is dat ze geen enkele vertrouwen meer heeft in onze agenten.
Zo'n soort verhaal heb ik ook wel eens gehoord, vrij sneu maar dan nog behoren ze het voordeel van de twijfel te krijgen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 22 september 2018 @ 16:59:34 #77
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182066687
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:57 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Ook hiervoor: gewoon melde bij de politie. Als de toeters en bell en terecht waren dan krijg je dat to hordn en ben jij je frustratie kwijt.

Indidn niet terecht, dan heeft de agent ik kwestie echt een probleem.
Dit dus. Locatie plus kenteken is meer dan genoeg voor de chef om de beteffende diender even om uitleg te vragen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 22 september 2018 @ 17:00:17 #78
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182066698
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:57 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het kan altijd dat optreden van hulpdiensten net even anders gaat dan dat het hoort te gaan.
Nee, want ook een agent heeft zich aan regels te houden.
Hoofdregel 1 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 2 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 3 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 4 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 5 is op je bestemmin aankomen

Als hij met toeters en bellen een aanrijding veroorzaakt is (intern) echt niet zo maar klaar hoor.
Tot nooit .......
pi_182066699
Hulpdiensten moedwillig hinderen omdat je een autistische moraalridder bent... :')
pi_182066708
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
En alweer laat de politie met zich sollen. Met hun trieste zielige Facebookberichtje. Wat een sneue instantie is het toch. Hard aanpakken, wat is dat? Had dat wijf neergeschoten en was dat kind gaan redden.
:')
compact en kleverig.
pi_182066712
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jij had geen foon bij je en had een filmpje gemaakt, niet dat hij daar stond echter die boodschappen tas, iets anders hier om de snelweg steeds om dezelfde tijd toeters en bellen, ik bel met het bureau wel vreemd steeds om dezelfde tijd he, niet meer gehoord ernaar!
Daar heb ik niet zo snel bij nagedacht, ik maakte er verder ook niet zo'n commotie over, maar ik kan me best voorstellen dat er Nederlanders zijn die zich storen aan agenten die hun speciale bevoegdheden misbruiken. Bijvoorbeeld, hoe vaak is een agent beboet als hij een verkeersovertreding begaat. Kan hij dan niet even snel naar de collega lopen om deze ongedaan te maken. Bovendien helpt het idiote boete systeem ook niet echt waar het de spuigaten uit loopt. ( 360 euro voor toeteren ) En dan is er nog de hele trage afwikkeling van aangiftes verwerken en het publiek frustreren bij de zoveelste staking. De politie imago heeft volgens mij door de jaren wel behoorlijk schade opgelopen, waardoor je het respect kwijt kunt raken.
  zaterdag 22 september 2018 @ 17:04:06 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182066739
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:57 schreef Igen het volgende:

[..]

Het was een noodgeval met een kind. Je wil toch niet een kind laten doodgaan omdat de politie eerst nog even wraak moet nemen op een irritante vrouw?
15 seconden
Gaat sneller dan een discussie of met je bek vol tanden wachten tot ze is uitgeraasd
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182066744
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:50 schreef MakkieR het volgende:
Laat ik maar de advocaat van de duivel spelen: Er zijn ook situaties bekend waarbij een agent zwaar misbruik maakt van zijn speciale bevoegdheden. Ik reed met de auto vorig jaar ergens door Amsterdam waar het behoorlijk vast stond. Ook hier reed een politie auto met toeters en bellen dwars door Amsterdam en uiteraard gaf ik netjes voorrang. Toevallig reed ik die dag dezelfde route als de agent, maar ik kwam aan op een veel latere tijdstip. Ik heb iets met kentekens en ik wist heel zeker, dat de kenteken van deze agent hetzelfde was. De politie auto bevond zich niet op een plaats bij ongeval. De auto stond op het parkeerterrein bij de Albert Heijn en oom agent liep daar met een volle boodschappenwagen naar zijn auto toe en op dat moment sta je wel even vreemd te kijken. Want wat bleek, ook al was het een kwartier voor sluitingstijd, ik denk dat deze agent zijn bevoegdheid heeft gebruikt om niet na sluitingstijd bij de winkel te arriveren vanwege de verkeersopstopping. Misschien had die vrouw ook wel zo'n soort ervaring meegemaakt waardoor de imago schade van de politie zo groot is dat ze geen enkele vertrouwen meer heeft in onze agenten.
Dan zegt de politieagent: We waren op weg naar een melding, maar die werd onderweg afgebroken, was niet meer nodig/anders was er eerder. Toevallig stonden ze voor de AH en hebben ze gelijk de boodschappen gedaan.

Je zult het nooit echt weten.
.
pi_182066747
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:50 schreef MakkieR het volgende:
Laat ik maar de advocaat van de duivel spelen: Er zijn ook situaties bekend waarbij een agent zwaar misbruik maakt van zijn speciale bevoegdheden. Ik reed met de auto vorig jaar ergens door Amsterdam waar het behoorlijk vast stond. Ook hier reed een politie auto met toeters en bellen dwars door Amsterdam en uiteraard gaf ik netjes voorrang. Toevallig reed ik die dag dezelfde route als de agent, maar ik kwam aan op een veel latere tijdstip. Ik heb iets met kentekens en ik wist heel zeker, dat de kenteken van deze agent hetzelfde was. De politie auto bevond zich niet op een plaats bij ongeval. De auto stond op het parkeerterrein bij de Albert Heijn en oom agent liep daar met een volle boodschappenwagen naar zijn auto toe en op dat moment sta je wel even vreemd te kijken. Want wat bleek, ook al was het een kwartier voor sluitingstijd, ik denk dat deze agent zijn bevoegdheid heeft gebruikt om niet na sluitingstijd bij de winkel te arriveren vanwege de verkeersopstopping. Misschien had die vrouw ook wel zo'n soort ervaring meegemaakt waardoor de imago schade van de politie zo groot is dat ze geen enkele vertrouwen meer heeft in onze agenten.
Met hoge snelheid rechts ingehaald worden, met of zonder toeters en knipperende lichten op je bumper douwen en het liefst over of door je heen willen.

Dat gebeurt me wel vaker.

Maar dat is nooit politie.

Ik zou dan eerlijk gezegd best graag van de politie zijn om dat soort trieste randdebielen op wielen meteen aan te pakken.
  zaterdag 22 september 2018 @ 17:06:50 #85
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182066773
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:04 schreef Fer het volgende:

Je zult het nooit echt weten.
zeker wel, het voorval melden en je krijgt antwoord.
Tot nooit .......
  zaterdag 22 september 2018 @ 17:11:29 #86
80382 manny
30 is best veel
pi_182066842
en je dan afvragen waarom er zoveel mensen geen respect meer hebben voor de politie.

boehoe er stond iemand voor de auto. nou dan doen wij gewoon een social media post... dat zal nederland leren !

man man man

wordt dan gewoon adviseur usb sticks bij de media markt
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_182066885
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:49 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Gewoon met harde hand opzij duwen, desnoods met de bumper van de auto. Of een flink pak rammel met de wapenstok geven. En mocht ze gewond raken, dan belt ze zelf maar een ambulance.

Egoistisch gedrag.. dat mens zou zich dood moeten schamen.
Precies. Keihard met de wapenstok opzij rammen. Liever nog arresteren en een nachtje in de cel en voorkomen.
Whatever...
pi_182066943
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:04 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Met hoge snelheid rechts ingehaald worden, met of zonder toeters en knipperende lichten op je bumper douwen en het liefst over of door je heen willen.

Dat gebeurt me wel vaker.

Dan zou ik je eigen rijgedrag eens onder de loep nemen.
pi_182066996
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:50 schreef MakkieR het volgende:
Laat ik maar de advocaat van de duivel spelen: Er zijn ook situaties bekend waarbij een agent zwaar misbruik maakt van zijn speciale bevoegdheden. Ik reed met de auto vorig jaar ergens door Amsterdam waar het behoorlijk vast stond. Ook hier reed een politie auto met toeters en bellen dwars door Amsterdam en uiteraard gaf ik netjes voorrang. Toevallig reed ik die dag dezelfde route als de agent, maar ik kwam aan op een veel latere tijdstip. Ik heb iets met kentekens en ik wist heel zeker, dat de kenteken van deze agent hetzelfde was. De politie auto bevond zich niet op een plaats bij ongeval. De auto stond op het parkeerterrein bij de Albert Heijn en oom agent liep daar met een volle boodschappenwagen naar zijn auto toe en op dat moment sta je wel even vreemd te kijken. Want wat bleek, ook al was het een kwartier voor sluitingstijd, ik denk dat deze agent zijn bevoegdheid heeft gebruikt om niet na sluitingstijd bij de winkel te arriveren vanwege de verkeersopstopping. Misschien had die vrouw ook wel zo'n soort ervaring meegemaakt waardoor de imago schade van de politie zo groot is dat ze geen enkele vertrouwen meer heeft in onze agenten.
En je gelooft dit zelf?

Een agent die dat doet kan meteen opzouten, ook wordt gewoon geregistreerd wanneer hij toeters en bellen gebruikt, en zal dat moeten verantwoorden. Dus misschien was hij wel echt op weg naar een melding, en is het onderweg afgebroken door wat dan ook, of je lult gewoon uit je nek.
pi_182067052
Hetzelfde gezeik als dat er een politieauto verkeerd geparkeerd staat, en de agenten in de snackbar zitten. Mensen willen het gewoon niet begrijpen, dat als ze worden opgeroepen voor een reanimatie, het wel prettig is dat ze meteen weg kunnen.
  zaterdag 22 september 2018 @ 17:26:58 #91
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182067057
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:23 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

En je gelooft dit zelf?

Een agent die dat doet kan meteen opzouten, ook wordt gewoon geregistreerd wanneer hij toeters en bellen gebruikt, en zal dat moeten verantwoorden. Dus misschien was hij wel echt op weg naar een melding, en is het onderweg afgebroken door wat dan ook, of je lult gewoon uit je nek.
Toch nog iemand met het volste vertrouwen in de politie gevonden..
Tot nooit .......
  zaterdag 22 september 2018 @ 17:27:46 #92
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182067067
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:26 schreef Fokker89 het volgende:
Hetzelfde gezeik als dat er een politieauto verkeerd geparkeerd staat, en de agenten in de snackbar zitten. Mensen willen het gewoon niet begrijpen, dat als ze worden opgeroepen voor een reanimatie, het wel prettig is dat ze meteen weg kunnen.
nee, zo werkt dat niet vriend.
zonder donuts kan hij niet werken, dus mag hij ze met toeters en bellen ophalen.
Tot nooit .......
pi_182067072
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:27 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

nee, zo werkt dat niet vriend.
Zo werkt het zekerste weten wel.
  zaterdag 22 september 2018 @ 17:30:58 #94
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182067111
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:28 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Zo werkt het zekerste weten wel.
dat beweren ze als je ze aanspreekt.
Maar vraag het eens aan de korpskeiding.
Tot nooit .......
pi_182067124
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:30 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

dat beweren ze als je ze aanspreekt.
Maar vraag het eens aan de korpskeiding.
Waarom zou ik, het staat gewoon zo in de wet.

http://wetten.overheid.nl/BWBR0004825/2018-07-01
pi_182067137
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:23 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

En je gelooft dit zelf?

Een agent die dat doet kan meteen opzouten, ook wordt gewoon geregistreerd wanneer hij toeters en bellen gebruikt, en zal dat moeten verantwoorden. Dus misschien was hij wel echt op weg naar een melding, en is het onderweg afgebroken door wat dan ook, of je lult gewoon uit je nek.
Heerlijk als mensen dit zo persoonlijk nemen. Het begrip imagoschade bestaat en ik geloof zeker dat onze politie daar last van heeft. Ik geef enkel een paar voorbeelden aan waar Nederlanders zich aan kunnen ergeren. En Nederland anno 2018 is gewoon veel mondiger geworden. Ik ken de verhalen van mijn oma, die durfde nog niet eens de leraar tegen te spreken ook al had ze volkomen gelijk. Heel veel beroepen ( leraar, pastoor, boer, dokter, politieagent, etc) hadden in die tijd een enorm aanzien. Dat is nu wel behoorlijk veranderd.
pi_182067156
Ze hebben geen materiaal waarmee ze de arrogante teef bewusteloos kunnen schieten en dan door kunnen rijden. Zo niet, dan moeten ze misschien een ontwikkelen voor dit soort afval.
  zaterdag 22 september 2018 @ 17:37:17 #98
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182067185
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:32 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Waarom zou ik, het staat gewoon zo in de wet.

http://wetten.overheid.nl/BWBR0004825/2018-07-01
shit hee, krijg een compleet wetboek voor mijn neus.
stuur ff de passage waar staat dat de politie zonder noodzaak verkeersregels mag negeren?

broodje eten is geen noodzaak!
Tot nooit .......
pi_182067203
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:33 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Heerlijk als mensen dit zo persoonlijk nemen. Het begrip imagoschade bestaat en ik geloof zeker dat onze politie daar last van heeft. Ik geef enkel een paar voorbeelden aan waar Nederlanders zich aan kunnen ergeren. En Nederland anno 2018 is gewoon veel mondiger geworden. Ik ken de verhalen van mijn oma, die durfde nog niet eens de leraar tegen te spreken ook al had ze volkomen gelijk. Heel veel beroepen ( leraar, pastoor, boer, dokter, politieagent, etc) hadden in die tijd een enorm aanzien. Dat is nu wel behoorlijk veranderd.
Politie en aanzien in 1 zin :')
pi_182067210
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:33 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Heerlijk als mensen dit zo persoonlijk nemen. Het begrip imagoschade bestaat en ik geloof zeker dat onze politie daar last van heeft. Ik geef enkel een paar voorbeelden aan waar Nederlanders zich aan kunnen ergeren. En Nederland anno 2018 is gewoon veel mondiger geworden. Ik ken de verhalen van mijn oma, die durfde nog niet eens de leraar tegen te spreken ook al had ze volkomen gelijk. Heel veel beroepen ( leraar, pastoor, boer, dokter, politieagent, etc) hadden in die tijd een enorm aanzien. Dat is nu wel behoorlijk veranderd.
Dat is alleen niet de schuld van de politie. Ik zeg ook niet dat ze altijd alles goed doen. Ik reed laatst op de proviciale weg, en een inhalende politieauto komt me tegemoet, waardoor ik flink op de remmen moest, zonder zwaailicht en sirene.

Dan schrik je ook wel even, had achteraf nog wel eens willen vragen waar dat nou voor nodig was door te bellen oid, maar zou het nooit in mijn hoofd halen om dan maar er achter aan te gaan om verhaal te halen.
pi_182067228
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:33 schreef MakkieR het volgende:

[..]

En Nederland anno 2018 is gewoon veel mondiger geworden.
Mondiger :)
de meesten hebben gewoon een grote bek en denken dat ze alles beter weten omdat ze net nog achter het stuur op feesboek hebben zitten lezen hoe de wereld in elkaar zit _O-
pi_182067234
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:37 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

shit hee, krijg een compleet wetboek voor mijn neus.
stuur ff de passage waar staat dat de politie zonder noodzaak verkeersregels mag negeren?

broodje eten is geen noodzaak!
Jij hebt toch veel tijd. Gewoon koffie bij pakken, melk, slagroom en voor gaan zitten.
pi_182067241
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:37 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

shit hee, krijg een compleet wetboek voor mijn neus.
stuur ff de passage waar staat dat de politie zonder noodzaak verkeersregels mag negeren?

broodje eten is geen noodzaak!
Je kan gewoon even CTRL-F doen, en zoeken naar ontheffingen natuurlijk

Broodje eten is op zichzelf geen noodzaak, al kun je moeilijk zonder. Echter is het wel van belang dat het dienstvoertuig niet op 3 minuten lopen van die locatie staat. Zeker niet als het een noodhulpdienst betreft. .

Die mensen werken ook minimaal 8 uur, en zouden ergens pauze moeten houden, als jij dan 4 straten verderop in elkaar geslagen wordt en beroofd heb je liever dat ze er met 1 minuut zijn, dan dat je 5 minuten moet wachten.
pi_182067245
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:40 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

Mondiger :)
de meesten hebben gewoon een grote bek en denken dat ze alles beter weten omdat ze net nog achter het stuur op feesboek hebben zitten lezen hoe de wereld in elkaar zit _O-
Dat is opzich een definitie van mondiger.
  zaterdag 22 september 2018 @ 18:01:01 #105
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182067566
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:41 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Je kan gewoon even CTRL-F doen, en zoeken naar ontheffingen natuurlijk

Broodje eten is op zichzelf geen noodzaak, al kun je moeilijk zonder. Echter is het wel van belang dat het dienstvoertuig niet op 3 minuten lopen van die locatie staat. Zeker niet als het een noodhulpdienst betreft. .
Klopt, naar dan stel je dat het noodzakelijk is om daar een broodje te eten en niet ergens waar wel parkeerplaats is. overigens is een agent in zijn pauze niet oproepbaar.

ze hebben pas ontheffing als er een situatie is. Niet een gedachte dat er wel eens iets zou kunnen gebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Speekselklier op 22-09-2018 18:08:24 ]
Tot nooit .......
  zaterdag 22 september 2018 @ 18:03:35 #106
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_182067619
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:00 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Nee, want ook een agent heeft zich aan regels te houden.
Hoofdregel 1 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 2 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 3 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 4 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 5 is op je bestemmin aankomen

Als hij met toeters en bellen een aanrijding veroorzaakt is (intern) echt niet zo maar klaar hoor.
Klopt. Maar het punt wat ik maak is dat je niet ter plaatse een agent gaat hinderen in zijn werk. Dan dien je achteraf een klacht in.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zaterdag 22 september 2018 @ 18:11:05 #107
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_182067797
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:41 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Je kan gewoon even CTRL-F doen, en zoeken naar ontheffingen natuurlijk

Broodje eten is op zichzelf geen noodzaak, al kun je moeilijk zonder. Echter is het wel van belang dat het dienstvoertuig niet op 3 minuten lopen van die locatie staat. Zeker niet als het een noodhulpdienst betreft. .

Die mensen werken ook minimaal 8 uur, en zouden ergens pauze moeten houden, als jij dan 4 straten verderop in elkaar geslagen wordt en beroofd heb je liever dat ze er met 1 minuut zijn, dan dat je 5 minuten moet wachten.
Welnee joh. Die kutpetten moeten gewoon niet zeiken als ze aan het feestrijden zijn met die dikke bakken van ze. Hoezo pauze? Ze zitten toch de hele dag op hun dikke reet in die auto? Lekker betaald rondjes rijden en hardwerkende burgers pesten, gewoon omdat dat kan.
Natuurlijk moeten ze er direct zijn als ik op mijn bek geslagen wordt, daar betaal ik immers veel te veel belasting voor.

/sarcasme uit.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_182067837
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:04 schreef Fer het volgende:

[..]

Dan zegt de politieagent: We waren op weg naar een melding, maar die werd onderweg afgebroken, was niet meer nodig/anders was er eerder. Toevallig stonden ze voor de AH en hebben ze gelijk de boodschappen gedaan.

Je zult het nooit echt weten.
Wat we wel weten is dat als agenten echt misbruik maken van de toeters en bellen ze een serieus probleem hebben.

Dus waarschijnlijk gewoon terecht. Sowieso het idee dat mensen zich steeds meer denken te kunnen bemoeien met het werk van politie en hulpverleners. Op hoge toon verhaa halen als verderop iemand wordt gereanimeerd bijvoorbeeld. In dot topic ook echt voorbeelden van dit soort rare ‘entitlement’.

Nee je bent ook maar gewoon een boerenlul, als de politie haast heeft ga je gewoon opzij en stel je geen vragen. Als je die hebt Sien je achteraf lekker een klacht in.
Whatever...
  zaterdag 22 september 2018 @ 18:16:46 #109
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_182067929
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:01 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Klopt, naar dan stel je dat het noodzakelijk is om daar een broodje te eten en niet ergens waar wel parkeerplaats is. overigens is een agent in zijn pauze niet oproepbaar.

ze hebben pas ontheffing als er een situatie is. Niet een gedachte dat er wel eens iets zou kunnen gebeuren.
Het dik gedrukte is pertinente onzin. Er gaan diensten voorbij waarbij je niet eens van een pauze kan spreken. De ontheffing is er niet voor als er een situatie is, maar als dit voor de dienstuitvoering noodzakelijk is. Iets wat voor een buitenstaander vrijwel onmogelijk is te beoordelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sodeknetters op 22-09-2018 18:22:25 ]
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zaterdag 22 september 2018 @ 18:24:08 #110
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182068039
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:16 schreef Sodeknetters het volgende:

De ontheffing is er niet als er een situatie is, maar als dit voor de dienstuitvoering noodzakelijk is. Iets wat voor een buitenstaander vrijwel onmogelijk is te beoordelen.
maar goed dat er richtlijndn zijn.

"het gebruik van de vrijstelling is gezien de situatie noodzakelijk.", niet gezien de dienstuitvoering.


Ik benieuwd hoe je de noodzaak van een broodje eten gaat uitlegge n als een klacht aan je broek krijgt. Een keer scheef parkeren zal je nog wel lukken. Maar als je dubbel voor de snackbar staat....
Tot nooit .......
pi_182068122
De betreffende 'agenten' moeten een paar 'ballen' kweken, wat een slap optreden.
1x sommeren op zij te gaan, vervolgens met de wapenstok erover heen.
pi_182068919
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:01 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Klopt, naar dan stel je dat het noodzakelijk is om daar een broodje te eten en niet ergens waar wel parkeerplaats is. overigens is een agent in zijn pauze niet oproepbaar.

ze hebben pas ontheffing als er een situatie is. Niet een gedachte dat er wel eens iets zou kunnen gebeuren.
Een agent is altijd oproepbaar als hun dienst is begonnen. Zoveel blauw is er niet op straat, dus bij bijvoorbeeld een aanrijding met letsel zijn er al snel 3 eenheden nodig, daarvan kan er dan niet 1 even een half uurtje pauze gaan houden eerst.

Maargoed, je weet het kennelijk allemaal beter, dus laat maar zitten ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2018 19:26:47 ]
  zaterdag 22 september 2018 @ 19:36:05 #113
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182069086
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 19:26 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Een agent is altijd oproepbaar als hun dienst is begonnen. Zoveel blauw is er niet op straat, dus bij bijvoorbeeld een aanrijding met letsel zijn er al snel 3 eenheden nodig, daarvan kan er dan niet 1 even een half uurtje pauze gaan houden eerst.


Maargoed, je weet het kennelijk allemaal beter, dus laat maar zitten ook.
is dat nieuw? in mijn tijd werd je een half uurtje tweede lijn gezet. dan had je onder normale omstandheden de tijd om een broodje te eten
Tot nooit .......
pi_182069124
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 19:36 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

is dat nieuw? in mijn tijd werd je een half uurtje tweede lijn gezet.
Er is gewoon te weinig blauw, de meldkamer zoekt gewoon de dichtstbijzijnde eenheid, en als die toevallig op het bureau zitten/ ergens zitten eten, dan worden die opgeroepen.

Daarbij zijn er ook zat gemeenten waar gewoon maar 1 auto beschikbaar is gedurende de dag.
pi_182069269

Zie ook dit filmpje, en lees vooral de omschrijving even.

quote:
PING! Het geluid van de magnetron klinkt door het bureau. De kant-en-klaar maaltijd is klaar om naar binnen gewerkt te worden. De eerste van de 30 minuten pauze zitten er inmiddels op. Een pauze waarvan je nooit weet of hij nu om vijf, acht of negen uur aanvangt. Afhankelijk van de drukte is er altijd wel een moment om even wat te eten. Tijdens het eten blijf je echter wel altijd alert. Terwijl we de vork voor ongeveer de vijfde maal naar onze mond brengen klinkt de stem van de meldkamercentralist: "Rotterdam 0602 over!". Dit is ons roepnummer deze dienst. Uit ervaring hoor je aan de stem van de centralist dat het menens is. Met een nog enigszins volle mond wordt geantwoord: "602." Terwijl de hap eten vlug wordt doorgeslikt klinkt wederom de stem van de meldkamercentralist: "602, ik haal u van uw eten voor een reanimatie!". In één vloeiende beweging vliegen de stoelen naar achteren.

Mes en vork belanden met het nodige gerinkel op tafel. Geen aarzeling. Geen vragen. Dit is een melding waarbij letterlijk elke seconde telt. In volle sprint vliegen we het bureau uit. Het schuifhek rolt open. We springen in de wagen. Met één druk op de knop veranderen we in een voorrangsvoertuig. De blauwe lichtflitsen reflecteren tegen de gebouwen en lantaarnpalen. De schelle sirene kondigt aan dat we haast hebben. Onze missie: Het redden van een mensenleven. Het gas gaat er op.

Nadat we de eerste kruising over zijn klinkt de stem van de meldkamercentralist wederom. De melding gaat voor ons over. Het blijkt een melding te zijn waar alleen de ambulancedienst iets kan betekenen. De 'toeters en bellen' gaan er af. Even verderop keren we ons voertuig en gaan wij onverichterzake terug richting het bureau. Stomverbaasde automobilisten, die we even daarvoor nog hebben ingehaald, kijken ons met gefronste wenkbrauwen aan.

Terug op het bureau is het alsof we niet zijn weggeweest. We kunnen zo aanschuiven. Op het moment dat een hap van het lauwwarme 'prakkie' de weg naar onze mond vind klinkt plots weer de portofoon. "Is er mogelijk een wagen beschikbaar in Capelle voor een beroving?" Door het bureau klinkt wederom het geluid van vallend bestek en schuivende stoelen... Politiewerk. Geen dag is hetzelfde en ondanks het soms koude eten, maakt dat het werk machtig mooi.


[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2018 19:50:03 ]
pi_182069282
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:13 schreef Benger het volgende:
Ik zie vaak genoeg dit soort lui voorbij scheuren zonder toeters en bellen. Ik zou graag haar kant van het verhaal willen horen, want blijkbaar waren die toeters en bellen voor haar ook niet zo duidelijk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:49 schreef Shanna_ het volgende:

Dit dus
Whut? :')
  zaterdag 22 september 2018 @ 20:09:12 #117
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182069694
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Precies. Keihard met de wapenstok opzij rammen. Liever nog arresteren en een nachtje in de cel en voorkomen.
Dat laatste natuurlijk oko, maar ik zou de melding toch helaas vooorrang geven in deze. Geen tijd dus in een arrestatie :/
pi_182069942
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 20:09 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Dat laatste natuurlijk oko, maar ik zou de melding toch helaas vooorrang geven in deze. Geen tijd dus in een arrestatie :/
Voortaan 3 agenten per wagen. 2 om normaal werk te doen en eentje om dit soort tuig in elkaar te rammen en te arresteren. Wat is er mis met je opvoeding geweest als je denkt dat het een goed idee is om een politiewagen met sirene aan te blokkeren en een moreel verheven speech te gaan houden?
  zaterdag 22 september 2018 @ 20:24:17 #119
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182069976
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zulk soort mensen mag je gewoon taseren.
Gewoon met scherp schieten.
  zaterdag 22 september 2018 @ 20:46:38 #120
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182070337
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 19:38 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Er is gewoon te weinig blauw, de meldkamer zoekt gewoon de dichtstbijzijnde eenheid, en als die toevallig op het bureau zitten/ ergens zitten eten, dan worden die opgeroepen.

Daarbij zijn er ook zat gemeenten waar gewoon maar 1 auto beschikbaar is gedurende de dag.
er zal ook wel verschil zijn tussen grote stad en dorp. Voldoende in de wijk om even tweede lijn te gaan. Maar als je bij ons fout parkeertdt sta je al snel ook hinderlijk.

En dan komen er ook klachten omdat je opvalt en vaak onnodig zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Speekselklier op 22-09-2018 20:56:46 ]
Tot nooit .......
pi_182070412
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lange lat erover, handboeien om en in de kofferbak gooien
Je vergeet even hard rondjes te rijden over een hobbelig terrein en een paar keer hard remmen en plotseling van richting te veranderen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182072396
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Precies. Keihard met de wapenstok opzij rammen. Liever nog arresteren en een nachtje in de cel en voorkomen.
Waarom wapenstok, hebben ze die taser niet altijd bij zich? Lijkt mij doetreffender!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182072481
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:33 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Waarom wapenstok, hebben ze die taser niet altijd bij zich? Lijkt mij doetreffender!
Nee, alleen arrestatieteams. Ze had een wapenstok op d rgezicht wel verdiend.
Whatever...
pi_182075209
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 20:46 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

er zal ook wel verschil zijn tussen grote stad en dorp. Voldoende in de wijk om even tweede lijn te gaan. Maar als je bij ons fout parkeertdt sta je al snel ook hinderlijk.

En dan komen er ook klachten omdat je opvalt en vaak onnodig zijn.
Wat?
pi_182075285
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Artikel 5 wvw met een EMG'tje erbij.
Een onderzoek naar haar psychische toestand kan ook geen kwaad.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_182077054
Neederlandsche vrouwen met een eigen mening...dat moet je niet willen
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_182080300
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dan zou ik je eigen rijgedrag eens onder de loep nemen.
Och jee.

Ik bespeur / vermoed een onvervalst altijd gehaast, ongeduldig, te hard rijdend en bumper klevend geval.

Voor wie de verkeersregels alleen voor anderen gelden en andere verkeersdeelnemers zóóóóóóóó hinderlijk zijn.

Probeer de spiegel eens i.p.v. de gesuggereerde loep.
pi_182080380
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 12:07 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Och jee.

Ik bespeur / vermoed een onvervalst altijd gehaast, ongeduldig, te hard rijdend en bumper klevend geval.

Voor wie de verkeersregels alleen voor anderen gelden en andere verkeersdeelnemers zóóóóóóóó hinderlijk zijn.

Probeer de spiegel eens i.p.v. de gesuggereerde loep.
Kijk, met deze instelling en vooroordelen ga jij dus ook het verkeer in. En daar gaat het deels mis.
pi_182080832
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 12:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Kijk, met deze instelling en vooroordelen ga jij dus ook het verkeer in. En daar gaat het deels mis.
Ik loop / rij al wat langer rond op deze aardbol en zie de verhuftering en het debiele, levensgevaarlijke en asociale gedrag van een deel der verkeersdeelnemers jaarlijks toenemen.

Met dik 140 op je bumper komen kleven, het liefst door je heen willen rijden, dan maar rechts erlangs scheuren omdat je niet (meteen) opzij gaat. De linkerbaan is van hen lijken ze te denken.

Terwijl je file aan het rijden bent of een file nadert op je bumper blijven douwen terwijl de weg voor je vol staat en er nog snel als een idioot rechts erlangs ervoor schieten.

Je per se niet willen laten invoegen, eigenlijk vinden dat je sowieso ze niet mag inhalen en daarom harder gaan rijden, altijd sneller en voorop willen blijven rijden.

Een paar voorbeelden van het soort dikke ik aso gedrag waar ik op doelde.

Maar dat is je blijkbaar niet duidelijk gezien je begint over mijn gedrag en een loep.

(Het grappige is dat ze als ze dan tierend langs me scheuren vaak even proberen oogcontact te maken en nadat ze me hebben gezien ze meteen weer rechtuit kijken. Dat blijft altijd (erg) leuk)
pi_182080988
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:31 schreef JannekeC5 het volgende:
De betreffende 'agenten' moeten een paar 'ballen' kweken, wat een slap optreden.
1x sommeren op zij te gaan, vervolgens met de wapenstok erover heen.
Dat zou niet nodig moeten zijn.
Wij moeten als samenleving elkaar maar eens wat meer corrigeren. Als je ziet dat er een trauma arts in een politie auto stapt dan heeft ieder weldenkend mens het besef dat er enorme haast moet zijn. Op het moment dat je dan een ander voor die politie auto ziet staan om maar even gehoord te worden, dan trek je die gewoon opzij.

Soms zijn er van die momenten dat de politie de hulp van een burger even kan gebruiken.
pi_182081295
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 12:33 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik loop / rij al wat langer rond op deze aardbol en zie de verhuftering en het debiele, levensgevaarlijke en asociale gedrag van een deel der verkeersdeelnemers jaarlijks toenemen.

Met dik 140 op je bumper komen kleven, het liefst door je heen willen rijden, dan maar rechts erlangs scheuren omdat je niet (meteen) opzij gaat. De linkerbaan is van hen lijken ze te denken.

Terwijl je file aan het rijden bent of een file nadert op je bumper blijven douwen terwijl de weg voor je vol staat en er nog snel als een idioot rechts erlangs ervoor schieten.

Je per se niet willen laten invoegen, eigenlijk vinden dat je sowieso ze niet mag inhalen en daarom harder gaan rijden, altijd sneller en voorop willen blijven rijden.

Een paar voorbeelden van het soort dikke ik aso gedrag waar ik op doelde.

Maar dat is je blijkbaar niet duidelijk gezien je begint over mijn gedrag en een loep.

(Het grappige is dat ze als ze dan tierend langs me scheuren vaak even proberen oogcontact te maken en nadat ze me hebben gezien ze meteen weer rechtuit kijken. Dat blijft altijd (erg) leuk)
Het klinkt eerlijk gezegd nogal alsof je jezelf minderwaardig voelt (in het verkeer). Je zit vol frustratie. Dat blijkt wel uit hoe je schrijft.

Het is vaak actie/reactie. Vandaar de loep. Of de spiegel. Zelfde idee hè.

Dat laatste benadrukt dat je schijnbaar toch iets denkt te moeten bewijzen ofzo. Zie anders het verband niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2018 13:09:18 ]
pi_182081353
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:11 schreef manny het volgende:
en je dan afvragen waarom er zoveel mensen geen respect meer hebben voor de politie.

boehoe er stond iemand voor de auto. nou dan doen wij gewoon een social media post... dat zal nederland leren !

man man man

wordt dan gewoon adviseur usb sticks bij de media markt
Mensen die respect voor de politie hieraan ontlenen moeten we als samenleving vooral niet te serieus nemen wat mij betreft.

Respect kan je al dan niet hebben voor de mensen die ervoor hebben gekozen politieagent(e) te worden. Dat is aan iedereen zelf om dat te bepalen. Het is alleen jammer dat er mensen zijn die het respect enkel ontlenen aan hetgeen ze zien en niet aan hetgeen ze niet zien. Ik zie doorgaans niet dat ze zwaargewonde mensen helpen, ter plaatse zijn bij dodelijke ongelukken of bij ouders aan de deur moeten vertellen dat hun kind nooit meer thuis komt. Maar ze doen het wel. Ik heb daar wel respect voor en een ander wellicht niet. Dat is een keuze.
  zondag 23 september 2018 @ 13:01:00 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182081381
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 12:58 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Mensen die respect voor de politie hieraan ontlenen moeten we als samenleving vooral niet te serieus nemen wat mij betreft.

Respect kan je al dan niet hebben voor de mensen die ervoor hebben gekozen politieagent(e) te worden. Dat is aan iedereen zelf om dat te bepalen. Het is alleen jammer dat er mensen zijn die het respect enkel ontlenen aan hetgeen ze zien en niet aan hetgeen ze niet zien. Ik zie doorgaans niet dat ze zwaargewonde mensen helpen, ter plaatse zijn bij dodelijke ongelukken of bij ouders aan de deur moeten vertellen dat hun kind nooit meer thuis komt. Maar ze doen het wel. Ik heb daar wel respect voor en een ander wellicht niet. Dat is een keuze.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182081408
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 12:58 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Respect kan je al dan niet hebben voor de mensen die ervoor hebben gekozen politieagent(e) te worden.
Als het onbetaald was met behoud van uitkering deed ik dat klakkeloos, echter het is betaald werk waar een arbeidscontract aan vast hangen doet. Waarschijnlijk getekend zonder dwang?
pi_182081444
Neemt niet weg dat hinderen keur ik helemaal niet goed!
pi_182081500
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als het onbetaald was met behoud van uitkering deed ik dat klakkeloos, echter het is betaald werk waar een arbeidscontract aan vast hangen doet. Waarschijnlijk getekend zonder dwang?
Ik begrijp niet wat je hiermee duidelijk wil maken?
pi_182081529
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:07 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je hiermee duidelijk wil maken?
Als ik voor een baas werk, teken ik een arbeidscontract al naar gelang afspraken met deze gemaakt, zou er iets in staan over respect in dat contract?
pi_182081560
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 12:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het klinkt eerlijk gezegd nogal alsof je jezelf als minderwaardig voelt (in het verkeer). Je zit vol frustratie. Dat blijkt wel uit hoe je schrijft.

Het is vaak actie/reactie. Vandaar de loep. Of de spiegel. Zelfde idee hè.

Dat laatste benadrukt dat je schijnbaar toch iets denkt te moeten bewijzen ofzo. Zie anders het verband niet.
eerlijk gezegd klopt het wel wat DrMabuse schrijft, dat zie je veel gebeuren maar dan moet je inderdaad wel iedere dag autorijden :D
pi_182081651
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:10 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

eerlijk gezegd klopt het wel wat DrMabuse schrijft, dat zie je veel gebeuren maar dan moet je inderdaad wel iedere dag autorijden :D
Ik zeg ook nergens dat het niet klopt.

Maar mensen gaan vaak met vooroordelen de weg op.
'Die Mercedes/Porsche/etc. meneer zal zich wel beter voelen dus ik rij net even wat langer links. '

Ik zit dagelijks op de weg. Heb nooit haast en rij in NL gewoon wat de limieten aangeven.
Maar het soort (merk) auto waar je in zit veroorzaakt op zichzelf al bepaald gedrag bij sommige mensen. Gedrag dat ze niet zouden vertonen als je in een oude gare Starlet zou rijden.

En ik zie ook dingen gebeuren die niet kunnen. Maar vaak is dat dat wel actie, reactie.

Als je dagelijks, persoonlijk dit soort dingen meemaakt kan het haast niet anders dat je eigen acties misschien ook niet zo prettig zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2018 13:16:43 ]
pi_182081694
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 13:14 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat het niet klopt.

Maar mensen gaan vaak met vooroordelen de weg op.
'Die Mercedes/Porsche/etc. meneer zal zich wel beter voelen dus ik rij net even wat langer links. '

Ik zit dagelijks op de weg. Heb nooit haast en rij in NL gewoon wat de limieten aangeven.
Maar het soort m(merk) auto waar je in zit veroorzaakt op zichzelf al bepaald gedrag bij sommige mensen. Gedrag dat ze niet zouden vertonen als je in een oude gare Starlet zou rijden.

En ik zie ook dingen gebeuren die niet kunnen. Maar vaak is dat dat wel actie, reactie.

Als je dagelijks zelf dit soort dingen meemaakt kan het haast niet anders dat je eigen acties misschien ook niet zo prettig zijn.
Niet dat alleen denk ik verplaats je eens in de starlet rijder, die kan met pijn en moeite inhalen dan, snotneus wind in de rug, als die gelijk naar rechts gaat die mag de zeilen bijzetten om weer links te komen ernaar!

Ik ga er met de Audi nog snel vooruit, stel ik zou deze niet de kans geven om geflits te worden?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2018 13:18:49 ]
pi_182081723
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Niet dat alleen denk ik verplaats je eens in de starlet rijder, die kan met pijn en moeite inhalen dan, snotneus wind in de rug, als die gelijk naar rechts gaat die mag de zeilen bijzetten om weer links te komen ernaar!
Ik denk dat ik je tekst begrijp ;).

Niet helemaal wat ik bedoel. Maar soit.
pi_182081743
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 13:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik denk dat ik je tekst begrijp ;).

Niet helemaal wat ik bedoel. Maar soit.
Ik ga er met de Audi nog snel vooruit, stel ik zou deze niet de kans geven om geflits te worden?
pi_182081762
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 13:14 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat het niet klopt.

Maar mensen gaan vaak met vooroordelen de weg op.
'Die Mercedes/Porsche/etc. meneer zal zich wel beter voelen dus ik rij net even wat langer links. '

Ik zit dagelijks op de weg. Heb nooit haast en rij in NL gewoon wat de limieten aangeven.
Maar het soort (merk) auto waar je in zit veroorzaakt op zichzelf al bepaald gedrag bij sommige mensen. Gedrag dat ze niet zouden vertonen als je in een oude gare Starlet zou rijden.

En ik zie ook dingen gebeuren die niet kunnen. Maar vaak is dat dat wel actie, reactie.

Als je dagelijks, persoonlijk dit soort dingen meemaakt kan het haast niet anders dat je eigen acties misschien ook niet zo prettig zijn.
voor een deel met je eens, maar de "heren en dames" in de leasebakken duwen het liefst zo'n oude gare starlet wel aan de kant, ook al rijd die gewoon volgens de regels.
Dus het gaat volgens mij wel degelijk twee kanten op. En daar hoef je helemaal niets bijzonders voor te doen.
pi_182081882
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als ik voor een baas werk, teken ik een arbeidscontract al naar gelang afspraken met deze gemaakt, zou er iets in staan over respect in dat contract?
Dan nog zie ik je punt niet.
Het enige dat ik zeg is dat er mensen zijn die ervoor kiezen agent(e) te worden en dat het aan iedereen zelf is om te bepalen of ze al dan niet respect hebben voor deze mensen.

Ik onderstreep bewust even het woord mensen, omdat jouw reactie nou precies aangeeft wat er mis is. Ik heb het over de mensen die ervoor kiezen agent te worden en jij hebt het meteen over de functie agent. Het gaat er niet om of mensen respect hebben voor de functie agent. Dat is niet relevant, omdat die functie een bepaald gezag met zich meebrengt en dat gezag hebben we te accepteren. Heeft niets met respect te maken. Respect heb je (of niet) voor de mens die de functie van agent uitoefent.

Simpel voorbeeld: je beste vriend is agent
Respecteer je hem als mens?
Respecteer je hem als mens wanneer hij z'n functie als agent uitoefent?

Zie een agent eens als een mens en niet als een functie en ontleen daar al dan niet je respect aan.
pi_182081953
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:20 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

voor een deel met je eens, maar de "heren en dames" in de leasebakken duwen het liefst zo'n oude gare starlet wel aan de kant, ook al rijd die gewoon volgens de regels.
Dus het gaat volgens mij wel degelijk twee kanten op. En daar hoef je helemaal niets bijzonders voor te doen.
Twee kanten, actie reactie ;).

Ik heb bijna nooit last van het dat soort zaken.
Ik zie ze wel gebeuren. Maar eerlijk gezegd zijn er in 80% van de gevallen toch wel 2 'schuld'.

Maar het is misschien ook hoe je het ervaart.
Als jij in een X5 zit en een Starlet komt met 140 op je 'ingereden' is dat een heel andere ervaring dan andersom.
pi_182082009
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:28 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Dan nog zie ik je punt niet.
Het enige dat ik zeg is dat er mensen zijn die ervoor kiezen agent(e) te worden en dat het aan iedereen zelf is om te bepalen of ze al dan niet respect hebben voor deze mensen.

Ik onderstreep bewust even het woord mensen, omdat jouw reactie nou precies aangeeft wat er mis is. Ik heb het over de mensen die ervoor kiezen agent te worden en jij hebt het meteen over de functie agent. Het gaat er niet om of mensen respect hebben voor de functie agent. Dat is niet relevant, omdat die functie een bepaald gezag met zich meebrengt en dat gezag hebben we te accepteren. Heeft niets met respect te maken. Respect heb je (of niet) voor de mens die de functie van agent uitoefent.

Simpel voorbeeld: je beste vriend is agent
Respecteer je hem als mens?
Respecteer je hem als mens wanneer hij z'n functie als agent uitoefent?

Zie een agent eens als een mens en niet als een functie en ontleen daar al dan niet je respect aan.
Dan verhuur ik mijzelf om mij voor 100% in te zetten gedurende de uren welke ik voor de baas werk.
Kan ik opeens 110% wordt dat de nieuwe norm 100%, heeft niks met het geval van doen trouwens, alleen werkgever werknemer relatie.
pi_182082041
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:28 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Dan nog zie ik je punt niet.
Het enige dat ik zeg is dat er mensen zijn die ervoor kiezen agent(e) te worden en dat het aan iedereen zelf is om te bepalen of ze al dan niet respect hebben voor deze mensen.

Ik onderstreep bewust even het woord mensen, omdat jouw reactie nou precies aangeeft wat er mis is. Ik heb het over de mensen die ervoor kiezen agent te worden en jij hebt het meteen over de functie agent. Het gaat er niet om of mensen respect hebben voor de functie agent. Dat is niet relevant, omdat die functie een bepaald gezag met zich meebrengt en dat gezag hebben we te accepteren. Heeft niets met respect te maken. Respect heb je (of niet) voor de mens die de functie van agent uitoefent.

Simpel voorbeeld: je beste vriend is agent
Respecteer je hem als mens?
Respecteer je hem als mens wanneer hij z'n functie als agent uitoefent?

Zie een agent eens als een mens en niet als een functie en ontleen daar al dan niet je respect aan.
Heb er inderdaad die agent zijn, smerig werk, ik zou het niet doen voor die paar centen wat die krijgen, verdienen. Respect heeft men niet dat verdiend men, en kan zo weer over zijn in sommige gevallen!

Zou men ook voor die functie kiezen als het onbetaald was?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2018 13:40:30 ]
pi_182082201
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 08:17 schreef cempexo het volgende:
Neederlandsche vrouwen met een eigen mening...dat moet je niet willen
Kom jij hier ook even kijken?

NWS / Danske Bank heeft miljarden witgewassen
pi_182082234
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:37 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb er inderdaad die agent zijn, smerig werk, ik zou het niet doen voor die paar centen wat die krijgen, verdienen. Respect heeft men niet dat verdiend men, en kan zo weer over zijn in sommige gevallen!

Zou men ook voor die functie kiezen als het onbetaald was?
Wil je met je laatste zin nou zeggen dat ze het alleen maar doen omdat ze er geld voor krijgen? Terwijl je twee zinnen daarboven zelf al zegt dat het nou niet het best betaalde werk is?
pi_182082267
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 13:47 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Wil je met je laatste zin nou zeggen dat ze het alleen maar doen omdat ze er geld voor krijgen? Terwijl je twee zinnen daarboven zelf al zegt dat het nou niet het best betaalde werk is?
Yep dat wil ik zeggen ermee, ieder zijn status.

Wat ik niet wil doen is niet gezegd dat anderen dat niet willen!

Alleen voor beschuit kom ik eruit.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2018 13:49:29 ]
  zondag 23 september 2018 @ 14:12:12 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182082778
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 24 september 2018 @ 06:45:21 #152
80382 manny
30 is best veel
pi_182097128
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 12:58 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Mensen die respect voor de politie hieraan ontlenen moeten we als samenleving vooral niet te serieus nemen wat mij betreft.

Respect kan je al dan niet hebben voor de mensen die ervoor hebben gekozen politieagent(e) te worden. Dat is aan iedereen zelf om dat te bepalen. Het is alleen jammer dat er mensen zijn die het respect enkel ontlenen aan hetgeen ze zien en niet aan hetgeen ze niet zien. Ik zie doorgaans niet dat ze zwaargewonde mensen helpen, ter plaatse zijn bij dodelijke ongelukken of bij ouders aan de deur moeten vertellen dat hun kind nooit meer thuis komt. Maar ze doen het wel. Ik heb daar wel respect voor en een ander wellicht niet. Dat is een keuze.
Ik snap je punt. Het zou ook nog een combinatie van beiden kunnen zijn. Dus je respect dat je al dan niet al hebt EN de dingen die je ziet. En als de politie er voor kiest om dingen die we niet zien te gaan delen met het publiek via social media dan zien we dus hoe ze optreden.

In dit geval dus "niet kordaat" op het moment dat het er toe doet en achteraf klagend op social media.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 24 september 2018 @ 06:53:34 #153
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182097160
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:53 schreef theunderdog het volgende:
Waarom beuk je zo'n figuur niet gewoon opzij?
Snap ik ook niet. In Amerika had zo'n idioot al lang geboeid op de grond gelegen. Zeker als je een kind wilt redden, dan ga je toch geen tijd verspillen met dit soort bullshit.
  maandag 24 september 2018 @ 06:58:59 #154
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182097180
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 12:40 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Dat zou niet nodig moeten zijn.
Wij moeten als samenleving elkaar maar eens wat meer corrigeren
Wij als samenleving moeten helemaal niets. We betalen de politie via de belasting om de orde te handhaven. Als iemand het leven van een kind in gevaar brengt verwacht ik dat de politie reageert, niet dat ik zelf in actie moet komen en medeburgers gaan staan berispen.

Zo'n wijf moet gewoon keihard met geweld naar de grond worden gehaald en geboeid afgevoerd.
  maandag 24 september 2018 @ 07:32:02 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182097339
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 06:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wij als samenleving moeten helemaal niets. We betalen de politie via de belasting om de orde te handhaven. Als iemand het leven van een kind in gevaar brengt verwacht ik dat de politie reageert, niet dat ik zelf in actie moet komen en medeburgers gaan staan berispen.

Zo'n wijf moet gewoon keihard met geweld naar de grond worden gehaald en geboeid afgevoerd.
En ondertussen kan die arts dan nog niet naar dat kind in nood worden gebracht.

Soms kun je niet en/en doen, maar moet je prioriteiten stellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182098587
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 06:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Als iemand het leven van een kind in gevaar brengt verwacht ik dat de politie reageert, niet dat ik zelf in actie moet komen en medeburgers gaan staan berispen.

Doet er wat mij betreft niet toe, kind of volwassenen, waarom bij een kind anders als bij iets anders, hinderen is hinderen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2018 10:05:42 ]
pi_182098789
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:00 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Nee, want ook een agent heeft zich aan regels te houden.
Hoofdregel 1 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 2 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 3 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 4 is op geen enkele manier gevaar veroorzaken.
regel 5 is op je bestemmin aankomen

Als hij met toeters en bellen een aanrijding veroorzaakt is (intern) echt niet zo maar klaar hoor.
http://www.omroepbrabant.(...)n,+Memphis+van+Veen+(18)+dood+.aspx
  maandag 24 september 2018 @ 13:10:10 #158
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_182101743
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 12:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat gebeurd inderdaad ook, maar daar heeft de politie dus ontheffing voor.

Veel mensen weten dat niet en gaan daar vervolgens later verontwaardigd over zitten vertellen.
Wut?
Dacht dat ze alleen met optische- en geluidssignalen harder mochten rijden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 24 september 2018 @ 13:42:24 #159
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182102276
Die vrouw heeft hartstikke gelijk!! Hulde!!

Die smerige rotzakken denken dat ze met alles kunnen wegkomen en maken jaarlijks vele dodelijke slachtoffers met hun dollemansritten. Ik heb het al vaker gezegd hier. Goed dat deze vrouw hun terecht wijst! Respect.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator maandag 24 september 2018 @ 13:43:31 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_182102298
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 13:42 schreef VeX- het volgende:
Die vrouw heeft hartstikke gelijk!! Hulde!!

Die smerige rotzakken denken dat ze met alles kunnen wegkomen en maken jaarlijks vele dodelijke slachtoffers met hun dollemansritten. Ik heb het al vaker gezegd hier. Goed dat deze vrouw hun terecht wijst! Respect.
Goeie troll.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 24 september 2018 @ 13:46:45 #161
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182102340
quote:
En wat van de agenten die jaarlijks vele mensen doodrijden door te hard te rijden? Zijn zij ook eens strafbaar? Nee nooit natuurlijk.

Maar daar vallen anders wel mooi doden!! Burgers!!

Dit land is ziek. Politietuig blijven ze maar de hand boven het hoofd houden. De burger komt laatste en is toch maar collateral damage.

Dit is een vrouw naar mijn hart.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 24 september 2018 @ 13:59:38 #162
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182102534
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 13:46 schreef VeX- het volgende:

[..]

Dit land is ziek. Politietuig blijven ze maar de hand boven het hoofd houden. De burger komt laatste en is toch maar collateral damage.

Dit is een vrouw naar mijn hart.
Not sure if serious...
  maandag 24 september 2018 @ 14:15:59 #163
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182102787
Mensen die bij alle meningen die niet in hun straatje passen meteen troll roepen. :')

Ik ben hartstikke serieus. Ben het allang helemaal zat met politietuig dat de regels steeds maar aan hun laars lapt en door de straten blijft racen als ware wegpiraten! Volgens mij doen ze het erom, voelen zich hartstikke stoer, die testosteronbommetjes. Nou vertel dat maar aan de families van al die verkeersdoden die steeds maar weer het slachtoffer worden van hun praktijken. Deze vrouw verdient een lintje.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 24 september 2018 @ 14:17:59 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182102815
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 14:15 schreef VeX- het volgende:
Mensen die bij alle meningen die niet in hun straatje passen meteen troll roepen. :')

Ik ben hartstikke serieus. Ben het allang helemaal zat met politietuig dat de regels steeds maar aan hun laars lapt en door de straten blijft racen als ware wegpiraten! Volgens mij doen ze het erom, voelen zich hartstikke stoer, die testosteronbommetjes. Nou vertel dat maar aan de families van al die verkeersdoden die steeds maar weer het slachtoffer worden van hun praktijken. Deze vrouw verdient een lintje.
Dus ga je artsen maar verhinderen zodat er iemand dood kan gaan.
Logisch natuurlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 24 september 2018 @ 14:26:33 #165
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182102962
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dus ga je artsen maar verhinderen zodat er iemand dood kan gaan.
Logisch natuurlijk.
Nee, dat van de arts keur ik niet goed. Maar dat geloof ik niet zo 123. Het zou me niks verbazen als de vork daar heel anders in de steel zit om deze vrouw in een kwaad daglicht te zetten.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 24 september 2018 @ 14:31:17 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182103055
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 14:26 schreef VeX- het volgende:

[..]

Nee, dat van de arts keur ik niet goed. Maar dat geloof ik niet zo 123. Het zou me niks verbazen als de vork daar heel anders in de steel zit om deze vrouw in een kwaad daglicht te zetten.
Ja hoor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 24 september 2018 @ 14:36:00 #167
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182103144
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja hoor.
Het zou niet de eerste keer zijn dat ik een persbericht lees waarbij de rol van de betrokkenen the voordele van de politie wordt uitgelegd en dat achteraf blijkt dat het heel anders zat. Ik zeg niet dat dat zo is, maar zou kunnen.

Ik ben vooral blij dat er dit keer geen burgers zijn gedood. En ik vind die vrouw heel moedig.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_182103447
Hebben ze deze vrouw inmiddels al opgepakt?
1 + 1 = blauw
pi_182103621
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Elke politieagent gaat volgens mij met poep in zijn schoenen ‘s morgens naar het werk. Bang dat ze een lastig conflict op moeten lossen, bang om bijvoorbeeld geweld te moeten gebruiken. Want in dit land ben je als politieagent nog eerder schuldig dan het aso tuig wat er steeds meer overal opduikt. Kijk eens naar de uitstraling van bijv. de Spaanse of Italiaanse politie hier in Europa. Daar hoef je dit soort dingen echt niet te flikken hoor. Maar in Nederland zijn agenten al bang als iemand zijn mobiele telefoon trekt, bang om zelf op basis van beelden veroordeeld te worden. Met dank aan ons justitiële apparaat.
En ondertussen hebben we hier aanzienlijk minder criminaliteit en geweld dan de landen waar de politie vooral bezig is met uitstraling.
pi_182104132
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 14:15 schreef VeX- het volgende:
Mensen die bij alle meningen die niet in hun straatje passen meteen troll roepen. :')

Ik ben hartstikke serieus. Ben het allang helemaal zat met politietuig dat de regels steeds maar aan hun laars lapt en door de straten blijft racen als ware wegpiraten! Volgens mij doen ze het erom, voelen zich hartstikke stoer, die testosteronbommetjes. Nou vertel dat maar aan de families van al die verkeersdoden die steeds maar weer het slachtoffer worden van hun praktijken. Deze vrouw verdient een lintje.
Notoire afgunstige verkeersovertreder gespot... :')
pi_182105857
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 14:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En ondertussen hebben we hier aanzienlijk minder criminaliteit en geweld dan de landen waar de politie vooral bezig is met uitstraling.
Laffing ous lous.
U MAD?
pi_182106395
quote:
10s.gif Op maandag 24 september 2018 15:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Notoire afgunstige verkeersovertreder gespot... :')
Ik mag hopen dat ze bij dat soort gekkies het rijbewijs ergens tijdens het psychiatrische traject toch wel ingetrokken hebben.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182106584
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 14:15 schreef VeX- het volgende:
Mensen die bij alle meningen die niet in hun straatje passen meteen troll roepen. :')

Ik ben hartstikke serieus. Ben het allang helemaal zat met politietuig dat de regels steeds maar aan hun laars lapt en door de straten blijft racen als ware wegpiraten! Volgens mij doen ze het erom, voelen zich hartstikke stoer, die testosteronbommetjes. Nou vertel dat maar aan de families van al die verkeersdoden die steeds maar weer het slachtoffer worden van hun praktijken. Deze vrouw verdient een lintje.
Hoe veel zijn dat er?
pi_182107691
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Hoe veel zijn dat er?
Meer dan 10 per week denk ik aan zijn verontwaardige post te zien. Soort carmaggedon met politiewagens of zo.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_182115824
Deze boodschap zal wel flink respect opleveren vermoed ik?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)oor-donorregistratie
pi_182115895
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:24 schreef john2406 het volgende:
Deze boodschap zal wel flink respect opleveren vermoed ik?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)oor-donorregistratie
Gaat ver ja, maar denk dat je er beter een ander topic over kan openen.
pi_182115958
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:27 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Gaat ver ja, maar denk dat je er beter een ander topic over kan openen.
Waarom hier werd toch ook gesproken over respect en gratis werk? Althans gratis werk had ik het over, als het een roeping is zou het ook gratis kunnen toch, men mag ja al immers gebruik maken van het leuke speelgoed wat de overheid ter beschikking stellen doet?
pi_182115982
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom hier werd toch ook gesproken over respect en gratis werk? Althans gratis werk had ik het over, als het een roeping is zou het ook gratis kunnen toch, men mag ja al immers gebruik maken van het leuke speelgoed wat de overheid ter beschikking stellen doet?
Laat maar, alsjeblieft zeg, wat een niveau :|W .
pi_182116005
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:33 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Laat maar, alsjeblieft zeg, wat een niveau :|W .
Tja dat vond ik van dat bericht, wat een niveau, daarom gaf ik hier een link ervan in het topic!

Of hebben ze een beetje veel tijd, vandaar zo een berichten over verlichting van de fiets en dat andere?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2018 23:37:28 ]
pi_182116082
Ik vraag mij af,

Stel dat een voorbijganger in deze situatie de vrouw wegtrekt van de politiewagen en gelijk een paar knallen verkoopt. Wat doen die agenten dan?

A. Snel wegrijden
B. De voorbijganger arresteren voor mishandeling?
.
pi_182116115
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 23:39 schreef Fer het volgende:
Ik vraag mij af,

Stel dat een voorbijganger in deze situatie de vrouw wegtrekt van de politiewagen en gelijk een paar knallen verkoopt. Wat doen die agenten dan?

A. Snel wegrijden
B. De voorbijganger arresteren voor mishandeling?
Ik als persoon zou wegkijken, heb niks gezien kijk ergens anders naar.
pi_182116175
Van een andere kant bekeken, ik weet immers niks, kan ook iemand met een rollator zijn geweest die niet even snel kon, en daarop de agenten aanspreken doet, jullie zijn ook veel te snel, ik laat nog even alles open!
pi_182119938
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 12:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het klinkt eerlijk gezegd nogal alsof je jezelf minderwaardig voelt (in het verkeer). Je zit vol frustratie. Dat blijkt wel uit hoe je schrijft.

Het is vaak actie/reactie. Vandaar de loep. Of de spiegel. Zelfde idee hè.

Dat laatste benadrukt dat je schijnbaar toch iets denkt te moeten bewijzen ofzo. Zie anders het verband niet.
Tering.

Hoe complex kun je je gedachtesprongen nog maken voordat je erkent dat er aso randdebielen in het verkeer rondrijden.

Fijne dag nog met je loep en spiegel.
pi_182120442
Krijgt deze mevrouw nog een passende straf?
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:17:32 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182120494
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 10:13 schreef Infection het volgende:
Krijgt deze mevrouw nog een passende straf?
Hoe dan?
Weten ze wie het is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182121354
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 09:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Tering.

Hoe complex kun je je gedachtesprongen nog maken voordat je erkent dat er aso randdebielen in het verkeer rondrijden.

Fijne dag nog met je loep en spiegel.
Prima, dan snap je het niet en lees je alleen dat wat je wilt lezen. Dan bevestig je dus inderdaad mijn gedachte. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2018 11:49:06 ]
pi_182121514
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 10:13 schreef Infection het volgende:
Krijgt deze mevrouw nog een passende straf?
Moet ik niet eerst het verhaal zo klakkeloos aannemen, geen vragen stellen, en maar geloven?

Zonder verweer van de andere zijde?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')